Фирманың микроортасы



 ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ
БIЛIМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛIГI
Қ.И.Сәтбаев атындағы
ҚАЗАҚ ҰЛТТЫҚ ТЕХНИАЛЫҚ УНИВЕРСИТЕТI
МАРКЕТИНГ ЖӘНЕ МЕНЕДЖМЕНТ кафедрасы
КУРСТЫҚ ЖҰМЫС
Тақырыбы: ФИРМАНЫҢ МИКРООРТА ФАКТОРЛАРЫН АНЫҚТАУ ЖӘНЕ
Оқытушы
Орындаған
ЭТК-00-1қ.
АЛМАТЫ 2003
Мазмұны
Кiрiспе 3
Негізгі бөлім 4
1 Маркетингтiң негiзгi түсiнiктемелерi 4
2 Маркетингтiк орта 5
2.1 Кабельдi теледидарының сәтсiздiгi және осы сәтсiздiктiң болуына
3 Фирманың жұмыс атқару микроортасының негiзгi факторлары
3.1 Фирма 9
3.2 Жабдықтаушылар 10
3.3 Маркетингтiк делдалдар 11
3.4 Клиенттер 13
3.5 Бәсекелестер 16
3.6 Контактiлi аудиториялар 19
Қорытынды 23
Қолданылған әдебиеттер 25
Кiрiспе
Бүгiнгi күрделi әлем аясында бiздiң бәрiмiз маркетинг деген
Бiз маркетингтi жай азаматтар ретiнде де, тұтынушы ретiнде
Кәсiпорынның iс-әрекетiне әрқашанда белгiлi-бiр факторлар әсер етедi. Маркетинг
Макрорта факторларына демографиялық, экономикалық, табиғи, ғылыми-техникалық, саяси факторлар
Ал микроорта факторларына фирманың өзi, компанияға керектi жабдықтарды
Бұл курстық жұмыста бiз фирманың iс-әрекетiне әсер ететiн
Негізгі бөлім
1 Маркетингтiң негiзгi түсiнiктемелерi
Маркетинг дегенiмiз – мұқтаждық және тұтыныс қажеттiктерiн алмастыру
Нарық – тауарды қазіргі кезде және болашақта сатып
Мұқтаждық – адамның өзіне керекті бірдеңенің жетіспейтіндігін сезіну.
Тұтыныстар – жеке адамның мәдени дәрежесіне сәйкестелінетін мұқтаждықтың
Маркетингтің біздің бәріміздің өмірімізге қатынасы бар. Бұл процесс
Маркетингті басқару – бұл мекеменің алдына қойылған мақсатына
Маркетингтік жұмыстың тәжірибелері сатып алушы, сатушы және жай
мүмкіндігінше максималді жоғары тұтынысқа қол жеткізу;
максималді тұтыныс қанағаттануына қол жеткізу;
тұтынушыларға максималді кең талдауды ұйымдастыру;
өмір сапасын максималді түрде жақсарту.
Көп адамдар нақтылы мақсат өмірдің сапасын жақсарту деп
2 Маркетингтiк орта
2.1 Кабельдi теледидарының сәтсiздiгi және осы сәтсiздiктiң болуына
CBS корпорациясы теледидарының «Кабельдi арнасы» өз бағдарламаларын көңiл
«Кабельдi арна» бағдарламасының құрамында даңқты сазгерлер қатысқан хабарлар
CBS «Кабельдi арнасының» өз жұмысын тоқтатуы оның бағдарламасы
CBS үшiн тағы да бiр күрделi проблема оның
Басқа арналармен бәсекелестiк шығынның өсуiне әкелген. Сүйкiмдi драмалық
«Кабельдi арнаның» өз қойылымдары және басқа даолардың трансляцияланған
CBS «Кабельдi арнасының» сәтсiздiгi сыртқы күштердiң себебiнiң нәтижесi
Ине, кабельдi теледидар индустриясының келешегi, әртүрлi фирмалар маркетингтi
Маркетингтiк ортаға бiз келесiдей анықтама беремiз:
Фирманың маркетингтiк ортасы – фирма маркетинг қызметiн басқаруға,
Өзi құбылмалы шектеусiз және көмескi болғандықтан, маркетингтiк орта
Маркетингтiк орта микроортадан және макроортадан құралады. Микроортаға фирманың
Макроортаға демографиялық, экономикалық, табиғи, техникалық, саяси және мәдени
3 Фирманың жұмыс атқару микроортасының
негiзгi факторлары
Әрбiр фирманың негiзгi мақсаты – пайда табу .
1-суретте көрсетiлген.
1- сурет.Фирма микроортасында әрекет жасайтын негiзгi күштер
Маркетинг басшыларына өз жұмыстарын мақсатты нарықтың мұқтаждығымен шектеуге
3.1 Фирма
«Швинн байсикл компани» фирмасының маркетинг қызметiнiң басшылары маркетингтiк
2-сурет. Фирманың микроортасы
«Швинн байсикл компани» фирмасында жағарғы сатылы басшыларға велосипедтi
Осы басқарушылардың жоғарғы эшелоны фирманың жалпы мақсатын, оның
Маркетинг басшылары өз жұмыстарын фирманың басқа бөлiмдерiмен ынтымақты,
3.2 Жабдықтаушылар
Жабдықтаушылар – компанияны және оның бәсекелестерiн нақтылы тауарлар
Маркетинг басшылары жабдықталатын заттардың бағаларын ұқыпты түрде бақылап
3.3 Маркетингтiк делдалдар
Маркетингтiк делдалдар – компания тауарларын жеткiзуге, өткiзуге және
САУДА ДЕЛДАЛДАРЫ. Сауда делдалдары – компанияға клиенттер iздестiретiн
Егер жоғарыда аталған ыңғайлылықтардың өзi ұйымдастырғысы келетiн болса,
Дегенмен, сауда делдалдарын таңдау және олардың жұмытарын ұйымдастыру
ТАУАР ҚОЗҒАЛЫСЫН ҰЙЫМДАСТЫРАТЫН МАМАНДАНДЫРЫЛҒАН ФИРМАЛАР. Тауар қозғалысын ұйымдастыруға
МАРКЕТИНГТIК ҚЫЗМЕТТЕР АТҚАРАТЫН АГЕНСТВОЛАРҒА маркетингтiк зерттеулер фирмалары, жарнама
НЕСИЕ-ҚАРЖЫ МЕКЕМЕЛЕРI. Несие-қаржы мекемелерi қатарына банкiлер, несие компаниялары,
3.4 Клиенттер
Фирма өз клиенттерiн ұқыпты түрде зерттеуге тиiстi. Фирма
3- суретте көрсетiлген.Төменде олардың қысқаша анықтамалары берiледi.
Тұтыну нарығы – тауар мен қызметтi жеке өздерiне
Сауда делдалдарының нарығы – тауар мен қызметтердi өзi
Делдалдар, өндірушілер тұтынушыларға тікелей сататын бірқатар тауарлардан басқа
Мемлекеттiк мекемелер нарығы – тауар мен қызметтердi сатып
Мемлекеттік мекемелерге сатып алынатын тауарлар үшін қосымша шешімдер
Халықаралық нарық – шетел тұтынушыларынан, өндiрушiлерiнен, сауда
«Швинн байсикл компани» фирмасы өз велосипедтерiн осы нарықтардың
3-сурет. Клиенттер нарығының негізгі түрлері
ме және бөлшек саудашыларға да сатады. Оның өз
Өндiрушiлер нарығы – тауар мен қызметтердi басқа тауарлар
өндiрiске пайдалануға арналған тауарлар нарығы құрамына жататын негiзгi
ауыл, орман және балық шаруашылықтары;
тау-кен өндiрiсi;
өңдеу өндiрiсi;
құрылыс;
көлiк;
байланыс;
тұрмыстық-коммуналдық шаруашылық;
банк, қаржы және қауiпсiздендiру салалары;
қызмет өрiсi.
Тауар номенклатурасының және ақша айналымының мөлшерi бойынша өндiрiсте
өндiрiсте пайдалануға арналған тауарлар нарығының сипаттамалары тұтыну тауарлар
Олардың сатып алушылары шағын.
Бұл ықшам сатып алушылар iрiленген.
Бұл сатып алушылар географиялық шоғырланған.
Өндiрiсте пайдалануға арналған тауарларға сұраныс тұрмыста кеңiнен пайдалануға
Өндiрiсте пайдалануға арналған тауарлар сұранысы эластикалы болмайды.
Өндiрiсте пайдалануға арналған тауарлар сұранысы күрт өзгередi.
Өндiрiсте пайдалануға арналған тауарларды сатып алушылар – кәсiпқойлар.
3.5 Бәсекелестер
Бәсекелестердің өз стартегияларын қолдануға мүмкіндігінің бар болуы және
Өте күшті. Бұл жағдайда фирма басқа бәсекелестердің іс-қимылдарын
Күшті. Компанияның дербес шараларды жүргізуге мүмкіндігі бар, сонымен
Жағымды. Ұйым өзінің рыноктағы жағдайын жақсартуға мүмкіндігі бар.
Сенімді (мықты). Фирманың жағдайы оның ары қарай өмір
Әлсіз. Фирма іс-әрекеттерінің көрсеткіштері қанағаттанарлықтай деп айтуға болмайды,
Өмір сүруге қабілетсіз. Фирманың іс-әрекеті қанағаттанарлықсыз: оның жағдайын
Кез-келген фирманың әртүрлi көптеген бәсекелестерi болады. «Швинн байсикл
4-сурет. Бәсекенiң негiзгi 4 түрi
Студент сатып алуға керектi заттардың бiрнеше варианттарын ойластыруда.
Тұтынушылардың шешiм қабылдау жолын дұрыс түсiну «Швинн байсикл
Максималді баға сұраныспен анықталады десек, ал минималді баға
Бәсекелестердің тауары және бағасы жөніндегі білгендерін фирма өз
3.6 Контактiлi аудиториялар
Маркетингтiк орта құрамына фирманың әртүрлi контакт аудиториялары да
Контакт аудиториясы – мекемеге нақтылы және потенциалды түрде
Контакт аудиториясы фирманың нарықтағы қызметiне демеушi немесе қарама-қарсы
Қайырымды аудитория – фирмаға деген назары қайырымды сипаттағы
Iздеудегi аудитория – фирмаға назар аударғаны қажет, бiрақ
Сүйкiмсiз аудитория – iс-әрекеттерiмен тура санасуға келетiн, бiрақ
Фирма барлық өзiнiң негiзгi контакт аудиториялары және барлық
Қалаған фирма 7 түрлi контакт аудиториясында әрекет жасайды
(5-сурет):
Қаржы шеңберi. Фирманың өзiн-өзi капиталмен қамтамасыз ету қабiлеттiлiгiне
Ақпарат құралдарының контакт аудиториясы. Ақпарат құралдарының аудиториясы –
Азаматтық әрекетшiлер топтары. Фирманың қабылдаған маркетингтiк шешiмдерi
Жергiлiктi контакт аудиториялары. әрбiр фирма айналадағы тұрғындар және
5-сурет. Фирманың контакт аудиторияларының түрлерi
Көпшiлiк. Фирма өз тауарлурына және өз әрекеттерiне деген
Iшкi контакт аудиториялары. Фирманың iшкi контакт аудиторияларына оның
Қорытынды
Бір-бірімен тығыз байланыста және өзара қатынаста тіршілік ететін
Өндірістік жүйеде өтетін материалдық және ақпарат үрдістері (процестері)
Сонымен қатар фирманың, яғни өндірушінің тұтынушымен тікелей байланысына
Әр жүйенің фирмаға тигізетін өз әсері болады.
Микроортада қимыл жасайтын бiрiншi күш – фирманың өзi,
Ішкі орта фирманың жаңа тауарды жасауды, сынауды, сервистік
Сонымен маркетингтiк орта фирманың өзiне жаңа мүмкiншiлiктер iздейтiн
Қолданылған әдебиеттер
Ф.Котлер. Маркетинг негіздері. Проф. М.Iзбасардың аударуында).А.,2000
Ф.Котлер. Маркетинг – Менеджмент.СПб., «Питер», 2002
Сатыбалдыұлы С. Маркетинг – нарықтану. Алматы, «Білім», 1999
2
Фирманың контактілі аудиториялары
Бәсекелестер
ФИРМА
Маркетингтік делдалдар
Клиенттер
Жабдықтаушы
Бухгалтерия
Материалдық-техникалық жабдықтау қызметі
ҒЗҰКЖ
Маркетинг қызметі
Өндіріс
Қаржы қызметі
Жоғарғы басшылық
Халықаралық нарық
Мемлекеттік мекемелер нарығы
Сауда делдалдар нарығы
Өндірушілер нарығы
Тұтыныс нарығы
ФИРМА
БӘСЕКЕЛЕС МАРКАЛАР
«Швинн»
«Рали»
«Азуки»
«Гитан»
ТАУАР КЕСКІН БӘСЕКЕЛЕСТІГІ
3 жылдам-дықты
5 жылдам-дықты
10 жылдам-дықты
ТАУАР ТҮРЛЕРІ БӘСЕКЕЛЕСТІГІ
Автомобиль сатып алу
Мотоцикл сатып алу
Велосипед сатып алу
БӘСЕКЕ-ЛЕСТІКТЕР
Көлік құралын сатып алу
Стерео жүйенi сатып алу
Еуропаға сапар шегу
Велосипедтің қай маркасын сатып алғым келеді?
Велосипедтің қандай түрін сатып алғым келеді?
Өзімнің көлік мұқтаждығымды өтеу үшін қандай көлік құралын
Мен қандай тілегімді орындағым келеді?
ФИРМА
Iшкi контакт аудиториялары
Көпшiлiк
Жергiлiктi контакт аудиториялары
Азаматтық әрекеттер тобы
Мемлекеттiк мекемелердiң контакт аудиториялары
Ақпарат құралдарының контакт аудиториялары
Қаржы шеңберi



Ұқсас жұмыстар

ФИРМАНЫҢ МИКРООРТА ФАКТОРЛАРЫН АНЫҚТАУ ЖӘНЕ ТАЛДАУ
Маркетингтік орта жайлы
Маркетингтік ортаны Forever Living Products компания мысалы ретінде талдау
Маркетингтік орта факторлары
Маркетингтің мәні, мазмұны және эволюциясы. Маркетинг теориясы
Маркетингтің теориялық негіздері мен концепциялары
Маркетингтік орта жүйесі
Magnum Cash Carry бөлшек сауда желісінің медиаортасы
«KazBestProduct» АҚ
Кәсіпорын қызметінде өнімді өткізудің әдістемесі