Дін өркениеті




Мазмұны.
Кіріспе
1-тарау.
1.1. Діннің социологиялық құрылымы мен қызметтері..................6
1.2. Жастар арасындағы діннің таралуы..........................................17
2-тарау
2.1.Қазіргі қазақ жастарының ислам дініне көзқарасы...................21
Қорытынды................................................................................................23
Пайдаланған әдебиеттер..........................................................................24
Сілтемелер..................................................................................................25
Кіріспе
Діннің әлемдік
Ол заманда атеизм
Есте болатын жай, Қазақстанда ислам діні
Турасын айтсақ, атеизмнің өзі де
Жер- біреу, күн- біреу, ай
Қай қоғамда болсын діндердің
Өркениеттің жоғарғы сатысына көтерілген
Дінді бірыңғай діні
... Мемлекет, қоғам және
Дін тазалығы- ел амандығы.
Астанамызда 2003 жылы
1.1 Діннің социологиялық құрылымы
Дін қоғамдық үлкен
Діни сана діннің
Діни сана екі деңгейдегі
Діни психология дегеніміз
Діни социология ғылыми
Діни идеология дегеніміз
Діни идеология негзінен саналы түрде
Діни құрылымының келесі
Діни ғибадаттарды өткізу
Дін құрылымының негізгі үшінші
Шіркеулер, мешіттер діндердің бір
Дінді ұстантын қарапайым
Секталар- монотеистік діндердің
Әлемдік діндердің әр қайсысында
Суфистер алғашында араб жерінде, содан
Дін құрылымының бұл элементтерінде
Сонымен, дін атаулы өздерінің
Дін социологиясы діннің қоғамдағы орнын
Діннің адам өміріндегі, қоғам өміріндегі
Дін құрылымының негізгі элементтерінің
Діни социологиясын негізін қалаушылардың бірі М.Вебер
Діннің қызметтері негізінен алты салаға,
Дін – құдай дүниені де,
Діннің қызметтерінің екінші бағыты /функциясы/
Діни сана, қоғамдық сананың басқа
Құндылықтар жүйесінде ізгілік ұғымы
Діннің қызметтерінің осы
Діннің қызеттерінің үшінші
Діннің қызметтерінің төртінші
Діннің осы өтемпаздық
Діннің қызметтерінің тағы
Діни социологияның басқа да ғылымдар сияқты
Дін социологиясы өзінің зерттеу жұмыстарында көптеген
Діни социологияның басқа да қоғамдық ғылымдардың
Діни социология жас ғылымдардың бірі
Дін социологиясының дүние жүзі халықтары
Сонымен, дін социологиясының болашағы
1.2. Жастар арасындағы діннің таралуы.
Біздің қоғамымыздағы өзгерістер халықтық діни
Елімізде дін мен діни орталықтарға
10-15 жыл бұрын барлық жас
Көптеген жастар өздерін бөлектей алмайды,
Ұлттық-конфессионалды дәстүрге деген өзіндік сыйластық діни
Бұл тезистегі жастардың рухани адамгершілік
Осылайша көптеген жастар діни ұйымдардың
Зерттеу қорытындысы бойынша, провославие мемлекеттік
Конфессиялды топтарды православтық мемлекеттік статусқа ие
Қазіргі заман жастарының дінге қарым-қатынасы,
Сонымен «Сіз бос уақытыңызда немен шұғылданасыз?»
”Йя» деген сұраққа 4,4% сұралғандар-«өзіме
Ортақ көзқарастарын анықтай отырып, жастар арасында
Сонымен, тек 22,0% сұралғандардың (орнына) өмірінде
«Өзіңіздің ең құпия ойларыңызды кіммен
2.1. Қазіргі қазақ жастарының ислам дініне
Халқымыз қайтадан имандылыққа батыл
Біз осы ислам дінін қалай түсініп
Жасыратын ештеңесі жоқ, соңғы жылдары
Бір өкініштісі Ислам атын жамылған
Екеніне қарамастан, олар біздің елді «кәпірлер
Бұл топ басшылары түзу
«Хизбут-Тахрир» партиясының мақсаты – Исламға
Жұмыссыздықтың салдарынан әсіресе, ауыл
Қорытынды.
Діндер ішіндегі ең соңғысы,
Өтпелі кезеңдегі дінінің
Егемендік алған кезімізде
Тәуелсіздіктің алғашқы жылдарынант-ақ мұсылман елдерімен қарым-қатынас
Ал, қазіргі заман жастары ғылымға жақын,
“Адам ажалсыз өлмейді, әйтсе де ажалсыз
Мұсылман интеллигенциясы деген тек қана молдалар,
Жасыратын ештеңесі жоқ, соңғы жылдары
Пайдаланған әдебиеттер.
1. “Ислам және өркениет” № 05
2.“Шапағат-Нұр” Ислам тану журналы.№3. 2005ж. 8-9
3.“Ислам тәлімдері” Мухаммад Юсуф. Алматы 2005ж.
“Ислам және өркениет” газеті. №2 (62).
“Ислам әлемі” діни-мәдени журнал. №9 (33)
Ғарифолла Есім “Дін өркениеті”. Егемен
К.Г. Габдуллина “Социология”. Алматы.,1997ж. 16-17 бет.
Байтенова Н. “Ислам шеиттік бағыт” Егемен
Байтенова Н. “Ислам суниттік бағыт” Егемен
Келімбетов Н. “Қазақ әдебиетінің тарихы” Алматы.,
Мұртаза Бұлұтай. “Дін туралы түсінік” Шапағат
Сәбит Қажы Салқынұлы. “Діни насихаты күшейсін
Саттаров С. “Дін- ұстансақ қана дін”.
Өтелбаев Б. “Дін және ғылым”. Ақиқат
Әбішева М. Ислам діни институттар жүйесі.
М.Тажин., Б.Аяғанов “Социология негіздері” Алматы 1994ж.
Ә.Тұрғанбаев. “Социология”. Алматы., 2005ж. 24-26 бет.
Рахметов Қ.Ж., Болатова А.Н., Исмағамбетова З.Н.
Р. Әбсаттаров. “Әлеуметтану” Алматы., 2002ж. 149-152
Керімбеков А. “Дін тазалығы- ел амандығы”.
М.Шаханов. “Шетелдік діни миссионерлер қашанғы тайраңдайды”-
Сілтемелер.
Керімбеков А. “Дін тазалығы- ел амандығы”.
2. Ғарифолла Есім. “Дін өркениеті”.
3. Р.Әбсаттаров. “Әлеуметтану”. Алматы.,2002ж.
4. Өтелбаев Б “Дін және
5. “Ислам тәлімдері” Мухаммад Юсуф. Алматы
6. “Шапағат-нұр” Ислам тану журналы
7.
Сәбит Қажы Салқынұлы. “Діни насихаты күшейсін
1





Ұқсас жұмыстар

Түркі әлемінің Ұлы Жібек жолы
Дін рухани мәдениеттің бөлігі ретінде
Діннің социологиялық құрылымы мен қызметтері
Ислам және өркениет
Жалпы тарихтан дәрістер
Қайта өркендеу дәуіріндегі білім
Ислам өркениетінің европаға ықпалы
Орта ғасырлардағы Қытай өркениеті
Ислам діні және оның ерекшеліктері
Діни мәдениеттің тәрбиедегі орны