МҮМКІНДІГІ ШЕКТЕУЛІ БАЛАЛАРМЕН ӘЛЕУМЕТТІК ЖҰМЫС


ЖОСПАР
КІРІСПЕ 3
1 МҮМКІНДІГІ ШЕКТЕУЛІ БАЛАЛАРМЕН ӘЛЕУМЕТТІК ЖҰМЫС 5
1.1 Мүмкіндігі шектеулі балаларды бейімдеудің реабилитациясының әлеуметтік технологиясы
1.2 Қараусыз қалған балалармен және қаңғыбастарымен жүргізілетін
2 ӘЛЕУМЕТТІК ТЕХНОЛОГИЯЛАР МӘСЕЛЕСІН ШЕШУ ЖОЛЫ 19
2.1 Жастардың әлеуметтік жұмысының технологиясының жіктелуі 19
2.2 Қазақстан Республикасында жас мүгедектерді әлеуметтік реалибитациялау
ҚОРЫТЫНДЫ 29
ПАЙДАЛАнЫЛған әдебиеттер тізімі 30
КІРІСПЕ
Зерттеудің өзектілігі.Мүмкіндігі шектеулі балалар-18 жасқа дейінігі физикалық және
Мүмкіншілігі шектеулі баланың тәрбиесі-дефектологияның негізгі ұғымдарының бірі. Бұл
Зерттеу жұмысының мақсаты. Мүмкіншілігі шектеулі балалардың реабилитациялаудың технологияларын
Зерттеу жұмысының міндеттері.
-мүмкіндігі шектеулі анықталуын және зерттеуін бырыңғай мемлекетті жүйені
-мүмкіндігі шектеулі бар балаларға әлеуметтік қолдау көрсету;
-мүмкіндігі щектеулі балалардың әлеуметтік бейімделу;
- еңбектерді жинақтау, бір ізге түсіру;
- жиналған материалдарды сұрыптау, сараптау, тақырыпқа бөлу;
- мүмкіндігі шектеулі балалар туралы түсінік беру,мүмкіндігі шектеулі
- курстық жұмысы барысында материалдың өзектілігіне, мезгілдік тұрғыда
Зерттеудің объектісі.Кез келген бала бірінші кезекте қамқорлықпен көмекке
Жыл санап мүмкіншілігі шектеулі балаларға деген көзқарас өзгеріп
Зерттеудің пәні.Мүмкіндігі шектеулі балаларды әлеуметтік реабилитациялаудың технологиясын қарастырып,жан-жақты
Зерттеудің әдістері. Жұмыста баяндау,реабилитациялау
Зерттеудің ғылыми жаңалығы. Бейімдеу бағдарламасы бұл нақтылы жоспарды
-Медициналық ( сауықтыру,алдын-алу)
-Арнайы ( білім беру, психологиялық, әлеуметтік және баланы
Отбасының өзге де мүшелері мімкіндігі шектеулі балаларды бейімдеу
Бағдарламаның алғашқы орындалу кезеңінде мониторинг жүргізіліп, мамандар, кураторлар
Зерттеу жұмысының құрылымы.Зерттеу жұмысы кіріспеден,екі бөлімнен, қорытындыдан, пайдаланылған
Кіріспе бөлімінде зерттеудің ғылыми жаңалығы,тақырыптық өзектілігі, зерттеудің мақсаты,міндеттері,әдіснамалық
Бірінші бөлімде-Мүмкіндігі шектеулі балаларды бейімдеудің реабилитациясының әлеуметтік
Екінші бөлімде-Әлеуметтік жұмысының технологиясының жіктелуі мен
Қазақстан Республикасында жас мүгедектерді әлеуметтік реалибитациялау туралы қарастырып,
Қорытындыда- алғы көтерілген мәселелерге түсінік беріліп, шешім жолдары
Зерттеу жұмысы 25 пайдаланған әдебиеттер көздерінен тұрады
1 МҮМКІНДІГІ ШЕКТЕУЛІ БАЛАЛАРМЕН ӘЛЕУМЕТТІК ЖҰМЫС
1.1 Мүмкіндігі шектеулі балаларды бейімдеудің реабилитациясының әлеуметтік технологиясы
Бейімдеу бағдарламасы-бұл балалардың ата-анасымен, қоршаған ортамен арнайы мамандармен,
Жоғарыда белгіленген мерзімге байланысты маман-куратор баланың ата-анасымен жиі
Бейімдеу бағдарламасы бұл нақтылы жоспарды ата-аналармен бірлесіп жасаған
-Медициналық ( сауықтыру,алдын-алу)
-Арнайы ( білім беру, психологиялық, әлеуметтік және баланы
Отбасының өзге де мүшелері мімкіндігі шектеулі балаларды бейімдеу
Бағдарламаның алғашқы орындалу кезеңінде мониторинг жүргізіліп, мамандар, кураторлар
Ата-аналармен жұмыс істеу оңайға соқпайды, тіпті ата-аналардың арасында
Тәжірибесіне, біліміне, тренингке байланысты әлеуметтік бейімдеу маманы мүгедек
-Униформалықтан келісімге жиі келуден бас тарту
-Ата-аналар сеніміне кіру үшін олар жайлы нақты ақпарат
-Қажетті түсінік жұмыстарын жасау
-Жалғыздан жалғыз шешім жасамау.
1. Нақтылы бір отбасымен атқарылатын жұмыс.
- Әлеуметтік қызметкер( немесе басқа маман отбасына келгенде:
Әке шешесімен бірге үйдегі өзге де бауырларымен тілдесу;
Ата-аналардың тұрмыстық жағдайын сұрап білу;
Баланың оқуымен танысу;
Ата-аналардың сұрағына жауап беру;
Отбасы баламен қалай әңгімелесетінін қадағалау;
2. Нақтылы бір отбасымен жұмыс істеудің жүйесі:
Ата-аналармен кездескен кезде арнайы күнделік толтыру арқылы әр
Хат арқылы ақпарат алмасу
Телефон арқылы хабарласу
Ата-аналарға әлеуметтік ойындар
Оқу құралдарын тапсыру
Ата-аналарға телебағдарламаларды көрудің жоспарын жасап беру
3. Ата-аналармен арнайы кеңселерде кездесу
Ата-аналар жиналысында сөз сөйлеу
Әртүрлі кинофильмдер көрсету
Бейімдеу орталығындағы ашық есік күні.
Спорт ойындары, туризм
Мерекелік шаралар
4. Ата-аналарға бейімдеу орталығында жасалатын жұмыс жоспарын беру.
Ақпараттарды арнайы буклеттер арқылы жеткізу
Арнайы тақсалар жасау.
Жергілікті және басқа да басылымдарда жарияланған мақалалармен таныстыру
Оқу-құралдарын әзірлеу
5. Ата-аналардың көмегі арқылы күтушілер дайындау.
Тәжірибелі отбасыларының бейімдеуді қажет ететін үйлерге баруын қамтамасыз
Бейімдеу орталықтарында әртүрлі шаралар ұымдастыру.
Міне жоғарыдағы көрсетілген бағдарлама әлеуметтік қызметердің мүмкіндігі шектеулі
Жастар ортасындағы теріс мінез-құлық қалыптарының кеңінең тараған түрлеріне
Қараусыздық, қараусыз өткен балалық – кең тараған, күрделі
Әлеуметтік құбылыс ретіндегі қаңғыбастық жастардың өкілдерін ғана емес,
Ұзақ уақыт бойы қаңғыбастық қылмыстық тәртіп жүзінде азаматтардың
Жазаны алып тастау, әрине, проблеманы алып тастамайды. ТМД
Бұл құбылыстың таралуын түсіндіру мүмкін емес, ол туралы
РАН тұрғындардың әлеуметтік –экономикалық проблемаларының институтының жүргізген
Осы зерттеулерден байқағанымыздай, 1996-2000 жылдары пайда болған қараусыз
Бұл мәліметтер Ресей зерттеулерінен алынған, бірақ бұрынғы ортақ
Кез келген бала бірінші кезекте қамқорлықпен көмекке ие
Жыл санап мүмкіншілігі шектеулі балаларға деген көзқарас өзгеріп
Мүмкіндігі шектеулі балалар отбасының әлеуметтік-педагогикалық проблемаларын зерттеп білу
Мүмкіншілігі шектеулі баланың тәрбиесі-дефектологияның негізгі ұғымдарының бірі. Бұл
Отбасы баланың тұлға ретінде қалыптасуына, қоғамда алғашқы қадам
Өйткені мұндай балалар ерекше көңіл бөлуді, арнайы тәрбиелеу
Мүмкіншілігі шектеулі баланың отбасындағы қарым-қатынасын және өзі қатарлас
1.2 Қараусыз қалған балалармен және қаңғыбастарымен жүргізілетін
Қараусыздық пен қаңғыбастық- баланың, жасөспірімнің, жас адамның жеке
алғашқы қоғамдық ырғақтан ( оқу, еңбек) үлкен адамдар
қылмыс үшін және қосымша криминалдық факторға қолайлы орта
әлеуметтік «түпте жатқан» өкілдердің антисанитариялық жағдайларда өмір сүруінен
Қараусыз қалған және «бомждарға» айналған жас адамдарға
Әлеуметтік – экономикалық себептерге ұзақ уақыт бойы
Әлеуметтік-экономикалық себептердің салдары болып есептелетін әлеуметтік –психологиялық себептер
Қаралып отырған құбылыстардың, соның ішінде қараусыздықтың психологиялық себебібіне
Қоғамның дамуының өтпелі кезеңінде, әлеуметтік-экономикалық өмірдің тұрақсыздығы жағдайында,
халықтың өмір сүру деңгейінің төмендеуі, отбасындағы балаларды асыроау
нарықтық қатынастар мен мемлекеттің бюджеттік арнайы ақша бөлуінің
үлкендердің еңбек ақыларын кешіктіруге, жұмыссыздыққа және т.б. жағдайлар
балалармен отбасында және интернаттық мекемелерде олардың тағдырларына жауапкершіліктің
білім беру мен мәдениет салаларының коммерциялануы.
Барлық осы факторлар қандай да бір дәрежеде ТМД
Қараусыз қалғандардың негізгі психофизикалық қасиеттері үйсіз өмірде
Үйсіз өмірдің салдарынан психикалық және физикалық денсаулық пен
Үлкен өзгеріске қараусыз қалғандардың жеке басы ұшырайды. Мамандардың
Мұндай орталарда жабайы дене күші, басқалардан үстем болу
Қараусыз қалғандар мен «бомждарға» кез-келген маргинальдық ( лат.-
Қараусыз қалу және қаңғыбастық жолына түскен коптеген жастарды
Жастардың осы категориялармен әлеуметтік жұмыс жүргізуді ұымдастыру және
Қараусыз қалған және қанғыбас жастармен жзүргізілетін әлеуметтік жұмыстарды
1.баланы қаңғыбастық жолға итермелейтін отбасындағы әлауқатсыздық белгілері байқалған
2.қараусыз қалғандар мен қаңғыбастармен жұмыс;
3.бұрынғы қараусыз қалғандармен олардың қайтадан бейімделуімен жұмыс.
Әлеуметті қызметтердің бірінші кезеңде табысты жұмыс жүргізуі одан
Жасөспірімдердің қашып кетуілері ол әрекеттерді түсінбеуі мен ойланбай
Баласының қараусыз қалуы көкейкесті меселе болып тұрған отбасымен
отбасының тұрақтылығын қолдауға бағытталған;
жедел, балаға ата-атарапынан қауіп төніп тұрған жағдайда.
Әлеуметтік қызметтің, әлеуметтік қызметкердің жедел араласуы балаға ата-анасы
Әлеуметтік қызметтің жедел шарасын қолдану балаларға зорлық жасау
Зорлық көрсетуге балалардың денесіне жасалатын зақымдар емес, оларға
Отбасындағы зорлықты жоюдың АҚШ-тық тәжірибесі көңіл аударлық. Мұнда
Әрине, мұндай жедел, мәжбүр болған әлеуметтік жұмыстардың
Ата-аналар мен жастар арасындағы дау-жанжал жағдайларында, баланың
ата-ана ең алдымен қорқыту, күш қолджану сияқты әрекеттерін
үйде бала кез-келген уақытта келгенде қорықпайтындай жағдай туғызу
ата-аналары баланың олардан қорықпай, өмірінде шынымен де қорқынышты
ата-ана баласына эмоцианалды байланыс қалыпты болған жағдайда ғана
құрметтеу сезімін қалпына келтіру үшін және баланың өздерін
ата-аналарды баланың мінез-құлқының өзгеруі бір сәтте болатын жағдай
өз баласына көмектесу үшін ата-аналар оларға қазір көмектеспесе
баланың статистикалық, яғни біліміндегі болашақта өзгеруі мүмкін кемшіліктері
Келтірілген осы қағидалар оны ұсынып отырған психологтардың
Келесі кезең-қараусыз қалғандар мен қаңғыбастарымен жүргізілетін әлеумаеттік жұмыс.
Қараусыз қалғандарды анықтаумен әдетте полиция айналысады, олар жүйелі
Қараусыз қалғандарды ұстап алғаннан кейін, оларды ЖУББРО әкеледі
Келесі мәселе баланы қайда орналыстыру: үйіне қайтару, басқа
Әлеуметтік тәжірибеде қараусыз қалғандармен жұмыста (әсіресе, қараусыздықтың бастапқы
АҚШ-та мысалы, әрбір жас адам қараусыздығы үшін және
ТМД елдерінде, соның ішінде Қазақстанда соңғы уақыттары қараусыз
1) баланы өз отбасына қайтару;
2) оған қамқор болатын отбасын табу;
3) сол мекемеде отбасылық жағдай жасау.
Жоғарыда көрсетілген бағыттардың біріншісін тәжірибе жүзінде шешуде ата-аналармен
Әрине, мұндай жұмыс барлық отбасыларында жүзеге аса бермейді.
Егер отбасының бірлігін сақтай алмаған жағдайда болса, екінші
Асырап алған отбасы –баланы өз аттарына шығарып асырап
Осы жерде негізгі себеп материалдық мүлде ғана ма
Егер бұл отбсы бала үшін туған үйіндей болмай
Асыранды отбасында өсіп жатқан бала, отбасы оған қамқоршылыққа
Сонымен қатар, балалардың көпшілігі қамқор болатын, асыранды отбасыларына
балалар мен жасөсмпірімдер отбасы бере алатын
балалар өмірін отбасы стилінде ұйымдастыру, ол сабақтардың, дәстүрлердің
балалардың әртүрлі еңбек, бос уақытты өткізудегі балалар мен
балада бұрынғы отбасында және қараусыз
баланың барлық өмірлік кезеңінде танымдық әрекетінің
әлеуметтік реабилитациялық жұмыстың табыстылығы ретінде
Сонымен, әлеуметтік жағынан қараусыз
« Технология » түсінігі объектіні өңдеу және сапалы
Әлеуметтік жұмыстың технологиясы әлеуметтік технологиялардың бір саласы. Ол
Әлеуметтік жұмыстың технологиясы әлеуметтік технологиялардың бір саласы. Ол
Әлеуметтік жұмыстың технологиясы әдетте екі мағынада қарастырылады. Кең
Жоғарыда көрсетілген екі жол жастармен әлеуметтік технологияларында қолданылады,
1.Процедура мен операциялардан « іс әрекеттің тәсілі мен
2.Осындай бағдарламаларға сәйкес құралған іс- әрекеттің өздері.
Жастардың әлеуметтік жұмысының технологиясы алуан олардың түрлері көптеген
2 ӘЛЕУМЕТТІК ТЕХНОЛОГИЯЛАР МӘСЕЛЕСІН ШЕШУ ЖОЛЫ
2.1 Жастардың әлеуметтік жұмысының технологиясының жіктелуі
Жастардың әлеуметтік жұмысының технологиясының жіктелуі олардың жаңа
Әлеуметтік жұмыстың технологиясы стратегиялық және тактикалық сипаттағы технологиялар
Соған қарамастан, жастармен жүргізілетін әлеуметтіки жұмысын табысты жүзеге
Жастармен жүргізілетін әлеуметтік жұмысты жалпылау осы салада қолданылатын
ұйымдастырушылық тәсіл жұмыс нысанының, жобаларының әр алуандығына бағытталығымен
кезеңмен қолдану тәсілі жұмыстың шарты түрде екі негізгі
кадрмен қамтамасыз ету таңдап алынған технологияны жүзеге асыруға
Жастармен жүргізілетіңн әлеуметтік жұмыс технологиясының тағы бір маңызды
Жастар қоғамның әлеуметтік –демографиялық тобы ретінде және әлеуметтік
Жастардың күрделі, жүйелі сипаты соған сәйкес келетін, адекватты
Әлеуметтік жұмыстың әдісі ретіндегі дифференциялық тәсілінің
Әлеуметтік жұмыстың тәжірибесінде әлеуметтік дифференциясының социологияда екі
Жастармен жүргізілеғтін әлеуметтік жұмыстың дифференциялық тәсілі жас ұрпақтың
әлеуметтік қызметкер объектінің, бұл жағдайда жастардың дифференцияланғанын сезінуі
әлеуметтік қызметкер жұмыс істейтін жастар категориясының мүдделері мен
жастардың осы категориясына тән ерекшелектерді ескеретін әлеуметтік жұмыстың
Жастармен жүргізілетін әлеуметтік жұмыстарда дифференциялық тәсілін жүзеге асыру
Әлеуметтік қолдауды қажет ететін объектіні анықтағаннан кейін келесі
-жастардың осы санатының әлеуметтік қорғалау жағдайына жан-жақты
- онымен жасалатын әлеуметтік жұмыстың мақсаттары мен
- жастардың дәл осы санаттарымен жұмыс істеудің мақсаттарын
- бағдарламаны ресурстық ( қаржылай, кадрлық, ақпараттық және
Жастардың нақты тобымен әлеуметтік жұмыс технологиясы дифференциялық тәсілінің
«Инфрақұрылымы» түсінігі ( лат.- құрылымға қарасты)
Әрбір елде ол ерекшелектері мен мүмкіндіктеріне ( әлеуметтік
Әлеуметтік жұмыстың мақсаттары мен қызмет ету жағдайларымен және
- еркін айыру орындарынан келген жасөспірімдер мен жастардың
- еңбек және әлеуметтік бейімделу Орталықтары 9 сыныпты
Жоғарыда көрсетілген мүгедектермен жүргізілетін әлеуметтік- Қөптеген
Қөптеген жасөспірім –мүгедектер жас адамдар ,тіпті дені
2.2 Қазақстан Республикасында жас мүгедектерді әлеуметтік реалибитациялау
Жас мүгедектер үшін әлеуметтік-еңбек реалибитациасының ерекше маңызды бағытына
Жас мүгедектерді алпы білім беру мен кәсіптік дайындау
Қазақстан Республикасында жас мүгедектердің әлеуметтік-еңбек беру. Реабилитациасының осы
1. Мүгедек балалардың мектеп жасына дейінгі тәрбиесін ұйымдастыру:
- жалпы типтегі мектеп жасына дейіңгі балалар мекемелеріңде:
- арнаулы мектеп жасына дейіңгі балалар мекемелеріңде;
- стационарлық мекемелеріңде.
2. Жалпы типтегі оқу орындары:
3. Мүгедектерге арналған арнаулы оку орындары Қазақстан Республикасының
Министірлігінің қарамағандағы оқу орындары:
.Қазақстан Республикасының еңбек және халықты әлеуметтік
Қорғау Министірлігінің қарамағындағы оқу орындары;
Казақстандық соқырлар қоғамының(КСК) жүйесінде оқыту
4 Өндірісте оқыту:
-еңбекке қабілетті азаматтармен бірге ешқандай арнайы
-мүгедектерді арнайы жасалған жағдайлар негізіңде оқыту.[2].
Жас мүгедектерді оқытуда маңызды рөлді жалпы типтік оқу
«Білім туралы» «Жоғары білім туралы» Қазақстан Республикасындағы мүгедектерді
Заңдарында қаралған. Жоғарыда аталғандардың соңғысына сәйкес
1 және 2топ мүгедектері мен жас кезінен
Жас мүгедектерді оқыту жүйесінде арнайы оқу орындары
Жас мүгедектерді арнаулы оқу орындарында оқу орындарында оқытудың
Инклюзивті оқыту өзін ақтап отыр, мүгедек балалар
Мектеп- интернаттың өзі жарық, телидидары мен ыңғайлы
Қазақстандағы бұл алғашқы тәжірибе түрі дамытуды қажет
Қазақстан Ресупубликасының мүгедіктерді әулеметтік көмек көрсетуге арналған
Осы занның 8 бабы мүдіктерге жәрдемақы тағайындау
1.Мүгедектiгi бойынша жәрдемақылар мүгедектiкке душар болған жағдайда жәрдемақыға
2.Мүгедектiгi бойынша жәрдемақылар қашан болғанына - жұмыс немесе
3.Мүгедек адамға зейнетақы төлеу тағайындалған кезде мүгедектiгi бойынша
4.Зейнетақы төлемдерiн алуға құқық беретiн жасқа жеткен мүгедек
9-бап. Мүгедектік топтарға бөледі.
Тіршілік ету әрекетінің шектелу, оның ішінде еңбекке қабілетін
10-бап. Мүгедектiгi бойынша жәрдемақы тағайындау мерзiмi көрсетіледі.
1.Мүгедектiгi бойынша жәрдемақы мүгедектiктiң жәрдемақы тағайындау жөнiндегi уәкiлеттi
2.Мүгедектiк тобы өзгерген жағдайда жаңа мөлшерде жәрдемақы төлеу
Қайта куәландырылушы еңбекке қабiлеттi деп танылған жағдайда жәрдемақы
3.Егер мүгедек адам қайта куәландыруға ол үшiн тағайындалған
Дәлелдi себептер бойынша қайта куәландыру мерзiмiн өткiзiп алған
Егер жалпы аурудың салдарынан еңбек қабiлетiн жоғалтқан мүгедекке
11-бап.Мүгедектiгi бойынша жәрдемақыға құқығы бар мүгедектердiң санаттары көрсетілген
Мүгедектiгi бойынша жәрдемақыға құқығы бар мүгедектерге:
1)жалпы аурулардан, еңбекте мертiгуден, кәсiби аурулардан мүгедек болғандар,
1-1) бала кезiнен мүгедектер;
2)мүгедектiкке әскери қызметтен өту кезiнде алған жарақаттың, контузияның,
3)әскери қызмет мiндеттерiн (қызмет мiндеттерiн) атқаруға байланысты емес
4)әскери қызметтен өту кезiнде жаралану, контузия, мертiгу, ауыруы
5)себеп-салдарлық байланысы анықталған жағдайда төтенше экологиялық жағдайлар, соның
12-бап.Мүгедектiгi бойынша жәрдемақының мөлшерi
1.Осы Заңның 11-бабының 1), 1-1) және 3) тармақшаларында
бірінші топтағы мүгедектерге тиісті қаржы жылына арналған республикалық
екiншi топтағы мүгедектерге -1,06 ең төмен күнкөріс деңгейі;
үшiншi топтағы мүгедектерге - 0,74 ең төмен күнкөріс
он алты жасқа дейiнгi мүгедек балаларға - 1,00
бала кезiнен бiрiншi топтағы мүгедектерге - 1,36 ең
бала кезiнен екiншi топтағы мүгедектерге - 1,11 ең
бала кезiнен үшiншi топтағы мүгедектерге - 0,87 ең
он алтыдан он сегіз жасқа дейiнгі бiріншi топтағы
он алтыдан он сегіз жасқа дейiнгi екiншi топтағы
он алтыдан он сегiз жасқа дейiнгі үшiншi топтағы
2.Осы Заңның 11-бабының 2) және 5) тармақшаларында аталған
бiрiншi топтағы мүгедектерге - 1,61 ең төмен күнкөріс
екiншi топтағы мүгедектерге -1,30 ең төмен күнкөріс деңгейі
үшiншi топтағы мүгедектерге - 1,00 ең төмен күнкөріс
3.Осы Заңның 11-бабының 4) тармақшасында аталған мүгедектерге мүгедектiгi
бiрiншi топтағы мүгедектерге - 2,09 ең төмен күнкөріс
екiншi топтағы мүгедектерге - 1,49 ең төмен күнкөріс
үшiншi топтағы мүгедектерге - 1,00 ең төмен күнкөріс
4.Жұмыс iстейтiн жәрдемақы алушыларға мүгедектiгi бойынша жәрдемақы толық
5.Егер Орталықтан және жинақтаушы зейнетақы қорларынан берiлетiн жиынтық
ҚОРЫТЫНДЫ
Сонымен, қазіргі уақытта дүние жүзінде мүмкіндігі шектеулі балалардың
Біріншіден оқытып, білім беріп, спортпен шұғылдануға бағытталған
Екіншіден мүмкіндігі шектеулі балалардың санасын артырып, осыған байланысты
Үшіншіден коғам мүмкіндік шектеулі балаларды реабилитациялауға арналған жұмыстарға
Төртіншіден бұқараралық ақпараттандыру құралдарында, теледидарда барлық коғамның санасын
Мүмкіншілігі шектеулі бала дүниеге келгеннен кейін оның тәрбиесіне
Өйткені мұндай балалар ерекше көңіл бөлуді, арнайы тәрбиелеу
Мүмкіншілігі шектеулі баланың отбасындағы қарым-қатынасын және өзі қатарлас
Осы курстық жұмысты аяқтап, мүмкіндік шектеулі балардын реаблитациясы
ПАЙДАЛАнЫЛған әдебиеттер тізімі
[1] «Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек көрсету туралы» Қазақстан
[2] Ә.Әбдіраш. Мүгедектердің мұң-мұқтажы мемлекеттік деңгейде щещілуі тиіс.
[3] М.А Галагузованың ред.Әлеуметтік педагогика : Лекциялар курсы/.2000ж.Б.68
[4] «Вестник». Психосоциалальной и коррекционно-реабилитационной работы. 1998ж.Б.82-83
[5]С.Габассов «Балалар педагогикасының негіздері»Алматы.1995ж.Б.15-17
[6] А.Н Агафонов,Қ.Н Меңлібаев «Мүмкіндігі шектеулі балалармен әлеуметтік
[7] С.А Ұзақпаева «Балаларға адамгершілік тәрбие
[8] «Қазақ халқының әл-ауқатының арттыру-мемлекеттік саясаттың басты мақсаты»
[9] Копнин П.В.Гносеологические и логические основы науки.Москва.1974ж.Б.74
[10] «Егемен Қазақстан» Атаулы көмек:оның бүгіні мен кешені.2002ж,10
[11] Боряз В.Н.Молодежь. Методологические проблемы исследования.1973ж.Б.144
[12] М.Әженов «Қазақстанның қазіргі кезеңдегі әлеуметтік құрылымы» Ақиқат.2006ж.
[13] «Қазақстан Республикасының білім туралы Заңы»2008ж.
[14] М.Т Баймұқанова «Отбасымен әлеуметтік-педагогикалық жұмыс» Астана. 2005ж,Б.3-15
[15] ҚазҰУ хабаршысы.Психология жәе әлеуметтану сериясы.Б.29
[16] Ж.Жаназарова «Социальная работа с семъей»Алматы.2003ж,Б.17-25
[17] Ж.Н Сарасенова «Әлеуметтік жұмыс»Алматы.2005ж,Б.34-46
[18] Г.Хамитова «Жастар қоғамы» Алматы.2005ж,Б.86-98
[20] «Білім» Қиын баланың өзін-өзі тәрбиелеуі.Алматы.2008ж,Б.16-21
[19]Ә.Нысанбаева,Т.Әбжанов «Жастармен жүргізілетін әлеуметтік жұмыс» Алматы.1994ж.Б.253
[21] Қ.Жұмабаев «Қиын балалар арасында жүргізілетін педагогикалық жұмыс»Алматы.2002ж,Б.15-18
[22] Л.Керімов «Қиын баланы қайта тәрбиелеу» Астана.2005ж,Б.78-89
[23] «Қазақстан-2020 стратегиялық бағдарлама.2009жылы
[24] «Егемен Қазақстан» газеті,2008ж,13 наурыз,Б.6-7
[25]«Қазақстан Ресупубликасының мүгедіктерді әулеметтік көмек көрсетуге арналған
3






Ұқсас жұмыстар

Мүмкіндігі шектеулі балалармен әлеуметтік жұмыс
МҮМКІНДІГІ ШЕКТЕУЛІ БАЛАЛАРМЕН ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ - ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЖҰМЫСТЫ ҰЙЫМДАСТЫРУ
Мектепте мүмкіндігі шектеулі балаларды инклюзивті оқытудың педагогикалық және психологиялық шарттары
Инклюзивті білім берудің ерекшеліктері
Болашақ бастауыш сынып мұғалімдерін инклюзивті білім беру жағдайында жұмыс жасауға даярлау процесін талдау
МҮМКІНДІГІ ШЕКТЕУЛІ БАЛАЛАРДЫ ЖАППАЙ БІЛІМ БЕРУ МЕКЕМЕЛЕРІНЕ ИНТЕГРАЦИЯЛАНҒАН ОҚЫТУДЫ ЖҮЗЕГЕ АСЫРУДЫҢ НЕГІЗГІ КЕЗЕҢДЕРІ
Бастауыш сыныпта инклюзивті білім беруді ұйымдастыру ерекшеліктері
Артпедагогика
Қоғамның мүмкіндігі шектеулі адамдармен өзара әрекет етуге дайындығы
Инклюзивті білім берудің халықаралық тәжірибесі