Оңтүстік Африка Республикасының аймақтық саясатының ерекшелігі
КІРІСПЕ
I-тарау. Оңтүстік Африка Республикасы аймағындағы жағдайдың мәні мен
1.1. Оңтүстік Африка Республикасының 90-шы жылдардың басында болған
1.2. 1994-2000 ж.ж. Оңтүстік Африка Республикасындағы ішкісаяси жағдай
II-тарау. Оңтүстік Африка Республикасы сыртқы саясатының негізгі бағыттары
2.1. Оңтүстік Африка Республикасының Батыс мемлекеттермен қарым-қатынасы…………………………………………………………………….30
2.2. Оңтүстік Африка Республикасының халықаралық ұйымдармен ынтымақтастығы……………………………………………………………39
2.3. Оңтүстік Африка Республикасының Африка және Азия елдерімен
2.4. Оңтүстік Африка Республикасының аймақтық саясатының ерекшелігі..46
ҚОРЫТЫНДЫ………………………………………………………………..50
ПАЙДАЛАНҒАН ӘДЕБИЕТТЕР……………………………………………52
КІРІСПЕ
Қай мемлекеттің болмасын, ішкі және сыртқы саясаты, ең
Зерттелу деңгейі: Диплом жұмысының зерттелу деңгейіне келетін болсақ,
Құрылымы мен мазмұны: Диплом жұмысы кіріспеден, екі тараудан,
Қорытындысында Батыс Еуропа, Азия және Араб елдері мен
I-тарау. Оңтүстік Африка Республикасы аймағындағы жағдайдың мәні мен
Оңтүстік Африка Республикасының 90-шы жылдардың басында болған ішкісаяси
Қазіргі ОАР жерін адамдар көне тас дәуірінен бастап
Сахараның географиялық шекарасы барынша айқын. Тек қана оңтүстікте,
Сахара түгелімен африка платформасының шегінде орналасқан, оның көпшілік
Бұл облыс жалпақ өңір түрінде бүкіл материк арқылы
Орталық Африканың табиғат жағдайларының қалыптасуына оның экваторлық белдеудегі
Ішкі табиғи айырмашылықтары рельефке және экваторға орай алып
Солтүстік-Гвинея облысы
Облысқа Гвиней шығанағының солтүстік ойпаты жағдайларының кең өңірі,
Конго қазан шұңқыры және шеткі таулар
Бұл орасан зор физикалық-географиялық облыс экватордың екі жағымен,
Сахара түгелімен африка платформасының шегінде орналасқан, оның көпшілік
Сахараның көп учаскелері моноклиналды құрылымды болып келеді. Де
Судан жалпақ өңір түрінде бүкіл материк арқылы дерлік
1994-2000 ж.ж. Оңтүстік Африка Республикасындағы ішкісаяси жағдай және
Ішкі саясат - мемлекет ішіндегі таптардың, әлеуметтік топтар
Салық жүйесі мемлекет қаржы көздерін жасақтаудың ең негізгі
Қазақстан Республикасының 1991 жылдың 25-желтоқсанында қабылдаңған «Қазақстан-Республикасындағы
-шаруашылықты жүргізудің еркіндігі;
-меншік түрлерінің бір-біріне өзара тепе-теңдігі;
-шаруашылық жүргізуші субъктілер мен мемлекет арасындағы қатыстардың қүқықтык,
Бұл заң салық жүйесін құрудың басты принциптерін, алым
Осы заң бойынша салық төлеушілер мен салық қызметі
Қабылданған Заңға сәйкес
13 — жалпы мемлекеттік салықтар;
11 — міндетті түрде төленетін жергілікті салықтар мен
18 — жергілікті салықтар мен алымдар енгізілді.
Салықтар негізін пайдаға салынатын салық, табыс салығы, қосылған
Ақша реформасы валюталардың тұрактылығын, ақша айналымын күшейту және
Дееальеация латынша «de» - төмендеу, «valко» - тұрмын
Қазақстанда, 1999 ж. қыркүйегінде Оңтүстік-Шығыс Азия мен Ресейдегі
Ревальвация латынша «rе» - жаңару және « vаlко»
Латынның «denominatio» сөзін аударғанда деноминация «қайта атау» дегенді
Деноминация бүгінгі таңдағы Қазақстанда өткізілмеген, бірақ Ресейде 1998
Қазақстанда ақша реформасын өткізу қажеттілігі бірқатар ерекше себептермен
-көп жыл бойы әкімшіл-әміршіл және жоспарлы орталықтандырылған шаруашылық
-бағалау көп жағдайда төмендеген немесе нақты орындалған деңгейден
-орталықта бекітілген баға өнімнің өзіндік құнынан көп артта
-экономикның шығындылығынан, үлкен өнімсіз ысыраптардан мемлекеттік бюджеттің тапшылығы
Нарық жағдайында банк жүйесі екі деңгейде болады: Орталық
Орталық банк ұлттық валютаны айналымға шығарады, мемлекеттің алтын
Орталық банк ақша ұсынысын ақша базасына және мультипликаторға
Қазақстан Ұлттық банкі мемлекеттік ақша-несие саясатын анықтайтын және
Ақша-несие — бұл айналыстағы ақша жиынын, несие көлемін,
Шаруашылық жағдаятына байланысты ақша-несие саясатының екі типі болады:
рекстрикциялық ақша-несие саясаты;
экспанциялық ақша-несие саясаты. Рекстрикциялық ақша-несие саясапгы — екінші
Экспанциялық ақша-несие саясаты — несие беру көлемін кеңейтумен,
Ақша саясатының құралдарын төмендегідей топтастыруға болады.
Ақырғы мақсат:
а)экономиканың өсуі;
ә) толық жұмысбастылық;
б)бағаны түрақтаңдыру;
в)төлем балансын тұрақтандыру.
Аралық мақсат:
а)ақша жиыны;
ә) пайыз мөлшерлемесі;
б) айырбас курсы.
Құралдары:
а)несие берудің лимиті, пайыз мөлшерлемесін тікелей реттеу;
ә) міндетті резервтер нормасының өзгеруі;
б)есептеу мөлшерлемесінің өзгерісі;
в)ашық нарықтағы операциялар.
Тікелей (а) және жанама (ә,б,в) құралдарының арасында айырмашылықтар
Соңғы мақсаттар жалпы экономикалық саясаттың, сонымен қатар қазыналық,
Күнделікті өмірде кез келген салымдар инвестиция ретінде түсініліп
Шетел авторлары да бұндай нақты емес және жалпы
«Шетел инвестициялары жайлы» отандық заңда былай делінген: «Инвестициялар
Нақтырақ анықтама «Инвестициялық-қаржылық портфель» кітабында берілген: «Инвестициялар –
Кейнс инвестициялық процесті былай сипаттайды: «Инвестициялар – бұл
Фельзенбаумның айтуынша: «Инвестицияларды «капитал салымы» ұғымына жақын реалды
М.Т. Оспанова мен Т.И. Мухамбетовтардың пікірінше, инвестиция ұғымының
Бұндай көзқарасты В.В. Бочаров та ұстанады: «Инвестицияларды статика
Инвестицияларға жататындар:
• Қаржы көздері, банктік салымдар, акциялар және басқа
• Жылжыйтын және жылжымайтын мүлік (ғимараттар, құрал-жабдықтар, және
• Авторлық құқықтар, жерді қолдану құқығы;
• Меншіктік құқытар, тәжірибе және басқа да интеллектуалды
Инвестициялаудың негізгі объектілері:
• Жаңа құрылып жатқан, реконструкторланып жатқан және кеңейтіліп
• Бағалы қағаздар (акциялар, облигациялар және т.б.);
• Қаржылық салымдар;
• ғылыми-техникалық өнім және басқа да меншік объектілері;
• меншік құқығы және интеллектуалды меншік құқығы;
Инвестициялық іс-әрекет заңды және жеке тұлғалардың, ал мемлекет
Ресурстарды салу мен табыс немесе әлеуметтік эффект алу
Нарықтық экономикаға дейінгі әкімшіл-әміршіл экономика кезінде инвестициялық сұраныс
Нарықтық экономика жағдайында инвестициялық сұраныстың 2 түрі ажыратылады:
1) потенциалды сұраныс;
2) нақты сұраныс;
Потенциалды сұраныс, кей кезде оны формальді деп атайды,
Инвестициялық сұраныстың екінші түрі, нақты сұраныс инвестициялық іс-әрекеттің
Инвестициялық іс-әрекеттің объектілері нарықта капиталға деген сұранысты бейнелесе,
Инвестициялық іс-әрекеттің субъектілері мыналар:
• инвесторлар;
• атқарушылар;
• инвестициялық іс-әрекеттің объектілерін пайдаланушылар;
• қаржыландырушы және несиелендіруші банктер;
• Қазақстанның және сонымен қатар, шетелдердің жеке және
Инвестициялық іс-әрекеттің субъектілері инвестициялардың практикалық реализациясы жүретін инвестициялық
Инвестициялық сфераның құрамына мыналар кіреді:
1) Капиталды құрылыс сферасы;
2) Ғылыми-техникалық өнім мен интеллектуалды потенциал жүзеге асатын
3) Қаржы капитал айналымының сферасы;
4) Инвестициялық іс-әрекеттің субъектілерінің мүліктік құқығы жүзеге асатын
Инвестициялық іс-әрекеттің барлық қатысушылары ішінен негізгі үшеуін бөліп
1) Инвесторлар;
2) Атқарушылар;
3) Қаржыландырушы және несиелендіруші банк;
Инвесторлар мен атқарушылар арасындағы қарым-қатынас екі жақ арасындағы
Келісім-шартта көрсетілген шарттарды орындамау мүліктік және басқа да
Банктер мен инвестициялық іс-әрекетке қатысушылар арасындағы қарым-қатынас екі
1) Егер банк кредитор болса, онда кредиттік келісім-шарт
2) Егер банк кредитор болмай, қызмет көрсету бойынша
Мемлекеттік секторда инвестициялық іс-әрекеттің қатысушылары арасындағы қарым-қатынас құрылысты
Күнделікті өмірде кез келген салымдар инвестиция ретінде түсініліп
Шетел авторлары да бұндай нақты емес және жалпы
«Шетел инвестициялары жайлы» отандық заңда былай делінген: «Инвестициялар
Нақтырақ анықтама «Инвестициялық-қаржылық портфель» кітабында берілген: «Инвестициялар –
Кейнс инвестициялық процесті былай сипаттайды: «Инвестициялар – бұл
Фельзенбаумның айтуынша: «Инвестицияларды «капитал салымы» ұғымына жақын реалды
М.Т. Оспанова мен Т.И. Мухамбетовтардың пікірінше, инвестиция ұғымының
Бұндай көзқарасты В.В. Бочаров та ұстанады: «Инвестицияларды статика
Инвестицияларға жататындар:
• Қаржы көздері, банктік салымдар, акциялар және басқа
• Жылжыйтын және жылжымайтын мүлік (ғимараттар, құрал-жабдықтар, және
• Авторлық құқықтар, жерді қолдану құқығы;
• Меншіктік құқытар, тәжірибе және басқа да интеллектуалды
Инвестициялаудың негізгі объектілері:
• Жаңа құрылып жатқан, реконструкторланып жатқан және кеңейтіліп
• Бағалы қағаздар (акциялар, облигациялар және т.б.);
• Қаржылық салымдар;
• ғылыми-техникалық өнім және басқа да меншік объектілері;
• меншік құқығы және интеллектуалды меншік құқығы.
II-тарау. Оңтүстік Африка Республикасы сыртқы саясатының негізгі бағыттары
2.1. Оңтүстік Африка Республикасының Батыс мемлекеттермен қарым-қатынасы
Еуропа — (гр. Europa, семит тілінің “эреб” —
Батыс Еуропа Одағы (БЕО) - Париж келісімінің (1954
Құлдық қоғамның ыдырауы және құлауы оны жаңа феодальдық
Феодалдық құрылыстың идеологиялық тірегі және ірі саяси күші
Католиктік діниелері ертедегі мәдениетке қарсы болды: ғылымға, өнерге,
Манастырлардың жанында манастырлық мектептер, шіркеулердің – приходтық мектептер
Епископтің соборы мен кафедрасының жанынан кафедралық немесе собор
Феодалдар (рыцарлар) ерекше тәрбие мен білім алды, олар
Феодалдардың қыздары білімді үйде және әйелдер монастырларында алды,
ХІІ-ХІІІ ғ.ғ. Батыс Еуропада қолөнердің, сауданың дамуы және
Қалаларда қолөнершілер өз балалары үшін цехтық мектептер аша
ХІҮ-ХҮІІ ғасыр тарихқа қайта өрлеу дәуірі деген атаумен
Қайта өрлеу дәуірі кезінде өмір туралы діни түсініктерге
Қайта өрлеу дәуіріндегі гуманизм, сөзсіз, прогрессивтік құбылыс болып
Гуманистердің жариялаған “адамға табынуы” адамды сүюі, қастерлеуі тек
Педагогтар гуманистер дені сау, әртүрлі қызығуларды меңгерген, өмірге
Гуманистер айтуынша, оқыту үрдісі көрнекілікке негізделген болу керек
Қайта өрлеу дәуірінде математика, астрономия, механика, жағырафия, жаратылыстану
Әртүрлі елдерде қайта өрлеу дәуірі кезінде педагогикалық ой-пікір
Мәселен, Италияда античный философияның белгілі білгірі, гуманист Витторина
Бұл мектепті ұйымдастырудың негізіне гуманистік педагогиканың қағидалары жатқызылды.
Мектеп тамаша сарайда, табиғат аясында ашылды. Ғимараттың барлығы
Барлық балаларға тегіне қарамастан, әкелік қамқорлық жасады. “Қуаныш
Гумнаизм идеялары Италиядан Францияға енді.
Қайта өрлеу дәуірі педагогикалық ой-пікірінің көрнекті қайраткерлерінің бірі
Рабле романда кароль қалай өз баласы Гаргантюаны тәрбиелеу
Содан кейін әкесі схоласт-мұғалімдерді қуып жіберіп, орнына гуманист-мұғалімдерді
Адамзат рухының қайта өрлеуінің тамаша көрінісі болып табылатын
Томас Мор өзінің белгілі “Мемлекеттің дұрыс құрылысы туралы
“Барлық ерлер мен әйелдердің бір ғана ортақ ісі
Мордың замандастарына өте маңызды идея болған балаларды тек
Өте қызықты да, әрі прогрессивті идеяларды ұсыну да
Томазо Капманелланың педагогикалық идеялары оның “Күннің қаласы” деп
“Күннің қаласы” – бұл мемлекет қиял мемлекеті сияқты
Кампонелла Морға қарағанда, жетілген қоғамда бала тәрбиелеу жүйесін
Кампонелла 2 жастан бастап, балаларға қоғамдық тәрбие берілуі
Алғашқы социалистер-утопистердің педагогикалық идеялары прогрессивті педагогикалық теорияландыру одан
Географиялык ашулар тұсындағы Колумбпен Васко да Гаманың саяхаттарынан
Ашық теңізде кеменің қай жерде жүргенін дұрыс анықтау
2.2. Оңтүстік Африка Республикасының халықаралық ұйымдармен ынтымақтастығы
Халықаралық үйымдар - мемлекеттердің немесе олардың қүрылымдарының, сондай-ақ
Олар:
Біріккен Ұлттар Ұйымы (1945),
Халықаралық валюта қоры (1945),
Бүкіләлемдік сауда ұйымы (1995),
Солтүстік-атлантикалық келісім ұйымы (НАТО, 1949),
'Мұнай экспорттаушыелдер үйымы (ОПЕК, 1960) және т.б.
Үкіметтік емес халықаралық ұйымдар қоғамдық құрылымдар мен ғылыми
Халықаралық Олимпиадалық комитет (1894),
Рим клубы (1968),
Гринпис (1971) және т.б.
Біріккен Ұлттар Ұйымының ең басты әрі негізгі құжаты
Көзі қарақты көпшілікке жақсы таныс, Ұйымға мүше барлық
Жарғысына сәйкес, БҰҰ өз қызметінде келесі 4 мақсатты
бүкіл әлемде бейбітшілік пен қауіпсіздікті сақтау;
ұлттар арасындағы достық қатынастарды дамыту;
халықаралық мәселелерді шешуде халықаралық ынтымақтастықты жүзеге асыру мен
осы мақсаттарға қол жеткізуде ұлттардың бірлесіп әрекет ететін
БҰҰ өзінің көп қырлы функцияларын қосқанда әлемдік қауымдастық
БҰҰ мүше-мемлекеттері үшін басты маңыздылық Ұйымның халықаралық бейбітшілік
Бүгінгі таңда ол халықаралық қауымдастықтың көкейкесті мәселелерін шешудің
БҰҰ-ның басты мақсаттарының бірі - бүкіл әлемде бейбітшілікті
Бас Ассамблея – БҰҰ Жарғысы шегінде кез келген
Қауіпсіздік кеңесі – халықаралық бейбітшілік пек қауіпсіздік үшін
Хатшылық - бұл әлемнің барлық БҰҰ кеселерінде түрлі
Экономикалық және әлеуметтік кеңес – 5 аймақтық комиссиядан
Қамқорлық жөніндегі кеңес – негізгі міндеттеріне қамқорлыққа алынған
Халықаралық сот – мемлекеттер арасында даулы мәселелрді шешетін,
16 арнаулы мекеме: Дүниежүзілік банк, МАГАТЭ, ЮНЕСКО, Халықаралық
Ресми тілдері: ағылшын, араб, испан, француз, қытай, орыс.
ХАЛЫҚАРАЛЫҚ БЕЙҮКІМЕТТІК ҰЙЫМДАР — үкіметаралық келісім негізінде құрылмаған
Ондiрiстiк емес сферада коммерциялық негізде қызмет ететiн тұрғын
Кiрiс түсiру негiзгi мақсаты болып табылмайтын және алымған
Коммерциялық емес ұйымдар туралы Қазақстан Республиқасының Заңына сәйкес
Коммерциялық емес ұйымдар қызметiнiң мақсаттары құрылтай құжаттарымен айқындалады.
Коммерциялық емес ұйымдар мекеме, қоғамдық бiрлестiк, акционерлік қоғам,
Коммерциялық емес ұйымдардың қаржысы деп материалдық емес игiлiктер
Коммерциялық емес қызмет түрлерi мен салаларында мынадай қаржы
− сала мен бюджет арасындағы қаржыламдыру ретiнде қаражаттарды
− қаржы ресурстарын бөлумем және орталықтандырумен байланысты жоғарғы
− шаруашылық жүргiзушi субъектiлердiң, яғни олардың бөлiмшелерi арасындағы
− салааралық — түрлi салалардың ұйымдары арасындағы ақша
− еңбекке ақы төлеу жөнiндегi ұйымдар мен олардың
− ұйымдар, мекемелер және олардың тұтынушылары арасындағы (көрсетiлген
Қызметтің айрықшалықты түрлерiндегi өзара байланыстардың тым қысаң анықтықты
− қоғамдық ұйымдар мен олардың мүшелерi арасында жарналарды
− коммерциялық ұйымдар мен олардың демеушілерi арасында ұйымның
− сақтық компанияларында ұйымдардың белгiлi бiр контингентiнiң (әскери
− сондай-ақ белгiлi бiр шарттардағы кредит қатынастарының болуы
Аталынған қаржы қатынастары ақша қорларын қалыптастыру, бөлу және
− ұйымдар мен мекемелердің пайдалану қызметiн қамтамасыз ететiн
− күрделi жұмсалымдардың қорлары;
− көтермелеу және ынталандыру сипатындағы қорлар;
− қызметкерлер мен континенттерге (мысалы, оқу орындарындағы оқушыларға,
− негiзгi қызметтi дамыту қорлары.
Коммерциялық емес ұйымдардың қаржысын ұйымдастыруға негiзiнен олардың ұйымдық-құқытық
Коммерциялық емес ұйымдардың шаруашылық қызметiн жүргiзудiң әдiстсрi сметалық
Сметалық қаржыландыру — меншiктi табыстары жоқ ұйымдар мен
Сметалық қаржыландыру бюджеттiң қаражаттарын пайдалануды атаң қадағалайды, тек
Шаруашылық жүргiзудiң шаруашылық-коммерциялық есебi шығындарды материалдық емес қызметтер
Шығындардың өзiн-өзi өтеу әдiсi ақылы кызмет негiзiндегi шаруашылық
Нсгiзiнен коммерциялық емес қызмет коғамдық тауарлар, игіліктер мен
Коммерциялық емес мекемелер, ұйымдар қызметiнiң материалдық негiзi өндiрiстiк
Коммерциялық емес сфера мекемелерiндегi қызметтер көрсету (жасау) ақша
Бұл қатынастардың бастапқы табыстар мен қорларды алғашқы бөлу
Қызметтік коммерциялық емес түрлерi (мемлекеттік секторды шығара отырып)
2.3. Оңтүстік Африка Республикасының Африка және Азия елдерімен
Оңтүстік Африка байланысқан бірқатар азия елдері:
Иран (1935 жылға дейін Парсы елі), Иран Ислам
Қытай Халық Республикасы (төте жазу: جۇڭحۋا حالىق رەسپۋبليكاسى
Халық саны бойынша, әлемдегі 1-ші мемлекет (1,3 млрд
Қытай тарихы археологиялық мәліметтермен қатар, ерте заманнан бергі
Қытай өркениетіне Конфуций заманынан бері әрбір адамның жердегі
Саяси көзқарас бойынша, Қытай бірнеше мыңдаған жылдар бойы,
1956 жылы ҚКП 8 съезінде Мао Джетуң идеяларының
Бұл саясат кейін «төрт банданы» құлатқаннан соң, кейін
Қытайды хаостан, артқа қалудан және кедейшіліктен алып қалып,
Бұл түбегейлі жаңартулар одан кейінгі келген Цзян Цземинмен
2002-2005 жылдары Ху Цзинтао(қыт. 胡锦涛) өзінің қолына жоғары
ЖІӨ-нің орташа өсуі 1990-1999 жылдары — 10,3%, 1998-2001
ЖІӨ көлемі бойынша, Қытай АҚШ-тан кейінгі екінші орынды
Бірақ та Қытайдың орасан зор экономикалық өсуі өсіп
Қытай басшылығы бұрынғы КСРО аумағында болып өткен «түрлі-түсті
2.4. Оңтүстік Африка Республикасының аймақтық саясатының ерекшелігі
Әлеуметтік саясат – бұл тұрғындардың әлеуметтік жағдайын толығымен,
Әлеуметтік саясаттың басты нысаны – халық және халықтың
Әлеуметтік жағдай – бұл тұрғындардың және оның құрама
Әлеуметтік жағдай тіршіліктің қоғамдық жағдайларын және қоғам бөліктерінің
Әлеуметтік жағдайды қалыптастыратын қоғамдық жағдайлардың ішіндегі ең маңыздылары
• Қоғамдық құрылыс. Мұнда қоғамдық рольдердің негізгі үлестірімі
• Қоғамдағы билік. Әлеуметтік тұрақтылықты ұстап тұрушы әдіс
• Шаруашылықтағы билік. (меншік) Меншік – бұл әкімшіл-шаруашылық
• Экономикалық жағдай – тіршілік пен дамуды қамтамасыз
• Экологиялық қауіпсіздік – өндірістік сферадағы, тұрғылықты жерлердегі,
• Әлеуметтік қауіп - қатерден қорғану (әлеуметтік қорғаныс)
Әлеуметтік саясаттың мазмұнын ашу үшін кейбір маңызды аспектілердегі
Әлеуметтік саясатқа нақты қатысатындар, яғни оның шеңберінде
Ең беделді адамдар (класстардың, әлеуметтік топтардың).
Субьектілердің әлеуметтік жағдайларын шешу жолдары.
Субьектілердің қазіргі таңдағы ең маңызды әлеуметтік проблемалары
Әлеуметтік саясаттағы мемлекеттің орны.
Әлеуметтік саясаттың беделді субьектілердің мақсаттары, стратегиялары және
Әлеуметтік күштердің нақты тарихи арақатынасы.
Әлеуметтік дамудың қалыптасқан тұрақты тенденциясы және бағыттары.
Қоғамдағы әлеуметтік тұрақтылықтың деңгейі, оның тұрақтылығы мен
Әлеуметтік саясаттың пәні дегеніміз ғылымның құрамдас бөлігі, заңдылықтар,
Субьективті – обьективті жағынан қарасақ «әлеуметтік саясат» термині
Әлеуметтік саясаттың обьективті – субьективті қатынасында өзі қызмет
Әлеуметтік саясаттың субьектілері мемлекеттік билік органдары, ұйымдары
Кейбір зерттеушілердің ойынша обьект – бұл бағынушы, пассивті,
Бұл контексте әлеуметтік саясаттың обьектілері қоғамның әлеуметтік және
көпшіліктің білім алуы
денсаулығы
жағдайы
әлеуметтік топтардың қарым – қатынасының конструктивтілігі және
Әлеуметтік саясаттың субьектілері – бұл дербес әрекет ететін
Әлеуметтік саясаттың субьектілері – бұл әлеуметтік топттар мен
Әлеуметтік саясаттың субьектілеріне мыналар жатады:
Мемлекеттік ұйымдар мен ведомствалар;
Жергілікті басқару органдары;
Бюджеттік емес қорлар;
Қоғамдық , діни ұйымдар;
Мемлекеттік емес құрылымдар;
Коммерциялық құрылым және бизнес;
Әлеуметтік саясатпен айналысатын және оны жүзеге асыратын
Азаматтар (мысалы, азаматтық инициативаларға қатысу арқылы, басқада
Әлеуметтік саясаттың негізгі субьектісі – осы саясатты жүзеге
Мемлекеттік әлеуметтік саясат – бүл мемлекеттің әлеуметтік сферадағы
ХХ ғасырдың 30 жылдарында, мемлекеттер қатарында әлеуметтік шиеленісушіліктің
Мемлекеттің әлеуметтік саясаты-қоғам өмірінің әлеуметтік-экономикалық жағдайларын реттеу бойынша
Мемлекеттік әлеуметтік саясаттың мәні – әлеуметтік топтар арасындағы
Мемлекет – халықтың мемлекеттік өміріндегі елеулі орын
Әлеуметтік саясаттағы мемлекеттің рөлі:
Әр түрдегі мемлекет адамды қоғамға біріктіреді, оның өмір
Демократиялық мемлекет қоғамдық топтар мен азаматтардың әлеуметтік белсенділігінкүшейту
Демократиялық мемлекет әлеуметтік топттың және азаматтардың әлеуметтік ортадағы
Демократиялық мемлекет әлеуметтік мүмкіндіктер кеңістігін жеке күштерден қорғалуын
Әлеуметтік саясатты жүзеге асырудың негізгі субьектісі болып мемлекет
экономиканың экологиялық және әлеуметтік бағыты;
халықаралық және ұлттық қауіпсіздікті нығайту;
елдердің даму саясатын тұрақтандыру;
болашақ ұрпақ пен қазіргі ұрпақтың мүдделерінің теңділігін орналастыру.
Экономика болса әрқашан әлеуметтік проблемалардың шешімінің негізі
Мемлекеттің әлеуметтік саясатын жүзеге асырудың негізгі қызметі:
Құқық беруші органдардың заңдылық іс-әрекеті
Атқарушы органдардың ұйымдық – басқарушылық, қаржылық – экономикалық,
Конституция бойынша Қазақстан Республикасы әлеуметтік мемлекет.
Әлеуметтік мемлекеттің мінездемесі:
Әлеуметтік жүйелердің дамыған жүйесі, салықтың жоғары деңгейі, әлеуметтік
Қазақстанның барлық топтарына көрсетілген әлеуметтік қызметтің дамыған
Құқықтық жүйенің дамыған түрі, мұнда биліктің бөлінуі,
Мемлекеттік әлеуметтік саясаты әлеуметтік сұрақтармен айналысытан билік органдарының
билік (заң шығарушы, атқарушы және сот органдары);
қоғам (саяси институттар);
көпшілік (азаматтардың әлеуметтік професионалды және т.б. топтары, жеке
Әлеуметтік саясат – қоғамдық өзара іс -әрекеттер механизмі
Мемлекеттің кепілдігін беру рөлі әлеуметтік саясаттың тең құқылы
Мемлекет - өз қызметінде өркениетті әлеуметтік саясатты
Кепілдік – бұл қамтамасыз етуші шартты қамтамасыз етуші
Әлеуметтік топтардың өздері мемлекеттің қатысуынсыз белгілі бір дәрежеге
Қоғам барлық халықтың формасы сияқты проблемаларға кездеседі, яғни
Бұл қандай проблемалар төртеуін атап өтейік:
әлеуметтік перспективалар проблемасы
әлеуметтік мақсат проблемасы
әлеуметтік мүмкіндік проблемасы
әлеуметтік қауіп проблемасы
Мемлекет әлеуметтік саясатына байланысты «Мықты әлеуметтік саясат» түсінігі
Мықты әлеуметтік саясаттың антиподы пассивті әлеуметтік саясат. Мұнда
90 -шы жылдары Қазақстанда нарықтық реформаларды радикалды
Мемлекеттің әлеуметтік саясатының негізгі компоненттерінің мазмұны – бұл:
мемлекеттің әлеуметтік саясатының стратегиясын өмірге алып келу және
әлеуметтік саясаттың мемлекеттік приоритетін анықтау;
әлеуметтік саясаттың барлық процесін мен приоритетке бағыттау.
Мемлекеттік әлеуметтік саясаттың проблемалары президенттің елге жолдауында көрсетіледі:
Президенттің өкіметке бюджеттік жолдауларында
Өкіметтің концептуалды шешімдерінде
Парламенттің жарлығында
Қазақстан Республикасының Заңдарында
Қазақстан Республикасының міндеттері 1993 жылы қабылданған Қазақстан Республикасының
Мемлекеттің конституциясында - өкіметтің әлеуметтік сферада қызмет етуін
ҚР Конституциясының 1,28,29 – бабтарында былай делінген:
ҚОРЫТЫНДЫ
Тропиктік шөлдерде Африканың сотүстігінде ұлаңғайыр территорияны алып жатыр.
Сахараның географиялық шекарасы барынша айқын. Тек қана оңтүстікте,
Сахара шөлі солтүстік Африканың басым бөлігін алып жатыр.
Тақырып бойынша әдебиеттерге талдау жасадым және оны меңгердім;
Курстық жұмысымды қорытындылай келсем, Африка материгі ежелден-ақ
ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ
НЕГІЗГІ:
Физическая география материков и океанов/Под общ. Ред. А.М.Рябчикова.
Т. В. Власова, М. А. Аршинова, Т. А.
«География. Материктер мен мұхиттар» Бейсенова Ә., Әбiлмәжiнова
«Большая Советская Энциклопедия» (В 30 томах) изд. 3-е.
Мильков Ф.Н., Гвоздецкий Н.А. Физическая география СССР. Общий
Гвоздецкий Н.А., Михайлов Н.И. Физическая география СССР. Азиатская
ҚОСЫМША:
Алексеева Н.Н. Современные ландшафты зарубежной Центральной Азии М,,
Физико-географической атлас мира. М.: ГУГК, 1964. Атлас СССР.
Макунина А.А. Физическая география СССР. Уч. Пособие. МГУ
Глазовская М.А. Почвы зарубежных стран. Учебное пособие. М.:
Романова Э.П., Куракова Л.И., Ермаков Ю.Г. Природные ресурсы
Долгушкин Л.Д., Осинова Г.Б., Ледники. Природа мира. М.,
Исаченко А.Г., Шляпников А.А. Ландшафты. Природа мира. М.,
Еабаев А.Г., Дроздов Н.Н. Фрейкин В.Г., Пустыни. Природа
Гвоздецкий Н.А., Голубчиков Ю.Н. Горы. Природа мира. М.,
Атлас СССР, М,, ГУГК, 1983
Атлас снежно-ледовых ресурсов мира
Климатические характеристики земного шара. Л.,Гидрометеоиздат, 1977.
Власова Т.В. Физическая материков. М., «Просвящение», 1986
Географическая энциклопедия geoman.ru
Страноведческая литература geografia.ru
Все о географии geosit.com.ru
Оңтүстік Aфрикa Республикaсы сыртқы сaясaтының негізгі бaғыттaры
Африка мемлекеттердің саяси - экономикалық жағдайы
Аймақтық интеграция шеңберіндегі Араб Мағриб бірлестігі
Сыртқы сауда саясаты
ҚХР - дың Африканың дамушы елдеріндегі экономикалық саясаты
Қытайдың сыртқы саясатының бағыттары
Азия-Тынық мұхиты аймағындағы Жапонияның ролі
Азия баспасөзінде көбінесе
Азия-Тынық мұхиты аймағындағы қауіпсіздік мәселесі және Қытайдың позициясы
ХХ ғ. 60-70 жж. АКТ мен ЕЭҚ қатынастары