Ағылшын тілі сабағы модулі
Мазмұны
Кіріспе .................3
1 Компьютерлік қылмыс, компьютерлік қауіпсіздік... 4
1.1 Компьютерлік технология құралдарын сот-сарапшылық
зерттеу...................4
1.2 Компьютерлік технология құралдарына сот сараптамасын жүргізу үшін материалдарды
2 Компьютерлік технологияны пайдалану тәсілдері...7
2.1 Компьютерлік технологияның мүмкіндіктері.......7
2.2 Компьютерлік технологияның түрлері.........9
Қорытынды............................26
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі ...........................28
Кіріспе
Компьютерлік технология құралдарын сот-сарапшылық зерттеу көбінде азаматтық істер бойынша,
Компьютерлік технология құралдары сот сараптамасының тақырыбы:
компьютерлер мен шалғай құрылғылардың конструктивтік ерекшеліктері мен техникалық күйін:
компьютер мен магниттік тасушының оперативті жадындағы ақпаратты;
компьютерлік программаларды өзгерту тәсілдерін анықтаумен байланысты іс жағдаяттарын арнайы
Сараптаманың объектілері:
- дербес компьютерлер (бұдан әрі қарай — ДК), олардың
жүйелік блоктары, тораптары, бөлшектері;
шалғай құрылғылар (дисплейлер, принтерлер, дискжетектер, модемдер, пернетақталар, сканерлер, манипуляторлар),
ақпараттың магниттік тасушылары (дискілер, таспалар);
әр түрлі нысандар, типтер, түрлер, функционалды пайдалану мен орындалу
мәтіндік немесе цифрлік ақпараттың электронды тасушылары (пейджерлер, электронды жазба
файлдар басылмасы;
кұжаттар (ғылыми-техникалық өнімді сатып алу, кұру (беру) шарттары; ғылыми-техникалық
сараптаманың такырыбына жататын өзге де іс материалдары.
Компьютерлік технология құралдары сот сараптамасының ғылыми-әдістемелік негіздері компьютерлік құралдарды
1 Компьютерлік қылмыс, компьютерлік қауіпсіздік
1.1 Компьютерлік технология құралдарын сот-сарапшылық
зерттеу
Сараптаманың шешуіне қойылуы мүмкін сұрақтардың ауқымы:
Ұсынылған ДК-нің класы, типі, маркасы қандай?
Ұсынылған ДК-нің жиынтығы, оның белгілі бір класс, тип, маркі
Ұсынылған ДК-нің техникалық күйі, жарамдылығы, тозу дәрежесі, жөндеу жүргізілуі,
Ұсынылған ДК-нің колдағы шалғай құрылғылары жинағымен бірге функционалды мүмкіндіктері
Берілген ДК-нің функционалды және техникалық мүмкіндіктері оған қосымша берілетін
ДК қайта толыктыруға ұшыраған ба? Егер солай болса,
ДК-нің істен шығуы мен сыртқы әсер етудің (желідегі кернеудің
ДК-нің істен шығуы мен жүргізіліп жатқан құрастыру-монтаж жұмыстары арасындағы
ДК-дегі және дискеталардағы: базалық математикалық жасау (бұдан әрі қарай
Дискілер мен дискеталардағы программалардың ұйымы және автор әзірлемешісі кім?
Тапсырыс беруші-ұйымның қойған белгілі бір міндеттерін орындау үшін дискілер
Тапсырыс беруші-ұйымның қойған немесе қолдағы, не болмаса тапсырыс берген
Жеткізілім туралы шартта, қабылдау-өткізу актілерінде, жеткізілім калькуляциясында, ДК-ні іске
Ұсынылған ДК жинағы мен оның шалғай құрылғысын өзге құрал-жабдықпен
Нақты ДК-нің магниттік тасушысында қандай да
Нақты ДК-нің магниттік тасушысындағы акпараттың мағыналык мазмұны қандай?
1.2 Компьютерлік технология құралдарына сот сараптамасын жүргізу үшін материалдарды
Сараптаманы тағайындау туралы қаулыда (ұйғарымда) оны тағайындаудың накты негіздсрі
Материалдарды ұсынудың тәртібі сарапшының алдына қойылатын міндеттердің мазмұны мен
Егер, сарапшының алдына компьютерлік техника құралдарының класын, типін, маркісін;
ДК-нің істен шығуы және дайындау-монтаж жұмыстарымен (рұқсатпен, рұқсатсыз) жүргізілетін
болған сыртқы әсердің (өзге аспаптардың, аппараттардың
жалпы желісіне қосу нәтижесінде кернеудің өсіп-кемуі; желідегі
апат; электрқуатты шұғыл ажырату; тасымалдау шарттарын
сақтамау) сипаты, ұзақтығы мен жағдайлары туралы ақпарат;
жүргізілетін дайындау-монтаж жұмыстарының сипаты
туралы мәліметтер (компьютерді жөндеу, блоктарды өз бетінше ашу);
ДК блоктары мен тораптарын тексеру кезінде алынған
нәтижелер туралы мәліметтер, ДК-нің істен шығуы себептері
ұсынылуы керек.
Сарапшының алдына базалық математикалық, программалық жасаудың типін, түрін; программаларды
Компьютерді пайдаланумен жүргізілген БМЖ, БДБК, ДБП және АЕӘ-ні әзірлеу
Компьютерде немесе магниттік тасу шыда қандай да бір ақпараттың
Қаулыда (ұйғарымда) ақпаратты қайта шығарудың ерекше режимін (белгілі бір
Зерттеуге компьютерлік техника - ДК, оған қоса берілетін жинақ
аталған техникалық құралдармен жасалатын барлық айлашарғыларды болдырмау;
ақпараттың магниттік тасушыларын ілеспе жазбаларымен
бірге бөлек пакеттерге буып-түю. Дискеттерге механикалық
әсер ету болмайтын тәсілмен буып-түйілу керек. Сондай-ақ
ақпараттың магниттік көздерін магнитсізденуден қорғау шаралары талап етіледі, соған
магниттік сәуле көздерінен алыста сақтау керек;
дискетке қатысты қандай да бір механикалық әсер етуді,
сонымен бірге оларға қандай да бір таңбалар салуды болдырмау;
дискеттерді магнитсізденуден, сонымен бірге ондағы ақпаратты жоюдан қорғайтын шаралар
дискеттерді механикалық және өзге де зақымдардан қорғайтын орамада поштамен
Компьютерлік технология құралдарына зерттеу жүргізетін сот сараптамасын тағайындау үшін
2 Компьютерлік технологияны пайдалану тәсілдері
2.1 Компьютерлік технологияның мүмкіндіктері
Қазіргі заманғы ғылым мен техниканың даму кезеңі оқу-ағарту саласында
Жаңа ақпараттық технологияны адамзат қызметінің барлық саласына
енгізу ақпараттық қоғамның басты көрінісі болып отыр. Компьютерлік технологияны
Сонымен біз осы ұғымдарға тоқталып өтуді жөн көрдік. Оқытудың
дамытуға, оқыту мен оқуды басқаруға, сондай-ақ, психологиялық, педагогикалық бағдарламалық-техникалық
Кез-келген педагогикалық технология- ақпараттық технология болып табылады. Оқу тәрбие
Компьютерлік технологияны оқу тәрбие үрдісінде пайдалану оқушының белсенділігін арттырудың
Білім беруді ақпараттандыру кезінде түрлі бағдарламаларды, жүйелер мен орталарды
оқушының өзіндік жұмысын арттыру;
ақпартаттық түрлі
ақпаратты беру, өңдеу,
олардың интеллектуалдық және
өмірге икемдеуге себеп болатын әлеуметтік қызмет дағдыларын қалыптастыру.
Бабанский Ю.К. - дің айтуынша оқыту үрдісіне компьютерді енгізу
Оқыту әдісі кезінде компьютерлік технологияның мүмкіндіктерін қолданудың дұрыс бағытының
Оқыту мотивациясы мен оқушының жұмыс істеу мүмкіншілігін арттыру үшін
Қазіргі заманғы компьютерлік телекоммуникация әр деңгейдегі оқу ақпаратын алу
Ақпараттық оқу ортасының белгіленуі жеке тұлғаның шығармашылық қызметке деген
Адамның компьютер көмегімен атқаратын оқу іс-әрекеті өте күрделі және
аталған қатынастарды модельдеу;
қатынас модельін оның жалпы белгілерін игеру мақсатында қайта қарау;
жалпы әдіс негізінде нақты практикалы міндеттерді бөліп алып, шешу;
алдыңғы іс-әрекеттің орындалуын бақылау;
берілген міндетті шешудің жалпы тәсілін игеру бағасы. Компьютерлік технологияны
тәрбиесі қазіргі кезеңге дейін ғылыми-практикалық мәнге ие оқытудың компьютерлік
2.2 Компьютерлік технологияның түрлері
Көрнекі құралдардың қазіргі заман талабына сай түрлерінен саналатын мультимедиялық
Қазіргі кезде білім беру жүйесінің дүниежүзілік дамуына көз салсақ,
Қашықтықтан оқыту оқушылардың оқыту ісіне шығармашылық тұғырының қалыптасуына, білім-білігін
Қашықтықтан оқыту білім орталығынан қашық тұратын оқушының оқу-танымдық іс-әрекетінің
«Қашықтықтан білім беру» деген термин жаңа ақпараттық технологияны пайдалана
Қашықтықтан оқыту арқылы мынандай әлеуметтік маңызды функциялар іске асады:
қоғамның білімдік деңгейін көтеру, білімнің сапасын көтеру;
мемлекеттің сапалы мамандар дайындау қажеттілігін қамтамасыз ету;
жоғарғы мектепте жинақталған білімдерді сақтау және кеңейту;
ТМД территориясында біркелкі білім кеңістігін сақтау
Жаңа ақпарат базасында қашықтықтан оқытудың әртүрлі әдістері қолданылады: интерактивті
Ғалымдардың пікірінше, оқытудың бағдарламасында компьютерлік графиканы қолдану шығармашылық жеке
Қазіргі кезде жоғары оқу-орындарында ақпараттық-коммуникациялық технология қашықтан оқыту жүйесінде
Электрондық оқыту бейне, аудио, мультимедиа технологиясы мен
Сымсыз интерфейспен, портативтік құрылғылардың көмегімен оқытудың өзіндік ерекше сипаттамалары
Жинақталған тәжірибелер мен әдістемелер өз кезегінде педагогиканың жаңа бағыттарының
Соловьев А.Н._оқу үрдісін дәстүрлі оқыту мен қашықтан оқытуды ұйымдастыруды
Электрондық оқытуды ғылыми-әдістемелік негіздеу ұялы оқытудың да аспектілерін қамтуы
Электрондық оқытуды жасау мен енгізу үшін оқытуды басқару, ақпаратты
Электрондық оқытудың технологиялық құралдарын былайша топтастыруға болады.
Ақпараттық құралдар, мультимедиалық
Электрондық оқытуды әзірлеудің бағдарламалық құралдары.
Оқу үрдісін басқарудың ақпараттық жүйесі.
Электрондық оқытудың негізгі мәселесі ақпараттық-коммуникациялық технология негізінде ақпараттық білім
Дидактикалық тұрғыда электрондық оқытудың төмендегідей маңызды мәселелері анықталады.
Білім беру үрдісінің
Электрондық оқытуда ақпараттық-коммуникациялық
Электрондық оқыту үрдісінің субъектісінің оқу іс-әрекетін тиімді қамтамасыз ету.
Оқытудың кез-келген технологиясы өзгерістерге сай студенттер мен оқытушылардың жалпы
Қазақстанда қашықтықтан оқыту Республикалық ғылыми-әдістемелік білімді ақпараттандыру орталығы (РБАО)
Қазіргі ақпараттық технологиялардың даму кезеңінде Электрондық оқулықтардың ерекшелігі- үлгіге
1. Электрондық анықтама ретінде;
2. Электрондық есеп ретінде;
3. иллюстративтік материал ретінде;
оқулық ретінде.
Электрондық оқулық-ғылыми-педагогикалық құрал. Электрондық оқулықтардың жасалуы, модульдік оқудың педагогикалық
Электрондық оқулықтармен жұмыс негізгі үш деңгейде атқарылады:
оқу
оқыту
бақылау және тексеру.
Электрондық оқулықтарды біз оқу үрдісін автоматтандыру тұрғысынан алып қарап,
Электрондық оқулықтар студенттердің өз бетінше жұмысын және олардың жоғары
Электрондық оқулықтар толық курстың жеке бөлігін құрайтын, белгілі ақпарттық
Модуль тиянақты білім жүйесі, оқу үрдісінде ырғақты-мақсатты бөлігін қамтамасыз
Модульдік оқу жүйесінің тиімділігі және оның нәтижесі, көбінесе қолданылатын
Оқу үрдісін ақпараттық техникамен қамтамасыз ету жағдайларның өзгеруі- оқулықтар
Сондай оқулықтардың бірі-_шетел тілдері мамандығы студенттеріне арналған «Ағылшын тілі
1 сурет - «Ағылшын тілі сабағы» Электрондық оқулығы.
«Ағылшын тілі сабағы» Электрондық оқулығының бағдарламасы Қазақстан Республикасы Білім
Бұл электрондық оқулықта студенттердің өз білімдерін толықтыруларына және өз
Жаңа ақпарттық технолгия неізінде жасалған бұл оқулық модульдік технология
2-сурет. «Ағылшын тілі сабағы» модулі.
Біз «Ағылшын тілі сабағы» электрондық курсын пайдалануға даярлық кезінде
1. Пәндік-мазмұндық.
ақпараттандырудың қажетті минимумы болып анықталады.
2. Тілдік. Студенттердің өз білімдерін ағылшын тілінде көрсетуі үшін
қажетті де жеткілікті лексикалық бірліктерді іріктеуден тұрады.
3. Коммуникативтік. Бұл аспект коммуникативтік міндеттерді шешу
үшін ақпаратты жеткізу, берілген
Бұл курс студенттердің оқу үрдісінде ұйымдастырушылық қабілетін
көрсетуінен, жеке тұлға
орындайтын қызметтерінен, жауапкершілікті сезінуінен, қысқаша айтқанда
олардың шығармашылық белсенділігінен құралады.
«Ағылшын тілі сабағы» Электрондық оқулығын жасауда шетел тілін оқытудың
студенттерді жаңа және бұрыннан таныс сөздік қорларын пайдалана отырып,
студенттердің сөздік қоры көлемін мүмкіндігінше ұлғайту;
студенттердің сөздікпен, гипермәтінмен, өз бетінше жұмыс жасаудағы дағды мен
Оқу процесін ұйымдастыру мен тапсырмалар жүйесін құру типтік оқу-тәрбие
Тапсырмалар жүйесін құрастырғанда маңызды орын психологиялық ерекшеліктер мен әдістемелік
Бұл электронды оқулықтың әр шағын модульіне қосымша материалды толық
Тапсырмаларды тексеру шағын модульді аяқтаған соң, ал тест арқылы
3-сурет- Тапсырма түрлері.
Жеке тұлғаның белсенділігінің өлшемі оның өз алдына байыпты, нақты
Микромодуль - бұл білімді тереңірек әрі жан-жақты ашатын білім
«Ағылшын тілі сабағы» электрондық оқулығының мазмұнды құрамдарын зерттеу кезінде
Сонымен бірге электрондық оқулықта мультимедиа техналогиясын кеңінен пайдалану, біртұтас
Біз түзген әдістемеде электрондық оқулықтардың ерекшеліктеріне тоқталып, оларды сабақта
Біздің эксперимент жұмысымыздың мақсаты - сабақта электрондық оқулықтарды пайдалануға
Қазақстандық ғалымдардың оқу икемділігіне байланысты еңбектерін төмендегіше топтауға болады:
Оқу икемділігі мазмұнына қарай жалпы оқу икемділігі, компьютерлік жұмыс
жасына сәйкес келетін мәтіндерді (көркем әдеби, ғылыми-көпшілік) түсініп оқу,
компьютерлік оқу әдебиеттерінен, сөздіктер мен анықтамалықтардан, деректер қорынан ақпарат
алгоритм бойынша компьютерлік жұмысты орындау;
бақылау обьектісін сипаттау, жекелеген обьектілерді жалпы белгілері бойынша жіктеу,
өзіндік іс-әрекет нәтижесін үлгімен сәйкестендіру, өзінің және басқаның оқу
ынтымақтастықта жұмыс жасау, жалпы нәтижеге жету жолын табу. Оқушылардың
Оқу икемділігі өз бетімен білім алу іс-әрекетіне ауысып отырады.
Тұлғалық бағдарлы білім беру үрдісі әрбір оқушылардың төмендегі оқу
Зерттеу барысында оқушылардың оқу икемділіктерін дамытудың жаңа бағыттарының бірі-білім
Қазіргі ақпараттық қоғамда басқа оқыту технологияларына қарағанда ақпараттық технология
Білім беру жүйесін ақпараттандыру Б.С.Гершунский, Е.Машпиц, Д.М.Джусубалиева, Ж.А.Қараев, Г.Қ.Нұрғалиева,
Құрылымы бойынша дәстүрлі оқулықтан ерекшеленетін Электрондық оқу әдістемелік кешеннің
Бастауыш сатыда оқу икемділікті дамыту мұғалім мен оқушының ақпараттық
Сонымен, оқушылардың оқу икемділігін ақпараттық технология арқылы дамыту дегеніміз
Сурет 1 - Ақпараттық технология арқылы субьектілердің өзара қарым-
Қатынасы
Зерттеуде ақпараттық технологияны пайдалану негізінде оқушылардың оқу икемділігін дамытудың
- мәннің мазмұны мен логикалық құрылымына сай келетін электрондық
оқушылардың ақпарат іздеуі, алгоритмді орындау, бақылау обьектісін сипаттау, іс-әрекет
қолданылатын ақпараттық технология бастауыш сынып оқушыларын оқуға ынталандыратындай және
Бірінші шарт бойынша ақпараттық технологияны білім мазмұны ретінде қолданудың
Ұсынылып отырған екінші шарт бойынша электрондық оқу-әдістемелік кешенді оқу
Үшінші шарт орындалған жағдайда компьютерлік бағдарламаларды сабаққа қолдану демонстрациялық,
Зерттеу барысында теориялық негіздер мен жоғарыда берілген анықтамаларға және
Модельде мектепте оқытудың дәстүрлі жақтары мен ақпараттық технология арқылы
Ақпараттық технология арқылы оқушылардың оқу икемділігін дамыту моделі мақсаттық,
оқуға қызығушылықты арттыру;
танымдық,шығармашылық-оқу,компьютерлік жұмыс икемділіктерін дамыту;
ақпараттық қоғамдағы қүзіреттілігін қалыптастыру мақсаты
Сурет 2- Ақпараттық технология арқылы оқушылардың оқу икемділігін дамыту
Зерттеу барысында оқушылардың оқу икемділігін дамыту өлшемдері мен
Кесте 1- Оқушылардың оқу икемділігін ақпараттық технология арқылы дамытудың
Оқытудың тиімділігі оқытудың жеке тұлғалық стиліне, яғни, студентке оқу
Электрондық оқытудың тиімділігіне жету мақсатында электрондық курстың мазмұнын толтыру
Логикалық ақпараттың құрылымы мен байланысы;
Симантикалық-пайдаланылатын ұғымдарға аралық түсіндірме берілмеуі керек, ол материалды қабылдауды
Тұтастық-иерархиялық топтаманы және ұғымдардың тектік қатынастарын пайдалану;
Түпнұсқалық-бейімделмеген ақпаратты, яғни, оқу мәтіндері мен құжаттар емес, нақтыларды
• Әдістемелік-ұйымдастырушылық деңгейде электрондық оқыту мынадай қағидаларға сүйене отырып
• Білім беру бағдарламаларының тулғалық - бағдарланған сипаты (маркетингтік
Іс жүзіне бағдарланған мазмұн және бірлескен іс-әрекеттің тәсілдері;
Білім берудің негізгі субъектілері ретінде оқушылардың белсенділігі және өз
• Оқу үрдісінде өзара әрекеттің сипаты мен мазмұнының мәнділігі
сұхпаттылығы;
Рефлексифтілігі (оқушылардың мазмұнды
Вариативтілігі (әр түрлілігі);
Мативацияны қолдайтын ұстамы;
Білім беру мазмұны және оқушылардың іс-әрекетін ұйымдастырудың модульдік-блоктік қағидалары;
Интерактивтілік - тек оқытушы мен студенттің арасындағы ғана емес,
Оқыту үрдісінде оқыту әдістерін тиімді пайдалану, білім беру жүйесін
Білім беру жүйесін тұтастай ақпараттандыру оқушының білім сапасының арттыру
Олар оқушыларға тақырып шеңберінде немесе белгілі бір уақыт аралығында
«Тереңдетілген» технология ретінде (компьютерлік оқытуды жекелеген тақырып немесе тарау
Негізгі технология
Монотехнология ретінде (барлық оқыту, оқытуды басқару үрдісі, яғни диагностика,
Білімге бір-бірінен үлкен арақашықтықта орналасқан әр түрлі оқу орнында
(дистанционды формада) отырып қол жеткізуге болады. Бұдан концептуалды
ұстанымдарды қалыптастыру мүмкіндігі төмендегі формада жүзеге асады:
Оқыту-бұл баланың компьютермен қарым-қатынасы;
Баланың компьютерлік оқытуға икемделе алуы;
Оқытудың диалог түрінде болуы;
Мұғалімнің кез келген уақытта оқу үрдісіне өзгерістер енгізе алуы;
Оқушы мен компьютердің өзара байланысы барлық түрде болуы:
Жеке және компьютермен байланыс кезіндегі психологиялық ахуалын демеу.
3. Оқыту жүйесінің көп деңгейлі жетілдірілуі олардың тарамдалуы мен
материалының сапасын арттырады.
Компьютер оқу материалын беру мүмкіндігін едәір кеңейтеді. Түсті графиканы,
Мультимедиалық технологиялар мультимедиалық өнімдердің жасалу үрдісімен байланысты (яғни, электрондық
Мультимедиалық технология компьютерді тең дәрежедегі әңгіме-дүкен құрушыға айналдырып қана
Қазіргідей әлемдік ғаламдану процесі кезеңінде ақпараттар ағынынан адам баласы
Мультимедиалық технологиялардың дамуы бейнетехниканың және дербес компьютердің өркендеуі нәтижесінде
«Мультимедиа» термині латын тілінің «multy» (көп) және «media» (орта)
Мультимедиалық жүйеге арналған оқулықтарды, ғылыми еңбектерді саралай келе мультимедиа
Қорытынды
Жас ұрпақтың жаңаша ойлауына, дүниетанымының қалыптасуына білік негіздерін меңгеруіне
Оқытудың жаңа мазмұны, жаңа технологиялар, инновациялық үрдіс, қазіргі педагогикалық
Акмеологияның зерттеу нысаны: үнемі өсу жағдайындағы адам.
Акмеологияның мәні-адамның шығармашылық мүмкіндіктері, нысанның әлеуметін ашатын, дамудың биігіне
Қазір мектептен, мұғалімнен оқушыларға білім беріп қана қоймай, олардың
Заман талабына сай мұғалімдер сабақтың дәстүрлі түрлерінен басқа жаңа
Компьютермен оқыту технологиясының түжырымдамасын былай деп анықтай аламыз. Компьютермен
Компьютермен оқыту технологиясында оқытудың өз бетімен білім іздей алатын
Компьютермен оқыту барысында білім алудың жасанды сипатын барынша табиғи
Ұсынылып отырған зерттеу жұмысы шетел тілі сабағында компьютерді пайдалану
Шетел тілі сабағында компьютерді пайдаланудың педагогикалық мүмкіндіктерін және оны
Ақпараттық технологияны зерттеуші ғалымдардың және біздің зерттеуіміз бойынша шетел
3. Компьютерлік технологияның көпфункционалды бағдарламалық-
ақпараттық мүмкіндіктері: компьютерлік бағдарламалық пакеттер, интернет
жүйесі, мультимедия және т.б оқушылардың танымдық белсенділігін
арттырады, шығармашылық ізденіске баулиды.
4. Шетел тілі сабағында компьютерді пайдалану арқылы оқушылардың белсенділігін
5. Оқыту үрдісінде компьютерлік бағдарламалық құралдарыд, проблемалық сұрақтар жүйесін,
Оқушылардың жеке тұлға ретінде дамуына жағдай жасауға бағыт алып
Жалпы алғанда еліміздегі білім берудегі жақсы дәстүрлерді жоғалтып алмай,
«Бүгінгі жастар болашақ ұрпағы» дегендей қазіргі оқушыларды өмірден өз
Мемлекетіміз алдыңғы уақытта білімді, өркениетті, дамыған, алдыңғы қатарлы ел
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі
Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің 2002 жылғы 24 қазандағы №
Богодухова Е. Д. Судебно-экспертное исследование средств компьютерной технологии //
Бынкова С. Ф. Организация назначения и производства судеб-ной экспертизы
ГорчаковЛ. М. Основы теории технологических процессов. М., 1992.
Есдаулетова Г. К. Судебно-экспертное технологическое иссле-дование // Бюллетень Следственного
Касимова С. Ш. Экспертиза по установлению предприятия-из-готовителя. М., 1968.
Российская Е. Р., УсовА. И. Судебная компьютерно-техническая экспертиза. М.,
Сегай М. Я. Обшеметодические проблемы криминалистическо-го исследования изделий массового
5
Ағылшын тілін оқытудағы модульдік оқыту әдісі
Әдістемелік даярлық
Компьютерлік технологияның мүмкіндіктері
Әдебиет сабақтарында инновациялық әдіс
Компьютерлік технологияны пайдалану тәсілдері
Модульдік оқыту технологиясы жайлы
Жаңа педагогикалық технологиялар негізінде ағылшын тілін оқыту
Модульдік оқыту технологиясының болмысы
Сандық интерактивтік мультимедиалық білім беру қорлары
ҚАНИПА БІТІБАЕВАНЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ИДЕЯЛАРЫ МЕН ТӘЖІРИБЕСІ