Мектепте тарихты оқыту әдістемесі




Кіріспе.
I.Тарих сабағының тәрбиелік міндеттері.
1.1. Қазақ халқында тәрбиенің алатын орны.
1.2.Елімізде патриоттық тәрбиені қалыптастыру міндеттері.
II. Тәрбиенің түрлері.
2.1.. Бейбітшілікке тәрбиелеу.
2.2.Тарихты оқыту барысында оқушыларды еңбекке, еңбексүйгіштікке тәрбиелеу.
2.3. Қазақстан тарихын оқыту барысында окушыларга эстетикалық тәрбие
Қорытынды.
Сілтемелер тізімі.
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі.
Кіріспе.
Тақырыптың өзектілігі:
"Ұлттық патриотизм", "ұлттық сана" деген секілді аса маңызды
Қазақстан жағдайында осындай бір топ мәселенің басын ашып
Тақырыптың мақсаты:
отансүйгіштік сезімін дамыту, ұлттық салт-дәстүрді ұстану мен мемлекет
Тақырыптың міндеттері:
-Казақстан тарихы пәніндеоқушыцларға тәрбиелік білім берудің міндеттерін қолға
-Тарих сабағында кең көлемде тарихи тағылымды сабақтарды оқыту
-Тәрбие ұғымына кең түсінік беріп, оның түрлеріне тоқталу.
-Ұлтжаандылық адамгершілік отанға деген патриоттық тәрбиелерді насихаттауды қолға
-Тарих сабағында тәрбиенің міндеттерін жалпы қорытындылау.
Тақырыптың тарихнамасы:
Жалпы бұл тақырпта Тотай Тәжұлының ,
I. Тарих сабағының тәрбиелік міндеттері.
1.1. Қазақ халқында тәрбиенің алатын орны.
Әрбір отбасы қоғамның кішкентай бір бөлігі болып табылатындықтан,
Адамзат қоғамының қай кезеңінде болсын отбасы тәрбиесі мәселелері
Отбасы тәрбиесі мәселелері Шығыстың ұлы ойшылдары Әл-Фараби, Ж.Ба-ласағүн,
Қоғамның бүгінгі жағдайында болашақ тәрбиесін отбасынан бастап қолға
Сондай-ақ 1996 жылы 30 шілде мен 1 тамыз
Бұл федерацияның негізгі мақсаты — отбасы дамуына көмектесу
Отбасы тәрбиесінің мәселелері Қазақстан Республикасында да мемлекеттік тұрғыда
Осы тұста Елбасы Н.Назарбаев өзінің "Барлық Қазақстандықтардың өсіп-өркендеуі,
Бұл жоғарыда келтірілген деректер ұрпақ тәрбиесі мен адамзат
"Отбасы" ұғымының өзі көптеген әдебиеттерде әр түрлі ұғымдармен,
Отбасы — тарихи категория. Оның типтері, формалар мен
"Отбасы" ұғымына әр түрлі саладағы еңбектерде әрқилы анықтамалар
Осы айтылған анықтамаларға сүйене отырып отбасының мынадай белгілерін
1. Отбасы өзара туысқандық қатысы бар, әр
2. Отбасын ерлі-зайыптылық,
3. Ата-аналар мен балалар бір-бірінен бірі отбасын
4. Отбасы өмірі әр түрлі материалдық және
"Отбасы тәрбиесі" ұғымының өзі "отбасы" және "тәрбие" категорияларының
Отбасы баланың жеке басының калыптасуына екі жақты әсер
Біріншіден, отбасының материалдық жағдайын сипаттайтын өзіндік өмір сүру
Екіншіден, әлеуметтік және белгілі бір мақсатқа бағытталған әсер
Отбасы мәселелерін шешуде әр түрлі саладағы мамандар өз
1. Ұрпақ жалғастырушылық функция.
2. Тәрбие берушілік функция.
3. Экономикалық функция.
4. Қарым-қатынастық функция.
5. Бос уақытты ұйымдастыру және дем алу.
Отбасының ұрпақ жалғастырушылық функциясы өмірге ұрпақтың келуімен байланыстырылады.
Екіншіден, қазіргі шағын отбасы өмірге жеңіл бейімделіп, отбасылық
Бұл пікірді Ресей ғалымы Б.Миронов қолдай отырып "Егер
Демограф М.Тәтімов үлкен отбасыларының болуын мақүддайды. Оның үстіне
Осы орайда, қоғамдық қажеттілікке айналып отырған қазақ халкының
жартысы екіден балалы болуы керек. Бірақ, қоғам талабы
Қазақ отбасылары өмірінің тарихына көз жіберсек, көп балалы
Екіншіден, демографтар мен әлеуметтанушылар бұның себебі бүгінгі ме-дицинаның
Отбасындағы әрбір баланың дұрыс тәрбие, сапалы білім алуы
1. Отбасындағы үйішілік жұмыстарды (ата-аналар, ересектер мен
2. Балаларды адамгершілікке және
Экономикалық қызмет отбасын басқару мәселесімен және отбасы басшысын
Отбасының ұрпақ жалғастырушылық және экономикалық қызметінің педагогикалық мүмкіндіктері
1. Баланың жеке басын қалыптастыру, оның қызығуы
2. Үйдегі әрбір адамның жеке басына отбасы
3. Отбасындағы балалар үнемі ересектердің өздерін белсенді
Адам өмірге келгеннен бастап өмірінің соңына дейін отбасының
деңгей қалыптасқан. Осы деңгей қаншалықты жоғары болса, отбасындағы
Отбасының маңызды негізі ерлі-зайыптылардың ата-аналық махаббаты мен мейірімі
1.2.Елімізде патриоттық тәрбиені қалыптастыру міндеттері.
Қазақстан мектеп оқушыларын патриотизмге тәрбиелеудің өткені мен дәл
Қазақстан жағдайында осындай бір топ мәселенің басын ашып
және "қазақстандық патриотизм" ұғымдарына анықтама беру, олардың мазмұнын
Адамның жеке психологиясының әскери қызметтегі маңызын аша келіп
Бұдан келіп шығатын тұжырым: Б.Момышұлы көрсеткен рухани ерек-шеліктерді
Қазақстандық патриотизмнің арқауы қазақ мемлекетіне деген сүиіспеншілік, ұлтына
Туған халқымыздың өткен тарихына көз жіберсек, отансүйгіштіктің (патриотизмнің)
Қоғамның өз азаматтарына қызмет етуі адамның өзіне байланысты
белгілі. Бұл - қоғамның жай-күйі оның әрбір азаматына
Жаңа тарихи әлеуметтік жағдайда патриотизм жаңа сипатқа ие
Патриоттық сезімнің объектісі мен қайнар көзі - Отан.
Қазақстандық патриотизмге келсек, ол тек қазақтардың ғана өз
Ұлттық патриотизмді ұлт және патриотизм туралы екі ұғымның
Тарихи материалдарды, мұрағат қүұаттарын зерттеу, тарихи философиялық әдебиеттермен
Мемлекетіміздегі қазіргі әлеуметтік, саяси-экономикалық жағдайларды, халықтың сана-сезімінің қалыптасу
Жалпы патриоттық сезімнің қай-қайсысының болсын қалыптасуы отбасы тәрбиесінен
II. Тәрбиенің түрлері.
2.1.. Бейбітшілікке тәрбиелеу.
Әрбір саналы адам қоғамда тыныштық өмір, бейбіт тұрмыс
Соғыстың адам баласына орасан апат екені белгілі. Адамзат
Осыған қарамастан Кеңес кезіндегі оқу-тәрбиеге байланысты жарияланған әдебиеттерде
Кеңес елі ыдырағаннан кейін біздің еліміздің жастарын соғысты
Қазіргі мектеп оқушылары келешекте түрлі дәрежелі лауазымды қызметтерде
Иран — Ирак, АҚШ — Ирак, Ресей —
2.2.Тарихты оқыту барысында оқушыларды еңбекке,
Адам баласы алғаш пайда болғаннан бастап осы күнге
Осыған орай ертеден-ақ ойшыл-ғұлама ғалымдар да, ақын-
Қазақстан Республикасының қазіргі қоғамдық-саяси, әлеуметтік-экономикалық дамуына байланысты жастарды,
Осыған байланысты қазіргі мекгепте еңбекті оқытып үйретуге, оқушыларды
Бұл мақсатты жүзеге асыруға мекгепте жүргізілетін бүкіл оқу-тәрбие
Бүған Қазақстан тарихының ежелгі дәуірінен бастап бүгінгі күнге
Тарих пәнін оқыту барысында оқушыларды еңбек сүйгіш етіп
1) Адамзат тарихында жасалған игіліктің бәрі еңбектің нәтижесі
2) тарихтағы тікелей еңбек үрдісін, еңбек озаттарының үлгісін
2.3. Қазақстан тарихын оқыту барысында окушыларга эстетикалық тәрбие
Оқушыларда бастауыш мектепте-ақ эстетикалық тәрбиенің негізі қаланады. Ал
Тарих бағдарламаларындағы оқу материалын алдын-ала мұқият қарап талдасақ,
5-сыныптағы Қазақстан тарихының бірінші бөлімінде "Біздің өлке Қазақстан
6-сыныптағы Қазақстан тарихы да эстетикалық тәрбие беруге қолайлы.
7-сыныптың бағдарламасы мен оқулығындағы мәдениет тарихы құрамындағы баяндалатын
9-сыныптағы 30-жылдары болған тарихтың трагедиялық беттеріне қарамастан мәдениеттің
Осы сыныптағы соңғы Тәуелсіз Қазақстан тақырыбында мәдениет тарихын
Қорытынды.
Қазақ халқы ежелден ақ
Бірақ елін, жерін, Отанын қорғауда жанын, тәнін аяп
Қоғамның өз азаматтарына қызмет етуі адамның өзіне байланысты
Демек, Қазақ Республикасының егемендігі мен тәуелсіздігінің нығайып дамуының
Адамдар санасындағы бұрынғы кеңес одағы кезеңіндегі патриотизмнің мазмұны
Сондықтанда тарих пен тәрбиенің біте қайнасып жатқанын оңай
Тарих пәнінің тәрбиелік маңызы өте зор , өйткені
Сілтемелер тізімі.
1.Тұрлығұл Тотай Тәжіұлы.
Мектепте қазақстан тарихын оқытудың құралдары. Оқу әдістемелік құрал.
2.Жансбекова Г.А.
Тарихты оқыту әдістемесі. Семинарға дайындық құралы. М.
3.Абдуғулова Бағлан.
Жалпы білім беретін мектептерде Қазақстан тарихын оқытудың
4. Қазақ тарихы.журналы Алматы. 2006.
5.Тұрсын Хәзретәлі.
Мектепте тарихты оқыту әдістемесі.(Жоғары оқу орындарының тарих мамандығының
6.Абдуғулова Бағлан.
Жалпы білім беретін мектептерде Қазақстан тарихын оқытудың
7. Қазақ тарихы.журналы Алматы. 2006.
8.Тұрсын Хәзретәлі.
Мектепте тарихты оқыту әдістемесі.(Жоғары оқу орындарының тарих мамандығының
9.Тұрсын Хәзретәлі.
Мектепте тарихты оқыту әдістемесі.(Жоғары оқу орындарының тарих мамандығының
10.Абдуғулова Бағлан.
Жалпы білім беретін мектептерде Қазақстан тарихын оқытудың
11. Қазақ тарихы.журналы Алматы. 2006.
12.Тұрсын Хәзретәлі.
Мектепте тарихты оқыту әдістемесі.(Жоғары оқу орындарының тарих мамандығының
13.Тұрлығұл Тотай Тәжіұлы.
Мектепте қазақстан тарихын оқытудың құралдары. Оқу әдістемелік құрал.
14.Жансбекова Г.А.
Тарихты оқыту әдістемесі. Семинарға дайындық құралы. М.
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі.
1.Тұрлығұл Тотай Тәжіұлы.
Мектепте қазақстан тарихын оқытудың құралдары. Оқу әдістемелік құрал.
2.Жансбекова Г.А.
Тарихты оқыту әдістемесі. Семинарға дайындық құралы. М.
3.Абдуғулова Бағлан.
Жалпы білім беретін мектептерде Қазақстан тарихын оқытудың
4. Қазақ тарихы.журналы Алматы. 2006.
5.Тұрсын Хәзретәлі.
Мектепте тарихты оқыту әдістемесі.(Жоғары оқу орындарының тарих мамандығының



Ұқсас жұмыстар

Педагогикалық пәндер жүйесіндегі тарихты оқыту әдістемесі
Мектепте тарихты оқытудың әдістемесі – педагогикалық пән
Тарихты оқыту әдістемесінің негізгі әдіс - тәсілдері
Мектепте тарихты оқыту әдістемесінің орны мен рөлі
Мектепте оқылатын тарих пәні
Мектепте тарихты оқыту әдістемесі пәні
Тарихты оқытудың зерттеу әдістері
Ежелгі дүние тарихын оқытудың негізгі міндеттері
Тарихты оқытуда әңгімелеу және бейнелеу тәсілдері
Теориялық оқу материалын оқып-үйренудің әдістері