Мемлкеттердің транспорт саласындағы Біртұтас ақпараттық кеңістігін қалыптастыру
ЖОСПАР
ЕврАзЭқ елдері ДСҰ-ға кіру
Қазақстанның ДСҰ-ға кіруінің ерекшеліктері. 16
Ресейдің ДСҰ- ға кіруінің ерекшеліктері 19
ЕврАзЭҚ мемлекеттерінің транзиттік қуатының негізгі проблемалары және даму
ЕврАзЭҚ мемлекеттерінің транспорттық кешендерінің интеграциялық өзара әрекеттесуін
Мұндағы негізгі проблемалар мынадай: 22
ЕврАзЭқ мемлекеттерінің транспорттық заңнамаларын бірегейлендірудің төмеңгі деңгейі. 22
ЕврАзЭҚ шеңбріндегі жүк және жолаушы тасылымына теміржол тарифтерін
Танспорт саласындағы ЕврАзЭҚ мемлекеттерінің кедендік саясатының келіспегендігі. 23
ЕврАзЭҚ шеңберінде халықаралық автокөлік тасымалын жүзеге асыру барысындағы
ЕврАзЭҚ мемлекеттерінің транспорттық құрылымының техникалық жағдайының төмеңгі деңгейі.
Транспорттық тасымалдары ақпараттық қамтамасыз етудің әлсіздігі. 24
1. Мұңай- газ ресурстарын транзиттеуге тарифтерді қалыптастырудағы келіспеушілік.
2.Мұңай- газ транспорттау инфрақұылымның жеткіліксіз дамуы. 27
3. ЕврАзЭҚ мемлекеттерінің транзиттік қуатының тиімсіз пайдалануы. 27
Бүгінгі күнде әлемдік
Қоғамдастық бірлестіктерді құру
2000 жылы 5 мемлекет
ЕврАзЭқ- тің мақсаты - кедендік
Евразиялық экономикалық қоғамдастықты
Аталған бағытты жүзеге асыру
Электроэнергетика саласында ЕврАзЭқ мемлекеттері
1996 жылдың наурызындағы экономикалық және
1996 жылдың 29 наурызындағы
1999 жылдың 26 ақпанындағы Кедендік
Кедендік одақ мемлекеттерінің экономикаларын
2000 жылдың 10 қазанындағы
ЕврАзЭқ – ке мүше мемлекеттердің энергетикалық
ЕврАзЭқ – ке мүше мемлекеттердің
ЕврАзЭқ-ті дамытудың 2003-2006 жылдарындағы
ЕврАзЭқмемлекеттерінің энергетикалық саладағы өзара
а) ЕврАзЭқ мемлекеттерінің ортақ
б) көмір, мұнай және
в) энергетика саласындағы ұлттық
г) отын-энергетикалық балансты орнатудағы
ЕврАзЭқ мемлекеттерінің электроэнергетика саласындағы интеграциялық
1999 жылы РАҚ «Ресей ЕЭЖ-мен»
Ұйымға мүше мемлекеттердің интеграциялық
Осы реттегі Тәжікстандағы 1-Сангтудин
Тәжікстанда 1992 жылы «Ташгидропроект»
Амудария мен Сырдария өзендері
1-Сангтудин ГЭС-ін қатарға қосу
ЕврАзЭқ мемлекеттерінің интеграциялық органдары
Сонымен қатар Қоғамдастық елдерінің
Қазіргі уақытта жұмыс істеп
Тарифтік саясат саласында ЕврАзЭқ
Әрине, электроэнергияны транзиттеу тарифының
Қазіргі уақытта қазақстандық электроэнергияны
Қоғамдастық елдеріндегі энергоресустардың ортақ
а)қолдағы бар транзиттік қуатқа
в) энергия көздерін тасымалдау үшін
б) «бестіктің» транзиттік иүмкіндігін
Қазақстандық және ресейлік мұнайды
Газ ресурстарын транзиттеудегі тұрақтылықты
Осы ретте ЕврАзЭқ елдерінің
- табиғи газды тасымалдауды
- ішкі және сыртқы
- таяу алыс шетелдерге Қазақстан Республикасы мен ресей
Осы орайда айта кетер болсақ,2002 жылы ЖАҚ «ҚазГосГаз»
Қазіргі уақытта шикі газ «Карачаганак Петролеум Оперейтинг »
Бұдан Қазақстан мен Ресей
Алайда аталған бағыттарды іске
Мәселен, қазақстандық мұнай
Осыған байланысты мұнай – газ
Ресей мен Қазақстанның энергетикалық
Демек, ЕврАзЭқ мемлекеттерінің негізгі
Осы ретте энергоресурстар рыногының
ЕврАзЭқ мемлекеттерінің Біртұтас экономикалық
ЕврАзЭқ мемлекеттерінің Біртұтас экономикалық
Өзінің стратегиялық мақсатын белгілей
ЕврАзЭқ елдері ДСҰ-ға кіру
ДСҰ – бұл оның мүшелігі
ЕврАзЭқ елдері үшін сауалдың
Ең біріншіден, ұйым елдерінен
Одан кейін, аймақтық дірлестіктер
ДСҰ-ға кіру практикасының өзі
Сыртқы экономикалық қызмет мәселелеріндегі дербестік
Осыған байланысты 2002 жылы ЕврАзЭқ елдері ДАҰ-ға кіру
Өз шарттарын үйлестіру мақсатында, ЕврАзЭқ мемлекеттері , ұйым
Бұл осы орайдағы міндетті түрде туындайтын келіспеушілікті жұмсарта
Осы орайда , мәселен Ресей мен Қазақстан арасындағы
шеңберінде де айтарлықтай тосқауылдарды тудыруы мүмкін.
Алайда айтылғаннан , Қазақстанға бәрін жинастырып, Ресейді басып
Осы орайда , Қытайдың осы ұйымға өзінің кіруі
Осы орайда елдердің мүдделерін үйлестіру
Қазақстанның ДСҰ-ға кіруінің ерекшеліктері.
Қазақстан ДСҰ-ға бақылаушы мәртебесін
ДСҰ-ның 135 мүше-елдерімен саудалық қатынастарды жүргізетін Қазақстан үшін,
Қазақстанның сыртқы сауда құрылымының өзіндің ерекшелігі бар, бұл
Екіншіден, олар әлі де болса тарифтік жеңілдіктер мен
Әлемдік экспорттық құрыламында сараптау, ондағы дайын өнімдер басым
Өнеркәсіптік өнімдер бойынша Қазақстанның максималды бағамы 60%- ды
Қызмет көрсету саласында олардың қарқынды дамуын қорғаудың ауқымды
Ресейдің ДСҰ- ға кіруінің ерекшеліктері
Ресей ДСҰ- ға кіру туралы өтініш 1994 жылы
Тарифтік реттеудің негізгі проблемасының өзі сонда, энергия көздеріне
Келіссөз процессндегі негізгі рөл ойнайтын мемлекеттердің бірі Евроодақ
Ресейдің де, Қазақстанның да ДСҰ –ға кіру бойынша
ДСҰ – ға мүше болудың экономикалық және саясисалдарын
Ұлттық рынок субъектілеріне халықаралық сауданың нормалары мен ережелерін,
ЕврАзЭҚ мемлекеттерінің транзиттік қуатының негізгі проблемалары және даму
Евразиялық экономикалық қоғамдастығын құрудағы негізгі мақсаттардың бірі тауарлар,
Аталмыш бағыттарды жүзеге асыру,ең біріншіден, оның дамуы қоғамдастық
Аталмыш міндеттердің шешімі ЕврАзЭҚ мемлекеттерінің көлік және энергетика
ЕврАзЭҚ мемлекеттерінің транспорттық кешендерінің интеграциялық өзара әрекеттесуін
Евразиялық экономикалық қоғамдастықтың басым міндеттерінің бірі транспорттық қызмет
Оны жүзеге асыру мақсатында ЕврАзЭҚ шеңбеінде соған сәйкес
Қоғамдастық мемлекеттерінің транспорттық өзара әрекеттесуінің заңнамалық базасы жасақталған.
Транспорт саласындағы ЕврАзЭҚ мемлекеттерінің интеграциялық өзара әрекеттесуін тереңдете
Теміржол көлігі жұмысының біртұтастехника- технологиялық бекітілген.
Дегенмен, қоғамдық елдерінің транспорттық өзара әрекеттесу мәселесінде әкономикалық
Мұндағы негізгі проблемалар мынадай:
ЕврАзЭқ мемлекеттерінің транспорттық заңнамаларын бірегейлендірудің төмеңгі деңгейі.
Қоғамдастық шеңберіңде біртұтас транспорттық саясаты жзеге асырудың, олардың
Алайда ұлттық транспорттық заңнамадағы айрмашлықтардың әсерінен транспорттық аладағы
ЕврАзЭҚ шеңбріндегі жүк және жолаушы тасылымына теміржол тарифтерін
Оы орайда қоғамдастық шеңберінде жүк және жолаушы тасылымына
ЕврАзЭҚ шеңберіндегі жүк тасымалына қатынастағы транспорттық тарифтерге келісімнің
Сонымен қатар жолаушы тасымалындағы мемлекеттің ішкі және мемлекетаралық
Танспорт саласындағы ЕврАзЭҚ мемлекеттерінің кедендік саясатының келіспегендігі.
Кедендік тосқауылдар транспорт саласындағы және олардың транзиттік қуатын
Автомобиль көлігі саласында ЕврАзЭҚ мемлекеттерінің тасымалдаушыларынан заңсыз жолмен
ЕврАзЭҚ шеңберінде халықаралық автокөлік тасымалын жүзеге асыру барысындағы
ЕврАзЭҚ мемлекетерінің тариториясы арқылы халықаралық жүк тасымалын жүзеге
Одан бөлек, «бестік» мемлекеттерінің териториясымен автокөлік құралдарының қозғалуына
Экологиялық жинақтар;
Транспорттық инфрақұрылымды пайдалану үшін төлем;
Басқа төлемдер.
Міне осындай практикалар ЕврАзЭҚ шеңберінде қабылданған қоғамдастық елдерінің
ЕврАзЭҚ мемлекеттерінің транспорттық құрылымының техникалық жағдайының төмеңгі деңгейі.
Сапасы тұрғысынан көптеген автомобиль магистралдары, оның ішінде халықаралық
Транспорттық тасымалдары ақпараттық қамтамасыз етудің әлсіздігі.
Осы салада жүктердің теміржол және автомобиль транспортымен қозғалуына
Жоғарыда аталып отырған проблемалар, біздің ойымызша, ЕврАзЭҚ елдерінің
ЕврАзЭҚ мемлекетерінің энергетика және олардың транзиттік қуатын тиімді
ЕврАзЭҚ мемлекеттерінің элекктроэнергетика және оның транзиттік қуатын тиімді
Энергетика саласындағы интеграциялық ынтымастықты одан ары дамыту, энергетикалық
Оны жүзеге асыру мақсатында ЕврАзЭҚ шеңберінде осыған сәйкес
Қоғамдастық мемлекеттерінің электроэнергетика секторындағы интеграциялық өзара әрекеттесуін тереңдете
ЕврАзЭҚ мемлекеттерінің энергетика саласындағы интеграциялық өзара әрекеттесүін тереңдте
ЕврАзЭҚ мемлекеттерінің энергетикалық жүйелерінің қатар жұмыс істеуі қалпына
ЕврАзЭҚ –тің білікті органдары тарапынан электр берудің жүйеаралық
Энергорессурстарды өндіретін бірлескен кәсіпорындар мен қаржы- өнеркәсіп топтары
Осы ретте мынадай мәселелер күрделі күйде қалып отыр:
ЕврАзЭҚ шеңберіндегі электроэнергияның мемлекетаралық ағымын кедендік бақылаудың тиімсіз
2. ЕврАзЭҚ мемлекеттерінің электр желілері бойынша электроэнергияны транзиттеуге
3. ЕврАзЭҚ мемлекеттерінің ұлттық салық заңдарының бірқатар нормаларының
4. ЕврАзэҚ мемлекеттерінде Электр энергиясы мен куатының көтерме
2.2 Мұңай-газ кешені салаларындағы ЕврАзЭҚ мемлекеттерінің интеграциялық ынтымастықтары
Осы ретте ЕврАзЭҚ мемлекеттерінің үкіметтері тарапынан мұңай- газ
Қоғамдастық мемлекеттерінің мұнай- газ кешені секторындағы интеграциялық өзара
Қазақстан мен Ресей энергетикалық ведомстволары тарапынан мұңай –
ЕврАзЭҚ мемлекеттерінің транзиттік қуатын тиімді пайдалану, мұңай- газ
Газ транспорттау саласында ресейлік- қазақстандық бірлескен кәсіпорны құрылған
Алайда көрсетіліп отырған бағыттарды жүзеге асыру бірқатар проблемалармен
1. Мұңай- газ ресурстарын транзиттеуге тарифтерді қалыптастырудағы келіспеушілік.
2.Мұңай- газ транспорттау инфрақұылымның жеткіліксіз дамуы.
3. ЕврАзЭҚ мемлекеттерінің транзиттік қуатының тиімсіз пайдалануы.
Жоғарыда айтылып отырған проблемаларға талдау жасау, мұнай- газ
3. ЕврАзЭҚ мемлекеттерінің транспорт пен энергетика және олардың
1.Мемлекеттердің транспорт саласындағы тарифтік, салықтық және кедендік саясатының
Тарифтік саясат саласында- үкіметаралық деңгейде транзиттік теміржол тарифтерін
Салық саясаты саласында- транспорттың барлық түрлерімен тасымалдауға тарифтерді
Кедендік саясат саласында шекараралық, кедендік, тарнспорттық, санитарлық және
Әлемдік транспорттық жүйенің негізгі даму үрдістерін ескере отырып
Мемлекеттердің танспортық инфрақұрылымдарын жетілдіре түсу және одан ары
Транспорттық машина жасауды дамыту. Бірлескен кәсіпорындар мен қаржы
Аталмыш бағытты жүзеге асыру үшін қажет:
а) қаржы құралдарының тапшылығы жағдайында алынатын өнімнің соңғы
б) келісілген лизингтік саясаты жүзеге асыру;
в) бірлескен кәсіпорындар, мемлекетаралық қаржы- өнеркәсіп топтарын және
г) келісілген инвестициялық саясат жүргізу.
5. Мемлкеттердің транспорт саласындағы Біртұтас ақпараттық кеңістігін қалыптастыру.
3.2 ЕврАзЭҚ мемлекеттерінің энергетика және олардың транзиттік қуатын
1. ЕврАзЭҚ мемлекеттерінің ішкі рыногын энергоресурстармен толтыру тетігін
2. ЕврАзЭҚ мемлекеттерінде энергетика саласындағы тарифтік, салықтық және
3. Энергоресурстарды өндіру мен транзиттеу, энергетикалық құрал –
4.Ортақ энергетикалық рынокты қалыптастырудың технологиялық базасын жетілдіре түсу.
Көрсетіліп отырған бағыттарды жүзеге асыру, біздің ойымызша, ЕврАзЭҚ
ЕврАзЭҚ мемлекеттерінің транзиттік қуатының негізгі проблемалары және даму болашағы
Ашық теңіз еркіндігі қағидасы
ТМД мемлекетінің арасында дипломатиялық қатынастарды орнату
Үлкен орталық Азия идеясының мәні
Бұқаралық ақпарат құралдарындағы ақпараттық дербестік
Қазақстан - Ресей және ТМД мемлекеттерінің мәдени байланыстары
Қазақстанның көлік инфрақұрылымының қазіргі жағдай
Қазақстан Республикасының ТМД мемлекетінің дипломатиялық қатынастары
Аэронавигациялық кешенді дамыту
Қазақстан Республикасының аймақты дамытудың теориялық және әдістемелік аспектілері