Адам капиталының жүйе құрушы статусы теоретикалы экономикалық зертеу пәні ретінде
ЖОСПАР:
КIРIСПЕ …………………………………………………………………………3
I-ТАРАУ. АДАМ КАПИТАЛЫ ТЕОРИЯСЫНЫҢ МЕТОДОЛОГИЯЛЫҚ АСПЕКТIЛЕРI
1.1 Адам капиталы экономикалық категория ретінде………………………..5
1.2 Адам капиталы және соған салынатын инвестиция негізі…..……………8
1.3 Адам капиталының жүйе құрушы статусы теоретикалы- экономикалық зертеу пәні ретінде………………………………………...15
II-ТАРАУ. БIЛIМ – АДАМ КАПИТАЛЫНЫҢ БАСТЫ ҚҰРАМДАС БӨЛIГI
2.1 Адам капиталы теориясы көзқарасы тұрғысынан білімге салынған инвестиция…………………………………………………………………..20
Қазақстан Республикасындағы адам капиталының білім беру компоненті………………………………………………………………………..4
III-ТАРАУ. ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНДАҒЫ БIЛIМ БЕРУДIҢ
НӘТИЖЕСI
3.1 Бiлiм беруге салынған салымның адам капиталына тиiмдiлiгi…………38
3.2 Қазақстан Республикасының білім беру саласындағы жетістіктер мен кемшіліктер. 1992-2003 жж. “аналитикалық
материал”…………………46
ҚОРЫТЫНДЫ …………………………………………………………………..57
ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТIЗIМI …………………………………59
ҚОСЫМШАЛАР ………………………………………………………………
Адам капиталы экономикалық категория ретінде
Адам капиталының қалыптастырушы факторлар
Валюта саясаты
«Әлеуметтану» дәрістер
Квалиметрия дайын өнім сапасын сандық бағалау әдісі ретінде
«Ғылыми зерттеулердің методологиясы» пәнінен дәрістердің қысқаша курсы
Банк секторындағы кәсіпорынның стратегиялық жоспарлау жүйесі
Оқыту технологиясы
Ұйымдағы капиталдың қалыптасуы мен қозғалысы есебінің экономикалық маңызы мен мәнін қарастыру («УАТ» ЖШС-і мысалында )
Классикалық экономикалық теорияның негіздері, қосымша құн және пайда теориясы