Басқарудың ақпараттық мәні



 Жоспар:
Кіріспе 2
- Тарау. Компания топтарын басқару жүйесіндегі қағидалардың мәні
1.1. Басқару жүйесіндегі қағидалар түрлері және айырмашылықтары 7
1.2 Басқарудың ақпараттық мәні 9
1.3. Басқарудың заңдары мен заңдылықтары 13
2 – тарау. Басқару функциялары 15
2.1 Басқару прициптері 17
2.2 Басқарудың түрлері мен әдістері 21
2.3 Басқару мәселелерін шешу жолдары 24
3 – тарау. Қазақстан Республикасының мұнай – газ
3.1 «Қарашығанақ Петролиум Оперейтинг» компаниясының
3.2 «ПетроҚазақстан» компаниясының қызметі, басқару жүйесі және Қазқастанның
3.3 “КазТрансОйл” ЖАҚ – ның мұнайтасымалдау инфрақұрылымның стратегиялық
ҚОРТЫТЫНДЫ 32
Пайдаланған әдебиет 33
Кіріспе
Адамдардың кез келген бірлескен немесе жеке қызметі басқаруды
Басқару – бұл адамдардың қойылған мақсаттарға қол жеткізу
Басқару объектілерінің әрдайым ұлғайып келе жатқан күрделілігі басқаруда
Адамзаттың бүкіл тарихы бойы басқарудың технологиялық (қол, автоматтық,
Басқарудың экономикалық мәнін қарастырыған кезде кезкелген елдің экономикасында
Басқарудың мемлекеттік деңгейінде шешілетін үлгілік мәселелер: халықаралық байланыстарды
Басқарудың микроэкономикалық деңгейінде басқарушылық шешімдерді кәсіпорындардың, фирмалардың, ұйымдардың
Ел экономикасын басқарудың тиімділігі басқарудың макроэкономикалық және микроэкономикалық
Макроэкономикалық пен микроэкономикалық мәселелердің, басымдылық критерийлерінің және қабылданатын
Басқаруға деген екі қарама-қайшы қатынас белгілі: реактивті және
Жоғарыда аталған басқару объектілердің ішіндегі – экономика саласы
Компания топтарын басқару жүйесіндегі қағидалардың мәні және сипаттамасы.
Басқару функциялар.
Қазақстан Республикасындағы компаниялардың (PETRO – KAZAKHSTAN және “
1-тарау. Компания топтарын басқару жүйесіндегі қағидалардың мәні және
Қызмет түрі ретіндегі басқару негізгі жағдайлардың, яғни оның
Мененджментте принциптер дегеніміз “басқару теориясының негізгі бастапқы жағдайларын
Бірінші сатыда өндіріс дамымаған болған еді және өндірістік
Басқарудың әкімшіл - әміршіл жүйесі мен директивті жоспарлау
ТМД елдерінің экономикасы нарықтық қарым – қатынастарға негізделген.
Еңбектің бөлінісі. Бұл функция атқарушылық жұмыстарға, сонымен қатар,
Өкілеттіктер мен жауапкершілік. Өкілеттілік дегеніміз – бұйрықтарды, өкімдерді,
Тәртіп. Ұйымда орнатылған тәртіптерді құрметтеу, мойындау және бағыну.
Бір басшылық. Жұмыскер бұйрықтарды тек бір ғана бастықтан
Бағыттың бірлігі. Ұйымда әрбір топ бір ғана мақсатты
Жеке мұқтаждықтардың жалпы мұқтаждықтарға бағынуы. Әрбір жеке жұмыскердің
Персоналды мадақтау. Жұмыскерлердің қайтарымды алу үшін олар өз
Орталықтандыру. Кез – келген ұйымда басқарушылық орталық
Скалярлық тізбек. Бұл басшылық лауазымдарда тұрған тұлғалардың бірқатары,
Реттілік. Әрбір жұмыскер үшін жұмыс орны бөлінуі тиіс
Әділеттілік. Мейрімділік пен сот төрелігінің бірігуі.
Персоналдың тұрақтылығ. Кадрлардың жоғары ағымдылығы ұйым сәтсізділігінің объективті
Ықылас (инициатива). Жоба немесе жоспардың жасап шығарылуын және
Корпоративті рух. Ұйымның салт – дәстүрлері, келісімі, имиджі.
1.1. Басқару жүйесіндегі қағидалар түрлері және айырмашылықтары
Басқару ғылымының кейінгі дамуы басқарудың негізін қалаушы принциптері
Басқарушылық шешімнің құқықтық принципі.
Бұл принцип ұйымдардың басшыларынан қолданыстағы заңдылықты білуін және
Басқаруды оңтайландыру принципі.
Басқаруды оңтайландыру әрдайым қалыптасқан жағдайлардағы ең жақсы
Өкілеттіліктерді табыстау (делегирование) принципі.
Өкілеттіліктерді табыстау – бұл басшының өз қызметтік міндеттемелерінің,
Сәйкестік принципі.
Орындалатын жұмыс атқарушылардың интеллектуалдық және физикалық мүмкіндіктеріне сәйкес
Жоқ жұмыскерлерді автоматтық түрде алмастыру принципі.
Ауруы, демалысқа немесе іс – сапарларға кетуі бойынша
Бірінші басшы принципі.
Маңызды өндірістік тапсырманы ұйымдастырған кезде жұмыстардың істелу барысын
Ақпаратты бір рет енгізу принципі.
Компьютердің жадысына бір рет енгізілген ақпарат ақпараттық байланысқан
Жаңа мәселердің принципі.
Басқарудың тәжірибесінде қазіргі заманғы сарапшылық жүйелерді, ғылыми –
Біліктілікті көтеру принципі.
Бұл принцип алып отырған лауазымына тәуелсіз компанияның бүкіл
Құжаттық және материалдық қамтамасыз етілу принципі.
Қабылданатын басқарушылық шешім сәйкес құжаттармен және қажетті ресурстармен
1.2 Басқарудың ақпараттық мәні
Енді басқарудың ақпараттық мәніне тоқталайық. Ақпарат (лат. information
Ақпараттық ресурстар қоғам дамуында маңызды рөл атқарады да,
Әдетте ақпарат ретінде дүние жүзінде болып жатқан үрдістер
Ғылыми әдебиетте ақпараттың көптеген анықтамалары бар, бұл осы
Басқарудағы ақпараттың рөлі өте үлкен, өйткені ақпарат –
Басқарушылық ақпаратқа қойылатын негізгі талаптар – оның сенімділігі
Басқаруда сыртқы, ішкі, кірістік (входная), алғашқы (бастапқы) және
Басқарудағы жалған (теріс) ақпараттың пайда болуын болдыртпау өте
Басқарушылық ақпарат шың мәнінде де ұйым үшін пайдалы,
Ақпараттың бұрмалаулары кездейсоқ және алдынала ниетті болуы мүмкін.
ұйым жұмыскерлерінің құзыретсіздігі (некомпетентность) және/немесе берілмей істеуі (недобросовестность);
ақпаратты дайындауға жіберілетін уақыттың шектеулігі;
ақпараттың келіп түсу уақытының оның бағалануына әсері. Бұл
әсерлі зорлық (қорқу, қуаныш, қаһар және т.с.с.);
басшылыққа жақсырақ әсер беру тілегі.
Басқарушылық ақпаратты өңдеу үрдісінің айрықша ерекшеліктері:
бұл үрдісті қатаң түрде шектелген мерзімдерде орындау қажеттілігі;
бастапқы ақпарат оның тұтынушыларының барлық талаптарын ескеру үшін
бастапқы деректер мен есептеулердің нәтижелері басқарылатын жүйеде айтарлықтай
Ұйымдардың көп кездесетін ақпараттық мәселелері – бұл:
ақпаратты дубляциялау, релеванттық (маңызды) ақпараттың жоқтығы;
берілетін ақпарат үшін жауапкершіліктің біркелкі үлестірілуінің жоқтығы;
ақпараттың уақытында берілмеуі;
ақпараттың жоғалу мүмкіндігі;
алынған ақпаратты нақтылау қажеттілігі.
Бұндай мәселелердің шешілуі менеджменттің теориясы мен тәжірибесінің ақпараттық
Қазіргі заманғы компьютерлік техниканы қолданбай, басқарудың ақпараттық қамтамасыз
Қазіргі заманғы менеджменттің зор болашағы бар бағыты –
өнімді даярлау циклі 7,5 тәуліктен 1,5 тәулікке дейін
шығарылатын өнімнің номенклатурасы 19-дан 85 түрге дейін кеңейтілді,
қызметкерлердің саны 1100-ден 423 адамға дейін азайды.
Соңғы жылдары ақпараттық менеджментте оның ақпараттық логистика деп
Бүкіл адамзаттың қызметін ақпараттық қамтамасыз етуіндегі глобалдық алға
Қазақстанда бұл торап клиенттерінің нарығы өте жылдам қарқындармен
Глобалдық телекоммуникациялық жүйелермен берілетін мүмкіндіктер іс жүзінде виртуалдық
Адамдардың үлкен және шағын ұжымдарын тиімді басқару басқарудың
Бұнда еңбек ұжымдарындағы өзін-өзі басқару үлкен рөл атқарады.
Қазіргі заманғы менеджменттің аса үміт қойылатын бағыт –
Егер басқару объектісі ретінде адамның тіршілігін алатын болсақ,
Бұл бағыттың дамуында жеке тұлғаның өзін-өзі тәрбиелеуі, өзін-өзі
1.3. Басқарудың заңдары мен заңдылықтары
Табиғат пен қоғамда өтетін үрдістер белгілі бір түрде
Заңдар табтғат пен қоғам заңдары, биологиялық, әлеуметтік, экономикалық
Әлеуметтік – экономикалық жүйелерді басқаруда қоғамның даму мен
Басқарудың жалпы заңдарында басқарудың мамндандырылу заңы, басқарудың интеграциялану
Басқарудың мамандандырылу заңы. Әлеуметтік – экономикалық және ұйымдастырушылық
Басқарудың интеграциялау заңы. Интеграцияның, яғни басқаратын және басқарылатын
Уақытты үнемдеу заңы. Барлық үнемдеу аяғында уақыттың үнемделуіне
Басқарудың барлық заңдылықтарын екі топқа бөлуге болады. Біріншісіне
Экономикангың дамуы да белгілі бір заңдар мен заңдылықтарға
Экономиканың жалпы заңдары қоғамның экономикалық дамуындағы ізбасарлықты бейнелейді
2 – тарау. Басқару функциялары
Ұйым алдында тұрған басқарушылық мақсаттарға қол жеткізу және
Ұйымды басқарудың келесідей негізгі функцияларын қарастырайық: жоспарлау, ұйымдастыру,
Жоспарлау функциясы басқарудың қалған функцияларының арасында орталық болып
Ұйымдастыру функциясында басқарылатын жүйенің ресурстардың минималдық шығындары кезінде
Үйлестіру функциясы орнатылған тапсырмаларды орындау барысында еңбек қызметінің
Ынталандыру функциясы еңбек ұжымының әрбір мүшесін тиімді жоғары
Есепке алу функциясы басқарудың бүкіл үрдісінің ақпараттық қолдауын
Бақылау функциясы уақыттың әрбір сәтіндегі басқарылатын жүйенің жағдайын
Реттеу функциясы басқарылатын жүйеге оның қызмет етуінің жоспарланып
Нормалау функциясы ұйымның қызмет етуі барысында ресурстардың әртүрлілігін
Маркетинг функциясы басқарылатын жүйенің ішкі ортасы мен мінез
Менеджмент бойынша классикалық зертеуінде (Мексон М. және басқалар,
Басқару сапасы басқару функциялары қалай орындалатынына тікелей тәуелді
2.1 Басқару прициптері
Қызмет түрі ретіндегі басқару негізгі жағдайлардың, яғни ның
Менеджментте принциптер дегеніміз «басқару теориясының негізгі бастапқы жағдайларын
Бірінші сатыда өндіріс дамымаған болған еді және бүкіл
Басқарудың әкімшілдік-әміршіл жүйесі мен директивті жоспарлау қолданылған бұрынғы
ТМД елдерінің экономикасы нарықтық қарым-қатынастарға негізделген. Сондықтан, жаңа
Бүгінгі күнге дейін «әкімшілдендіру (администрирование) теориясының» негізін қалаушысы
Еңбектің бөлінісі. Бұл функция атқарушылық жұмыстарға, сонымен қатар,
Өкілеттіктер мен жауапкершілік. Өкілеттік дегеніміз – бұйрықтарды, өкімдерді
Тәртіп. Ұйымда орнатылған тәртіптерді құрметтеу, мойындау және бағыну.
Бір басшылық (единоначалие). Жұмыскер бұйрықтарды тек бір ғана
Бағыттың бірлігі. Ұйымда әрбір топ бір ғана мақсатты
Жеке мұқтаждықтардың жалпы мұқтаждықтарға бағынуы. Әрбір жеке жұмыскердің
Персоналды мадақтау. Жұмыскерлерден қайтарымды алу үшін олар өз
Орталықтандыру. Кезкелген ұйымда басқарушылық орталық болуы тиіс.
Скалярлық тізбек. Бұл басшылық лауазымдарда тұрған тұлғалардың бірқатары,
Реттілік. Әрбір жұмыскер үшін жұмыс орны бөлінуі тиіс
Әділеттілік. Мейрімділік пен сот төрелігінің (правосудие) бірігуі.
Персоналдың тұрақтылығы. Кадрлардың жоғары ағымдылығы ұйым сәтсізділігінің объективті
Ықылас (инициатива). Жоба немесе жоспардың жасап шығарылуын және
Корпоративті рух. Ұйымның салт-дәстүрлері, келісімі, имиджі (бейнесі).
Басқару ғылымының кейінгі дамуы басқарудың негізін қалаушы принциптері
Басқарушылық шешімнің құқықтық қорғану принципі.
Бұл принцип ұйымдардың басшыларынан қолданыстағы заңдылықты білуін және
Басқаруды оңтайландыру принципі.
Басқаруды оңтайландыру әрдайым қалыптасқан жағдайлардағы ең жақсы стратегиялық
Өкілеттіктерді табыстау (делегирование) принципі.
Өкілеттіктерді табыстау – бұл басшының өз қызметтік міндеттемелерінің,
Сәйкестік принципі.
Орындалатын жұмыс атқарушылардың интеллектуалдық және физикалық мүмкіндіктеріне сәйкес
Жоқ жұмыскерлерді автоматтық түрде алмастыру принципі.
Ауруы, демалысқа немесе іс-сапарларға кетуі бойынша жоқ болған
Бірінші басшы принципі.
Маңызды өндірістік тапсырманы ұйымдастырған кезде жұмыстардың істелу барысын
Ақпаратты бір рет енгізу принципі.
Компьютердің жадысына бір рет енгізілген ақпарат ақпараттық байланысқан
Жаңа мәселелердің принципі.
Басқарудың тәжірибесінде қазіргі заманғы сарапшылық жүйелерді, ғылыми-зерттеушілік және
Біліктілікті көтеру принципі.
Бұл принцип алып отырған лауазымына тәуелсіз компанияның бүкіл
Құжаттық және материалдық қамтамасыз етілу принципі.
Қабылданатын басқарушылық шешім сәйкес құжаттармен (бұйрық, өкім (распоряжение),
Мақсат принципі.
Әрбір басқарушылық шешімнің дәл және анықталған мақсаты болуы
Басқаруды оңтайландыру принципі жұмыста келтірілген (Огвозин В.Ю., 2002)
Басқару тиімділігінің бірінші принципі қазіргі заманғы материалдық базаны
Басқару тиімділігінің екінші принципі жұмыстардың басқаратын және басқарылатын
Басқару тиімділігінің үшінші принципі менеджментте танымал және берілген
Бұл үш принцип тағы да бір принциппен –
2.2 Басқарудың түрлері мен әдістері
Басқару табиғаты көп бейнелі және көп аспектілі, сонымен
Ең алдымен, басқарудың негізгі түрлері бір-бірінен келесі белгілермен
басқару объектісі мен субъектісінің ерекшеліктерімен;
басқару субъектісі мен объектісі арасындағы өзара әсерлесу сипатымен;
басқарудың жүзеге асырылатын функциялары мен мақсаттарымен.
Бұны ескере отырып, басқарудың келесідей түрлерін айрады:
А. Басқару саласын (ауқымын, деңгейін) ескеретін:
Халықаралық басқару.
Мемлекеттік басқару.
Салалық басқару.
Аймақтық басқару.
Муниципалдық (жергілікті) басқару.
Ведомостық басқару.
Бизнесті басқару.
Үй шаруашылығын басқару және т.с.с.
Ә. Меншік қатынастарын бейнелейтін:
Меншік иесі тарапынан басқару.
Уәкілдік (трастық) басқару.
Б. Басқару субъектісінің шешімдерді қабылдау үрдісінің өзіне тән
Жекеше немесе жеке тұлғалық басқару.
Әріптестік басқару.
В. Басқару орталығы мен объектілері арасында өкілеттік пен
Орталықтандырылған.
Орталықсыздандырылған.
Г. Басқару субъектісі мен объектісі арасындағы өзара қарым-қатынастардың
Ұйымдастырушылық-өкімшілік (организационно-распорядительное) басқару.
Экономикалық басқару.
Әлеуметтік-психологиялық басқару.
Басқарудың келтірілген түрлері басқарудың тәсілдері немесе әдістері деп
Басқару әдісі – бұл басқарылатын жүйеге оның алдына
Басқарудың қатынастары, түрлері, тәсілдері мен әдістерінен басқа басқарудың
Өздерінің қызмет етуі барысында менеджерлер негізінен пайда болу
Басқарушылық мәселелердің негізгі түрлері: стратегиялық, тактикалық, ұзақ мерзімді,
маңыздылық пен мерзімділік деңгейі;
қате шешімдерді қабылдаған жағдайдағы салдардың ауқымдары;
нақты бір мәселе әсер ететін тұлғалардың немесе ұйымдардың
мәселені ең аз шығындармен және оңтайлы мерзімдерде шешу
берілген мәселені шешумен байланысты тәуекелдің дәрежесі;
жаңа мәселелердің пайда болу мүмкіндігі;
мәселені құрылымдандыру және формалдау дәрежесі, оны сандық және
Басқарушылық мәселелер айқын (өздерін-өздері айқындайтын) және жасырын болуы
Басқарудың әрбір айқын немесе жасырын мәселесі өзінің шешілуін
2.3 Басқару мәселелерін шешу жолдары
Басқарушылық мәселелер айқын және жасырын болуы мүмкін. Бірінші
Басқарудың әрбір айқын немесе жасырын мәселесі өзінің шешілуін
Мәселелер шешімдердің негізгі жіктелу белгілері: орындау міндетінің дәрежесі
Басқарушылық мәселелердің шешудің келесідей тәсілдері бар:
баламасыз;
бинарлық;
көп нұсқалық;
аралас (мәселені шешудің әртүрлі тәсілдерінің комбинацияланылуын көздейді).
Басқарушылық мәселелерді шешу барысында жүзеге асырылатын негізгі функйиялар
Шешімді қабылдаудың мәселесі келесі түрде тұжырымдалады: “Қойылған мақсатқа
Әдетте қабылданатын шешімнің негізінде шешім қабылдап жатқан адамның
Батыс әдебиетте шешімді қабылдау механизмі ретіндегі биліктің тұжырымдамасы
Әрбір басқарушылық шешім өзінің мәні бойынша, шешімді қабылдайтын
шешімді қабылдауға дайындық;
іс - әрекеттердің баламалық нұсқаларын іздестіру;
іс - әреткеттердің оңтайлы курсы жөніндегі шешімді қабылдау;
қабылданған шешім туралы оның атқарушыларына хабарлау;
шешімді жүзеге асыру;
кері байланысты орнату;
алынағн нәтижелерді бағалау;
айқындалған өзгешеліктерді жоюға бағытталған қажетті шараларды қабылдау;
Шешімді қабылдау технологиясы келесідей сұрақьарға жауап береді: не
Басқарушылық шешімге қойылатын негізгі талаптар – оның негізделінуі,
Басқарушылық шешімдердің сапасы мен тиімділігіне шешімді қабылдауға ақпараттың
Әлеуметтік – экономикалық жүйелерде қабылданатын шешімдердің тиімділігін тексеру
Шешімді қабылдау мәселесінің математикалық үлгісі оны құрайтын
Шешімді қабылдайтын тұлға ретінде бір немесе бірнеше адамдар
Басқарушылық шешімдер анықтаушылық, тәуекелділік және белгісіздікт жағдайларында қабылдануы
Басқарушылық шешімдерді бағалау үшін, оңтайлылықтың әртүрлі физикалық және
Әрбір қабылданған шешім әрқашанда тәуекелділіктің белгілі бір дәрежесімен
3 – тарау. Қазақстан Республикасының мұнай – газ
Қазақстан мұнайының болжамдық балансы – қазіргі жұмыс істейтін
Мұнай – газ инфрақұрылымның стратегиялық дамуын қарастырғанда, келесі
Қазақстан Республикасының жалпы дамуының макроэкономикалық индикаторлары;
Мұнай – газ компаниялардың стратегиялық дамуының және
Мұнай – газ саласының дамуындағы инвестициялық жобаларды іске
Компаниялар топтарының басқару жүйесінің ерекшеліктері және тиімділігі.
Бүгінгі күнде, Қазақстанда жұмыс істеп жатқан мұнай –
3.1 «Қарашығанақ Петролиум Оперейтинг» компаниясының
Батыс Қазақстан облысындағы Қарашығанақ кеніші дүние
ҚПО мейірімділік саясатын қолдайды және жауапты корпоративтік азамат
ҚПО Батыс Қазақстан облысындағы әлеуметтік инфрақұрылымының дамуына жыл
Аяқталған әлеуметтік жобалар бойынша жаңа мектептер, ауруханалар, жолдар,
ҚПО 2004-2005 ж.ж. әлеуметтік бағдарламаларына орай
Орал қ. бассейн салу
Орал қ. Газтурбиналық электрстанциясын салу
Астана қ. ҚР ұлттық кітапханасын салу
Ақсай қ. Су тазарту кешенін аяқтау
Ажбай ауылындағы жаңа мектеп салу
Жарсуат ауылындағы мектепті жөндеу
Березовка ауылындағы су жіберу жүйесін қайта
Өлеңті ауылындағы жаңа мектеп салу
Жамбыл ауылындағы жаңа мектеп салу
Орал қаласында кардиологиялық орталық салу
Қарашығанақ-Жаңаталап газқұбырын аяқтау
Орал қ.ыстық цинкті гальвандау зауытын салу
Оралдағы жолдарды жөндеу
Орал қ.әуежайындағы трансформатор стансасы құрылысының аяқталуы
Орал қ. Батыс Қазақстан облыстық хирургиялық клиника құрылысының
Қарашығанақ-Шыңғырлау газқұбырын салу
Қарашығанақ-Орал жоғары қысымды газ құбырын салу
Орал қ.перинатальдық орталық салу
Орал қ.облыстық аурухананың операциялық бөліміне күрделі жөндеу жұмыстарын
Орал қ. 1296 орындық жаңа мектеп салу
Одан басқа, ҚПО қоғамдық топтарға, жетімдер үйлеріне, интернаттарға,
3.2 «ПетроҚазақстан» компаниясының қызметі, басқару жүйесі және Қазқастанның
«ПетроҚазақстан» өз қызметтерін Қазақстан Республикасында жүргізіп жатқан, тік
Компания мұнайөндіру бөлімшесі – «ПетроҚазақстан Құмкөл Ресорсиз» -
«ПетроҚазақстан» компаниясының стратегиялық жоспарларына тоқталсақ, компания жалпы құны
Сондай жобалардың біріншісі – Ақшабұлақ кен орнына құны
Екінші жоба, Құмкөл кен орнына құны 7 миллион
Қызылқия және Арысқұм кен орындарында газды толық қайта
“ПетроҚазақстан” компаниясы 2005 жылдың бірінші жартысында Қызлқия, Арысқұм
“ПетроҚазақстан” компаниясы еңбекті қорғау, қаупсіздік техникасы және қоршаған
Компания өзінің басқару жүйесін тұрақты заңдар және заңдылықтар
“ПетроҚазақстан” Қазақстан Республикасындағы ірі инвесторлардың бірі болып табылады.
“ПетроҚазақстан” Қазақстан Республикасындағы ірі салық төлеуші болып табылады.
3.3 “КазТрансОйл” ЖАҚ – ның мұнайтасымалдау инфрақұрылымның стратегиялық
Бүгінгі күнде, мұнай тасымалдау және мұнай құбырларының дамуының
Мұнай – тасымалдау облысындағы компаниялардың қызметінің мақсаттары, төмендегілерден
Қазақстан Республикасының экономикалық қызығушылығын таныстыру;
Мұнай – тасымалдаушы қауіпсіз және эффекті жүйесінен құру
Қызмет көрсету саласындағы сапалы және бәсеке қабілеттілігі бар
Қосымша қызмет көрсету комплексінің дамуы;
Бүгінгі күнде, “КазТрансОйл” ЖАҚ - Қазақстанның 8 облысынан
Компания өзінің құрылымында 5 филиалды пайдаланады: Батыс (БФ
Батыс Филиалы эксплуатицияға төмендегілерді қосады:
Магистралды құбырлары: Өзен – Атырау – Самара, Қаламқас
Темір – жол мұнайқұю эстакадтары Мақат (қуаты –
Темір – жол төгу эстакадтары: мұнайды – тасымалдау
Шығыс Филиалы төмендегілерге қызмет көрсетеді:
Магистралды мұнайқұбырлары Павлодар – Шымкент және Құмкөл –
Темір- жол мұнайды құю эстакадтары: Қарағанды облысындағы Атасу
Ақтөбе Филиалы төмендегілерге қызмет көрсетеді:
Магистралды мұнайқұбырлары Жаңажол – Кенқияқ – Орск.
“КазТрансОйл” ЖАҚ өзінің ғылыми базасын құру үшін, 2000
Сөйтіп, Қазақстан Республикасының магистралды мұнай құбырларының жүйесі 3
“ҚазТрансОйл” ЖАҚ – ның негізгі қызметі тасымалдау
Компания өз қызметі барысында көптеген инвестициялық жобаларды іске
2000 жылы Атасу мұнай-құю эстакадасы іске қосылды.
2001 жылдан бастап, Атырау – Самара мұнайқұбырының мүмкіндігі
2001 жылы Каспий Мұнай - құбыр Консорциумы Теңгіз
2002 жылдың қараша айында Шағыр мұнай – құю
2003 жылдың мамыр айында Кеңқияқ – Атырау мұнайқұбыры
Компанияны басқару жүйесіндегі қолданылатын басты мақсаттар:
транзиттік жұмыстарға қол жеткізу жұмысындағы стартегиялық басқаруды жүйелі
әділетті тарифтік саясатты іске асыру жұмысындағы басқару ұтымдылығы;
ішкі және сыртқы нарықтарда инвестициялық тартылымдылықты, инвестициялық жобаларды
эффекті кадрлық саясат;
Бұл мақсаттарды іске асыру үшін, стратегиялық басқарудың негізін
Жинақтау және даму фондын басқару – капитал салымы
Қаржы қызметті ұйымдастыру – көлемді, уақытты анықтау, сыртқы
Шығындарды басқару – тарифтік сметаға кірмейтін шығындарды
Тарифтік саясат - әділетті тарифтік пайданы және уақытты
Бюджеттік саясат – стратегиялық дамыту моделі негізінде қалыптасқан,
Кадрлық саясат – кадрлық саясатты жоғарлату;
Сөйтіп, Қазақстан Республикасының мұнай – тасымалдау инфрақұрылымның стратегиялық
ҚОРТЫТЫНДЫ
Қазіргі кезде, мемлекетімізде компаниялар арасындағы бәсеке қабілеттілігі жоғарлаған
Бұл жұмыста, ұйымдар және компания топтарының басқару жүйсі
Қорыта айтқанда, әр ұйымның немесе компания топтарының басқару
Пайдаланған әдебиет
Виханский О.С, А.И. Назимов “Менеджмент”, 3 – таралым,
К.Ғ.Ахметов “Менеджмент негіздері”, Алматы – 1993;
Б.А. Байтанаева “Менеджмент”, оқу құралы, Алматы – 2001;
“Нефть и газ”, научно – технический журнал, Алматы
Аль – Пари, №3 – 2005;
Экономика и статистика, №6 – 2004;
2