Коммерциялық банктер арасындағы бәсекелестік


МАЗМҰНЫ
Кіріспе 2 -5
Ι.Қазақстан экономикасының нарыққа көшу жағдайындағы маркетингтің әлеуметтік-экономикалық маңызы мен
1.1 Маркетингтің даму эволюциясы және оның қазіргі заман жағдайындағы
1.2 Банктердің маркетингтік қызметіндегі көрсеткіштер жүйесі 17-19
ΙΙ.Коммерциялық банктердегі маркетингтік қызметтің ұйымдастырылуы
2.1 Қазақстан Республикасында банктік маркетингтің дамуы......20-24
3.2 Коммерциялық банктегі маркетингтің ерекшеліктері.«Kaspi bank» мысалын-
да 24-28
2.3 Банктегі маркетингтік зерттеулер мен ақпарат 3
Қорытынды 30
Қолданылған әдебиеттер тізімі 31
Кіріспе
Банк жүйесі – нарықтық экономиканың ең маңызды және ажырамас
Қазіргі банктік жүйе – бұл кез келген дамыған мемлекеттің
Коммерциялық кәсіпорындардың бір түрі ретінде банктік мекемелер де өз
Қазіргі банк жүйесі – бұл банк ісінің негізін айқындайтын
Икемді және тиімді банктік маркетинг қызметін құру – Қазақстандағы
Отандық әдебиетте дамыған елдердің экономикасындағы банктік маркетинг жеткілікті түрде
Қазіргі кезде маркетинг банктердің қызметін жоспарлау, оны ұйымдастыру мен
Банктердің маркетингтік қызметіне жүргізілген талдау, нақты мақсаттарға іс жүзінде
Маркетингті жүзеге асыруға арналған еңбектер шетел тәжірибесін қолдануға бағытталған
Осы жұмысты жазу кезіндегі негізгі қиыншылық Қазақстан банктерінің маркетингтік
Курстық жұмыстың мақсаты Қазақстандағы банктердің маркетингтік қызметінің ұйымдастырылуы жөніндегі
Осы мақсатқа сәйкес мынадай негізгі міндеттер туындайды:
- банк жүйесіне қатысты теориялық сұрақтарды қарастыру;
- банктердің пайда болуы мен дамуына әсер ететін негізгі
- шетелдердегі банк маркетингінің өзгешеліктері мен артықшылықтарын талдап, елдегі
- ҚР-ғы банктік маркетингтің ұйымдастырылуына талдау жасау;
- Қазақстандағы банктердің маркетингтік қызметін жетілдіру жолдарын қарастыру .
Аталған міндеттерді тиімді ашып көрсету үшін курстық жұмыс бірнеше
ΙΙ.Қазақстан экономикасының нарыққа көшу жағдайындағы маркетингтің әлеуметтік-экономикалық маңызы мен
2.1 Маркетингтің даму эволюциясы және оның қазіргі заман жағдайындағы
Нарықтық қатынас жағдайындағы басқару жүйесі маркетингтік тұжырымдамамен негізделеді. Маркетинг
Маркетинг кеңінен дамыған "жабайы" нарықтың жағымсыз көріністеріне, ал аса
"Маркетинг" (латын тіліндегі, маrket - нарық), нақты айтқанда, "нарық
Нарық жағдайындағы банктер қызметі тұрғысынан алғанда, маркетингті қазіргі заман
Маркетинг сатушы мен тұтынушының өзара мақсаттарының жақсаруына мүмкіндіктер жасап,
Сонымен бірге ол нарықтың жаппай даму дәрежесін төмендетіп, нарық
Америкалық маркетинг ассоциациясының анықтамасы бойынша: маркетинг дегеніміз — "жекелеген
Американдық маркетологтар Дж.Р. Эванс, Б.Берманның көзқарастары бойынша, маркетинг тек
Олар өз көзқарасын жоғарыда көрсетілген анықтамаға сәйкес етіп, қажетті
Маркетинг жөніндегі көзқарастың көптігін мына тұжырымнан да көруге болады.
Италияндық ғалым Антонио Фолионың көзқарасы бойынша: "Маркетинг - серпінділік,
Ресейлік әдебиеттерде маркетинг анықтамасының жоғарыда көрсетілген түрлеріне ұқсамайтындарын да
Кейбір авторлар тауарларды маркетингке өткізу, нарықты зерттеу, жарнама, өткізуді
Қазіргі уақытта басқару қызметі ретіндегі маркетинг ұғымы біртұтас басқару
Жоғарыда аталған анықтамалар маркетинг болмысын толық дәрежеде көрсете алмайды,
Осы аталған анықтамалар жалпылама сипатта болғандықтан, оларда маркетингтің тек
Жоғарыда көрсетілген анықтамалар негізінде келесі қорытындыларды жасауға болады:
1. Анықтамалардағы айырмашылықтар ғалымдардың маркетинг ерекшеліктерін әртүрлі бағытта зерттеу
2. Қарастырылған анықтамалардың жалпы мағынасын мына көзқараспен түсіндіруге болады:
Мұндай процестің нәтижесі - тұтынушылар қажеттіліктерін қанағаттандыратын жағдай жасау,
Осы жұмыста, тәжірибелік маркетингті микродеңгейде қарастыра отырып, жоғарыда аталған
Осы айтылған анықтамалаларды талдай келе қазіргі заман маркетингі дегеніміз
Жалпы экономикалық эдебиеттерде маркетингтің негізгі қызметтері көрсетілген. Авторлардың көпшілігі
1. Тұтынушылар сұранысының динамикасы мен жағдайын зерттеу және алынған
2. Кәсіпорын (банк) қызметінің сапалылығын арттыру мақсатында өндірісті түбегейлі
3. Компанияның (банктің) ішкі мүмкіндіктері мен барлық әдіс-тәсілдер арқылы
Жоғарыда көрсетілген қызмет түрлері кәсіпорынның маркетингтік қызметінің негізгі бағыттарын
Ғылыми әдебиетте маркетинг дамуының деңгейлерін кезеңдерге бөлудің әртүрлі жолдары
Бірінші кезең өндіріске бет бұру нәтижесінде XX ғасырдың 30
Мамандардың көпшілігінің ойы бойынша, маркетинг теориясы АҚШ-та XX ғасыр
Маркетинг дамуының екінші кезеңі 1950 жылдардың бірінші жартысына дейінгі
Үшінші кезеңде (60-70 жылдардың аяғы) маркетинг теориясы басқару теориясымен
Осындай бағыт қазіргі "кәсіби философияның" болмысын құрайды. Маркетинг философиясы
Төртінші кезеңде әлеуметтік-этикалық маркетингке (80-і жылдардан бастап, қазіргі уақытқа
Осы кезеңде табиғи қорды экономикалық дәрежеде жұмсау және қоршаған
Маркетингті жүзеге асырудағы жетістік — оны жүзеге асыратын ортасына
Әсіресе, есептесуге тура келетін, маңызды фактор ретінде өз мақсаттарын
Маркетинг сатушы мен тұтынушының өзара ізденісін жақсарту арқылы сұранысқа
Маркетингтің мақсаттары мен шарттарының бірлігі негізінде экономиканың әр саласы
Шешуді қажет ететін тапсырмалардың ерекшелігі мен бірқатар басқа жағдайларға,
Маркетингтің мынандай келесі түрлерін атауға болады: өндіріс маркетингі (мәселен,
Өндірістік белгілеудегі тауарлар мен тұтынушылық тауарлардың ерекшеліктері бар екендігін
Маркетингтің тағы бір түрі - сауда маркетингі болып табылады.
Қызмет көрсету маркетингінің ерекшеліктері шеңберінде өндірістік және саудалық маркетингтің
Осы маркетингтің түрлерінің ішінде халықаралық маркетинг туралы айта кету
Халықаралық маркетинг дегеніміз — фирма мен ұйымдардың сыртқы немесе
Маркетингтің жалпы мақсаты мынада деп айтуға болады: ол нарықтағы
Сонымен бірге, кейбір ерекше нарықтардың маркетингі бар, жалпы айтқанда,
Нақты бір шектеулерге бағындырылған бәсекелестікті тәртіпке келтіру, заңға қайшы
Маркетинг қызметі сауда кәсібінде өндіріс пен тауар өткізудің барлық
Маркетинг басқару тұжырымы ретінде, күрделі нарықтық жағдайда фирманың адаптері
Жоғарыда аталып кеткен төрт құралдан тұратын маркетинг шараларын қолдану
1.Тауармен жұмыс, оның сапасын арттыруға бағытталған, яғни бірінші кезекте,
2.Баға саясаты, баға белгіленуі мен оның өзгеруі, баға дифференциациясы,
3.Үлестіру, өткізу жүйесінің құралуы, өткізу жолдарының таңдалуы, сауда-саттық әдістерінің
4.Ал тауарды жылжыту қызметі өзін жарнамалау, өткізуді қолдау мен
Маркетингтің маңызды түрлерінің бірі - кәсіби маркетинг. Өндірістік бағыттағы
1. Нарықтық қатынастардың даму деңгейінің жеткіліктілігі.
2. Маркетинг мақсатының кәсіпорын басқармасының нарық жағдайына байланысты талабына,
3. Кәсіпорында маркетинг қызметінің тиімділігін арттыру үшін ғылыми-техникалық және
Сонымен бірге маркетингті барлық кәсіпорындар белгілі бір дәрежеде фирманың
Сонымен бірге, кәсіпорындардың нарық конъюнктурасын жобалау және түбегейлі түрде
Сонымен қатар, маркетингпен айналысатын адамдардың тәжірибесіздігі, олардың маркетинг болмысын
Кәсіпорындардың маркетингтік қызметі үшін төмендегі үш түрлі мәселе өте
Қазіргі кезде Қазақстанда қоғамдық пікір мен ыарықты зерттеуде кәсіби
Қазақстандық нарықтың тұтынушыға негізделуі барысындағы маркетингтік зерттеулерде макро- және
2.2 Банктердің маркетингтік қызметіндегі көрсеткіштер жүйесі
Маркетинг қызметінің тиімділігін арттыруда банктік өнімдерді шығаратын отандық банктердің
Сонымен қатар, көптеген банктерде техникалық, қаржылық мақсатты көздейтін маркетингтің
Маркетинг банк үшін мақсатты нарық көзін анықтай отырып, банктің
Маркетинг кез-келген банктер қызметінде қолданыла беретін әмбебап тәсіл болып
Нарық қатынастары даму деңгейінің төмендігі, өндіруші мен тұтынушы арасындағы
- нарықтық қатынастар мен нарық мәдениеті деңгейінің төмендігі;
- отандық банктердің маркетингтік қызметін жобалау және жүзеге асыруға
- маркетингтің өндірістік менталитеті және оның тұтынушыға бағытталмай, өткізуге
- кәсіпорындардың түбегейлі түрде маркетингтік зерттеулер, үлгілер жасау және
- мәлімет көздерінің жеткіліксіз даму деңгейі.
Банктердің барлық бөлімшелерінде "айқын" бағыт алу, сонымен қоса, банктің
Осы мәселенің шешімін табудың көптеген жолдары бар. Мәселен, отандық
Жемісті маркетингтік іскерлік үшін оның жіктеулік көрсеткіштері маңызды роль
Сонымен бірге осы мәселені шешуші негіз ретінде жоспарлаудың толық
Біздің ойымызша, бақылау деңгейіне байланысты маркетинг көрсеткіштерінің макро- және
Көрсеткіштерінің сипаты олардың сапалы және мөлшерлік болып бөлінуін анықтайды.
Бақылау жүйелілігі көрсеткіштерді банктің жоспарлық болжамдары мен жобаларының орындалуын
Біздің пікіріміз бойынша, жалпылық және жекелеген көрсеткіштер тиімділігінің өзара
Банктің нақты анықталған түрдегі маркетингтік жағдайын сипаттау және орын
Маркетинг тиімділігін талдауға арналған жүйелі дәрежедегі бағытты жүзеге асыру,
Сондықтан маркетингтің қолданылу тиімділігін зерттеу барысында, біздің ойымызша, маркетингтің
ΙΙΙ. Коммерциялық банктердегі маркетингтік қызметтің ұйымдастырылуы
3.1 Қазақстан Республикасында банктік маркетингтің дамуы
Соңғы жылдары Қазақстанда нарықтық экономиканың инфрақұрылымы және оған қатысты
Нарықтық механизмнің дамымағандығы, оның нысандарының жетілдірілмегендігі қаржы және ақша-несие
Несие қатынастары ұйымдарының жаңа нысандары, қаржы-несие институттарының ауыспалы экономикалық
Қазіргі кездегі Қазақстан экономикасының дамуы қаржы нарығының әр түрлі
Коммерциялық банктер қызметінің талдауы, несие капиталдары нарығының зерттеулері, банктің
Қазақстандағы банктік маркетингтің объективті шарттарының дамуы қаржы нарығының дамуымен
Банктік қызмет көрсету нарығында келесідей жағдай туындады: жекелеген сипаттағы
Қазақстандағы банк секторының ішіндегі бәсекелестік негізінен банк өнімінің түріне
Республикадағы коммерциялық банктердің арасында маркетингтік стратегияның танымалдығы біртіндеп өсуде,
Қазіргі маркетингтің банк тәжірибесіне енуінің мәні тек банк қызметінің
Банктің маркетингтің стратегиясы тек өз өнімі және қызмет көрсетулерді
Экономикалық категория ретінде банктік маркетинг банктің сенімділігі, пайдалылығы және
Банк саласында марктетинг, экономикасының басқа салаларындағы кәсіпорындардан айырмашылығы банк
Банк саласының маңызды ерекшелігі-жаңа банк өнімдерінің потенттік қорғауының болмауы.
Осыған орай қаржы нарығындағы өспелі бәсекелестік пен банк индустриясын
Осыған байланысты банктік маркетинг саласындағы негізгі міндеттерді келесідей тұжырымдауға
Экономика мен ақша-қаржы нарығының дамуының ауыспалы жағдайындағы коммерциялық банктердің
Салымшы мен несие берушінің мүддесін сақтау мақсатында банк өтемпаздығын
Іскерлік-серіктестік қатынастардың тұрақтылығында көрінетін банк қызмет көрсетулеріне және өнімдеріне
Банктің әлеуметтік, ұйымдастырушылық және коммерциялық міндеттерін кешенді шешу.
Қазіргі кездегі коммерциялық банктер сатушы мен сатып алушы ролінде
Банктер арасындағы бәсекелестік кең салалы. Оны екі түрге бөлуге
Ι.Бірінші түрі:
Коммерциялық банктер арасындағы бәсекелестік.
Банктер және банке жатпайтын несие-қаржылық институттар арасындағы бәсекелестік.
Банктер және қаржы институтына жатпайтын мекемелер арасындағы бәсекелестік.
ΙΙ.Екінші түрі:
Жеке бәсекелестік.
Топтық бәсекелестік.
Банктер арасындағы бәсекелестік күшейген шақта, банктің жақсы атағын шығару
Тұтынушылар құрамына: кәсіпорындар, бағалы қағаздармен жүргілетін операцияларға сұраныс тудыратын
Қамту дәрежесіне және тұтынушылардың мақсатты контингентіне байланысты жарнаманы екі
Негізінен тұтынушылар бірінші орынға банкте көрсетілетін қызметтердің саны мен
Нәтижесінде банктің қызметін дұрыс ұйымдастырса, біріншіден бәсекелестер арасындағы тұтынушы
Банктің жұмыс істеу нысандарының бір түрі - нарықтық стратегияны
Халықтың жинақталуы ақшасын сақтауды қамтамасыз ету - банк көрсететін
Инвестициялау проблемасы қазіргі кезде әр жерде әртүрлі шешілуде. Мысалы,
Экономикалық тұрақсыздық бой алып тұрған біздің жағдайда шет елдердің
Банктердің коммерциялық мекеме ретіндегі өзіндік ерекшелігі - ресурстардың көбі
коммерциялық банктерге таратылатын қаржының көлемі банктің меншік капиталынан -
жабық акционерлік қоғам ретінде құрылған банктерге -20 еседен аспау;
ашық акционерлік қоғам ретінде құрылған банктерге - 15 еседен
3.2. Коммерциялық банктегі маркетингтің ерекшеліктері. «Kaspi bank» мысалында.
Банк қызметтерін көбейту және оны дамыта түсу банктің стратегиясының
Банк саласындағы маркетингтің ерекшеліктері банк өнімдерінің ерекшеліктеріне байланысты туындайды.
Нарық жағдайында жұмыс істейтін қандай да болмасын кәсіпорын, банк
Қазір банктердің көпшілігі тұтынушыларды тартудың жаңа жолдарын қарастыруда. Бұл
Банктегі маркетинг – бұл банктің стратегиясы мен философиясы. Ұйымдағы
Қазіргі маркетингтік жағдайда банк пен тұтынушының қарым-қатынасы өзгере түсуде.
Қазіргі кезде банктер өзгерген жағдайға бейімделе отырып әртүрлі депозиттерді
Қазақстандық банктердің бірінен-бірін ажырата алмайтын кез өтті. Әрқайсының өз
Кaspi bank-і қашанда қызмет сапасы мен бірқалыпты жүйелі түрде
Қазақстандықтардың өмір сапасын жақсарта отырып, kaspi bank-і ең жақсы
Мысалы,мен алып отырған банкте ешбір банк ұсына алмайтын еркеше
Ірі зат сатып алуды ойлап жүрсіз бе?
Бүкіл отбасыңызбен демалуды армандайсыз ба?
Күрделі жөндеу жүргізу керек пе?
ШЕШІМІ БАР
Қалағаныңызды іске асырудың жылдам әрі оңай тәсілі – kaspi
несиесі!
АРТЫҚШЫЛЫҚТАРЫ:
Жылдам:
Несие алу уақыты – 15 минут
Санаулы ғана құжаттар
Тиімді:
Кепілсіз және кез келген мақсатқа
Несиені қарағаны және бергені үшін комиссия жоқ
Мерзімінен бұрын өтесеңіз, айыппұл төлемейсіз
Ыңғайлы:
Ай сайынғы төлемі аз
Несиені банктің кез келген бөлімшесінен алуға болады
Несиені бүкіл Қазақстан бойынша кез келген бөлімшеде немесе
«Қазпошта» АҚ бөлімшелерінде өтеуге болады
НЕГІЗГІ ШАРТТАР:
Несие шарттары:
Сомасы 15 000 теңгеден 350 000 теңгеге дейін*
* Өтінішпен қайта барған жағдайда сома көбейтілуі мүмкін
Қажетті құжаттар*:
Жеке куәлік
СТН
ӘЖК
Банк қажет болған кезде қосымша құжаттарды сұрату құқығын өзіне
қалдырады.
Ал банк депозиттеріне келетін болсақ,банк мынадай айрықша депозит түрін
Әрқайсымыздың өз мақсаттарымыз бар екенін біз жақсы білеміз:
сүйікті қызымыздың тұрмыс құрған тойын тойлау, балаларымызға терең білім
Біздің депозиттеріміз Сіздің ойлаған мақсатыңызға барынша тез әрі тиімді
Салымның ең төменгі мөлшері – 15 000 теңге немесе
Салым мерзімі – 1 айдан 12 айға дейін
Салым валютасы – теңге, USD, EUR
Сыйақы мөлшерлемесі – салым мерзіміне қарамай жоғары :
теңгеде – 9,6% (жылдық тиімді мөлшерлеме 10,0%)
USD – 5,8% (жылдық тиімді мөлшерлеме 6,0%)
EUR – 4,4% (жылдық тиімді мөлшерлеме 4,5%)
Сіздің салымдарыңыз Қазақстанның салымдарға кепілдік беру қорымен сенімді сақтандырылған
Тиімді :
Ең жоғары пайыздық мөлшерлеме – салымның мерзіміне, мөлшеріне қарамай
Салымды ашқаннан кейінгі бірінші күннен бастап ақшаны сыйақыны жоғалтпай
Мерзімін, мөлшерін шектемей депозитіңізді толықтырып отырыңыз
Сыйақы Сіздің қалауыңыз бойынша капиталға айналдыру арқылы немесе ай
Ыңғайлы :
Ақшаны бүкіл Қазақстан бойынша кез келген филиалда алыңыз және
Кез келген уақытта депозиттік шотыңыз жайлы ақпаратты телефон арқылы
Оңай:
Депозит ашу үшін Сізге:
СТН
Жеке куәлік қажет
Біз өз депозиттерімізде ең үздік шарттарды жинақтадық, бірақ kaspi
3.3. Банктегі маркетингтік зерттеулер мен ақпарат
Қандай да болмасын істі бастамас бұрын бұл жөнінде біршама
Коммерциялық банктердің нақты және әлеуетті нарықтарын анықтау үшін және
Нарықты бағалау үшін банке тиесілі үлесі, заем мен депозиттер
Маркетинг әрбір ерекше шарадан (іс-қимыл) кейін, банктің тұтас қызмет
Ақпарат күнделікті қажеттік болып танылады. Бұл жерде сөз мақсаттар
Ақпараттық жүйені жасау бірнеше кезеңде өткізіледі.
Ең алдымен банк өзінің дамуының әрбір сатысында қандай ақпаратқа
Тіпті болмаса, егер кәсіпорынның ақпаратты қамтамасыз етуге арнайы зерттеулер
Банк қызметкерлерінің фирманы дұрыс басқарудағы ақпараттың маңызына бір ауыздан
Қорытынды
Жұмыста банктегі маркетинг қызметі қарастырылды. Біз бұл саланы толығымен
Мысалы осы саладағы әдебиеттердің және зерттеулердің тапшылығы да бізге
Маркетингті жүзеге асыруға арналған еңбектер шетел тәжірибесін қолдануға бағытталған
Курстық жұмыстың мақсаты Қазақстандағы банктердің маркетингтік қызметінің ұйымдастырылуы жөніндегі
Менің ойымша,Қазақстан Республикасындағы банктік маркетинг даму үстінде және де
Қолданылған әдебиеттер тізімі
1. Уткин Э.А. Банковский маркетинг, М.:Инфра-М, 1995
2. Маркова В. Маркетинг услуг, М.:Инфра-М,1995
3. Тасыбаева А. С. «Банкілік құқық». Алматы, 2001.
4. Мақыш С.Б. Ақша айналысы және несие, Алматы, 2004.
5. Ақша, несие, банктер. Ғ.С. Сейітқасымовтың редакциялығымен. — Алматы:
6. Н.Н.Хамитов Банк ісі, 2006
7. Қазақ Университеті 2004 № 58 (научная конференция студ.
8.www.kaspibank.kz
9.www.kase.kz
10.www.afn.kz






Ұқсас жұмыстар

Екінші деңгейлі банктердің түрлері
Банктік маркетинг банктің бәсекелестіктің негізі ретінде
Коммерциялық банктердің операциялары мен қызметтері
Депозит қаражатын басқару
Икемді және тиімді банктік маркетинг
Банк маркетингі
Кәсіпорын бәсекелестікке қабілеттілігн жоғарылатудағы маркетингтің рөлі
Банктік қызметтегі стратегиялық жоспарлаудың теориялық негіздері
Банк қызметіндегі маркетинг
Банктік қызметтегі тәуекелдіктер