Қазақ тілін оқыту методикасы



Бастауыш сыныпта грамматикалық сабақтарында ойын түрлерін ұйымдастыру жолдары
Мазмұны
Алғы сөз ...............................................................................................................3-5
а) Қазақ ойшылдары Міржақып Дулатов, А. Байтұрсынов,
ә) Қазіргі орта мектептегі бастауыш сыныптарда қазақ тілін
б) Бастауыш сыныпта қазақ тілі сабақтарын оқытуда тәжірибелі
ІІ. Бастауыш сыныпта қазақ тілі сабақтарын ойын арқылы
а) Қазақ тілі сабақтарында пайдаланылатын ойын түрлері
ә)Бастауыш сыныпта қазақ тілін оқытуда ойын арқылы оқыту
б) 2 сыныпта өтілетін Қазақ тілі сабақтарында қолданылатын
ІІІ. Алғашқы тәжірбие
2 –сыныптағы Қазақ тілі сабағында өткізілген «Зат есімнің
Қорытынды..........................................................................................................31
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі.......................................................................32
Алғы сөз
Қазақстан мемлекеті тәуелсіздік алып, демократиялы қоғам құруға
Білім беру үрдісінде ұстаз да, шәкірт те
Қазақстан Республикасының 2015 жылға дейінгі білім беруді дамыту
Еліміз болашақта көркейіп өркениетті елдер қатарына қосылуы бүгінгі
Осы орайда, Елбасы Назарбаевтің: «... Бізге бұрынғы қай
Бастауыш мектепте қазақ тілі сабақтарында мұғалім оқушылардың пікірлерін,
Қазақ тілін ойындар арқылы қатысымдық тұрғыдан меңгертуде қазақ
Бастауыш сыныптарының басты талабы – сабақтың сапасын арттыра
Кеңінен қолданылып жүрген технологиялардың бірі – «Мемлекеттік тілді
а) Қазақ ойшылдары Міржақып Дулатов, А. Байтұрсынов,
Мағжан Жұмабевтардың тіл туралы пікірі
А. М. Дулатовтың тіл туралы пікірлері. Ұстазы Ы.Алтынсариннің
Табиғатынан тәлімгерлік қасиеті мол жазушы қазақ арасында көбінде
Халқымыз егемендікті аңсап жатқан қарбалас шақта жас өркендерді
Қайда болса да тіршілігінде қандай ауыртпалық өзгерістер көрсе
М.Дулатовтың жазған «Қирағат» кітабы (1924) өзінің құрылыс жағынан
Екінші бөлімде балаларды талаптылыққа, еңбек етуге, адамгершілікке баулитын
Дулатовтың тәлңм-тәрбиелік тағылымдарынан қазіргі күн талабы-тілегімен ұштасатын тағы
Осы іспеттес пікірді қазақ оқымыстыларының көпшілігі айтқан. Мәселен,
Дулатовтың оқу-ағарту майданындағы ерекше көзге түсуі жиырмасыншы жылдардың
б. Ахмет Байтұрсыновтың (1873-1937) тіл туралы ой-пікірлері. Бүкiл
А.Байтұрсынов М.Дулатовпен бiрiгiп 1913-1917 ж.ж. Орынборда “Қазақ” газетiн
Оқыту әдiстерiн жетiлдiрудi, оқытудың әдiс-тәсiлдерiн жаңартуды көредi. “Оқыту
Оқу iсiн жолға қою үшiн ғылыми жүйелiлiк жасалған
А.Байтұрсынов пәндердi оқытудың әдiстемесiмен де айналысты. 1928 ж.
Ол сауаттылықты негiзгi жазуға жаттықтыру деп қарады. Жазу
А.Байтұрсынов оқытудың бiлiмдiлiк-танымдық жағымен бiрге тәлiмгерлiк қызметiне де
в. Мағжан Жұмабаевтың (1893-1938) тіл тұжырымдамалары. Әрi лирик
Шынында да ол кезде қазақша педагогикалық терминдар жоқтың
Оқу құралының бiрiншi бөлiмiнде педагогиканың жалпы мәселесiне
Автор осы тәрбиенiң төрт түрiн тәптiштеп түсiндiре келiп,
Мағжан сонымен бiрге ұлт тәрбиесiне сын көзiмен қарап,
Яғни баланы жастайынан шыңдау, өмiрге үйрету қажет дегендi
Автор “Қазақ бесiгi – аса ұқыптылықпен жасалған нәрсе.
Мағжанның “Педагогикасы” он төрт тараудан тұрады. Соның он
Ол сыртқы сезiмдердi: көру, есту, иiскеу, тату, сипау
Бұларды жетiлдiруде ұлттық дәстүрге сүйене отырып жүргiзудi, мәселен
М.Жұмабаев адам өмiрiндегi қиялдың (фантазияның) рөлiне тоқтала келiп
Мағжан ой-қиялдың өрiстеудегi тiлдiң рөлiне тоқтала келе “Бiр
Қорыта келе айтарымыз, Мағжан орыс педагогикасының атасы К.Д.Ушинскийше,
ә) Қазіргі орта мектептегі бастауыш сыныптарда қазақ тілін
Мектепте оқылатын қазақ тілі курсының бағдарламасында зат есімнің
Зат есімнің грамматикалық категорияларын оқыту - оқушының сөйлеу,
Зат есімнің грамматикалық категориялары туралы түсінік;
Зат есімнің грамматикалық категорияларын оқудағы мақсат;
зат есімнің грамматикалық категорияларының өзіндік белгілері мен ерекшеліктері.
Зат есімнің грамматикалық категориялары тақырыбынан оқушыларға тиянақты білім
Осылай өткізілетін материал көлемі анықталып алған соң, сол
Зат есімнің грамматикалық категорияларын оқыту принципі педагогиканың дидактикалық
Мұғалім зат есімнің грамматикалық категорияларын оқытуда оның мынадай
Бірінші, зат есімнің грамматикалық категориялары туралы жаңа тақырыпты
Кейбір мұғалімдер бастауышта өтілген зат есімнің категорияларының негізгі
Кейбір мұғалімдер бастауышта өтілген зат есімнің грамматикалық категорияларының
Екіншіден, мұғалім 2 сынып көлемінде оқылатын зат есімнің
Оқыту тек білім беру ғана емес, сонымен бірге
Бағдарлама бойынша зат есімнің морфологиялық белгілері ІІ сыныптан
Көптік жалғауының қосымшаларын, олардың сөздерге үндестік заңының заңдылығына
дауысты
р
й
у
З
ж
л
м
н
ң
қатаң
дыбыстан -тар,
соң
Бұл көрнекілікті түсіндіру жолы мынадай:
Алдымен көптік жалғау деген тіркеске түсінік беріледі. Көптік
Екінші ретте, көптік жалғауының арнаулы –лар, -лер, -дар,
Үшінші ретте, көптік жалғауының қосымшаларының басқы дыбыстарының л,
Біріншіден, оқушыларға мынадай мазмұнда жазылған кеспе қағаздарын үлестіріп
Дауысты дыбысқа біткен екі сөз ойлап, оған көптік
Өнерпаздар, егіншілер сөздеріндегі көптік жалғауы неліктен –дар, -лер
Күректер, кілемдер сөздеріндегі көптік жалғауының түрлеріне талдау жаса.
Көптік жалғауы қандай жағдайда д дыбысынан басталады, мысал
Көптік жалғауы қандай жағдайда т дыбысынан басталады, мысал
б) Бастауыш сыныпта қазақ тілі сабақтарын оқытуда тәжірибелі
Еліміздің тәуелсіз мемлекет ретінде қалыптасу барысында білім беруді
Тәжірибенің жаңашылығы: компьютерлік технологияны қолдану арқылы оқушылардың қазақ
Тәжірибенің тиімділігі: пәнге деген қызығушылығын арттырады, оқытуда
Қазақ тілі пәнін оқытудың мақсаты – оқушылардың жеке
Саралай оқыту әрекеті – білім алуға бағыттаған әрекет.
Сыныпта барлық балалардың ойлау қабілеті бірдей емес. Сондықтан
Бірінші деңгей (оқытушылық деңгей) – білімнің минималдық шегі.
Екінші деңгей (алгоритімдік деңгей) - үйренушілік деңгейдегі
Үшінші деңгей (эвристикалық деңгей) – материалды саналы түрде
Төртінші деңгей (шығармашылық деңгей) - өз
Деңгейлік тапсырмалардың өзі дамытпалы түрде болады. Барлық оқушы
Деңгейлік саралау оқушы мен мұғалімнің белсенді шығармашылық қызметін
Даралап – саралап оқытудың маңыздылығы:
1.Сынып оқушыларын жаппай жұмыс істеуге әкеледі.
2.Бос отырған оқушы болмайды.
3.Әркім өзінің білім деңгейін біліп, оны дамытуға тырысады.
4.Қиындықтарды жене білуге дағдыланады, пәнді оқып үйренуге
5.Ізденіс дағдысы қалыптасады.
Даралап-саралап оқытуда күтілетін нәтиже:
Алдына қойған мақсатына жете алатын оқушы тәрбиелеу.
Әр оқушы өз білім деңгейін, мүмкіндігі, іскерлігін біліп
Өз бетімен ізденіс дағдыларын шығармашылық қабілетті жетілдіретін, шығармашыл
Ерекшелігі:
Таланттылар өздерінің қабілеті мен икемдігін одан әрі бекіте
Оқушылардың оқуға деген ынтасы артады.
Білім дәрежесі бірдей топтарды оқыту ісі женілдейді.
Даралап – саралап оқыту технологиясы оқушы мен мұғалімнің
Сондықтан да мұғалімдерге саралап - даралап оқыту технологиясын
Мен өз іс–тәжірибемде оқушылардың өздік білімділігін қалыптастыру үшін
Осы технология оқушының қабілетін дамытуға, еңбек етуге баулып,
Оған мынадай басты талаптар қойылады:
әр оқушының еңбектенуі және оның еңбегін пайдаға жарату;
өзінің еңбегімен қоса басқаның да еңбегіне жауапкершілікпен қарау;
өзі оқи отырып, қасындағы оқушыны да оқыту;
серіктесінің түсінбегенін түсіндіріп көмектесу;
әрбір оқушы кезектесіп (ауысып)не оқушы, не мұғалім болады;
әр оқушы кезек тәртібін сақтап барлығын үйретеді, ал
Әдістеменің ерекшелігі:
жекелеу оқыту;
қасындағы оқушымен жұптасып оқыту;
топпен оқыту;
ұжымдық оқыту.
Бұл технологияның тиімділігі сол, жаңа тақырыпты оқушылар шығармашылық
Оқушылардың білімін жүйелі түрде меңгеруіне және жеке оқушының
Оқу процесін жеделдету міндетіне байланысты, орыс мектептерінде қазақ
Екінші “Бақылау сұрау” деген құралды үлкен тақырыпты
Мұндай бақылау құрал ұжымдық және топтық әрекетті пайдалана
ІІ. Бастауыш сыныпта қазақ тілі сабақтарын ойын арқылы
а) Қазақ тілі сабақтарында пайдаланылатын ойын түрлері
Ойын балалар үшін шындық. Ал шындық қоршаған ортадан
Қазіргі нарықтық жағдайымызда болашақ ұрпағымызды білімді, мәдениетті, саналы
Қазақ тілін үйрету барысында оқушыларды қазақ елінің салт-дәстүрімен,
Қазақ тілін үйрету процесінде ана тілі басты рөл
Тілді үйрену негізінде ана тіліндегі ойды жеткізу тәсілдерін
Әдістеме ғылымы әрқашан білікті мамандардың өзіндік сабақ беру
Өз мамандығын шын сүйетін, өзі оқытатын пәнін жақсы
Қазіргі кездегі қоғамдағы өзгерістер білім беру жүйесіне де
Қазақ тілін оқыту – қиын да қызықты жұмыс.
Мәтінмен жұмыс «Ұшқырлар», «Сиқырлы сандық», «Қызықты шеңбер», «Сурет
Бұл ойындардын барлығы сайыс түрінде өтеді, ұпай сандары
Сонымен оқу процесінде ойын ойнау аса маңызды. Рольдерде
Оқушылардың дербес ерекшеліктерін анықтау үшін мұғалім алдымен олардың
Өзіндік әдісті жүзіге асыруда мына мәселелер көзделеді:
Оқушылардың жеке ерекшеліктерін зерттеп, типтік топтарға бөлу.
Оқу үрдісінің барлық сатыларында әр түрлі топтардағы оқушыларды
Әр алуан мақсатта жеке дидактикалық материалдардың жүйесін құру.
Білімді бағалау, бақылай жүйелерін жетілдіру.
Оқушыларды топтарға бөлгенде олардың оқуға және жұмысқа деген
ә)Бастауыш сыныпта қазақ тілін оқытуда ойын арқылы оқыту
Оқушынын ойлау қабілетін байытуға игі ықпал ететін, жаңаша
Технология – гректік өнер, шеберлік ғылым деген сөзінен
Ал технологиялық оқыту түсінігі педагогика саласында 1995 жылдан
Қазақстанда осындай технология үлгісін М.М. Жанпейісова ұсынады.
Модульдің ерекшелігі мен басты мақсаты әр баланың жеке
М.М. Жанпейісованың модульдік технологиясында ерекше орын алатыны –
Сабақта диалогтік бөлімінің оқу модуліндегі қазір кеңінен қолданыла
Мысалы «Табиғат», «Еңбек» тақырыптарында, «Даналық ағашы» ойынын жиі
Мәтінмен жұмыс, грамматикалық тапсырмалар орындауда «Қатесін тап» ойынын
Мәтінмен жұмыс «Ұшқырлар», «Сиқырлы сандық», «Қызықты шеңбер», «Сурет
Бұл ойындардын барлығы сайыс түрінде өтеді, ұпай сандары
Сонымен оқу процесінде ойын ойнау аса маңызды. Рольдерде
Сондай ақ бастауыш сыныптарда қазақ халқының балаларға арналған
Ойын баланың көңілін өсіріп, ойын сергітіп қана қоймай,
Оқытып тәрбиелеудегі негізгі мақсат –оларды мектептегі оқуға, ұйымшылдыққа,
Әр сабақтарда ойын түрлері орнымен қолданып оны қызықты
Еліміздің тәуелсіз мемлекет ретінде қалыптасу барысында білім беруді
Тәжірибенің жаңашылығы: компьютерлік технологияны қолдану арқылы оқушылардың қазақ
Тәжірибенің тиімділігі: пәнге деген қызығушылығын арттырады, оқытуда
Қазақ тілі пәнін оқытудың мақсаты – оқушылардың жеке
Саралай оқыту әрекеті – білім алуға бағыттаған әрекет.
Оқушылардың дербес ерекшеліктерін анықтау үшін мұғалім алдымен олардың
Өзіндік әдісті жүзіге асыруда мына мәселелер көзделеді:
Оқушылардың жеке ерекшеліктерін зерттеп, типтік топтарға бөлу.
Оқу үрдісінің барлық сатыларында әр түрлі топтардағы оқушыларды
Әр алуан мақсатта жеке дидактикалық материалдардың жүйесін құру.
Білімді бағалау, бақылай жүйелерін жетілдіру.
Оқушыларды топтарға бөлгенде олардың оқуға және жұмысқа деген
Сыныпта барлық балалардың ойлау қабілеті бірдей емес. Сондықтан
Бірінші деңгей (оқытушылық деңгей) – білімнің минималдық шегі.
Екінші деңгей (алгоритімдік деңгей) - үйренушілік деңгейдегі
Үшінші деңгей (эвристикалық деңгей) – материалды саналы түрде
Төртінші деңгей (шығармашылық деңгей) - өз
Деңгейлік тапсырмалардың өзі дамытпалы түрде болады. Барлық оқушы
Деңгейлік саралау оқушы мен мұғалімнің белсенді шығармашылық қызметін
б) 2 сыныпта өтілетін Қазақ тілі сабақтарында қолданылатын
Білім беру тұжырымдамасында өмір талабы ретінде екі тілде
Зерттеу объектісі: Ойын элементтерін оқыту және тәрбиелеу процесінде
Мақсаты:
Ойындар арқылы балалардың белсенділігін мен инициативасын арттыру.
білім сапасын көтеру.
Міндеті:
Ойындардың тәрбиелік мақсатын анықтау
ойын ережесін жетік біліп, балаларға да жеткізе білу
ойын барысында ереженің сақталуын қатаң қадағалау
Болжамы: Сабақ үрдісінде ойындарды кеңінен пайдалансақ
Теориялық негізі: түрлі ойындар бала қиялын ғана
оқушылардың сабаққа деген қызуғышылығын артады. Бала өз мүмкіндіктерін
Сабақ қызықты құрылып, сабақтың әр кезеңі әдістемелік талапқа
Ойын технологиясын зерттеу- бүгінгі күн талабы
Бүгінгі күні дидактика саласындағы фундаментальды мәселелердің бірі- білім
Адамдар ойынының құрылымдық жүйесі жөнінде кеңестік дидактикада аса
Ойын өмірде өте ерте жастан өзінен-өзі бастала отырып,
Адамзат ойынының сан жылғы тәжірибесі ойынның білімдік құндылы-ғын
Қазіргі кездегі оқытудың ойын формасын зерттеудің мәні мен
Егер адамдарға қандай да бір ойындарды ойнау тапсырылса,
Оқытудың ойын формасын (ООФ) қолдануда екі жақты дидактика
Ойын теориясы мен практикасын отандық және шетелдік педагогтар.
Бастауыш мектепте пәндерді оқытуды жетілдірудің жаңа технологиясын іздестіру
Педагогтың балалар ойындарындағы ролі өте маңызды және өзінше
Мұғалім балалардың ойын үстінде әр алуан сезімдер мен
Балалардың сөздік қорын молайту жөнінде оларды дұрыс
- сөздік жұмысы (әңгімелеу,салыстыру,қайталау, сұрақ-жауап, үшкілқұрақпен
жазу, оқу т.б.)
- көрнекі құралдар қолдану (сурет,ойыншық, муляж, бейне
- ойын (дидактикалық, сергіту, жарыс,сюжеттік-рольдік, логикалық, ұлттық т.б.)
Баланың сөздік қорын молайту, жаңа сөздерді меңгеруде шешуші
Мысалы: «Кім көп біледі?» деген дидактикалық ойынды естиярлар
Ауызекі сөйлеу тілінде қазақ тіліне тән дыбыстарды дұрыс
Мысалы:
Түсті талдан жапырақ, сары көбелек секілді,
Аспанда жай шатырлап, жерде тамшы секірді.
Бұл дидактикалық сергіту ойындары балалардың сабақты зейін қойып
Мысалы: «Алматыға саяхат ойынында бейнефильмге түсірілген жерлерді
көре отырып, көрікті жерлерді, көше атауларын атайды, жүйелі
әңгіме құрастырады. Көше атаулары ұлы тұлғалар есімдерімен байланысты,
«Абай кім болған?», «Абылай хан қандай еңбексіңірген?» секілді
Логикалық ойындар балалардың есте сақтау, ойлау т.б. қасиеттерін
Жарыс ойындарын көбінесе қорытынды сабақтарда пайдаланылады. Зырылдауық
Қазақтың ұлттық ойындары балаларды ептілікке, шапшаңдыққа баулиды. Ертеңгіліктерде,
Осыншама жұмыстар жүргізіліп жатқанымен, қиындықтар да баршылық. Соның
Сабақта орындалған әрбір тапсырма міндетті түрде бағалануы тиіс.
1-кесте. Бағалану парағы
Топ 1 гейм 2 гейм 3 гейм 4
Бағалау критерийлері 9-10-«5»
7-8-«4»
5-6-«3» 9-10-«5»
7-8-«4»
5-6-«3» 9-10-«5»
7-8-«4»
5-6-«3» 12-15-«5»
9-11-«4»
5-8-«3»
АА – тобы
Б Б – тобы
А В – тобы
БС - тобы
ІІІ. Алғашқы тәжірбие
2 –сыныптағы Қазақ тілі сабағында өткізілген «Зат есімнің
Сабақтың тақырыбы:
Сабақтың мақсаты:
кеңейтіп, сөз қолданыста пайдалана білуге үйрету, мәтін ішінен
2.Тәрбиелік. Оқушылардың бойына ұлттық өнеге, шешендік нақыл сөздердің
3.Дамытушылық. Өтілген материалды тиянақты меңгеруге, жүйелі ойлау, ойын
Сабақтың түрі:
Сабақтың типі:
Сабақтың әдісі:
Сабақтың көрнекілігі: схема-таблицалар, қима қағазадар, тест
Пәнаралық байланыс: әдебиет,
Сабақтың барысы:
І Ұйымдастыру кезеңі. –
ІІ Үй тапсырмасын сұрау. Қайталау сұрақтары арқылы
1. Қазақ тілінде қанша жаалғау бар?
2. Тәуелдік жалғауы дегеніміз не?
3. Септік сұрақтарын ата?
4. Атбегі, дәрігер сөздері қалай жіктеледі?
Қайталау мақсатында мына сызбаны толтыру.
«Бәйге» ойыны. Өтілген сабақтарды еске түсіргенне кейін әр
Бірінші бөлім: Ой толғау. (тест)
Көптік жалғауы жалғанбайтын сөздер.
а) мектеп, оқушы, қыз
б) кітап, бөлме, дәрігер
г) үй, киім, бала
д) мұнай, газ, шаш
е) қалам, қала, мектеп
2. Жалқы есімді тап?
а) орман, көл, өзен
б) бала, бойжеткен
г) Алатау, Астана
д) үлкен-кіші, ақ-қара
е) кітап, дәптер
3. Зат есім атау септікте тұрса, сөйлемде қандай
а) бастауыш
б) пысықтауыш
г) толықтауыш
д) баяндауыш
е) анықтауыш
4. Жуан, жіңішке буындарға бірдей жалғана беретін және
а) табыс
б) атау
г) жатыс
д) көмектес
е) шығыс
Екінші бөлім. «Ойлан тап».
Кеспе қағаздарындағы сұрақтарға жауап беру. Тез әрі нақты
Төмендегі өлең шумақтарынан жай септеулерді тап, әнімен айт.
Ақ көгершін, көгершін,
Қоғанат құс сен едің.
Бар кезіп қайт ел үшін
Кең дүниенің көлемін.
Әділеттің құсы деп,
Көз алмастан жолыңнан
Бақыт болып қоншы деп,
Ұшырамын қолымнан.
Мына өлең шумақтарынан жікжік жалғаулы зат есімді тап,
Мен қазақпын мың өліп, мың тірілген.
Жөргегімде таныстым мұң тілімен.
Жылағанда жүрегім күн тұтылып,
Қуанғанда күлкімнен түн түрілген.
3.Зат есімнің жай және тәуелді септеу түрлерін тап?
Айдағысыз малды бол,
Ағайынның алды бол,
Отыз ұлды орда бол,
Оман жұрттың басы бол,
Лұқпандай мың жаса.
Береке болсын басыңа,
Құт дарысын басыңа!
4. Мақалдардан жай және тәуелді септеуді тап.
Жақсы ат аяғынан қалады,
Жақсы адам тамағынан қалады.
Аққу құстың төресі
Жалғыз жүріп оттамас.
Үшінші бөлім. Поэзия бөлімі.
Плакатқа салынған сурет бойынша өтірік өлең құрастыру. Мысалы:
Құмырсқа мен арыстан
Жер бетінде алысқан.
Тасбақа мен қарлығаш
Көк жүзінде жарысқан.
Оқулықпен жұмыс.
55- жаттығу. Көп нүктенің орнына тиісті жіктік
Төмендегі сөздерге сатылай кешенді талдау жасау.
Көлдің, оқушылар. Атбегі, елім. (әр топ бір сөзден
Үлгі:
1. Құрамына қарай: бір, екі, үш
Зат есім
2. Тұлғасына қарай: негізгі, туынды
4. Лексикалық мағынасы.
5. Сұрағы.
6. Мағыналық топтары
а) жалқы, жалпы
ә) деректі, дерексіз
б) нақты, нақты емес.
Төртінші бөлім. Перфокарта.
1
2
3
4
3
2
4
1
1. Көптік жалғау, 2. Септік жалғау, 3. Жіктік
Сенің атың тұра тұрсын, менің атым жүре тұрсын.
Орманда өрт бұрқ етті.
Қонақтар шайларын ішті.
Шамдансам жығар асаумын, Шамырқансам сынар болатпын.
Бесінші бөлім. Венн-диаграммасы.
айырмашылығы ұқсастығы
Көптік тобы: 1. Зат есім мен сын есімнің
Септік тобы: 2. Жіктік жалғауы мен септік жалғауының
Жіктік тобы: 3. Көптік жалғауы мен септік жалғауының
Тәуелдік тобы: 4. Тәуелдік жалғауы мен септік жалғауының
Қорытынды. Зат есімге бірінші жеткен топтың оқушыларына жақсы
Бағалау. Әр топ бірін-бірі бағалайды. Егер бағасының арасында
Үйге тапсырма. Қайталау, сабақтан алған әсерлері туралы өз
Қорытынды
Ойын өмірде өте ерте жастан өзінен-өзі бастала отырып,
Адамзат ойынының сан жылғы тәжірибесі ойынның білімдік құндылы-ғын
Қазіргі кездегі оқытудың ойын формасын зерттеудің мәні мен
Бастауыш мектепте пәндерді оқытуды жетілдірудің жаңа технологиясын іздестіру
Педагогтың балалар ойындарындағы ролі өте маңызды және өзінше
Мұғалім балалардың ойын үстінде әр алуан сезімдер мен
Пайдаланылған әдебиеттер
Бұзаубақова Қ.Ж. Жаңа педагогикалық технология. Тараз, 2003ж.
Исаев С.М. Қазіргі қазақ тілі. Алматы, «Қайнар» 1993ж.
Исаев С.М., Назарғалиев К., Дәулетбекова Ж. Қазақ тілі.
Исаев С.М., Қасымова Г. Қазақ тілі. 7-сынып (оқулық),
Исабаев Ә. Қазақ тілін оқытудың дидактикалық негіздері.
Исаев С. Қазіргі қазақ тіліндегі негізгі грамматикалық ұғымдар.
Ұйықбаев И.Қ. Қазақ тілі методикасының мәселелері. Алматы, 1996ж.
Қараев М.Ә. Қазақ тілі. Алматы, «Ана тілі» 1993ж.
Қойшыбаева А. Бастауыш сыныптарда қазақ тілін оқытудың әдістемесі.
Құлмағанбетова Б. Қазақ тілін оқыту методикасы. Алматы, «Мектеп»
Дәулетбекова Ж. Қазақ тілі (әдістемелік нұсқау) 6-сынып, Алматы,
Исаев С., Қасымова Г., Назарғалиева К. Қазақ тілі
Рахметова. Қазақ тілін оқыту методикасы. Алматы, «Ана тілі»
Исаев С.К., Назарғалиева К. Қазақ тілі. (әдістемелік нұсқау)
Білімдегі жаңалықтар. №4, 2004ж.
Қазақстан мектебі. №5, 2005ж.
Қазақстан мектебі. №3, 2005ж.
Қазақстан мектебі. №3, №4, 2004ж.
Қазақ тілі мен әдебиеті. №4, 2006ж.
Тәуелсіз Қазақстан мәртебесіндегі қазақ мектептерінің ғылыми-теориялық негіздегі даму
Халықтық педагогика құндылықтарымен құрылған теориялық негізді құру Әдістемелік
Оқыту үдерісіндегі біліктілікті арттырудың технологиялары Әдістемелік құрал. Павлодар:
Көптік жалғау
-лар, -лер
балалар
кемелер
-дар, -дер
қыздар
өзендер
-тар, -тер
кітаптар
мектептер
Морфология




Ұқсас жұмыстар

Қазақ тілін оқыту методикасы
Қазақ тілін оқыту әдістемесінің даму тарихына үлес қосқан ғалымдар
Қазақ тілін оқыту әдістемесі жайында дәрістер
Қазақ тілін оқыту әдістемесінің тарихи дамуына үлес қосқан ғалымдар еңбектерінің орны
Қазақ тілінің сарфы
Қазақ тілін оқыту жүйесінің қайнар көздері
Қазақ тілін оқыту әдістемесінің тарихы
Сейіл Жиенбаев - қазақ тілін оқытудың әдістемесі пәнінің арнайы сала ретінде қалыптасуына үлес қосқан ғалым
ҚАЗАҚ ТІЛІН ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ ЖАЙЫНДА
Қазақ тіл білімі корифейлерінің ізін басып келген ғалымдар