Шығыс ақпараты
Қазақстан Республикасының Білім
және Ғылым Министрлігі
Қолданбалы информатика Кафедрасы
Курстық жұмыс
Тақырыбы:Ғылыми зерттеу жұмыстарына бөлінетін бюджеттік
Мазмұны
Кіріспе ……………………………………………………………………..…....3
1. ҒЫЛЫМИ ЗЕРТТЕУ ЖҰМЫСТАРЫНА БӨЛІНЕТІН БЮДЖТТІК ЖАБДЫҚТАРДЫ
1.1 Ғылыми зерттеу жұмыстарына бөлінетін бюджеттік жабдықтардың
1.2 ҚР Ғылыми зерттеу жұмыстарына бөлінетін бюджеттік
1.3 «Республикалық бюджет министірлігінің» қызметі ……...………....…..12
1.4 ЭАЖ -ға қойылатын талаптар
2. ҒЫЛЫМИ ЗЕРТТЕУ ЖҰМЫСТАРЫНА БӨЛІНЕТІН БЮДЖТТІК ЖАБДЫҚТАРДЫ
2.1 Есептер кешенінің сипаттамасы ...................................................................24
2.2 Бағдарламалық қамтамасыз етудің құрылымы ...........................................27
2. Есептер кешенің ақпараттық технологиялардың жақсарту
бойынша нұсқаулары…..……………………………………………………28
Қорытынды………….………………….………………………………………30
Қолданған әдебиеттер…….…………….…………………………………….31
Қосымша …….…………….……………………….......................…………….32
Кіріспе
Қазіргі кезде АЖ-сіз көптеген қаржы, өндірістік, сауда ұйымдарында
Delphi ортасын дайын жобаның әр түрлі бөлімінің құрастыруға
Delphi тіліндегі ішкі программалар екі топтан тұрады:процедура, функция.
Менің жұмысымның мақсаты білімге бөлінетін қаржы жұмысын автоматтандыру.
1. Ғылыми зерттеу жұмыстарына бөлінетін бюджеттік жабдықтарды
1.1 Ғылыми зерттеу жұмыстарына бөлінетін бюджеттік
Ашылған жаңа институттардың қалыптасуы мен дамуы қиын жағдайда
Жоғары және арнаулы орта білім саласын одан әрі
Университет ұйымдасқан кезде 11 факультеті мен 85 кафедрасы
Жағадан ұйымдастырылған университетке Үкімет қаулысымен жүктелген міндеттерді жүзеге
еңбек рыногының қажеттіліктеріне бағдарланған, университеттік деңгейдегі білімі бар
университеттің жұмысын нарық жағдайларына барынша сәйкестендіру мақсатында, оны
тұрақты тәжірибе алмасу және біліктілікті арттыруды ұйымдастыру, білімнің
Осы басыңқы міндеттерді шешу және университетті дамыту бағдарламасын
Университетте ауыл шаруашылық биотехнологиясы, агроэкология, аграрлық құқық, халықаралық
Солардың ішінде «Фермерлік іс» және «Агроменеджмент» жаңа мамандықтарына
1996жылғы қазанда университеттің жанынан Фермерлердің жоғары мектебі ашылды,
1998 жылғы қыркүйекте ауылдағы реформаны кадрлық қамтамасыз етуге
Халықаралық ынтымақтастықты дамыту университетте оны өркендетудің басым бір
Университет бүгін де ірі ғылыми және көрнекті ғалымдар
Адам қызметінде, соның ішінде білім беру қызметінде жетілдіру
Еліміз 1997 жылы Лиссабон конвенциясына қол қойған мәлім.
Оқу орындары мен ғылыми-зерттеу институттарының күш-жігерін біріктіру
Елбасы аталмыш құрылтайда бүкіл білім беру жүйесін реформалаудың
2001 жылдың бірінші қаңтарынан бастап бюджеттік мекемелер қызыметкерлерінің
Оқулық туралы барлық бастауыш сыныптар жаңа буын оқулықтары
2000-2005 жж. еліміздегі білім және ғылым объектілерін жекешелендіру
Қазақстан Республикасының «Білім туралы» заңына байланысты мектептерге жалпы
Білім беру саласында бүгінгі жүргізіліп отырған реформалардың нәтижелі
Білім сапасына көңіл толмаудан болашақта ел тұтқасын ұстайтын
1.2 ҚР Ғылыми зерттеу жұмыстарына бөлінетің бюджеттік бағдарламалар
Бюджеттің атқарылуы жөніндегі қаржылық рәсімдер мемлекеттік мекемелер
Бюджетті атқару жөніндегі қаржылық
Қазқстан Республикасының Қаржы министрлігі мен оны аумақтық бөлімшелерінің
Республикалық бюджет туралы заңды іске асыру туралы Қазақстан
кірістердің, алынған ресми трансферттердің көлемдерін,республикалық бюджеттен берілген несиелердің
функционалдық топтар, ішкі функциялар, республикалық бюджеттік бағдарламалар, бағдарламалар
республикалық ағымдағы бюджеттік бағдарламалар және кіші бағдарламалар,
республикалық инвестициялық жобалардың тізбесін;
мемлекеттік мекемелерге республикалық бюджет туралы заңды іске асыру
Бюджетті атқару үшін қаржыландырудың мынадай түрлері жасалады:
мемлекеттік мекемелердің міндеттемелері және төлемдері бойынша бюджеттік бағдарламаларды
бюджеттік бағдарламалар әкімшелерінің міндеттемелері және төлемдері бойынша бюджеттік
қаржыландырудың жиынтық жоспары.
Мемлекеттік мекеменің міндеттемелері бойынша Бюджеттік бағдарламаларды қаржыландыру жоспарлары
Мемлекеттік мекеме міндеттемелер мен төлемдер бойынша қаржыландыру жоспарын:
республикалық немесе жергілікті бюджеттерді бекіту немесе нақтылау кезінде
бюджеттік бағдарламалардың кіші бағдарламалары бойынша іс шараларды іске
бюджеттік бағдарламалардың нормативтік құқықтық негіздеріне сәйкес;
мемлекеттік мекемелердің Қазақстан Республикасының республикалық бюджет туралы Заңын
Қазақстан Республикасының Бірыңғай бюджеттік сыныптамасы шығыстарының экономикалық сыныптамасына
шығыстардың экономикалық сыныптамасы ерекшелігінің құрылымына сәйкес әзірлейді.
Бюджеттік бағдарламалардың әкімшілерінің міндеттемелері және төлемдері бойынша қаржыландыру
Бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің бірінші басшысы болмаған жағдайда.Мемлекеттік
Қаржыландыру жиынтығы жоспарының мынадай құрылымы бар:
кірістер;
алынған ресми трансферттер;
несиелерді қайтару;
бастапқы қаржы жылына арналған бюджет қаражатының бос қалдықтарын
міндеттемелері және төлемдері бойынша қаржыландырудың жиынтық жоспары;
шығындар;
несиелер;
үкіметтік борышты өтеу немесе жергілікті атқарушы огранның борышын
Міндеттемелері және төлемдері бойынша қаржыландырудың жиынтық жоспарлары қосымшаларға
1.міндеттемелері және төлемдері бойынша қаржыландырудың жиынтық жоспарлары Қаржы
2.бюджеттік бағдарламалардың, бағдарламалар және кіші бағдарламалар
3.жоғары тұрған бюджеттерден төмен тұрғандарға берілетін ресми трансферттердің
4.жоғарғы тұрған бюджеттерден төмен тұрғандарға берілетін
5.бюджетке түсетін түсімдердің жиынтық жоспары және төлемдері бойынша
1.3 Республикалық бюджет министірлігінің қызметі.
Облыстардың, Астана және Алматы қалаларының жергілікті атқарушы органдары
Қаржы министрлігі қаржыландырудың жиынтық жоспарын бекіткеннен кейін Қаржы
Бюджеттің атқарылуы жөніндегі қаржылық рәсімдер – мемлекеттік органдардың
Республикалық және жергілікті бюджеттердің атқарылуы олар бекітілген қаржылық
Мемлекеттік мекемелердің өздеріне ағымдағы қаржы жылына көзделген бюджеттік
Республикалық бюджетті кассалық атқаруды және жергілікті бюджеттердің шоттарын
Республикалық және жергілікті бюджеттердің кірістері мен шығыстарының тізімдемесі,
Республикалық және жергілікті бюджеттер кірістерінің тізімдемесі бюджетке төленетін
Бюджеттік бағдарламалар әкімшісі шығыстарының жиынтық сметасы бюджеттен мемлекеттік
Шығыстардың жиынтық сметаларын бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері Қаржы министрлігі
Жергілікті қаржы органдары тиісті қаржы жылына арналған жергілікті
Жергілікті бюджеттің кірістері мен шығыстарының тізімдемесін жергілікті қаржы
Бюджеттерден қаражат тиісінше барлық деңгейлердегі республикалық және жергілікті
Республикалық бюджеттік бағдарламалардың әрбір әкімшісі, бюджеттік бағдарлама, кіші
Егер республикалық бюджетке ақшаның іс жүзіндегі түсуі болжамды
-үкіметтік борышты өтеу және оған қызмет көрсету жөніндегі
-атқарылмауы республикалық бюджеттен қаржыландырылатын мемлекеттік мекемелердің кредиторлық берешегінің
-қаржыландырылуы Қазақстан Республикасы Үкіметінің тиісті шешімдерінің негізінде жүзеге
-басқа да шығыстарды ескере отырып Қаржы министрлігі белгілейді.
Ел экономикасының ырғақты дамуы мемлекет қазынасының қомақтануымен байқалып
Міне, осы себептен Үкімет «2003 – жылға арналған
Әрине, қолда бар ақшаны тиімді пайдаланудың пайдасы көп.
Төтенше жағдайлар жөніндегі агенттікті 275млн теңгеге Астанаға көшіру,
Қазақстан Республикасының “Білім туралы” 1999 жылғы 7
1.Қоса беріліп отырған:
а.республикалық бюджеттен қаражат алатын білім беру ұйымдарында кәсіптік
б.кәсіптік жоғары білімді мамандар даярлауға 2004/2005 оқу жылына
в.жоғары оқу орындарына және ғылыми ұйымдарда жоғары оқу
г.құпия;
бекітілсін.
2.Қазақстан Респуликасының Білім және ғылым министрлігі республикалық
3.Осы қаулы қол қойылған күнінен бастап күшіне енеді.
Республикалық бюджеттен қаражат алатын білім беру ұйымдарында кәсіптік
Коды Кәсіптік орта білімді мамандар даярлау бағыттарының атауы
Күндізгі оқыту Сырттай оқыту Оның ішінде қазақ тілінде
Білім беру ұйымдарының білім беру қызметін сатып алуды
Мәдениет және өнер мамандықтары 280
160
0604002 Аспапта орындаушылық 65
30
0606002 Ән салу 15
10
0607002 Хорда дирижерлік ету 10
5
0608002 Музыка теориясы 10
5
0610002 Эстрада музыкалық өнері 30
15
0611002 Хореографиялық өнер 70
40
0612002 Актерлік өнер 10
5
0613002 Цирк өнері 10
10
0614002 Театр-сәндеу өнері 5
5
0616002 Мүсін 5
5
0617002 Кескіндеме 10
5
0619002 Сәндік-қолданбалы және халықтық кәсіпшілік өнер 25
15
0640002 Дизайн 15
10
Экономика мамандықтары 320
125
0703002 Қаржы 100
25
0714002 Салық ісі 100
50
0701002 Статистика 25
0730002 Қазынашылық іс 95
50
Техникалық мамандықтары 325
75
1804002 Пайдалы қазбалардың кен орындарын барлау және іздеудің
25
1811002 Пайдалы қазбалардың кен орындарын іздеу, барлау және
-
1813002 Гидрогеология және инженерлік геология 50
25
1814002 Мұнай мен газ кен орындарының геологиясы және
1816002 Пайдалы қазбалардың кен орындарын барлау техникасы мен
3037002 Ішкі су жолдарында және жаға бойлай кеме
2708002 Кеме машиналары мен механизмдеріне техникалық қызмет көрсету
3201002 Қолданбалы геодезия 25
3203002 Аэрофотогеодезия 25
3204002 Картография 25
25
4437002 Орман және орман бақтары шаруашылығы 25
4440002 Экология және табиғатты қорғау қызметі 25
Білім мамандықтары 146
73
0313002 Кәсіптік оқыту 50
25
0310002 Дене тәрбиесі 96
48
Барлығы 1071
433
Медициналық мамандықтар 300
200
0401002 Емдеу ісі 50
50
0402002 Акушерлік іс 50
25
0403002 Гигиена және эпидемиология 50
25
0405002 Ортопедиялық стоматология 25
25
0406002 Фармация 25
0407002 Мейіркештік іс 50
50
0408002 Зерханалық диагностика 50
25
Барлығы 1371
633
Білім беру ұйымдарын бюджеттен қаржыландыру арқылы ұстау
ҚР Білім және ғылым министрлігі
Өнер мекемелерінің 2 сатысы 110
75
0604002 Аспапта орындаушылық 38
18
0606002 Ән салу 6
4
0607002 Хорда дирижерлік ету 6
3
0612002 Актерлік өнер 10
5
0616002 Мүсін 5
5
0617002 Станокты кескіндеме 5
5
0618002 Станокты графика 5
5
0619002 Сәндік-қолданбалы және халықтық кәсіпшілік өнер 5
5
0622002 Көркем тоқымашылық 5
5
0627002 Ағашты көркем өңдеу 5
5
0630002 Көркем қыш бұйымдар 5
5
0636002 Металды көркем өңдеу 5
5
0640002 Дизайн 10
5
Гуманитарлық мамандары 640 100 315
ҚР Ішкі істер министрлігі
0202002 Құқық қорғау қызметі 490
240
ҚР Әділет министрлігі
0202002 Құқық қорғау қызметі 150 100 75
Білім мамандықтары 80
ҚР Қорғаныс министрлігі
0310002 Дене тәрбиесі 80
Барлығы 830 100 390
жиынтығы 2201 100 1023
Ақпарат – латынның Informatio деген сөзінен шыққан, яғни
Дегенмен, мәліметтерді ақпаратпен теңестіруге болмайды. Ақпарат тек бізді
Программалық сүзгі ақпаратты қабылдаушының іс жүзіндегі қызмет барысында
Кибернетикалық жғдайда ақпарат, объектісінің жағдайын сипаттайтын жабдық ретінде,
Ақпарат жүйесінде элементтер арасындағы байланыс ақпарат арқылы, яғни
Ақпарат жүйесін жіктеуде оны келесі ішкі кластарға бөлуге
- ақпараттық- анықтамалық жүйелер;
- ақпараттық-кеңес беретін жүйелер;
- ақпараттық қадағалаушы жүйелер.
Ақпараттық –анықтамалық жүйелер ақпаратты жинап, оны адамның пайдалануы
Ақпараттық –кеңес беретін жүйелер объектінің күйі мен жұмыс
Ақпарат жүйесіне қатысты ақпарат құрылымын қарастырсақ, оны ақпараттық
Әрбір реквизит әріптер мен сандар жиынтығынан тұрады және
Егер атрибуттың А деген аты болса, ол (А,d)
1.4 Экономикалық Ақпараттар Жүйесіне қойылатын талаптар
Ақпараттық жүйелер құрылымына қойылатын талаптар.
Ақпараттық жүйе – бұл қиын жүйелер және элементтерді
АЖ құрылымы – бұл ішкі жазықтық-уақыттық байланыстардың тұрақты
АЖ жабдықтаушы және функционалды бөлімдерден тұрады. Жабдықтаушы бөлімі
Есептер комплексі – белгілі бір қасиетіне қарай топталған
Есеп – бұл автоматтандырылған функциялардың бөлігі, ақырғы немесе
Экономикалық есептердің келесідей ерекшеліктерін көрсетуге болады:
жоғары алгоритмдеу;
иерархиялық, яғни ішкі жүйелеріне, блоктарға, есептер комплексіне кіруі;
шешімнің бір қалыптығы;
шешімге белгілі бір уақыттың болуы;
типтік алгоритм шешімінің мүмкіндігі және жалпыламалығы;
жүйенің шығу-кіру тапсырмаларының құрылымы және үлкен көлемі;
Экономикалық ақпарат жүйесі негізгі талаптарына тұтынушылардың көзқарасы бойынша
Ақпаратттық жүйелер ресурстарына қойылатын талаптар.
Автоматтық тәртіпте жүйені қалыптастыру үшін жүйенің қамтамсыз ету
Программалық және математикалық жабдықтау машиналық программалар жиынтығын,
Ақпараттық жабдықтау ақпараттық ресурстарды құрайды (кіру, уақытаралық
Ұйымдастырушы жабдықтау АЖ жоспарлау әдісі және құралы ұйымдастырушы
Ақпараттық ресурстарды жиынтық мәліметтер деп атайды, белгілі бір
Өңделетін жүйеге келесі талаптар қойылуы қажет:
ЭАЖ функциялық мүмкіндіктері лизинг мамандары дайындайтын негізгі операцияларды
Жүйелік программалық жабдықтау нақты уақытта жұмысқа еркіндік беру
Жүйелік программалық құралдар қосымша программалар пакетін ешқандай өзгеріссіз
Қосымша программалы құралдар мәліметтер базасымен байланысты қамтамасыз ету
ЭАЖ басқару оңай және көрсетілмелі болуы қажет;
Жүйені аппараттық өткізу қолайлы арзан болу керек;
Жүйелік конфигурацияға мыналар жатады:
Pentium IV жұмыс станциясы;
1 Гб оперативтік зердесі;
HP Laser 1020 лазерлі принтері;
Жоғарыдағы талаптарды жүзеге асыру қарапайым және тиімді автоматты
Математикалық жабдықтауға қойылатын талаптар
Математикалық жабдықтау – математикалық әдістер мен үлгілердің
ЭАЖ математикалық жабдықтауға мыналар қажет:
үлгілі және әзірленген әдістемелер, алым алгоритмі және ақпараттық
мәліметтерді іздеу және сұрыптау алгоритмі және шығу құжаттарын
ЭАЖ математикалық жабдықтауға келесі талаптар қойылады:
қолайлы математикалық әдістер мен алгоритмдерді пайдалану;
қосымша программалар пакеті беретін үлгі әдістермен алгоритмдерді максималды
алгоритмнің кез келген түрі кіргізіледі: формулалық, кестелік, блок-схемалық
Математикалық жабдықтау келесі жалпы талаптарға сай келу қажет:
ақпаратты іздеу нақты кілттерінің мәні жоқ болу қажет;
қолданылмалы қосымша программалы пакетке енгізілетін стандартты іздеу
программаның орындалу жолын бақылауды қамтамасыз ету;
есептердің функционалдық айналысын қамтамсыз ету;
Лингвистикалық жабдықтауға қойылатын талаптар
Лингвистикалық жабдықтау қызметкерлер құрамының және программалық жабдықтау, ақпараттық
ақпараттық базаның құрылымдық бірлігін бейнелейтін ақпараттық тіл;
мәліметтерді басқару және айла-шарғы жасау тілі;
Ақпараттық жүйені жобалау және жобалауды автоматтандыру жүйесінің тіл
ЭАЖ «Бюджетті бөлуді жоспарлау жүйесін» қолдансақ, көптеген программалы
Техникалық жабдықтауға қойылатын талаптар
Техникалық жабдықтау – бұл АЖ-ны жұмыс істеуде қолданылатын
- Ақпаратты алу;
- Ақпаратты түрлендіру;
- Ақпаратты тұтыну;
Бірінші саты – экономикалық объектілердегі қызмет барасында туындайтын
Екінші саты – ақпаратты түрлендіру амалының тобы, кеңістік
Үшінші саты – амалдар тобын және олардың басқарушылық
Басқарудың ақпараттық кезеңінің негізгі сатысына сәйкес келемі техникалық
Ақпаратты жинау және тіркеу;
Ақпаратты өткізу;
Машиналық тасығыштарды дайындау;
Ақпаратты өңдеу;
Ұйымдастыру техникасы.
Ақпараттық жинау және тіркеу жабдығы бастапқы мәліметтерді
Ақпаратты өткізіп беретін жабдық мәліметерді өңдеу орталықтарына және
Машиналық тасығыштарды дайындау жабдығы, мәліметтерді машиналық тасығыштарға, оның
АЖО – бұл кәсіптендіріліп-бағыттандырылып есептеу жүйесін немесе ДЭЕМ
Дегенмен ақпарат жүйелерін осындай, яғни дара немесе орталықтандырмай
Қазіргі уақытта әр түрлі мамандардың типтік топтастырылған немесе
Ұйымдастыру техникасының жабдығы, басқарудағы қызметкерлердің еңбегін тиімді ұйымдастыру
Техникалық құрал аты Физикалық модуль Сипаттама
1 2 3
ПЭВМ – Intel Pentium Материнская плата
Процессор
ОЗУ
Video Card
HDD
Монитор
Клавиатура
Тышқан
АТХ Pentium 4
Intel, 3.2GHz
1 Гb
512 Mb
180 Mb
19 дьюмдегі, ЖК
102 клавишті
2 кнопкалы
Принтер Принтер
HP LaserJet 1020
Сканер Сканер HP Scanner
2. Ғылыми зерттеу жұмыстарына бөлінетін бюджеттік
2.1 Есептер кешенінің сипаттамасы
Есептер кешені бюджет бөлудегі тапсырыс берушілерімен мәліметтерді өңдеу
Тапсырыс берушінің мақсаты;
Қамтамасыздандыру туралы құжатты жүйеде ашу;
Қолдану графигін ресімдеу;
Кеткен шығындар құнынының есебі;
Қосымша материалдар;
Есептің мақсаты – бюджеттің бөлініп кеткен ақша
Осы есептердің шешуі тек сбой кезінде және техникалық
2.1.1 Кіріс ақпараты
Кіріс ақпараты – АЖ қызметін орындау үшін
Өңдеуге түскен ақпарат бақылаудан өту қажет. Бақылаудың минималды
Бюджет шоттын ашуға арызының кіріс ақпаратының құрылымдық
Қатынас атауы Идентификатор
Шот ашуға арыз ZOS
Реквизит атауы Есеп қойылымы Реквизит ұзындығы
1 2 3
Тапсырыс берушінің аты FIO А(25)
Валюта
VALUT А(3)
мерзімі DATA 6(3)
Жеке кулігі UD_LICH 9(5)
РНН RNN 9(10)
Адрес ADRES А(25)
Телефон TEL 12(5)
Ашылатын шот № N_SCH 9
2.1.2 Шығыс ақпараты
Шығыс ақпараты берілетін басқару объектісіне, қызметшіге немесе
Қатынас Түсу дүркінділігі Ақпарат көзі
Атауы идентификатор Ұсыну формасы
1 2 3 4 5
Салымдар шарты туралы есеп беру OD Қағаз және
Ссуда түрі бойынша есеп беру OVIDKRED Қағаз және
Лизинг бойынша есеп беру OZ Қағаз және әлектронды
Валюта курсы туралы есеп беру OVT Қағаз және
Қатынас атауы Индентификатор
бюджеттік операциялар туралы есеп беру
OVT
Реквизит атауы
Есеп қойлымы Реквизит ұзындығы
Мекеме
Тарту мерзімі
Қайтару мерзімі
Сомма
валюта
Сыйақыны есептеу
бюджет түрі UCHEREG
DATAPR
DATAVOZ
SUMMA
VALUT
NACH_VOZN
VID_BYDGET А(25)
9(10)
9(10)
9(6)
3
9(6)
А(15)
Шығыс ақпаратын құрылымдық бірлігінің тізімі мен сипаттамасы
Қатынас атауы Индентификатор
Бюджет түрі бойынша
есеп беру
OVIDKRED
Реквизит атауы
Есеп қойлымы Реквизит ұзындығы
Бюджет түрі
Мекеме
№ шоты
Сомма
Валюта
% пайыз
Сыйақыны есептеу
Бюджет бойынша жалпы сомма
Барлығы
VID_BUDGET
UCHEREG
N_SCH
SUMMA
VALUT
PROCENT
NACH_VOZN
O_SUMMA
ITOG А(10)
А(25)
9(3)
9(6)
3
9(6)
9(6)
9(6)
9(6)
2.1.3 Ақпараттық база
Ақпарат базасы – бұл АЖ-ні жұмыс істеуде қолданылатын
Жедел ақпарат дегеніміз – ол объектінің күйін осы
Ақпарат массиві – нақты тәсілмен аталған және ұйымдастырылып
Машина ішіндегі ақпарат базасы жергілікті есепке, немесе есептер
Мәліметтер базасын тұрғызудың себептеріне – мәлімет өңдеу уақытын
МББЖ – бұл АЖ-ны қолданушылардың қолданбалы есептерден мәліметтерге
2.2 Бағдарламалық қамтамасыз етудің құрылымы
Жалпы жүйелік бағдарламалық қамтамасыз ету – бұл ұымның
Операциондық жүйелер барлық басқару шығару жүйелерінің қорларына жауап
Персоналды компьютердің әр түрлі модельдері мүмкіншіліг және архетиктурасы
WINDOWS XP операциондық жүйесінің мінездемесі:
WINDOWS файлдармен, дисктермен және т.б. операцияларға арналған ыңғайлы
Бұл ОЖ өзіне енгізілген мультимедиа құралдары, енгізілген
Microsoft Word -XP Professional мәтіндік редакторы;
Microsoft Word - XP Professional электрондық таблицасы;
Microsoft Word - XP Professional презентациялық редакторы;
Microsoft Word–XP Professional мәліметтер базасын басқару жүйесі;
Сонымен қатар WINDOWS ХР құрамына қызмет бағдарламалары мен
Intel 3.2 GH процессоры немесе одан жоғары;
1 Гб кем болмайтын оперативті жады;
Ж К Мониторы;
2.3 Есептер кешенің ақпараттық технологияларының жақсарту бойынша
« ҚР бюджетті бөлу министірлігі » ақпараттық жүйесін
«ҚР бюджетті бөлу министірлігі » ақпараттық жүйесін
Жүйе жұмысын басқаруға және сұраныс жасауға аса маңызды
Логика жұмысы программа бойынша оңай және ыңғайлы;
Программалық кешен дербес компьютерде тиімді жұмыс істейді, процессоры
Дегенмен, берілген ақпараттық жүйенің әрі қарай дамуы таратылған
Қорытынды
Сонымен қорыта келгенде мемлекеттің бюджетінен әр түрлі салаларға
Бұл ақпараттық жүйесін құру әр салалардың жұмысын оңтайландыруға
АЖ-ны құруда мен курстық жұмысымда Delphi програсын қолдандым.
Delphi көмегімен біз жұмысты автоматтандыруға қол жеткіздік. Delphi
Delphi тілі түсінікті ме? Иә және жоқ. Ол
Қолданылған әдебиеттер
1.ҚР Президенті мен ҚР Үкіметінің Актілер жинағы –
2.ҚР Президенті мен ҚР Үкіметінің Актілер жинағы –
3.ҚР Президенті мен ҚР Үкіметінің Актілер жинағы –
4.Егемен Қазақстан – 2005ж. – 11қазан
5.Егемен Қазақстан – 2006ж. – 21маусым
6.Егемен Қазақстан – 2006ж. – 6шілде
7.Алматы ақшамы – 2005ж. – 8қаңтар
8.Алматы ақшамы – 2006ж. – 5маусым
9.Қаржы – қаражат – 2004ж. - №11
10.Қаржы – қаражат – 2005ж. - №12
unit Unit1;
interface
uses
Windows, Messages, SysUtils, Variants, Classes, Graphics, Controls, Forms,
Dialogs, Menus, StdCtrls, Mask, DBCtrls, DB, DBTables, ExtCtrls,
DBGrids;
type
TForm1 = class(TForm)
DataSource1: TDataSource;
DBGrid1: TDBGrid;
DBNavigator1: TDBNavigator;
Table1: TTable;
Table1Pervoe: TStringField;
Table1Vtoroe: TStringField;
Table1Desert: TStringField;
Table1Holodnoe: TStringField;
Table1Salati: TStringField;
Label1: TLabel;
DBEdit1: TDBEdit;
Label2: TLabel;
DBEdit2: TDBEdit;
Label3: TLabel;
DBEdit3: TDBEdit;
Label4: TLabel;
DBEdit4: TDBEdit;
Label5: TLabel;
DBEdit5: TDBEdit;
MainMenu1: TMainMenu;
N1: TMenuItem;
N2: TMenuItem;
N3: TMenuItem;
N4: TMenuItem;
N5: TMenuItem;
N6: TMenuItem;
N7: TMenuItem;
procedure N2Click(Sender: TObject);
procedure N3Click(Sender: TObject);
procedure N4Click(Sender: TObject);
private
{ Private declarations }
public
{ Public declarations }
end;
var
Form1: TForm1;
implementation
uses Unit2, Unit3;
{$R *.dfm}
procedure TForm1.N2Click(Sender: TObject);
begin
Form2.Show;
end;
procedure TForm1.N3Click(Sender: TObject);
begin
Form3.Show;
end;
procedure TForm1.N4Click(Sender: TObject);
begin
Close;
end;
end.
Database Desktop утилиті көмегімен АЖ-ны құру.
Database Desktop утилитасында Filе пунктімен New\Table таңдаймыз. Ашылған
Әр таблицаны Save As арқылы сақтаймыз.
BDE Administrator
Oдан кейін Delphi Borland программа ішінен BDE Administrator
Таңдағанда Standard терезесі ашылады, бұл құрылған МБ-ң псевдонимі
Бұл қадамнан кейін терезенің оң жағындағы ашылған
Негізгі қадам
Ендігі қадамымыз Borland Delphi6 программа ортасында жүргізіледі. Borland
Компоненттерге тоқталу
Форманың бетіндегі компоненттерге қасиет береміз. Ол үшін терезенің
Data Source компонентін белгілеп қасиеттегі Data Set-ке Table1
Table компонентін 2-рет шерткенде Form1.Table1 терезесі ашылады. Осы
Осы жүргізілген прoцестер арқылы неше таблица болса, сонша
2
Уақытша коммутация
Әскери оқу орындары
Мәліметтер базасын құру алгоритімі
Қалалық телефон желісінің жұмысын автоматтандыру
Ақпараттық жүйенің құрылымына қойылатын талаптар
Жеке тұлғаға несие берудің ақпараттық жүйесі
Мамандар бөлімінің басқару жұмыстарының қызметі
Ақпарат жүйесін жобалау
Бөлшектік сатып алудың ақпараттық ағыны
Физикалық клиенттердің банктік салымдардың есебін жүргізудің ақпараттық жүйесін тұрғызу