Лао - цзы




Ежелгі Қытайдағы құқықтық-саяси ойдың
қалыптасуы және оның ерекшеліктері.
Жоспар:
I.Кіріспе
1. Жалпы саяси-құқықтық ойдың
II Негізгі бөлім
2.1 Даоцизм. Лао-цзы.
2.2 Конфуций.
2.3 Легизм. Шан Ян.
2.4 Мо-ди.
III Қорытынды:
3. Саяси-құқықтық ойлар мифологиялық тұрғыда.
Қолданылған әдебиеттер тізімі.
Кіріспе.
Саяси және құқықтық ілімдер қалай пайда
Саяси-құқықтық ілімдер алғашқы кезеңде адамдардың алғашқы
2.1 Даоцизм. Лао-цзы.
Жалпы саяси-құқықтық ілімдерде діни-мифологиялық көзқарастар сақталып
Даосизм ілімінде аспан, табиғат және қоғам
Лао-цзы даоны аспан және адам даосы
Даосизм ілімінде адамдардың қанағатшылдығы мен белсенді
Прогрестік дамуды жақтырмаған Лао-цзы өткен дәуірге
2.2 Конфуций.
Қытайдағы саяси және философиялық ілім тарихында
Дәстүрлі көзқарастарға сүйенген Конфуций мемлекеттің патриархалды
Әлеуметтік теңсіздікті қалыпты жағдай ретінде қарастырған
Конфуций барлық нәрсе үнемі өзгерісте болады,
Конфуцийдың этикалық-құқықтық және мінез-құлық нормалары мен
Конфуций ілімін одан әрі жалғастырған Сянь-цзы
Сянь-цзының пікірінше адам тумысынан қызғаншақ, дүниеқұмар,
Конфуцизм ілімі, сонымен бірге, ел билеушілері
2.3 Легизм. Шан Ян.
Ежелгі Қытайдағы легизм идеялары б.з.д. IV
Легизм ілімінің және заңшылдар мектебінің негізін
Легистер қайырымдылық пен адамгершілік қылмысқа апаратын
Аямай жазалау арқылы халық арасында үрей
Шан Янның басқару туралы концепциясы адамдарға
Қорытынды.
Қорыта айтқанда, жалпы Ежелгі Қытай философиясы
Осы жердегі тәртіп туралы мифтік көзқарастар
Қолданылған әдебиеттер тізімі:
М. Мұхамедов, Б.
Əбдіғалиев Б.Б., Жамалов
Хрестоматия по Истории политических и правовых
Азаркин Н.Н., Левченко



Ұқсас жұмыстар

Лао-Цзы
Адам және қоғам туралы iлiм
Ертедегі Қытай философиясының пайда болуы
Даосизм – Қытай философиясы
Көне Қытайдың негізгі философиялық ескерткіштері
Құқықтық - саяси ілімдер тарихы
Даосизм білім туралы
Даосизм ілімі
Қытай философиясы ( Хань династиясы )
Моистер мектебі