Маркетингілік орталық



 Жоспар
Кіріспе 2
Маркетингілік орталық 3
Фирманың жұмыс атқару микроорталығының негізгі факторлары. 4
Фирманың жұмыс атқаруы макроорталығының негізгі факторлары. 13
Қорытынды 27
Пайдаланылған әдебиеттер. 28
Кіріспе
Бүгінгі күрделі әлем аясында біздің бәріміз маркетинг деген
Біз маркетингті жай азамат ретінде де, тұтынушы ретінде
Маркетинг коммивояжер, бөлшек сауда сатушылары, жарнама қызметкерлері,
Кәсіпкер нарық қайраткері күмәнсіз түрде білімнің көп салаларын
Көпшілік маркетингті тауар өткізумен және ынталандырумен теңестіреді. Осының
Маркетинг – мұқтаждықтың және тұтыныс қажеттерін алмастыру арқылы
Кабельді теледидардың индустриясының келешегі, әртүрлі фирмалар маркетингі кешендерінің
Маркетингілік орталық
Маркетингілік орталыққа біз былай деп анықтама береміз.
Фирманың маркетингілік орталығы – фирма маркетинг қызметін басқаруға,
Маркетингілік орталық микроорталықтардан құралады. Макроорталықта фирманың өзімен және
Фирманың жұмыс атқару микроорталығының негізгі факторлары
Әрбір фирманың негізгі мақсаты – табыс табу. Маркетинг
Фирма микроорталылықтарында әрекет жасайтын негізгі күштер.
Маркетинг басшыларына өз жұмыстарын мақсатты нарықтың мұқтаждығымен шектеуге
Фирма.
Ивин фирмасының маркетинг қызметінің басшылары маркетингілік жоспарды дайындағанда,
Г3ТКЖ қызметінің, материалдық-техникалық жабдықтау қызметінің, өндіріс және бухгалтерия
“Швин” фирмасында жоғарғы сатылы басшыларға велосипдті өндіру сатылы
Осы басқарушылардың жоғарғы эшалоны фирманың нысанасын, оның жалпы
Маркетинг басшылары өз жұмыстарын фирманың басқа бөлімдерімен ынтымақты,
Жабдықтаушылар.
Жабдықтаушылар – компанияны және оның бәсекелестерін нақтылы тауарлар
Маркетинг басшылары жабдықталатын заттардың бағаларын ұқыпты түрде бақылап
Маркетингілік делдалдар
Маркетингілік делдалдар – компания тауарларын жеткізуге және оларды
Сауда делдалдары. – Сауда делдалдары – компанияға клиенттер
Сондықтан фирма тәуелсіз сауда делдалдарын ұстағанды дұрыс деп
Дегенмен, сауда делдалдарын таңдау және олардың жұмыстарын ұйымдастыру
Тауар қозғалысын ұйымдастыратын мамандандырылған фирмалар. –Тауар қозғалысын ұйымдастыруға
Маркетингілік қызметтер атқартын агентстволарға – маркетингілік зерттеулер фирмалары,
Несие - қаржы мекемелері. Несие-қаржы мекемелері қатарына
Клиенттер.
Фирма өз клиенттерін ұқыпты түрде зерттеуге тиісті. Фирма
Тұтынушы нарқы – тауар мен қызметті жеке
Өндірушілер нарқы – тауар мен қызметтерді өндіріс процесінде
Сауда делдалдаар нарқы – тауар және қызметтерді өзі
Мемлекеттік нарқы – тауар және қызметтерді сатып алып,
Халық аралық нарық - шетел тұтынушыларыннаан, өндірушілерінен, сауда
Бәсекелестер
Кез келген фирманың әртүрлі көптеген бәсеклестері болады. “Швин”
Зерттеушілер бірдеңе сатып алуға ақша жинап жүрген 1
Оның машина сатып алу, мотоцикл сатып алу немесе
Бәсекелестің негізгі төрт түрі:
Тұтынушылардың шешім қабылдау жолын дұрыс түсіну. “Швинн” фирмасының
Контакт аудиториялары
Маркетингілік орталық құрамына фирманың әртүрлі контакт аудиториялары да
Контакт аудиториясы – мекемеге нақтылы және патенциальды түрде
Контакт аудиториясы фирманың нарықтағы қызметіне демеуші немесе қарама-қарсы
Қалаған фирма жеті түрлі контакт аудитория ортасында әрекет
1. Қаржы шеңбері – Фирманың өзін-өзікаптиалын қамтамасыз ету
Қаржы шеңбері Ақпарат құралдарының контакт аудиториясы Мемлекеттік мекемелердің
2. Ақпарат құралдарының контакт аудиториясы – Ақпарат құралдарының
3. Мемлекеттік мекемелердің контакт аудиториялары. Фирма басшылары мемлекеттік
4. Азаматтың әрекеттері топтары. Фирманың қабылдаған маркетингілік шешімдері
5. Жергілікті контакт аудиториялары. Әрбір фирма айналадағы тұрғындар
Көпшілік фирма өз тауарларына және өз әрекеттеріне деген
“Швинн” фирмасы өзінің “азаматтық” бейнесін нығайту үшін қоғамдық
7. Ішкі – контакт аудиториялары фирманың ішкі контакт
Фирманың жұмыс атқаруы макроорталығының негізгі факторлары.
Фирма және оның жабдықтаушылары маркетингілік делдалдары, клиенттері, бәсекелестері
Бұл күштер “бақылау көнбейтін” факторларға жататын болғандықтан, фирма
Демографиялық орталық.
Демография – тұрғындардың сан жағынан өсуін және олардың
Дүниежүзілік демографиялық қопарылыс.
Тұрғындар саны “қопарылыс” қарқынымен өсуде, 1981 ж олардың
Демографиялық факторлар Экономикалық факторлар Табиғат факторлары
Ф И Р М А
Демографиялық қопарылыс дүние жүзіндегі көптеген өкіметтерді және
Тұрғындардың өсуі олардың мұқтаждықтарының өсуіне итермелейтін болғандықтан, бизнес
Экономикалық орталық.
Нарық үшін адамдардың өздерімен қатар, олардың сатып алу
Бүгінгі экономикалық коньюнктураға жауап ретінде американдықтар сатып алу
Олардан кейін шығын жағынан өздерін шамалы да болса
Нарық қайраткерлері табыс құрылымының бөлінуін зерттегенде олардың географиялық
Табиғи орта.
60 жылдары өркендеген мемлекттердегі өндірістік әрекеттер қоршаған табиғи
Кейбір шикізат түрлерінің тапшылығы су және ауа табиғат
Орман, тамақ сияқты қайта қалпына келтірілетін ресустарды пайладануға
Мұнай, тас көмір және тағы басқа да қайтара
Бастапқы шикізаттардың барлығына қарамастан, тапшы кен байлықтарды пайдаланушы
Энергияның қымбаттауы.
Экономикалық өркендеуге келешекте кедергі болатын ең күрделі проблемалардың
Айнала қаршаған ортаны ластаудың ұлғаюы.
Өндірістік әрекеттер табиғи орта халжайына ылғи зиянын тигізеді.
Қоғам мүшелерінің осындай жағдайларда қам жеуіне сирек қимыл
Үкіметтің табиғи ресурстарды қайтадан қалпына келтіруге және рациональды
Ғылыми-техникалық орталық.
Адамдар тағдырын (ең) шешеуде ең драмалық күштер ретінде
Ғылыми-техникалық кешенге анық кереметтір үшін қызығып та немесе
Әрбір ғылыми-техникалық жаңалық алдын-ала болжауға болмайтын ірі және
Ғылыми-техникалық прогресті жеделдету.
Бүгінгі үйреншікті көп тауарлардың көпшілігі осыдан жүз жыл
Элвин Тоффлер “Future Shock” деген кітабында ғылыми –
Шексіз мүмкіншіліктердің пайда болуы.
Қазіргі кезде ғалымдар тауарлардың түпкілікті өзгерген жаңа түрлерін
күн энергиясын тәжірбиелі түрде пайдалану;
рак ауруын емдеу құралдары
жүйке ауруларымен химиялық құралдарды пайдаланып күресу.
өкпе, бауры ауруларымен күресу құралдары
теңіз суларын тұмыту құрылғылары
коммерциялық мақсаттар үшін қайта-қайта пайдаланылатын ғарыш техникасы,
үйді жинастыратын және тамақ дайындайтын үй роботтары;
- семіртпейтін әрі дәмді азық-түліктер;
“бақыттылық пилюлалары;
электромобильдер
ауруды сездірмейтін электронды приборлар;
тіптен қауіпсіз әрі тиімді ұрықтандыруға қарсы құралдар.
Осы айтылғандарға қоса, ғалымдар өзі кішкентай және ұша
Осындай жағдайлардағы негізгі қиыншылықтар қатарына техникалық қиыншылықтармен
Пайдаланудағы тауарларды шамалар жетілдіруге назар аударудың өсуі.
Компаниялар күрделі жаңалықтар енгізіп, қауіпті жағдайға ұшырап сескенгеніен
Тауардың жоғарғы сапалылғына қауіпсіздігіне мемлекет тарапынан бақылауды қатайту:
Нарық қайраткерлері ғылыми-техникалық орталықта болып жатқан өзгерістерді түсіне
Саяси орталық.
Саяси орталық болып жатқан оқиғалар маркетингілік шешімдерге үлкен
Кәсіпкерлік әрекеттерді жүйелейтін заңдар.
Уақыт өткен сайын кәсіпкерлік әрекеттерді жүйлейтін заң өкілдерінің
Демек, заңдарды “адал ниетсіз бәсекелестік” деген түсінікті анықтау
Мемлекеттік жүйелердің екінші себебі - тұтынушыларды адал ниетсіз
Мемлекеттік жүйелеуді енгізудің үшінші себебі - қоғамның мүддесін
Заңдардың орындалуын бақылайтын мемлекеттік мекемелердің талаптары жоғарылатуы.
Заңдардың дұрыс орындалуын бақылау үшін конгресс бірқатар федеральды
Осы аталған мекемелердің әрекеттері фирманың маркетингілік шараларының тиімділігіне
Мәдени орталық
Адамдар олардың мінез-құлық нормаларын, негізгі көз қарастарын және
Негізгі салт-дәстүрлік мұра - қазыналарын мықты ұстау. Нақтылы
Бірыңғай мәдениет негізіндегі мәдениеттер.
Әрбір қоғамда субмәдениет бар, демек, өмір сүру тежірибесіне
Адамдарың өз-өзіне қатынасы.
Адамдардың бір-бірінен айырмашылығы өз тілектерін қанағаттандыруға жұмсау дәрежесін
Адамдардың бір-бірімен арақатынасы.
Адамдар бір-бірімен араласу жағынан, басқалармен кездесуден қашатын сопылардан
Адамдардың қоғам институтарына қатынасы. Адамдар корпарацияларға, мемлекеттік мекемелерге,
Фирмалар тұтынушылардың сеніміне ие болу үшін жаңа жолдар
Адамдардың қоғамға қатынасы.
Адамдар өзі өмір сүретінқоғамға, оны қорғағысы келетін патриоттықтан
Адамдардың табиғатқа қатынасы.
Адамдар табиғат өміріне қатынасы туралы да ерекшеленеді. Кейбіреулер
Адамдардың әлем жаратылуына қатынасы.
Адамдар әлем жаратылысы туралы сенімі және ондағы өз
Дінге ұмтылудың бірқатар жақтары жойылмағанымен шығыс діндері мистицизмге,
Маркетингілік орталық фирма өзіне жаңа мүмкіншіліктер іздейтін және
Микроорталықта қимыл жасайтын бірінші күш – фирманың өзі,
Бесінші күш – фирманың жолында кездесетін әрқилы бәсекелестер:
Макроорталық - фирма мақсаттарымен қақатығысатын негізгі күштер құрамынан
Қорытынды
Демографиялық орталықты былай сипаттауға болады: дүниежүзілік демографиялық қажырылыс,
Пайдаланылған әдебиеттер.
1. Аникии А. В. Адам Смит. М.: Молодая
2. Блауг М. Экономическая мысль в ретроспектяве. М.:
3. Жид. Ш. Рист. Ш. История экономических учений.
4. Кондратьев Н. Д. Избр. соч., М.: Экономика.
5. РоббинсЛ. Предмет политической теории //THESIS. Зима. 1993.
6. Самуэльсон П. Экономика. В 2-х т. М.:
7. Смит А. Исследование о природе и причинах
8. Смит А. Исследование о природе и причинах
9. Шумпетер Й. Теория экономического развития М.: Прогресс,
10. Филипп Котлер “Маркетинг негіздері” Алматы “Жазушы” 2000
11. Блат М. Экономическаямысль вретроспективе. М.: "ДелоЛтд".
1994.
12. Дроздов В. В. Франсуа Кенэ. М.: Экономика,
13. Жид Ш., Рист Ш. История экономических учений.
Экономпка, 1995.
14. Кенэ Ф. Избранные экономические произведенмя. М.: Соцэкгиз,
1960.
15. Кондратьев Н. Д. Избр. соч. М.: Экономика,
16 Леонтьев В, В. Экономические эссе. Теории, исследования,
17. Мигбура Е. М Введение в историю экономической
18. Петти В. Избранные работы: "Трактат о налогах
19. Тюрго А. Р. Избранные экономические произведения. М.:
20. Шумпетер Й. Теория экономического развития. М.: Прогресс,
Клиенттер
Маркетингтік делдалдар
Бәсекелестер
Фирма
Жабдықтаушылар
Фирманың контактылы аудиториялары
Бәсекелес маркалар
“Швинн”
“Ралес”
“Сирс”
“Азуки”
“Гитан”
Тауар кескін бәсекелестігі. Үш жылдықты. Бесжылдықты. Он жылдықты.
Тауар түрлері бәсекелестігі. Автомобиль сатып алу. Мотоцикл сатып
Бәсеке тілектер.
Көлік құралын сатып алу. Стерео жүйесін сатып алу
Велосипедтің қандай маркасын сатып алғым келеді.
Велосипедтің қай түрін сатып алғым келеді.
Өзімнің көлік мұқтажын өтеу үшін қандай көлік құралын
Мен қандай тілегімді орындағым келеді.
Фирма



Ұқсас жұмыстар

Фирманың жұмыс атқару микро және макро орталығының негізгі факторлары
Маркетингтің негізгі түсініктемелері. Фирманың жұмыс атқару микроортасының негізгі факторлары
Фирманың жұмыс атқаруы макроорталығының негізгі факторлары
Маркетинг орталығы
Маркетингтi басқару процесi
Коммерциялық қызметті қарқындандыру тұжырымдамасы
Маркетингтің негізгі түсініктемелері
Консалтинг – қазіргі нарықты экономикадағы жұмыс істеудің мәні мен қажеттілігі
Қызмет көрсету саласындағы маркетингтің мәні мен қажеттілігі
Фирманың жұмыс атқару микроортасының негізгі факторлары