Туристік фирманың маркетингтік қызметін талдау




Кіріспе................................................................................................................3-5
1 Жанұялық туристік қонақ үй үйлердің теориялық аспектілері
Жанұялық туристік қонақ үй түсінігі мен тарихы..................................6-8
Индустриясы мен классификациясы.......................................................8-10
Дүние жүзіндегі ірі жанұялық қонақ үйлер.............................................10-14
Жанұялық туристік қонақ үй сапалы сервисінің
Еліміздегі жанұялық туристік қонақ үйлердің индустриясы және
Жанұялық қонақ үйлер бағдарламасын дамыту...................................17-19
Қазақстандағы жанұялық қонақ үй сервисінің даму бағыттары
Қорытынды.....................................................................................................26
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі.............................................................27-28
Қосымшалар.....................................................................................................29
Кіріспе
Қазақстан Республикасының Президенті Н. Назарбаев БҰҰ ДТҰ-ң Бас
Әлемдік туризмнің қарқынды дамуына байланысты Қазақстанның жекелеген аймақтарына
Қазақстанның барлық облыстарының бірегей туристік әлеуеті бар. Облыстарда
Соңғы уақытта Германия, Австрия, Франция, Швейцария, Италия, АҚШ
Қазақстанда туристік қызмет көрсетумен айналысатын фирмалар кіру, шығу,
Қазіргі таңда басты мәселелердің бірі кіру және ішкі
Бірақ, Қазақстан аймағында әрекет етуші туристік фирмалар қызметінде
Сонымен қатар қонақүй шаруашылығы, тасымалдау магистралдары және т.б.
Аталған мәселелерді шешуде нарықта әрекет етуші туристік фирмалардағы
Отандық туристік нарықтағы қазіргі уақыттағы жағдай туризм инфрақұрылымын
Туризм дамуының теориялық және ғылыми-тәжірибелік аспектілері келесі американдық
Бұл саланы дамытуға өз еңбектерімен зор үлесін қосып
Экономиканың жекелеген салаларында тәжірибеде маркетингті қолдану Ш.Р. Абдильманова,
Отандық экономикалық әдебиеттер ішінде туризмнің даму мәселелері: В.Н.
Курстық жұмыстың мақсаты-Қазақстандағы туризмнің даму ерекшеліктерін негізге
Осы мақсатқа жету үшін мынадай міндеттерді қойдым:
-Жанұялық туристік қонақ үй түсінігіне;
-индустриясы мен классификациясына;
-дүние жүзіндегі ірі жанұялық қонақ үйлеріне сипаттама жасау;
-еліміздегі жанұялық туристік қонақ үйлердің индустриясы және
-Жанұялық қонақ үйлер бағдарламасын дамыту жолдарына;
-Қазақстандағы жанұялық қонақ үй сервисінің даму бағыттары
1 Жанұялық туристік қонақ үй үйлердің теориялық аспектілері
1.1.Жанұялық туристік қонақ үй түсінігі мен тарихы
Жанұялық қонақ үй бизнес ортасы туризмнің жетекші факторы
Темір жол, автокөлік пен әуе көлігінің дамуымен қоғам
Қазіргі кезде әлемнің әр түрлі нүктелерінде қызметтер саласының
Жанұялық қонақ үй қызметтерінің сапасы өндірістік фирмалардың сапасынан
Туризм көптеген дамыған және дамушы елдер үшін валюталық
Қазақстан Республикасы Статистика агенттігінің деректері бойынша 2005 жылы
2005 жылғы қолданыстағы 385 қонақ үй мен басқа
Елде үш, төрт және бес жұлдызды 78 қонақ
Республика бойынша туристерді орналастыру объектілерін пайдаланудан түскен кіріс
Мамандандырылған орналастыру орындарында: 106 санаторий, пансионат, санаторий-профилакторийде 2005
Қазақстан Республикасы Статистика агенттігінің деректері бойынша 2003 жылы
Туристік қызметке жасалған талдау Астана және Алматы қалаларына
Алайда, қонақ үйлерді, пансионаттарды, демалыс үйлері мен базаларын
1.2.Индустриясы мен классификациясы
Нырықтық экономика орын алып, дами түскеннен бері әртүрлі
Қазіргі кезде әлемнің әр түрлі нүктелерінде қызметтер саласының
Қонақ үй қызметтерінің сапасы өндірістік фирмалардың сапасынан шұғыл
Қонақ үйдің жалпы құрылымы мынадай:
-қонақтарды қабылдау және қызмет ету қызметі;
-қонақ үй жағдайын басқару қызметі;
- ас дайындау қызметі;
-тамақтандыру ісін ұйымдастыру қызметі;
-қауіпсіздік және инженерлік қызметтері;
-сауда және маркетинг қызметтері;
-жаппай бағыттағы басқа да қызметтер.
Қонақтарды қабылдау және қызмет ету әрекетінің басты бағыты:
-қонақтарды күтіп алу және тіркеу;
-орналастыру;
-қонақ қажеттіліктерін қанағаттандыру;
-қонақтардың басқа да іс-шараларын ұйымдастыру;
-тамақтандыру істерін ұйымдастыру;
-қонақ үй мейрамханалары, барлары мен кафелерінің қызметі[4].
1.3.Дүние жүзіндегі ірі жанұялық қонақ үйлер
Жанұялық қонақ үйлер қызметі сол шатыр астында ұзақ
Жанұялық қонақ үйлердің әлемлік қызмет көрсету сервистеріне жеке-жеке
Барлық сервистік қызмет көрсету салалары ішінде қонақ үй
Жанұялық қонақ үйлік Mystery Shopping — ті эксперт
Қонақжайлылық өнеркәсібі үшін аса сұранысқа ие болған 4Service
Mystery Shopping Аудит: қолма-қол онлайн-есепті, бағалаудың жеке-даралығын және
Mystery Calls: «құпия телефон шалулар», нөмірлерді алдын ала
Integrity Shopping: персоналдың адалдығын тексеру.
Жанұялық қонақ үй бизнесі үшін 4Service өнімдері туралы
Skymax Technologies” компаниясы Шығыс Еуропа, ТМД және Ресей
Жанұялық қонақ үй бизнесіндегі ең басты қағида –
“Skymax Technologies” системалық интегратор ретінде және
Epitome Solutions комплексты программалық өнімдері жанұялық қонақ үй
Информациялық шешімдер бүкіл әлемдегі жанұялық қонақ үйлерде кең
Туркия мемлекеті өзінің туризм саласында жоғары деңгейдегі көрсеткіштерімен
Америка Құрама Штаттарында жанұялық қонақ үй-мейрамханалық және туристік
Темір жол, автокөлік пен әуе көлігінің дамуымен қоғам
Ғаламдық қаржы дағдарысының қыспағында қалған әлемдік туризм саласының
Осылайша, мамандар өткен жылдың төртінші тоқсанында туризм саласы
Бүгінде Қазақ елінің туризм саласындағы бренді қалыптасу үстінде.
Kempinski Hotel Barbaros Bay Bodrum
«Kempinski Hotel Barbaros Bay Bodrum» жанұялық қонақ үйдің
Демалушыларға 173 кең және эксклюзивті бөлмелер, оның ішінде
Егер Сіз мейрамтой, іс-шара, семинар өткізуді жоспарлаған болсаңыз,
Сондай-ақ экскурсия ұйымдастырылады, оның барысында дәл осы жерде,
Бодрумның тарихи орталығы
Кесене (әлемнің жеті кереметінің бірі)
Су асты әлемі мұражайы
Кос грек аралы
Эфесус Артемида ғибадатханасы орналасқан көне қала (әлемнің
Аспаздардың аспаздық өнер үлгісін қонақүйдің көптеген мейрамханалары мен
Жағажайдан немесе бассейннен оралғанда замануи дизайндағы дәстүрлі түрік
Боржоми – Ликани
Грузия астанасы Тбилисиден 2 сағат қашықтықта, теңіз деңгейінен
Минералды сулар мен балшықпен буландыру -бірегей емдеу көздері
Негізгі сауықтыру бағыты ішек-қарын ауру жолдарына бағытталған.
Жанұялық демалушылар үшін кешенді қызмет көрсету түрлері ұсынылады.
Бильярд, кинозал, интернет-кафе, мейрамхана және назар аударарлық жерлерге
2 Жанұялық туристік қонақ үй сапалы
Еліміздегі жанұялық туристік қонақ үйлердің индустриясы және
Жарнама сөзі латынның «reclamare» деген сөзінен шығып айқайлап
Жарнаманың ең көп тараған саласының бірі туризмдегі жарнама
Жарнамалық хабарландырудың қарапайым ақпараттық хабарландырудан айырмашылығы ол адамдардың
Сондықтан Қазақстандағы жанұялық қонақ үйлерді жарнамалау арқылы экономикалық
Нырықтық экономика орын алып, дами түскеннен бері әртүрлі
Қазіргі кезде әлемнің әр түрлі нүктелерінде қызметтер саласының
Жанұялық қонақ үй қызметтерінің сапасы өндірістік фирмалардың сапасынан
Еліміздің Туризм және спорт министрлігі биылғы жылы халықаралық
Осы жылдың қыркүйегінен құрылысы қарқын алады деп күтілген
Сонымен қатар, биыл елімізде халықты бұқаралық спортқа тартуға
Жалпы, бізде инфраструктураның нашарлығы әлемдік аренада етектен тартып
Біздің елімізде кейінгі жылдары туризм қалың бұқараны қамтитын
Соның ішінде "Интурист" қоғамының орны ерекше. Ол халықтардың
Жанұялық қонақ үйлер бағдарламасын дамыту
Қазақстан территориясындағы жанұялық қонақ үйлер мен сауықтыру орталықтарына
Балалар мен жасөспірімдердің жазғы демалысы мен сауықтыру жұмыстарына
Сонымен бірге, білім беру басқармасы тарапынан «Бөбек» ұлттық
Болашақта Құрманғазы, Индер аудандарында және қалада балаларға жазғы
Нағыз демалыс пен сауығу үшін керемет жағдайлары бар
«Сұңқар» сауықтыру кешенінде таза ауа, қарағай орманының хош
Мектеп демалысы кезінде «Сұңқар» СК негізінде еліміздің нашар
«Малиновый Мыс»
Демалыс үйінде стандартты кластан бастап VIP класқа дейінгі
Сізге ыңғайлы кез-келген уақытта Сізге отынмен жанатын нағыз
Белсенді демалуды ұнататындар катамаранда, су мотоциклында, қайықтарда серуендей
Бала жастан туризмнің әр түрімен айналысу азаматтық сезімге,
Балалар мен жасөспірімдер туризмі туризмнің белсенді түрі бола
өскелең ұрпақты табиғатпен байланыстыру арқылы оны салауатты өмір
туған өлкені іс-жүзінде тануға, қоршаған ортамен, тарих және
Балалар мен жасөспірімдер (мектеп жасындағы) туризмін дамытуды мектептік
оқу бағдарламаларының тақырыптық жоспарларына туристік техника мен дайындық,
балалар мен жасөспірімдердің мектептен тыс туристік мекемелерінің желісін:
«Менің Отаным - Қазақстан» жобасын іске асыруға, сондай-ақ
Қазақстандағы жанұялық қонақ үй сервисінің даму бағыттары
Жанұялық қонақ үй кешендерінің құрамында бірнеше мейрамханалар болуы
Мейрамхана дербес түрде немесе қонақ үй құрамында қонақтардың
Демалыс – адамның шаршағанын басатын, психикасын, қуатын және
Ойын-сауық – қонаќтың көңіл-күйін көтеретін, шаттыққа бөлейтін қызмет
Мейрамханадағы көңіл-күй. Мейрамхана қонақжайлылығын арттырып, меймандар контингенті мен
Бұл бағыттағы мүмкіндіктер шексіз деуге болады.
Мейрамханадағы көңіл-күй:
салтанатты;
мерекелік;
іскерлік;
мәртебелі;
қатаң;
лирикалық;
ойын-сауық, қалжынды;
отбасылық болуы мүмкін.
Бір кеш ішінде көңіл-күй бірнеше рет өзгеруі ықтимал.
Мейрамханалар қызмет көрсету деңгейіне қарай бірнеше түрге бөлінеді.Өздігінен
Кафе – қонақтарға тағамдармен сусындардың, сүт өнімдері мен
Диско-барлар жеке немесе қонақ үйлердің жартылай жертөлелерінде
Кафетерий – шәй, кофе, какао, ыстық шоколад сияқты
Асхана – көбіне курорттық қонақ үйлерде орналасқан және
Буфет – кулинарлық өнімдерді, жартылай фабрикаттарды,
Қонақ үй комплексінің құрамындағы тамақтандыру
даяршылардың толық қызметі;
буфетшілердің қызметі;
даяршылардың толымсыз қызметі;
өзін-өзі күту.
Қонақтарға ұсынылатын тағамдар мен
- толық сервис;
- арнайы.
Қызмет көрсету деңгейіне қарай
люкс;
жоғары;
бірінші;
екінші;
үшінші.
Мейрамханалық бизнесті ұйымдастыру кезінде
салондық;
ұлттық, фольклорлық;
арнайы;
интерьерлік;
музыкалық;
концерттік;
аралас;
арт-кафе;
мини-мейрамхана[16].
Салондық мейрамханалар басқалардан керемет
Дәмхана – жылдам қызмет көрсететін тамақтандыру кәсіп орны.
Музыкалық мейрамхана. Музыканың белгілі бір жанрына, түріне бағытталған
Концерттік мейрамханалар өз жұмысын артистердің концерттік бағдарламаларына сай
Олар үшін толық зал көрермендер-үйреншікті. Біздің елімізде концерттік
Аралас түрдегі мейрамханалар - бізге үйреншікті қарапайым мейрамханалар.
Таверна – бұл мейрамхананың бір түрі. Тавернаның негізгі
Арт-кафе. Қазіргі кезде мейрамханалардың осы түрі көп ашылуда.
Бар. Барлардың түрі көп. Барларда адам өзін еркін
Қонақ үй ішіндегі орнына қарай барларды мынадай түрлерге
- вестибольдік - қонақ үй вестиболінде орналасқандықтан қонақтың
-мейрамханалық – мейрамхана залында орналасады. Бардың бұл түрі
- қосалқы – қонақ үй қабаттарында орналасады. Бұл
- банкеттік – банкет залдарында орналасады. Тек қана
- бассейн жанындағы бар –
- қызметкерлеге арналған бар – қонақ
- мини барлар – қонақ үйдің бөлмелер орналасқан
Кейтеринг. Адамдарға тапсырыс бойынша кез-келген уақытта және кез-келген
- алдын ала берілген мәзір бойынша тамақ дайындау;
- дастарханды әрлеу және қызмет көрсету;
- жиһазбен, ыдыс-аяқпен қамтамасыз ету;
- Музыкалық ойын-сауық ұйымдастыру;
Тұтынушы әрбір қонағына бір фужерден шампань шарабына,
Кейтерингтік қызмет бағасына дайындалған тамақтың, сусындардың, қызмет көрсетудің
Кейтеринг мейрамханаға ас үйінде барлық қондырғыларды жиі
Кейтеринг - пайдасы мол бизнес болып табылады.
Шетел қонақтарын – туристерді күту. Ас ішудің дәстүрлі
Буфет – бар.“Фуршет”; “коктейль” әдісі бойынша қонақ шақырғанда-
Мәзір (меню) термині француздың “menu” сөзінен шыққан және
Статикалық – алдын ала ұзақ уақытқа анықталған мәзір.
Циклдік мәзір қонақтың таңдау мүмкіндігін кеңейтеді. Циклдік мәзірде
“А ля карт” (а la carte”) –
“А парт” (а part) - қонақ мәзірден
“Дю жур” (du jour) – бұл мәзірде күнделікті
“Табльдот” (table d hote) – бірегей
Мейрамханада қонақ күту ережелері. Сауда саттық министрлігі бекіткен
Администратор немесе даяшы қонақтарға мәзір әкелуге тиіс. Тағамға
Қорытынды
Қазақстан үшін туризмнің дамуы қазіргі таңда өте маңыздылығын
Қызмет көрсетудің көптеген ерекше сипаттамаларымен (сезілмейтіндігі, өндіріс пен
Туристік фирмадағы маркетингтік қызмет сұраныс пен ұсыныстың өзара
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі
1 Белсенді және спорт туризмі. Оқу- әдістемелік құрал.
2 Оқушылардың дене сапаларын қалыптастырудағы дене тәрбиесі жаттығулардың
3 Балалар үйлері бастауыш сынып оқушыларына дене тәрбиесін
4 Студенттердің ұйымдастырушы басқарушылық қабілетін қалыптастырудағы спорттық
5 Дене шынықтыру және спорт тарихының мәселесі. //Зерттеуші.
6 Оздоровительный туризм. //Узбекистан Республикасы –Халықаралық конференция. Самарканд-2008.-С.43-46.
7 Значение роль туризма в физическом воспитании, виды
8 Студенттердің коммуникативті және ұйымдастырушылық – басқару қабілетінің
9 Студенттерде коммуникативтік және ұйымдастырушылық –басқару қабілеттерін қалыптастыру
10 Аймақтық туризмді дамытудың мақсаты мен негізгі бағыттары.
11 Туристік ұйымдардағы кәсіпкерлік қызмет. //«Қазақ мемлекеттілігінің хронологиясы,
12 Қазақстандағы туристік қызметтің дамуы (мақала) баспа «Аманжолов
13.Кластерлік саясаттағы Қазақстанның туристік өнімі (мақала) баспа «С.
14.Туристік фирмалардағы маркетингті басқарудың теориялық негіздері (мақала) баспа
15.Туристік қызметтер нарығында маркетингті қолданудың ерекшеліктері (мақала) баспа
16.Туристік нарық маркетингтік зерттеулердің объектісі ретінде (мақала) баспа
17.Шығыс Қазақстан облысындағы туризмнің даму тенденциялары (мақала) баспа
18.Туристік фирмалар қызметіндегі маркетингті жетілдіру (мақала) баспа «Евразийское
19.Шығыс Қазақстан облысының туристік әлеуетін және дамуын бағалау
20.Туристік фирмалар қызметіндегі маркетингті жетілдіру (мақала) баспа «ҚАЗЭУ
Қосымша
Сурет 1 – Туризмдегі маркетингтік қызметтің мазмұны
ТАЛДАУ
Туристік фирманың маркетингтік ортасын талдау
Туристік фирманың маркетингтік қызметін талдау
ЖОСПАРЛАУ
Стратегиялық: туристік фирманың тауар, баға, коммуникация, өткізу саясатын
Оперативтік: іс-әрекет бағдарламасын және маркетинг бюджетін қалыптастыру.
МАРКЕТИНГТІК БАқЫЛАУ
Стратегиялық бақылау
Тактикалық бақылау
ҰЙЫМДАСТЫРУ
Туристік фирманың маркетингтік қызмет жоспарларын жүзеге асыру
Туризмдегі маркетингтік қызмет



Ұқсас жұмыстар

Туристік қызметтер саласындағы маркетинг
Туризмдегі маркетингтік басқару
Туризм мамандығы жайлы
Кәсіпорынның маркетинг қызметін басқару
Туризм индустрия құрылымы
Туристік қызметті басқарудың шетел тәжірибесі
Туристік фирма қызметінің анализі
Туристік кәсіпорындарда жарнама қызметі
Туристік салада маркетингтік және жарнама қызметін ұйымдастыру
Туристік кәсіпорындарда жарнама қызметінің жетілдіру жолдары