Заңдарды жүйелеу



Мазмұны
Кіріспе
Нормативтік-құқықтық актілер түсінігі
Нормативтік-құқықтық актілер түсінігі мен белгілірін ажырату
Нормативтік-құқықтық актілерді реттейтін негізгі заңдары
Нормативтік құқықтық акт - бұл құқық шығармашылығының соңғы
2 Қазақстан Республисында заңнаманы жүйелеу түсінігі
2.1 Құқық жүйесі мен заңнама жүйесі
2.2 Нормативтік актілерді жүйеге келтіру әдіс-тәсілдері
Қорытынды
Қолданылған әдебиеттер
Кіріспе
Курстық жұмыстың тақырыбы «Қазақстан Республикасының заңнамаларын жүйелеу».
Аталған тақырып бойынша қарастыратын негізгі сұрақтар мыналар болып
- Нормативтік-құқықтық актілер түсінігі мен белгілірін ажырату және
- Құқық жүйесі мен заңнама жүйесі
- нормативтік актілерді жүйеге келтіру әдіс-тәсілдері
Берілген курстық жұмыстың негізгі мақсаты бұл заңнамаларды жүйелеу
Қоғамдағы қүқықтың ең күрделі негізін құрайтын нормативті-құқықтық актілер.
Заң жүйесі дегеніміз - қүқыкты құрастыратын (калыптастыра-тын) нормативтік
Нормативтік-құқықтық актілер түсінігі
Нормативтік-құқықтық актілер туралы түсінік
Қазақстан Республикасының заңнамаларын жүйелеу жайлы әңгіме қозғалған кезде
Нормативті құқықтық актілер – бұл құқық
Заң – бұл жоғарғы күші бар және аса
Заңның түрлері: 1)Конституция; 2)Конституциялық заңдар;3)Жай заңдар.
Заң күшіндегі актілер – бұл заңның негізінде және
1) Президенттің жарлықтары мен
2) Үкіметтің қаулылары мен өкімдері;
3) Мемлекеттік аймақтық және жергілікті муниципалдық органдардың
4) ведомствалық актілер.
Нормативті актілердің уақыт, кеңістік бойынша және адамдар арасындағы
Құқық шығармашылық- құзырлы органдардың заң нормаларын қабылдауы,
Құқық шығармашылық субъектілеріне байланысты бірнеше түрлерге бөлінеді.
Құқық шығармашылық қағидалары:
1) ғылымилық;
2) кәсіпқойлық;
3) заңдылық;
4)демократиялылық;
5)жариялылық.
Құқық шығармашылық процесс бірнеше стадиялардан тұрады:
1) Заң шығрмашылық ұйтқысы (инициативасы);
1) Заң жобасын талқылау;
3) Заңды қабылдау;
2) Заңды жариялау.
Нормативті – құқықтық актілерді жүйелеу – бұл нормативті
Жүйелеу түрлері:
1) Инкорпорация: ресми және бейресми;
2) Консолидация;
3)Кодификация.
Нормативтiк құқықтық акт дегеніміз референдумда қабылданған не
Заң актiлерi мен өзге де нормативтiк құқықтық актiлердi
Нормативтiк құқықтық актiлердiң негiзгi түрлерiне мыналар жатады:
1) Конституция, конституциялық заңдар, кодекстер, заңдар;
2) Қазақстан Республикасы Президентiнiң Конституциялық Заң күшi бар
3) Қазақстан Республикасы Парламентi мен оның палаталарының нормативтiк
4) Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң нормативтiк қаулылары;
5) Қазақстан Республикасы Конституциялық Кеңесiнiң, Жоғарғы Сотының және
6) Қазақстан Республикасының министрлерi мен өзге де орталық
7) орталық мемлекеттiк органдардың нормативтiк құқықтық қаулылары; 7-1)
8) мәслихаттардың нормативтік құқықтық шешімдері, әкімдіктердің нормативтік құқықтық
3. Нормативтiк құқықтық актiлердiң туынды түрлерiне мыналар жатады:
1) регламент - қандай да бiр мемлекеттiк орган
2) ереже - қандай да бiр мемлекеттiк органның
3) қағида - қандай да бiр қызмет түрiн
4) нұсқаулық - заңдардың қоғамдық қатынастардың қандай да
Қазақстан Республикасының кодекстерi мынадай:
1) бюджеттiк;
2) азаматтық;
3) азаматтық iс жүргізу;
4) неке-отбасы;
5) экологиялық;
6) су;
7) жер;
8) орман;
9) салық;
10) кеден;
11) көлiк;
12) еңбек;
13) қылмыстық жазаларды орындауға байланысты;
14) әкiмшiлiк жауапкершiлiкке тартуға байланысты;
15) қылмыстық жауапкершiлiкке тартуға байланысты;
16) қылмыстық iс жүргiзу сияқты бiртектес қоғамдық қатынастарды
Нормативтiк құқықтық актiлер сатысы:
1. Қазақстан Республикасы Конституциясының жоғары заң күшi бар.
2. Конституцияны қоспағанда, өзге нормативтiк құқықтық актiлердiң заң
1) Конституцияға өзгерiстер мен толықтырулар енгiзетiн Заңдар:
2) Қазақстан Республикасының Конституциялық заңдары мен Қазақстан Республикасы
2-1) Қазақстан Республикасының Кодекстерi;
3) Қазақстан Республикасының Заңдары, сондай-ақ Қазақстан Республикасы Президентiнiң
4) Қазақстан Республикасының Парламентi мен оның палаталарының нормативтiк
5) Қазақстан Республикасы Президентiнiң нормативтiк жарлықтары; 6) Қазақстан
7) Қазақстан Республикасының министрлерi мен орталық мемлекеттiк органдардың
7-1) орталық мемлекеттiк органдар ведомстволары басшыларының нормативтiк құқықтық
8) мәслихаттардың нормативтік құқықтық шешімдері, әкімдіктердің нормативтік құқықтық
Төменгi деңгейдегi нормативтiк құқықтық актiлердiң әрқайсысы жоғары деңгейдегi
Егер нормативтiк құқықтық актiлердiң өздерiнде немесе оларды күшiне
Әр түрлі деңгейдегі нормативтік актілердің нормаларында қайшылықтар болған
Нормативтiк құқықтық актiлердiң жобаларын дайындау жоспарлары бiр жылға
Дайындау жоспарларында:
1) нормативтiк құқықтық актiнiң деңгейiн, нысаны мен реттеу
2) дайындау мерзiмдерi;
3) жобаны әзiрлеуге жауапты мемлекеттiк органдар мен ұйымдар
3. Егер осы Заңда және басқа заңдарда өзгеше
Нормативтiк құқықтық актiлер жобаларын дайындау жоспарларын жасаған кезде
Нормативтiк құқықтық акт жобасын әзiрлеушi уәкiлеттi орган жобаны
Қазақстан Республикасы Парламентiнiң депутаттары заң жобасын дайындау жөнiндегi
Нормативтік-құқықтық актілердің мазмұны және реттейтін негізгі заңдары
Нормативтік құқықтық актілердің негізгі түрлеріне мыналар жатады:
1) Конституция, конституциялық заңдар, кодекстер, заңдар;
2) Қазақстан Республикасы Президентінің Конституциялық Заң күші бар
3) Қазақстан Республикасы Парламенті мен оның палаталарының нормативтік
4) Қазақстан Республикасы Үкіметінің нормативтік қаулылары;
5) Қазақстан Республикасы Конституциялық Кеңесінің, Жоғарғы Сотының және
6) Қазақстан Республикасының министрлері мен өзге де орталық
7) Орталық мемлекеттік органдардың нормативтік құқықтық қаулылары;
8) Мәслихаттардың нормативтік құқықтық шешімдері, әкімдіктердің нормативтік құқықтық
Нормативтік құқықтық актілердің туынды түрлеріне мыналар жатады:
1) Регламент – қандай да бір мемлекеттік орган
2) Ереже – қандай да бір мемлекеттік органның
3) Қағида – қандай да бір қызмет түрін
4) Нұсқаулық – заңдардың қоғамдық қатынастардың қандай да
Қазақстан Республикасының заңдарында туынды түрдегі нормативтік құқықтық актілердің
Мемлекеттік органдар мен лауазымды адамдар қабылдайтын жеке қолданылатын
Көп жағдайда біз нормативтік құқықтық актілердің маңызы туралы
Ал Қазақстан Республикасы Конституциясының 4-бабында «Барлық заңдар, Республика
Қазақстан Республикасы Конституциясының көрсетілген нормаларын орындау, жариялылықты қамтамасыз
Осыған байланысты Заңда нормативтік құқықтық актілерді күшіне енгізу
Егер нормативтік актінің көлемі үлкен болып, мерзімді баспасөз
Заңды жариялаудың екі формасы бар:
- ресми жариялау;
- кейіннен жариялау.
Бұл арада ерекше атап өтетін жайт, құқықтық қолдану
Нормативтік құқықтық актілерді ресми емес жария-лауға олар ресми
Нормативтік құқықтық актілерді ресми жариялауды Қазақстан Республикасы Үкіметінің
Нормативтік құқықтық актілердің ресми мәтіндерін бұдан әрі баспасөз
Нормативтік құқықтық актілер мәтіндерінің кейіннен жариялануын жүзеге асыру
Тіпті заңнаманың осы талаптары сақталып отырған кезде де
Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2006 жылғы 17 тамыздағы №778
Осыған байланысты барлық мемлекеттік өкілетті органдар жоғарыда көрсетіл-ген
Нормативтік-қүқықтық актілердің мазмүнының сипаттамасы:
1). Бүл актілерді мемлекеттің билік өкілеттігі бар органдары
2). Бүл процесте мемлекеттің егемендігі іске асып отырады.
3). Нормативтік актілердің мазмүны қүқықтық нормалармен сәйкес, дәлме-дәл
4). Нормативтік актілер заңды бөлу үшін міндетті түрде
Нормативтік актілердің өмірге келуі, дамуы, өзгеруі, жаңаруы объективтік
Бүл объективтік өзгерістер емірге субъективтік өзгерістерді қалыптастырады:
- мемлекеттік билік дамып, жаңарады;
- мемлекет пен қүқықтың функциялары өзгеріп, нормативтік
- құқықтық қатынастар прогрестік өзгерісте болады;
- рухани сана-сезім, білім дамиды.
Қоғамдағы осы объективтік және субъективтік өзгерістерді рет-теп, басқару
-қүқықтық шығармашылықтың сапасын жақсарту;
-лауазымды түлғалардың кәсіпқойлығын, білімін, тәжірибесін көтеру;
-мемлекеттік органдардың қызметінің сапасын жақсарту.
Сонымен, нормативтік - қүқықтық актілер — ресми заңды
Нормативтік актілер мемлекеттік билікті, саясатты орындай-тын, қоғамның халықтық
- нормативтік актілер мемлекеттің өкілетті органдарының
- нормативтік актілердің мемлекеттік күші бар қүжаттары ерікті
- нормативтік актілер ресми түрде: заң, қаулы,
- нормативтік актілер жалпы қоғамдық, күрделі қатынастарды
Нормативтік актілердің түрлері:
- занды күшіне қарай нормативтік актілер екі
рылаған сайын нормативтік актілердің де занды күші жоғарылай
- нормативтік актілердің мазмүнына қарай бірнеше
- нормативтік актілердің іс-әрекетінің шеңберіне қарай үш
- субъектілеріне қарай (нормаларды қабылдаған мемлекеттік органдар)
Заң - қазіргі заманда мемлекеттің ең жоғарғы нормативтік
- заң парламентте немесе жалпы халықтық референдумда
- заң күрделі, маңызды мәселелер бойынша қабылданады;
- заң арнаулы процедура арқылы қабылданады (ол
- занды ешқандай орган тексере, өзгерте алмайды;
- заң қоғамдағы нормалардың кіндігі, атасы.
Заңның үстемдігі арқылы қоғамдағы заңдылық, тәртіп қамта-масыз етіледі.
Қазақстан мемлекетінің Парламенті заң шығару қызметін жүзеге асыратын
Заңға тәуелді нормативтік актілер - бүл актілер төрт
Сот билігінің актілері — Конституцияның 75-бабына сәйкес, Қазақстан
Сот төрелігінің қағидалары:
- адамдардың кінәлі екендігі заңды күшіне енген
- бір қүқық бүзушылық үшін ешкімді де
- айыпталушы өзінің кінәсіздігін дәлелдеуге міндетті емес;
- адамның кінәлі екендігі жөніндегі кез келген
- Заңсыз тәсілмен алынған айғақтардың заңцы күші
- қылмыстық заңды үқсастығына қарай қолдануға
Қазақстан Республикасының Жоғарғы Соты - жалпы юрис-дикция соттарының
Конституциялық бақылау Казақстан Республикасында Конституциялық Кеңестің күзыретінде. Ол
Әділет органдары заң актілерін әзірлеу, заңдарды жүйелеу, заңдар
Қазақстанның тәуелсіздік алуына орай, әділет органдары тарихында жаңа
Қазақстан Республикасы Конституциясы нормаларын орындау мақсатында Президенттің заң
Конституция нормаларын орындау мақсатында, «Қоғамдық бірлестіктер туралы», «Саяси
Сонымен қатар, еліміздегі жүргізіліп жатқан қоғамды одан әрі
Еліміздің заң шығару жүйесіне Әділет министрлігі бастамашылық жасап
Министрліктің бұл саладағы негізгі міндеттері заң жобасы жұмыстарын
Заң жасау процесін мұқият тәртіпке салып отыру өз
Халықтың дербес мемлекеттікті аңсаған сан ғасырлық арманы жүзеге
Нормативтік құқықтық акт - бұл құқық шығармашылығының соңғы
Құқық шығармашылығының бұл қағидалары белгілі бір қоғамдық қатынастарды
Құқық шығармашылығы құқық нормаларын әртүрлі амалдармен, ашып айтар
Құқық шығармашылығы - бұл құқықтық қызметтің неғұрлым күрделі
ҚР Конституциясының 49-бабының 1-тармағына сәйкес ҚР Парламенті заң
2 Қазақстан Республисында заңнаманы жүйелеу түсінігі
2.1 Құқық жүйесі мен заңнама жүйесі
Жүйелеу – бұл нормативтік актілерді реттеу, оларды белгілі
Жүйелеудің түрлері:
1. Инкорпорация – бұл нормативтік актілердің мазмұнын өз-гертпестен
Инкорпорацияны кім жүзеге асырғанына байланысты жинақ-тардың үш түрін
2. Консолидация – бұл нормативтік актілердің мазмұнын өз-гертпестен
3. Кодификация – бұл нормативтік актілердің мазмұндарын өзгертудің
Заңнамада, құқықтағы сияқты, оның ішкі құрылымы болып табылатын
1) егер құқық жүйесінің алғашқы элементі болып норма
2) егер құқық жүйесі мазмұн түрінде көрініс тапса,
3) егер құқық жүйесі объективтік түрде, қоғамдық қаты-настарға
4) егер құқық жүйесі негізгі, алғашқы сипатты иеленсе,
5) құқық жүйесі мен заңнама жүйесі көлемі бойынша
Кесте 1-Заңдарды жүйелеу
Адам қоғамының даму процесінде бір-бірімен байланысты миллиондаған қарым-қатынастар
Сондықтан қүқық қоғамдағы нормативтік актілердің тек жиынтығы емес.
Қүқық жүйелерінің өзіне тән белгілері:
Бірінші - қүқық қоғамның объективтік — диалектикалық даму
Екінші - қүқық қоғамның көп жүйелі, көп салалы
Қүқықтың жүйелері қоғамның әр саласына сәйкес қалыпта-сып сол
Қүқық қүрылымы. Қоғамдағы барлық нормативтік актілердің мазмұнына сәйкес
Қоғамдағы демократия, бостандық, әділеттік, теңдік, әлеуметтік-экономикалық жағдай жақсы
Қүқықтық жүйе. Қүқық теориясында қүкық жүйесі және құқықтық
Қүқықтық жүйе дегеніміз - әр елдің тарихи, үлттық
Құқық құрылымы дегеніміз - қүқықтық нормалардың ішкі қүры-лымы
Қүқық жүйесі дегеніміз - қүқықтың өмірге келуімен оның
Қоғамның даму процесінде көпшілік қарым-қатынастар өмірге келеді. Сол
Ең төменгі деңгейдегі бірінші бөлім - қүқықгық норма.
Құқықтық институт - бүл жүйегё бір-бірімен байланысты нор-малардың
Құқықтық бөлім — бүл жүйеге құқық саласының бір
Қүқық саласы - қоғамдағы барлық нормативтік актілерді жүйе-жүйеге,
Құқық - салалық қүқықтарды біріктіріп зерттеу, қолдану, пай-далану.
Сонымен, қүқық жүйесі өзінің қүрамына жеке норманы, қүқықтық
1. Мемлекеттік (конституциялық) қүқық бүл сала әр елдің
2. Әкімшілік қүқық - бүл сала қоғамды,
3. Қаржы (қаражат) қүқығы - бүл
4. Жер қүқығы — бүл сала жер,
5. Азаматгық қүқық - қоғамның ең күрделі саласындағы
6. Еңбек қүқығы — азаматтардың еңбек бағытындағы
7. Жанүялық құқық - осы саладағы ерлі-зайыптылардың,
8. Азаматтық-процессуалдық құқық азаматтардың азаматтық, еңбектік, жанүялық
9. Қылмыстық қүқық - қылмыстық істерді жан-жақты
10. Қылмыстық - процессуалдық қүқық - милиция,
11. Еңбекпен түзеу қүқығы - қылмыскерлерді тәрбиелеп,
12 . Халықаралық қүқық - мемлекеттердің арасында туындай-тын
Қүқықжүйесі қоғаммен бірге дамып, жаңарып отырады. Қоғам-ның даму
Бүл процесте ерекше маңызды рөл атқаратын қүқық жүйесінің
Дамыған елдердің тарихында қүқық жүйесінің өз ішінде кешенді
Қоғамдағы нормативтік актілердің, жақсы жүмыс жасауын қам-тамасыз ету
Бүл әдіс-тәсілдердің түрлері мемлекет және қүқық теориясы-мен бірге
Қүқық жүйесінің тәсілдері мен әдістерін дамытуға, нығайтуға материалдық
Материалдық құқық - қоғамдағы кдрым-қатынастарды реттеп, жақтап, қорғап
Процессуалдық кұқық - материалдық қүқықты қалай, қашан, қандай
Қоғамның тарихи даму процесінде қүқық жүйелері азаматтар-дың, бірлестіктердің,
Бұқаралық құқық - мемлекет бұқаралық және жеке түлға
Бүқаралық қүқық мемлекеттік билікпен байланысты, оның реттеп, басқаратын
Қүқық жүйесі объективтік күбылыс. Ол қоғамның диалектика-лық даму
Заң шығару жүйесінің өмірге келу жолы басқа. Бүл
Заң жүйесі дегеніміз - қүқыкты құрастыратын (калыптастыра-тын) нормативтік
Заң шығару жүйесінің негізгі салалары:
1. Бір салалық қатынастарды реттейтін заң жүйесі. Заң
бүл түрі қүқық жүйелерімен үқсас. Мысалы: азаматтық қүқық,
2. Саланың өз ішіндегі қатынастарды реттейтін
3. Кешенді зандар жүйесі (бірнеше салаларды қамтитын
4. Қорғаныс - әскери заң жүйелері. Бүл
Әскери заң жүйесі арнаулы, ерекше заң саласы болғанмен,
Заң жүйесі объективтік жолмен қалыптасқан нормативтік актілерді субъективтік
1. Қоғамдағы қарым-қатынастардың өмірге келіп сала-салаға бөлінуі.
2.Катынастарды реттеп, басқару үшін қүқық жүйелерінің қалып-тасуы.
З.Объективтік түрғыдан қалыптасқан күқықтық нормаларды заң жүйесіне айналдыру.
Әр елдің құқық жүйесі халықаралық қүқықпен тығыз байланы-сты
Құқық жәие заң жүйелерінің даму бағыттары - қүқық
Қоғамның диалектикалық даму процесінде адамдар мен қүқықтың өзара
Қоғам объективтік даму процесінде көп мәселені реттеп, басқ-аруды
Келешекте құқық жүйелері де дамып, сапалы өзгерістерге үшы-рауы
Жоғарыда көрсетілген қүқық жүйесінің келешекте объективтік даму процесі
2.2 Нормативтік актілерді жүйеге келтіру әдіс-тәсілдері
Қоғамның объективтік даму процесіне сәйкес нормативтік актілер сан
1) Ең күрделі тұрі: инкорпорация, кодификация, консолида-ция: Инкорпорация
- ресми инкорпорация — мемлекеттік органның жасаған
- бейресми инкорпорация — жеке және занды тұлғалардьщ
- хронологиялық инкорпорация — норманың қабылданған уақыттарына
- жүйелік инкорпорация - құқықгың жүйесіне немесе
1). Жинақ заң шығарушы органның нүсқауымен жасалып, пар-ламентте
2). Жинақтың жасалу процесінде ескірген нормалар алынып, кемшіліктері
3). Жинаққа қоғамдағы ескірмеген, занды күші бар нормативтік
Мүндай тәжірибе — зандар жинағын жасау мемлекеттердің көпшілігіңце
Инкорпорация арқылы нормативтік актілер тек сырттай реквизиттеріне сәйкес
Нормативтік актілердің ішкі қүрылысындағы кемшіліктерді, олқылықтарды, қайталауды жою
Консолидация процесінде нормативтік актілердің қоғамдағы қатынастарды реттеп, басқару
1). Консолидация процесін жүргізетін заң билігінің органда-ры. Сондықтан
2). Консолидацияда біріктірілген нормативтік актілердің заң-ды күштері жойылады.
Қазіргі заманда нормативтік актілерді консолидация арқылы жүйелеу процесі
Кодификация - нормалардың мазмүнының үқсастығына қарай жіктеп, ғылыми
Нормативтік актілерді кодификациялау процесінде олардың мазмүны өзгеріп, ескірген
2). Кодекстерді жаңарту, өзгерту тек парламенттің қүзыретіндегі
- өкілеттігіндегі мәселе.
3). Қоғамдағы қүқықтың сапасын жақсартудың ең маңызды, негізгі
Кодификацияның түрлері: Конституция, Кодекс, ережелер, жар-нама, әскери заң,
Қазіргі заманда мемлекеттердің басым көпшілігінде кодифи-кация кеңінен қолданылады.
Қоғамдағы нормативтік актілерді жүйеге келтірудің екінші әдісі
- барлық нормативтік актілерді жинақтау, сақтау, бақылау
Нормативтік актілерді жинақтау, сақтау, бақылау мемлекеттік органдардың, қоғамдық
Қорытынды
Қорыта келгенде жоағарыда айтылған барлык мәліметтерді жинақтай келе
- жүйелеу – бұл нормативтік актілерді реттеу, оларды
- жүйелеу түрлері: инкорпорация, консолидация, кодификация
-құқықтық жүйелеу мен заңнамалық жүйелеу арасындағы қатынасты қарастырдық
Сонымен қатар мынадай қағидаларға келдік: заң жүйесі дегеніміз
Сондай-ақ, нормативтік құқықтық актілер негізгі және туынды актілер
1) Конституция, конституциялық заңдар, кодекстер, заңдар;
2) Қазақстан Республикасы Президентінің Конституциялық Заң күші бар
3) Қазақстан Республикасы Парламенті мен оның палаталарының нормативтік
4) Қазақстан Республикасы Үкіметінің нормативтік қаулылары;
5) Қазақстан Республикасы Конституциялық Кеңесінің, Жоғарғы Сотының және
6) Қазақстан Республикасының министрлері мен өзге де орталық
7) Орталық мемлекеттік органдардың нормативтік құқықтық қаулылары;
8) Мәслихаттардың нормативтік құқықтық шешімдері, әкімдіктердің нормативтік құқықтық
Нормативтік құқықтық актілердің туынды түрлеріне мыналар жатады:
1) Регламент – қандай да бір мемлекеттік орган
2) Ереже – қандай да бір мемлекеттік органның
3) Қағида – қандай да бір қызмет түрін
4) Нұсқаулық – заңдардың қоғамдық қатынастардың қандай да
Қазақстан Республикасының заңдарында туынды түрдегі нормативтік құқықтық актілердің
Мемлекеттік органдар мен лауазымды адамдар қабылдайтын жеке қолданылатын
Яғни, заңнамалар адамның құқықтық дәрежесін анықтайды. Құқық тек
Сөйтіп құқық туралы сөз қозғалғанда, нақты мемлекеттегі қолданылып
Қолданылған әдебиеттер
Нормативтік-құқықтық актілер:
Қазақстан Республикасының Конституциясы 1995 жыл.
«НОРМАТИВТІК ҚҰҚЫҚТЫҚ АКТІЛЕР ТУРАЛЫ» Қазақстан Республикасының Заңы 1998
Арнайы әдебиеттер:
1. Ағдарбеков Т.
2. Василенко А.А. Логико-структурные
3. Государственная программа правовой
4. Жоламан Қ.Д.,
5. Зиманов С.З. Новая
6. Керимов Л.А. Кодификация
7. Кодификация и систематизация
8. Подготовка и издание
9. Пронина В.С. Современное
10. Основы теории государства и права /Под ред.
11. Черданцев А.Ф. Государственная власть и ее обновление
12. Черданцев А.Ф. Теория государства и права/А.Ф.Черданцев.–М.: Юрайт,2002.
Қосымша әдебиеттер:
1 http://www.kyzmet.kz/
2 http://edu.vkgu.kz/
3 http://pravouch.com/
Заңдарды жүйелеу –бұл нормативтік актілерді бір тəртіпке келтіру,
Тəсілдері
Кодификация – бұл еркін, жүйеленген, іштей келісілген, ірі
Инкорпорация – бұл əрекет етуші нормативтік актілерді мазмұнына
Ресми
Ресми емес



Ұқсас жұмыстар

“ЗАҢДАРДЫ ЖҮЙЕЛЕУ”
Кодификация (сұрыптау) және инкорпорация (реттестіру) құқықтық нормаларды жүйеге келтірудің негізгі жолдары
Заң актлерін кодификациялау
Президенттің нормативтік жарлықтары
Жүйелеу және оның түрлері
Нормативтік актілерді жіктеу туралы жалпы түсінік
Заңға бағынышты нормативтік актілер
НОРМАТИВТІК ҚҰҚЫҚТЫҚ АКТІЛЕРДІ ЖҮЙЕЛЕУДІҢ ЖАЛПЫ СИПАТЫ
Әділет органдарының актілері
Қүкық шығармашылық процесінің негізгі сатылары (стадиялары)