Халықаралық туризмнің георафиясының әртарапты жағдайы
Қазақстан Республикасы Білім және
Қазақ Экономикалық, қаржы және халықарлық сауда университеті.
“Экономика Бизнес” факультеті.
“Экономика кафедрасы”
Тақырыбы: “Халықаралық туризм географиясы және дамуы”
Жетекші: Аға оқытушы
Оразаева З.А.
Орындаған: Меруерт
ЭБ 103 топ Туризм
Астана 2008ж.
ЖОСПАР
КІРІСПЕ...............................................................................................................3
І – Тарау Халықаралық туризмнің географиясының
1.1 Халықаралық туризім геогарфясының класификациясы........................7
1.2.Халықаралық туризм географиясы саласындағы әлемдік байланыс.......11
ІІ-Отандық Туризмнің дамуының алғы шарттары
2.1 Туризмнің әлемдік экономикада алатын орны ..........................................14
2.2. Халықаралық туризмнің георафиясына «белсенді» жобаларды іске асыру
ІІІ-Халықаралық туризм георафиясының әсер етуші жағдайлары
3.1. Халықаралық туризмнің георафиясының әртарапты жағдайы..................21
3.2.Халықаралық Туризмнің Экзотикасы –Тайланд..........................................25
Қорытынды..........................................................................................................34
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі ...................................................................36
КІРІСПЕ
Қазіргі таңда туризм көптеген елдің табыс көзіне айналып
Қазір біздің ел шетелдермен Бүкіләлемдік тік ұйыммен қарым-қатынас
Бұл көрмелерден басқа, біз тағы мынадай үлкен шараны
Жалпы айтқанда, қазіргі таңда Бүкіләлемдік туристік ұйымның біздің
Туризм және спорт министрлігі тарапынаи елімізге ең көп
Халықаралық туризм георафиясына әсер ететін факторларды
Халықаралық туризм георафиясына және туристік қызметке жәрдемдесу және
Халықаралық туризм георафиясына туристік қызметтің басым бағыттарын анықтау
Қазақстан Республикасындағы туралы туризм үшін қолайлы ел ретінде
Халықаралық туризм георафиясының Ұйымдары мен Қазақстан Республикасының
Зертеудің мақсаттары. Халықаралық туризм георафиясының қызметтің мемлекеттік
Халықаралық туризм георафиясынада туристтік қызмет саласында азаматтардың демалуға,
Халықаралық туризм георафиясының қоршаған ортаны қорғау;
Халықаралық туризм георафиясына оң көзқараспен қарауына тәрбиелеуге, білімін
Халықаралық туризм георафиясы саяхаттау кезінде азаматтардың қажеттіліктерін қамтамасыз
Халықаралық туризм георафиясының жаңа жұмыс орындарын құру, туристтік
Халықаралық туризм георафиясындағы халықаралық туристтік қатынастарды дамыту.
Зерттеудің құрылымы. Курстық жұмыс кіріспеден, 3 бөлімнен, қорытындыдан
І – Тарау Халықаралық туризмнің географиясының
1.1 Халықаралық туризім геогарфясының класификациясы.
Қазіргі таңдағы дүниежүзілік туризмнің классификациясы ең бастысы туризімнің
Әр түрлі туризмнің бағытары мен айналысуы және сол
Адмдардың жасы, денсаулығы, рухани жағы, тұрмыстық
Табиғатың алуан түрлілгі мен туристік саяхатар мезгілі.
Транспорт жүйесі, байланыс жүйесі.
Осындай көптеген өзіндік ерекшеліктерін айтуға болады.Оның қызымет көрсету
Емдік
Спортық - Емдік
Танымдық болып негізгі үш бағыты бар.
Осы мәселеге қарстыратын болсақ ол адамдардың денсаулығын,
Физикалық реттеу негізінде және оны адамның еңбеке жарамдылығын
1-кесте
Туристік сұраныс 2010 жылға ғалымдардың болжамы
Европа 79,8%
Америка 8,2%
Азия және Тынық мұхит
3,5%
Африка және Таяу Шығыс
1,6%
Қалған Әлем
8,2%
Жалпы беріліп отырған туристік турлардың бағасына, қанша
1.2.Халықаралық туризм георафиясы саласындағы әлемдік байланыс
Жалпы айтқанда, қазіргі таңда Бүкіләлемдік туристік ұйымның біздің
Туризм және спорт министрлігі тарапынаи елімізге ең көп
Статистика жөніндегі агенттіктің былтырғы мәліметтеріне қарағанда елімізге туризм
Қоғамдық–Экономиканың дамыту кеңіне де жағдай
ІІ-Отандық Туризмнің дамуының алғышарттары
2.1 Туризмнің әлемдік экономикада алатын орны
Дүниежүзілік туризм ұйымының мәлімдеуінше, әлемдік экономиканың бір саласы
Мамандардың есебі бойынша, орта есеппен алғанда, әрбір демалуға
Өткен-кеткенге ой жүгіртіп, талдау жасай келе, бұл сұрақ
Кавказ, Қырым, Орта Азия, Ресейдің тарихи орталыктары мен
Келесі бір себеп, туризмге мемлекеттік деңгейде экономиканың келелі
1997 жылы 3 шілдеде қабылданған «Туризм туралы» Заң,
Туризм саласындағы кәсіби және арнайы мамандарды дайындау да
Қазақстанның қай жерінде демалуға болады?
Біздегі туризм саласы шет елдердердегідей жоғары деңгейде дамымаса
Оңтүстік Қазақстан (Жамбыл, Оңтүстік Қазақстан, Қызылорда облыстары) —
Солтүстік Қазақстан (Қостанай, Солтүстік Қазақстан, Павлодар облыстары) —
Батыс Қазақстан (Ақтөбе, Атырау, Маңғыстау облыстары) — Еуропа
Елімізде ем-дом кқбылдап, демалатын жерлер аз емес. Өкінішке
Қазақстан делегациясы Берлин, мәскеу, Ташкент және Лондон туристік
Шетелдіктер экзотиканы жақсы көреді, өзге елді танып-білуді, оның
Халықаралық қызмет саласында жыл санап әртүрлі мемлекеттермен достық
2.2. Халықаралық туризмнің георафиясына «белсенді» жобаларды іске асыру
Туристік өнімнің және туризм индустриясының бәсекеге қабілеттілігін кластерлік
Түрлі еуропалық және азиялық нарықтадағы ахуалды зерделеу нәтижесінде
тұтастай алғанда Орталық Азияның және дәлірек айтқанда Қазақстанның
“Қазақстан” сөзі жиі танылады, бірақ әлі де арнаулы
еуропалық та, азиялық та туристік нарықта салыстырмалы түрде
Халықаралық нарық үшін Қазақстанның негізгі туристік өнімдері “Шексіз
Қазақстанның халықаралық туристік нарықта табысты айқындалуы үшін
Ресей, Германия, Ұлыбритания, Оңтүстік Корея, Түркия, Қытай.
2. Франция, Жапония.
3. АҚШ, Азия-Тынық мұхит өңірінің елдері.
Сөйтіп, Қазақстанды Орталық Азия мен Еуразиядағы жаңа әрі
1. Алматы қаласын және Алматы облысын дамыту:
дамудың бас жоспарлары мен туристік кластер құру мен
Қапшағай қаласында Диснейленд-парк және Лас-Вегас үлгісі бойынша туризм
ілеспелі қызмет көрсетулер саласын қалыптастыру мақсатында “Қорғас“ Халықаралық
ІІІ-Халықаралық туризм георафиясының әсер етуші жағдайлары
3.1. Халықаралық туризмнің георафиясының әртарапты жағдайы
Әлеуметті-демографиялық факторларды тұрғылықты халықтың жасы, бос болу деңгейі,
Қаржылы-экономикалық факторларға мыналарды жатқызады: елдегі, мемлекеттегі экономикалық жағдай,
Материалды-техникалық факторлар туристік индустрия базасының жағдайы мен мүмкіндіктерін
Шет елде туризмның дамуына әсер ететін факторлардың маңыздысы
Мемлекеттік органдардың қолдауы;
Қоғамдық байлық және тұрғындар табысының өсуі;
Жұмыс уақытының қысқаруы;
Көлік және коммуникация құралының дамуы;
Урбанизация
Қоғамның рухани байлық жүйесіндегі үстемдік.
Мемлекеттік органдардың қолдауы . Әр елдің тәжірибесі көрсеткендей,
Туристік индустрияға мемлекеттік қолдау көрсетудің төмендегідей түрлері бар:
субсидиялар;
жеңілдетілген қарыздар;
проценттер бонификациясы;
салық жеңілдіктері.
Көптеген елдерде келу туризмін ынталандыру үшін қабылданған мемлекеттік
Турцияда барлық жеңілдіктер арнайы сертификатпен анықталады. Туризм саласындағы
салық бойынша инвестициялық қолдау;
кедендік баждан және импортқа ҚҚС босату;
жеңілдетілген несиелер;
Салық және алымдар бойынша жеңілдіктер дегеніміз:
жеңілдік сертификатқа байланысты әкелінетін, машина және құралдардың кедендік
жеңілдік сертификатының болу-болмауына байланыссыз кейбір машина және құралдардың
корпоративтік салыққа жеңілдік ( 30-дан 100 % дейін);
жоғары деңгейлі үстемдігі бар аймақтарда жұмыс атқарушы жұмысшылардың
Туризмды ынталандыру бойынша заңға сәйкес туроператорларға да бірнеше
Шет ел валютасымен алынған және түрік лирасына конвертирланған
Қоғамдық байлықтың өсуі. Соғыстан кейінгі жылдары дамыған елдерде
Жұмыс уақытының қысқаруы. Көп елдерде кәсіпорындардағы жұмыс уақыты
Көліктің дамуы қоғамның мобильдігінің артуына, осыған сәйкес саяхаттың
Урбанизация . Қалалардағы халықтың концентрациясы, табиғаттан қашық болуы
Қоғамдық сана деңгейі. Соғыстан кейінгі жылдары адамдар
Америка Азия мен тынық мұхиты Европа елдері
17,7 % 27,3 % 44,8 % 20,3 %
Туризмді инвестициялаудың үстемдігі Үкімет тұрғысынан анықталады. Ең алдымен,
Субсидиялар немесе салық жеңілдіктері.
Турцияда барлық жеңілдіктер арнайы сертификатпен анықталады. Туризм саласындағы
салық бойынша инвестициялық қолдау;
кедендік баждан және импортқа ҚҚС босату;
жеңілдетілген несиелер;
Халықаралық туризмнің негізгі осындай жағдайлар жасалуы керек,
3.2.Халықаралық Туризмнің Экзотикасы -Тайланд
Тайланд – әлемдегі ең экзотикалы елдің бірі. Бала
Тайлықтардың қазіргі діні – буддашылық (буддизм) Таиланд жеріне
Таиландтың ең басты ерекшелігі не? Үндіқытай түбегінің оңтүстік-батыс
Ол жағдайдан 1851-1868 жылдар аралығында билік құрған король
Наполеонның орыс жеріне жорығы немен аяқталғанын ұмыта қоймаған
Бұл мүсін ХVІІІ ғасырдың аяғында елдің ежелгі астанасы
Тегінде, бұл кезге дейін Будданың әу баста қайда,
Жоғарылаған сайын көлемі кішірейе түсетін әлгі алтын тәждер
Храмның алты қақпасындағы 12 алып қодас Зүбәржат Будданы
Оның үлкендігі сондай, даяшылар бір шетінен бір шетіне
Журналистер қоя ма, “Сонда да, қанша?”, деп тақымдайды.
Шағын вагонға отырып алып, туннельге түскен соң алмас,
Әрине, тайлықтар мінезінің болмысы әлдеқайда жоғары дамыған мәдениеттердің
Қортынды.
Курстық жұмысты қорыта келгенде мемлекеттердің туризмнан түскен жалпы
Қазіргі туризм еңбекшілердің жыл сайынғы ақылы еңбек демалысына
ДТҰ, туризм жөніндегі мамандандырылған халықаралық ұйымдардың зерттеулерінің талдауына,
Әлемдегі туризмның дамуына ғылыми-техникалық прогресс, тұрғындардың өмірлік жағдайын
Туризм елдің тұтас аудандарының экономикасына белсенді әсер етеді.
Қазіргі таңда туризм әлемдік экономикада басты орында және
2006 жылы БҰҰ Статистика коммисиясы Бүкіләлемдік Туристік
Пайдаланған әдебиеттер тізімі
1. Алтынбеков Т. Международный аэропорт в
стр. 24-25
2. Астана қаласының статистика басқармасы 2004 ж., 67-69
3. Агенство РК по статистике, Туризм в РК
сборник Алматы, 2002г.
4. Астана - тэуелсіз жас Қазақстанның жарқын символы
2005ж., 20 сэуір - 3 бет.
5. Винокуров Л Путешествие для экстремалов //
6. Вся Астана // Күмбез 2001г., №3-4
7. Год больших свершений // Вечерняя Астана 2005г.,
8. Жолдасбеков А. А. Система подготовки туристких кадров
вузах РК.
9.Ердавлетов С.Р. «География туризма» ,2000
10.Здоров А.Б. «Финансы и статистика», Москва, 2005
11.Кабушкин Н.И. Минск, «Новое знание», 2004
12.Кулдашина Н.М. «Экономика и финансы туризма», Москва, 2000
13.Окладникова Е.А. «Международный туризм», Москва, 2002
14.Ромодан Б.Б. «Искусство путешествий», 1995
2
Халықаралық туризмнің георафиясының әртарапты жағдайы
Халықаралық туризмнің географиясының ортақ негізгі ресурстары
Жапония мемлекеті
Қазақстан Республикасындағы туризм саласын дамыту
Негізгі макроэкономикалық көрсеткіштерге туризмнің әсері
Кологиялық туризмнің Қазақстандағы дамуының алғышарттары мен перспективалары
Экологиялық туризм дамуында Қазақстанның ерекшеліктері
Қазақстандағы туризм дамуының қазіргі жағдайы проблемалары 12 және даму болашағы
Қазақстан Республикасындағы туризм дамуының қазіргі жағдайы және болашағы. Туризмды дамытудың негізгі бағыттары
«Қазақстандағы туризмнің қазіргі жағдайы және оны дамыту проблемалары»