Қазақстан Республикасындағы сүт өнімдерін шығаратын кәсіпорындарды дамыту бағыттары
МАЗМҰНЫ
КІРІСПЕ 3
1. НАРЫҚ ЖАҒДАЙЫНДА ӨНІМНІҢ ӨЗІНДІК ҚҰНЫН ТӨМЕНДЕТУДІҢ ЭКОНОМИКАЛЫҚ МАҢЫЗЫ 7
1.1 Өнімнің өзіндік құны, оның мазмұны және құрылымы 7
1.2 Өзіндік құнның жіктемелік белгілері, олардың ерекшеліктері 14
1.3 Өзіндік құнды есептеудің шетелдік тәжірибедегі әдістері 22
2. «АДАЛ» АҚ ЭКОНОМИКАЛЫҚ ӘЛЕУЕТІН ЖӘНЕ ӨНІМІНІҢ ӨЗІНДІК ҚҰНЫН ТАЛДАУ 31
2.1 «Адал» АҚ қаржылық-экономикалық белсенділігін талдау 31
2.2 Кәсіпорын өнімдерінің өзіндік құн құрылымын талдау 42
2.3 «Адал» АҚ өндірістік шығындарының қалыптасуын талдау 46
3. БӘСЕКЕ ЖАҒДАЙЫНДА ӨНІМНІҢ ӨЗІНДІК ҚҰНЫН ТӨМЕНДЕТУ ТЕТІКТЕРІ 53
3.1 Кәсіпорында өнімнің өзіндік құнын төмендету резервтері 53
3.2 Қазақстан Республикасындағы сүт өнімдерін шығаратын кәсіпорындарды дамыту бағыттары 63
ҚОРЫТЫНДЫ 76
ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ
Аграрлық қатынастар олардың мазмұны мен эволюциясы
Қазақстанның агроөнеркәсіп өндірісін дамытудың негізі бағыттары
Қазақстан Республикасының шағын және орта кәсіпкерлігінің жағдайы туралы жалпы мағлұмат
Нарықтық экономика жағдайында өнеркәсіп салаларында сапаны қамтамасыз етудің теориялық негіздері
Кәсіпорындардың маркетингтік іс-әрекет
Сүт және сүт өнімдерінің өндірісін басқару
Шикізатты кешенді пайдалану
Қазақстан Республикасындағы ауыл шаруашылық жағдайы
Азық-түлік қауіпсіздігін және өнімдердің экспортын ұлғайтуды қамтамасыз ететін елдің бәсекеге қабілетті агроөнеркәсіптік кешендер
Маркетинг- өнімнің бәсеке қабілеттігіне жетудің кешенді жүйесі