Бастауыш сынып оқушыларына эстетикалық тәрбие беру
МАЗМҰНЫ
Кіріспе ...........................................................................................................
І тарау. Эстетикалық тәрбиенің педагогика ғылымындағы теориялық негіздері.
1.1.Сынып оқушыларына эстетикалық тәрбие берудің міндеті мен
1.2.Оқушылардың эстетикалық мәдениеті мн білімін қалыптастырудағы музыканың
1.3. Қоршаған орта мен табиғаттың эстетикалық тәрбие
берудегі маңызы .....................................................................................
ІІ тарау. Білім беретін жалпы мектептерде эстетикалық білім
2.1.Эстетикалық тәрбие арқылы талғам мен адамгершілікке
2.2. Ұлттық мәдениетімізді бала тәрбиесіне эстетикалық тәрбие беру
2.3. Оқушылардың эстетикалық қатнас талғамын тәрбиелеу........
Қорытынды................................................................................................
Пайдаланылған әдебиеттер....................................................................
Кіріспе
Тақырыптың көкейкестілігі.
Қазақстан Республикасының 2015 жылға дейінгі білім беруді
Педагог ғалымдардың еңбектерінің негізі
Эстетикалық тәрбие беру мүмкіндіктері адамның эстетикалық көзқарас, сезім,
Алдымен қазақ қолданбалы өнері эстетикалық көзқарасты тәрбиелейді. Адамның
Эстетикалық тәрбие беруде
Бүгінде мектептерде бастауыш және жоғары сынып оқушыларының ақыл-ойы
Эстетикалық тәрбие тек қана көркемдік
Мектепте оқушлар мен оқытушылар, тарбиеленушілер
Кіші мектеп жасында баланың алғаш мектепке баруы, онан
Баланың өзін - өзі тәрбилеуінің алғашқы сатысы жеткіншек
Жоғарғы кластарда баланың өмірдегі эстетикалық саланы талғммен қабылдауы
Эстетика эстетикалық сананың міндетті ісі мен құрылымын
Ал өскелең ұрпаққа эстетикалық тәрбие беруде мектеп
Қоғамның материалдық – экономикалық базасын жаңа адамды
Әрбір адамның творчествалық қабілетінің қанат жаюы оның еңбек
Эстетикалық тәрбие - жан-жақты тәрбиенің бүкіл жүйесінің
Эстетикалық тәрбие – болмыстағы және өнердегі сұлулық пен
Көркемдікке тәрбиелеу ісінде көптеген аса күрделі проблемалар туады.
Курстық жұмысының мақсаты:
Жалпы білім беретін мектептерде эстетикалық
Курстық жұмысының тақырыбы
Мектеп оқушыларының ақыл-ойы, танымдық қабілетін,
- жалпы білім беретін мектептерде, оқушыларға көркемдік
Білім беру стандартына және типтік оқу жоспарына
- курстық жұмысының тақырыбына сәйкес бастауыш пен
Курстық жұмысының теориялық маңыздылығы:
Зерттеу жұмысының нәтижелері педагогика ғылымының саласы эстетикалық
Курстық жұмысының тәжірибелік құндылығы:
Өнер арқылы қоршаған орта табиғат сұлулығынан ләззат алу,
Зерттеудің мәні: Мектептегі эстетикалық тәрбие берудің мазмұнын педагогикалық
Зеттеуіміздің кезеңдері:
Бірінші кезең - теориялық ізденіс пен әдебиеттерді талдай
Екінші кезең - жинақталған материалға талдау жасау арқылы
Үшінші кезең - эстетикалық тәрбие беруде ұлттық өнердің
Зерттеу обьектісі:
Жалпы білім беретін мектептердегі эстетикалық білім беру мен
Курстық жұмысының құрылымы:
Зерттеу жұмысымыз кіріспе,
І тарау
Эстетикалық тәрбиенің педагогика ғылымындағы теориялық негіздері
Сынып оқушыларына эстетикалық тәрбие берудің
міндеті маңызы.
Философиялық әдебиеттерді алып қарайтын болсақ, "эстетика" деген сөздің
Ал "эстетикалық" дегеніміз не, бұл сөз нені білдіреді?
Бұл гректің сөзі, оның тікелей аудармасы "сезінушілік" дегенді
Адамзат баласының жеке бір тұлға болып дамуы мен
Оқушының жан-жақты жеке тұлға болып қалыптасуына, әсемдікті сезінуіне
Сондықтан адам баласының өмірдегі табиғат көрінісіндегі әсемдік пен
Бейнелеу өнері туындыларының адамға әсер етіп, жақсылыққа жетелеуші
Бейнелеу өнері мен эстетикалық тәрбие арасындағы байланысты
Суретші Б.М.Неменскийдің эстетикалық тәрбие туралы айтқан ойларына сүйенсек:
Сонымен осы айтылғандардың негізінде адамдарда талғампаздықтың пайда болғанын
Осы орайда Б.М.Неменский өз ойын былайша білдіреді: "Адамды
Демек, мұғалімнің өзі эстетикалық тұрғыда тәрбиеленген болуы керек.
Оқытушы бейнелеу өнері сабағында оқушыға қоршаған ортадағы шындық
Мысалы, заттың нақты бейнесін салу барысында оқушы сол
Бұл айтылып отырған бейнелеу өнері пәні бойынша жүргізілетін
Ақын, педагог М.Жұмабаев айтқандай, сұлулық сезімдері адамның табиғат
Бейнелеу өнері пәні бойынша оқу материалдарын жүйелі, бірізді
Ойлау үрдісінде оқушылар заттар мен құбылыстардың жалпы заңдылық
Сурет салу барысында салыстыру, жалпылау, абстракциялау, т.б. үрдістер
Сонымен бірге, бейнелеу өнері ойлаудың, байқаудың сенсорлық сезгіштігін
В.В.Алексеева "Баланың бойында суретші қасиетінің жоғалуына тек қана
Бейнелеу өнерінің әр кезде де эмоциялық өңделуі жоғары
Қоршаған болмысқа деген байқағыштықты, зеректілікті қалыптастыру көркемөнерлік материалдарды
Туған жердің әсемдігін көру, түстердің ғажап әлемін ашу,
Сондай-ақ, мұғалім әуездік-қолданбалы өнермен таныстырса әдемілік, әсемдік туралы
Эстетикалық танымпаздық саласындағы балалардың алғашқы қадамы олардың суретке
Оқушылардың көркемдік-шығармашылық іс- әрекеттері әдеби шығармаларымен көркемделеді.
Олар туған жердің халық өнері, тарихи ескерткіштері, сәулет
Мұғалім оқушыларға әртүрлі пән сабағының эстетикалық тәрбиемен қандай
Көркем-эстетикалық жағынан дамыған оқушы бейнелеу шығармашылығында сабақтан-сабаққа өткен
Балалар салған суреттерден сызықтар мен штрихтарды, жиектеме мен
Бейнелеу әрекеті - жас оқушының көңіл-күйі мен сезімін
Бірінші сыныпқа келген оқушылардың бейнелеу әрекетіндегі біліктілік пен
Бұл міндеттерді жүзеге асыру үшін, сынып оқушыларын бірнеше
Іс жүзіндегі жұмыстар кезінде сыныптағы оқу процесі
Бейнелеу өнері оқушының алуан түрлі шығармашылық әрекетінің тууына
Оқушылардың пәндерге, оқуға деген қызығушылығы мен ықыласы тым
Мұғалімнің мақсаты баланың іскерлік қабілетін арттырып, әсемдікті өз
Мектептер жас өспірімдерге эстетикалық тәрбие беруде, оның ішінде
Оқушыларға эстетикалык тәлім-тәрбие беру, олардың бойындағы қабілет-дарынды үштау
Ұрпақтан-ұрпаққа дәстүрлі жалғасын тапқан бабалар мұрасы тек шеберлік
Біріншіден, қазақ қолданбалы өнерінің ішкі тылсым сыры ұғылады
Екіншіден, уақыт арқылы өткенді зерделеп, бүгінгіні анықтап, болашақты
Үшіншіден, кеңістік көріністері бүгінгі ұрпаққа "ата жүрт", "атамекен",
Халқымыздың кемеңгер ойшылдары (Қорқыт ата, Әл-Фараби, Ахмет Иассауи,
Бүгінгі таңда педагог ғалымдардың қазақ қолданбалы өнері және
Алдымен қазақ қолданбалы өнерге эстетикалық көзқарасты тәрбиелейді. Адамның
Эстетикалық талғамы биік сезімтал адам еңбектері "жақсылықтың негізі,
Сондықтан баланың сұлулық сезімдері жақсы тәрбие беруіне тиісті
Эстетикалық тәрбие беруде көзқарас пен таным ынтымақтық бірлікке,
Демек, эстетикалық тәрбие үрдісінде қазақ қолданбалы өнерін кеңістік
Сұлулық сезімдері адамның дұрыс, сау ләззат іздеуіне, сұлу
Әр баланың сұлулық сезімдері әр түрлі нәрседен оянымпаз
Тәрбиенің міндеті- балада өнердің қандай түріне ынта бар
1) Оқушыға жаратылыс
2) Оқушының маңайындағы нәрсенің бәрі жинақты,
3) Оқушыны эстетикалық тәрбие өнрмен таныстыру
Міне осыларды көріп, естіп, оқушының эстетикалық сезімдері өркендейді.
Оқушылардың эстетикалық мәдениеті тәрбие мен білімін қалыптастырудағы
"Өнер-білім бұлағы" дейді халқымыз. Өнердің қай саласы болса
Өнер саласының бірі - ән мен күйдің қоғамдық
Оқушыларға эстетикалық тәрбие беру барысында мектепте белгілі бір
Бастауыш сыныптан басталып жетінші сыныпқа дейін
Эстетика дегеніміздің өзі өмірдің бір бөлігі. Күнделікті өмірдің
Эстетика баланың жеке басының адамгершілік қасиеттерін қалыптастыру үшін
Мектептегі өнер сабағы тек қана музыкалық мағұлмат беріп
Көркемдік эстетикалық және эмоционалдық тартымдылығына оқушылардың жас ерекшеліктеріне
Музыка эстетикалық тәрбиенің маңызды бір бөлігі бола отырып,
Эстетикалық тәрбиелеу көркемдік әсер етуге тірелмейді, оның құралдары
Тек өнер ғана адамның шындыққа тарихи қалыптасқан эстетикалық
Өнердің, демек, музыканың да мынадай қызметтері бар: гнесеологиялық
Музыкалық - эстетикалық тәрбиенің, дәлірек айтқанда, музыка арқылы
Музыка күші оның жан жақты әсер ететіндігінде (ерік
Сонымен бірге жаппай музыкалық педагогикалық практиканы талдау бастауыш
Музыкалық шығарманы оқып, орындай отырып оқушы эстетикалық тұрғыдан
Мектепте сынып оқушылары қабылдаудың өткірлігімен және тазалығымен өзіндік
1 және 7 сынып оқушыларына тән құбылыс. Оларға
Музыканың эстетикалық тәрбие беру мүмкіндігінің толық пайдаланылмай отырған
Музыка арқылы эстетикалық тәрбие беру жұмысының ғылыми негізделген
Эстетикалық тәрбиенің негізгі құрамының бірі -музыкалық білім және
"Құлақтан кіріп бойды алар,
Жақсы ән мен тәтті күй,"- деп данышпан ақын
Музыканың тәрбие саласындағы күшті құдіретін біле тұрсақ та,
Әр дәуір күн тәртібіне өз талабын қояды. Еліміздің
Біріншіден, баланың психо физиоглогиялық жеке басының ерекшелігін есепке
Екіншіден, баланы тәрбие негізінде оқыту керек. Оқушыға өз
Үшіншіден, баланың оқуға қызығушылығын арттыру. Ол үшін оқушылардың
Төртіншіден, бастауыш пен орта мектептің арасындағы сабақтастықты сақтау.
Музыка бағдарламасының мазмұнын жетілдіру үшін музыка сабағын жандандыратын
Бағдарламада қазақ халқының төл шығармаларынан іріктеліп алынған материалдар
Қазақ композиторларының балаларға арналып шығарылған жаңа әндері де
Жалпы білім беретін мектептің бірінші сатыларында
Әсіресе, төменгі сыныпта музыкалы-дидактикалық ойындарды пайдаланып қана қоймай,
Зерттеліп, тәжірибеден өткен театр элементтерін енгізу музыка сабағында
Бүгінгі таңда балаларды жастайынан өнерге баулу өзекті мәселе
Оқушының көпшіл болып өсуі үшін де өнерлі
Сол себептен де оқушылардың өте кішкентай кезінен-ақ, яғни
Өнер сапасы бала тәрбиелудің ең бір үлкен қүралы.
Оқушыларды айналадағы табиғатты, қоғамдағы болмысты, әдемі әуенді құлақпен
Оқушылардың ой-өрісін, рухани байлығын дамыту кез келген ұстаздардың
Өнермен жалқау адамдар жолдас бола алмайды. Өмір қызығын
Оқу мен тәрбие күрделі бір істің екі жағы.
"Көзі соқырдың - көңілі соқыр" деген ғой дана
Ал эстетикалық талғамы дамыған, көз қарасы қалыптасқан адам
Тәрбиенің қай саласын жүзеге асыруда болсын оны эстетикалық
Халық шығармашылығы, соның ішінде қазақ халқының ән
Халқымыздың ән мұраларының тәрбиелік мүмкіндіктері мен әдіс-амалы үшан
Қазақтың халық әндерін жинап, зерделі еңбек еткен ғалым-этнограф
Жалпы білім беретін қазақ мектептерінде халқымыздың педагогикалық ой-пікірін
Жеткіншекті дүниежүзілік деңгейге сай тәрбиелеуде негіз бола алатын
шығармашылығымен сусындандырылған эстетикалық тәрбие болып табылады. Ол жүйелі
Жасыратыны жоқ кейінгі кезде біздің жастарымыз ұлттық мәдениетімізден
Басқа да жанрлар сияқты, қазақ халқының ән шығармашылығының
Шетсіз-шексіз қазақ даласында небір майталман күміс көмей әншілер
Қазақ халқы өзінің сан алуан қам-қаракет тіршілігі ішінде
Қазақ мектептерінің бастауыш сыныптарына арналған музыка пәнінің бағдарламасы
- музыкалық таңдау арқылы халық өнерін
- ән айту, би билеу, музыкалық
- жыр, терме, айтыс өнерінің көркемдік
- оқушылардың нақыл сөздер мен өнегелі
Бұл бағдарламаның ән репертуары жөнінде айтар болсақ, ол
Жалпы, музыка сабағының бағдарламасын алсақ, оның мақсаты -
Өйткені, қазақ халқының ән мұраларында халық дәстүрі, елдің
Әл-Фараби: "Музыканың үш түрі бар...Біріншісі жай ғана рахат
Музыка жас азаматтардың ішкі дүниесін байытып, әр дәуірдегі
1.3. Қоршаған орта мен табиғаттың оқушыларға эстетикалық тәрбие
Мектепте оқушыларға эстетикалық тәрбие берудегі бірден - бір
Мұғалім оқушыларды табиғи құбылыстармен таныстыра отырып, таңертеңгі әсемдікті
Міне, осы мүмкіндіктерді ескере отырып, оқушылармен тиімді ұйымдастырылған
Балаларды көктем кезіндегі өзен жалғауындағы өзгерістермен таныстыру, өзен
Туған жер табиғаттың әсем келбеті мен нәзік сырларын
Оқулықтағы қысқартыла отырып іріктеліп алынған өлең шумағы киіктің
Оқушылардың көз алдына ақын суреттеуіндегі Арқаның бетпақдаласын елестетеміз.
Мұғалімнің осындай кіріспе сөзінен кейін, кіиіктің Бетпақ тіршілігінің
Бұл жерде оқушылардың ойы
Нәзік әрі әсем көрініс. Мінсіз жаратылым. Бөкен бойындағы
Эстетикалық сезімнің пәрменділігі сол: ол тек сұлулықты
Одан әрі ақынның киікке деген жанашырлық сезімін, күйзелісін
Осы кездегі оқушылардың үнсіз қалуы, жаралы киіктің аянышты
Өлеңді оқу арқылы бөкеннің сұлулығын таныту, мергендер құлқын-құмарлығын
Мұғалімнің міндеті өз шәкірттерін табиғатымыздың сұлулығына тамсандырып,
Бастауыш сынып бағдарламасында берілген материалдар - тікелей табиғатқа
Табиғат - дүниедегі тіршілік атаулының анасы. Табиғатты аялау
Халқымыздың ұзақ жылдар бойы жинақтаған тәжірибесі, асыл мұраларының
Мынау жарық дүниедегі әсерлі әсемдіктер мен қыруар қызықтар,
Қазақта "ер туған жеріне" деген мақал бар. Әрбір
Аяулы туған жеріміздегі жайнаған гүлдер, жайқалған шалғындар, ормандар,
"Бұлақ көрсең көзін аш", "Жол үстінде тас жатса
Табиғатты аялап, оның қызығын көре білген халқымыз табиғат
"Ай құбылса, аяғыңды сайла, күн құбылса, күрегіңді сайла".
"Жатқанға дейін үркер жамбасқа келсе, жаз шықпағанда несі
Сыныпта гүл өсіру, табиғат мүйісін ұйымдастыру, мал, құс
II тарау
Білім беретін жалпы мектептерде эстетикалық білім мен тәрбиенің
2-1. Эстетикалық тәрбие арқылы оқушыларды адамгершілікке тәрбиелеу.
Адамгершіліктің алғашқы қасиеттеріне біз мыналарды жатқызамыз: әртүрлі халықтардың
Мектептерде сынып оқушыларын адамгершілікке тәрбиелеуде, оларға эстетикалық
Мектептің сынып оқушыларына адамгершілік туралы түсінік беру оқу
Өскелең
Бұл әрекетте әдеби шығарманың эстетикалық құндылығы маңызды роль
Көркем шығармада келтірілген оқиғалар, құбылыстар, кейіпкерлер оқырманнан тиісті
Әдебиетпен алғашқы есте сақталған таныстықтың мектеп оқушылары арасында
Бастауыш сынып оқушыларының көркем шығармалар арқылы адамгершілікке тәрбиелеуге
1) оқыған көркем шығарма бойынша өтілетін әңгімелесу мазмұны
2) әңгімелесуді әдеби
3) жазушы шығармасындағы адамгершілік мәселесінің қойылуы мен
4) көркем шығармадағы
5) имандылық, қайырымдылық, әділдік,
6) әдеби шығарманың
Адамдардың өзара қарым-қатынасының адамгершілік жағын бейнелейтін деректерді жинақтау
Салауатты да саналы ұрпақ тәрбиесі келешек қоғам қамын
Өзге халықтар сияқты, қазақ елінің де бала тәрбиесі
Ұрпақ тәрбиесіндегі ежелден қалыптасқан халқымыздың жақсы дәстүрлері мен
Жас ұрпаққа адамгершілік, имандылық, ізгілік, еңбек, дене, эстетикалық,
М.Калинин: "Тәрбие дегеніміз - тәрбиеші қалаған жақсы қасиеттерді
Болашақ тәрбиесі бүгінгі күнде ұлттық мұраттар мен дүниежүзілік
Балалық шақта айнала қоршаған дүниені ақылмен, жүрекпен тану
Баланың рухани дүниесіне
Мектеп жас ұрпақтың адамгершілік тәрбиесіне едәуір ықпал етіп,
Адамгершілік тәрбиенің тәрбиеленушінің дамуына қандай игі әсер ететіндігін,
Баланың сезіміне әсер ету шексіз жұмыс және тәрбие
Оқушының сезіміне әсер етудің тәсілдерін анықтағанда, сезімді тәрбиелеу
Баладағы жаңа сезімдер қатты әсерленудің ықпалымен жетілуі, өзгеруі
Адамгершілікке тәрбиелеу баланың жеке басын қалыптастыру мен дамытудың
Тәрбие үрдісі балаларға мінез бен қарым-қатынастардың адамгершілік жағын
Баланың эстетикалық көқарасын тәрбиелеу әсемдік қасиеттері бар әр
Эстетикалық көзқарасты тәрбиелеудің неғізі құралы - өнер.
Педагогикада эстетикалық көзқарасты тәрбиелеу тәрбиенің басқа салаларымен тығыз
Сонымен, эстетикалық тәрбие табиғаттағы, өнердегі, еңбектегі, өмірдегі ең
Эстетикалық тәрбиенің өзіне тән міндеттері бар. Олардың бірі
Айналадағы дүниеге сезімталдық, эстетикалық қабылдау қырағылығы, ықыластылық, қамқорлық
Эстетикалық ұғымды, байымдауды, баға беруді қалыптастыру - эстетикалық
Осыған байланысты
Көркемдікке және сұлулыққа баға беру үшін эстетикалық танымның
Эстетикалық танымның дамуына көбінесе өнер үлгілерін қабылдаумен, не
Қазіргі жағдайда біздің қоғамдық өміріміздегі қажетті мәселелердің бірі
2.2. Ұлттық мәдениетімізді бала тәрбиесіне эстетикалық
тәрбие беру арқылы сіңіру.
Эстетикалық талғамды тәрбиелеу адамның көңіл-күйіне, мінезіне қатысты мәселе.
Эстетикалық тәрбие беру балалардың өскен ортасына, жасына және
Дала ойшылдары өскеленнің эстетикалық тәрбиесіне ерекше көңіл
Аса мәнді эстетикалық түйіндерді кейіннен ұлы Абай мен
Эстетикалық тәрбиенің психологиялық астарлары жайлы айтқандары оның мына
Біздің қазақ - ән құмар халық. Біреу қолына
Есімі соңғы кездері жүртшылыққа мәлім бола бастаған Ө.Тілеуқабылұлы
Ғұлама адамның киген киімі қонымды әрі жарасымды болса,
Ғұлама - дененің көркем болып қалыптасуы үшін
Орта ғасырлардағы келесі бір қазақ ғұламасы шежіреші-тарихшы Қадырғали
Жас ұрпақты әсемдік пен сұлулыққа тәрбиелеу жайлы небір
Еңсесі биік ақ орда.
Салтанатқа орнатқан.
Болаттан шеге соқтырып,
Шаңырағын торлатқан.
Қазығын қалайыдан қақтырып,
Тоқпағын сом алтыннан соқтырып.
Нақыра күміс тақтырып,
Былғары сына піштіріп.
Шыны аяқпен іштірген,
Орындығын оймыштап.
Ою-нақыш салдырған,
Сандығын сары алтынға малындырған, - деп келетін үзінділерде
Дала халқының салтанатты салиқалы өмір кешіп, әсемдікті
Қазақ ғұламалары әсем шаһар, салтанатты орда, адам көңілін
Мәселен, Өтейбойдақ бабамыз: ісмерлік - өнер, осы атаққа
Орта ғасырлық қазақ ғұламалары ер бала мен
Күнбе-күнгі күйбең тіршілікпен айналысып жүрген ер жігіттер аяқ
Халқымыз қыз бала сұлулық пен әдеміліктің символы деп
Сұлулықты түсіну ол адам жан дүниесінің байлығын байқатады.
Сұлулық пен әсемдік көпшілік мән бере қоймайтын нәрселерге
Табиғаттағы әсем құбылыстарды, адам сымбатын және басқа сұлулықтың
Бұл жөнінде Өтейбойдақ Тілеуқабылүлы былай дейді: "адам пендесі
Дала ойшылдары туған жердің әсем табиғат көріністерін жаз
"Көкорай шалғын көк майса,
Сырдың бойын жайладық.
Жетісу, Балқаш, Ұлытау,
Сауық құрып тойладық" - деп жырласа,
Бұқар жырау:
Боз мойынды бұл үйрек,
Көлге қонар жаз күні.
Бүралған назды сұлулар,
Көл жағалар жаз күні, - дейді.
Әсем ән мен сазды күйге қазақ жаны ежелден
Әнге әуес, күйге құмар бала жаны сұлу өмірге
Қазақ жағдайында қыз баланың бой түзеп, сұлу сымбатты
Асан қайғы жыраудың : "Қадірін жеңге білмесе, бойжеткен
Орта ғасырлық қазақ ғұламалары жастардың жан сұлулығының психологиялық
Қазіргі кезде де ұлтымыздың осынау тамаша ғибраты мен
Әрине, бұл айтылғандардың қазіргі заман талабына сай келе
Біздің ойымызша, Орта ғасырлық қазақ зиялыларының саф алтындай
Қазақтың салт-дәстүрін, өмір сүру көрінісін, тіршілік мәнін, талап-талғамын
Киімнің жоғары сапада, биік талғамда тігілуі халықтың эстетикалық
Ұлттық мәдениеттің құрамдас бөліктері болып табылатын ұлттық мерекелер,
Өйткені, ұлттық
Қортынды
Бүгінгі таңда жас ұрпаққа отандық және әлемдік көркем
Талапқа сәйкес қазіргі уақытта мұғалімдердің білім даярлығын арттырып,
Бастауыш және жоғары сыньш мұғалімдерінің эстетикалық
Сондықтан, республика мектептерінің мұғалімдеріне эстетикадан терең білім беріп,
Қорыта келе
Мақсатымыз-өз ұлтымыздың тарихын, мәдениеті мен тілін қастерлейтін және
Оқушылардың эстетиканы меңгеруі тек өнер сабақтарын оқытумен
Адамның болмысқа деген эстетккалық қатынасы
Бала еңбегі масылдыққа айналмай, эстетикалық ләззат әкелуі үшін,
Эстетикалық әсер көбіне оқыту әрекеттері арқылы беріледі. Мәселен,
Демек, эстетика тек заттардың өзіне және шындық
Ортаны эстетикалық тұрғыда меңгерудің субъективті жағы болып эстетикалық
Пайдаланылған әдебиеттер
1.Қазақстан Республикасының "Білім туралы заңы" 27.VII – 2007ж.
2.Қазақстан Республикасының Орта білімді дамыту тұжырымдамасы. «Ана тілі».
3.Қазақстан Республикасының 2015 жылға дейінгі білім беруді дамыту
4. Назарбаев Н.Ә. 2007 жылғы «Президенттің Қазақстан
5.Оқу-тәрбие үрдісінде инновациялық әдіс-тәсілдерді пайдалану-заман талабы. Республикалық ғылыми
6.Инновациялық оқытудың педагогикалық шарттары. Алматы, 2006 Қ.А.Иассауи атындағы
7.Сабыров Т.А. Оқушылардың оқу белсенділігін арттыру жолдары. Алматы
8.Сәрсенбаев Т. Ұлттық сана-сезім мен ұлттық қадір-қасиет. Алматы,
9.Савин Н.В.Педагогика., Москва, 1990.
10. М.Жұмабаев.Педагогика. "Рауан" баспасы 1993ж.
11. Мектептегі тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі. Алматы.1999ж.
12.Қазақстан Республикасының мелекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты.
13. Эстетикалық мәдениет «Қазақстан мектебі» журналы 10, 2002ж.
14.Ұзақбаева С. Тамыры терең тәрбие. Алматы. Білім. 1995ж.
15.Сухомилинский В.А. «Балаға жүрек жылуы». Алматы 1976ж.
16.С.Дүйсебаев. Жаңа педагогикалық технология - бастауыш мектеп. №2,
17.Сағымбаев.Ә. Бейнелеу өнері сабағында шығармашылықты қалыптастыру.
18.М.Ералиева. Бастауыш сатыдағы оқу - тәрбие үрдісінде, Алматы,
19.Ө.Танабаев. Эстетикалық тәрбиемен ұштастыру, Алматы 1999.
20.Н.Нұрмұхаметова. Эстетикалық тәрбие берудегі табиғаттың маңызы «Бастауыш мектеп»
21.Н.С.Тілеуханов. Эстетикалық тәрбие қалыптастыру. «Бастауыш мектеп» журналы, 1997ж.
22.Ү.Мелдебекова, Т.Әлсатов. Оқушыларға эстетикалық тәрбие берудегі музыканың рөлі.
23.Қ.Жарықбаев. Эстетикалық тәрбие туралы. Алматы 2002ж.
24.Роза Марғауина. Сазнаманың сыры мол. Алматы 2001ж.
25.3.Айдарова. Бейнелеу өнері белестері. Алматы 1999 ж.
26.Педагогикалық ізденіс. Алматы, "Рауан"баспасы. 199О.
27.Ш.А.Амонашвили. Оқушыларға көзқарас және білім берудің сипаты. М.,
28.В.Ф.Шаталов. Жаппай орта білім беру талабы. М., 1992.
29.Г.Ширашева. Оқушыларға көркемдік-эстетикалық тәрбие беру. М., 2001.
30.Ә.Нынанбаев, Т.Әбжанов. Ой. Ақыл. Адамгершілік. Алматы."Білім" 1994ж.
31.Л.И.Рувинскиий, С.И.Хохлов. Ерлік пен мінезді қалай тәрбиелу керек."Мектеп"баспасы.
32.Б.Шелекбаева. Эстетикалық тәрбие беруде көркем шығарманы пайдалану."Бастауыш мектеп"журналы.
33.К.Бейсенбаева Р.Жумабаева. Музыкалық эстетикалық тәрбие. "Қазақстан мектебі" журналы.1994.
34.М. Ералиева. Жаңа буын оқулықтарының мектеп тәжірибесіне енгізілуі.
35.Ә.Табылдиев. Ұлттық тәрбие - ұлағатты іс. "Бастауыш мектеп"
36.3.Әсемжанова. Бастауыш сынып оқушыларына эстетикалық тәрбие беру. Алматы
37.А.Байділдаева. Адамгершілікке баулу бағыттары.
38.М.Бұлақбаева. Жаңашыл әдіс-тәсілдерді кең пайдаланайық. "Қазақстан мектебі" журналы
39.3.Сатқаева. Оқыту мен тәрбиелеу - үлкен өнер. Алматы
40.Ақбаева Л.Этноэстетикалық білім: Қазақтың дәстүрлі мәдениеті, Алматы, 1997ж.
41.Р.Төлеубекова. Бала тәрбиесі - әлеуметтік-педагогикалық мәселе. Алматы 2001ж.
42.ҚоянбаевЖ.Б. Педагогика. Астана1998ж.
43.Ж.Қалимова. Жаңа білім мазмұнының негізі - дамыта оқыту.
44.3.Әсемжанова. Білім негізі - бастауышта. «Бастауыш мектеп» журналы,
45.Қ.Жарықбаев. Әдеп және жантану. Алматы. Атамұра баспасы. 1996ж.
46.Г.Тоққұлиева. Балаға эстетикалық тәрбие беру. "Қазақстан мектебі" журналы
47.Т.Самұратова. Эстетикалық тәрбие берудің мәні үлкен. "Қазақстан
48. Қ.Ж. Қаракулов «Этика классного руководителя» жкрн. Қазақстан
Мектеп оқушыларының шығармашылық қабілетін қалыптастыру
Оқушыларға эстетикалық тәрбие берудің педагогикалық негіздері
БАСТАУЫШ СЫНЫПТАРДА ЭСТЕТИКАЛЫҚ ТӘРБИЕ БЕРУДІҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
Бастауыш сынып оқушыларына эстетикалық тәрбие берудің педагогикалық мәселелері
Бастауыш сынып оқушыларын патриоттыққа тәрбиелеудің педагогикалық негіздеулері
Ұлтық тәрбиені қазіргі мектептердегі эстетикалық тәрбиеде пайдалану маңыздылығы
Жабыстыру тәсілімен жасалатын шығармашылық жұмыстарды үйрету
Қазақ халық музыкасы арқылы бастауыш сынып оқушыларына патриоттық тәрбие беру әдістемесін жасау
Бастауыш сынып оқушыларына дүнетану пәнін оқыту барысында экологиялық тәрбие беру жолдары
Бастауыш сынып оқушыларына эстетикалық тәрбие беру жолдары