Бүкіләлемдік сауда ұйымына кіру алдында өнімнің бәсекелік қабілетін арттырудың мәні
Тақырыбы: «
Өнімнің бәсеке қабілеттілігін арттыру ААҚ Ақ Алтын мысалында
ЖОСПАР
КІРІСПЕ…………………………………………………………………………………….3
1.Бөлім. НАРЫҚ ЖАҒДАЙЫНДА ӨНІМНІҢ БӘСЕКЕЛІК ҚАБІЛЕТІНІҢ ТЕОРИЯЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ……………………..6
Нарық жағдайында өнімнің бәсекелік қабілетінің ұғымы, мағынасы……………………………………………………………………………6
Бүкіләлемдік сауда ұйымына кіру алдында өнімнің бәсекелік қабілетін арттырудың мәні………………………………………………..14
Өнімнің бәсекелік қабілетіне әсер ететін факторлар…………..22
2.Бөлім. МАҚТА ӨНІМДЕРІН ӨҢДЕУШІ ӨНДІРІСТІҢ ЭКОНОМИКАЛЫҚ АХУАЛЫ МЕН БӘСЕКЕ ҚАБІЛЕТІН
ТАЛДАУ…………………………………………………………………………..26
«Ақ Алтынң ААҚ-ның негізгі технико-экономикалық көрсеткіштері……………………………………………………………………26
Кәсіпорында өнімнің бәсекелестік қабілетін бағалау………….45
3.Бөлім ӨНІМНІҢ БӘСЕКЕЛІК ҚАБІЛЕТІН АРТТЫРУ БАҒЫТТАРЫ…………………………………………………………………..51
Өнімнің бәсекелік қабілетін арттырудың ұйымдастырушылық-экономикалық тетіктері………………..51
Өнімнің бәсекелік қабілетін көтеруде кәсіпорындардың өзара байланыстарын жетілдірудің маңыздылығы…………..63
Бәсекелік қабілетті арттыруда – сапа, баға, маркетинг жүйелерін жақсарту жолдары……………………………………………69
ҚОРЫТЫНДЫ…………………………………………………………………………85
Қосымшалар…………………………………………………………………………….88
Пайдаланылған әдебиеттер ………………………………………………………
Фирма тауарларының бәсекеге қабілеттілігін арттыру жолдары
Экономиканың бәсекеге қабілеттілігінің негіздері
Фирма тауардың бәсеке қабілеттілігін арттыру
Өнімнің бәсеке қабілеттілігін арттыру (ААҚ «Ақ Алтын» мысалында)
Нарық жағдайында өнімнің сапасын басқару
Өнімнің бәсекелік қабілетін бағалау әдістемесі
Нарық жағдайында өнім сапасын басқарудың теориялық негіздері
Өнімнің бәсекелік қабілетін арттыру ЖОЛДАРЫ
Тәуелсіз Қазақстанда бәсеке қабілетінің даму мәселелері
Қазақстанның халық шаруашылығының ең негізгі маңызды саласы ауыл шаруашылығы болып табылады