2004 жылдардағы Қостанай облыстық еңбек, халықты жұмыспен қамту




Жоспар
І.Кіріспе.......................................................................................................................3
ІІ.Негізгі бөлім.
1.Жастарға кәсіби білім беру мәселесі...................................................................5
2.Жастар еңбек нарқында......................................................................................12
3.Жастар арасында жұмыссыздық проблемасы және оларды шешу
жолдары.....................................................................................................................20
ІІІ.Қорытынды.........................................................................................................25
IV.Әдебиеттер...........................................................................................................26
Кіріспе.
Қоғамды дамытудың экономикалық жолының бірі - нарықтық жағдай
Өзекті мәселе.Жас ұрпақтың дүниетанымындағы өзгерістердің мәнін ой елегінен
Алдыңғы толқын ағалардың кейінгі толқын — інілерге, яғни
Осынау сұрақтардың қай-қайсысы да айрықша ден қоюды қажет
Біз ешкімді енжар қалдырмайтын қызықта таңғажайып уақытта өмір
Зерттеу заты. Дәл осы тұста оқырман назарын мынаған
Зерттеу нысаны.Олар, шынында да, қандай еді? Өткен ғасырдың
Мақсат,міндеті.Дәлірек айтқанда, ол заманда жас ұрпақгың рухани әлемі
Бір жағынан, жастардың алдыңғы қатарлы отряды, анағұрлым белсенді
Қайшылығы.Жастардың моральдық бет-бейнесі ең басты шарт еді, әлеуметтік
Ғылыми болжам.Сол жылдардағы жастар өздерінің еңбегі неғұрлым жемісті
Методалогиялық негіздер.Социалистік қоғамда жас адамның тұлға ретінде қалыптасуы
1.Жастарға кәсіби білім беру мәселесі.
Жастар қанша өзгеше қасиеттерге ие болмасын, ол таптан,
Сексенінші жылдары Батыста жастардың әлеуметтік қарсылылығы саябырси бастады.
нан, әйтсе де, бәрінен бұрын, күллі жүйедегі бұрынғы
"Менің зауытым!", "Менің бригадам!" ~ бұл Совет жастарының
Бүгінгі жастарға, олардың ата-аналарына қарағанда, әлдеқайда қиын. Батыстағы
"Ұяда не көрсе, ұшқанда соны іледі". Тәрбиелік мәні
Қазір жас адамдар бір кездері ата-аналары пәлендей бой
Қалай болғанда да, жастардың бір толқынынан екіншісінің өзгешелігі
X. Шельски XX ғ. жастарының тарихи үш толқынын
Ұрпақ жөнінде едәуір кең көлемді теория ұсынған ғалым
Бір кездегі немесе осы заманғы жас толқын өмірдің
Осы кезең-кезеңге бөлу үрдісіне сай, біріншісі — революционерлер
А.И. Афанасьева былай деп атап көрсетеді: "Мирасқа қалғанды
Ұрпақ алмасуына орай қоғамдық санадағы өзгеріс үлкендерді мазаламай
Жастар үлкендердің айтқан акындарынан ғибрат алып қана қоймайды,
Жоғарыдағы сөз етілген жайларды талдай келе, біз сеніммен
Жас ата-аналар, өздерінің пайымдауынша, балаларының жанын жаралап алмау
"Өз достарыңыздан қорықпаңыздар — ең арысы олар сізді
Бүгінгі таңда балалар көзді ашып-жұмғанша есейеді. Сондықтан да
Өз өмірімнің өткенінен бас тартуға болмайды, онсыз бүгінің,
Егеменді ел болып, демократиялық қоғамға аяқ басқалы кеп
Рынок талабын терең түсініп, демократиялық қоғам ережелеріне сай
Қазақстан Республикасы Ғылым Академиясының академигі, химия ғылымдарының докторы,
Әрине, сана-сезімі, адамгершілігі; мәдениеті, еңбексүйгіштігі төмен жастардың мұндай
Жастар тәрбиесінің қиын да құбылмалы кезеңі жоғары оқу
2.Жастар еңбек нарқында.
Бүгінгі танда жастар қоғамның саяси, экономикалық және әлеуметтік
Статистика мәліметтері бойынша, 2001 жылы қазақстандық жоғары оқу
Жұмыссыздық жастардың білімі бойынша құрамы
Жылдан жылға оку-ағарту, экономика және құқық салаларында мамандық
Жоспарлы экономикалық жүйеде түлектерді халық шаруашылығының әртүрлі салалары
Республика үкіметі жастар мәселесінің, оның ішінде жұмыспен қамтудың
Статистика мәліметтері бойынша, 2001— 2002 жж. 15—24 жас
Сонымен, 2001 жылы 15—24 жас аралығындағы жұмыссыз жастар
Қостанай, Павлодар, Солтүстік Қазақстан облыстары мен Алматы қалаларынан
басқа жерлерде негізінен азайғаны байқалады. Жұмыспен қамту сұрақтарымен
Талдаулар нәтижесіне сүйенсек, жұмыспен қамту ұйымдарына хабарланатын жұмыс
Талдаулар жұмыссыз жастардың тек үштен бірі ғана өкілетті
Жұмыспен қамту орталықтарына көмек сұрап барған жұмыссыздар саны
Жұмыспен қамту орталығына жұмысқа орналастыруға көмек сұрап барған
Кестеде көрсетілген талдаулардың нәтижелері 2001—2003 жылдары облыс бойынша
Жасалған талдаулар жұмыссыз ретійде тіркелетін жастардың жартысына жуығының
Қостанай облысы бойынша 16—24 жас аралығындағы жұмыска орналасуға
Жұмысқа орналасқандар мен жұмысқа орналасуға көмек сұрап барған
Жастардың жұмысқа орналасу мәселесін шешу үшін толық емес
Оған 2001-2003 жылдарда жұмысқа орналасқандар үлесінің 1%-дан да
Жастарға арналған, оқытатын шаралар негізінен уақытша жүріледі. Олар
Қостанай облысының аудандары мен қалалары бойынша жастарды жұмысқа
Еліміздегі жастардың еңбек нарығында қалыптасып отырған жағдай бұл
3.Жастар арасында жұмыссыздық проблемасы және оларды шешу жолдары.
Казақстандағы еңбек рыногына тән нәрсе: ол республиканың аймақтар
Жұмыскерлердің жұмыстан босау, жұмыс орындарының және еңбек ресурстарының
Елдегі жұмыссыздықгы төмендету және жұмыспен қамтуды қамтамасыз ету
Республика бойынша жұмыссыз жастардың кәсіптік классификациялық кұрамын тексергенде,
Осылайша, жастардың жұмыс бастылығының, әсіресе жастардың арасындағы жұмыссыздықтың
1998 жылдың ортасынан бастап жұмыссыздықгың төмендеуін экономистер өндіріс
Жастардың жұмыссыздыққа деген көзқарасы, олардың жұмыссыздыкгы ақиқатгық деп
Жастар үшін қолайсыз әлеуметтік жағдайға байланысты, оларды әлеуметтік
Жастардың жұмысбастылық мәселесі, қоғамның оларды қабыл алмауы сияқгы
Экономистер жаппай жұмыссыздықтың негативтік көріністерін, жалпы ұлттық өнімнің
Жұмысшыларды жаппай жұмыстан босату жане оларды өндірісте жұмысқа
Олардың ақыл-ойының, интеллектуалдық және кәсіптік-біліктік потенциалының төмендеуі;
Еңбек және жұмыс іздеу мотивациясын жоғалтуы;
Әлеуметтік ауытқуының ұлғаюы, яғни әлеуметтік институттардың нормативсіз жұмыс
Жұмыссыздық - бұл езіне тән ерекше социологияның бір
Жұмысынан айырылған жағдайда немесе "керексіздік синдромы" жұмысқа қабылданбаған
Жас жұмыссыздардың әлеуметтік-психологиялык жағдайына, жұмыссыздықтың институтцияланған фазалары: аландау
Қоғамда болып жатқан әлеуметтік-экономикалық өзгеріулер, моральді-психологиялық қарым-катынастардын тапшылығы,
Жастардың жұмыссыздығы, әсіресе жасеспірімдер, комелетке толмаған мектеп жөне
Жастардың жұмысбастылығы төңірегінде болып жатқан процестердің негативтік байқалуы,
Қорытынды.
Қазақстанда жастардың жұмысбастылық проблемасының жоғарыда аталып өткен негативтік
Қазақстан қоғамында жастарға және олардың проблемаларына, сол сияқты
Дамыған енеркәсіптік елдердің тәжірибелері көрсеткендей, өндірістің жаңа төсілдері
Әдебиет.
1.Қазақстан Республикасының "Халықты жұмыспен камту туралы" Заңы, 2001
2.С. Исабаева. Выпускники ВУЗов на рынке труда// Труд
3.Регионы Казахстана. Сатистический сборник, 2003 г. Под ред.
4.Социально-экономический паспорт Костанайской области, г. Костанай, 2004 г.
5.2001—2004 жылдардағы Қостанай облыстық еңбек, халықты жұмыспен қамту
6. 2001-2004 жылдардағы Қостанай қалалық еңбек,халыкты жұмыспен қамту
7.Бабосов Е.М., Борковская Е.Л., Веэрманн Р.К. Нравственный облик
8.Смирнов Г.Л, Советский человек. Формирован социологического типа личности.
9.Қазақстандағы жастар саясаты.-Алдаспан,2001,N10.
10.Қасымова.А. Жастар саясаты эәне әлеуметтік қорғау.-
11.ҚР-ғы жастардың әлеуметтік мәселері.-Саясат,2006, N9.
7




Ұқсас жұмыстар

Жастар арасында жұмыссыздық проблемасы және оларды шешу жолдары
Жастарды еңбекке баулу
Депрессивті қалалардың өзекті мәселелері және оларды шешу жолдары
Жұмыссыздық және оның әлеуметтік - экономикалық салдары туралы ақпарат
Жастар тәрбиелеудегі саяси элитаның ықпалы
Қазақстанда халықты жұмыспен қамту саласындағы әлеуметтік-саяси жұмыстар
Еңбек нарығы жұмыссыздық
Қазақстанның шағын қалалардың дамыту бағыттары
Шағын қалалардың әлеуметтік-экономикалық даму жағдайлары (Арқалық қ. мысалында)
Мемлекеттің халықты әлеуметтік қорғау жүйесін жетілдіру жолдары