Туристік фирмасы
МАЗМҰНЫ
Бет
КІРІСПЕ 3
1 Қазақстан Республикасындағы көліктік саяхаттар түрлері 5
1.1 Қазақстандағы көліктік саяхаттардың бағыттары 5
1.2 Туристік фирмасының қаржылық – экономикалық және
2 Қазақстан Республикасында көліктік саяхаттарды дамыту және жоспарлау
2.1 Көлік түрлерімен саяхаттарды жоспарлау
2.2. Қазақстан Республикасында көліктік саяхаттарды дамыту мәселелері 23
ҚОРЫТЫНДЫ 31
ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР 33
ҚОСЫМША 34
Кіріспе
Қазіргі уақытта көлік саяхаттары туризмнің жеке бір түріне
Көлік саяхаттарының топтастырылуында негізгі мінездемелерінің бірі маршрут типі.
Орын ауыстыру мен транспорт құралын қолдану амалы туристік
Кез келген адамға күнде немесе жиі болатын
Көлік кешені экономиканың инфрақұрылымын қалыптастыратын салалардың бірі. Көліктің
Курстық жұмыстың өзектілігі: көптеген мемлекеттер Қазақстанның ежелгі және
Көлік түрлері моторлы және моторсыз бола алады. Моторлы
Маусымдық көлік түріне және аймақтың табиғи – климаттық
Жұмысымның мақсаты: мақсатқа жалпы тасымалдау түрлеріне мағлұмат беріп,
Жұмыстың міндеті: Көлік кешені – экономиканың инфрақұрылымын қалыптастыратын
1 Қазақстан Республикасындағы көліктік саяхаттар түрлері
1.1 Қазақстандағы көліктік саяхаттардың бағыттары.
Экскурсия және саяхат мыңдаған жылдар бойы адамзатты өзіне
Экскурсиялық қызмет - туристердің танымдылық қызығушылықтарын қанағаттандыратын туристік
Туристік- экскурсиялық қызметтерді жүзеге асырушы туроператор және турагенттер.
Туроператор - турларды құру, жүзеге асыру және жылжыту
Турагент - турларды жүзеге асыру және жылжыту мақсатында
Туристік саяхаттар мен экскурсиялар саяхат маршрутымен ұйымдастырылады, осыған
Туристік қызметтер туроператор мен турагент арасында жүргізілген келісім
Туропраторлар мен турагенттер турды әр түрлі ұзақтықта ұйымдастырады.
Бір күндік саяхаттар 3 сағат, 3 - 5сағат,
Тасымалдаушы ретінде туристерге әр түрлі транспорт түрімен қызмет
Теміржол транспорты арқылы саяхат бағыты. Жұма
Туристердің Алматыда поездбен Астанаға келу
Номердің бағасы 50 ден 100 ге дейін.
Люкс номерлерінде мини - бар, гидромассажды
Қонақ үйде қонақтар таңғы
Сол жақтан біз оқу
Сол жақта талдармен үйлерден
Автобус жеңіс даңғылы бойынша жылжуын
5 қабатты үйдің 1- қабатының
Автобустың оң терезесінен үлкен заманға
Автобус солға Абай даңғылына
Сол жақта жаңа астаналық
Есіл өзенінің жағасына жетіп
Жағажаймен танысып болған соң ары қарай
Әртүрлі уақытта Республика даңғылы атын
Ары қарай жүріп, біз көрінісі
Оңға бұрылып автобус «Үш найза» манументінің
Қабанбай көшесінің оң жағында көздің
Біз Қабанбай батыр көшесімен жол жүруді
Дипломатиялық қала жаққа бұрыламыз, жаңа орталықтың
Президент резиденциясының батыс бөлігінде Қазақстан
Батыста 11-15 қабатты фасады басты алаңға
Қабанбай батыр көшесінде үлкен света музыкалы
Солтүстік-шығыс бөлігінде Транспорт және
Жасыл су бульбары 3 алаңды біріктіреді. Жүру
Тәуелсіз манументі Бәйтеректі көріп ары
Қабанбай батыр Мавзолейі. Астанадан 21,75 мил орналасқан Қабанбай
Келесі бағыт «Қарқаралы таулы-орманды оазисіне саяхат»
Авияцонды – автобусты саяхат 5 күн/4 түн Қарқаралы
Класс қызмет көрсету – туристер: көшуге ыңғайлы, автобус
Сиымдылық 2 және 1 орынды номерлі отел Космонавт
Қарқаралы таулы орманды массивінде Пашен көлінің жағасында демалу
Тур бағасына кіреді:
әуе билеті Алматы – Қарағанды – Алматы
трансфер
сиымдылық
жарты пансион
бағдарлама бойынша экскурсия
тур бағасына кірмейтіндер
медециналық сақтандыру
Келесі кестеде көретіндеріңіз Қазақстан территориясы бойынша саяхаттар мәдени-танымдық
1- кесте – Мәдени - танымдық бағыттары бойынша
№ Бағыттың аталуы Бағыттың толық сипаттамасы Бағыттың
бағасы Ұйымдастыру фирмаларының аталуы
1 «Жамбыл облысының меруерті» Тараз қаласындағы 1-2 күндік
2 «Бөкей хандығына саяхат» Бұл бағыт кіші жүз
Батыс Қазақстан облысы
«Панорама»
Туристік фирмасы
Ескерту: ЖШС «Travel system» мәліметтері негізінде автор құрастырған
2- кесте – Ұлы Жібек жолы бойынша бағыттар
№ Бағыттың аталуы Бағыттың толық сипаттамасы Бағыттың
бағасы Ұйымдастыру фирмаларының аталуы (мекен-жайы)
1 «Ұлы Жібек жолы» Саяхат «Қарақия» (теңіз деңгейінен
ТОО «Caspiantour»
2 «Оңтүстік Қазақстан-ның алтын сақинасы» Жібек жолы немесе
Ежелгі–Яссы қаласы. Оңтүстік Қазақстанның қала мәдениетінің археологиялық есерткіші.
Баба ата (Созақ ауданы) және Арыстанбаб (Отырар ауданы)
-Сайрамдағы Абдел Азиз-Баб, Мір Әлібаб, Қожа Талық, т.б.
-Исламдағы софылық дәстүрлерге қатысы бар әулиелердің кесенелері.
Оқушы-ларға- 18000 тг.
Үлкен-дерге- 21000тг. АО «Акмола-турист»
Астана қаласы
Ескерту: ЖШС «Travel system» мәліметтері негізінде автор құрастырған
Жұмыс қорытындысы бойынша облыс аудандары мен қалаларындағы туризмді
1.2. Туристік фирмасының қаржылық – экономикалық және
Қазақстан Республикасындағы барлық туристік фирмалар Қазақстан Республикасының Заңнамасы
- заманға сай туристік нарық ретінде Алматы мен
- халықаралық туристік нарық жүйесіне Қазақстан мен Алматыны
- бәсекелестіктің негізінде туристерге қызмет көрсету сапасын арттыру,
- туризм сферасында кадрлар біліктілігін жоғарылату мен дайындау
- туризм мен қызмет көрсету саласындағы әлемдік көшбасшыларды
- жоба қатысушыларының ұйымдық, интелектуалдық және қаржылық капиталдарын
- тұтынушыларға бәсекеге қабілетті қызметтердің ұйымдық және қаржылық
- қоғамның тұрмыс – жағдайын көтеру;
- туристік агенттікті құратын қаржылық, материалдық техникалық және
- туристік фирмалардың алдына қойылатын мақсаттарына сәйкес келесі
- Қазақстан Республикасындағы туристік нарықтың белгілі бір сегментін
- клиенттерге жоғары сапалы қызметтер көрсету кешені жүйесін
- туристік қызмет облысында жаңа ұйымдық технологияларды игеру:
Жоғарыда аталған мақсаттарға қол жеткізу үшін және міндеттерді
Қызметтің басты түрі халықаралық және ішкі туризмнен тұратын
туристік операторлық қызмет (өзіндік турларды шығару)
туристік агенттік қызмет (делдалдық қызметтер)
экскурсиялық қызмет (экскурсияларды ұйымдастыру және өткізу)
әуе билеттерін сату
сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңнамасы рұқсат беретін кез келген
Мақсаттар (ұзақ мерзімді)
Мүмкін болатын максималды табыс басты мақсат болып табылады,
Қазіргі уақытта бүкіл әлемде қызмет көрсетудің сапасына үлкен
Компания жұмысшыларды жалдай отыра, олардың өмірлерінің қауіпсіздігіне жауапкершілікті
Нарықтағы орын маңыздылығы жөнінен алдыға қойылған мақсаттан кейін
Кәсіпорынның табысы оның өнімділігіне тікелей пропорционалды байланысы бар.
Тек заманға сай жаңа технологияларды ендіру арқылы, туристік
ІАТА (халықаралық әуе агенттік) мамандары дайын, тек оларға
Сонымен қатар турфирмалардың бір-бірімен әрекеттесу маңыздылығы ортақ тур
Әр турфирма іщіндегі кірме факторлар мен өндірістік факторлар
әр түрлі тур кәсіпорындарының бірін-бірі толықтырулары;
турқызмет кәсіпорындары мен туристік ерекшіліктер арасындағы бірін-бірі толықтырушылық.
Сонымен қатар тауар өнімділігі сапалы болу үшін ең
Сонымен қатар турфирманың қызметінде дистрибьторлық жүйе маңызды рөль
олар сұраныс жайлы нақты мәліметтерге ие;
тұтынушылардың талаптары жайлы неғұрлым тереңірек мәліметтенген;
нарықтың сегментациясына қатысты сұраныстың өзгеруін жедел арада анықтай
атаулы қызмет атқарушылар түрлі қызмет түрлерін бір жиынтыққа
олар тек қана жиынтық қызмет көрсетулердің пакетін беріп
Сонымен қатар, айта кететін жағдай, бәсекелестікке қажетті факторларының
Туристік фирманың ұсынылатын қызмет ассортиментінің ерекшеліктері.Халық шаруашылығының саласы
Қазақстандық туристік өнімнің ерекше белгісі оның сипатының маусымдығы
Қаржылық жоспар потенциалды инвесторлар үшін ғана емес, сонымен
Қаржылық жоспардың маңызы элементі кәсіпорынның (фирманың) коммерциялық қызметінің
Тұтынушы нарығының циклді дамуы мен құбылмалылығына байланысты, әртүрлі
Талдау жүргізу екі негізгі мақсатты көздейді:
- турфирмалардың мүлкінің көлемі, құрылымы мен
- экономикалық тиімділік, төлем қабілеттілігі, қаржылық тұрақтылық сияқты
Туристік фирмалардың қызметінің негізгі экономикалық көрсеткіш болып айналыс
Турфирманың айналыс шығындары келесідей негізгі көрсеткіштермен сипатталады:
айналыс шығындарының абсолюттік сомасы;
турагенттіктің айналыс шығындарының деңгейі;
шығын қайтарымдылығы деңгейі;
айналыс шығындарының рентабельділік деңгейі.
Айналыс шығындарын талдау турфирманың бухгалтерлік және статистикалық қорытындылары
Турфирманың қаржылық қорытындысы оның шығындарды төмендетуіне байланысты болады.«Travel
Отандық туристік қызметтер нарығына жүргізілген талдау көрсеткендей, туристік
Туристік маркетинг – бұл фирманың маркетингтік қызметінің маңызды
Туристік маркетингтің мынандай ерекшеліктері бар:
туристік маркетингте сұранысты ынталандыру міндеті тұтыну тауарлары нарығымен
туристік өнім туралы ақпараттың шынайылылығын қамтамасыз ету қажеттілігі;
туристік маркетинг консюмеризм қағидаларын (тұтынушы құқықтарын қорғау) толық
маркетингтің маңызды рөлі маусым аралық кезеңде байқалады, сондықтан
Туризм саласында маркетингті қолдану туристік қызметтерді өндірушілер мен
Маркетингтің мақсаты – фирма ұсынатын қызметтерге нақты және
Туризмдегі маркетинг коммерциялық мақсаттағы тұтынушылардың туристік қызметтерге сұранысын,
Туристік қызметтер нарығында турфирмалардың туроператордың да, турагенттің де
Турфирманың негізгі стратегиялық мақсаты – шетелдік туристерді елімізде
Жауапкершілігі шектеулі серіктестік – бұл белгілі бір коммерциялық
Серіктестіктің қаржылық қоры қатысушылардың жарғылық қорға мүліктік
Қазақстанда туристік бизнесті дамыту үшін лицензияның үш категориясы
ҚР-ғы турфирмалар негізінен туристік және экскурсиондық қызметпен, Қазақстан
Турфирмалардағы элиттік туризм бөлімшесі алыс және жақын шетелге
Авиациялық бөлімше турагенттіктің тұтынушыларына және өзге де тұтынушыларға
Турфирманың құрамында жеке елдерге сапарларды ұйымдастыруға маманданған бөлімшелер
Паспорттық бөлімше визалық, төл құжаттарды рәсімдеумен айналысады және
Қазақстан туризмінің құрамында шоп – туризмнің үлестік салмағы
Үндістан бөлімшесі де осыған ұқсас қызметтерді атқарады: Үндістанға
Бюджетті жоспарлау маркетингке бөлінген қаржының жұмсалу тенденциясын бақылап,
Жүргізілген талдау негізінде турагенттіктің қызметін жақсарту мен оның
пайданың факторлық талдауы өткізу құрылымын өзгерту қажеттілігін, ең
басқа бизнес салалары кәсіпорындарымен бірігіп өткізу кампанияларын ұйымдастыру
турагенттіктің халықаралық туристік жәрмеңкелер мен көрмелерге қатысуын жандандыру;
- турагенттік қызметінде кең тараған өткізуді ынталандыру құралдарын
Маркетингтік қызметті жетілдіру үшін «Мади тур» ЖШС туристік
халықаралық туристік көрмелерге, жәрмеңкелерге қатысу, жаңа серіктестер мен
көрсетілген қызметтер туралы жарнамалық ақпараттық материалдармен алмасу;
шетелдік компаниялар өкілдері – клиенттер мен серіктестер үшін
шетелдерді визалық қолдаумен қамтамасыз ету, әуе билеттерін, қонақүйлердегі
туристерді күтіп алу және шығарып салу;
компания – серіктестер Қазақстандағы серіктестері үшін ұсынатын туристік
бағыттарда туристік қызметтердің өздерін ұсыну.
Қазіргі кезде Қазақстанға келетін шетелдік туристер ағымының бағыттарында
2 Қазақстан Республикасында көліктік саяхаттарды жоспарлау және дамыту
2.1 Көлік түрлерімен саяхаттарды жоспарлау
Туристерді көліктік қамтамасыз ету – туристік индустрияның құрамдас
Міндеттері: көліктің әртүрлі бойынша қызмет көрсету сапасын жақсарту,
Әуе тасымалы бекітілген төлемге, әуе көлігіндегі кәсіпорынмен орындалатын,
Ішкі ауа тасымалы – ауа тасымалы яғни
Халықаралық ауа тасымалы – ауа тасымалы, яғни 2
Әуе көлігімен тасымалдауды реттеу халықаралық немесе ұлттық заңдарға
Әуе тасымалы жолаушы , жүжәне тасымалдаушымен шартқа отыру
Тасымалдаушы – жолаушылар, жүк немесе почтаны әуе тасымалымен
Жолаушының әуеде тасымалдау шарты бойынша тасымалдаушы міндеті: билеттен
Жолаушы немесе жүкті жеткізу мерзімі бекітілген әуе тасымалындағы
Әуе тасымалының әрбір шарты және жағдайы тасымалдаушы немесе
жолаушы билеті (Passenger Ticket( - жолаушы немесе жүкті
жүк квитанциясы (Baggage Check( - жолаушымен тапсырылған тасымалдаушымен
ақылы жүк квитанциясы (Excess Baggage Ticket(.
Әуе жүгі накладная (Аir Waybill( - тасымалдаушы маршруты
Тасымалдауға шарт жағдайын орындау тікелей немесе чартерлік тасымалдау
билетке көрсетілетін кету уақыты шарттың міндетті жағдайы болмаса
Тасымалдаушы әуе көлігі ауыстыру, тасымалдау маршруты мен отырғызылу
Кез – келген жағдайда тасымалдаушы жолаушының заңды
кесте өзгерісі туралы ескерту
тасымалдауды басқа рейспен немесе басқа тасымалдаушы рейспен орындау
тіркелген жолаушыларға қызмет көрсетуді ұйымдастыру немесе қызмет қамтамасыз
Тасымалдаушы жолаушы құжаттарын дұрыс рәсімдемеген жағдайда және толық
Жолаушы егер онда тоқтау көрсетілсе, кез – келген
Жолаушы тисілі мемлекет органдарының барлық заңдары, ережелері, қаулыларын
арнайы бақылау
кеден
паспорт
виза
санитарлық және т.б. формалдықтар.
Әуе көлігінде жолаушы құқығы:
ел заңдылығына сәйкес жеңілдік жағдайы
көрсетілген нормадан аспайтын тегін жүк алу (бір адамнан
жасқа дейінгі балаға тегін
тасымалдаушы немесе әуе көлігінің еріксіз тоқтауы кезінде демалыс
Тасымалдаушы мен жолаушымен бір жақты шартты бұзылады егер:
- заңдылықтарды бұзса
- әуе ережесін орындамаса
- жолаушы денсаулығы өзіне және басқаларға қауіп төндірсе
- жүк үшін төлемесе
- борттағы жүріс – тұрыс ережесін бұзса
- әуе көлігінде тыйым салынатын заттардың болуы
Егер шарт іс - әрекеті тасымадаушы жағынан тоқтаса,
Сонымен бірге, ол тасымалдау үшін кері ақшасын алады
Еріксіз бас тарту – келесідей себептерге байланысты:
билетті көрсететін рейс өзгерісі немесе кешігуі
брондау кезінде кеткен қателіктен рейсте орын және қызмет
төтенше жағдайға байланысты аэропортта тоқтау мүмкінсіздігі
аталмыш рей жүзеге асырылатын әуе көлігі типінің ауысуы
жолаушының өзі немесе жанұя мүшесінің біреуінің ауырып қалуы
жол жүру құжатын тасымалдаушының дұрыс толтырылуы
әуе көлігінің кешігуі немесе рейс өзгерісіне байланысты аэропорт
Еріксіз бас тартуда - тасымалдаушы міндетті кезекті рейстерге
Ерікті бас тарту – жеке жолаушы себептеріне байланысты
Әуе көлік саяхатындағы әуе брондау жүйесінде мынадай бағдарламалар
Amadeus жаңа өнімдері: Amadeus Турлар, Amadeus Теміржол,
Бүгінде бұл қызметті 500 астам, оның ішінде
Gabriel - брондау мен резервтеу жүйесі. Abakus брондау
Теміржол көлігін жоспарлау, әртүрлі мемлекеттердің және әртүрлі аудандар
Көлік қызмет көрсету сферасында теміржол тасымалдауларының бірқатар ерекшеліктері
тасымалдау мүмкіншілігінің жоғары болуы;
бір пункттен екінші пунктке дейінгі жоғары жылдамдық;
метео жағдайларға байланыссыз тасымалдаудың тұрақтылығы;
жергілікті жерді кең түрде көру мүмкіншілігі;
Теміржол көлігін жоспарлау, әртүрлі мемлекеттердің және әртүрлі аудандар
Көлік қызмет көрсету сферасында теміржол тасымалдауларының бірқатар ерекшеліктері
тасымалдау мүмкіншілігінің жоғары болуы;
бір пункттен екінші пунктке дейінгі жоғары жылдамдық;
метео жағдайларға байланыссыз тасымалдаудың тұрақтылығы;
жергілікті жерді кең түрде көру мүмкіншілігі;
Қазіргі кезде туристік экскурсиялық мекемелер теміржол саяхаттарын келесідей
бір немесе бірнеше жолда жүретін, шеңберлік маршруттар мен
жергілікті немесе қала маңы байланыс поездары;
алыс арақашықтықта жүретін тұрақты поездар.
Бұл көлік түрін жоспарлау және ұйымдастыру маршрутты таңдаудан
2.2. Қазақстан Республикасында көліктік саяхаттарды дамыту мәселелері
Теміржол туристік экскурсиялық маршруттар әр станциядан басталуы мүмкін.
Туристік экскурсиялық поездарды құру турфирма мен теміржол басқару
Жоғары жылдамдықты теміржол қозғалысы шетелде үш бағыт бойынша
Автосаяхаттарды ұйымдастыру. Туристік саяхаттарды ұйымдастыруда автокөлік ерекшелігі оның
Автокөліктің басқа көлік түрлерінен басымдылығы: жоғары маневрленгендігі, қолайлылығы,
Кемшілігі: төмен жылдамдық және қоршаған орнаны ластау. Соңғы
Туристер топтарын тасымалдау үшін автобустар қолданады. Микроавтобустардың ұзындығы
Халықаралық автобус турлары өзінің ұзақтылығымен, экскурсиялық бағдарламалардың мазмұнымен
Экономикалық турлар: экскурсиялық бағдарлама, 2-3 жұлдызды қонақ
Стандартты турлар: бір түнгі жүру, орналастыру, 3-5 жұлдызды
Және бұдан басқа да фирмалық және эксклюзивті турлар
Қазақстандық турагенттіктер ірі Ресей туроператорларымен шарттарға отырып, Еуропаның
Автобус маршруттарының карточкасы.
- Маршрут түрі: (сызықты, айналмалы)
- Маршрут картосхемасы
- Маршрут бойына графикпен жүру
- Түнеулерді және автотұрақтарды белгілеу
- Техникалық көмек көрсету және жанармай пункттерін белгілеу
- Тамақтану және медпункттерді белгілеу
- Жол қызметкерлерінің ораласуы
- Маршрут ұзақтығы
- Жолдың жағдайы
- Маршруттағы туристер саны және т.б.
Су саяхаттарындағы қызмет көрсету. Адамдарды су бойынша тасымалдау
Су көліктерінде саяхаттаудың артықшылықтары:ең комфорты көлік түрі, сыйымдылық
Су көліктерінде саяхаттаудың кемшілігі: жүру жылдамдығы аз,
20- ғасырдың аяғында круизді индустрия туристік бизнестің тез
ДТҰ мәліметтері бойынша круиздерге қатысушылардың орта жасы- 48
Каюталардың жіктелуі (шетелде):
Премиюм- 1. 2-3 орынды, барлық қолайлылықтар
Премиюм-2. 2 орынды
Стандарт -1. 2-3 орынды, жартылай қоайлылықтар
Стандарт- 2-4 орынды,
Эконом 2-6 орынды, аз қолайлылықтар.
Басқа да жіктеулер бар. М: люкс A2, A4,
Круиздің бағасы кемені жалға алу көлеміне байланысты болады.
Кеменің комфорттық деңгейі
Каналдардан қту бағасы
Кемені пайдалану уақыты
Жағадағы қызметтер
Салық
Кеменің жүру жылдамдығы
Жол жүру ұзақтығына байланысты.
Кеменің жүру ұзақтығына байланысты жіктеледі: транзиттік, жергілікті, қала
Қауіпсіздік зонасы. Жолаушы мен жүктерді тиеу айлақтары, қорғаныш
Өмір сүруді қамтамасыз ететін кемелерді жөндейтін орындар.
Жолаушыларға қызмет көрсететін орындар
Кемелерге қызмет көрсететін зоналар.
Транспорт саласында істеп жатқан субъектілердің ұйымдық құқықтық нысандары
Қазіргі таңда транспорттық қызмет көрсету саласында жұмыс істеп
3-кесте – Заңды тұлғалардың ұйымдық - құқықтық нысаны
Көрсеткіштер
Барлығы, бірлік
Оның ішінде
Мемлекеттік кәсіпорындар Шаруа
шылық серіктес
тіктер акционерлік қоғамдар өндірістік коопера
тивтер Басқа
лар
2007 ж.
Транспорт және байланыс 6566 78 5679 354
Шағын 6116 44 5427 200 116 329
Орта 359 26 215 109 4 5
Ірі 91 8 37 45
1
2008 ж.
Транспорт және байланыс 7378 66 6532 286
Шағын 6921 39 6231 164 112 375
Орта 367 18 264 79 2 4
Ірі 90 9 37 43
1
2009 ж.
Транспорт және байланыс 7547 52 6748 228
Шағын 7070 30 6406 124 95 415
Орта 389 14 306 60 2 7
Ірі 88 8 36 44
Ескерту: ЖШС [7;17] мәліметтері негізінде автор құрастырған
Кестеден көргеніміздей, транспорт және байланыс саласындағы кәсіпорындар саны
Әлемдегі ең ірі порттар: Барселона, Кадис, Роттердам, Марсель,
Қазақстан Республикасында бүгінгі таңда, жүргізген жұмыс бойынша Нормативтік
Транспорт саласын экономиклық цикл бойынша бес этапқа бөлінеді:
Бұл саладағы басты реттеуші заң ретінде халықаралық келісімдер
Саланың даму тенденциясы өте қарқынды, бұған келесідей себептер
Қазақстанн Республикасы осы саладағы стандарттарының
Қазақстан территориясы бойынша жалпы қолданысқа 91,6 мың км.
4-кесте – Дүниежүзіндегі елдердегі автомобил жолдарының тығыздылығы
Елдер Жалпы аудан шаршы. км Автожол ұзындығы км
Қазақстан 2 717 300 83 700 30,8
Ресей 17 075 200 879 100 51,5
Германия 356 954 220 793 618,5
Польша 312 683 352 802 1128,3
Франция 551 000 1 551 400 2815,6
АҚШ 9 363 200 6 365 590 679,9
Индонезия 1 919 443 119 500 62,3
Түркия 779 452 49 615 63,7
Қытай 9 560 000 1 300 000 136,0
Ескерту: ЖШС мәліметтері негізінде автор құрастырған
Өз мәніне қарай жолдар Республикалық және жергілікті болып
Дүниежүзілік Банк эксперттерінің мәліметтеріне қарай соңғы 20 жылда
Автомобил транспортының дамуын тежеуші мәселелерге мыналарды жатқызуға болады:
1 және 2 санаттағы жаңа жолдардың жетіспеушілігі (бір
Автомобилдердің Халықаралық экология стандарттарына сай келмеуі
Жол бойында инфрақұрылым мен қызмет көрсету сапасының жоқтығы
Жүкті тасымалдау барысындағы әкімшілік тәуекелдердің жоғарылығы
5-кесте – Санат бойынша автомобил жолдардың негізгі сипаттамалары
Жол санаты Әкімшілік маңызыдылығы Есептік жиілігі (жеңіл автомобил
Дығы Қозғалыс полосасының саны Өтпелі бөлііктің ені
I Мемлекеттік маңыздылығы бар магистралдық жолдар 14000
II Облыстық маңыздылығы бар магистралдық жолдар 6000
III Жергілікті мағыздылығы бар автомобил жолдары 2000 нан
IV Жергілікті мағыздылығы бар автомобил жолдары 200 ден
V Жергілікті мағыздылығы бар автомобил жолдары 200 дейін
Ескерту: ЖШС мәліметтері негізінде автор құрастырған
Қазақстандағы негізгі жолдар кеңес үкіметінің саясатымен салынғандықтан қазір
Кез келген экономиканың бәсекелестік деңгейінің жоғары болмауы оның
Қазақстанның аумағы бойынша Республикадағы қазіргі көлік инфрақұрылымының негізінде
Трансазиялық темір жол магистралінің (ТАТМ) солтүстік дәлізі:
ТАТМ оңтүстік дәлізі: Оңтүстік Шығыс Еуропа –
ТРАСЕКА: Шығыс Еуропа – Қара теңіз, Кавказ және
Солтүстік – Оңтүстік: Солтүстік Еуропа – Ресей мен
Негізгі трансконтиненталдық бағдарларды құрауға енетін бағыттармен қатар
Дәліздер Шығыс-Батыс қатынасындағы қашықтықты және жүктерді жеткізу
Транспорт стратегиясына сәйкес 2015 жылға қарай мұндай
Таяу уақытта Хоргос, Достык шекараларында транспорттық логистикалық
Трансконтинентальдық тасымалдарды жүзеге асыру саласында Қазақстан Республикасыныңтранзиттік әлеуетін
1. ТРАСЕКА дәліздері: Достық - Ақтау, Ақтау -
2. Оазис: Ақсарай, Ақсарай - Оазис (ұзақтығы -
3. Ортаазиялық дәліз: Сарыағаш - Озинки, Озинки -
2007 жылғы 12 айда 808867 тонна тасымалданды; 2008
4. Трансазиялық дәліз (солтүстік бағыт): Достық - Петропавл,
5. Трансазиялық дәліз (орталық бағыт): Достық - Сарыағаш,
Қорытынды
Туризм - бұл негізгі қызмет көрсету. Бірақ қызмет
Қазақстан Республикасының көлігі – сол аумақта тіркелген темір
Жалпы түрде көліктік саяхат - бұл жолдама болған
Көліктік саяхат - әртүрлі көлік құралдарын қолдауымен өңделген
Халықаралық туризм адамдардың мемлекеттен мемлекетке қозғалуы туралы айтады.
Жартысынан аз халықаралық саяхаттар жер жолдары арқылы жүзеге
ҚР - ның 2030 жылға дейін дүние жүзінің
Республиканың территориялық ерекшелігіне байланысты Қазақстан көлігі маңызды роль
халық тығыздығының салыстырмалы төмен болуы;
кеңістіктің кең болып, экономикасының біріңғай емес қалуы;
ірі шетел нарықтарынан алыстығы ( Германия немесе Шығыс
Көлік туристерге көрсетілетін қызметтердің негізгілерінің бірі және инфрақұрылымның
Курстық жұмысты қортындылай келе Қазақстан Республикасында көліктік саяхаттарды
Алты негізгі халықаралық транзит дәліздерін қайта жаңартуды аяқтау
1)Ташкент – Шымкент – Тараз – Алматы –
2) Шымкент – Қызылорда – Ақтөбе – Орал
3) Алматы – Қарағанды – Астана – Петропавл;
4) Астрахань – Атырау – Ақтау – Түркіменстан
5) Омбы – Павлодар – Семей – Майқапшағай;
6) Астана – Қостанай – Челябі – Екатеринбург;
күрделі және орташа жөндеуді, жекелеген учаскелерді жоғары техникалық
ортақ пайдаланудағы халықаралық, Республикалық, облыстық және аудандық маңызы
жол бойындағы инфрақұрылымды дамыту және оны халықаралық талаптарға
ортақ пайдаланудағы жолдар желісін оңтайландыру, өңіраралық және
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі
1 Воробьев А.К. Беседы о маркетинге. -
2 Долгов С.И., Васильев В.В. Основы внешне-экономических
3 Буторова Н.В. Менеджмент и маркетинг иностранного
4 А.П. Дурович., А.С. Копанев Маркетинг в туризме:
5 Моисеева Н.К. Стратегическое управление туристской фирмой. -
6 Жарковская. Антикризисное управление. М,.Омега –Л.2005г
7 Назарбаев Н.Ә. Қазақстан экономикалық әлеуметтік және жедел
8 Управление экономикой Казахстана: методология, подходы, пути реализации:
9 Курорты
10 Антикризисное управление. Под\ред Э.М. Короткова. М., Инфра-М,2005г.
11 Александрова А. Ю. Международный туризм: Учебное пособие
12 Курорттық рекреациялық шаруашылық (аудандық аспектілері) Гидбут А.В.,
13 Гуляев В.Г. Организация туристской деятельности.-М. Нолидж, 2008
14 Общие условия перевозки пассажиров и багажа. Выпуск
15 Азар В.И. Транспорт и туризм.-М.:Транспорт,2009.
16 Словарь международного воздушного права.-М.: Международные отношения,2005г.
17 Развитие туризма в крупнейших странах//
Туризм. проблемы,перспективы.-2006 г.
32
Scythian Land туристік фирманың қызметіне аналитикалық баға беру
Туризм индустриясы. Ren- tour
Дипломалды есеп беру жұмысы - «MIT Travel Group» ЖШС
Туристік фирманың жұмысы
Жолымбет өндірістік аясындағы шығындар құрылымы
Туристік бизнестің отандық шетелдік тәжірибесіне салыстырмалы экономикалық талдау диплом жұмысы
Туризм инновациясы
“TOUR TRAVEL” туристік фирманың “бизнез-жоспары”
Туристік қызметтің аспектілері
Өндірістік практика есебі ЖШС «Райс – Стар» туристік фирмасы