Оқушылардың бос уақытын ұйымдастыру Сабақ уақытында оқушылардың бос уақытын ұйымдастыру


 Мазмұны
КІРІСПЕ............................ 3
І Оқушылардың бос уақытын ұйымдастыру
Сабақ уақытында оқушылардың бос уақытын ұйымдастыру......... 5
Сыныптан тыс бос уақытты ұйымдастырудың тиімді жолдары...... 9
Бос уақытты ұйымдастыру - шығармашылық қабілетті арттыру...
жолы............................11
1.4 Бос уақытты ұйымдастырудың теориялық аспектісі............17
ҚОРЫТЫНДЫ............................29
ПАЙДАЛАНҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ....................30
Кіріспе
Зерттеу жұмысының өзектілігі. Н.Ә.Назарбаев өз Жолдауында « Ұлттық бәсекелестік
Баланың рухани дамуы мен кемел жетілуіне ықпал ететін мерекелер
Адамзат өркениетінің ұлы жемісі - өз ұрпағына бүкіл дүниедегі
Балалардың бос уақытын тиімді ұйымдастыруда қосымша білім берудің де
Бүгінгі заманда халық өзінің үш қорқынышын ортаға салады: Біріншіден
Осы айтылғандарды ескере отырып мәдениет қызметкерлері өздерінің жұмыс барысында
- Балалардың
- Әр
- Мәдени
- Эстетикалық
- Жеке
- Шығармашылығын
Білім мен тәрбиені бір арнаға құю үшін мектеп мұғалімдері,
Зерттеу жұмысының мақсаты: Мектеп жасындағы оқушылардың бос уақытын ұйымдастырудың
Зерттеу жұмысының міндеті.
1. Оқушылардың бос уақытын ұйымдастырудың тиімді екенін дәлелдеу;
2. Оқушылардың бос уақытын ұйымдастырудың жолдарын сараптау;
3. Оқушылардың бос уақытын ұйымдастырудың жолдарына жаңа педагогикалық технологияларды
4. Бос уақытты ұйымдастырудың теориялық аспектісін анықтау
Зерттеу жұмысының нысаны: Жалпы орта білім беру мектеп оқушылары
Зерттеу жұмысының пәні: Бос уақытты ұйымдастыру үрдісі
Зерттеу жұмысының әдісі: Зерттеу мәселесіне қатысты отандық
Зерттеу жұмысының болжамы: Егер біз болашақта әр мектептерде оқушылардың
Зерттеу жұмысының құрылымы: Бұл зерттеу кіріспеден, негізгі бөлімнен, қорытындыдан
1.1 Сабақ уақытында оқушылардың бос уақытын ұйымдастыру. Тәуелсіз мемлекетіміздің
Еліміздің тәуелсіздік алды. Соның арқасында халыққа білім саясатының бүгінгісі
Оқушыларды оқыту және тәрбиелеу процесі күрделі әрі көпқырлы процесс.
Оқу тәрбие процесіндегі кластан тыс жұмыстардың маңызы үздіксіз жоғарлайды,
- Табиғат пен қоғам арасындағы баайланысқа деген диалектика-материалистік көзқарастары
- Теориялық білімдерін өмір көріністері мен ұштастыруына себепші бола
- Оқушылардың мамандыққа байланысы қызығушылықтарын арттырады.
- Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңы мектеп оқушылардың бойында
- Пәнге байланысты тұрақты қызығушылықтары мен шығармашылық қабілеттерінің дамуын
Оқушылардың сабақта алған білімдерін кеңейтіп тереңірек дамытуды география пән
Оқушылармен сабақтан тыс жүргізілетін тәрбие жұмыстары сабақтан тыс немесе
«Қазақстан Республикасының 2015 жылға дейінгі білім беруді дамыту» тұжырымдамасында
Әлемдік білім кеңістігіне ену жағдайында құндылық пен нәтиже білім
Сонымен қатар, қазіргі кезеңде бос уақытты әлеуметтік құбылыс
Адам факторының белсенділігін жандандырудың көп шарттарының бірі
Бос уақыт дегеніміз еңбек етуге, үй жұмысы мен басқа
Сабақтан тыс уақытты қалай ұйымдастыруы керектігі озық
ХХ ғасырдың екінші жартысында техникалық прогресс жедел қарқынмен
Бос уақыт адамның қалауына сай ұйымдастырылады. Кейбіреулер
Қоғам мүшелерінің басым көпшілігі өздерінің бос уақыттарын ең
Ал қазіргі уақытта ата – аналардың балалармен қарым
Бос уақыттың пайдаланылуы көп ретте жеке адамның өндірістегі
Бос уақытта адам бойындағы көркемдік бастаманы көркемөнерпаздар
Дене тәрбиесі, спортпен айналысу бос уақытты мәнді
Бос уақытты тиімді пайдалану әр оқушының қалауынша
1.2 Сыныптан тыс бос уақытты ұйымдастырудың тиімді жолдары. Қазақстан
Балаларға қосымша білім беру-білім алушылардың білім алу қажеттіліктерін жан-жақты
Қазіргі заманның ағымында қосымша білім беру бағытындағы жұмыстарға барынша
Қосымша білім беру ұйымдарынан бала сабақтан тыс уақытта өзінің
Егемендігімізбен еңсесін биіктетіп, тәуелсіздігімен тұғырын мықтаған Қызылорда облысы, Қармақшы
Оқушылардың бос уақытын тиімді ұйымдастыру, шығармашылық және интеллектуалдық қабілеттерін
26- 29 желтоқсан аралығында барлық мектептерде 0 сыныптан 8
29- желтоқсанда жоғары сынып оқушыларының жаңа жылдық кештері болды.
Жаңа жыл мерекесін өткізу кезінде мектептерде күтпеген жағдайлардың алдын-алу
5- 8 қаңтар аралығында барлық білім беру ұйымдары білім
Оқушылар сарайы қысқы демалыс кезінде «Жаңа жыл достарды жинайды»атты
Бұдан басқа мектептің педагогикалық ұжымдарымен заң бұзушылық пен қылмыс
Қысқы демалыс кезінде іс-шараларға қатысып, қамтылған балалар саны 9
1.3 Бос уақытты ұйымдастыру - шығармашылық қабілетті арттыру жолы.
Ал мұғалім мен мектептің ең қасиетті міндеті-рухани бай, жан-жақты
Иә, егеменді еліміздің жарқын болашағы болар жас ұрпаққа терең
Заманымыздың заңғар жазушысы М. О. Әуезов: «Адам баласы жан
Мектеп-білім ошағы, тәрбие ордасы, тағылым табалдырығы. Мектеп-тұлғаның толық қалыптасуына
Мәлік Ғабдуллиннің мына сөзі менің тәрбие туралы ойыма ой
Тәрбие үрдісін ізгілендірудің және мектептен тыс тәрбие жұмысын жетілдірудің
Оқушылардың бос уақытын тиімді өткізуі үшін мектебімізде дебаттық, спорттық,
Оқушының демалуы, сауығуы мен бос уақытын өткізуі тәрбие ісінде
Оқушының бос уақытын тиімді ұйымдастыру, оған дұрыс бағыт беріп
Балалар ұйымы, ата-аналар, бүкіл жұртшылық балалардың бос уақытын өміріне
Сонымен, оқушылардың бос уақытын пайдалану үшін, ең алдымен олардың
Үй тапсырмасын тексерудің теориялық білім мен практикалық дағдыны меңгертуде
Жаңа материалды түсіндіруде негізгі объектінің мынадай қасиеттері жете танытылады:
Қазақ тілінен өтілетін жаңа қалып жүйесі – сабақ процесінің
Окушыларға теориялық білім беруде біріккен қалып үлкен қызмет атқарады.
Жана және өткен материалға байланысты нақтылы сабақ жоспары жасалуы
Мектеп оқушыларына қазақ тілінен теориялық білім мен практикалық дағды
Лекция калып өзінің мазмұнына қарай мынадай түрлерге жіктелелі: лексика
Бекіту қалпы окушылардың қазақ тілінен алған теориялық білімін пысықтауда
Бекіту қалпы лексиканы, фонетиканы, граматиканы, орфографияны, орфоэпияны, пунктуацияны және
жүргізіледі; 6) окушылардың ауызша құрастырған сөйлемдері бойынша өткізіледі; 7)
окушылар қазақ тілінен алған теориялык білімін практикада қолдана білу
табылады.
Бекіту сабағының құрылымы, осы сабақты іске асыруда ерекше кызамет
1.4 Оқушылардың бос уақытын ұйымдастыру жолы – сайыс кештер.
Сайыс кештерінің тәрбиелік мәні –
Баланы дамытатын, өсіретін әрі өзін
Халықымыз сайысты тек балаларды
Халық өзінің қоршаған дүниенің
Бұл жерде атап айтатын бір
Мәдениеттің өмірдегі көрінісі – ұлттық тәрбиенің жемісі. Әдебиет
Жастар мен жасөспірімдердің дүниетанымдық көзқарастарының дамуына, адамгершілік
Сайыстар мәдени – шұғылданымпаздық түрлерінің ішінде
Сайысты демалыс кешіне дайындықты бастамай
Аудитория бұл қысқа уақытта біріккен
Осымен қатар, жоғарыда көрсетілген аудитория
Ынталы топты құру және оларға нақты
Сайысты демалыс кешінің аудиториясын және
Әр сайыстар аудиториясы ішінде өте
Мектептің көпшілік жұмыстарын тек көрушілер мен тыңдаушыларды қамтумен тындыруға
Қорытынды
Оқушылардың бос уақытын ұйымдастырудың теориялық аспектілерін зерттеу үлкен рөл
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі:
1. Р.М.Қоянбаев. «Қысқаша педагогикалық сөздік» Алматы 2003
2. Қазақ педагогикалық энциклопедия сөздігі. Алматы 1995. 120
3. Мектептегі тәрбие жұмысы. «Мектеп» 1978
4.Әкімтаев Т. “Отбасындағы бала тәрбиесі”. Қазақстан мектебі 1994ж.
5.Есмағанбетова, Шаханова Р. “Адамгершілік тәрбиесін қалыптастыру
6.Майғаранова Ш. “Рухани адамгершілік тәрбиесінің негіздері”. Бастауыш мектеп.
7.Отбасы саясатының мәні // Ақиқат, 2009 ж. №6.
8.Берікбаев С. Баланың бас ұстазы –ата-анасы. Тәрбие құралы 2004.
9.Галиев Е. Мектептің отбасымен байланысы. Тәрбие құралы. №6,
10.Мұсырманов А. Ата-ана және мектеп ынтымақтастығы. Қазақстан мектебі.
11.Фромм Э. "Азбука для родителей" Л.,
12."Учителям и родителям о психологии подростка" ' Под
13.Макаренко А.С. Работа воспитателей. Сочинения, 5 том, 88-бет.
14.Оразбекова К. Отбасы психологиясы. Алматы. 2000.
15.Сагындыкұлы Е. Педагогика. Алматы. 1999.
16.Сухомлинский В.А. Ата-ана педагогикасы. Алматы,1983.
17.Сухомлинский В.А. Балаға жүрек жылуы. Алматы. 1976.
18.Қоянбаев Ж. Семья және балалар мен жетекшілер тәрбиесі.
19.Жарықбаев Қ, Қалиев С. Қазақ тәлім - тәрбиесі.
20.Азаров Ю.П. Отбасы педагогикасы. М. 1985.
3
2






Ұқсас жұмыстар

Оқушылардың бос уақытын ұйымдастырудың жолдары
Оқушылардың бос уақытын ұйымдастыру негіздері
ОҚУШЫЛАРДЫҢ БОС УАҚЫТЫН ҰЙЫМДАСТЫРУ МӘСЕЛЕЛЕРІ ЖӘНЕ ОНЫҢ СИПАТЫ
ОҚУШЫНЫҢ БОС УАҚЫТЫН ҰЙЫМДАСТЫРУ МӘСЕЛЕЛЕРІ
Бастауыш сынып оқушыларының бос уақытын ұйымдастырудың тиімді жолдарын көрсету
Оқушының бос уақытын ұйымдастыру
Мектептен тыс тәрбие жұмыстары
Оқушылардың сабақтан тыс уақытын ұйымдастырудың күрделілігі мынада
Оқушылардың сабақта алаңдаушылық зейінін болдырмау жолдары
Шетел тілін оқытудағы сыныптан тыс жұмыстар