Төлеу формасы



Кіріспе
Казіргі таңда бар әлемде компьютерлік анықтамалы-ақпараттық жүйелер кең
Дербес компьютерлерде ең көп қолданылатын реляционды мәліметтер қоры.
Компьютерлік техниканың дамуы мен тікелей қол жеткізуге мүмкіндік
Бірінші тарау
1.1 Компьютерлік жүйелердің жіктелінуі мен оларды жасау принциптері
Әдетте компьютерлік жүйенің ішінде жинақтауға, сақтауға, іздеу және
Жалпы жағдайда компьютерлік жүйенің құрамына кіретін типтік программаларға
сұхбаттық енгізу-шығару;
сұхбат;
берілгендерді өңдеудің қолданбалы логикасы;
берілгендерді басқару логикасы;
файлдар мен қорды басқару амалдары.
Корпоративті компьютерлік жүйелер деп программалық қамтамасыз етуде орнатылған
Корпоративті компьютерлік жүйеге әсер етуші факторларды қарастырайық. Соңғы
Корпоративті компьютерлік жүйенің дамуына әсер ететін маңызды үш
өндірісті басқару әдістерінің дамуы;
компьютерлік жүйенің өнімділігі мен жалпы мүмкіндіктерінің дамуы;
техникалық және компьютерлік жүйенің программалық өткізу элементтеріне сәйкес
Енді осы үш факторға жеке-жеке тоқталайық.
Өндірісті басқару әдісі - бұл әлемдік рынокте үнемі
1.2.Компьютерлік жүйенің өнімділігінің және мүмкіншілігінің жалпы дамуы факторы
КЖ-дегі прогресс, желілік технологияның және берілгендерді жіберу жүйесінің
Кейінгі жылдары КЖ-ң дамуына өте зор ықпал ететін
Бағдарламалардың жаңа тәсілі 90-шы жылдың басында объектілі-бағыттаушы программалау
Желілік технологияның дамуы арқасында локальды КЖ жаппай
Интернет желісінің дамуы шеткері бөліктермен жұмыс істеу мүмкіндігіне
Сонымен бірге, Интернет-технологиясын қолдану өндірістің интражелілік мүмкіндіктерінің артуына
1.3. Компьютерлік жүйелердің құрастылымы және жіктеулі
Корпоративті КЖ-ң құрамындағы бір-біріне тәуелсіз екі құраушыны бөліп
Ұйымның компьютерлік инфрақұрылымы. Ол телекоммуникациялық, компьютерлік программа және
Өзара байланысты функционалды ішкі жүйелер, олар ұйымның алдындағы
Алғашқы құраушы кез келген КЖ-ң жүйелік-техникалық, құрылымдық жағын
1.4. Компьютерлік жүйелердің жіктеулі
КЖ әртүрлі белгілер бойынша жіктеледі. Жіктелудің өте жиі
1. Масштаб бойынша жіктелуі
Масштаб бойынша КЖ-лер келесі топтарға бөлінеді:
Жекелік;
Топтық;
Корпоративті.
Жекелік компьютерлік жүйелер ережеге сәйкес автономды қолданбалы компьютерлерде
Топтық компьютерлік жүйелер жұмыс тобы мүшелерімен ақпаратты коллективті
Корпоративті компьютерлік жүйелер жұмыс тобының арналған дамыған жүйе
2.Қолдану аясы бойынша жіктелуі
КЖ қолдану аясы бойынша негізінен төрт топға бөлінеді:
1.транзакцияны жөндеу жүйесі;
2.шешімді қабылдау жүйесі;
3.ақпаратты-анықтамалық жүйе;
компьютерлік офистік жүйе.
Транзакцияны жөндеу жүйесі, өз кезегінде берілгендерді өңдеу жылдамдығына
транзакцияны өңдеудін үлкен шығарылымы
телекоммуникация арқылы БҚ-ның шетте болуына қарамастан ақпаратты
Шешімді қабылдау жүйесін қолдау – DSS (Decicion Support
Ақпаратты-анықтамалық жүйелер классы гипертексті құжаттар мен мультимедиаға негізделген.
КЖ-ң офистік классы қағаз типті құжаттарды электронды түрде,
Қолдану аясына байланысты компьютерлік жүйелердің жіктелуі мейілінше шартты.
3. Ұйымдастыру тәсілі бойынша жіктеу
Ұйымдастыру тәсілі бойынша топтық және корпоративті КЖ-лер келесі
Файл-сервер архитектурасына негізделген жүйе;
Клиент-сервер архитектурасына негізделген жүйе;
Көп деңгейлік архитектурасына негізделген жүйе;
Интернет/интранет – технологиясына негізделген жүйе.
Файл-сервер архитектурасы
Файл-сервер архитектурасы PS пен LP диалогтерінің
Файл-серверлік қосымша негізінде құрылатын дәстүрлік әдістің біріне локальді
Клиент-сервер архитектурасы
Клиент-сервер архитектурасы файл-сервер қосымшасының мәселелерін қосымшалар компоненттерін бөлу
Клиент-сервер конфигурациясының көпшілігі клиенттік сервердің көмегіне назар аударатын
Желіде жүктеулерді қысқарту үшін және административті қосымшасының компонентін
Сақталынатын процедура – БҚ мүмкінді үшін SQL –
Сақталынған процедуралар қосымша мен БҚ-ң бүтіндігін жақсартады және
Қазіргі уақытта клиент-сервер архитектурасы корпоротивтік деңгейдегі компьютерлік жүйелер
Клиент-сервер архитектурасының екідеңгейлі схемасы күрделі компьютерлік қосымшалардағы пайдаланушылардың
Көпдеңгейлі архитектура
Көпдеңгейлі архитектура клиент-сервер архитектурасының дамыған түрі және өзінің
Төменгі деңгей PS және PL логикалық көрсетілулері мен
Ортаңғы деңгей BL қолданбалы логкасы орандалатын және DL
Жоғарғы деңгей FS файлдық амалдар мен DS
Үш деңгейлі архитектура әртүрлі түйіндер мен желідегі жүктілуге
Қашықтағы процедураны шақыру таратылған есептелудің идеясына жақынырақ келеді.
Клиент-сервердің өсуімен үш деңгейдің қажеттілігі өте анық көрінеді.
Интернет/интранет технологиясы
Интерент/интранет технологиясының дамуы барысында негізгі атқарылатын жұмыс инструментальды
1.5. Компьютерлік жүйелерді жасау принциптері
Компьютерлік жүйелері жасау барысына келесі принциптер кіреді:
Компьютерлік жүйенің жасаулы, функционалдау және дамуы кезінде ең
Макроталдау кезінде жүйе және оның элементі жоғарғы деңгейлі
Микроталдау кезінде объектінің құрылымы зерттеледі, осы құрайтын элементтер
Компьютерлік жүйе оның функциялары мен қамтамасыз ету түрлерін
Үйлесімділік принципі түрі, деңгейі өзгеше болатын компьютерлік жүйелердің
Стандарттау мен унификациялау принципі компьютерлік жүйенің функционалдауының типтік,
Эффективтілік принципі компьютерлік жүйені құруға кеткен шығындар мен
Әдетте, басқаруды эффективті жүргізу үшін негізгі принциптерден басқа
Декомпозиция принципі элементтер мен жалпы жүйенің қасиеттері, ерекшеліктерін
Бірінші басқарушы принципі бойынша жүйінде жасау кезінде жауапкершілік
Жаңа есеп принципі – жүйе мүмкіндіктерін үнемі кеңейтіп
Ақпараттық ағын мен құжатайналымын автоматизациялау принципі информацияның тіркеу
Жобалауды автоматизациялау принципі өнеркәсіптік әдістерді ендіру арқылы уақыттық,
Қаралған базалық принциптер өте маңызды ұйымдастыру технологиялық принциптермен
Абстрактілеу принципі мәселені талдау мен жобалауға ыңғайлы болатындай
Формальдау принципі мәселені қатаң методикалық түрде шешу, зерттелетін
Концептуалды біріктеру принципі компьютерлік жүйе мен оны құраушыларды
Қамтылу және қарсы келмеу принципі жаңадан пайда болған
Мәліметтердің тәуелсіз болу принципінде мәліметтер модельдерінің оларды өңдеу
Мәліметтерді құрылымдау принципі жүйенің ақпараттық базасының элементтерін құрылымдау
Пайдаланушыға ену мүмкіндігін беру принципі пайдаланушыда тікелей (программалаусыз)
Келтірілген принциптер компьютерлік үйенің құрылуы мен функионалдауының барлық
Екінші тарау
2.1 Заттық саланың жүйелік талдауы
Пошта – ол транспорт жабдықтары арқылы жүйелі түрде
Ұйымдастыру жөнінде пошта байланысы ол пошта жіберулерді қабылдау,
Почтамптар мен байланыс түйіндар оларға бекітілген аймақта пошта
Байланыс өнеркәсіптерде пошта жіберулерді қабылдауға арнайы жер бөлінеді,
Пошта жіберулерін өңдеу - оларды адрес мәліметтер бойынша
Пошта байланыс өнеркәсіптердің жұмысың аяқтайтын этапы адресаттарға пошта
Периодтық баспасөзді экспедированиесі деп баспаны типографиялардаң қабылдау, жолдама
Аудармаларды қабылдау мен төлеу операцияларды іске асыру нәтижесінде
Поштаны тасуы теміржол транспорт бойынша жүзеге асырылады. Теміржол
2.2 Есептің жалпы қойылымы
Пошта қызметкеріне арналған автоматтандырылған жұмыс орнын жасау қажет.
Жасалатын мәліметтер қорында келесі есептер шешіледі:
Телефонға абоненттік жал ақысын төлеу тұралы мағлуматты енгізу;
Телефонға абоненттік жал ақысын толеуін есепке алу;
Аудармалар, қабылданған посылкалар тұралы мәліметтерді енгізу;
Аудармалар, қабылданған посылкалар тұралы мәліметтерді есепке алу;
Телеграммалар тұралы мағлуматты есепке алу;
Анықтаманы беру:
Статистикалық есептерді жасау.
Барлық есептер қажет кезінде шешіледі.
Үшінші тарау
3.1 Бағдарламалық жабдықтаудың таңдалуының негізделуі
Қазіргі таңда қойылған тапсырманы шешуге рұқсат берілген көптеген
Visual FoxPro бөлек компоненттерден тұрады, олар ақпаратты сақтауға
Интерфейстің объектілеріне келесілер жатады:
Мәтіндік объектілер;
Тікбұрыш және сызық;
Алаңдар;
Кнопкалар;
Графикалық объектілер;
OLE - объектілер;
Visual FoxPro-да барлық ақпарат кестелерде орналасқан. Әрбір кестенің
Әрбір объект бөлек файлдарда сақталады, негізгі объекттері
Microsoft Access – ол толық реляциялы МББЖ. Онда
MS Access 2002 программалық өнім MS Office XP
Алдындағы нұсқасымен салыстырғанда, Access 2002 жаңа мүмкіндіктер
Microsoft Access 2002 кестелерді, сұраныстарды, түсініктерді, сақталған процедураларды,
XML тілінің медеті. XML тілі (Extensible Markup Language)
Пайдаланушыға таныс Microsoft Access интерфейсі арқылы XML
Microsoft Access 2002 және Microsoft SQL Server
Қосымша қатынас. Microsoft Access 2000 файлдарымен жұмыс істеуге
Қайта құрудың және әрекетті жоюдың көптеген операциялары. Енді
Microsoft SQL Server арқылы Microsoft Access жобаларында пакеттік
Мәліметтерге жаңартылып тұратын автономдық ену беттері. Microsoft Access
Өзара қайта құру қателерінің журналын жүргізуі. Егер
Бағынышты формаларды/есептерді конструктор режимінің жеке терезеде ашу. Өң
Байланысқан кестелердің шебері. Microsoft Access жобасында байланысқан кестелердің
Microsoft Access 2002 формалармен және есептермен жұмыс істеу
F8 пернесін басқан кезде форманың немесе есептің конструктор
Форманың немесе есептің конструктор режимінде алаңды тізімде
CTRL+TAB пернелерін басқанда фокусты формалар немесе есептер
Алдын ала көру режимінде Масштаб командасына екі қосымша
Сол арқылы Access 2002 МББЖ-сі
Талдау барысында мәліметтер қорын жасаудың ең қолайлы ортасы
3.2 Мәліметтер қорын жасау технологиясы
Басқару қызметінің әртүрлі салаларында, сонымен қатар күрделі экономикалық
Әдеттегі, нақты есептерді шешуге бағытталған мәліметтерді массив түрінде
Мәліметтер қоры (МҚ) қосымшылардың үлкен санында қолдануға және
Мәліметтер қорын пайдаланушының көптеген қолданбалы бағдарламаларында қолдану мүмкіндігі
Сондай тәуелсіздікті қамтаммасыз ететін, МҚ әдеттегі ұйымдастыру түрі
Мәліметтер қорын жасау бір жолғы процес емес, ол
Мәліметтер қорын ұйымдастыру әдісін бағалау мен таңдауға керекті
Қазіргі таңда бар МҚБЖ мәліметтерді басқарудың үш тәсілін
Мәліметтер қорын басқару жүйелері (МҚБЖ) – ақпараттың компьютерлік
Жобалаудың негізгі мақсаты - ол пайдаланушыны өзінің қызмет
МҚ жобалау келесі этаптардан тұрады:
талаптарды тұжырымдау мен талдау;
инфологиялық жобалау;
концептуалдық жобалау;
физикалық жобалау.
Талаптарды талдау процесі мекеменің қажеттіліктерін талдауын қосады, олар
Талаптарды тұжырымдау мен талдау процесі үш этаптардан тұрады:
МҚ шешетін қолданбалы есептеріне тәуелді емес МБ қолдану
МҚ пайдалану тұралы ақпаратты жинау. Бұл мағлуматті екі
әр туынды функцияны анықтау;
осы функцияларды орындауға қажетті мәліметтерді анықтау;
осы функциялар қашан және қалай орындалатынын анықтайтын айқын
Барлық жасалынатын және пайдалынатын мәліметтер элементтерінің тізімін
Есептерді, олардың сипаттамаларын және оларда пайдаланатын мәліметтерді анықтау;
Басқару есептерін, олардың сипаттамаларын және қолданылатын мәліметтерді анықтау;
Басқару іс-әрекетінің айқын мен айқын емес ережелердің
Болашақ өзгерістердін және олардың әсер жолдарының тізімін жасау.
Талаптарды тұжырымдау мен талдау этапы негізгі болып табылады.
Инфологиялық этаптын мақсаты – ақпаратты пайдаланушыға қолжетерлік және
Инфологиялық жобалаудың негізгі этаптары:
Есептерді дәлдеу мен талдау этабы. Талдау әр есеп
Диаграмма түрінде көрсетілетін есептердің жүйелілігін анықтау;
Мәліметтерді талдау. Ол мәліметтер элементтерін мұқият талдауын және
Объекттін жұмыс бланкілерін толтырғасын, мән және байланыс терминдар
Инфологиялық модельді концептуалдық модельге суреттеу бірыңғайлау процес арқылы
Бірінші бірқалыпты форма кесте жалпақ және ішінде қайталынатын
Екінші бірқалыпты форма кестенің барлық бастапқы емес өрістері
Үшінші бірқалыпты формаға қажетті деп кестенің барлық бастапқы
Төртінші бірқалыпты форма кестенің ішінде тәуелсізді элементтер, егер
Бесінші бірқалыпты форма берілген кестелердің негізінде бастапқы ақпаратты
Бірыңғайлау процесін өткізген соң, МҚБЖ арқылы іске асыруға
Мәліметтердің физикалық ұйымдастыруы жасалынып жатқан МҚ эксплуатациялық сипаттамаларына
1 қадам – сақталатын жазбаның форматын жобалау. Бұл
2 қадам – сақталатын жазбаларды кластерлеу. Бұл адымның
3 қадым – доступ әдіс бойынша жобалау. Доступ
4 қадам – мәліметтердің бүтіндігі мен қауіпсіздігін қамтаммасыз
5 қадамның ішіне бағдарламаларды жобалау кіреді. Мәліметтердің физикалық
3.3 МҚ жобалау
Талаптарды қалыптастыру және талдау этапында мекеменің мақсаттары қойылған,
Инфологиялық жобалау этапы әртүрлі пайдаланушылардың мәліметтер
Төлеу
Бару пункті
Абонент
Инфологиялық жобалаудың нәтижесі заттар саласының инфологиялық моделі,
3.1. суреті – Инфологиялық модель
Реляциондық мәліметтер қорының кестесінде ақпаратты қайталануы мүмкін. Осы
Нормализациялау деп формалды процедураның барысында мәліметтердің элементтері кестеге,
кестедегі қайталанатын ақпаратты шығаруға;
болашақта өзгерту мүмкіндігі алдын ала қарастырылған
Структуралық өзгерістердің қосымшаға әсер етуі, осы мәліметтер қорының
Реляционды мәліметтер қорының теориясында бірқалыпты формалардың келесі тізбегі
1. Бірінші бірқалыпты форма (1 NF)
2. Екінші бірқалыпты форма (2 NF)
3. Үшінші бірқалыпты форма (3 NF)
Бірқалыпты формалардың негізгі сипаттары:
әрбір келесі бірқалыпты форма кейбір мәнде өткен
келесі бірқалыпты формаға өткен кезде алдындағы бірқалыпты форманың
Қатынас бірінші бірқалыпты формада, әрбір бағанада және
Кесте екінші бірқалыпты формада, ол бірінші бірқалыпты формада
Кесте үшінші бірқалыпты формада, ол екінші бірқалыпты формада
Инфологиялық модельді құрғаннан кейін келесі қадам концептуал модельді
Бірыңғайлау – қалыпты және формалар (normal forms) деп
Бірыңғайлаудың ережелерін орындау әдетте кестелерді екі немесе одан
Бірыңғайлатудың ережелерімен сәйкес кестелерді бөлудің негізгі нәтижелерінің бірі
Бірыңғайлатулардың ережелері объекітті модельдеудің принциптеріне ұқсас берілгендер базасы
Бірінші қалыпты форма жолдар мен бағаналардың кез-келген
Бірыңғайлатудың екінші ережесі кез-келген кілттік емес бағана бастапқы
Үшінші қалыпты форма екінші қалыпты форманың талаптарын көтереді:
Осы кестелердің структурасын қарастыра отырып, олар екінші де,
Төртінші қалыпты форма үшін кестеде тәуелсіз элементтер құрылмауын
Бесінші қалыпты форма үшін кестелер берілгендерінің негізінде алғашқы
Бірыңғайлату процесін жүргізгеннен кейін берілгендер қорының тиімді сызбасын
«Пошта бөлімшесі қызметкерінің автоматтандырылған жұмыс орны» болашақ мәліметтер
Екінші бірқалыпты формада «Абонент» кестесінде «Абонентің коды» бастапқы
Үшінші бірқалыпты формада «Абонент» кестесін толтырғанда, онда әрбір
А қосымшасында мәліметтер қорының концептуалды моделі берілген.
Кестелердің құрылымын жасағаннан кейін, пайдаланушылардың қосымша макетін
«Пошта бөлімшесі қызметкерінің АЖО» бағдарламасын ашқан кезде, пернелі
Төлеу
Абоненттер
Бару пунктары
Есептер
Қосымшадан шығу
«Төлеу» пернесін басқан кезде «Төлеу» формасы пайда болады.
«Абоненттер» пернесін басқан кезде, аттас форма ашылады.
«Бару пунктары» пернесін бассаныз, «Бару пунктары» формасы ашылады.
«Есептер» пернесін басуы жеті пернесі бар «Есептер» деген
телефонға төлеу саны;
телеграммаларға төлеу саны;
телефонға төлеу сомасы;
телеграммаға төлеу сомасы;
посылкалардың массасы;
посылкаларға төлеу сомасы;
басты формаға қайту.
«Телефонға төлеу саны» пернесі «Телефонға төлеу саны» есебті
Басты пернелі форманың «Қосымшадан шығу» пернесін басқан кезде
Пайдаланушы интерфейсінің құрылымы Б қосымшасында көрсетілген.
3.4 Қосымша бағдарламалық жабдықтар
Дипломдық жобаның құрылымы және іске асыру барысында ACCESS
MS WORD – мәтін редакторы, мәтінді енгізу және
Енді Microsoft Word-та кестелерді және пайдаланушылар кестелерін және
Бұдан басқа, Microsoft Word–та сорттаудың жетілдірген мүмкіндіктері ұсынылған.
Дұрыс жазуды тексерудің жетілдірілген құралдары. Microsoft Word-та дұрыс
Бұл дипломдық жұмыстың түсініктемесін жазғанда Microsoft Word мәтіндік
3.5 Техникалық жабдықтардың кешені
Программалық жобаны сапалы етіп жасау үшін келесі
IBM типті дербес компьютер, 1,7 Ггц ырғақ
Оперативтік есте сақтау құралының көлемі 256 Мб.
Baracuda-40GB қатқыл дискі.
LG-Studiowork 575N мониторы.
EPSON stylus C43UX принтері.
Минималды талаптар:
Ырғақ жиілігі 100 мгц кіші болмайтын процессор;
оперативтік жадының 8 МВ кіші болмауы керек;
мониторы;
Мәліметтер қорына арналған қатқыл дисктегі бос жады 2,8
Әртүрлі форматағы принтер.
3.6 Пайдаланушыға нұсқау
«Пошта бөлімшесі қызметкерінің ААЖ» бағдарламасын ашқан кезде, перелі
Төлеу
Абоненттер
Бару пунктары
Есептер
Қосымшадан шығу
«Төлеу» пернесін басқан кезде «Төлеу» формасы ашылады. Ол
«Абоненттер пернесін» бассаныз, «Абоненттер» формасы ашылады (В қосымшасы,
«Бару пунктары» пернесін басқаннан кейін «Бару пунктары» формасы
«Есептер» пернесін басуы жеті пернесі бар «Есептер» деген
телефонға төлеу саны;
телеграммаларға төлеу саны;
телефонға төлеу сомасы;
телеграммаға төлеу сомасы;
посылкалардың массасы;
посылкаларға төлеу сомасы;
басты формаға қайту.
«Телефонға төлеу саны» пернесі «Телефонға төлеу саны» есебті
Басты пернелі форманың «Қосымшадан шығу» пернесін бассаныз, Microsoft
Қорытынды
Басқаруға автоматтандыру құралдарын кеңiнен енгiзу кешендi зерттеулердi теория
Соңғы жылдары ақпаратты локальдi жолымен өңдеуге мүмкiншiлiк беретiн
Автоматтандырылған ақпараттық жүйе қандай болуы керек екенiн талдай
Автоматтандырылған жұмыс орны жүйесiнiң принципiне сүйенсек, ол жүйенiң
Көптеген жылдар бойындағы тәжiрибе көрсеткендей автоматтандырылған жүйе төмендегi
Маманның қажеттiлiгiн қанағаттандыратын қазiргi заманғы ақпараттық және есептеу
Аз уақытта керектi мағлұмат алу мүмкiндiгi;
Пайдаланушының автоматтандырылған жұмыс орнымен жұмыс жасағанда тез үйренiп
Қызмет көрсетудiң жеңiлдiгi және сенiмдiлiгi;
Есептеу желiсiнiң құрамында жұмыс iстеу мүмкiндi
Бұл дипломдық жұмыстың мақсаты «Казпочта» АҚ мысалыңда келтірілген
Дипломдық жұмыс түсіндірмелік жазбадан және бағдарламалық өнімнен тұрады.
Бірінші тарауда ақпараттық жүйелердің негізгі ұғымдары, АЖ-дің құрастылымы
Дипломдық жұмыстың екінші тарауында заттық саланың жүйелік талдауы
Үшінші тарауда арнайы бағдарламалық жабдықтауды таңдаудың негізделуі келтірілген,
Жасалған бағдарламалық өнімнің даму болашағы:
ААЖ ендіру;
Бағдарлама орындайтын есептердін санын көбейту;
Мәліметтермен жұмыс жасауды жеңілдету үшін пайдаланушының интерфейсін әрі
Пайдаланған әдебиеттер
Информационная безопасность / Ю.С.Уфимцев, Е.А. Ерофеев и др.
С. Робинсон Micrisoft Aсcess 2000.-СПб.: Питер, 2001.-512 с.:ил.
ХаритоноваИ.А., Михеева В.Д. Micrоsoft Acess 2000.-СПб.:БХВ-Санкт-Петербург,1999.-1088с.;ил.
Бекаревич Ю. Б. , Пушкина Н. В. "СУБД
В. Пасько "Aсcess 2000" -Киев "Ирина",1999, -214
Годин В.В., Корнеев И.К. Информационное обеспечение управленческой деятельности:
Информационные технологии управления: учебное пособие/ Под ред.
Ю.М. Черкасова: М.: ИНФРА-М, 2001. – 216 с.
Информационные технологии управления : Учебное пособие для вузов/
Мамиконов А.Г. Проектирование АСУ: Учебник для спец. «АСУ»
Технологии разработки программного обеспечения. Учебное пособие. 2-е изд./
Петров В.Н. Информационные системы. СПб.: Питер, 2002, 688
Вендров А.М. Проектирование программного обеспечения экономических информационных систем.
Фокс Дж. Программное обеспечение и его разработка /
Боэм М.У. Инженерное проектирование программного обеспечения. М.: Радио
Липаев В.В. Отладка сложных программ: Методы, средства, технология.
Майерс Г. Искусство тестирования программ. М.: Финансы и
Орлов С.А. Принципы объекто-ориентированного и параллельного программрования. Рига:
Чеппел Д. Технология ActiveX и OLE. М.: Русская
А қосымшасы
Концептуалдық модель
Б қосымшасы
Пайдаланушы интерфейсінің сызбасы
В қосымшасы
Формалар мен есептердің макеттері
В қосымшаның жалғасы
В қосымшаның жалғасы
В қосымшаның жалғасы
В қосымшаның жалғасы
В қосымшаның жалғасы
3
Төлеу
Абонент
М
1
Бару пункті
М
1
Бару пункті
Бару пукнтін коды
Бару пункті
1 сөздің бағасы
1 кг бағасы
Телеграммаға төлеу
Телег-ға төлеу коды
Төлеу мерзімі
Төлеу уақыты
Жіберушідің аты-жөні
Жіберушідің адресі
Пунктін коды
Алушыдың адресі
Сөздердің саны
Сомасы
Посылкаларға төлеу
Посыл-ға төлеу коды
Төлеу мерзімі
Төлеу уақыты
Жіберушідің аты-жөні
Жіберушідің адресі
Пунктін коды
Алушыдың адресі
Массасы кг
Сомасы
Абонент
Абонеттің коды
Телефон номерә
Аты-жөні
Адресі
Телефонға төлеу
Төлеу коды
Төлеу мерзімі
Төлеу уақыты
Абонеттің коды
Төлеудің түрі
Қай мезгілден бастап
Қай мезгілге дейін
Сойлесу саны
Сомасы
Басты кнопкалы форма
«Төлеу» формасы
«Телефонға төлеу» бағынышты форма
«Посылкаларға төлеу» бағынышты форма
«Телеграммаға төлеу» бағынышты форма
«Есептер» формасы
«Телефон» есебі
«Посылкалар» есебі
«Телеграмма» есебі
«Анықтама» формасы
«Бару пунктар» формасы
«Абонеттер» формасы
Қосымшадан шығу



Ұқсас жұмыстар

Еңбек ақы төлеу формалары және жүйелері. ҚР-дағы еңбек ақы төлеу жүйеіндегі ерекшеліктері
КӘСІПОРЫННЫҢ ЕҢБЕК АҚЫ ТӨЛЕУ ЖҮЙЕСІ
Ақшаның маңызы мен қажеттілігі, шығуы
Қазақстан Республикасының ақша жүйелері
Толық құнды, толық құнсыз қағаз несиенің мәні мен қызметтері
Компьютерлік жүйелерді жасау принциптері
Буфеттерде тұтынушыларға қызмет көрсетуді ұйымдастыру
Қолма-қолсыз есеп айырысу шарттары және қолдану формалары
Жеке тұлғаларды несиелеудің мәні, формалары және жіктелуі
Ақшаның шығу тегі қажеттілігі және экономикалық мәні