Информатиканы оқытуға арналған электрондық ресурстар



Мазмұны
КІРІСПЕ
1 Білім беру жүйесіндегі ақпарат және оның оқушылардың
1.1 Білім беруді ақпараттандыру мәселелері
1.2 Білім беруді ақпараттандыру маңызы
1.3 Білім беруді ақпараттандыру барысындағы ақпараттық мәдениетті оқыту
2. Білім беруді ақпараттандырудағы электрондық ресурстар маңызы
2.1 Мектептегі электрондық ресурстар түрлері
2.2 Мектептегі электрондық ресурстарды құру ерекшеліктері
2.3 JOOMLA ортасын мектептегі электрондық ресурстар ортасын құруға
2.4 JOOMLA ортасының ерекшеліктері
2.5 JOOMLA ортасынында мектептің оқу порталын құру
2.6 JOOMLA ортасынында электрондық оқулықты қолдану
Қорытынды
Қосымша
Кіріспе.
«Қазіргі заманда жастарға ақпараттық технологиямен байланысты әлемдік стандартқа
Н. Ә. Назарбаев
Қазіргі кездегі жаңа әлемдегі жаңа Қазақстанның білім беру
ХХІ ғасыр – бұл ақпараттық қоғам дәуірі, технологиялық
XXI ғасырда ақпараттанған қоғам қажеттілігін қанағаттандыру үшін
компьютерлік техниканы, интернет, компьютерлік желі, электрондық және
Егеменді еліміздің тірегі – білімді ұрпақ. ХХІ ғасыр-
Ақпараттандыру жағдайында оқушылар меңгеруге тиісті білім, білік, дағдының
- оқу үрдісінде ақпараттың технологияларды іске асырудың жүйелі
- оқушылардың тәжірибелік іс-әрекетінде ақпараттық технологияларды пайдаланудың әдістемесін
- мұғалімдердің ақпараттық технологияларды меңгеру және оқу үрдісінде
- оқушыларды білім, білік, дағдыны меңгеру үшін ақпараттық
- мектептің материалдық-техникалық базасын нығайту.
Ақпараттық –коммуникациялық технологияны (АКТ) бәсекеге қабілетті ұлттық білім
Ақпараттық –коммуникациялық технология электрондық есептеуіш техникасымен жұмыс істеуге,
Қазіргі таңда оқушы- ақпаратпен қаруланған, жан-жақты
«Балаға білім бергенде, алыстан жақынға, таныстан жатқа көшіп,
Сол себептен жаңа технологияларды енгізу арқылы, оқу процесінің
Жылдан-жылға білім беру ісі ерекше қолға алынып отыр.
Қазіргі заманда білім беру әлеуметтік құрылымның маңызды элементтерінің
Ол мына міндеттерді қамтуы тиіс:
Оқушыларды оқу үрдісін басқаруға қатыстыру;
Ұжымдық іс- әрекетті ортақ қарым- қатыныс құралы ету;
Деңгейіне қарап саралып, ерекшелігіне қарап даралап оқыту.
Міне, осы міндеттерді қамтитын «дамыта оқыту» жүйесі даму
Ол үшін сабақты мұғалім қызықты, тартымды өткізуі
Сабақ- өте күрделі, сан қырлы.Әрбір сабаққа қойылатын басты
оқушының білімге деген қызығушылығын арттыру;
сабақтың әдіс-тәсілдерін түрлендіру;
ақпараттық технологияны тиімді пайдалану, оқушылар сезіміне әсерін білу;
балалармен ынтымақтастықта болу;
сабақтың өмірмен байланысын нығайту;
мұғалімнің сабақтағы жаңашылдық, шығармашылық әрекеті.
Әр мұғалім сабақ өткізген кезде оқушыларға сапалы білім
Интерактивті тақта - бiлiм беру iсiндегi
Білім берудегі интерактивті технология - мұндағы интерактивті
Интерактивті тақта – оқытушыға оқыту үрдісін оңтайландыруға,білім алушының
Интерактивті құралдарды сабаққа пайдаланғанда дидактикалық бірнеше мәселелерді шешуге
Пән бойынша базалық білімді меңгеру ;
Алған білімді жүйелеу ;
Өзін - өзі бақылау дағдыларын қалыптастыру;
Жалпы оқуға деген ынтасын арттыру
Қытайдың бір нақыл сөзіне көңіл аударсақ: «Маған айтшы
Яғни, оқушылардың көпшілігі естігенінің 5 % және
Дамыған елдердегі білім беру жүйесінде ерекше маңызды болып
Оқу үрдісінде компьютер оқып-үйрену нысаны ретінде, сонымен бірге
Бірінші бағыт тұрғысынан алып қарасақ, ақпараттық технологиялар білім,
Екінші бағыт тұрғысында ақпараттық технологиялар оқу-тәрбие үрдісін ұйымдастыру
Бүгінгі таңда мектептің білім беру жүйесін ақпараттандыру жағдайында
Сондықтан білім беруді жаңа сатыға көтеру үшін тек
- оқу үрдісін дербестендіру. Мәселен, компьютер оқытуды нақты
- нақты әрекетке негізделген кері байланысты қамтамасыз етеді.
- материалды меңгеру жылдамдығын арттыруға болады.
Ғылыми педагогикалық-психологиялық әдебиеттерді және мектеп тәжірибесін оқып-үйрену мен
1. Компьютерлік және ақпараттық сауаттылық. Компьютерлік сауаттылыққа электронды
2. Оқу үрдісінде компьютерді пайдалану оқушылардың өзіндік жұмыстарын
Электронды оқулықтың автоматтандырылған оқу үрдісі ашық дамитын әдістемелік
Электронды оқулықтың жетістіктері мыналар болып табылады:
- шұғыл кері байланысты қамтамасыз етеді;
- дәстүрлі оқулықта көп іздеуді қажет ететін тиісті
- гипермәтінді түсіндірмелерді бірнеше рет қарап шығу барысында
- қысқа мәтіндермен қатар көрсетеді, әңгімелейді, жобалайды, т.с.с.
- әрбір студентке дербестік тұрғыдан қатынас жасауға мүмкіндік
- белгілі бір бөлім бойынша білімді тексеруге
3. Моделдеу. Моделдеу идеясы оқыту үрдісінде жаңа мүмкіндіктер
Компьютер ақпаратпен жұмыс істейді, нысандық жағдайлар жөніндегі мәліметтер
4. Компьютерлік оқыту бағдарламалары. Олар интерактивті тәртіппен компьютер
Бастауыш мектептерде компьютерлік технологияны қолданудың негізгі жолдарына баға
Осы мәселе бойынша пікірлер алуан түрлі. Бірқатар педагогтер
Мына бір қауіп пен алаңдаушылыққа да назар аударған
Біз мектептің ақпараттық ғасырға бейімделуден басқа жолы жоқ,
Ойлау стилі балаларда кіші сыныптарда басталатыны белгілі. Бұл
С.Пейперт, Ю.Первиннің еңбектеріндегі "информатика курсы" түсінігі аясында "Информатика"
Біріншіден, жалпы білім берудің информатиканы оқытудағы басты мақсаты
Екіншіден, бастауыш мектепте информатика курсын өткізу көптеген пәндер
Информатиканы ерте жастан оқытудың мүмкіндігі мен мақсаткерлігі әлемдік
Сонымен қатар Е.Смирнов та өзінің тұжырымдамасына мынадай негіздерді
1. Бастауыш сыныптарда компьютерді қолданудағы басты мақсат дүниетанымдық
2. Оқытудың мазмұны мен әдістемесі оқушылардың теориялық ойлауын
3. Оқыту үрдісі өзара байланысты және бірін-бірі толықтыратын
Е.Смирнов пікірінің В.Буцик пайымынан айырмашылығы мынаны аңдатады: "информатика"
Қазіргі уақытта кіші мектеп жасындағыларды оқыту үшін компьютерді
- информатика элементтерін оқыту;
- нақты пәнді оқытуда әдістемелік жүйені түбегейлі өзгеріске
- кіші мектеп жасындағыларда компьютерлік сауаттың жекелеме элементтерін
1.1 Білім беру жүйесіндегі ақпарат және оның оқушылардың
Бүгінгі күнгі қоғам талаптарына байланысты демократиялық құндылықтарға көшуге
Ақпараттандыру – бұл оқыту мен тәрбиенің психологиялық-педагогикалық
Білімді ақпараттандыру – біліми жүйелерді реформалаудың барлық негізгі
- әрбір индивидке өз бетімен білім алу, өзіндік
- таным қызметін жүйелі ойлауға нақты бағыттау арқылы
- білімнің ақпараттық-әдістемелік қамтамасыздандырылуы нәтижесінде басқарудың тиімді жүйесін
- оқу үрдісі барысында үйренушілердің танымдық әрекеттерін тиімді
- ақпараттық технологиялардың өзіне тән қасиеттерін қолдану, оның
- автоматтандырылған оқу бағдарламаларының бағдарламалау (программалау), серпінді бейімделуі
Қазіргі компьютерлік технологиялардың ерекше белгілері оның
- техникалық (қолданылатын техника түрі);
- бағдарламалық-технологиялық (жүзеге асатын оқыту технологияларын қолданудың программалық
- әдістемелік-ұйымдастырушылық (оқушылар мен мұғалімдерге нұсқау, оқу үрдісін
- пәннің білімдік саласы.
Қай елде болмасын қазіргі ақпараттық технологиялар қолдану мен
Біздің зерттеуімізде қарастырылатын бастауыш мектеп кезеңінің маңызы
- оқушының өзін қоршаған, өзі өмір сүретін жаңа
- оқу, ойын, еңбек, қарым-қатынас, т.б. әрекет түрлерін
- айналадағы дүниемен дара тұлғалық қатынасының қалыптасып, эстетикалық,
Бастауыш сатыдағы білім мазмұнын жаңарту біліми кеңістікті
Жалпы орта білім беретін мектептерді жаңарту құжаттарындағы басты
И.С.Якиманскаяның ұсынған «тұлғалық-бағдарлы оқыту» ұғымын А.А.Леонтьев үш негізгі
Бүгінгі білім беруді жаңарту жағдайындағы орын алып отырған
Сурет 1 – Білім беруді жаңарту жағдайындағы
Біздің зерттеуіміздің басты әдіснамалық негізі болып тұлғалық-
Білімді ізгілендіруді шешу проблемасы оқушылардың белсенді шығармашылық мүмкіндіктерін,
Мәдениеттану тұрғысындағы бағыт білімнің тұлғалық-бағдарлы парадигмасы негізінде дамиды
Аксиологиялық тұрғыдан қарастыру білімді оқушының қоршаған
Тұлғалық-әрекеттік тұрғыдан қарастыру білім мақсатына сәйкес қажетті білім,
- олардың тұтас субъектілік тәжірибесінің өзектенуі мен түрленуін
- оқушыларға тапсырмалар мен оларды орындау тәсілдерін, формаларын
- қабілетті балаларға мүмкіндік деңгейлердегі тапсырмалар бойынша жұмыс
- жоба әдісі негізінде оқушыларды зерттеу жұмыстарына баулу;
- мұғалім мен оқушының арасындағы ашық қарым-қатынас, сенімділік,
Жеке шығармашылық тұрғыдан жүзеге асыру оқушылардың өзін-өзі
Теориялық-әдіснамалық тұрғыдағы бағыттар практикалық педагогикалық үрдісті жобалаудың және
Оқытудың ақпараттық технологияларына қатысты әдебиеттерде «ақпараттық технология» ұғымына
Кейбір ғалымдар шатастыруларды болдырмас үшін тек «оқытудың
Біздің пікірімізше, бүгінгі ғылым мен техниканың жетістіктері, қоғамды
«Оқытудың қазіргі ақпараттық технологиясы» (ОҚАТ) - жаңа педагогикалық
«Бастауыш мектепті ақпараттандыру» деп бастауыш мектеп оқушыларын оқыту,
Білім беруді ақпараттандыруды дәстүрлі әдістемеден ерекшелейтін басты белгі
Қазіргі ақпараттық технологияларды бастауыш әдістемесінде қолдану және соған
Сурет 2 – Қазіргі ақпараттық технологияларды бастауыш мектепте
Білім беруді ақпараттандыру дамуының жаңа кезеңінің ерекшелігі-бұл проблеманың
Психологтардың зерттеулеріне сүйенсек, ойлау стилі бастауыш сыныптан-ақ
берумен түсіндіре аламыз.
ОҚАТ қолдануға негізделген қазіргі біліми парадигма өз бетімен
Сурет 3 - Бастауыш мектепте қазіргі ақпараттық технологияларды
1.2 Білім беруді ақпараттандыру мәселелері
Ақпараттандыру блогын іске асырудың негізгі бағыттары:
АКТ-ны оқу процесіне енгізу жөніндегі нормативтік құқықтық базаны
компьютер техникасымен қамтамасыз етілудің әлемдік көрсеткіштеріне қол
орта білім беру ұйымдарын Интернет желісіне қосу;
білім берудің барлық деңгейлерінде қашықтықтан оқыту технологияларын әзірлеу
өңірлерде білім беру ақпараттық ресурстар орталықтарын және министрліктің
орта білім беру ұйымдарын білім беру бағдарламаларына сәйкес
мемлекеттік органдардың бірыңғай көлік ортасы негізінде
білім беру ұйымдарының мониторинг, талдау және басқару ақпараттық
Аталған бағыттарды іске асыру оқу процесіне ақпараттық коммуникациялық
Қазақстан Республикасы бiлiм беру жүйесiн ақпараттандырудың Мемлекеттiк бағдарламаларының
Ақпараттық-коммуникациялық технологияны оқу-тәрбие процесiне пайдалану оның келесi педагогикалық
оқушының дайындық деңгейiн, ынтасын және қабылдау жылдамдығын ескеру
оқытудың жаңа әдiстерi мен формаларын (проблемалық, ұйымдастырушылық -
проблемалық, зерттеу, аналитикалық және модельдеу әдiстерiн қолдану арқылы
жаңа ақпараттық технология құралдарын (жаңа типтi компьютерлер, телекоммуникация,
Мамандардың бiлiктiлiгiн көтеру мiндеттерiн шешуде оқу процесiнде ақпараттық
- ақпараттық мәдениет элементтерiн қалыптастыруда бiлiм мекемелерiнiң мамандарының
- информатика мұғалiмдерiнiң бiлiктiлiгiн көтеру және қайта
- бiлiм беру жүйесiн басқару мамандарын және пән
- информатика пәнiн оқытудың көкейкестi мәселелерi бойынша информатика
- қашықтықтан оқыту формаларына мұғалiмдердiң қызметiн бағыттау;
- облыстағы бiлiм беру мекемелерiн ақпараттандырудың ғылыми-әдiстемелiк
- облыстың бiртұтас бiлiмдiк желiсiнiң ақпараттық ресурстарын қалыптастыру;
- оқу процесi мен ғылыми-әдiстемелiк жұмыстарға жаңа ақпараттық
Педагог мамандарды ақпараттық-коммуникациялық технология негiзiнде дайындауда келесi қағидалар
вариативтiлiк — әрбiр бiлiм беру қызметкерлерiнiң жасақтаған материалдарына
болашаққа негiзделген — күтiлетiн нәтиженi анықтайтын кезеңдiк
рефлексивтi-креативтi — жаңа ақпараттық технологияларды меңгерту бiлiмдерiн ұйымдастыруда
эргономикалық — нақты мәселелердi үйренуге қажеттi уақыт мөлшерi
iзгiлiктiлiк — бейiмделген оқыту жүйесiн құруды талап етедi,
тәжiрибеге бағытталған — оқыту көздерiнiң бiрi ретiнде оқытушылардың
жекелеген кеңес беру - тыңдаушыларға кеңес
Оқу процесінде пайдаланылатын мультимедиялық үйретуші бағдарламалардың, тексеру бағдарламаларының,
Қазіргі кезде маманның кәсіби құзырлылығының жоғары оқу орны
Оқыту технологиясы ЮНЕСКО құжаттарында білім беру формаларын оңтайландыру
Бұл түсінікті білім беру тұжырымдамаларын, білім беру мақсатын,
Оқыту технологиясы:
- жоғары білім берудегі білімнің, ғылыми жетістіктердің, техниканың
- оқыту, өздігінен білім алу және өзін-өзі бақылау
Демек, оқыту технологиясы – бұл оқу ақпаратын бейнелеу
Студенттердің оқу үдерісі барысында игеруге тиісті білім, білік,
Оқу үдерісіндегі оқыту мен студенттің білікті маман ретінде
Оқу үдерісін оңтайлы ұйымдастыруға бағытталып, арнайы құрастырылған немесе
Жоғарыда айтылған ойлардың нәтижесінде біз оқыту технологиясының анықтамасын
Кесте 2 - Жоғары оқу орнындағы сабақ түрлері
Оқыту түрлері Бақылау түрлері
Теориялық дайындыққа бағытталған Практикалық дайындыққа бағытталған Дәстүрлі Жаңаша
лекция
семинар
лабораториялық жұмыс
экскурсия
аудиториялық өзіндік жұмыс
аудиториядан тыс өзіндік жұмыс
конференция
кеңес алу
Практикалық сабақ
курстық жұмыстар
дипломдық жұмыстар
практиканың барлық түрлері
іскерлік ойындар бақылау жұмысы
дербес әңгімелесу
коллоквиум
сынақ
семестрлік және ауыстыру емтихандары
курстық жұмыстарды қорғау
мемлекеттік емтихандар
дипломдық жұмысты қорғау тестілеу
рейтинг
мамандық бойынша кешенді емтихан
Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар - компьютерлік техника негізінде ақпаратты жинау,
Жоғары білім берудің ақпараттық ортасы, олардың ара қатынастары
- жоғары білім берудің ақпараттық ортасы;
- жоғары білім берудегі ақпараттық- пәндік орта;
- ғылыми-кәсіби білім беру ортасы;
- жоғары білім берудегі біріктірілген ақпараттық білім беру
- жоғары білім берудегі ақпараттық оқыту сайты;
- жоғары білім берудегі біртұтас ақпараттық білім беру
Информатика мамандығы студенттерінің кәсіби құзырлылықтарын қалыптастырудағы ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
Ақпарат дегеніміз ( тұтынушыға бұрын белгісіз болған және
Басқаша айтқанда, ақпарат - тұтынушының мәлімет алмағанға дейінгі
Ақпараттық үдерістер - ақпаратты жинау, жіберу, жинақтау, сақтау,
Қазіргі заманғы ғылымда “ақпараттық технологиялар” терминінің анықтамасы өте
“Технология” сөзі (грек тілінде “техне” - өнер, ғылым,
"Ақпарат" ("информация") термині “informatio”деген латын сөзінен шыққан, бұл
Ақпарат - қызығушылық тудыратын, тіркеуді және өңдеуді қажет
Қазақстан Республикасындағы жоғары білімді реформалау жүйесінің жүзеге асырылуы
Қазіргі кезде отандық және шетелдік ғалымдардың зерттеу жұмыстарының
ЭЕМ-нің негізгі құрылымдарын білуі және олардың жұмысымен таныс
ЭЕМ-нің көмегімен оқыту бағдарламаларын жасай білуі тиіс. Өйткені
ЭЕМ-нің көмегімен ақпараттық-коммуникациялық технологияны оқыту кезінде білімгерлердің жеке
қолданбалы бағдарламаларын қолдана білулері тиіс;
Білімгерлердің ЭЕМ-мен жұмыс істеген кезде оның жеке басының
Білімгерлерді оқытуда ЭЕМ-ді техникалық құрылғы ретінде қолданылатын оқыту
“Ақпараттық ғасырдың” қоғамдық және педагогикалық маңызын білуі қажет;
Бағдарламалауға арналған авторлық тілдерді қолдана алуы тиіс.
Өте кең тараған қағида бойынша әсіресе жоғары оқу
Бірқатар авторлар жеке оқыту әдістері бойынша сабақтарды ұйымдастыру
Информатика негізіне кіріспе курс енгізу (1-2 семестр);
Информатиканы оқыту әдістемесі, оқу жоспарындағы пәндерді оқытудың барлық
Жеке әдістер курсын оқыту мазмұнын қайта құру, бірінші
“Есептеуіш техника және ТСО” курсының мазмұны мен мақсаттарын
Кешендік әдістемелік, педагогика-психологиялық, әдістемелі-ұйымдастырушылық, мектептанымдылықтарды “Білім берудегі информатика”
Арнайы курс, арнайы семинарлар, жүйесін ұйымдастыру (ЭЕМ қолдануға
Студенттердің информатика пәні бойынша оқу зерттеу және ғылыми
Оқыту үдерісіне ақпараттық-коммуникациялық технологияларды ендірудің түрлі жолдары белгілі.
Бірінші бағыт – сабақта көп еңбекті қажет етпейтін
Екінші бағыт – арнайы құрылымдық педагогикалық бағдарламалық орталарды
Функционалдық міндеттер мен ақпараттық үдерістерді ұйымдастыру тәсілдерін шешу
- электрондық оқулықтарды, жаттықтырушылар, лабораториялық практикумдар,
бағдарламалар;
- дербес компьютерлерді, бейнетехниканы, оптикалық дискілерге жинақтауыштарды пайдаланумен
- түрлі пәндік аймақтарды пайдаланылатын интеллектуальдық және оқытушы
- білім салалары бойынша мәліметтер қорын тарату;
- электронды поштаны, телеконференцияларды, жергілікті және ауқымды байланыс
- электронды кітапханалар, таратылған және орталықтандырылған баспа жүйелері.
Оқытушылардың көпшілігі студенттерді оқыту барысында ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалануды
- педагогтардың көпшілігінде ең жаңа техникамен жұмыс істеуінің
- мамандық саласы бойынша жасалған қолданбалы баѓдарламалардың жеткіліксіздігі,
- оқу үдерісіне ақпараттық және қатынастық технологияларды енгізу
- педагогикалық құбылыстарды көрсетуге байланысты мәселелерді шешуге ақпараттық-коммуникациялық
Жоғары білім беру жүйесін қайта құру осы уақытқа
Қазақстан Республикасы “Білім туралы” Заңына және жоғары білім
Осыған сәйкес мамандық бағытына байланысты пәндердің мазмұны мен
Бірнеше жоғары оқу орындарының педагогикалық практикасын зерттеу барысында
- жалпы қоғамның және жоғары оқу орындары педагогикалық
- студенттерді оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдаланудың ғылыми психологиялық-педагогикалық
- ақпараттық-коммуникациялық технологиялармен жұмыс істеуге оқытушылардың айтарлықтай бөлігінің
- оқыту мен оқу үдерісінде оқытушылар мен студенттердің
Информатика мамандығы студенттерінің кәсіби құзырлылықтарын қалыптастыруда саралау (дифференциациялау)
Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар негізінде информатика мамандығында оқитын студенттің кәсіби
1.3 Білім беруді ақпараттандыру маңызы
Қазіргі кезде біздің қоғамымыз дамудың жаңа кезеңіне көшіп
Білім беруді ақпараттандандыру процесі пән мұғалімдеріне, әдіскерлерге, білім
Білім беруді ақпараттандыру жағдайында педагог мамандардың біліктілігін арттыру
Ақпараттық–коммуникациялық технология электрондық есептеуіш техникасымен жұмыс істеуге, оқу
Ақпараттық–коммуникациялық технологиялардың келешек ұрпақтың жан-жақты білім алуына, іскер
Жедел дамып отырған ғылыми –техникалық прогресс қоғам өмірінің
Заман ағымына қарай ақпараттық технологияларды қолдану айтарлықтай нәтижелер
Ақпараттық–коммуникациялық технологияны бәсекеге қабілетті ұлттық білім беру жүйесін
Ақпараттық-коммуникациялық технологияны пайдалану жөніндегі қызметтің мақсаты:
үйренушінің шығармашылық әлеуметін дамыту; коммуникативтік әрекеттерге қабілетті болуды
оқу-тәрбие үрдісінің барлық деңгейлерін қарқындандыру, оның тиімділігі мен
қазіргі қоғамның ақпараттануымен байланысты пайда болатын әлеуметтік тапсырысты
Мұғалімнің АКТ пайдалану жөніндегі қызметі табиғатының, оның мақсаттарының
АКТ пайдаланудың мәні компьютерлік техниканың мүмкіндіктерін баланың жеке
Қазіргі жағдайда педагогтардың ақпараттық-коммуникациялық құзырлылығы кәсіби мамандықтың құрамды
Қазақстан Республикасы орта білім жүйесін ақпараттандыру туралы мемлкеттік
ХХІ ғасыр ақпараттық қоғам табалдырығына аяқ басқан сәтте-ақ
Білім беруді ақпараттандыру –жаңа технологияны пайдалану арқылы дамыта
Әр мұғалім сабақ өткізген кезде оқушыларға сапалы білім
Осы жаңа технология стратегияларды интерактивті тақтадан енгізіп қойсақ,
Сабақтың қызықты да түсінікті болуы мұғалімнің шеберлігі мен
Интернет желісінде жұмыс істеу де оқушыларымызға әлемдік білім
Қазіргі заманғы дамудың талаптарына лайық ақпараттық –компьютерлік технологияларсыз
Білім беруді ақпараттандыру жағдайында пән мұғалімдерінің біліктілігін көтеру
Жоғарыда айтылған ой-пікірлерді тұжырымдай келе компьютерді қолдану негізінде
«Қазіргі заманда жастарға ақпараттық технологиямен байланысты әлемдік стандартқа
Осы тақырыпты қорытындылай келе ұсынысымды айта кеткенді жөн
қазір техниканың дамыған заманы, интерактивті тақтаны пайдалану көп
Ақпараттық –коммуникациялық технологияны оқу тәрбие үрдісіндегі қолдану оқушының
1.4 Ақпараттық мәдениетті оқыту процесінде оқушы бойына қалыптастыру
Мұғалімнің ақпараттық-коммуникациялық құзырлылығы мен ақпараттық мәдениетін қалыптастыру қазіргі
Жаңа ақпараттық технологиялар дегеніміз-білім беру ісінде ақпараттарды даярлап,
Ақпараттарды өңдеудің компьютерлік технологияларын теориялық және практикалық тұрғыда
Әр түрлі қолданыстағы бағдарламалық қамтамасыздандыруды оқып-үйрену және оны
Ақпараттық және коммуникациялық технологияларды жеке пәндерді оқытуда қолданудың
Ақпараттық мәдениет дегеніміз-адамға ақпараттық кеңістіктің қалыптасуына қатысуға және
Ақпараттық мәдениетті, сауатты адам-ақпараттың қажет кезін сезіну, оны
Адамзаттың қолы жеткен ең үлкен табыстарының бірі-осы ақпарат.
Біріккен ұлттар шешімімен «XXI ғасыр- ақпараттандыру ғасыры»деп аталады.
Қазіргі таңда әлеуметтік жағынан қорғанған адам-ол технология ауысуына
Адам мәдениетінің компоненті қазіргі дүниетанудағы бастысы екені түсінікті.
Сезімді ынталандыру;
Білім, білік дағдыларын дамытуға қызығушылығын арттыру;
Жауапкершілігі мен міндеттерін қалыптастыру;
Есеп пен талдау жасау дағдыларын үйрету;
Логикалық және ақпараттық ойлау қабілеттерін дамыту;
Сезімді ынталандыру деген-білім беруге жағдайжасау, сабақ кезінде мадақтау
Ақпараттық технология-қазіргі компьютерлік техника негізінде ақпаратты жинау, сақтау,
Коммуникация- ақпаратты тасымалдап жеткізу әдістері мен механизмдерін және
Нақты түрде білімді ақпараттандырудың сирек анықталатындығы ескеруге тұрарлықтай.
Мектептерде информатикалық оқытудың мақсаттары мынадай:
Оқушыларға компьютерлік ақпараттық технологиялар туралы
Оқушыларға компьютерлік ақпараттық технологияларды пайдалануды, үйренуді қалыптастыру.
“Информатика және есептеуіш техника негіздері” курсындағы оқытудың
Программалық қамтамасыз ету және компьютерлік техниканың
Білім беруде 1990 жылдары компьютерлік техниканы пайдаланудың
Одан әрі пән бойынша әдістемелік нұсқаулар,
Қазіргі заманғы ақпараттық қоғамның талаптарына сәйкес, ақпараттық
Жалпы білім беру мектеп реформаларын жағдайында ақпараттық білімдік
Білімді басқару органдары мен білім мекемелерінің
Білімдегі басқарушылық қызметін ақпаратпен қамтамасыз ету жүйесін құру.
Басқарушылық және педагогикалық мақсаттағы ақпараттық компьютерлік
2. Білім беруді ақпараттандырудағы электрондық ресурстар маңызы
Информатиканың жоғары оқу орындарындағы жаңа курстарын құру мен
Ақпараттық материалдардың, оларды жүзеге асыруда қажетті техникалық құралдармен
Бүгінгі күні жүргізу үшін компьютерді қажет ететін электрондық
Республиканың жоғары оқу орындарында бүгінгі күні оқу материалдарының
Кітап барлық ұрпақтарға белгілі, жұмыста, білім алуда қолдануға
Техникалық оқыту құралдары білім алушыға аудиовизуалды ақпаратты ұсынады.
Электрондық ресурстар да аппараттық қолдауды, яғни компьютерді қажет
Электрондық ресурстарды қолданып оқыту жаңа педагогикалық технологияның бір
Оқыту тәжірибесі және психологиялық-педагогикалық зерттеулер оқытудың тиімділігі барлық
Сонымен, информатиканы оқытуда жетістікті оқу құралы электрондық ресурстар
Гипермәтін мен гипермедианың мүмкіндіктері электрондық ресурстар жасауда тиімді
Жаңа компьютерлік коммуникациялардың жоғары білім беру саласында оларды
Білім беруде Интернет желісінің электрондық пошта, телеконференция, жіберу
Электрондық пошта жаңа телекоммуникациялық құралдардың негізігі компоненті болып
Телекоммуникациялық қатынастың тағы бір түрі телеконференция болып табылады.
Әлемдік гипермәтіндік орта (WWW) көмегімен білім беру мекемелері
Оқытуда электрондық ресурстарды қолданудың тиімділігі жүзеге асыратын көптеген
Жоғары оқу орындарында информатиканы оқытуда қолданылуы мүмкін оқытудың
Кесте 1 – Жоғары оқу орындарында информатиканы оқытуда
Жақын қолданылатын оқыту құралдары
Қағаз тасымалдағыштағы оқулықтар мен оқу құралдары
Кітаптар
Білім беру мекемесі серверінде орналасқан виртуалды оқу құралдары
E-mail (электрондық пошта) арқылы берілетін файл түріндегі оқыту
Жедел режимде қол жеткізуге болатын кітапханалары, анықтамалары, аударма
Web-беттердегі электрондық тақталар Тақталар
Білім беру мекемесініңWeb-беттеріндегі Интернет-конференциялар Конференциялар
Телефон каналдары Телефондар
Жиі қолданылатын оқыту құралдары
Видеоканалдар және компьютерлік желілер бойынша аудио және видеоконференциялар
Дауыстық екі жақтық байланыс үшін – Интернет -
Оқу қызметінің әрбір түрі түрлі ақпараттық құралдармен жабдықталуы
Оқыту құралдарын таңдау және сәйкестендірудің келесідей негіздемелерін бөліп
құралдардың білім беру мазмұнына, мақсатына бейімділігі;
құралдардың оқыту әдістері мен түрлерін ұйымдастыруға бейімділігі, оларды
білім алушының оқу материалдарын игеруінің көпканалды ерекшеліктерін ескеру;
оқыту құралдарының орындалатын оқу тапсырмаларымен сәйкестігі;
оқыту құралдарының кешенді тиімділігі.
Байланыс каналдарының жіберу қабілеті мен сенімділіктерінің жеткіліксіздігіне байланысты
Компакт-дискілерді қолданудың негізгі мақсаттары:
студенттерге информатика курстарының тұжырымдарын және олардың бір-бірімен байланысын
дискілермен жұмыс істеу – информатика оқытушысының студентпен жеке
компакт-дискілер кері байланыспен кешенді мультимедиалық қозғалысты жүзеге асыруға
осындай ақпарат тасымалдаушылар бұрынғы қолданылған құралдар жүзеге асыра
Компакт-дискілерде электрондық ресурстарды жариялауда (оның ішінде информатика бойынша)
Информатиканы оқытуда электрондық ресурстарды қолдану оқытуды интерактивті жасауға
курс авторлары материалдарын жедел реттеу, студенттердің өз курс
конференцияларға қатысу;
сабақ уақытын және курс материалдарын өткізу жүйелілігін таңдау;
өзін-өзі тексеру құралдары көмегімен білімін тексеру;
қолданушы қызметіне автоматты түрде әсер етуге мүмкіндік беретін
сұрақтарға және тесттерге жауап беру арқылы жиналған баллдың
арнайы Интернет-ресурстарға гиперсілтемелер қолдану;
оқытушыға да, студентке де арналған статистикалық құралдардың ауқымды
Кесте 2 – Компакт-дисклерде білім беру электрондық ресурстарын
Оқу шарттары
Ақпаратты ұйымдастыру әдістері мен
CD қолдану мүмкіндіктері
Қосымша ақпарат жеткізу Глоссарийлер, қосымша библиография, цитаталар, курстардың
Ақпараттың ауқымды көлемімен жұмыс Гипермәтіндік ауыспалар, салынған мәзірлер,
Ақпараттың түсуінің көпканалдығы Мәтін, түс, композиция, видео/аудио, анимация,
Қателерді талдау бойынша тұжырымдаманы ойлау Дискуссия, байланыстың графикалық
Әдістердің мәселелігі Сұрақтар көмегімен жолды ашу
Түсіну шеберлігін көтеру Ойын элементтері, эмоциялық бояу, практикалық
Қозғалыс дағдысын қалыптастыру Қозғалыс шаблондарын құру, жеке жұмыс
Қабылдау толықтығына қол жеткізу Гипермәтіндік ауыспалар, талдау бойынша
Үнемі өзін-өзі бақылау Кері байланыспен тесттер, бос блогты
Электрондық ресурстарды жасау және қолданудың анықталған тәжірибелері Қазақстанда
ТМД-ның көптеген басқа елдеріндегі сияқты, республикада үздіксіз білім
Осыған байланысты, білім беру электрондық ресурстарды ғылыми-әдістемелік, технологиялық
Оқытудың электрондық құралдары педагогикалық қызметтің тиімділігін көтеруде ерекше
Зерттеудің осы кезеңінде айтылған жүйе құрамында болуға тиіс
білім беру жүйесінің әрбір сатысында электрондық ресурстардың білім
осы ресурстардың мақсаты, мазмұны, деңгейі, оқыту әдісімен және
электрондық ресурстар жасау сапасына қойылатын психологиялық-педагогикалық, технологиялық және
үздіксіз білім беру жүйесінің түрлі сатылары, пәндік білім
оқу процесінде электрондық ресурстарды қолдану тиімділігінің критерийлері;
электрондық ресурстарды тәжірибелік сынақтан өткізу тәртібі және олардың
қойылған талаптар жүйесімен байланысты жоғары кәсіби білім беруге
Компьютерлер базасында жүзеге асырылатын, электрондық ресурстардың сапасын көтеру
Жоғары оқу орындағы информатикамен бірге көптеген оқу пәндері
Бұндай жағдайлар кездейсоқ емес, өйткені оқытушыларды тиімді электрондық
Сонымен бірге, электрондық компьютерлік оқыту құралдарының сапа мониторингі,
Сонымен қатар, Қазақстанда 2005 жылы қолданысқа енген «Ақпараттық
Берілген стандартта сәйкес анықтамалары бар терминдер енгізілген.
Оқыту бірлігі: Семантикалық, синтаксистік және прагматикалық бірлігі бар,
Кері байланыс: Электрондық оқу басылымының реакциясы, ол қолданушыға
Білім алушы: Электрондық оқу басылымын қолданушы, оның мақсаты
Оқыту траекториясы: Белгілі бір біліктілік алуда қосылатын бір
Оқу курсы: Мемлекеттік білім берудің жалпы қажетті стандартына
Электрондық басылымдар: Бағдарламалық басқару және құжаттары бар сандық,
Электрондық оқу басылымдары: білімді бақылауға және оқытуды автоматтандыруға
Электрондық оқулық: Оқу курсының немесе оның бөлімінің жүйелілік
Электрондық оқу құралдары: оқу курсының негізгі бөлімдерін құрайтын,
Зерттеу жұмысының аналитикалық қызметі барысында студенттерді информатикадан дайындауда
Осыған байланысты, құрамында информатика бойынша ресурстары бар Интернет-каталогтар
Осындай каталогтардың бірі, http://window.edu.ru. адресі бойынша Интернет желісінде
Бұл жүйенің глоссарийінде ғылым және білім беру саласында
Білім беру Интернет ресурстары каталогы Интернет желісінде орналасқан,
Жоғары оқу орындарында информатиканы оқытуда қолданылатын және талдау
Білім беру Баспасөзі
«Информатика және білім беру» журналы
http://www.infojournal.ru
«Білім берудегі компьютерлік құралдар» журналы
http://www.ipo.spb.ru/journal/
«Ғылым және өмір» журналы
http://www.nkj.ru/
«Квант» журналы
http://kvant.info/
Инструменталды бағдарламалық құралдар
Білім беру сайттарының конструкторы
http://edu.of.ru
«Прометей» қашықтықтан оқыту жүйесі
http://www.prometeus.ru
«ГиперМетод» қашықтықтан оқыту жүйесі және электрондық ресурстарды жасау
http://www.learnware.ru
Competentum қашықтықтан оқыту жүйесі
http://www.competentum.ru
WebTutor қашықтықтан оқыту жүйесі
http://www.websoft.ru
Информатиканы оқытуға арналған электрондық ресурстар
Microsoft оқу курстарының кітапханасы
http://www.microsoft.com/Rus/Msdnaa/Curricula/
Виртуалды компьютерлік мұражай
http://www.computer-museum.ru
Математика және информатика бойынша дидактикалық материалдар
http://comp-science.narod.ru
Білім берудегі информатика және ақпараттық технологиялар
http://www.rusedu.info
Ашық жүйелер: ақпараттық технологиялар бойынша басылымдар
http://www.osp.ru
Информатика бойынша теориялық минимум
http://teormin.ifmo.ru
Компьютердің оқу моделдері (немесе "Популярно о работе компьютера")
http://emc.km.ru
Компьютерлік графика энциклопедиясы, мультимедиа және САПР
http://niac.natm.ru/graphinfo
Дербес компьютердің энциклопедиясы
http://mega.km.ru/pc/
Алгоритмдер, әдістер, бастапқы нұсқалар
http://algolist.manual.ru
Алгоримдер кітапханасы
http://alglib.sources.ru
Дискретті математика: алгоритмдер (проект Computer Algorithm Tutor)
http://rain.ifmo.ru/cat/
Кейбір математикалық алгоритмдер
http://algorithm.narod.ru
Математика және бағдарламалау
http://www.mathprog.narod.ru
Алғашқы қадамдар: Бағдарламалау сабақтары
http://www.firststeps.ru
CodeNet – барлығы да бағдарламашы үшін
http://www.codenet.ru
HTML-анықтама
http://html.manual.ru
Олимпиадалық информатика
http://www.olympiads.ru
Ақпараттық технологиялар бойынша Онлайн-тестілеу http://tests.academy.ru
Информатика және ақпараттық технологиялар бойынша тесттер
http://www.junior.ru/wwwexam/
Сонымен, қолданылу барысында жоғары оқу орындарында студенттерге информатиканы
2.1 Мектептегі электрондық ресурстар түрлері
Білім берудің электрондық басылымдары мен ресурстарын жасау және
Қазіргі уақытта білім беру саласында электронды басылымдар мен
Жүргізілген ғылыми зерттеулер мұндай технологияларға электронды түрде ұсынылған
Осыған байланысты білім беруді ақпараттық құралдарын, жалпы электронды
Электрондық басылымдар және ресурстар құруды автоматтандыру оның
Циклдардың жойылып кетуіне соқтыратын графтарды түрлендірудің бірнеше
Осылайша,білім беру саласында құрылған тезаурус түсініктің ежелгі жалпы
Ақпараттық жинақтау технологиясы шеңберінде түсінік иерархиясын құру
Жүйеде деректерді кескіндеу негізі ретінде электронды иерархиялық құрылым
Интегратордың басты ерекшелігі экранды төменгі бұтақты құпиялау мүмкіндігі.
Білім беруге пайдаланатын гипермедиа-басылымдары мен ресурстарын құруды автоматтандырғанда
Олардың біріншісі («аналық» тобы) тиісті төбе -
Екінші топ («ұлдар» тобы) ағымдық беттегі мазмұнды нақтылайтын
Соңғы үшінші топ («ағайындар» тобы) мағыналық деңгейі электронды
Иерархиялық құрылымдар бірнеше тәсілдерге бөлінуі мүмкін. Мысалы, білім
Қандай жағдайда да педагогтар білім беру саласындағы мағынасы
Ақпараттық жинақтау технологиясы негізінде құрылған, білім беретін электрондық
Оқу қызметінің кез-келген түрі білім беру саласының мазмұндық
Үйренушіге ұсынылған мазмұнды материалдарда мағыналы циклдердің қалыс қалуына
Үйрету әдістемелігі алдын ала міндеттелген жалғыз алгоритм негізінде
Бір түсініктің әртүрлі құрылымын салыстырмалы түрде зерттеудің жаңа
Пәндік білім беру мазмұнын іріктеу мен ұсынуға деген
Жаңа мазмұнды материалды зерттеу мен ақпараттық ресурстарды
2.2 Мектептегі электрондық ресурстарды құру ерекшеліктері
Электрондық ресурстарды информатикамен қоса пайдалану – студент –
Дипломның алдыңғы бөлімдерінде жазылғандай информатиканы оқытуда міндетті түрде
Информатикадағы студенттердің оқуына пайдаланып жатқан электрондық ресурстар сапалы
Электрондық ресурстарды пайдалану информатикадағы әдістемелік зерттеу қажеттіліктеріне міндетті
Информатика мамандарын дайындау үшін ауқымды зерттеулер жүргізу, жетіспейтін
Жоғары оқу орындарында информатика мамандарын дайындау мақсатына жету
Көрсетілген жүйе кешенді ғылыми-педогогикалық кітаптарды талдау және автордың
Бұл диплом информатиканың электрондық ресурстарының сапасына қойылатын талаптардың
Айта кету керек, білім беру электрондық ресурстарының жалпы
Информатикадағы білім беру электрондық ресурстары жоғары кәсіби білім
Негізгі қажеттіліктерді қарастырайық:
1. Электрондық ресуртарды пайдалана отырып оқытудың ғылымилық ерекшелігін
2. Білім беру электрондық ресурстарды пайдалана отырып оқытудың
3. Информатиканы оқытудағы мәселе білім алушының оқу-үйрену әдістерін
4. Бейнелеу арқылы студенттерді оқыту қажеттілігі олардың өз
5. Студенттердің білім беру электрондық ресурстарын өзіндік оқуы
6. Жүйелілік және реттілік ерекшелігін қолдана отырып оқыту
Бұл үшін қажетті:
- оқу құралдарының жүйелі түрде болуы;
- информатика саласындағы оқу-ағарту істерінің жаңалықтарына есеп жүргізу;
- оқытылып жатқан информатика курстарының басқа пәндермен байланысына
- оқу құралдарына және оқыту іс-қимылдарына негізделген дидактикалық
- информатика және ақпараттық технологиямен логикалық негізде оқытуды
- білім беру электрондық ресурстарында көрсетілген теориялық ақпараттарды
7. Мазмұнды және функционалды ерекшелік арқылы тексеру өлшемді
8. Сенімділік ерекшелігін қамтамасыз ету тексеру өлшемді электрондық
9. Адаптивтік ерекшелік студенттің жеке мүмкіндіктерін электрондық ресурстарды
Адаптацияның бірінші деңгейі болып білім алушының өзіне қолайлы
Адаптацияның екінші деңгейіне білім алушының диагностикалық жағдайына негізделген
Ал адаптацияның үшінші деңгейінде ашық базалық негізде білім
10. Оқытудың интерактивтілік ерекшелігін қамтамасыз ету информатиканы оқыту
11. Студенттердің жеке потенциалын дамыту ерекшелігі информатиканы оқыту
12. Жүйелілік және функционалдық байланыс ерекшеліктері білім беру
13. Білім беру электрондық ресурстарының бақылау-өлшеу тапсырмаларының
14. Білім беру электрондық ресурстарын қолдану арқылы оқытудың
15. Оқу материалдарын ұсыну ерекшелігі ойлау компоненттерінің байланыс
16. Иерархия құрылымы түрінде информатика түсінігінің ғылыми жүйесін
17. Студентке білім алушының білім деңгейін көтеру мақсатында
18. Білім беру электрондық ресурстары қабылдау (көру, есту
19. Тезаурусқа, контингент қозғалысына және студенттерді дайындау қасиеттеріне
20. Электрондық ресурстардың қажеттілігі оларды пайдалану бағыты студенттердің
Білім беру электрондық ресурстарына қойылатын эргономикалық талап
Денсаулық сақтау сипатындағы талап, информатиканы оқытуда білім беру
Информатиканы оқытуға бағытталған білім беру электрондық ресурстары сапалы
2.3 JOOMLA ортасын мектептегі электрондық ресурстар ортасын құруға
2.4 JOOMLA ортасының ерекшеліктері
Joomla - бұл әлемдегі ең мықты Ашық Кодтармен
Joomla-ның ең басты артықшылығы оның сенімділігі,тегін таратылуы және
Joomla тез орнатылады,қолдану оңай және сенімді.
Joomla GPL лицензиясымен қорғалған тегін бағдарламалық қамсыздандыру
Ең алдымен Контенттерді Басқару Жүйесіне (CMS) анықтама беріп
Joomla кез келген мақсатта сайт жасауға болады.
CMS Joomla-ны мынадай мақсаттарда қолдануға болады:
-корпоративтік сайттар немесе ақпараттық порталдар;
-корпоративтік интранет (локальды) сайттар;
-онлайн газеттер,журналдар,мақалалар;
-электрондық коммерция;
-шағын бизнеске арналған сайттар;
-коммерциялық емес және мекемелер сайты;
-белгілі бір ұйым сайты;
-мектеп сайттары.
Joomla -ны кез келген қолданушы орната алатындай
сайтты кеңейтуге мүмкіндік бар.Интернеттен өзіңізге ұнаған модульді жүктеп
Joomla -бұл ашық кодтары бар ең танымал CMS.
2006-шы жылы UK LinuxWorld 2006 көрмесінде Joomla Best
-2006 жыл. Joomla ең мықты және тегін сайттарды
-2007 жыл. PHP-ға негізделген үздік CMS болып марапатталды.
-2008 жыл. PHP-ға негізделген CMS номинациясында 2-ші орынды
Joomla -ның стандартты мүмкіндіктері:
-жаңа беттерді шексіз қосуға болады;
-шаблондарды еш қиындықсыз және тез алмастыру мүмкіндігі;
-сайттағы материалдарға шектеу қою мүмкіндігі;
- RSS-ті қолдайды;
-кері байланысты ұйымдастыру;
Joomla сөзі Суахили тіліндегі "Jumla" сөзінің фонетикалық
сөзді алғандағы себебі команда мүшелері ұйымшыл болды. Joomla
Басқа жүйелерден Joomla -ның басты айырмашылығы –бұл
Joomla! — («Джу́мла» деп оқылады) PHP және JavaScript
2.5 JOOMLA ортасынында мектептің оқу сайтын құру
Демонстрациялық мақсатта №104 орта мектеп материалдары негізінде виртуалды
Оқу процесіне қатысты деректер MySQL ДББЖ-де
Виртуалды білім беру порталы мына ішкі жүйелерден тұрады:
Басты бет;
Мектеп туралы;
Мектеп көрсеткіші;
Жаңалықтар;
Біздің мақтаныштар;
Фотокөрме;
Кері байланыс;
Чат;
Хабарландыру;
Қонақ кітабы;
Онлайн кітап оқу;
Онлайн тест;
Ата-аналарға;
Құттықтаулар;
Оқушыларға
Авторизация бөлімінде мектеп оқушыларын тіркеу, логин және құпия
1-сурет. Авторизация бөлімі.
Дауыс беру бөлімі.Мұнда өз көзқарасыңызды білдіресіз.
2-сурет. Дауыс беру бөлімі
3-суретте пайдаланушы менюі бөлімдері көрсетілген
3-сурет. Пайдаланушы менюі.
Сайтта өзіңізге қажет материалды принтерден шығарып алуға, *.pdf
*.pdf форматында компьютеріңізге сақтау
принтерден шығару
мақала авторының электронды почтасына хат жазу
4-сурет.Шартты белгілер
«Мектеп туралы» менюінде мектеп жайлы толық
5-сурет.Мектеп тарихы туралы ақпарат
Бұл бөлімде мектеп тарихы туралы толық ақпарат берілген.Сонымен
6-сурет. Мектеп әкімшілігі туралы ақпарат
«Мектеп оқытушылары» мәзірінде мектеп мұғалімдері туралы толық мағұлмат
7-сурет.Мектеп оқытушылары туралы мәлімет
Мектеп көрсеткіші бөлімінде мектептің әр жылдардағы оқу
8-сурет.Мектеп көрсеткіші
Біздің мақтаныштар бөлімінде мектепаралық,аудандық,облыстық және республикалық сайыстардан жүлдегерлер
9-сурет.Мектеп мақтаныштары туралы мәлімет
Фотокөрмеден мектеп өмірінен көріністерді тамашалай аласыздар.
10-сурет.Мектеп өмірінен көріністер.....
Сайт администраторлары мен модераторларына өз ойларыңыз бен ұсыныстарыңызды,сайтта
11-сурет.Кері байланыс
Чат менюінде осы сайттың чатына тіркелген студенттер мен
12-сурет.Чат көрінісі
Онлайн тестілеу бөлімінде сіз өз біліміңізді сынап көруге
13-сурет.Онлайн тест
Ата-аналарға бөлімінде атаналарға психологиялық кеңестер,қызықты тесттер,ата-аналар комитеті туралы
14-сурет.Оқушылар үлгірімі туралы мәлімет
Оқушыларға бөлімі толықтай оқушыларға арналған.Оқушы онда электронды оқулықтар
15-сурет.Онлайн сабақ
Джумла ортасында дайындалған сайтты басқару оңай.Ол үшін
16-сурет.Сайттың администратор панеліне кіру беті
Сіз сайтта жарияланған кез-келген материалды талқылауыңызға және өз
17-сурет.Пікір қалдыру бөлімі
БІЛІМ БЕРУДІ ЖАҢАРТУ ЖАҒДАЙЫНДАҒЫ ӨЗІНЕ ТӘН СИПАТЫ
компетенттік тұрғыдағы білімнің басым мәнге ие
білімді ақпараттандырудың басты бағыт алуы және оның білім
жеке тұлғаның ролінің өсуі және оған жаңаша көзқарас;
білімнің жаңа парадигмасының (нәтижеге бағдарланған білім моделінің) жасақталуы;
12 жылдыққа негізделген үздіксіз білім беруге көшу;
мәдениет түсінігі аясының кеңеюі;
жаратылыстану және гуманитарлық пәндердің жақындасуы;
ҚАТ және педагогикалық технологияның өзара байланыстыра қолданылуы
Даниленко О.В
компьютерлік технология - оқу үрдісінің тиімділігін
Попова П.В.
Дидактикалық ақпараттық орта - оқыту тиімділігін арттыру
Компьютерлік технология - интеллектуальдық шығармашылық дамыту факторы
Ларских З.П.
Жаңа ақпараттық технология - орфографияға оқыту құралы
Оқу әрекетінде кіші мектеп оқушысының ақпараттық сауаттылығын қалыптастыру
Даниленко О.В
Компьютерлік технология - оқу үрдісінің тиімділігін
Исакова Л.С.
Компьютерді қолдану арқылы бастауыш мектепте оқытудың кешенді жүйесін
Королева Н.Л.
Информатикаға ерте жастан оқыту үрдісінде оқушылардың дамуы
Протодъякова Г.Ю.
Бастауыш сынып оқушыларында информатиканың негізгі ұғымдарын қалыптастыру
Горячев А.В.
Бастауыш мектепегі информатикаға оқыту әдістемесі – объектілік-ақпараттық тұрғыда
Байғожанова Д.С.
Пәнаралық байланыс негізінде информатикаға оқыту
Ақпараттық технология оқушылардың оқу икемділігін дамыту құралы
Моторин В.В.
Ващук И.Н.
Медешова А.Б
Бастауыш мектепте қазіргі ақпараттық технологияларды қолдану тиімділігі
Кіріктірілген оқыту-ды сапалы деңгейде жүзеге асыруы
Бастауыш мектептің базалық курсы пәндерінің оқытылу сапасын арттыруы
Оқыту іс-әрекеті-нің жаңа құралын меңгер-туі
Ақпараттық қоғамда өз бетімен білім алып, өзін-өзі
Оқыту-дың дамыту-шылық ахуалын артты-руы






Ұқсас жұмыстар

Информатика пәнін оқытуда оқушылардың өзіндік жұмыстарын ұйымдастыруда сын тұрғысынан ойлау стратегияларын қолдану
Бастауыш мектепте қазіргі ақпараттық технологияларды қолдану тиімділігі
Информатика пәні мұғалімі
Информатика сабақтарын әзірлеу
Информатиканың теориялық негіздері
Сабақ кестесі жүйесінің бағдарламалық пакетін құру
БОЛАШАҚ ИНФОРМАТИКА МҰҒАЛІМДЕРІН БҰЛТТЫ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫҢ МҮМКІНДІКТЕРІН ПАЙДАЛАНЫП WEB ҚОСЫМШАЛАРДЫ ҚҰРУ ПӘНІНЕ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕСІ
Мектептерде информатиканы оқытуды стандарттау
Информатиканы продуктивті оқыту әдістері
12-жылдық білім беруге көшуде информатиканы оқытудың теориялық негіздері