Қатынас жолдарының дамуы
Жоспар
І. Кіріспе
ІІ. Негізгі бөлім.
Қазақ өлкесінің бірте-бірте капиталистік қатынастар өрісіне
ХІХ ғасырлардағы Қазақстан өнеркәсібінің дамуының алғышарттары.
Қазақстанға сауда капиталының пәрменді түрде енуімен
Қазақстанда сауданың жаңа түрін – жәрменкелік
ІІ тарау. Қатынас жолдарының дамуы, халықтың
дамуына әсері.
2.1. Қазақстандағы банк пен несие қатынастары.
2.2. Қазақстан қалаларының әлеуметтік – экономикалық
2.3. Кәсіптіліктердің дамуы.
ІІІ Қортынды.
ІҮ Пайдаланған әдебиеттер тізімі.
Ү Сілтемелер тізімі.
Кіріспе
Жұмыстың өзектілігі:
Ресей көпестерінің қазақ даласымен саудасы көбінесе
А. Тетеревников та осыны атап көрсетті,
Жұмыстың мақсаты мен міндеттері:
Жұмыстың мақсатына қарай төмендегі міндеттер алға
Қазақ халқының капиталистік қатынастарға еніп, товар-ақша
Қазақстанның біртіндеп қалыптасып келе жатқан өнеркәсіптік
Қазақстанда жәрмеңкелік сауданың пайдаланудағы ролі.
Темір жол құрылысы негізінен қазақтар арасынан
Қазақстанда банк – несие қатынастарының дамуы.
Реформадан кейінгі кезеңдегі қалалар тарихы әлеуметтік-демографиялық
Қазақстанда кәсіпшіліктердің дамуы.
Тарихнамасы.
А.Г.Серебренниковтың мұрағат қорының қазақтардың сауда-экономикалық қатынастарына
Аймақтағы сауда-экономикалық қатынастары мен жәрмеңкелер тарихы
Добромысловтың зерттеулерінде Қазақстандағы шаруашылықтың құрылысы, экономикалық
Автордың айрықша көңіл аударған мәселесі өнеркәсіптік
Түйін
Қазақстанда өндіргіш күштердің төмен деңгейде дамуы,
Жұмыстың құрылымы:
Кіріспе, екі бөлімнен, қорытынды, сілтемелер, пайдаланылған
ІІ Негізгі бөлім
Қазақ даласына капиталистік қатынастардың еніп, товар-ақша
Қазақ даласына товар-ақша қатынасының таралуы және
Қазақ шаруаларының жатақтарға айналып, кедейленуінің себебі
Далалық облыстарда қазақ ауылдарының әлеуметтік емірінде
Байлар шаруашылығын сипаттауда зерттеушшілердің пікірлерінде айырмашылықтар
Байлардың қоғамдағы рөлінің өсе түсуін зерттеуші
Феарлюцияға дейінгі қазақ ауылының тарихын зерттеуші
Қазақтың мал сатумен кәсіптенетін байлары өз
Ресей мен қазақ даласы арасындағы сауда
Ресейге темір жолдар арқылы мал көптеп
Ақшамен сауда жасаған мал сатумен кәсіптенген
Ақшаның ролі туралы Крафт И.И. былай
Мал сатумен кәсіптенген алғашқы қазақ ауылының
Қазақ ауылдарынан шыққан мал сатумен кәсіптенген
Жекелеген байлар (скотопромышленники) шетелдік фирмалармен де
Қазақстанда шетелдік, әсіресе Еуропалық фирмалардың ашылуынан
Ресей Федерациясының Орталық мемлекеттік тарихи мұрағатында
Қазақ ауылындағы сауда буржуазисының қалыптасуына Х1Х
Капиталистік даму жолына түсе бастаған қазақ
1.1. Қазақстан өнеркәсібінің дамуының алғышарттары
ХІХ ғасырдың аяғында Россия капиталистері Қазақстанда
Кен өндіру өнеркәсібіелкенің өнеркәсіп өндірісінің маңызды
Сібірде алтын шығатын жерлер ашылған кезде
ауды.
XIX ғасырдың екінші жартысында-ақ өлкеде, оның
Кен-завод өнеркәсібі негізінен Ақмола облысының Ақмола,
Фабрикалар, заводтар мен Ертіс өзені бойындағы
Күміс металдар көбінесе патша үкіметінің монета
Қазақ даласындағы кен кәсіпшіліктерінің серіктіктері ашылып
Кен өнеркәсіпшілеріне жер сату арқылы ірі
Транспорт құралдарының болмауы кен шығару мен
Барлық жарналық серіктіктер капиталистік сипатта болды:
Капиталистік қатынастардың дамуы товар айнальшының едәуір
Отарлық қатынастардық қайсыбір нышандарын сақтаған өндірістік
XIX ғасырдың 60-шы жылдарына дейін Эльтон
Елек тасты тұз шығатын мақызды орын
Семей облысының Павлодар қаласьна жақын жердегі
Тұзға деген сұранымның
1.2. Қазақстанға сауда капиталының пәрменді түрде
Россияның капиталистік өнеркәсібі мен Қазақстандағы ауылшаруашылық
70-80-ші жылдарда Россияда фабрикалық тоқыма өндірісінің
Қазақтардың талап-талғамына сай алуан түрлі көптеген
Қазақстан бұл товарларға айырбасқа мал мен
Сібір темір жолының іске қосылуынан кейін
Солтүстік-шығыс Қазақстанда астық саудасы тез өсті.
Сауданың өзінше бір үлгідегі формалары жергілікті
Қазақстанда тасымал сауда неғұрлым кеңінен тарады.
Ірі сауда капиталы мен ұсақ өндіруші
Қазақстанға сауда капиталының пәрменді түрде енуімен
Өлкенің көлемі шағын баска қалаларында (Қазалы,
Осы толып жатқан магазиндер мсн дүкепдердің
Сауданың мұндай ежелгі түрі ең алдымен
Несиеге деп сауда жасағап жағдайда кепес
1.3. Жәрмеңкелік сауда
ХІХ ғасырдың екінші жартысында Россия Көпестері
Халқы сирек, ұшы-қиырсыз территориясы бар, қатынас
Жәрмеңке саудасы, әсіресе, Ақмола облысының солтүстігінде
1848 жылы Қарқаралы уезіндегі көпес Ботов
Барлық жәрмеңкелерде сауданың негізгі турі мал,
Жәрмеңкелер өткізілетін орын мен мерзімді таңдап
Жәрмеңкелер товар-рынок қатынастарын дамытуға жәрдемдесті, мал
ІІ -тарау
Қатынас жолдарының дамуы.
Өлкенің экономикасы үшін су және темір
Қазақ даласында қатынас жолдарының жоқтың қасы
XIX ғасырдың 80-ші жылдарынан бастап Ертіс
Көпес В. Кузнецов Балқаш көлі мен
Балқаштың солтүстік
Сонымен бірге мұнда тас көмір шығатын
Ішкі Россиядан Қазақстанға темір жолдар салу
1891 — 1893 жылдары Рязань-Козловск темір
Сібір магистралі құрылысының Батыс Сібір учаскесі
Ғасырдың аяғына қарай темір жол, су
2.1. Қазақстандағы банк пен несие қатынастары
Өнеркәсіптің дамуы, қалалардың кең-байтақ өлкенің экономикалық
1871 жылы Қазакстанда ашылған алғашқы банктердің
Банктердің болмашы желісінің өзінің пайда болуы
Егер капиталистік сауда әдістері бәрінен бұрын
Ал ауылдар арасында бір жасар «ісек»
Сонымен, қой жануарлардың ақшалай бағасын анықтаудың
Көшпелілерде ақша қаражатының болуы олар үшін
Облыстар бойынша халықтың банктерге салымы ұлғаюының
«Бұрынғы кезде бізде, жергілікті халықта, 4-5
Көшпелілердің басым көпшілігі Ресей ақша белгілерінің
Сонымен, урбанизация үрдісі, күнделікті шаруашылық өмірде
Бұл орайда ақшаныңтаралуына, бұрынғы қарапайым заттай
Баламасыз сауда автохтондық тұрғындарға қымбатқа түсті,
2.2.Қазақстан қалаларының өзіндік әлеуметтік-экономикалық жағдайы
Қазақстан қалаларының пайда болуы мен өсуі
Қазақстанның Россияға қосылуының барысында оның территориясында
Қазақстан қалаларының қалыптасу процесінде 1867-1868
90-жылдардың басынан бастап қоныс аудару қозғалысы
Реформадан кейінгі кезеңде қалалардың көбі ұсақ
Қала Халқы
Орал 36446 Өскемен 8721
Верный 22744 Павлодар 7738
Семей 20216 Перовск (Ақмешіт) 5058
Петропавл 19688 Көкшетау 4962
Жаркент 16094 Қарқаралы 4451
Қостанай 14275 Зайсан 4402
Әулиеата 11722 Атбасар 3038
Ақмола 9688 Ырғыз
Гурьев 9322 Торғай 896
Қалаларда халықтың одан әрі өсуі негізінен
Қала халқының саны артып, оның әлеуметтік
Қала тұрғыңдары арасындағы проценті болмашы ғана
Еркектер санының басым келуі Қазақстан қалаларына
Қазақстан қалалары халқының қалыптасуы мен өсуі
Қазақстанның түрлі облыстары бойынша жүргізілген 1897
Қазақтар, оңтүстіктегі қалаларды қоспағанда, қаланың тұрақты
Тарихи тұрғыда бастапқы кезде қала халқы
Қазақстан қалалары әлі де болса өнеркәсіп
Ұсақ өндірістің үлес салмағының жоғары болуы
Өндірісті қызмет керсету территорнясы біршама шағын
Қазақстан қалалары қалай болғанда да ауылдарға
Қазақстанның Өскемен, Семей, Верный, Орал, Ақмола,
Сонымен бірге қалалардың әлеуметтік «мазасыздығының», тап
ХІХ—XX ғасырлар аралығында Қазақстан қалалары өлкенің
2.3. Кәсіпшіліктердің дамуы
Қазақстанда балық кәсіпшілігі едәуір
Ембі мен Жайық өзендеінің өңірінде балық
Өлкеде ауланған балықтың көлемі жөнінен Зайсан
Өнеркәсіптің басқа салалары. Реформадан кейінгі дәуірде.
В. И. Ленин былай деп көрсетті:
Өлкенің өнеркәсіп орталықтарынын бірі Батыс Қазақстан
Өлкенің маңызды өнеркәсіп орталығы Ақмола облысы,
Қорытынды
ХІХ ғасырдың бірінші жартысында патшалы Ресейдің
Петропавл қаласынан Ташкентке, Қоқанға және Бұқараға
мекені арқылы жүріп, одан әрі Шу
Петрапавлдан Құлжаға – Баянауыл, Қарқаралы, Аягөз,
Семейден Құлжа мен Қашқарияға – Аягөз
жотасының оңтүстік беткейлері арқылы.
Семейден қоқандыққа керуен Аягөз, Қарқаралы, Шу
Орта Азиямен жасаған саудасы жөнінде Ханыковтың
Апарылғаны: Бұқараға
783, 785 ф.ст. 199 830 ф.
Әкелінгені: Бұқарадан Хиуадан Қоқандтан барлығы
1096 380 ф.ст. 209 425 ф.ст.
Ханыковтың мәліметтеріне қарағанда, Ресейдің Орта Азиямен
Пайдаланылған әдебиеттер
Бекмаханов Е.Б. Қазақстан ХІХ ғасырдың 20-40-шы
Литвинова Т.К. Развитие торговали в Казахстане
Нүрпейісов Т. «Қазақ елінің тарихы» «Отан
Толыбеков С.Е. «Обшественно – экономический строй
Толыбеков С.Е. Кочевое общество казахов в
А.Г. Серебренников мұрағаты. ХІХ ғасырдың 40-60
Ленин В.И. ҚазССР Орталық мемлекеттік архиві,
Кисминский Н.А. Наша железно дорожная политика
Добромыслов А.И. Торговля в Тургайской области
Ленин В.И. Шығармаларға толы жинағы, 4-т;
Көкіш Рысбайұлы. Қазақстан Республикасының тарихы. Алматы
Сілтемелер тізімі
Бекмаханов Е.Б. Қазақстан ХІХ ғасырдың 20-40-шы
Литвинова Т.К. Развитие торговали в Казахстане
Нүрпейісов Т. «Қазақ елінің тарихы» «Отан
Толыбеков С.Е. «Обшественно – экономический строй
Толыбеков С.Е. Кочевое общество казахов в
А.Г. Серебренников мұрағаты. ХІХ ғасырдың 40-60
Ленин В.И. ҚазССР Орталық мемлекеттік архиві,
Кисминский Н.А. Наша железно дорожная политика
Добромыслов А.И. Торговля в Тургайской области
Ленин В.И. Шығармаларға толы жинағы, 4-т;
Көкіш Рысбайұлы. Қазақстан Республикасының тарихы. Алматы
Қазақстан тарихы. ІІІ том. 500-515
3
Автомобильдік және автобустық турлар туралы жалпы мәлімет
Балалардың әртүрлі жас кезеңіне байланысты анатомиялық физиологиялық ерекшеліктері және олардың дамуы кезіндегі ауытқуымен байланысты ауруларды алдын алу
Қазақстанның құрлықтағы көлік жолдарының даму инфрақұрылымы. Қазақстан көлік жолдарының халықаралық байланыстарға тигізетін ықпалы
Автомобильдік және автобустық турларды ұйымдастыру, жоспарлау негіздері
Қазақстанның көлік кешені туралы
Көлік саласы қызметтерін мемлекеттік реттеудің қажеттілігі
Оқушылардың оқуға үлгермеу себептері және оларды жеңу мен ескерту жолдарының педагогикалық сипат
Жұқпалы аурулардың жалпы патологиясы:сипаттамасы, кезеңдері, негізгі белгілері, жіктелуі. Иммунитет. Аллергия. Анафилаксия
Балалар жұқпалы ауруларына кіріспе
Қазақстан Республикасының әлемдік көлік жүйесін басқаруды ұйымдастыру