Етістікті оқыту




МАЗМҰНЫ:
Кіріспе............................................................................................4
І тарау. Бастауыш сыныпта алғаш сөз таптары жайлы
1.1. Зат есімді оқыту............................................................. ......6
1.2. Сын есімді оқыту............................................................... ...7
1.3. Сан есімді оқыту.............................................................. .....9
1.4. Етістікті оқыту......................................................... .........10
ІІ тарау. Бастауыш сыныпта грамматикалық күрделі материалдарды оқыту.
2.1. Жаңа материалды түсіндірудің әдіс-тәсілдері...............13
2.2. Оқушылардың тілін дамыту...............................................22
2.3. 3-сыныпта зат есімді оқыту.............................................24
2.4.3-сыныпта сын есімді оқыту...............................................29
2.5. 3-сыныпта есімдікті оқыту...............................................31
2.6. 3-сыныпта етістікті оқыту..............................................33
2.7. Шылауды оқыту...................................................................38
Қорытынды.................................................................................46
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі...........................................47
Бастауыш сыныпта сөз таптарын оқыту
Жоспар:
Кіріспе.
І тарау. Бастауыш сыныпта алғаш сөз таптары жайлы түсінік
1.1. Зат есімді оқыту.
1.2. Сын есімді оқыту.
1.3. Сан есімді оқыту.
1.4. Етістікті оқыту.
ІІ тарау. Бастауыш сыныпта грамматикалық күрделі материалдарды оқыту.
2.1. Жаңа материалды түсіндірудің әдіс-тәсілдері.
2.2. Оқушылардың тілін дамыту.
2.3. 3-сыныпта зат есімді оқыту.
2.4. 3-сыныпта сын есімді оқыту.
2.5. 3-сыныпта есімдікті оқыту.
2.6. 3-сыныпта етістікті оқыту.
2.7. Шылауды оқыту.
Қорытынды.
Кіріспе
Грамматикалық күрделі материалдарды оқытудағы ең күрделі тақырып сөз таптарын
Бұл тақырыпты өткенде, 1-сыныпта сөз таптары жайында бастапқы түсінік
Сөз – сөйлем құраудың матеиалы. Сондықтан бұл тарау бойынша
Одан бұрын тексті оқытып, оның мазмұнын айттырғанда, көшірткенде, тіл
Сөз таптарын оқытудың осы сияқты күрделі мәселелері диплом жұмысында
ЗЕРТТЕУ МАҚСАТЫ:
Бастауыш сыныпта сөз таптарын оқытудың әдіс-тәсілдерін зерттеп, жай және
ЗЕРТТЕУ БОЛЖАМЫ:
Егер бастауыш сынып мұғалімі грамматиканы оқытудың әдіс-тәсілдерін теориялық жағынан
ЗЕРТТЕУ МІНДЕТІ:
2 және 3-сыныптарда сөз таптарын оқытудың әдіс-тәсілдерін зерттеуде озық
І Тарау. Бастауыш сыныпта алғаш сөз таптары жайлы түсінік
1.1. Зат есімді оқыту.
Зат есімді сөйлем ішінде танытудың мәні зор. Сондықтан сұрақты
Зат есімді оқытудағы тағы бір мақсат – балаға заттардың
Одан әрі сұрақтар, көп нүктелер орнына зат есім болатын
Зат есімнің көпше түрі. 2-кластың оқушылары жүзге дейін санап,
1.2. Сын есімді оқыту.
Заттың сынын білдіретін сөздер деген тақырып оқушының сын есім
Сын есімді оқытқанда оған объекті болатын сөздері мол текстерді
Гүлдер, гүлдер, шоқ гүлдер,
Қызыл гүлдер, көк гүлдер...
сияқты тексті алдық дейік, сонда осындағы гүлдер сөзіне қандай
Үлгі бойынша берілген сын есімдерді оқушылар зат есімдерге қатыстырып
Зат есімдерге қатысты болатын сын есімдерді, сын есімге қатысты
1.3. Сан есімді оқыту.
Заттың санын білдіретін сөздер 2-класс балаларына математика сабақтарынан да
Оқушыларға есептік сан есімдерді реттік сан есімдерге айналдыру талап
1.4. Етістікті оқыту
Заттың қимылын білдіретін сөздер жайында балалар 1-класта аздап мағлұмат
Етістікті оқытқанда сұрақ-жауап сөйлемдер арқылы заттлың қимылын білдіретін сөздерге
Оқушыларды осылай етістіктерді танытуға жетектей отырып, ережесін оқытса, бірден
Кел, достар
Кел, жастар
сияқты оңай мысалдан бастаймыз. Оны бала көшіріп, етістіктердің астын
Бастауыш мектепте қазақ тілінің грамматикасын, емлесін оқытуда ерекше
ІІ Тарау. Бастауыш сыныпта грамматикалық күрделі материалдарды оқыту.
2.1. Жаңа материалды түсіндірудің әдіс-тәсілдері.
Оқушылар 3-класта грамматикалық күрделі материалдарды оқиды. Материалдардың күрделі, түсіндіруге
Ол үшін оқушылар материалдардың білімдік, практикалық мәнін, қажеттігін түсінуі
Жаңа материалды түсіндіру екі түрлі әдіспен жүргізіледі. Бірі –
Дедуктивтік әдіс бойынша оқытқанда, алдымен ереже айтылады да, соңынан
Грамматикалық тақырыпты танытып, түсіндіргеннен кейінгі істейтін жұмыс – оқушыларды
Тақырып түсіндірілгеннен кейін, жаңа форманы мағына, қызметі жағынан таныта
1. Тексте өтілген объектіні ерекшелеп беріп, оның грамматикалық белгілерін
2. Текстен объекті түсірірліп, төменде бөлек беріледі де, оқушылар
Келесі кезекте мұғалім оқушыларды өтілген объектіні өз бетімен танып,
1. Тексте объект ерекшеленбей беріледі де, оқушылар өз бетімен
2. Өтілген объектіге оқушылардың өздері мысал келтіріп, талдау жасайды.
3. Сөздерді өтілген грамматикалық формаға қойып, сөйлем құрайды, сөйлемдегі
Біз әр жаттығуда өтілген грамматикалық объектіні атап қана қоймай,
Грамматикалық білімді тиянақты етіп үйретудің үшінші кезеңі мынадай міндет
1. Ауызша айтылған текстен өтілген грамматикалық материалдарға байланысты объектіні
2. Бұрын өтілген тақырыптармен қатар текст бойынша түгел грамматикалық
3. Грамматикалық талдауды емлеге қатысты да жүргізу. Мысалы: түбірдің
4. Диктант, шығарма жаздыру. Бұл жұмыстар – оқушылардың грамматикадан
3-класта оқушылар орыс тілінен енген, орысша дыбыс ерекшелігін ала
3-класта оқушылар тілдің морфологиялық құрылысына негізделген біраз материалдарды өтеді.
Оқушылар бұл жаңа материалдармен қатар, 2-класта өтілген емле, пунктуация
3-класта үйретілетін емле материалдарының мазмұны осындай. Ендігі айтылатын сөз
Емлені меңгеріп алу, психологтардың зерттеуі бойынша, үш кезеңнен тұрады.
Емле ережесін түсіндіру. Емле ережесін түсіндіруде де мүмкін болғанша
Бір грамматикалық құрам төңірегінде сөздердің фонетикалық немесе графикалық ерекшеліктеріне
Емле ережесін таныту, түсіндіру жұмыстың алғашқы қадамы ғана. Емлені
1. Өтілген емле ережесіне қатысты объектілерді жеке беріп, оқушылардан
2. Берілген сөйлем ішінен жаңа өтілген емле объектісін тауып,
3. Оқушылардың өздеріне өтілген емлеге сай мысал таптырып, оларды
Оқушыларды жазу үстінде объектіге қатысты емле ережесін пайдаланып жазуғ,а
1. Жаңа өтілген орфограмма тексте (сөздің жазуға қиын бөлшегі)
2. Жаңа өтілген орфограммаға қатысты сөз түсіріліп беріліп, оқушылар
3. Жаңа орфограмма бұрын өтілген орфограммалармен қатар берілген жаттығуларды
4. Жаңа өтілген орфограммасы бар сөздерді сурет бойынша немесе
5. Түсіндірме, терме диктант жазу.
Оқушылардың жаңа емле ережесін пайдаланып, сауатты жаза білуін автоматтандыру
1. Бақылау диктантын өткізу.
2. Мазмұндама, шығарма жаздыру.
Оқушыларды емлеге үйретуде ерекше ескеретін бір жай бар. Ол
Бұл міндетті орындау үшін жазба жұмысының үстінде сөздердің емлеге
Емле ережелерін есте ұстап, сауатты жазуға машықтандыру үшін, оқушылардың
1. Қате жіберген сөзді көшіртіп, қате жазылған әріптің, буынның
2. Қате жіберген сөзді көшіртіп, сөзді дұрыс жазуға қатысы
3. Қатені түзетпей, тек астын сызып көрсетіп, оны оқушылардың
Емле ережесін танып, тиісті дағды алған соң, оқушылар оны
2.2.Оқушылардың тілін дамыту.
Тіл сабақтарында ылғи назарда ұстайтын мәселенің бірі – оқушылардың
1. Оқушыларға әдеби тіл нормасын меңгерту: диалект сөздерді пайдаланудан,
2. Сөздерді орфоэпиялық нормаға сай айтқызу, сөздерді оқығанда да
3. Оқушының сөздік қорын молайту, сөздерді мағынасына сай таңдап,
4. Оқушыларды сөйлемді тұжырымды, тиянақты етіп құруға үйрету.
5. Сөйлемдерді өзара дұрыс байланыстырып, ойды жүйемен айтуға үйрету.
Тіл дамыту тек арнаулы сабақтарда ғана емес, грамматика, емле
Оқушылардың сөздік қорын молайту мақсаты оқулықта былай іске асырылды.
Мазмұндама өткізуге, әңгіме құрауға арналған жаттығулар тек оқиғаның ретімен
Мұғалім сабақ өткізгенде әр жаттығудың тіл дамытуға байланысты жағын
Ескеретін ең бірінші мәселе - әр жаттығу арқылы
Мазмұндама, шығарма мазмұнға бай, көркем болу үшін, оқушылар тақырыпты
Тіл дамыту жұмыстары тек оқулықтағы материалдармен ғана шектелмейді. Бұл
Тіл дамыту сабақтарынан алған білім, икем де ескеріліп отырылуға
2.3. 3-сыныпта зат есімді оқыту.
Зат есім – үшінші класта өтілетін ең күрделі тақырып.
Зат есімді оқытуда ескеретін жай – тақырып бұрын өтілген
Зат есімнің тәуелдеулі түрі, септелуі – оқушыларға саналы, тиянақты
Тәуелдеулі форманы таныту, оның мағыналық ерекшелігін байқатудан басталып, содан
Оқушыларға септік жалғаулардың синтаксистік қызметін тірек етіп танытамыз. Оқушылар
Олар алдымен септік жалғауларымен, олардың топтасуымен, осыған байланысты терминдермен
Зат есімнің тәуелді түріне жалғанатын ерекше жалғаулар бөлек, арнайы
Тәуелді зат есімнің септелу ерекшелігін оқушылар жақсы біліп, есте
Зат есімдердің септелуін, септік жалғауларын оқушыларға тиянақты білдіру үшін
1. Зат есім сөздерді септеп, жалғауларын атау.
2. Текстен өтілген септіктерде тұрған сөздерді ажыратып, сұрақ қойып,
Мұндай жаттықтыру жұмыстары тақырыптың жаңа өтілген кезінде ұйымдастырылады да,
3. Ауызекі айтылған сөзден, сөйлемнен зат есімді тауып, оның
4. Септіктің сұрағын, жалғауларын жаттау, жатқа айту. Бұл жалғауларды
Оқушылар машықтана келе, зат есімнің формасын оңай танитын болады.
Сөздің септігін тек жалғауға қарап ажыратуға бірте-бірте оқушылардың өзі
Оқушылар ілік септік жалғауды тәуелдіктің екінші жақ жалғауымен шатастырып
Тәуелді сөз бен ілік жалғаулы сөзді қатар жазып, олардың
Зат есімнің септелуін өту үстінде оқушылар қосарлы дауыстыға біткен
Зат есім тақырыбына байланысты тіл дамытуды мақсат еткенде, мазмұндама,
2.4. 3-сыныпта сын есімді оқыту.
3-класта оқушылар сын есімнің дара, күрделі түрін тани отырып,
Мұғалім сын есім туралы түсінікті оқушылардың І, ІІ класта
Күрделі сын есімді танытқанда оқушылардың сөйлеу тәжірибесі ескерілуге тиіс.
Күрделі сын есімдерді жазғанда, олардың әр сөзі бөлек жазылады,
2.5. 3-сыныпта есімдікті оқыту.
Есімдіктер – зат есімнің орнына жұмсалатын сөздер. Оқушылар есімдіктердің
Тақырыпты өту үстінде оқушылар есімдіктердің стильдік қызметін байқап, сөйлегенде,
Есімдіктердің мағынасын, қызметін таныту үшін, мұғалім тақтаға мынадай сөйлемдер
1. Інім үйге кірді. Мен оны терезеден көрдім.
2. Ара гүлге қонды. Ол гүлдің шырынын сорды.
Мұғалім өтілетін жаңа тақырыпты айтып, тақтаға жазып қояды. Содан
Оны деген сөз қандай мағына береді? Ол қай сөздің
Ол деген сөз қандай мағына береді? Қай сөздің орнына
Інім, ара дегендер қай сөз тобына жатады?
Осы сұрақтарға жауап алған соң, мұғалім есімдікке анықтама береді,
Есімдіктердің стильдік қызметін байқату үшін, мұғалім тақтаға мынадай сөйлемдер
Завод қаланың шетінде тұр. Завод тыңайтқыш шығарады.
Осы сөйлемдерді оқып, мұғалім завод деген сөздің екі рет
Есімдіктің септелуін үйрету үшін тақтаға мынадай таблица ілінеді.
А. Кім? Не?
І. Кімнің? Ненің?
Б. Кімге? Неге?
Т. Кімді? Нені?
Ж. Кімде? Неде?
Ш. Кімнен? Неден?
К. Кіммен? Немен?
Мұғалім оқушыларға есімдіктердің зат есім сияқты септелетінін ескертіп, таблица
Сондықтан мұғалім оқушылардан есімдіктердің түбірін, септік жалғауын ажыратуды талап
Оқушылар таблицаны оқып, есімдіктердің септік формаларымен бір-бір рет танысып
2.6. 3-сыныпта етістікті оқыту.
Оқушыларға етістік туралы ұғым І,ІІ кластан таныс. Сондықтан бұл
Оқушыларға тың, жаңа мәлімет болып көрінетін тақырыптар – етістіктің
Жаңа тақырыптар мына көлемде өтіледі. Оқушылар етістіктердің жіктік формаларын
Оқушылар жіктік форма туралы ұғымды зат есімдерді өткенде алған.
Етістіктің дара, күрделі түрін оқытудың емлеге де, орфографияға да
Етістіктің дара, күрделі түрі кейін шақ формасына (осы шақ
Бұл тақырып оқу сабағына ұштасып пысықталып отыруға тиіс. Оқу
Етістіктің шақтық формаларын да тек мағынасына сүйеніп ажыратып үйренеді,
Осы шақ мағыналы күрделі етістіктер кездескенде, мұғалім олардың бір
Етістікке байланысты материалдар түгел өтіліп болған соң, қорытынды сабақ
Оқушылар етістіктердің жіктік формаларын мағынасына қарап таниды. Ол үшін
Етістіктердің жіктелуі
Жекеше
І жақ (мен) жондым
отырдым
ІІ жақ (сен) жондың
отырдың
(сіз) жондыңыз
отырдыңыз
ІІІ жақ (ол) жонды
отыр
мұғалім тақырыпты таныстырып, етістіктің де зат есім сияқты жіктелетінін
Етістіктің дара, күрделі түрін таныту үшін тақтаға мынадай мысалдар
Машина жүрді. Кісілер егістің басында кешке дейін жүріп алды.
Су ақты. Су аға жөнелді.
Күректі сен әкел. Күректі сен ала кел.
Мұғалім: «Бүгін етістіктің дара, күрделі түрін өтеміз, күрделі етістіктердің
1. Қандай етістіктерді дара, күрделі дейміз?
2. Күрделі етістіктер қалай жазылады, қалай айтылады?
Мұғалімнің қорытындысы: «Етістіктер дара, күрделі болады. Етістік бір сөзден
Етістіктің шақтарын түсіндіру үшін мұғалім тақтаға мынадай мысалдарды жазып
Етістіктің шақтары
Өткен шақ
жөрдім
жаздым
жазды
Оқушылар сөзді морфологиялық форма ретінде танып, талдап үйренуге тиіс.
Мұғалім: - Көрдім деген сөз қай уақытта болған істі
Оқушы: Бұл сөз бұрын болған істі білдіреді.
Мұғалім сөздерді талдағанда оқушыларға сұрақтарын қоса айтқызып отырады.
Осы ретпен барлық сөздер талданып болған соң, мұғалім қорытынды
Көремін, жазасың, жазады – кейін болатын, келер шақта болатын
Көріп тұрмын, жазып жатырсың, жазып тұр – қазір, осы
Тақырыпты пысықтау былай ұйымдастырылады.
Оқушылар тақырыпты алдымен тақтадағы мысалдар арқылы пысықтайды. Мысалдарды, олардың
2.7. Шылауды оқыту.
Шылау сөздерді оқушылар жеке тұрғанда мағынасы жоқ сөздер ретінде
Шылауларды оқытқанда әсіресе көңіл қоятын мәселе – олардың емлесін
Оқушылар шылаулардың қызметін жалпы түрде біледі. Олардан әр шылаудың
Шылаулар туралы түсінік беру үшін олардың мағына ерекшелігі, қызметі
Дала тып-тыныш. Алыстан трактордың ғана даусы естіледі.
Қарға мен сауысқандар жолдың жиегінде жорғалап жүр. Олар кешке
Мұғалім оқушыларға сөйлемдерді оқытып, шылау сөздерді бөлек ататып, мағына
- Ғана жеке алғанда қандай мағына береді? деген сұрақ
Осыдан кейін оқушылар шылаулардың қызметімен танысады. Мұғалім сөйлемдерден әр
Сонымен, бастауышта сөз таптарын оқытудың әдіс-тәсілдерін біршама айқындап алдық.
Сабақтың тақырыбы: Зат есім.
Сабақтың мақсаттары:
1. Зат есімнен алған білімдерін пысықтау. Зат есімді сөйлем
2. Тапсырмаларды орындау арқылы оқушылардың сын тұрғысынан ойлауын дамыту.
3. Оқушыларды ұйымшылдыққа, ізденімпаздыққа, шығармашылықпен жұмыс істеуге тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: үлестірмелі суреттер, парақшалар, жазбақағаз.
Сабақтың түрі: қайталау.
Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап, көрнекілік, топтастыру, бесжолды өлең, галереяны аралау
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушыларды берілген саны бойынша нөміреп, 4 топқа бөліп отырғыздым.
1. қызығушылығн ояту.
«ой қозғау»
Білесіңдер КІМ? НЕ? деген сұрағын
Сөйлемдегі ой иесі боламын.
Не істеді? Сұрағымен көркейемін, толамын.
Жұмбақты оқушылар шешеді де, мына сұрақтарға жауап береді.
зат есім дегеніміз не?
зат есімге қандай сұрақтар қойылады?
Зат есімге мысал келтір.
2. Мағынаны түсіну.
Әр топ берілген сұрақтарға бірнеше мысалдар жазып оқуы керек.
1 топ. Кім? (әнші, ақын, оқушы, дәрігер т.б.).
2 топ. Кімдер? (Балалар, күйшілер, аңшылар т.б.).
3 топ. Не? (ауыл, кітап, қоян, шелек т.б.).
4 топ. Нелер? (дәптерлер, бақалар аңдар т.б.).
«Суретті билет» ойыны арқылы.
Әр топтың оқушыларына сурет беріледі, оған сұрақ қойып атын
Оқулықпен жұмыс. «Ой толғаныс».
1 топ: 307 жаттығу
2 топ: 308 жаттығу
3 топ: 309 жаттығу
4 топ: 310 жаттығу.
Тест жұмысы. 4 топқа үлестірмелі карточкалар беріліп орындалады.
«Бес жол өлең» стратегиясы
1 топ: тоқылдақ
2 топ: түлкі
3 топ: кітап
4 топ: Абай.
«Көрнекілік» стратегиясы
Әр топ плакатқа зат есімге байланысты сурет саладыда, бір
«Галереяны аралау» стратегиясы
Тақтаға ілінген суретті аралап қарап, оқушылар өз пікірлерін айтады.
Жұмбақ шешу. «Ой толғау». Әр топтан бір оқушы жұмбақ
«Топтастыру» стратегиясы
3. Ой толғау.
Біз нені үйрендік?
Зат есім туралы не білгеніңді айт.
Зат есімге мысал келтір.
Үйге тапсырма: ережені білу. 311 жаттығу.
Сабақтың тақырыбы: Сын есім.
Сабақтың барысы: Ұйымдастыру. Өткен материалмен жұмыс.
Үй тапсырмасымен жұмыс.
балалар, біз қандай үлкен тақырып өтіп жатырмыз?
Сын есім.
Қандай тапсырма орындап келуге берілді?
Сын есім және оның мағынасына қарай топталуы.
Сын есім дегеніміз не?
Заттың түрін, түсін, сапасын білдіретін сөздерді сын есім дейміз.
Сын есім қандай сұрақтарға жауап береді?
Сын есім Қандай? Қай? деген сұрақтарға жауап береді.
Мағынасына қарай мысал келтіріп жіберейік.
Салып келген суретпен жұмыс.
Көркем жазу: Жж.
Жамбыл, Жайық, жақұт, жирен, жазық,
Жақсының жаны жанат.
396 жаттығу. Жазбаша орындау. Сын есім астын сызып, қай
Көктем қандай көңілді
Күміс жаңбыр төгілді.
Мөлдір аспан ашылып,
Күннің көзі көрінді.
Көктем сөзіне дыбыстық талдау жасау.
Көңілді сөзін сөз құрамына талдау.
Күміс жаңбыр төгілді сөйлемін сөз топтарына талдау.
Өлеңді мәнерлеп оқу. 399 жаттығу. Жазбаша орындау. Мағынасын ашу.
Байқайсың ба, жасарғандай кәрі жер,
Жасыл шапан жамылыпты сары бел.
Бар тамырға қан жіберіп жатқандай,
Көктем сұлу ғажайып бір дәрігер.
Сергіту сәті. Үлестірмелі ақ шағалалар және қызғалдақтар арқылы орындау.
Келді көктем далаға,
Келді сұлу шағала.
Аспандағы ақ құстар,
Айдын көлді арала.
Жазба жұмыс.
1. Сөйлемдегі сын есімнің астын сыз.
Жазда табиғат гүлді кілемдей құлпырады. Раушангүл – томпиған үлкен,
2. Жұмбақтың шешуін тап. Сын есімнің астын сыз.
А)Әжем сақтар тапқанын,
Қоймасы бар шап-шағын.
Ә)Есек құлақты,
Ешкі құйрықты,
Мысық аяқты,
Көрдім жүйрікті.
Мақал-мәтелдер. 397 жаттығу. Мақалдарды оқу, мағынасын ашу. Сын есімді
1. Өтірік сөз өрге баспас.
2. Жылы киім тәнді жылытар
Жылы сөз жанды жылытар.
3. Жалған сөз – жанға қас,
Жалқау қойшы – малға қас.
4. Еріншек адамның ертеңі бітпес.
5. Ел басына күн туса,
Ереуіл атқа ер салар.
Қорыту. Қосымша мақалдар, өлең, жұмбақтар сұрау.
Бағалау.
Қорытынды
Қорыта келгенде, бастауыш сыныпта алғаш сөз таптары жайлы түсінік
Яғни, І тарауда 2-сыныпта зат есім, сын есім,
ІІ тарауда бастауыш сыныпта грамматикалық күрделі материалдарды оқытудың әдіс-тәсілдері
Егер бастауыш сынып мұғалімі грамматиканы оқытудың әдіс-тәсілдерін теориялық жағынан
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі:
1. Әуелбаев Ш. Бастауыш кластарда қазақ тілін оқыту методикасы.Алматы,
2. Рахметова С. Қазақ тілін оқыту методикасы. Алматы,1998.
3. Байтұрсынов А. Тіл тағылымы. Алматы:Ана тілі,1992.
4. Әуелбаев Ш. Бастауыш класс оқушыларының каллиграфиясын жетілдіру. А.,1987.
5. Жұбанов Қ. Қазақ тілінің жоғарғы курсы. Алматы,1999.
6.Жұбанова М.Сауат ашу методикасының мәселелері.Алматы,1987.
7.Жұбанова М.Бастауыш кластарда қазақ тілін оқыту методикасы. Алматы,
8. «Қазақ тілін оқыту методикасы». Ә.Исабаев. Ташкент, 2003 ж.
9. Е.Абдувалидов. Жаңа педагогикалық технология.
Ташкент, 2001 ж.
10. Ж.Бұзаубақова. Жаңа педагогикалық технологиялар. Алматы, 2003 ж.
11. Қ.Қабдықайырұлы. Оқытудың педагогикалық жаңа технологиясы. Аламты, 1999 ж.
12. Ф.Оразбаева. Тілдік қатынастар: теориясы және әдістемесі. Алматы, 2000
13. С.Рахметова. Қазақ тілін оқыту методикасы. Алматы, 1991 ж.
14. Ә.Ишмухамедов. Қызықты грамматика. Алматы, 1984 ж.
15. С.Рахметова. Кіші жастағы оқушылардың тілін дамыту. Алматы, 1978
3





Ұқсас жұмыстар

ЕТІСТІКТІ ОҚЫТУ
Етістік формалары және оны оқытудың әдістері
Етістікті мектепте оқытудың мақсаты мен міндеттері
Етістікті мектепте оқыту
Сыни ойлау технологиясымен етістікті оқыту
ҚАЗАҚ ТІЛІНЕН ЕТІСТІКТІ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ
БАСТАУЫШ СЫНЫПТАРДА ЕТІСТІКПЕН ЖҰМЫС ЖҮЙЕСІ
Етістіктен етістік жасайтын жұрнақтар
Етістік категориясын сын тұрғысынан ойлау технологиясымен оқыту
Сөз тіркесі және ондағы өзгерістерді үйрету жолдары