Тіл жаттығулары


Жоспар
КІРІСПЕ 2
1. ТІЛДІҢ ЛЕКСИКАЛЫҚ ЖҮЙЕСІ ТУРАЛЫ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕР
1.1. Тілдің лексика жүйесі мен құрамы 6
1.2. Лексиканың салалары мен түрлері 10
2. ШЕТ ТІЛІ САБАҚТАРЫНДА ОҚУШЫЛАРДЫ ЛЕКСИКАҒА ҮЙРЕТУДЕ
2.1. Лексиканы оқытудың ерекшеліктері 13
2.2. Лексиканы оқытудың негізгі жолдары мен әдістері
2.3. Шет тілін оқытуда сөздік қорды арттырудың
3. ЭКСПЕРИМЕНТ ЖҰМЫСЫ 29
ҚОРЫТЫНДЫ 37
ТІРКЕМЕ 1 39
ТІРКЕМЕ 2 39
ТІРКЕМЕ 3 40
ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ 41
КІРІСПЕ
Тіл, тілдің қазіргі сөз байлығы – ұрпақтан-ұрпаққа
Әр халық лексикасы – сол халықтың басынан
Тіл, тілдің лексикасы үнемі даму процесінде
Тілдің лексикасы тілдегі сөздердің қолданылу аясы, шеңберіне
Сондықтан да, әр стильдің өз қызметіне қарай
Сол сияқты шет тілінің лексикалық стиліне тән
Сондықтан да, шет тіліне үйретуде үйренушілерге лексикалық
Сонымен қатар, шет тілінің ауызекі сөйлеу лексикасы
Бүгінгі таңда Қазақстан Республикасының шет елдермен экономикалық,
Жалпы шет тілдерін меңгеру арқылы кез-келген адам
Шет тілі арқылы оқушы әлемді таниды, тілін
Курс жұмысының өзектілігі: қазақ тіліндегі сияқты шет
Олай болса, адамдар бір-бірімен қарым-қатынас жасай алмаған,
Курс жұмысының теориялық мәні: тіл лексикасы үнемі
Лексиканы оқыту мен оны үйрету туралы айтқанда,
Курс жұмысының мақсаты: лексика ұғымына жалпы сипаттама
Курс жұмысының міндеттері:
Лексика ұғымына ғылыми-теориялық тұрғыдан толық қанды
Лексиканың салалары мен қорлану жүйесі туралы сипаттау.
Шет тілі лексикасының ерекшеліктерін ашып көрсету.
Шет тілін үйретуде лексиканы оқытудың тиімді жолдарын
Шет тілі пәніне деген оқушылардың қызығушылықтарын арттыру.
Курстық жұмыстың пәні: шет тілі үрдісі.
Курстық жұмыстың нысаны: шет тілі пәнінде оқушылардың
Курстық жұмыстың болжамы: шет тілі пәнінің негізгі
Курс жұмысының әдістері:
Педагогикалық және шет тілін оқыту бойынша әдебиеттерді
Журналдардағы және мерзімді басылымдардағы шет тілі пәні
Оқытудың әртүрлі әдістерді қолдану.
1. ТІЛДІҢ ЛЕКСИКАЛЫҚ ЖҮЙЕСІ ТУРАЛЫ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕР
1.1. Тілдің лексика жүйесі мен құрамы
Лексика тілдегі барлық сөздердің жиынтығы деген мағынада
Басқа тілдер секілді, ағылшын тіл ғылымында да
Сонымен, лексикология дегеніміз — тілдің лексикасын, дәлірек
Тілдегі әрбір сөзде белгілі мағына бар. Мағынасыз
Лексикология сөзді тілдің сөздік құрамының өлшемі —
Сөз дегеніміз — басқаға тәуелсіз, жеке қолдануға
Тіл – адамдардың бір-бірімен пікір алысатын, қарым-қатынас
Ал, қай тілде болсын, сол тілдің мәдениетін
Тілі мен әдебиеті, өнері мен мәдениеті өркендеген
Тіл ерекшеліктері түрлі-түрлі тұрғыдан, әсіресе тілдің түрлі
Тіл деңгейі бір-бірімен тығыз байланыста болатыны мәлім.
Морфемалардан лексема құралады. Ал, лексемалар тіркесі синтаксистік
Пікірімізді тағы бір нақтыласақ, бұдан тілдің фонемалық
Тілдің лексикасы – белгілі бір жүйелер жиынтығы
Тіл-тілдің лексикалық ерекшеліктерін жан-жақты және өзара байланысты
Тілдің осындай сан алуан қыр-сыры мол сөз
Мұнымен қатар лингвистикада лексика термині тағы да
Лексика – тілдегі сөздердің жасалуы мен шығу
Лексика – тілдегі сөздердің қолданылу аясы мен
Лексика – тілдің сөздік құрамының белгілі бір
Лексика – белгілі бір әдеби бағытқа тән
Сонымен, лексика дегеніміз – белгілі бір тілдегі
1.2. Лексиканың салалары мен түрлері
Қолданылу аясы мен шеңберіне қарай лексика мынандай
ауызекі сөйлеу тілі лексикасы;
тұрмыстық лексика – күнделікті жиі қолданылатын аса
Кәсіби-жазбаша лексика – ғылыми әдебиетте, публицистикада, ресми
Ғылыми лексика – белгілі бір ғылым саласында
Қоғамдық-публистикалық лексика – қоғамның өндірістік күштерінің алға
Өндірістік-техникалық лексика – өндірістік – техникада және
Ресми-іс қағаздары лексикасы – ғылыми-әдебиетте, публицистикада,
ресми-іс қағаздарында сөйлеу тілі стилдерінің қолданылуы.
Аймақтық лексика – сол аймақтың тіліне ғана
Әлеуметтік лексика;
және т.б. деп те көптеген түрлерге бөлінеді.
Белгілі бір стильдік қабаттары мен қолданылу ерекшеліктеріне
Бейтарап – белгілі бір сөйлеу тіліне телінбеген
Жалпылама – бұны кейде қарапайым лексика да
Қарапайым – фамильярлық лексикамен де қоян-қолтық болады.
Эмоционалды – тілдің эмоционалды бояулары мен құралдарын
Экзотикалық – бір тілге кейбір басқа тілден
Фамильярлық - Фамильярлық лексика – көбінесе ауызекі
Интернационалдық.
Көтереңкі.
Вульгарлық.
Актив.
Пассив деп те бөлінеді.[22; 10-11]
Тілдегі сөздер жалпы бола отырып, өмірдегі, айналадағы
атауыш сөздер; 2) көмекші сөздер;
Атауыш сөздерге – зат есім, сын есім,
Екінші тобы – тілде жеке тұрғанда дербес
Үшінші тобы – аралық немесе орынбасар сөздер.
2. ШЕТ ТІЛІ САБАҚТАРЫНДА ОҚУШЫЛАРДЫ ЛЕКСИКАҒА ҮЙРЕТУДЕ
2.1. Лексиканы оқытудың ерекшеліктері
Лексика – тілдегі сөздердің жасалуы мен шығу
Лексика – сөздер және олардың тілдегі сөздердің
Сонымен, лексика дегеніміз – белгілі бір тілдегі
Лексиканы оқыту мен оны үйрету туралы айтқанда,
Әрбір сыныпта бұл сұрақтардың өзіндік ерекшеліктері бар,
Оқушылардың лексикадан білімін игеру негізінде жазбаша сауаттылықты
Лексикалық жаттығулар сонымен бірге сөздік жұмыстарын жүргізуді
Кез-келген тіл ауызша сөйлеуден басталады. Барлық тілдердің
Ағылшын тілінің сөзін үйретудің негізгі түрі –
Аударманы қолданудың басты жетістігі – сөздің туған
Тілді аударып пайдалану оқытудың барлық кезеңінде жүргізіліп
Мысалы:
A book {buk} – книга, кітап
This is a book. Give me a
Сөздерді үйретудің басқа бір түрі – көрнекілікті
Көрнекіліктердің басты маңызы – бұл оқушылардың ағылшын
Мектепте жүргізілетін ағылшын тілі атмосферасы болғандықтан, тек
Барлық көрнекіліктер сыртқы және ішкі
Заттық немесе суретті көрнекіліктердің сөздің мағынасын берудегі
Тілдік көрнекіліктер шет тілін оқытуда кеңінен қолданылуы
Сөздің мағынасын сөйлем аясында түсіндіру.
Сөздің мағынасын антонимдер, синонимдер арқылы түсіндіру.
Сөздің мағынасын сөз жасау белгілері бойынша түсіндіру
Сөздің мағынасын оның шет тілінде берілген анықтамасы
Енді осы тілдік көрнекіліктерді басты негізгі мықты
қарастырайық.
Контекст-мағына – бұл көрнекіліктің пайдасы сөздің сөйлемде
Сондықтан, сөйлемдегідей мағынасын іздеп табу керек, бұл
Мысалы:
T. It was hot. We had nothing
Do people need water or bread when
P1. They need water.
T. What do people need when they
P2. They need water (or smth to
Шет тілінде лексиканы үйретуде лексикалық қиындықтар –
Мысалы:
The horse is slipping. The horse is
They worked till night. They walked till
Міне, осындай сөйлемдерді түсіну өте қиын, оқушылар
Мысалы:
East – west take
Әсіресе, логтан кейін қолданылатын етістіктер.
Put on: put off – put
Take off: see off – going for
Лексиканы меңгертудегі сыныптар бойынша нормалар:
4 – сынып:
300 жаңа сөз меңгеру;
Зат есімнің жұрнақтары -er, -or, -tion, -ing;
Сын есімнің жұрнағы – у.
6 – сынып:
400 жаңа сөз;
Зат есімнің жұрнақтары -ment, -ism, -ist;
Сын есімнің жұрнақтары - is, -al, -ical;
Қосымша меігерілетін жұрнақтар: -mis, -dis.
7 – сынып:
400 жаңа сөз;
Зат есімнің жұрнақтары -ance, -ence, -ant, -ent,
Етістіктің жұрнақтары -ize, -en, -ate, -y.
8 – сынып:
300 жаңа сөз;
сын есімнің жұрнақтары -iue, -ous;
Етістіктің жұрнағы – en;
сөз алдына қойылатын жұрнақ - anti.
9 – сынып:
300 жаңа сөз меңгерту;
тұрақты сөз тіркестері.
10 – сынып:
250 жаңа сөз;
Тұрақты сөз тіркестері.
11 – сынып:
150 сөз.
Барлығы 3000 сөз меңгеріледі, тұрақты сөз тіркестері.
2.2. Лексиканы оқытудың негізгі жолдары мен әдістері
Тілді үйретудің мақсаттарының бірі – оқушыны сөзді
Сөзді тыңдау дегеніміз – оның акустикалық формасын
Сөзді айтуға тек қана тыңдау мен сөйлеуді
Сөзді дұрыс айтпау, оны түсінбеуге әкеп соғады.
Кіріспе курсы кезінде қалыптасқан тыңдау, айту дағдылары
Айту дағдысын дамыту жаттығулары 2 топқа бөлінеді:
Таныстыру жаттығулары егер сөздің мағынасы түсінікті болса,
Үйрету жаттығулары – ағылшын тілі дыбыстарын, тіркестерін,
Дауыстап оқу кезінде тіс аралық дыбыстардың айтылуынан
This, that, with, without, other, another, thing,
Ең бірінші лексикалық дағдыларды қалыптастыруға арналған сабақтар
Егер, оқушы ағылшын тіліндегі бір сөзді кездестіріп
Әрине, біледі, бірақ оқу үшін мұндай білім
Себебі, мәтінді оқып жатқан кезде, сөздің мағынасын
Сондықтан, әрбір шет тілі сөзін игеру керек,
Сөйлеу әрекетінің кез-келген түрі үшін керек болатын
Сөз игеруге үйретудің негізгі 3 сатысы бар:
Бірінші сатыда мұғалім келесі күні берілетін мәтінде
Бұл сатыда берілген жаңа сөздерді бұрыннан таныс
Ең соңғы сатыда оқушы жаңа сөздерді толық
Оқу процесі оңайдан қиынға қарай оқытуға бағыттылады,
Шет тілі пәнінің әрбір сабақтарында оқытылатын
Шет тілін оқытуда лексиканы меңгерудің рөлі ерекше.
Сөздер оқытылатын тақырыптарға байланысты іріктеліп беріледі.
1) тілде жиі қолданылатын сөздер;
2) оңай құрылатын сөз тіркестері;
3) тақырып, мәтінде кездесетін сөздер;
4) сөз жасау жолдарын түсіндіру үшін қолданылатын
Мектеп бітірушілердің сөздік қоры өте аз болады.
Мұғалім жаңа сөздерді үйретуде 2 нәрсені есте
оқушы сөзді тыңдап түсініп және оқығанды аудара
сөйлеуде дұрыс мағынасын орынды қолдана білуі керек.
Оқушылар лексикалық және грамматикалық тақырыптарға байланысты әр
Оқушылардың жаңа сөздермен өзіндік танысуы, бұл жұмыс
Жаңа сөздерді игеру сөзбен бірінші танысудан басталады.
Әрі қарай сол сөздермен лексикалық жаттығулар орындалады.
Егер, оқушы ағылшын тіліндегі бір сөзді кездестіріп
Әрине, біледі, бірақ оқу үшін мұндай білім
Себебі, мәтінді оқып жатқан кезде, сөздің мағынасын
Сондықтан, әрбір шет тілі сөзін игеру керек,
Жаңа сөздер, жаңа лексиканы үйреткеннен кейін, олар
Сөздердің мағынасын үйретудегі синонимдер мен антонимдердің маңызы
Сөйлемдегі сөздердің қолданылу мағынасы да әртүрлі жағдайларда
Мысалы:
greet – big – large
nice – beautiful
low – not high
town – city
long – short
Сөз жасау: сөз жасау жолдарын талдау сөз
Мысалы:
T: You know the words: «worker», «teacher»,
P1: Tolstoy.
P2:Chekhov.
P3: Gorky.
T1: That’s right. Is Sholokhov a write?
P4: Yes, he is.
T: Is Repin a write?
P5: No, he is not.
T: Is Katayev a write or a
P6: He is a write.
Сөздің мағынасын ағылшын тілінде бейнелеу (суреттеу). Сөздің
Мысалы:
T: A new word is «blind». A
P1: No, he can’t.
T: What can’t a blind person do
P2: He can’t see.
T: He can’t see because he is
P3: Because he is blind.
Тілдік көрнекілікті барлық оқу кезеңінде қолдануға болады.
Шет тілі сабағында суреттерді жақсы дайындық
Сөздер мәтінді оқымастан бұрын түсіндіріледі. Сөзді жекелеп
Сөздің мағынасын түсіндірудің жолдары сөздің түріне және
Сөзді мәтінді оқымастан бұрын түсіндіру үшін жаңа
Сөздермен жұмыс жасау жолдары мына үлгі бойынша
затты көрсету;
сөзді бірнеше рет айту;
сөзді туған тілге аудару;
сөзді жекелеп немесе хормен айту;
сөзді тақтаға транскрипциясымен, аудармасымен жазу;
мұғалімнің көмегімен дыбыстарға әріптік талдау жасау;
сөзді сөздікке жазу.
Әрі қарай мәтінді оқу кезінде сөздің мағынасы
Шет тілі ережесін оқыту негізінде оқушылардан оны
Түсіну шеберлігі бойынша мұғалімнің айтқан сөзін, ойын
Оқушылармен үнемі аралық тіл арқылы сөйлесу ағылшын
Осыдан барып ұстаздың алдында оқушылардың білім деңгейі,
2.3. Шет тілін оқытуда сөздік қорды арттырудың
Сабақта тіл дамыту жұмыстарына баса назар аударып,
Бүгінде шет тілі пәніне қажетті көрнекіліктер біршама
Көрнекі оқу құралдары сол пәндегі, сол сыныптағы
Көрнекіліктерді 4 топқа бөлуге болады:
Жалпы көрнекі құралдар: техникалық құралдар, компьютер, бейнетаспалар,
Даяр плакаттар, портреттер, карталар.
Қолдан жасалған құралдар: сызба, кесте, аппликация, дидактикалық
Әр модулға арналған тест сұрақтары.
Оқыту барысында көрнекіліктерді жүйелі пайдалану, тақырыпқа қатысты
Шет тілі сабақтарында қолданылып жүрген көрнекіліктер көп.
Forms of Nouns
Simple
(Негізгі. Дара) Derivative
(Туынды) Compound
(Күрделі)
Arm Pianist Schoolgirl
Ball Writer Snowball
Pen Childhood Snowman
Man Kingdom Penknife
Ear Sailor taxi-driver
Сонымен қатар кесте көрнекілігі арқылы сан есім,
Әр сабаққа арналған түрлі-түсті суреттер көрнекілігі шет
Суретпен жұмыс жүргізудегі мақсат – жаңа сөз
Суретпен жұмыс мынадай тәсілдер арқылы жүргізіледі: сынып
Түрлі-түсті үлкен суреттер тақтаға ілінеді. Әрбір оқушы
Кім көбірек құрастырса, сол жеңімпаз болады. Бұл
Шет тілі сабақтарында қолданылатын көрнекіліктің бір түрі
Оқушы дидактикалық карточка арқылы орындау барысында ойланып
Сонымен қатар «Жыл мезгілдері», «Жыл аттары», «Ай
Ойынның шарты жүргізуші доп алып, айдың атын
Ай аттары:
Ағылшын тілінде Қазақ тілінде Орыс тілінде
January Қаңтар Январь
February Ақпан Февраль
March Наурыз Март
April Сәуір Апрель
May Мамыр Май
June Маусым Июнь
July Шілде Июль
August Тамыз Август
September Қыркүйек Сентябрь
October Қазан Октябрь
November Қараша Ноябрь
December Желтоқсан Декабрь
Апта күндері:
Ағылшын тілінде Қазақ тілінде Орыс тілінде
Monday Дүйсенбі Понедельник
Tuesday Сейсенбі Вторник
Wednesday Сәрсенбі Среда
Thursday Бейсенбі Четверг
Friday Жұма Пятница
Saturday Сенбі Суббота
Sunday Жексенбі Воскресенье
Сол сияқты жыл мезгілдері, жыл аттарына да
3. ЭКСПЕРИМЕНТ ЖҰМЫСЫ
Кез келген курстық жұмыс және зерттеу жұмыстарын
Эксперименттің психологиялық-педагогикалық мәні – оқушыларға дер кезінде
Эксперимент барысында мұғалім оқушылардың алған білімді игеруі
Зерттеу жұмысымды Өскемен қаласындағы №3 көпбейінді қазақ
Зерттеу жұмысының мақсаты - шет тілі сабақтарында
Зерттеудің міндеттері:
Лексикалық дағдыны қалыптастыру.
Лексикалық қорды молайту.
Сөздерді дұрыс қолдануға және аудармасын дұрыс таба
Сөз бойынша сөйлем құратуға үйрету.
Сөзді дұрыс айтуға және жазуға үйрету.
Соған байланысты әртүрлі таныстыру жұмыстарын жүргіздік.
1. Оқушылардың лексикадан білімін игеру негізінде жазбаша
2. Лексикалық жаттығулар сонымен бірге сөздік жұмыстарын
3. Сөздің мағынасына байланысты жаттығу жұмыстарында, әсіресе
4. Тіл дамыту, лексикалық қорды байытуда көптеген
Оқығандарын ауызша айтып беруге үйрете отырып, олардың
5. Тіл дамытуда арнайы өткізілетін сабақтардың маңызы
6. Оқушылардан ауызша әңгімеде не суреттеме жаcағанда,
7. Ең негізгісі, шет тілінің әрбір өтілетін
Шет тілі пәнінің сабақтарында оқушыларға лексиканы меңгертудегі
5 - сынып – 400 жаңа сөз.
Осы талаптарға байланысты зерттеу жұмысының барысында эксперимент
Лексиканы үйретуде күрделенген жаттығу тапсырмаларды қолдандық. Бұндай
Лексиканы үйретуде лексикалық жаттығуларды, яғни сөздерді тануға
арналған жаттығуларды қолдандық.
- Listen to the words and recognize
- listen to the sentences and say
I spend my holidays in the country.
Шет тілін оқытудағы негізгі оқулықта мәтінді оқудан
Мәтінді түсінгенін, түсінбегінін анықтау мақсатында «True or
«Talk to your friend» және «Talk to
Эксперимент жұмысының барысында біз оқушылармен «Carol’s kitchen»
Сабақта оқушыларымен ағылшын тілі сабағын қазақ тілі
Whatever one toucan can do
Is sooner done by toucans two
And three toucans it, s very true
Can do much more than two can
Әбдіреде әдемі әтеш отыр,
Әдемі отырған әбдірені әжем ашып отыр.
Қайталанатын дыбыстар: ә, д, ш, р, е
Бірдей дыбысталатын дыбыс - Ә.
Тақтада екі тілде етістіктер берілген.
Оқу – to read
Жазу – to read
Көру – to write
To walk – қыдыру
To go – бару
To make, to do - жасау
Етістіктерді ағылшын және қазақ тілінде хормен оқытып,
5 сыныпта тыңдалым бойынша жүргізілетін жұмыстарды алдын
Тыңдалымға үйретудің нәтижелі болуы мәтінді дұрыс таңдауымызға
Northern Kazakhstan includes North Kazakhstani, Pavlodar, Akmola
Біздіңше тыңдалып дағдысының қалыптасуы фонематикалық және интонациялық
Бақылаудың ең ұтымды түрі ретінде тест жүргізуді
Тілдік материалды тақырыптық негізде беру принципін сақтай
Мысалы, мұғалім телефонды қолдану нұсқауы жазылған кітапшаны
Таныс сөздер мен жаңа сөздерді әртүрлі түспен
Сабақ барысында мынандай тәсілдерді қолдандық: абстрактілі суреттер
Сабақтар барысында сөздің әртүрлі мағынасы, синоним, омоним,
Bear - аю - bear- көтеру
Bear – алыпсатар
To be – бөлу
Table - үстел, табель, тамақ, кесте, тау
Оқушыларға жаңа сөздерді меңгерту үшін оңайдан-қиынға қарай
Лексиканы оқытуда ойын түрлерін мынандай мақсатта пайдалану
1) сөздерді дұрыс меңгерту;
2) орфографияны дұрыс оқыту;
3) дұрыс оқу дағдысын қалыптастыру;
4) лексиканы меңгерту;
5) сөйлем құрылысын меңгерту;
6) оқушы ойын дамыту, дұрыс жазу, айту,
Дидактикалық ойындарға келсек, көбіне бұл ойындар тілдік
Сәйкесінше оқытушы екінші суретті алып, балалардан сол
“A TREE” ойынын өткізудегі мақсат –
«20 QUESTIONS» ойынын да алдық. Лексикалық ойындар
Енді «ЖЕР ШАРЫНА САЯХАТ» ойынын алайық. Бұл
Мұғалім аталуға тиісті затты дене қимылымен, ыммен
Зерттеу жұмысымызды қорытындылай келе, яғни шет тілін
оқушыларға лексиканы үйретуде жоғарыда көрсетіліп сипатталған жұмыс
Яғни, тиімді әдіс-тәсілдерді пайдалану барысында оқушылардың лексикалық
Ал, бақылау сыныбындағы лексикалық дағдыны игеру, сөздік
ҚОРЫТЫНДЫ
Жалпы шет тілдерін меңгеру арқылы, кез-келген адам
Шет тілі арқылы оқушы әлемді таниды, тілін
Қазақ тіліндегі сияқты шет тілінде де сөз
Олай болса, адамдар бір-бірімен қарым-қатынас жасай алмаған,
Шет тілінің лексикасы да үнемі даму, баю
Лексиканы оқыту мен оны үйрету туралы айтқанда,
Оқушылардың лингвистикадан білімін игеру негізінде жазбаша сауаттылықты
Лексикалық жаттығулар сонымен бірге сөздік жұмыстарын жүргізуді
Кез-келген тіл ауызша сөйлеуден басталады. Барлық тілдердің
дыбыс. Сөздер сол дыбыстардан құралады. Сөзді түсіну
Ағылшын тілінің сөзін үйретудің негізгі түрі –
Аударманы қолданудың басты жетістігі – сөздің туған
Оқушылармен үнемі аралық тіл арқылы сөйлесу ағылшын
Лексиканы оқыту мен оны үйрету туралы айтқанда,
Әрбір сыныпта бұл сұрақтардың өзіндік ерекшеліктері бар,
ТІРКЕМЕ 1
Лексикалық минимум кестісі
Лексика саласы бойынша Эксперимент сыныбы Бақылау сыныбы
Зерттеудің басы Зерттеудің аяғы Зерттеудің басы
Лексикалық дағды
33% 72% 32% 63%
Лексикалық сөздік қоры
42% 85% 42% 70%
Ауызша сөйлеу
30% 75% 32% 62%
Сөзден сөз тіркесін құрау
35% 80% 37% 68%
Сөз тіркесінен сөйлем құрау
27% 82% 28% 70%
ТІРКЕМЕ 2
Read. Circle the correct answer
ТІРКЕМЕ 3
Эксперимент барысының лексикалық дағдыны игеру, сөздік қордың
Мұндағы: эксперимент сыныбының нәтижесі - 83%;
бақылау сыныбының нәтижесі - 67%.
ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ
Айтжанқызы. Ж. Мектеп оқушыларына ағылшын тілін оқыту//
Аханов К. Тiл бiлiмнiң негiздiрi - 4-шi
Әбжанова Ж. Мектептегі ағылшын тілі //Бастауыш мектеп.-№2.-2008.
Әбенова З. Ағылшын тіліндегі пәнаралық байланыс //
Баймұқанова Б. Ағылшын тілі практикумы // Астана
Елібаев Қ. Ағылшын тілін оқытудағы қиыншылықтары.//Қазақстан мектебі.-2005.-№4.-10-12
Жұмабаева А.К. Шетел тілінде тыңдап түсінуге үйрету
Игисинова Ә. Шет тілін үйретуде ойындарды пайдаланудың
Қасымбаева С.С. Ағылшын тілінде жаңа технологияларды пайдалана
Қошқарбаев Т. Шет тілінен өзіндік жұмыстарды ұйымдастыру.
Құлыбеков А. Ағылшын тілін жаңа технологиялар арқылы
Машқан Н. Ағылшын тілінің шет тілі ретінде
Мамырбаева С. Шет тілі және оның үйретудің
Нағашыбаева Р. Шет тілін оқытуда жаңылтпаштар мен
Омар Г. Ағылшын тілін оқытуда сатылай комплексті
Өмірзақова Н. Ағылшын тілін оқытуда сөйлеу әрекетін
Реформатский А. , Введение в языковедение //
Рысбаева Г. Ағылшын тілінде сөздік қорды арттырудың
Сатыбалдинова М. Шетел тілін оқытудың маңызы.//Шетел тілін
Тайжанова А.Р.Ағылшын тілі грамматикасын қазақ топтарында салыстырмалы
Уасова Ш. Шет тілін үйретудің негіздері //
Уфимцева А. Слово в лексико-семантической системе языка
Хасан Д. Ғаламдық жаһанданудағы шет тілінің рөлі
//Білім. -2007.-№1.-3-5 б.
Лексика (грек. lexikós —сөзге қатысты) -
1Лингвистика (лат. lingua — тіл) –
Семасиология ( грек. semasla - мағына, және
Күлімбетов С. («Тілі жойылған елдің келешегі болмайды»,
Морфема (грек. «morphe» — «форма») – сөздің
Фонема – тілдің дыбыс жүйесінің ең кіші
Бибеков Қ.( Қазақ тілінің семантикасы, Семей. М.Әуезов
Жетесова Ж.А. (Аударма негіздері, Ақтөбе, 2008 )
translation
spelling
rules of reading
recognize
Зат немесе сурет ретінде берілетін көрнекілік
Тілдік көрнекілік
дыбыстау
Сатыбалдинова М. (Шетел тілін оқытудың маңызы.Шетел тілін
Зат есімнің түрлері
«АҒАШ»
«THERE ARE”
2
ЛЕКСИКАНЫ ОҚЫТУ
Жаңа сөздерді
енгізу
Мақсаттары
мен міндеттері
Шет тілі
Алғашқы бекіту
Жаттығулар жүйесі
Принциптері
Дайындық жатығулары
Тіл жаттығулары
Біліктер мен дағдыларды дамыту. Лексиканы қолдану.
The parrots were
Sam and Uncle Bob climbed
Next to a there was
The big spider was
The spider crawled
The jungle was very
In the evening it was





Ұқсас жұмыстар

Ауызша сөз нормаларын оқытудың психолингвистикалық негізі
Музыкалық білім беру тарихы
Билингв орыстардың қазақша сөйлеу тіліндегі интерференция көріністері
Ағылшын тілінде оқушыларды тыңдап - түсінуге үйрететін жаттығулар
Тыңдау - естіп жатқан сөйлеушінің сөзін түсіну
Шет тілін оқытуда тыңдап – түсіну дағдысын
Жас ерекшеліктеріне сай баланы сауықтыру шараларының маңызы
Жазуға үйретуге түрлері грамматикалық жаттығулардың түрлері және оларды қолдану
Ағылшын тілі сабақтарындағы драма арқылы оқыту әдісін теориялық тұрғыдан негіздеу
Мектеп жасына дейінгі балалардың тіл дамыту әдістемесі