Субстанция мәселесі Спиноза пантеизмі
Субстанция мәселесі Спиноза пантеизмі.
Тағы да бір жаңа дәуір философиясының
Жас жағынан дін мектебі Синагогада білім
Спинозаны дінге қарсы шықты деп айыптағанмен
Декартқа қарағанда, Спинозаның ілімі-дәйекті монизм. Оның
Біртұтас субстанцияның екі жағы (атрибуты) бар:
Табиғат пен жаратушы Құдай тең болғасын
Декарт сияқты Спиноза да-рационализм өкілі. Ол
Спинозаның ілімі саналы диалектикаға негізделеді. Жоғарыда
Спиноза ғалым ретінде дүниедегі, табиғаттағы объективтік
Енді Спинозаның шығармалары желісіндегі ой түйінділеріне
Әуелі Субстанция деп мен төмендегідей болжаймын
Субстанция табиғаты бойынша өз күйлерінен бөлекше,
Жалпы қорыта айтқанда Спинозаша, субстанция –
1711 жылы шотландық ақсүйектер отбасында туған
«Адам табиғаты туралы трактаттар немесе тәжірибеге
Аффект – рухтың күшті және сезімтал
Қабылдау – Юм ілімінің негізгі ұғымы.
Ассоциация – Юм ілімінде «адам табиғатының
Адам танымы. Юмнің ұйғарымынша, «білімнен», «дәлелден»,
Күрделі идея субстанцияны құрайды. Субстанция сезімдік
Юм гносеологиялық сенім мен фидеистік сенімнің
Сонымен, Юм философиясы адам санасының жалқы
Адам қызметіндегі немесе санасындағы дүние үш
Содан Юм әртүрлі қабылдаулардың алмасу себептерін
Иә, Юмнің танымдағы және діндегі скептицизмін
Қысқаша тарихи-философиялық шолуымыз осымен аяқталмақ. Иә,
Субстанция мәселесі Спиноза пантеизмі
Бенедикт Спинозаның әлеуметтік философиясы
Философия пәні бойынша оқу әдістемелік кешені
Спиноза және оның этикасы
Жаңа заман философиясы(xvii-xix ғасырлар)
Жаңа заман философиясындағы субстанция мәселесі (Р. Декарт, Б. Спиноза, Г. Лейбниц)
Философия пәнінен оқу-әдістемелік кешені
Декартта жеке модустардың сипаты болса, Спиноза ілімінде бүкіл субстанцияның қасиеті
Ортағасыр христиан философиясы
Болмыс және тіршілік. Болмыс және тіршілік