Қазақстан темір жолы ұлттық компаниясы
МАЗМҰНЫ
Кіріспе 2
Теміржол көлігінің Қазақстан экономикасындағы маңызы 3
«Қазақстан темір жолы» ұлттық компанияның қазіргі
Қорытынды 17
Қолданылған әдебиеттер 18
Кіріспе
Темір жол көлігі Қазақстан экономикасын дамытуда
Қазақстан Республикасының территориясының үлкендігі және көптеген
Республикамыздағы ең ірі компаниялардың бірі бола
Халық шаруашылығының барлық салаларын біріңғай жүйеге
Сонымен қатар, кез-келген шаруашылық субъектінің қызметінің
Теміржол көлігінің спецификалық ерекшеліктеріне орай оның
Мемлекеттің экономикалық өсуі жағдайында теміржол көлігінің
Теміржол көлігінің Қазақстан экономикасындағы маңызы
Көлік, экономика инфрақұрылымын қалыптастыратын салалардың бірі
Қазақстан экономикасының шикізатты бағытына байланысты, теміржол
Қазақстанның географиялық жағдайлары (теңізге тікелей шығу
Оған қоса, Евразия орталығында орналасқандықтан, Қазақстан
Тынық мұхит жағалауларынан басталып, Батыс Еуропа
Трансазиялық бағыт бойынша жүк тасымалдау 23-26
Теміржол көлігінің ЖІӨ құрылымындағы үлесі және
Қазақстан Республикасының территориясы 2,7 млн. шаршы
Қазақстан Республикасының темір жолдары арқылы халықаралық
Қазақстан темір жолдарының халықаралық қызметінің мақсаты-
«Қазақстан темір жолдары» ұлттық компаниясы қызметінің
Қазақстан, оның территориясы арқылы өтетін барлық
Трансазиялық теміржол магистралінің солтүстік дәлізі. Қазақстан
Трансазиялық теміржол магистралінің Орталық дәлізі. Қазақстан
Ортаазиялық дәліз-Өзенки-Илецк- Шенгелді учаскесі.
Батыс дәлізі- Ақсарай-Бейнеу-Ақтау кемежайы учаскесі.
Солтүстік-Оңтүстік дәлізі-Қазақстан территориясы бойынша Өзенки-Қандыағаш-Мақат-Бейнеу-Маңғышлақ-Өзен-Қазанжық учаскелері
ТРАСЕКА (Еуропа-Кавказ-Азия көлік дәлізі). ТАСИС мемлекетаралық
Қазіргі кезде Қазақстанның тасымалдау мұқтажының ұзындығы
Теміржолдың Оңтүстік аймағы Шымкент, Жамбыл, Талдықорған,
Теміржолдың Батыс аймағы Қызыл-Орда, Маңғыстау, Ақтөбе,
Жалпы айтқанда, аталған темір жол бағыттары
«Қазақстан темір жолы» ұлттық компанияның қазіргі
Теміржол, автомобиль, су, әуе, құбыржол көлігі
Республика көлігінің салаларында қозғалмалы құрам мен
Қозғалмалы құрамдардың техникалық жағдайларының қанағатсыз деңгейде
Қазақстан темір жолдарының және оның территориясының
Қазіргі кезде пайдаланылатын темір жол ұзындығы
Темір жол жүйесі республикамыздың бұрыңғы кеңестік
Темір жол бойынша Қазақстан Ресеймен (Поволжье,
Республика темір жол көлігі жұмысының тиімділігін
Шаруашылық аралық байланыстардың үзілуі, кризис, бағалар
Республиканың көлік әлуетін дамыту үшін, дамудағы
3-кесте. Қазақстан облыстарының көліктік-географиялық жағдайларының бағаланған
№ Облыс К.Б. Облыс К.Б.
1 Алматы 2,77 Қостанай 3,17
2 Ақмола 1,48 Маңғыстау 0,61
3 Ақтөбе 0,67 Павлодар 2,67
4 Атырау 1,05 Солтүстік Қазақстан 4,79
5 Шығыс Қазақстан 2,75 Батыс Қазақстан
6 Жамбыл 2,79 Оңтүстік Қазақстан 2,93
7 Қарағанды 1,77
Қосымша: Есептеу кезінде 1996ж 1қаңтарына байланысты
Кестеден көріп отырғанымыздай, бір жағында дамыған
Қазақстан теміржолдар торының тығыздығы өте төмен
Осыған қарап, Қазақстанның жалпы электрленген темір
90-шы жылдардың 1-ші жарытсындағы өте қарқынды
1992-1997жж. көлікте басқару құрылымын реформалау бойынша
Айта кететін жайт, қазіргі кезде теміржол
Жалпы экономикалық құлдырауға байланысты 1991ж бастап
Транссібір теміржол магистралі. Бұл жолдың транзиттік
Болашақта Үрімші-Қашғар-Андижан-Жизақ-Ашхабад-Түркменбаши жоба магистралі бәсеке бола
Негізгі техникалық мәселе болып, негізгі құралдардың
Бұл жолмен мәселелерді шешу негізгі техникалық
Пайдаланылатын темір жолдар ұзындығының (13,6 мың
Локомотив паркінің үлкен бөлігі сындарлы жағдайда
Жолаушы вагон паркі өте тозған ескі
Қазіргі кезде жалпы жүк вагондары паркінің
Соңғы жылдары пайда болған маңызды мәселенің
Қозғалмалы құрамның үлкен бөлігінің азайғанына қарамастан,
Республиканың Мемлекеттік кәсіпорын мамандары 2001-2014жж арналған
Саланы дамыту концепциясы «Қазақстан темір жолы»
Одан басқа, экономикалық тұрғыдан қарағанда монополияның
Ұлттық компанияны қайта ұйымдастыру жобасы, жекешелендіру
Әлемдік тәжірибе көрсеткендей (Ұлыбритания,Аргентина,Бразилия) темір жол
Ұлттық және қоғамдық қауіпсіздікті қамтамасыз ететін
Республика территориясында келесідей темір жол дәліздері
-Трансазиялық магистралінің солтүстік дәлізі;
-Трансазиялық магистральдың орталық дәлізі;
-Азия-Еуропа орталық дәлізі;
-“Солтүстік-оңтүстік” трансконтиненталді магистральдің дәлізі;
Әрбір көлік дәлізінің тасымалдау, мерзім, құн,
“Солтүстік-Оңтүстік” көлік дәлізін құру республиканың батыс
Трансазиялық темір жол магистралі Еуропа мен
Қытай мемлекетінің экономикасының қарқынды дамуын ескере
Қазіргі Қазақстан темір жолдарының техникалық және
Ішкі инфрақұрылымды дамыту мақсатында, қазіргі кезде
Сонымен қатар қазіргі кезде, Шұбаркөл көмір
Республикамыздың тез қарқынды дамуы мен экономикалық
Жоғарыда айтылғандардың барлығын жиыстырып, қорытындылайтын болсақ,
Республикамыздың темір жол торабында 751 бөлек
Локомотив шаруашылығының техникалық қаруын өздеріне тән
Бүгінгі күні “Қазақстан темір жолы” ұлттық
Темір жолдарды техникалық жабдықтандырудың негізгі көрсеткіштері
Айта кететін жайт, “Қазақстан темір жолы”
Қазақстан Республикасының темір жол көлігін басқару
Министрлік
«Қазақстан темір жолы» ұлттық компаниясы
Тасымалдау бөлімдері
-Территориялық қағида дегеніміз «Қазақстан темір жолы»
- Салалық- «Қазақстан темір жолы» ұлттық
- Функционалды- бөлек арнайы мәселелермен айналысатын
Темір жолдарды басқаруды «Қазақстан темір жолы»
«Қазақстан темір жолы» ұлттық компаниясының құрамына
Нарықтық экономика жағдайында «Қазақстан темір жолы»
Қорытынды
Сыртқы сауданың өсуі көлік құрамын өзгертуді
Транзиттің өсуі өндірістің өсуіне, аймақтағы халықтың
Қазіргі жағдайда мемлекет, келесідей жағдайларға негізделетін
-әртүрлі меншіктегі көліктің барлық категорияларын қамтитын
-көліктің әлеуметтік ролінің маңыздылығын растау;
-басқа салалармен салыстырғанда, көліктің даму қарқындарының
Мемлекетімізге 2005ж дейін 6млрд.$, ал 2030ж
Республикамызда көліктік машина жасау салалары іс-жүзінде
Республикамыздың транзиттік әлуетін тиімді өткізу үшін
Қолданылған әдебиеттер
Есенғарин Нығметжан. «Тыңның күре тамыры» Болат
Омаров А.Ж. «Қазақстан теміржолдарының тарихы» Алматы
Исингарин Н.К. «И для нас открывается
Қазақстан 2030 бағдарламасы.
Статистический ежегодник за2001-2002 гг.
Транзитная экономика №3 2001г. стр.50
Журнал «Континент» 2003г.№1 стр.65
Инвестиционная программа «Қазақстан темір жолы» 2000-2006гг.
Инвестиционная политика ЗАО НК «Қазақстан темір
Журнал «Транзитная экономика» №3 2002г. стр.63
Осы жерде.
Журнал «Транзитная экономика» №3 2001г. стр.54
Журнал Транзитная экономика №3 2002г стр.53
Журнал «Транзитная экономика» №3 2002г. стр.68
Сабетов А. Брагин С.В. «Экспедиторские, международные
«Қазақстан темір жолы» ұлттық компаниясынан мәлімет.
Брагин С.В. Сабетов А. «Экспедирование, экономика,
Бухгалтерлік есептен тәжірибелік есебі
Еурооблигация
Ұйымдарда бухгалтерлік есепті жүргізу
Көлік қызметіндегі негізгі сервис элементтерін зерттей отырып, қызмет сапасының деңгейін, оны басқару мәселелерін анықтау нәтижесінде қызмет сапасын жетілдіру жолдары
Кəсіпорынның қызметкерлерін басқару жəне кадр саясатын қалыптастыру
Еңбекті қорғау және техника қауіпсіздігі бойынша нұсқауы
Холдингтің еншілес компаниялары
Қазақстан Республикасы темір жол көлігнің экономикалық жағдайын бағалау
Сервистік қызмет
Акционерлік қоғамдар