Қазақстан Республикасының салық жүйесінің даму кезеңдері



Қазақстан Республикасының Қаржы министрлігі
Курстық
жұмыс
Тақырыбы:
«МЕМЛЕКЕТТІК БЮДЖЕТ ҚАЛЫПТАСУЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК БАЖ»
Орындаған:
Қабылдаған:
Мазмұны:
І КІРІСПЕ………………………………………………………………………..3
ІІ НЕГІЗГІ БӨЛІМ
САЛЫҚ ЖҮЙЕСІНІҢ МӘНІ МЕН МАЗМҰНЫ
Салықтың түсінігі, ерекшеліктері және элементтері...................4
Салық жүйесінің түсінігі мен құрылу принциптері.....................8
Қазақстан Республикасының салық жүйесінің даму кезеңдері..13
МЕМЛЕКЕТТІК БЮДЖЕТ ҚАЛЫПТАСУЫНДАҒЫТ МЕМЛЕКЕТТІК БАЖ
Мемлекеттік баж обьектілері.........................................................18
Мемлекеттік баж ставкалары.........................................................19
Мемлекеттік баж төлеуден босату.................................................26
Мемлекеттік бажды төлеу тәртібі..................................................31
Консулдық алым..............................................................................33
3. МЕМЛЕКЕТТІК БАЖДЫҢ МӘСЕЛЕЛЕРІ
3.1. Сот шығындары туралы нормативтік
3.2. Мемлекеттік баждың бюджет кірістерінде
ІІІ ҚОРЫТЫНДЫ................................................................................................44
Пайдаланған әдебиеттер.....................................................................................45
І КІРІСПЕ
Нарықтық қатынастар жағдайында салық жүйесі экономиканы мемле- кеттік
Қазақстан Республикасындағы салық жүйесі он жылдан астам уақыт
Жалпы бұл курстық жұмыстың мақсаты – Қазақстан Республикасының
салықтың маңызы мен мәнін ашу;
Қазақстан Республиксында салық жүйесін зерттеу;
мемлекеттік баждың құрылу негізін қарастыру;
мемлекеттік баждың бюджеттік кірістердегі орнын бағалау;
мемлекеттік баждың мәселелерін қарастыру.
Бірінші бөлімде, біз жалпы салық жүйесі түсінігін, салық
Екінші бөлімде, мемлекеттік баждың қолдану саласын, обьектілерін, обьектілеріне
Ал үшінші бөлім мен екінші бөлімнің арасында тығыз
САЛЫҚ ЖҮЙЕСІНІҢ МӘНІ МЕН МАЗМҰНЫ
Салықтың түсінігі, ерекшеліктері және элементтері
Салықтар дегеніміз, жалпы мемлекеттік қажеттіліктерді қанағаттандыру мақсатында, мемлекеттік
Көптеген экономистер салықтардың түсінігін, мәнін ашуға тырысты. Алғаш
Салық теориясына Ресейдің ғалымдары да өзіндік үлес қосты.
Ал А. Соколов: " Салық дегеніміз мемлекет шығындарын
Жиналған салықтарды мемлекеттің саясаттарын жүргізуге қолдану қажеттілігін айтады.
Мысалы, Гуреев В.И. салықтарды “міндетті жарна” деп атайды
Ал салық жөнінде, мемлекеттің заңды және жеке тұлғалардан
Осы автордың айтуы бойынша, егер қандай да болмасын
Қазақстандық, белгілі экономист-ғалым Қарағүсова Г.Ж. " салықтар деп,
Қаржылық қүқық саласының Қазақстан бойынша берілетін бір әйгілі
Салық-әрқашан мемлекет тарапынан енгізілінеді және алынады. Бұл жерде
Салық-мемлекеттің біржақты түрде белгілейтін төлемі. Бұл жерде мемлекет
Салық- әрқашанда ақшадай түрдегі төлем. Осы белгісі бойынша
Салық- әрқашанда ақшаларды еріксіз алу. Бұл жерде салық
Салық- заң жүзінде белгіленген ақшаларды алу. Мемлекет салықтарды
Салық- міндетті төлем. Салық төлеушінің салық телеу жөніндегі
Салық- тек құқылық формада қездесетін төлем. Салықтар нормативтік
Салық- тек мемлекеттік кіріске түсетін төлем.
Салық- тұрақты ақша міндеттемелерін туғызатын төлем.
Салық- баламасыз төлем. Яғни, салық қандайда болмасын көрсетілген
А.И.Худяковтың айтуы бойынша салықтардың басты белгісі салық нысанасының
Ал мемлекеттік заңды тұлғалардың салықтарды мемлекет қарамағына түскенімен,
Салықтар әркашаңца мемлекет пен халықтың жан-жақты мұқтаждықтарын қанағаттандыру
Енді салық салу саласында міндеттемелерін және олардың орындалу
Салық заңдарында белгіленген салық элеметтеріне мыналар жатады: салық
Салық төлеуші- өз меншігі есебінен салық төлеу жөніндегі
Сонымен, Қазақстан аумағындағы салық төлеушілер мыналар болып табылады:
Қазақстан Республикасының заңдары бойынша заңды тұлға болып табылатындар;
біздін республикамызда заңды тұлға ретінде тіркелмегендер, бірақ басқа
Қазақстан Республикасының жеке тұлғалары, яғни азаматтары, шетелдік азаматтар
Салық салу обьектісі - заңда көзделген тауарлық-материалдық игіліктер
Қазақстанда заңда көзделген салық салу обьектілері мыналар болып
заңды және жеке түлғалардың кірістері (табыстары, пайдалары және
заңды және жеке түлғалардың мүліктері;
мемлекет тарапынан көрсетілетін қызметтер;
өнімдер мен қызметтердің ( жүмыстардың ) қосылған құны;
тауарлардың кейбір топтары мен түрлері;
шаруашылық айналымы;
қаржылық операциялар;
табиғи ресурстарды пайдаланушылардың төлемі
Бұл жерде ескертетін бір жай, қандай да болмасын
Салық салу бірлігі - есептеу үшін берілген салық
Мысалы, жер салығында- 1 гектар, 1 шаршы метр,
Салық ставкасы - салық салу бірлігіне қатысты салық
бөлінеді. Тұрақты ставкалар - түсетін табыс мөлшерін есепке
Пропорционалды ставкалар - бірыңғай пайыз түрінде белгіленеді, бұл
Прогрессивті ставкалар - табыстар мен мүліктердің өсуіне байланысты
Салықты есептеу тәртібі әртүрлі болуы мүмкін. Мысалы, кәсіпорындардың
Кейбір әдіс бойынша, төлеушінің жылдық нақты мезгілінде тапқан
Салықтың есептелген сомасын төлеу кезінде бұрын осы табыстан
Салық төлеу мерзімі - салықтар мен басқа да
Салық жеңілдіктері - төлеушілердің заңда көзделген жағдайда, салық
Сонымен, салықтардың мәнін қарастыра отырып, мемлекеттің салықтарды дамыту
Біріншіден, қоғамның барлық мүшесі елдің қауіпсіздігін және ел
қоғамның барлық мүддесі үшін әскери күштер мен қоғамдық
Екіншіден, қоғамда
Үшіншіден, қоғамдағы білім беру және емдеу мекемелерін толығымен
Салық жүйесінің түсінігі мен құрылу принциптері
Жас тәуелсіз еліміздің қомақты бюджеті болуы жолында, мемлекеттік
Қандай да болмасын мемлекеттің атқаратын қызметінің ең маңызды,
Салықтар мемлекеттің басқа да атрибуттары сияқты мемлекеттер құрыла
Алғашқы кездерде мемлекетті ұстауға қажетті қаражаттар сол мемлекет
Салықтардың, салықтық құқықтың мемлекеттермен қатар пайда болуы олардың
құқықтық принциптері көрініс берген. Әртүрлі меншік нысандарының теңдігі,
Сонымен салықтардың экономикалық мәні мынада: салықтар шаруашылық жүргізуші
Салықтар мемлекеттің құрылуымен бірге пайда болады және мемлекеттің
Әрбір мемлекетке өзінің ішкі және сыртқы саясатын жүргізу
Салықтардың функционалдық, сипаттамасын нақтыландыру, яғни қызметтеріне талдау жасау
Бірінші, фискалдық қызмет-салықтардың және басқа да міндетті телемдердің
Үшінші қызметі - салықтық реттеу, яғни реттеуші қызмет-салық
Мемлекет үстінде аталған салықтардың қызметін қолдана отырып салық
Енді осы қызметтер жөнінде қалыптасқан, дәстүрлі көзқарастармен шектеліп
фискалдық немесе жұмылдыру қызметі арқылы мемлекет тиісті шығындарын
қайта бөлу қызметі арқылы мемлекет экономика аясының әртүрлі
ынталандыру қызметі - экономиканы дамыту, техникалық жаңарту және
шектеу кызметі, салық саясаты арқылы мемлекетке тиімсіз (пайдасыз)
бақылау-есептеу қызметі, кәсіпорындар мен азаматтардың табыстарын, өндірістің құрылымы
Мемлекет мына жоғарыда көрсетілген салықтардың қызметін пайдалана отырып
Салық категориясының нақты формалары болып құқық органдарымен тағайындалған
Салық жүйесі тікелей және жанама салықтардың ара қатынасынан
Жанама салықтың субьектісі, мемлекет пен төлеуші арасьында болатын
Тікелей салықтар өз кезегінде нақты мүлік түрлерінің әрқайсына
Тікелей салықтардың біреулерін тек заңды түлғалар, келесісін тек-жеке
Жанама салықтар құрамы да әр түрлі - акциздер
Нарықтық экономикалық қалыптасу кезеңінде салық саясатының негізгі бағыты
Салық жүйесінің құрамы мынадай: қаржы қатынастары және осы
Сонымен салық жүйесінің өте маңызды және күрделі құрылым
Сондықтан, қандай да болмасын дамыған елдің салық жүйесі
Бірақ дамыған елдерінің салық жүйесінің тенденциясын және жалпы
Салық салу кезінде мемлекет белгілі бір принциптерді колданады.
Салықтар жөніндегі ілімнің тұңғыш қарлығаштары, саяси экономикалық, теорияның
Кезінде салық жүйесін құрудың төрт қағидасын Адам Смит
Біршіш қағида - салық әрбір салық төлеушінң тапқан
Екінші қағида - салық мөлшері мен оны төлеу
Үшінші қағида - ыңғайлылық қағидасы, яғни әрбір салық
Төртінші қағида - үнемділік қағидасы, яғни салық алу
Салық салу кезінде, аталмыш принциігіерді басшылыққа алу барысында
Қазіргі кезде қолданылатын салық салу прпнциптері тікелей салық
Салық салмағының тең болуы, яғни әркім мемлекет қорына
Салық жүйесінің қарапайым және анық болуы, яғни салық
Салық салудың теңділігі және әділеттілігі, яғни әлеуметтік-экономиқалық мақсаттарға
Салыктарды басқару және заңдылықты сақтау жөніндегі әкімшілік шығындар
Қазіргі кезеңде, мемлекет алдында тұрған бірден-бір күрделі мәселе
Біріншісі, тапқан (алған) игіліктерге негізделген яғни мемлекет тарапынан
Екіншісі, төлеу қабілеттілігі принцппіне негізделген. Бұл жерде салық
Мельников В.Д. өз еңбегіңде дүние жүзілік мәні бар
Дүние жүзілік тәжірибеден өткен ол принциптер мыналар:
Салық салу формаларын белгілеу барысында карапайым формаларды қолданған
Салық жүйесі мүмкіндігінше бейтарап болуы тиіс. Былайша айтқанда,
Прогресивті салықтардың орнына тікелей пропорционалды салықтарды басымырақ пайдалану.
Салық жүйесі экономикалық қызметтердің жақсаруына және күрделі жұмсалымдардың
Сонымен салық жүйесі мемлекеттің экономикалық саясатымен анықталатын, үстінде
Қазақстан Республикасының салық жүйесінің даму кезеңдері
Мемлекеттің қаржы көздерін жасақтаудың ең негізгі құралы болып
Салық жүйесін мемлекетпен заңды тұлғалар арасындағы қаржы қатынастарының
мен салық қызметі жиынтығы құрайды.
Кез келген мемлекеттің салық жүйесі оның әлеуметтік, саяси,
Қарапайым салық жүйесі
Әкімшілік басқарудағы салық жүйесі
Жаңашыл салық жүйесі
Енді осы салық жүйесі кезендерінің өзіндік ерекшеліктерін айтып
Қазақ феодалдары мал жайылымдарына арналған ең құнарлы жерлерді
Сонымен бұл қарапайым салық жүйесі сол аймақтағы байлар
Революция төңкерілісінен кейін жаңа Үкіметтің билік алуы Казақстан
Бұл салық жүйесінде әкімшілік - командалық басқару етек
Қазақстанның 1992 жылға дейін өзіндік салық жүйесінің болмағанын
Осы мақсатта Қазақстан Республикасының 1991 жылдың 25-желтоқсанында қабылданған
Қабылданған Заңға сәйкес 1992 жылдың бірінші қаңтарынан Қазақстан
Жалпы мемлекеттік салықтар;
Жалпыға міндетті төленетін жергілікті салықтар мен алымдар;
Жергілікті салықтар мен алымдар енгізілді;
Дегенмен, өмірге келген әрбір жаңа құбылысқа кездескен ерекшеліктермен
Салық санының көптіті, айналымды анықтаудың қиындығы шектен тыс
Қазақстан Үкіметі 1995 жылдың басында салық реформасының үзақ
Осы концепцпясы іс жүзіне асырудағы бірінші кезең Қазақстан
Енді бұрын қызмет еткен 45 түрлі салықтар мен
Қазіргі уақытта, 2002 жылдың 1 қаңтарынан бастап Қазақстан
Салық жүйесінде басты орынды салықтардың түрлері алатып сөзсіз.
корпорациялық табыс салығы;
жеке табыс салығы;
қосылған құнға салынатын салық;
акциздер;
жер койнауын пайдаланушылардың арнайы салығы мен төлемдері;
әлеуметтік салық
жер салығы
заңды және жеке түлғалардың мүлкіне салынатын салық;
көлік құралдарына салынатын салық,
алымдар:
1. заңды тұлғаларды мемлекеттiк тiркегенi және филиалдар мен
2. жеке кәсiпкерлердi мемлекеттiк тiркегенi үшiн алым.
3. жылжымайтын мүлiкке құқықтарды және олармен жасалған мәмiлелердi
4. радиоэлектрондық құралдарды және жиiлiгi жоғары құрылғыларды мемлекеттiк
5. көлік құралдарын мемлекеттiк тiркегенi үшiн алым.
8. дәрi-дәрмек құралдарын мемлекеттiк тiркегенi үшiн алым.
9. автокөлiк құралдарының Қазақстан Республикасының аумағы арқылы жүру
10. аукциондардан алынатын алым.
12. Жекелеген қызмет түрлерiмен айналысу құқығы үшiн лицензиялық
13. телевизия және радио хабарларын тарату ұйымдарына радиожиiлiк
төлемақылар:
1. жер учаскелерiн пайдаланғаны үшiн төлемақы.
2. жер бетiндегi көздердiң су ресурстарын пайдаланғаны үшiн
3. қоршаған ортаны ластағаны үшiн төлемақы.
4. жануарлар дүниесiн пайдаланғаны үшiн төлемақы.
5. орманды пайдаланғаны үшiн төлемақы.
6. ерекше қорғалатын табиғи аумақтарды пайдаланғаны үшiн төлемақы.
7. радиожиiлiк спектрiн пайдаланғаны үшiн төлемақы.
8. кеме жүретiн су жолдарын пайдаланғаны үшiн төлемақы.
9. сыртқы (көрнекi) жарнаманы орналастырғаны үшiн төлемақы,
кеден төлемдерi:
1. кеден бажы.
2. кеден алымдары.
3. алдын ала шешiм қабылдағаны үшiн төлемақы.
4. алымдар,
мемлекеттік баж анықталып бекітілді.
Салық төлеушінің салық заңдарына сәйкес мемлекет алдында туындаған
Мемлекет салық қызметі органы арқылы салық төлеуішден -
Жоғарыдағы Қазақстан Республикасының даму кезеңдері керсеткендей, салық жүйесінің
(блок-схема №1) 2. ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ САЛЫҚ ЖҮЙЕСІНДЕГІ МЕМЛЕКЕТТІК
Мемлекеттік баж обьектілері
Мемлекеттiк баж - уәкiлдiк берiлген мемлекеттiк органдардың немесе
Заңдық мәнi бар iс-қимылдар жасау және (немесе) құжаттар
1) сотқа берілетін талап арыздардан, ерекше жүргізілетін істер
2) нотариаттық iс-қимылдар жасағаны үшiн, сондай-ақ нотариат куәландырған
3) азаматтық хал актiлерiн тiркегенi үшiн, сондай-ақ азаматтарға
4) шетелге баруға және Қазақстан Республикасына басқа мемлекеттерден
5) шетелдiктердiң паспорттарына немесе оларды ауыстыратын құжаттарына Қазақстан
6) Қазақстан Республикасының азаматтығын алу, Қазақстан Республикасының азаматтығын
7) тұрғылықты жерiн тiркегенi үшiн;
8) аңшылық құқығына рұқсат бергенi үшiн;
9) жеке басты куәландыратын құжаттарды бергені үшін;
10) қаруды және оның оқтарын сақтауға немесе сақтау
11) жеке және заңды тұлғалар азаматтық, қызметтiк қарудың
12) Қазақстан Республикасы бекіткен халықаралық шартқа сәйкес Қазақстан
13) жүргізуші куәлігін, тракторшы-машинистiң куәлiгiн, механикалық көлік құралдарын
14) зияткерлік меншік саласындағы уәкілетті органның заңды мәні
Мемлекеттiк баждың тiркелген проценттiк ставкалары Қазақстан Республикасының заң
(блок-схема №2)
Мемлекеттік баж ставкалары
Сотқа берiлетiн талап арыздардан, ерекше жүргiзiлетiн iстер бойынша
1) мүлiктiк сипаттағы талап арыздардан:
жеке тұлғалар үшiн - талап қою сомасының 1
заңды тұлғалар үшiн - талап қою сомасының 3
2) мемлекеттiк органдардың және олардың лауазымды адамдарының жеке
3) мемлекеттiк органдардың және олардың лауазымды адамдарының заңды
4) салық тексеруi актiлерi бойынша хабарламаларға дауласу туралы
жеке кәсiпкерлер мен шаруа (фермер) қожалықтары үшiн -
заңды тұлғалар үшiн - хабарламада көрсетiлген салық пен
5) некенi бұзу туралы талап арыздардан - 30
6) белгiленген тәртіппен хабар-ошарсыз кеттi деп немесе жүйке
7) тұрғын үй-жайларды жалға алу туралы шартты өзгерткенi
8) ерекше жүргiзiлетiн iстер бойынша арыздардан (шағымдардан) -
8-1) аралық соттар шешiмдерiн, төрелiктiң шешiмдерiн жою туралы
жеке тұлғалар үшiн - талап арыз сомасының 1
заңды тұлғалар үшiн - талап арыз сомасының 3
9) сот шешiмiне жасалған апелляциялық шағымдардан - мүлiктiк
9-1) сот бұйрығын шығару туралы өтініштерден осы баптың
10) атқару парағының дубликатын беру туралы мәселе бойынша
11) сот шешiмдерiнен, үкiмдерiнен, ұйғарымдарынан, соттың өзге де
12) заңды тұлғаларды банкрот деп тану туралы арыздардан
Мүлiктiк сипаттағы және мүлiктiк емес сипаттағы талаптар қоса
Нотариаттық iс-әрекеттер жасағаны үшiн, сондай-ақ құжаттардың нотариатта куәландырылған
1) қалалық жерлердегi жылжымайтын мүлiктi (жер учаскелерiн, тұрғын
егер тараптардың бiрi заңды тұлға болса - 1000
құны 30 айлық есептiк көрсеткiшке дейiн:
балаларына, жұбайына, ата-анасына, туған аға-iнiлерi, апа-қарындастары мен сiңлiлерiне,
басқа адамдарға - 300 процент;
құны 30 айлық есептiк көрсеткiштен жоғары:
балаларына, жұбайына, ата-анасына, туған аға-iнiлерi, апа-қарындастары мен сiңлiлерiне,
басқа адамдарға - 700 процент; егер мәміле жылжымайтын
2) ауылдық жерлердегi жылжымайтын мүлiктi (жер учаскелерiн, тұрғын
егер тараптардың бiрi заңды тұлға болса - 100
балаларына, жұбайына, ата-анасына, туған аға-iнілерi, апа-қарындастары мен сiңлiлерiне,
басқа адамдарға - 70 процент;
3) автомотокөлiк құралдарын иелiктен айыру туралы шарттарды куәландырғаны
егер тараптардың бiрi заңды тұлға болса - 700
балаларына, жұбайына, ата-анасына, туған аға-iнiлерi, апа-қарындастары мен сiңлiлерiне,
басқа адамдарға - 500 процент;
4) жалға беру, қарыз (ипотекалық тұрғын үй заемын
4-1) ипотекалық тұрғын үй заемы шарттарын куәландырғаны үшiн
5) өсиетхаттарды куәландырғаны үшiн - 100 процент;
6) мұрагерлiкке құқық туралы куәлiктi беру үшiн -
7) ерлi-зайыптылардың ортақ мүлкiндегi үлеске және бiрлескен ортақ
8) мүлiктi пайдалану мен иелену құқығы туралы сенiмхаттарды
9) сату құқығынсыз автокөлiк құралдарын пайдалану және басқару
10) автокөлiк құралдарын сатуға, сыйға тартуға айырбастауға сенiмхаттарды
11) өзге сенiмхаттарды куәландырғаны үшiн:
жеке тұлғаларға - 10 процент;
заңды тұлғаларға - 50 процент;
12) мұраға қалдырылған мүлiктi қорғау жөнiнде шаралар қолданғаны
13) теңiздiк наразылық бiлдiргенi үшiн - 50 процент;
14) құжаттардың көшiрмесi мен құжаттардың үзiндi көшiрмесiнің растығын
жеке тұлғаларға - 5 процент;
заңды тұлғаларға - 10 процент;
15) құжаттардағы қойылған қолдың, сондай-ақ құжаттардың бiр тiлден
жеке тұлғаларға - 3 процент;
заңды тұлғаларға - 10 процент;
16) жеке және заңды тұлғалардың басқа жеке және
17) құжаттардың нотариат куәландырған көшiрмелерiн бергенi үшiн -
18) дубликаттарды бергенi үшiн - 100 процент;
19) банктерде шоттар ашқан кезде қойылған қолдың растығын
жеке тұлғаларға - 10 процент;
заңды тұлғаларға - 50 процент;
20) жылжымайтын мүліктің кепiл шарттарын, ипотекалық тұрғын үй
21) вексель наразылығын жасағаны үшiн және чектiң төленбегенiн
22) құжаттарды және бағалы қағаздарды сақтағаны үшiн -
23) кепiлгерлiк пен кепiлдiк шарттарын куәландырғаны үшiн -
24) Қазақстан Республикасының өзге де заң актiлерiнде көзделген
Азаматтық хал актiлерiн тiркегенi үшiн, азаматтарға азаматтық хал
2) некеге тұруды тiркегенi үшiн - 30 процент;
3) некенi бұзуды тiркегенi үшiн:
кәмелетке толмаған балалары жоқ ерлi-зайыптылардың өзара келiсiмi бойынша
сот шешiмi негiзiнде - 150 процент (ерлi-зайыптылардың бiреуiнен
белгіленген тәртiппен хабар-ошарсыз кеттi деп немесе жүйке ауруы
4) тегiн, атын немесе әкесiнiң атын, ұлтын және
осы негiзде берiлген жұбайының, балаларының әрбiр құжаты үшiн
5) туу, неке, некенi бұзу, қайтыс болу туралы
6) азаматтық хал актiлерiн тiркегенi туралы куәлiктердi қайталап
7) шетел азаматтарының ұл бала асырап (қыз бала
Қайтыс болуды тiркеу, сондай-ақ азаматтық хал актiлерiн тiркеу
Қазақстан Республикасының азаматтығын алуға, Қазақстан Республикасының азаматтығын қалпына
1) шетелдiктер мен азаматтығы жоқ адамдарға мыналарға құқық
Қазақстан Республикасынан кетуге - 50 процент;
Қазақстан Республикасына келуге және Қазақстан Республикасынан кетуге -
2) шетелдiктер мен азаматтығы жоқ адамдарға шекараны көп
3) Қазақстан Республикасы азаматтарының, сондай-ақ Қазақстан Республикасының аумағында
4) Қазақстан Республикасының азаматтарына, шетелдiктер мен азаматтығы жоқ
5) Қазақстан Республикасының азаматтығын алу, Қазақстан Республикасының азаматтығын
6) Қазақстан Республикасына шақыру туралы жоғалған не бүлiнген
Зияткерлік меншік саласындағы уәкілетті органның заңды мәні бар
1) алдын ала патент, патент, куәлік бергені үшін
2) жалпыға белгілі тауар таңбасына сертификат бергені үшін
3) өнеркәсіптік меншік объектілерін пайдалануға байланысты басқаға беру,
4) патенттік сенім білдірілген өкілдерді аттестаттағаны үшін -
5) патенттік сенім білдірілген өкілдерді тіркеу туралы куәлік
Басқа да iс-әрекеттер жасағаны үшiн:
1) тұрғылықты жерiн тiркегенi үшiн - 10 процент;
2) аң аулау құқығына рұқсат бергенi үшiн -
2-1) сирек кездесетiн және құрып кету қаупi төнген
3) мыналарды бергенi үшiн:
Қазақстан Республикасы азаматының паспорты, азаматтығы жоқ адамның куәлігі-
Қазақстан Республикасы азаматының жеке куәлігi, шетелдіктің Қазақстан Республикасында
4) мыналарды бергенi үшiн:
заңды тұлғаларға:
азаматтық, қызметтiк қаруды және оның патрондарын әкелуге рұқсат
азаматтық, қызметтiк қаруды және оның патрондарын әкетуге рұқсат
азаматтық, қызметтiк қаруды және оның патрондарын сақтауға рұқсат
азаматтық, қызметтiк қаруды және оның патрондарын сақтау мен
азаматтық, қызметтiк қаруды және оның патрондарын тасымалдауға рұқсат
азаматтық, қызметтiк қаруды және оның патрондарын комиссиялық сатуға
жеке тұлғаларға:
азаматтық қаруды және оның патрондарын әкелуге рұқсат -
азаматтық қаруды және оның патрондарын әкетуге рұқсат -
азаматтық қаруды және оның патрондарын сатып алуға рұқсат
азаматтық қаруды және оның патрондарын сақтауға рұқсат -
азаматтық қаруды және оның патрондарын тасымалдауға рұқсат 10
азаматтық қаруды және оның патрондарын комиссиялық сатуға жолдама
5) жеке және заңды тұлғалар азаматтық, қызметтiк қарудың
6) жеке басты куәландыратын құжаттарға өзгерiстер енгiзгенi үшiн
7) Қазақстан Республикасы бекiткен халықаралық шарттарға сәйкес Қазақстан
8) мыналар үшін:
жүргізушінің куәлiгін бергені үшін 125 процент;
көлік құралдарының мемлекеттiк тiркелгенi туралы куәліктi бергені үшін
автомобильге мемлекеттік тіркеудің нөмір таңбасын бергені үшін 280
мотокөлікке, автомобиль тіркемесіне мемлекеттiк тiркеудің нөмір таңбасын бергені
көлік құралын айдап әкелгені үшiн мемлекеттік тіркеудің нөмір
9) мыналарды бергенi үшiн:
тракторшы-машинист куәлiгi - 50 процент;
тракторларға, олардың базасында жасалған өздiгiнен жүретiн шассилер мен
тракторларды, олардың базасында жасалған өздiгiнен жүретiн шассилер мен
2.3. Мемлекеттік баж төлеуден босату
Соттарда:
1) талапкерлер - еңбекке ақы төлеу сомаларын өндiрiп
2) талапкерлер - авторлық құқықтан, сондай-ақ жаңалық ашуға,
3) талапкерлер - алименттердi өндiрiп алу туралы талап
4) талапкерлер - мертiгуге немесе денсаулығына зақым келтiрiлуге,
5) талапкерлер - қылмыспен келтiрiлген материалдық залалдың орнын
6) жеке адамдар - некенi бұзу туралы iстер
7) iске қатысы жоқ адамдардан басқа жеке және
8) талапкерлер - Қазақстан Республикасының табиғат қорғау заңдарын
9) бiлiктi еңбек қызметкерлерiн және бiлiктiлiгi көтерiңкi деңгейдегi
10) жеке тұлғалар - қылмыспен келтiрiлген материалдық залалды
11) заңдарда көзделген жағдайларда басқа тұлғалардың немесе мемлекеттiң
11-1) Қазақстан Республикасының бюджет заңнамасына сәйкес бюджеттiк кредиттердi,
12) талапкерлер - Ұлы Отан соғысына қатысушылар және
13) талапкерлер - оралмандар (репатрианттар) Қазақстан Республикасының азаматтығын
14) жеке және заңды тұлғалар - сотқа мынадай
іс жүргiзудi қысқарту туралы сот ұйғарымының күшiн жою
шешiмнiң орындалуын кейiнге қалдыру немесе мерзiмiн ұзарту туралы;
шешiмдi орындаудың әдiсi мен тәртiбiн өзгерту туралы;
талап қоюларды қамтамасыз ету немесе қамтамасыз етудiң бiр
жаңадан ашылған мән-жайлар бойынша соттың шешiмдерiн, ұйғарымдарын немесе
сот ұйғарымдарымен салынған айыппұлдарды қосу немесе азайту туралы;
өткiзiп алған мерзiмдi қалпына келтiру туралы сот шешiмдерiнің
апелляциялық шағымға қосылу туралы;
сондай-ақ:
сот орындаушыларының iс-әрекеттерiне;
соттардың айыппұлдарды қосудан немесе азайтудан бас тарту туралы
сот ұйғарымдарына басқа да жеке шағымдар;
әкiмшiлiк құқық бұзушылық туралы iстер бойынша қаулыларға шағымдар;
соттың сырттай шешiмiнiң күшiн жою туралы;
15) прокуратура органдары - барлық талап қоюлар бойынша;
16) мемлекеттiк мекемелер - үшiншi тұлғалардың мүдделерiн қорғайтын
17) мүгедектердiң қоғамдық ұйымдары - өздерiнiң құзыретiне кiретiн
18) сақтандырушылар мен сақтанушылар - мiндеттi сақтандыру шарттарынан
19) талапкерлер мен жауапкерлер - азаматқа заңсыз сотталу,
20) Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкi, оның филиалдары мен
20-1) қаржы рыногы мен қаржылық ұйымдарды реттеу және
21) ерiксiз таратылатын қаржы ұйымдарының тарату комиссиялары -
22) Қазақстан Республикасының заң актiлерiне сәйкес мемлекеттiк инвестициялық
бюджет қаражаты есебiнен қайтарымды негiзде берiлген кредиттер бойынша
мүлікті өндіріп алу туралы;
борышкерлердiң сыртқы мемлекеттiк және мемлекет кепiлдiк берген қарыздар,
23) конкурстық басқарушы - банкроттық туралы заңда көзделген
Нотариаттық iс-қимылдар жасаған кезде мыналар:
1) жеке тұлғалар - өздерiнің, мемлекет пайдасына мүлiктi
2) мемлекеттiк мекемелер - оларға мемлекеттің мұраға құқығы
3) жеке адамдар - оларға мұраға құқық туралы
Қазақстан Республикасын қорғау кезiнде, өзге де мемлекеттiк немесе
егер мұрагер мұра қалдырушы қайтыс болған күнде мұра
сақтандыру шарттары бойынша сақтандыру төлемдерi, мемлекеттiк заемдардың облигациялары,
ақталған азаматтардың мүлкi;
4) Ұлы Отан соғысына қатысушылар мен оларға теңестiрiлген
5) оралмандар (репатрианттар) - Қазақстан Республикасының азаматтығын алуға
6) Қазақстан Республикасының Ұлттық банкi, оның филиалдары мен
6-1) қаржы рыногы мен қаржылық ұйымдарды реттеу және
7) "Ардақты Ана" атағы берiлген, "Алтын алқа", "Күмiс
8) заңдарда белгiленген тәртіппен қорғаншылық тағайындалған созылмалы жүйке
9) "Қазақстан мүгедектерiнiң ерiктi қоғамы" одағы (ҚМЕҚ), Қазақ
Азаматтық хал актiлерiн тiркеу кезiнде мыналар:
1) Ұлы Отан соғысына қатысушылар, барлық топтардағы мүгедектер,
2) жеке адамдар - азаматтық хал актiлерiн тiркеу
3) жеке адамдар - ақталған туыстарының қайтыс болуы
4) жеке адамдар - бала асырап алу мен
Мыналар:
жаппай қуғын-сүргiндер, күштеп ұжымдастыру кезеңдерiнде, өзге де имандылыққа
оралмандар Қазақстан Республикасының азаматтығын қабылдаған кезде мемлекеттiк баж
Аталған мемлекеттiк баж төлеуден босату бiр рет берiледi.
Қазақстан Республикасынан кету жөнiндегi iстер бойынша мыналар:
1) Кеңес Одағының Батырлары мен Социалистiк Еңбек Ерлерi,
2) азаматтық, отбасылық және қылмыстық iстер бойынша құқықтық
Қазақстан Республикасына келу жөнiндегi iстер бойынша оралмандар олардың
Зияткерлік меншік саласындағы уәкілетті орган заңды мәні бар
1) қарттар мен мүгедектерге арналған интернат-үйлерде тұратын қарттар
2) мектеп-интернаттардың, кәсіптік мектептер мен кәсіптік лицейлердің мемлекет
3) оралмандар (репатрианттар) - Қазақстан Республикасының азаматтығын алғанға
4) Кеңес Одағының Батырлары, Социалистік Еңбек Ерлері, үш
5) Ұлы Отан соғысының қатысушылары мен мүгедектері және
Тұрғылықты жерiн тiркегенi үшiн мыналар:
1) қарттар мен мүгедектерге арналған интернат-үйлерде тұратын қарттар
2) мектеп-интернаттардың, кәсiптiк мектептер мен кәсiптiк лицейлердiң мемлекет
3) оралмандар (репатрианттар) - Қазақстан Республикасының азаматтығын алғанға
4) Кеңес Одағының Батырлары, Социалистік Еңбек Ерлері, үш
5) Ұлы Отан соғысына қатысушылар мен оның мүгедектері
Аң аулау құқығына рұқсат бергенi үшiн: аңшылық мамандары,
Мыналардан:
3) қылмыстық iсте азаматтық талап қоюды табыс ету
4) Қазақстан Республикасының дипломатиялық өкілдіктері мен консулдық мекемелері
5) Қазақстан Республикасының дипломатиялық өкілдіктері мен консулдық мекемелері
Қазақстан Республикасы азаматтарының паспорттары мен жеке куәліктері, сондай-ақ,
Мемлекеттік бажды төлеу тәртібі
Мемлекеттiк баж қолма-қол ақшамен, банктер немесе банк операцияларының
Мемлекеттiк баж:
1) сот қарайтын iстер бойынша - тиiстi арыздар
2) нотариаттық iс-әрекеттердi орындағаны үшiн, сондай-ақ құжаттардың көшiрмелерiн,
3) азаматтық хал актiлерiн мемлекеттiк тiркегенi үшiн, тиiстi
4) кәмелетке толмаған балалары жоқ ерлi-зайыптылардың өзара келiсiмi
5) азаматтардың тұрғылықты жерiн тiркегенi үшiн - тиiстi
6) Қазақстан Республикасы азаматтарының паспорттары мен жеке куәліктерін,
6-1) жүргізуші куәлiктерін, тракторшы-машинист куәлiктерiн, механикалық көлік құралдарының
7) аң аулау құқығына рұқсат бергенi үшiн -
7-1) сирек кездесетiн және құрып кету қаупi төнген
8) қаруды және оның патрондарын сақтауға немесе сақтау
9) жеке және заңды тұлғалар азаматтық, қызметтiк қарудың
10) Қазақстан Республикасының азаматтығын алуға немесе Қазақстан Республикасының
11) Қазақстан Республикасының мемлекеттік органдары мен нотариустарынан шығатын
12) зияткерлік меншік саласындағы уәкілетті органның алдын ала
Мемлекеттiк баж соған уәкiлеттік берілген мемлекеттiк органдардың немесе
Төленген мемлекеттiк баж:
1) баж талапкер өз талаптарын азайтатын жағдайларды қоспағанда,
2) арыздар (шағымдар) қайтарылған немесе оны қабылдаудан бас
3) iс жүргiзу тоқтатылған немесе, егер iс соттың
4) мемлекеттiк бажды төлеген адамдар заңдық маңызы бар
5) Қазақстан Республикасының заң актiлерiнде белгiленген өзге де
Салық органы мемлекеттiк бажды қайтару үшiн негiз болып
Қайтару салық төлеушiнiң банк шотына жүргiзiледi.
Консулдық алым
Консулдық алым - Қазақстан Республикасының дипломатиялық өкiлдiктерi мен
Өз мүдделерi үшiн консулдық iс-әрекеттер жасалып, заңдық маңызы
Консулдық алымдардың ең төменгi және барынша жоғары базалық
Қазақстан Республикасының Сыртқы iстер министрлiгi консулдық алымдардың базалық
Консулдық алым мынадай консулдық iс-әрекеттер жасау:
1) қызметтiк паспортты, Қазақстан Республикасы азаматының паспортын ресiмдеу
2) шетелде болу мәселелерi бойынша Қазақстан Республикасы азаматтарының
3) Қазақстан Республикасының азаматтығы мәселелерi жөнiндегi құжаттарды ресiмдеу;
4) азаматтық хал актiлерiн тiркеу;
5) құжаттарды талап ету;
6) құжаттарды заңдастыру;
7) нотариаттық iс-әрекеттер жасау;
8) Қазақстан Республикасының Үкiметi белгiлеген өзге де iс-әрекеттер
Консулдық алым:
1) консулдық алымдар алудан өзара бас тарту туралы
2) Қазақстан Республикасы құқықтық көмек туралы шарттар жасасқан
3) Қазақстан Республикасының Үкiметi белгiлеген өзге де жағдайларда
Консулдық алым консулдық iс-әрекеттер жасалғанға дейiн төленедi.
Қазақстан Республикасының дипломатиялық өкiлдiктерi мен консулдық мекемелерi консулдық
Консулдық алымды төлеу аумағында консулдық iс-әрекеттер жасалатын елдiң
Ставкасы АҚШ долларымен белгiленген консулдық алымдарды Қазақстан Республикасының
Консулдық алым:
1) Қазақстан Республикасының аумағында - банктер немесе банк
2) Қазақстан Республикасының аумағынан тыс жерлерде шаруашылық пайдалану
Қатаң есептiлiк бланкiлерiнiң нысанын уәкiлеттi мемлекеттiк органның келiсiмi
Консулдық алымдар сомасын бюджетке есептеу тәртiбiн, сондай-ақ шетелде
Төленген консулдық алымдар сомасы қайтарылуға тиiс емес.
3. МЕМЛЕКЕТТІК БАЖ МӘСЕЛЕЛЕРІ
3.1. Сот шығындары туралы нормативтік қаулыда мемлекеттік баж
Соттар азаматтық істер бойынша сот төрелігін атқару кезінде
Егер азаматтық іс бойынша тараптар Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығы
АІЖК 100-бабына сәйкес азаматтық істердің сот шығындары мемлекеттік
Мемлекеттік баж Салық кодексінің 493-бабына сәйкес, Салық кодексінің
Сотқа берілетін талап қоюлар және арыздар, сондай-ақ қарсы
Азаматтық істер бойынша мемлекеттік баж сот шешімдерінің, ұйғарымдарының
Азаматтық сот ісін жүргізудегі мемлекеттік бажды төлеушілерге Салық
талап қоюды, арызды немесе шағымды бастапқы беру кезіндегі
қарсы арыз берілген жағдайларда сотта жауапкер ретінде қатысушылар;
сот қарауындағы даудың нысанасына дербес талап қоятын үшінші
бастапқы талапкер істен шыққан жағдайда және оны құқықтық
тараптар және іске қатысушы басқа тұлғалар сот актісіне
Мемлекеттік баж жоғарыда көрсетілген тұлғалардан басқа тұлғамен төленсе
Салық кодексінің 496-бабымен соттардағы мемлекеттік баж мөлшері белгіленген.
заңды тұлға құрмай кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыратын азаматтармен
мүліктік сипаттағы бірнеше дербес талаптан тұратын талап арыздан
мүліктік емес сипаттағы бірнеше дербес талаптан тұратын талап
мүліктік және мүліктік емес сипаттағы талап арыз үшін
бір немесе бірнеше жауапкерге бір немесе бірнеше талапкермен
сотқа берілетін мүліктік сипаттағы талап арыздардан, сондай-ақ
моральдық залалға өтемақы төлеу туралы, соның ішінде ақша
Мүліктік сипаттағы даулар бойынша апелляциялық шағымнан алынатын мемлекеттік
Соттарда мемлекеттік баж төлеуден босатылған тұлғалардың (жеке
Судьяға талап арызды (шағымды) қабылдау кезінде:
Салық кодексінің 501-бабында көрсетілген мемлекеттік баж төлеуден талапкерді
әкелікті анықтау және алименттерді өндіріп алу туралы талап
Заңдарға сәйкес талапкерді мемлекеттік баж төлеуден босату тек
Талап арыз беру кезінде мемлекеттік баж төленгенін растайтын
Бюджетке мемлекеттік баждың төленгенін дәлелдейтін құжат болып Қазақстан
Сот мемлекеттік баждың төленгенінің дәлелі ретінде төлем құжаттарының
Салық кодексінің 507-бабы 3-тармағына сәйкес, мемлекеттік баж заңды
Талап қоюдың бағасы АІЖК 102-бабына сәйкес, анықталады және
Нарықтық бағасы ескеріліп жылжымалы (жылжымайтын) мүлікті тіркеуді жүзеге
Атап айтқанда талап қоюдың жеке санаттары бойынша бағасын
алименттерді өндіріп алу туралы талап қоюлардың бағасы жауапкердің
тұрғын үйді жалдау шартын өзгерту немесе бұзу туралы
АІЖК 153, 154-баптарының, АІЖК 247-бабының 1), 2) тармақшаларының,
Мемлекеттік баж қайтарылу шарты, қайтару туралы арыз төлемді
Жеке іс жүргізуге бөлінген бір талап қою немесе
Қайта берілген талап қоюлар байынша алдында қараусыз қалдырылған
Істі қарау кезінде талап қоюдың талаптарының мөлшерін ұлғайтқан
Мемлекеттік баж төленгені туралы алғашқы төлем құжаты, талапкермен
АІЖК 107-бабында іс бойынша іс жүргізуге байланысты төленетін
Азаматтық сот іс жүргізуіне қатысқандығы үшін өзге шығындар
Шеккен сот шығындарын өндіру туралы мәселені шешу кезінде
куәларға, сарапшыларға, мамандарға, аудармашыларға төленетін сомасына сотқа келуіне
АІЖК 108, 109-баптарымен қарастырылған ережелерге сәйкес, сарапшыларға және
іс бойынша заттай дәлелдемелерді сақтау жөніндегі шығындар АК
жасалған жұмыс үшін сарапшыларға және мамандарға төленетін алдын-ала
азаматты хабар ошарсыз кетті деп тану, жоғалған құжатты
АІЖК 107-бабы 2-4), 6), 9), 10) тармақшаларында көрсетілген
Мемлекеттік баждың бюджет кірістерінде үлесін көрсету
Мемлекеттік баждың көрсеткіштері жыл санап өсіп келе жатқанын
демография өсу;
заңды тұлғалардың көбеюі;
құжаттау әдістерінің көбеюі;
меншіктік көбеюі;
неке көрсеткіштері, т.б.
Жалпы мемлекеттік баж Қазақстан Республикасының бюджеттік кірістерінің 1,01-1,93%-ын
2006 жылы бюджет кірістерінің саралануы (кесте №1)
Төлемнің атауы 2006 жылғы қаңтардағы МБ фактісі
1 2
Салықтық түсімдер 366 885 710
Корпоративтік табыс салығы 140 460 131
Жеке табыс салығы 23 637 191
Әлеуметтік салық 31 392 144
Мүлікке салынатын салық 9 940 836
Жер салығы 1 695 677
Көлік құралдарына салынатын салық 788 715
Бірыңғай жер салығы 51 427
Қосылған құн салығы 81 859 191
Акциздер, барлығы 5 662 585
Табиғи және басқа да ресурстарды пайдаланғаны үшін түсімдер
Алымдар 1 069 833
Халықаралық саудаға және сыртқы операцияларға салынатын салықтар
Мемлекеттік баж 1 432 442
Салықтық емес түсімдер 6 730 529
Негізгі капиталды сатудан түсетін түсімдер 7 627 475
БАРЛЫҒЫ кірістер (3 санат) 381 243 714
ЖИЫНЫ 381 243 714
Мемлекеттік баждың үлесі (Диаграмма №1)
2007 жылы бюджет кірістерінің саралануы (кесте №2)
Төлемнің атауы 2007 жылғы қаңтардағы МБ фактісі
1 4
Салықтық түсімдер 300 372 197
Корпоративтік табыс салығы 103 390 713
Жеке табыс салығы 32 784 591
Әлеуметтік салық 39 869 210
Мүлікке салынатын салық 13 011 189
Жер салығы 2 212 163
Көлік құралдарына салынатын салық 986 420
Бірыңғай жер салығы 52 860
Қосылған құн салығы 62 647 862
Акциздер, барлығы 8 070 086
Табиғи және басқа да ресурстарды пайдаланғаны үшін түсімдер
Алымдар 1 038 948
Халықаралық саудаға және сыртқы операцияларға салынатын салықтар
Мемлекеттік баж 2 001 804
Салықтық емес түсімдер 13 604 270
Негізгі капиталды сатудан түсетін түсімдер 18 183 061
БАРЛЫҒЫ кірістер (3 санат) 332 159 529
ЖИЫНЫ 332 160 157
Мемлекеттік баждың үлесі (Диаграмма №2)
Мемлекеттік баждың салыстырмалы көрсеткіштері (Диаграмма №3)
ІІІ ҚОРЫТЫНДЫ
Сонымен, мемлекеттік баж - уәкiлдiк берiлген мемлекеттiк органдардың
Мемлекеттік баж заңды тұлғаларда пайда табу мақсатында қолданылады.
Бұл курстық жұмсыста ең алдымен мемлекеттік баждың Қазақстан
Пайдаланған әдебиеттер:
Қазақстан Республикасының конституциясы, 2007
Қазақстан Республикасының «Салық және бюджетке төленетін басқа да
Қазақстан Республикасының жоғарғы сотының №9 нормативтік қаулысы, Астана
0мирбаев С.М . Налоги и налогооблажение Учебно методическое
Худяков А.И., Г.М. Бродский «Теория налогооблажения»- Алматы, 2002
Web-бет: http://www.supcourt.kz/site/SupCourtKaz.NSF/36b782079737d452c6256d89002456d9/d6cea61005487fbb462571480010d9a5/$FILE/02%20Material.doc
.Web-бет: http://www.minfin.kz/structure/data/2006%20%D0%B6.%D0%B0%D2%9B%D0%BF%D0%B0%D0%BD%D0%BC%D0%B5%D0%BD%20%D1%81%D0%B0%D0%BB%D1%8B%D1%81%D1%82%D1%8B%D1%80%D2%93%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D0%B0%202007%20%D0%B6.%D0%B0%D2%9B%D0%BF%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D0%B0%D2%93%D1%8B%20%D0%9C%D0%91%20%D0%BA%D1%96%D1%80%D1%96%D1%81%D1%82%D0%B5%D1%80%D1%96%D0%BD%D1%96%D2%A3%20%D0%B0%D1%82%D2%9B%D0%B0%D1%80%D1%8B%D0%BB%D1%83%D1%8B.xls
А.Д. Үмбеталиев, Ғ.Е. Керімбек «Салық және салық салу»,Алматы,
Қазақстан Республикасының жоғарғы сотының №9 нормативтік қаулысы, Астана
2
мемлекеттік баж - 1 432 442
мемлекеттік баж – 2 001 804
мемлекеттік баж 2 001 804 - 1 432
Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер
Салықтар
Алымдар
мемлекеттік
баж
Кеден төлемдері
Төлема-қылар
корпорациялық табыс салығы;
жеке табыс салығы;
қосылған құнға салынатын салық;
акциздер;
жер койнауын пайдаланушылардың арнайы салығы мен төлемдері;
әлеуметтік салық
жер салығы
заңды және жеке түлғалардың мүлкіне салынатын салық;
көлік құралдарына салынатын салық,
заңды тұлғаларды мемлекеттiк тiркегенi және филиалдар мен өкілдіктерді
жеке кәсiпкерлердi мемлекеттiк тiркегенi үшiн алым.
жылжымайтын мүлiкке құқықтарды және олармен жасалған мәмiлелердi мемлекеттiк
радиоэлектрондық құралдарды және жиiлiгi жоғары құрылғыларды мемлекеттiк тiркегенi
көлік құралдарын мемлекеттiк тiркегенi үшiн алым.
дәрi-дәрмек құралдарын мемлекеттiк тiркегенi үшiн алым.
автокөлiк құралдарының Қазақстан Республикасының аумағы арқылы жүру алымы.
аукциондардан алынатын алым.
Жекелеген қызмет түрлерiмен айналысу құқығы үшiн лицензиялық алым.
телевизия және радио хабарларын тарату ұйымдарына радиожиiлiк спектрiн
кеден бажы.
кеден алымдары.
алдын ала шешiм қабылдағаны үшiн төлемақы.
алымдар
жер учаскелерiн пайдаланғаны үшiн төлемақы.
жер бетiндегi көздердiң су ресурстарын пайдаланғаны үшiн төлемақы.
қоршаған ортаны ластағаны үшiн төлемақы.
жануарлар дүниесiн пайдаланғаны үшiн төлемақы.
орманды пайдаланғаны үшiн төлемақы.
ерекше қорғалатын табиғи аумақтарды пайдаланғаны үшiн төлемақы.
радиожиiлiк спектрiн пайдаланғаны үшiн төлемақы.
кеме жүретiн су жолдарын пайдаланғаны үшiн төлемақы.
сыртқы (көрнекi) жарнаманы орналастырғаны үшiн төлемақы
Мемлекеттік баж алу обьектілері
Сотқа берілетін талап-арыздар бергені үшін
азаматтық хал актілерін тіркегені үшін
Нотариаттық іс-әрекет жасағаны үшін
шетелге шығу, азаматтықты алу, тоқтату. қалпына келтіргені үшін
Зияткерлік мен-шік саласын-дағы заңды мәні бар іс-әрекет жасағаны
Басқа да іс-әрекеттер жасағаны үшін
Баж төлеуден босатуға жататындар



Ұқсас жұмыстар

Нарықтық қатынастар жағдайында Қазақстан Республикасының салық жүйесінің дамуы
Қазақстан Республикасы салық жүйесі
Қазақстан Республикасындағы салық жүйесінің қалыптасуы және даму кезеңдері
Қазақстан Республикасындағы салық жүйесі даму және құрылуы
Салық жүйесіне түсінік
Қазақстан Республикасының салық жүйесі мен даму кезеңдері
Қазақстан Республикасындағы салық жүйесі даму және құрылу кезеңдері
САЛЫҚ ЖҮЙЕСІНІҢ МАЗМҰНЫ МЕН ДАМУ КЕЗЕҢДЕРІНІҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
Құқық негізі
Салық салу туралы