Мектептен тыс мекемелердегі тәрбие жұмысы



Мазмұны
Кіріспе..........................................................................................................2-4
І-тарау. Мектептен тыс мекемелердегі тәрбие жұмысының мәні
1.1. Мектептен тыс мекемелердегі тәрбие жұмысы
туралы түсінік............................................................................................5-10
1.2. Мектептен тыс мекемелердегі тәрбие жұмысының
мазмұны.................................................... ..............................................11-18
ІІ-тарау. Мектептен тыс мекемелердегі тәрбие жұмысының формалары
2.1. Мектептен тыс мекемелердегі тәрбие жұмысының әдіс-тәсілдері мен
2.2. Мектептен тыс мекемелердегі тәрбие жұмысының
маңыздылығы...........................................................................................26-30 Қорытынды....................................................................................................31- 32 Пайдаланылған әдебиеттер.........................................................................33-34
Кіріспе
Бүгінгі таңдағы қоғам дамуының заңдылығы мектеп
“Қазақстан Республикасының 2015 жылға дейінгі білім
Осыған орай, мектепте оқушыларды тек сабақта немесе
Мектептен тыс тәрбие жұмысы тұлғаның әлеуметтік қалыптасуын
Мектептен тыс жұмыстарда оқушыларға тәрбие
- Мектептен тыс жұмыстар қызметін
- Мектептен тыс жұмыстар арқылы
- Мектептен тыс жұмыстардағы еңбек тәрбиесі
- Мектептен тыс жұмыстардағы адамгершілік тәрбиесі
- Мектептен тыс мекемелер мен әлеуметтік
- Мектептен тыс жұмыстар тарихына қатысты
Қазақстандағы мектептен тыс тәрбие жұмыстары мәселесін
І-тарау. Мектептен тыс мекемелердегі тәрбие жұмысының мәні
1.1. Мектептен тыс мекемелердегі тәрбие жұмысы
Мектептен тыс тәрбие жұмысы – тұлғаның әлеуметтік
Екіншіден, мектептен тыс әр түрлі тәрбие жұмысының түрімен
Үшіншіден, мектептен тыс түрлі
Төртіншіден, мектептен тыс әртүрлі тәрбие жұмысының формасы тек
Алтыншыдан, мектептен тыс тәрбие жұмысының нәтижесіне күнделікті бақылау
Жетіншіден, мектептен тыс тәрбие жұмысы оқушылардың мүмкіндіктеріне сай
Білімділік қызметі оқу әрекеті секілді басымдылыққа ие бола
Сабақтан тыс тәрбие жұмысының дамытушылық қызметінің маңызы ерекше.
Осындай жұмысты атқаруда белгілі бір нәтижеге қол жеткізу
Осы бағыттағы жұмыстың мақсат, міндеттері және қызметін анықтау
Тәрбие жұмысының мазмұны
Біріншіден, сабақтан тыс тәрбие жұмысының мазмұны
Екіншіден, баланың практикалық әрекетін ұйымдастыруды
Үшіншіден, жаңа мағлұматтарды іздеу, сабақтан тыс
Төртіншіден, коммуникативтік біліктілігі мен дағдысын тәрбиелеу (ұжымда
Бесіншіден, этикалық нормаларын сақтай білуге дағдыландыру;
Мектептен тыс жұмыстардың ерекшелігін анықтауда Н.К.
Мектептен тыс жұмыстарда педагогтар
Мектептен тыс жұмыстардың тәрбиелік қызметі - бұл жас
Мектептен тыс жұмыстың тәрбиелік қызметі- дара және қоғамдық
В.В. Белова., Т.И. Щукиналардың зерттеулерінде жасөспірімдердің
Жалпы тәрбиенің шағын жүйесі ретінде
Мектептен тыс жұмыстардың шартында ұйымдастырудың
Мектептен тыс жұмыстардың тәрбиелік -әлеуметтік және қоршаған
Мектептен тыс тәрбие жұмыстары балалар мен
Балалар ұжымдарына тән белгілерді (сыныптан тыс
Балалардың қоғамдық бірлестіктері қызметіндегі тәрбие теориясы
Мектептен тыс тәрбие жұмысының ерекшелігі төмендегі аталған
1. Балада өзіне қатысты жағымды қатынасты қалыптастыру және
2. Балада ынтымақтастық, ұжымдық өзара әрекет ету дағдысын
3. Балада әртүрлі көркемөнер
4.Баланың дүниетанымының компоненттері: адамгершілік, эмоциональдық, ерік-жігерін қалыптастыру. Сабақтан
5 Баланың таным қызығушылығын дамыту.
Жоғарыда аталған міндеттер мектептен тыс жұмыстардың негізгі
Демек, тәрбие жүйесінде олардың қызметі ерекше. Олар тәрбие
Мектептен тыс жұмысты ұйымдастырудың екінші ерекшелігі оның міндетті
Қазіргі жағдайдағы сыныптан тыс тәрбие жұмысының бесінші ерекшелігінің
Оның алтыншы ерекшелігі – формалар мен әдістердің
Өкінішке орай, сыныптан тыс жұмысты ұйымдастыруда әлі де
Қазіргі жағдайдағы мектептен тыс жұмыстың жетінші ерекшелігі -
Мектептен тыс тәрбие жұмыстарында оқушылардың еңбек
Айталық, Б.Н. Буттов оқушыларды қоғамдық пайдалы
Автор мұнда Мектептен тыс жұмыстың мынадай
1) Қоғамдық пайдалы жұмыс: өндірісті еңбекпен әртүрлі
2) Өзіне – өзі қызмет көрсету
А.П.Жильцов ауылдық жердегі оқушылардың жақсы
А.П.Сперанский оқушыларды сыныптан тыс жұмыстарда
Көптеген зерттеушілер сыныптан тыс жұмыстың тәрбиелік әлеуметтік
Балалардың жеке даралық (дербес) шығармашылығын дамыту мәселелеріне
Мектептен тыс тәрбие жұмыстарында балалардың ойын элементтерін пайдалану
Тәрбие жұмыстары мен еңбек міндеттерінің өзгеше ерекшеліктері;
Өткен ғасырдың соңғы он жылдықтар аралығында Тәуелсіз Мемлекеттер
- Сыныптан тыс жұмыстардың қалыптасу
- Мектептен тыс жұмыстар қызметін басқаруды
- Мектептен тыс жұмыстар қызметі арқылы
- Мектептен тыс жұмыс формаларының әр
Қазақстандағы мектептен тыс тәрбие жұмыстары мәселесін
ІІ-тарау. Мектептен тыс мекемелердегі тәрбие жұмысының формалары
2.1. Мектептен тыс мекемелердегі тәрбие жұмысының әдіс-тәсілдері мен
Білім беру жүйесі бір-біріне барабар емес екі сала
Бастауыш сынып оқушыларына сыныптан тыс жұмыстарда ұлттық тәрбие
Мектептен тыс ұйымдар 2001 жылғы маусымда Үкімет қаулысымен
Қазақстан Республикасы егемендігінің іргесі бекіп, елдің саяси-экономикалық және
«Балаларға қосымша білім беру» ұғымына педагогикалық энциклопедиялық сөздікте
Мектептен тыс ұйымдар өзінің қызметін Қазақстан Республикасының Конституциясына,
Ұйымдастырушылық шарттарды қарастыру, ең алдымен қоғам сұранысын
Сонымен, бастауыш сынып оқушыларына ұлттық тәрбие беру күрделі
Білім мазмұны - педагогика ғылымында «нені оқыту керек»
Білім мазмұнын қалыптастыру бойынша педагогикада нақты көзқарастар орныққан.
Мектептен тыс жұмыстар арқылы бастауыш сынып оқушыларына ұлттық
Белгіленген зерттеу мүмкіндіктерін жүзеге асыруда мектепте сыныптан тыс
Пәнді оқыту барысында мынандай нақтылы міндеттер қарастырылған: табиғат
Мұнда адам алғаш рет әлеуметтік тұлға ретінде жеке
Сыныптан тыс жұмыстарда, сынып жетекшілері оқушыларға тәрбие беруге
Бастауыш сынып оқушыларын табиғатты зерттеу жұмыстарына тартуда енжарлық,
Мектептен тыс жұмыстарды талдау
Бастауыш сынып оқушыларының мектептен тыс жұмыстар арқылы меңгерген
Интервью бойынша оқушылардың жауаптарын талдау, өкінішке орай, бастауыш
2.2. Мектептен тыс мекемелердегі тәрбие жұмысының
маңыздылығы
Адам мен табиғат қатынасындағы адамгершілік сапасы қазақ халқының
Қазақ ауызекі шығармашылығын зерттеуші М. Ғабдуллин: «Жазу-сызу болмаған
Адам мен табиғат қатынасындағы адамгершілікті қамқор, мейірбанды көзқарас
Қазақ халқының өскелең ұрпаққа ұлттық тәрбие беруде жинақтаған
А. Сейдімбектің деректері бойынша, М. Әуезов атындағы Әдебиет
Қазақ этнопедагогикасы мен этнопсихологиясын алғашқылардың көш басында кемел
Қазақ этнопедагогикасының зерттелуіне айрықша үлес қосқан
Профессор С. Ұзақбаеваның зерттеу нәтижелері өзінің сонылығымен, ауқымдылығымен
К.Ж. Қожахметованың этникалық тәрбиеге берген анықтамалары бойынша жеке
Халық тәрбиесінде адам мен адамның, қоғам мен халықтың
Жоғарыда талдауға алынған пайымдаулар біздерге бүгінгі таңда өскелең
.
Қорытынды
Мектептен тыс жұмыстар арқылы бастауыш сынып оқушыларын
Семинар бағдарламасын меңгерту нәтижелері педагогтардың сыныптан
Үйірме жұмысын ұйымдастыруға байланысты жазылған
Сонымен, мектептен тыс жұмыстарда бастауыш сынып
Еліміздің болашағы - ұрпақ тәрбиесінде. Жас ұрпақтың әлеуметтік
Мектептен тыс жұмыстарда бастуыш сынып оқушыларының
Мектептен тыс жұмыстар арқылы бастауыш
Мектептен тыс жұмыстарда бастуыш сынып оқушыларының
Мектептен тыс жұмыстар арқылы бастауыш
Пайдаланылған әдебиеттер
1.Назарбаев Н.Ә. “Қазақстан -2030: Ел прзидентінің Қазақстан
жолдауы” Егемен Қазақстан № 194, 1994
2. Кішібеков Д, Сыдықов Ү.
экология және табиғатты пайдалану
туралы Ереже», 1991, 117 б.
3. Қазақ тілі терминдерінің салалық ғылыми түсіндірме сөздігі.
және табиғат қорғау. А., 2002, 321 б13.
4. Скалон В.Н.
школъников во внеучебной деятельности): автореф. дисс. канд. пед.
наук:. 13.00.01. - Саратов, 2001. - 190 с.
5. Захлебный А.Н. На
воспитания. - М.: Знание, 1986. - 80 с.
6. Омар Е.О. Қазақстандагы мектептен тыс мекемелердің қалыптасуы
дамуы (1917-1990жж):дис.... докт. пед. наук: 3.00.01.-Алматы, 2002. 215б
7. Образование в Республике Казахстан. Сборник законодателъных актов.
В четырех томах. Т.З. -Астана. -2006. -Б 304-307.
8. Законодателъство об образовании Республике Казахстан. -Алматы:
ЮРИСТ, 2006-с 210
9. Мектептен тыс ұйымдар туралы ереже. - Алматы,
10. Педагогический энциклопедический словаръ. -М., 1989. -421 с.
11. Бабанский Ю.К. Педагогика. -М.: Просвещение, 1988.
12. Дүниетану (1-4 сынып) бағдарламалары. -Алматы.: РОНД, 2003.
13. Дүниетану: жалпы білім беретін мектептің 1-ші сыныбына
оқулық /К.Жүнісова, Қ.Аймағамбетова, Н.Нұрахметов. -Алматы.:
Атамұра, 1997. -144 б.
14.Дүниетану: жалпы білім беретін мектептің 2-ші сыныбына арналған
оқулық /К.Жүнісова, Қ.Аймағамбетова, З.Ф.Олейник.
Атамұра, 1998. -152 б.
15. Ұзақбаева С.А. Қазақ
жастарға тәрбие берудегі мүмкіндіктері. -Алматы: РБК, 1994. -104
16. Жаңылтпаштар. Құрастырушы А.Ағыбаев. - Алматы, 1997.
17. Леопольд О. Календаръ песчаного графства. М., 1983,
18. Экологиялық білім бағдарламасы. Ы.Алтынсарин атындагы Қазақстан
Білім академиясының республикалық баспа кабинеті. 1999, 127
19. Кішібеков Д, Сыдықов Ү.
экология және табиғатты пайдалану
туралы Ереже», 1991, 117 б.
20. Скаткин М.Н. Проблемы современной дидактики. -М., 1984.
21. Краевский В.В. Проблемы научного
(методологический анализ). - М., 1977.
22. Леднев B.C. Содержание образовании. -М., 1989.
23. Бабанский Ю.К. Педагогика. -М.: Просвещение, 1988.44.
Философия дидактики и дидактика как философия. -М., 1995.
Қосымша
"Жас эколог" үйірмесінің жоспары
Үйірменің мақсаты: оқушылардың санасына айнала қоршаған табиғатқа деген
қ/с Жұмыстың мазмұны Жауаптылар Орындалу
1. Үйірме жұмысының
2. Төменгі
Үйірме мүшелері Қыркүйек
3. Мектеп маңын, шағын аудандарды және территориялардың көгалдандыру
Үйірме мүшелері
Ақпан
4. Бағалы жануарлар түрлерін қорғау, барлық қорғау, құстар
Атан-ана, оқушы, мұғалім
Үнемі
5. Табиғатқа экскурсия:
1."Күздің ерекшеліктері".
2.Оңтүстік Қазақстан облысы
дәрі шөптерінің түрлері
Үйірме мүшелері
Мамыр
6. Пікірталас:
1.Үйдегі экология
2.Тірі табиғатты аялайық
3.Өлкеміздің байлығы
Үйірме мүшелері
Наурыз
7 Төменгі сынып
Мектеп оқушылары
Сәуір
1
№ 7 кесте
Жалпы орта білім беретін мектептерде сыныптан






Ұқсас жұмыстар

Мектептен тыс мекемелердегі тәрбие жұмысы
Мектептен тыс жұмыс орталығы
Мектептен тыс дене тәрбиесі және спорт жұмыстарын жүргізетін мекемелердің міндеттері
Мектептен тыс ұйымдар
МЕКТЕП БАСҚАРУДЫҢ НЕГІЗГІ ФУНКЦИЯЛАРЫ
Мектеп директорының қызметтік міндеттері
Дене тәрбиесі теориясы және әдістемесі пәні
Мектептен тыс тәрбие жұмыстары
Педагогика мәдени гигиеналық дағдыларды тәрбиелеу
МӘДЕНИ ДЕМАЛЫС ҚЫЗМЕТІ