Ағылшын тілінен сыныптан тыс сабақтарда жобалау әдісін қолдану
Жоспар
Кіріспе…………………………………………………………………………….4
VIII-IX сыныптарда жобалау әдісін сыныптан тыс ағылшын
. Ағылшын тілінен сыныптан тыс сабақтарда жобалау әдісін қолдану
.VIII-IX сыныпта ағылшын тілінен cыныптан тыс
1.3. Орта тапта сыныптан тыс ағылшын тілінде жобалау әдісін
Қорытынды ………………………………………………………………….....23
Қолданылған әдебиеттер.................................................................................25
Кіріспе
Жобалау әдісі білім беру ресурсы ол
оқушылардың танымдық, шығармашылық дағдыларын, өз білімдерін өз бетімен құрастыра
Зерттеудің өзектілігі мен маңыздылығы :
Еліміздегі білім беру саласындағы басты да, негізгі мақсат ол
Жобалар әдісі біріншіден – қандай да бір мәселені
Қоршаған ортадағы, әлеуметтегі өзгерістерге байланысты сабақ беру
Мектеп программасындағы сабақ беру үрдісіне жаңа педагогикалық технологиялардың енуін
Жобалау әдісі – қандай да бір түрде безендірілген, нақты,
Жобалармен жұмыс істеу оқушыларға дәстүрлі оқу әдісімен қол жеткізе
тәжірибелік құндылықтары болуы;
оқушылардың өзіндік зерттеулерін жүргізуінің болжауы болуы ;
онымен жұмыс істеу үрдісінде де, және оның аяқталуында да
оны орындау жылдамдығы мен жұмыс бағытында оралымды болуы;
өзекті мәселелерді шешу мүмкіндігінің болжауы болуы;
оқушыға өз қабілетіне сәйкес білім алу мүмкіндігін беруі;
кең спектрлі тапсырмаларды шешуде оқушылардың қабілеттерінің ашылуына көмегі болуы;
оқушылардың арасындағы өзара әрекеттерін реттеуге жағдай жасалуы тиіс.
Дамыған елде шет тілінде сыныптан тыс сабақ жүргізудегі
Қазіргі таңда қолданылып жүрген стандартталған сабақтың класс(сабақ жүйесіне жобалау
Бұл технология интеграция кезінде мемлекеттік білім беру стандартында көрсетілген
Жобалау әдісі тек оқу материалдарының өнімді игерілуін ғана
Қазіргі таңда жобалау технологиясы өте мұқиат шет және өз
И.Л Бим ,И.А Зимний ,Т.Е Сахоровой, О.М Моисеевой,
Көптеген зерттеулерде жобалау әдісі нәтижелі білім беру жүйесінің ең
Жобалау әдісін әсіресе Жалпы Орта Білім Беретін мектептердегі орта
Жобалау методикасы жаңа педагогикалық жеке ( тұлғаға бағытталған технология
Оқушының жеке тұлғасына ерекше көңіл бөлінуі;
Нақтылық, оқушыларды қиын қыстау ойлау қабілетіне бағыттау;
Осыған сүйене отырып біз ешқандай күмәнсіз жобалау әдісі әзір
Ғылыми( теориялық әдебиеттерді анализдеудің, педагогикалық тәжірибеге сүйенудің және ғылыми-зерттеу
Мемлекеттік білім беру програмасы бойынша шет тілін оқытуда орта
Шет тілінде сыныптан тыс сабақтарда жаңа педагогикалық технологиялардың қажеттілігіне
Оқушылардың сабақ үрдісіне жаңа еңгізулерді, технологияларды жоғары ниетпен
Зерттеудің өзектілігі, теориялық маңыздылығы осы мәселелерді шешудегі практикалық өңдеулердің
Зеріттеу обьектісі: Жалпы Орта Білім Беретін мектептердегі орта табында
Зеріттеу пәні: “Орта буында жобалау әдісін сыныптан тыс
Зеріттеудің ғылыми болжамы: Егерде орта тапта Жалпы Орта Білім
Шет тілін өнімді игеру үшін ішкі мотивтің қалыптасуы мен
Ойлау қабілеті мен ойлау жылдамдығын арттыруына проблемалық
Тілдік, сөйлеу қабілетінің дамуына;
Оқушылардың жеке тұлғалық индивид ретінде қалыптасуына, дербес тәуелсіз тұлға
Алға қойған тапсырмалардың нәтижелі шешім табуына.
Зерттеудің міндеті: Сыныптан тыс ағылшын тілі сабақтардағы жобалау
- Орта тапта жобалау әдісін сыныптан тыс ағылшын
- Орта тапта жобалау әдісін сыныптан тыс ағылшын
- Орта тапта жобалау әдісін сыныптан тыс ағылшын
Көрсетіліп отырған ғылыми-зерттеу жұмысы жүйелі де, мазмұнды I бөлімнен,
Бөлім I
VIII-IX сыныптарда жобалау әдісін сыныптан тыс ағылшын
Сыныптан тыс ағылшын сабақтарында жобалау әдісін қолданудағы жаттығулар кешені
Жобалар әдісінің оқыту мақсаттарының ауқымы: «оқушылардың танымдық, шығармашылық дағдыларын,
Жобалар әдісінің мәні – белгілі бір білім жиынтығына
Рефлекторлы ойлау мәні – фактілерді әрдайым іздеу, олардың
Жобалар әдісі біріншіден – қандай бір мәселені шешуді,
Жобалар әдісі – қандай да бір түрде безендірілген, нақты,
Жобалар әдісін педагогикалық технологиялар ретінде айтатын болсақ, онда бұл
Жобалардың түрлері.
Жобаларды түрлерге бөлудің негізі болып келесі белгілер табылады:
Жобада басты іс-әрекет: зерттеу, іздеу, шығармашылық, рольдік, қолданбалы (тәжірибелік
Жобаның пәндік – мазмұндық ауқымы: моно жоба (білімнің бір
Жобаны үйлестіру сипаты: бір беттілік (бұлжымайтын, иілгіш), жасырын (анық
Байланыстың сипаты: бір ЖОО, қала, аймақ, елдің және әр
Жобаға қатысушылардың саны;
Жобаның ұзақтығы.
Жобамен жұмыс жасаудың кезеңдері.
Оқушылардың барлық іс-әрекеттері келесі кезеңдерге шоғырланған: дайындалу, жоспарлау, зерттеу,
Дайындалу.
- мәселені және одан туындайтын мақсаттар мен міндеттерді анықтау;
- мәселені шешудің болжамдарын беру;
- зерттеу әдістерін талқылау.
Жоспарлау.
- ақпарат көздерін анықтау;
- ақпаратты жинау және талдау тәсілдерін анықтау;
- нәтижелерді көрсету тәсілін анықтау;
- нәтиже мен үрдісті бағалаудың іс жосығы мен критерилерін
- топ мүшелері арасында міндеттерді бөлу.
Зерттеу.
- ақпараттарды жинау;
- аралық тапсырмаларды шешу.
Нәтижелер және қорытындылар.
- алынған көрсеткіштерді талдау;
- қорытындыны тұжырымдау;
- нәтижелер мен үрдісті бағалау;
- соңғы нәтижелерді рәсімдеу;
- қорытынды жасау, түзету енгізу, соңғы қорытындылар.
Жобалар әдісін қолдану қиыншылықтары мен шекаралары.
Жобалар әдісі оқу үрдісінде шешімі үшін әр түрлі салалардан
ОҚУ – алдағы үлкен өмірде өз орныңды дұрыс таба
XXI ғасырда әлемдік білім беру жүйесінің дамуындағы негізгі басымдықтарының
Оқушы: Мұғалім:
-Оқушы-оқыту субъектісі. -Жеке тұлғаға қарай бағытталған ұсынушы, нақты мақсат
-Мақсатқа дербес өз іс-әрекетімен жетуші белсенді субъект. -Бағыт-бағдар беруші,
-Өзін-өзі және бір-бірін оқытушы. -Оқушының жетістігін құптаушы.
-Өнерпаз, жасампаз еңбектің иесі. -Ынталандырушы, мақсат қоюшы.
-Өз ізденісімен табысқа жетуші шығармашылық тұлға. -Мақсаттарға жетелеуші.
Жобалау технологиясын қолданудағы негізгі мақсат – оқушылардың қызығушылық ынтасын
Сонымен, жобаның тиімділігі – көзбен көріп, құлақпен естіп,есте сақтай
Оқушылардың жоба жұмыстарын ұйымдастыру үшін жоғарыда айтылғандай, оны жоспарлай
Жобалау технологиясында басты мақсат - жобаланған қорытынды мен жетістіктер
Сонымен қатар жобалау әдісінде берілген жаттығулар кешені оқушылардың оқуға
Орта тапта (8-9 сыныпта) ағылшын тілінен сыныптан тыс сабақтардың
Берілген тарауда мынадай сұрақтарға тоқталамыз:
Қазіргі заманда жобалау әдісінің Жалпы Орта Білім Беретін мектептердегі
Дәстүрлі сыныптан тыс сабақ пен жобалау әдісі қолданылған сыныптан
Жобалау әдісінің жеке тұлғаға бағытталған әдістін негізгі мазмұнына.
Елімізде Жалпы Орта Білім Беретін мектептерде орта тапта ағылшын
Сыныптан тыс жұмыстың мақсаты:
Білімді, білікті, шығармашылықпен, жұмыс істей алатын жылдам өзгеріп отыратын
Оқушылардың сапасы білім алуға, білімін көтеруге деген ынтасын арттыру.
Шығарманың жұмыс істей алатын белсенді, әлеуметтік жауапкершілігі мол адамгершілігі
Өмірлік бағдарын белгілейтін, әлемдік бір тұтас көзқарасты, тұрақты, әлеуметтік
Қазақстан халықтарының рәміздеріне, тіліне, дәстүрі мен мәдениетіне деген құрметке,
Жұмыстың теориялық негізі:
Аудару емес – түсініп, оқу- түсіну- сөйлем құрау.
Сөйлемнен –эссе жазу.
Түсінік айту.
Әлем әдебиетімен байланыс жасау.
Сыныптан тыс жұмысқа түрткі қайдан шықты дегенге жауап -
Американ ғалым, философ Дейль Карнеги сөзінен бастағым келіп отыр.
“Ең бірінші адам бойындағы қажеттілікті туғыза білу керек. Ондай
«Жеті жұрттың тілін біл, жеті жұрттың қамын же»
Мильрудтің айтуы бойынша:
Дәстүрлі сабақ беру әдісінде жаттығу, жаттандыру әдістері басым болып
Жаттығу әдістерімен оқушылар әзір мазмұнды игереді, ал жобада олар
Бұл жағынан Мильруд өте дұрыс атап кетті, өйткені мектептердің
ал дәстүрлі әдісті қолданатын мектеп мұғалімдерінің басты мақсаты осы
Дәстүрлі сыныптан тыс сабақтарда мұғалім мәлімет көзі, диктатор болып
Дәстүрлі сыныптан тыс сабақтарда оқушылар 20%жұмыс жасайды, ал 80%
Дәстүрлі сыныптан тыс сабақтарда оқушылар ұян, өздері сөйлеуге қателесуге
Дәстүрлі сыныптан тыс сабақтарда оқушылар қиындыққа әзір болмайды, ал
Дәстүрлі сыныптан тыс сабақтарда бірен(саран оқушы қалыс қалу мүмкін,
Дәстүрлі сыныптан тыс сабақтарда оқушылар ұжыммен жұмыс істей алмайды,
Жобада меңгерілген білім бір салалы емес көп салалы болады.
Осы аталған себептер жобалау әдісін сыныптан тыс сабақтарда дәстүрлі
“Жобалау әдісі” немесе “Проблемалық әдіс” немесе “Мақсатталған іс(әрекет әдісі”
Түсіндірме сөздікте оған төмендегідей анықтама беріледі: Жобалау технологиясы
Дьюидің ілімін жалғастырушы – Колумбия университетінің жанындағы мұғалімдер колледжінің
Сабақ материалының проблемалық болуы.
Оқушының белсенділігі.
Оқытудың оқушының өмірі мен еңбегімен және ойынмен байланыстылығы.
Соған сәйкес Дж. Дьюи оқушы материалды есту,
Осы уақытта орыс методисттері де жобалау әдісімен қызыға бастады.
1929-1930 жылдары жаппай мектеп программаларына арналған жобалау әдістерінің программалары
1931 жылы Крупская Совет мектептерінде жобалау түрлерін зерттеп
Ал Е. С Полаттың айтуы бойынша жобалау әдісінің басты
Яғни жобалау әдісінің жеке іс(әрекетке бағытталған әдісте жатыр. Бұл
Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ә Назарбаев Республикалық білім және
Оқу процесінде жеке тұлғаның шығармашылығын дамыту қажеттілігімен оны дамытудың
Оқушы тұлғасының танымдық қабілеттерін дамыту;
Танымдық процестерді (жады, ойлау, зейін, елестету қабілеті)
Оқуға жағымды қызығушылық қалыптастыру;
Белсенді сөздік қорын, ауызша және жазбаша тілін дамыту ;
Тұлғаның қиындықтарға даяр болу және оны жеңе білу, ойын,
Оқушылар өзара сөйлесудің, оқыта үйрету ойындарының артықшылығын көреді.Бұл оқушылардың
Бұл жобаны зертегендердің ойынша бұл әдіс тек білімнің игерілуіне
Жоғарыда айтылған барлық тұжырымдарға сүйене отырып жобалау әдісінде оқытудың
Жобалау әдісінің негізінде жатқан тағы бір компонент-іс әрекет
Кез келген іс әрекет астында мотив немесе түрткі жатыр.
Зерттеушінің ойы бойынша сөйлеу қабілетінде ішкі түрткі өте
Жобаның идеясы мен шынайы өмірдің байланысы: кез
Жобаның сәтті шығуы оны қорғаушылардың ішкі қызығушылығы, тек ішкі
Жоба әзірлеушілердің автономды болуы, яғни бұнда мұғалім кеңесші,
Қорыта келгенде, жобалау әдісі бастысы оқушының ішкі тұлғасына оның
Бүгінгі таңда білім тек өзіндік тәжірибеден алынатыны айқын болды.
Кез келген қиындықтарға төтеп беру өмірлік тәжірибеге үйрене отырып,
Бұндай қасиеттің дамуы үшін біздің мыныларға көңіл бөлгеніміз жөн.
Сабақ беру тәсілін проблемалық бағытталған ету керек.
Рефлексифті оқыту тәсілін кеңінен қолдану.
Мектеп оқушыларының тек дайындалған сұраққа мұқиат, толық жауап беруін
Автономия дәрежесін көтеру.
Дәстүрлі сабақ беру әдісіндегі мұғалім мен оқушының орнын қарастыру.
Қазіргі заманның әлеуметтік мәдени жағдайын ескере отырып, жазба және
Жобалау (лат. projectus), Н.П Сибирскаяның айтуы бойынша, оқушының өнерге
Жобалау әдісімен ұйымдастырылған сыныптан тыс сабақтар, тек сабақ барысында
Ұжымдық жұмыс оқушыны бастаған істі аяғына дейін жеткізуге үйретеді.
Жоба әдісін қолдануда оқушылар өз бетімен қажетті хабарды
Жоба әдісінің басты мақсаты – тәжірибе жүзінде орындауға бағытталған
Егерде Жалпы Орта Білім Беретін мектептердегі орта табында ағылшын
Шет тілін өнімді игеру үшін ішкі мотивтің қалыптасуы мен
Ойлау қабілеті мен ойлау жылдамдығын арттыруына проблемалық
Тілдік, сөйлеу қабілетінің дамуына.
Жеке тұлғалық индивид ретінде қалыптасуына, дербес тәуелсіз тұлға болуына
Алға қойған тапсырмалардың нәтижелі шешім табуына.
Орта тапта сыныптан тыс ағылшын сабақтарында жобалау әдісін қолдану
Білім берудің қазіргі жаңа құрылымы және оқу-әдістемесінің мазмұнының өзгеруі
- Оқу-тәрбие үрдісіне инновациялық педагогикалық технологияларды кешенді енгізу жолдарын
- Оқу-тәрбие үрдісіне инновациялық педагогикалық технологияларды кешенді енгізе отырып,
- Тәрбие үрдісіне инновациялық әдістерді енгізе отырып,шығармашыл,ізденімпаз,адамгершілікті тұлғаны қалыптастыру.
Жобалау методикасы көптеген сабақ беру әдістерімен байланысты, солардың бірі
ХХІ ғасыр оқыту үрдісінде жаңа педагогикалық технологияны пайдалануды талап
Жаңа педагогикалық технология оқушылардың сабақ барысындағы белсендігін арттыруға
Интерактивті сабақтар өзара қарым қатынастың мол ауқымын қамтиды. Дегенмен
Оның себептері төмендегідей:
Оқушылар мағлұмат алып қана қоймайды, өздері айтқан пікірдің дұрыстығына
Оқушылар алдымен пікірлерін терең ойланып барып айтады;
Мәселені талқылаған кезде оқушылар өздерінің және өзгелердің тәжірибелерін
Оқушылардан жаңа мағлұмат алу арқылы мұғалім де білімін толықтырады.
Егерде де оқытушы ескі оқулықпен жұмыс жасап, оқушылардан әлде
Кез келген сыныптан тыс сабақтың мақсаты оқушының қызығушылығын
Қорыта айтқанда орта тапта сыныптан тыс ағылшын тілінде
Тындау дағдысын қалыптастырып,өзгені тыңдай алады. Мұғалім алдымен оқушыларды сөйлеуге
Біріншіден, ағылшын тілін оқытуды интерактивтік тәсілді қолдану кезінде қойылатын
Екіншіден, жұмыс түрлері, онда қолданатын оқу құралдары, жаттығулар оқушылардың
Үшіншіден, оқушылар жіберген қателерін мұғалім көмегімен өзі дағдылану керек.
Оқушылар әр түрлі болады. Олардың бірі мұғалімнің айтқаның жылдам
Интерактивті тәсіл, әсіресе сабақты пысықтап қорытындылауға бірден бір көмегін
Өздік бағалауы:
Менің бүгінгі тақырыпқа өз бетінше дайындығым:төмен,орта, жоғары;
Бүгінгі жаңа тақырыпты игеруім : төмен, орташа, жоғары;
Бүгінгі сабаққа қатысуым: төмен,орта, жоғары;
(Топтың өзара бағалауы топтар бірін бірі бағалайды)
Топ ұжымының татулығы, белсендігі, өзара әрекет әдебі, топтық араласу
Жаңа тақырыпты өмірмен байланыстыра айтуы: төмен,орта, жоғары;
Сөйлеу шешендігі, мәдениеті; төмен,орта, жоғары.
Бұл бақылауға оқушылардың өздеріне және өзгеге сын тұрғысында
Жоба арқылы сыныптан тыс сабақта оқушылар өзара сөйлесудің, оқыта
Бұл бағыттау мен бағалау студенттердің бойында мына қасиетті қалаптастырады:
Интерактивті сабақтар өзара қарым қатынастың мол ауқымын қамтиды. Дегенмен
Оның себептері төмендегідей:
Оқушылар мағлұмат алып қана қоймайды, өздері айтқан пікірдің дұрыстығына
Оқушылар алдымен пікірлерін терең ойланып барып айтады;
Мәселені талқылаған кезде оқушылар өздерінің және өзгелердің тәжірибелерін
Оқушылардан жаңа мағлұмат алу арқылы мұғалім де білімін толықтырады.[12.42]
Егерде де оқытушы ескі оқулықпен жұмыс жасап, оқушылардан әлдебір
Сонымен бүгінгі мұғалімінің алдында шығармашылыққа бейім жеке тұлғаны
Қорытынды
Оқушылардың ауызекі сөйлеу тілін, тіл мәдениетін арттыру мен дамыту,
Қазіргі заман талабына сай білім беру үрдісі білімді жеке
Тіл дамытудың басты құралы сөздік қорда жатады. Оқушының сөздік
Шығармашылықтың түрі әр алуан, мәні біреу – ол жаңа
Оқушылардың ауызекі сөйлеу тілдері мен жазба тілдерін тіл дамыту
Қорытындылай келгенде, тіл дамыту жұмыстары оқушылардың пәнге деген қызығушылығын,
Жобалау әдісі ХХ - ғасырдың технологиясына кіріп басқа елдерде
Жобаны ғалымдар пәндік-мазмұндық белгілеріне қарай, үйлестіру сипатына қарай, әрекет
Жоба әдісін қолдануда оқушылар өз бетімен қажетті хабарды
Интерактивті сабақтар өзара қарым қатынастың мол ауқымын қамтиды. Дегенмен
Бұл технология интеграция кезіде мемлекеттік білім беру стандартында көрсетілген
Жобалау әдісі тек оқу материалдарының өнімді игерілуін ғана
Қорыта айтқанда орта тапта сыныптан тыс ағылшын сабақтарында
Қолданылған әдебиеттер
Ангеловски Крсте. Учителя и инновации: Книга
Ариян М.А. Повышение самостоятельности учебного труда школьников
Асеев В.Г. Возрастная психология: Учеб. пособие
Бим И.Л. Основные направления организации обучения иностранным языкам
Вайсбурд М.Л. Толстиков С.Н. Учебное общение как
Витлин Ж.Л. Эволюция методов обучения иностранному языку в XX
Даниленкова Г.Г. Педагогическое проектирование учебного процесса
Зимняя И.А., Сахарова Т.Е. Проектная методика
Крупская Н.К. О методе проектов: Стенограмма доклада на конференции
Назарова Т.С. Педагогические технологии: новый этап эволюции? /
Программы для общеобразовательных учреждений. Иностр. языки
Фасхутдинова Г.М. Новые УМК по английскому языку
Щукина Н.М. Опыт работы гимназии по вовлечению старших
Новые педагогические и информационные технологии в системе образования /
Пахомова Н.Ю. Проектное обучение – что это? // Методист,
3
Ағылшын тілінен сыныптан тыс сабақтарда жобалау әдісін қолдану әдістемесі
VIII-IX сыныптарда жобалау әдісін сыныптан тыс ағылшын сабақтарында қолданудың теориялық негіздері
Оқушыларды ауызекі сөйлесуге үйретудегі коммуникативтік әдіс
Бастауыш сыныптарында оқушылардың жас ерекшелігіне байланысты шетел тілін оқытудың мәселелері
Бірінші сынып оқушыларына ағылшын тілін үйретуде ойын элементтерін пайдалану
Бастауыш мектепте жобалап оқыту технологиясын қолданудағы ерекшеліктері
Жаңа педагогикалық технологиялар негізінде ағылшын тілін оқыту
Қазіргі жағдайдағы бастауыш сынып оқушыларының дамуында ақпараттық технологияның ықпалы
Scratch тілінде алгоритмдеу және бағдарламалау дағдыларын қалыптастыру
CLIL -ді оқытудың теориялары, дидактикалық принциптері, психологиялық ерекшеліктері және модельдері