Электрондық оқулық
Абай атындағы қазақ ұлттық педагогикалық уникерситеті
Магистратура және PhD докторантура институты
УДК
ИСА ҚҰРАЛАЙ ЕРМҰРАТҚЫЗЫ
Математикалық статистикасын оқытуда ақпараттық технологияларды пайдалану жүйесі
6N0602 Информатика
Диссертация на соискание академической степени
магистра ___________
Ғылыми жетекші: Бекпатшаев М.Ж
Ғылыми кеңесшісі:Искаков К.Т
Қорғауға жіберілді
«Жаратылыстану пәндері »
кафедрасының ғылыми семинарының
№ «__» ___ 2010
кафедра меңгерушісі, профессор _____________
Ғылыми семинардың төрағасы ___________
Алматы, 2010 ж
МАЗМҰНЫ
КІРІСПЕ 2
І ТАРАУ Ақпаратты технологиялар 5
1.1 Ақпараттық технологиялар жайлы түсінік 5
1.2 Ақпараттық технологиялар - білім беру кеңістігінде 7
1.3 Жаңа ақпараттық технология құралдарын пайдалану 10
ІІ ТАРАУ Курстық контент-технологиясы. 13
2.1 Курстық контент-технологиясы. 13
2.2 Манифестің метасипаттамасы 15
ІІІ ТАРАУ Электрондық оқулық 17
3.1 Электрондық оқулыққа жалпы сипаттама 17
Қосымша А 28
ҚОРЫТЫНДЫ 30
КІРІСПЕ
Зерттеудің көкейкестілігі. Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ә. Назарбаевтың «Барлық
Білім берудегі мемлекет саясатының ең маңызды мәселелері –
Кредиттік оқыту жағдайында ақпараттық технологияларды пайдалана білуге үйрету
Әлеуметтік-экономикалық факторлар негізінде ақпараттық мәселелер пайда болды, ең
Андреев В.И., Бабанский Ю.К., Кузьмина Н.В., Сериков В.В.
Бірқатар еңбектер информатиканы оқыту теориясы мен әдістемесі саласында
Компьютерлік оқыту мәселесіне бірқатар ғалымдар тобы да ерекше
Ал, математикалық статистиканы оқыту технологиясына арналған зерттеу жұмыстары
Бiлiм беру жүйесiнiң жаңа талаптары мен жоғарыдағы ғалымдардың
Жоғарыда аталған жұмыстар, елімізде информатиканы оқыту теориясы мен
Осы себепте зерттеу тақырыбын “Математикалық статистикасын оқытуда ақпараттық
Диссертациялық зерттеудің мақсаты: ақпараттық технологиялар көмегімен математикалық статистика
Зерттеу нысаны: математикалық статистикасын оқыту жүйесіндегі ұйымдастырылған оқыту
Зерттеу пәні: математикалық статистикасын оқытуда жүйесінде ақпараттық технологияларды
Зерттеудің ғылыми жаңалығы:
- математикалық статистикасын оқытуда ақпараттық технологияларды пайдаланудың жүйесінде
- математикалық статистикасын оқытуда ақпараттық технологияларды пайдаланудың жүйесінде
- математикалық статистика пәні бойынша жасалған электрондық оқулық
Қорғауға ұсынылады:
«ақпараттық технология», «оқыту үдерісінде ақпараттық технологияларды қолдану» ұғымдарының
электрондық оқулық арқылы оқыту жағдайында ақпараттық технологияларды пайдалана
математикалық статистикасын оқытуда ақпараттық технологияларды пайдаланудың жүйесінің ЖОО
Жұмыс құрылымы мен көлемі:
Диссертация кіріспеден, үш тараудан, қорытындыдан, пайдаланылған ғылыми әдебиеттер
Кіріспеде зерттеудің көкейкестілігі негізделеді, ғылыми аппаратқа (зерттеудің көкейкестілігі,
«Ақпараттық технологиялардың теориялық негіздері» атты бірінші бөлімде жоғары
«Электрондық оқулыққа жалпы сипаттама» атты екінші бөлімде оқыту
«Қорытындыда» зерттеудің нәтижелері, негізгі қорытындылар және ғылыми-әдістемелік ұсыныстар
І ТАРАУ Ақпаратты технологиялар
1.1 Ақпараттық технологиялар жайлы түсінік
Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ә. Назарбаевтың «Жаңа әлемдегі жаңа
Қазіргі кезде университеттердегі оқу үдерісін басқарудың объективті жағдайы
Әлемдік білім кеңістігінің талаптарына сай университеттік білім беру
Кредиттік оқыту жүйесі – оқу үдерісін ұйымдастыруда жаңа
Жоғары оқу орындарында кредиттік жүйе бойынша оқытудың тиімділігі
Ақпараттық технологияларды тиімді пайдаланудың мүмкіндіктерін қарастыру, жолдарын іздестіру,
Білім беру жүйесін ақпараттандыру мәселелері педагог ғалымдардың үнемі
Ақпарат дегеніміз – тұтынушыға бұрын белгісіз болған және
Ақпараттық үдерістер – ақпаратты жинау, жіберу, жинақтау, сақтау,
Білім беруді ақпараттандыру – бұл ақпараттық-коммуникациялық технологияның құралдарын
Оқу-тәрбие үдерісінде ақпараттық технологияны пайдалану оқытушылардың, білімгерлердің
Мультимедиалық технологиялар дегеніміз - әр түрлі типті мәліметтерді
Бүгінгі күнде электрондық оқулықтарды, компьютерлік оқыту бағдарламаларын, дыбыстық
Білім берудегі мультимедиа – біріншіден, таным үдерісінің жоғарлауына
Мультимедианың бағдарламалық құралдары деп - интерактивті режимде әртүрлі
Қазіргі қоғамның ғылыми-техникалық, экономикалық-әлеуметтік салаларындағы мультимедиалық технологиялардың алатын
1.2 Ақпараттық технологиялар - білім беру кеңістігінде
Дамыған елдердегі білім беру жүйесінде ерекше маңызды болып
Ақпараттандыру жағдайында оқушылар меңгеруге тиісті білім, білік, дағдының
- оқу үрдісінде ақпараттың технологияларды іске асырудың жүйелі
- оқушылардың тәжірибелік іс-әрекетінде ақпараттық технологияларды пайдаланудың әдістемесін
- мұғалімдердің ақпараттық технологияларды меңгеру және оқу үрдісінде
- оқушыларды білім, білік, дағдыны меңгеру үшін ақпараттық
- мектептің материалдық-техникалық базасын нығайту.
Оқу үрдісінде компьютер оқып-үйрену нысаны ретінде, сонымен бірге
Бүгінгі таңда мектептің білім беру жүйесін ақпараттандыру жағдайында
Сондықтан білім беруді жаңа сатыға көтеру үшін тек
- оқу үрдісін дербестендіру. Мәселен, компьютер оқытуды нақты
- нақты әрекетке негізделген кері байланысты қамтамасыз етеді.
- материалды меңгеру жылдамдығын арттыруға болады.
Ғылыми педагогикалық-психологиялық әдебиеттерді және мектеп тәжірибесін оқып-үйрену мен
1. Компьютерлік және ақпараттық сауаттылық. Компьютерлік сауаттылыққа электронды
2. Оқу үрдісінде компьютерді пайдалану оқушылардың өзіндік жұмыстарын
Электронды оқулықтың автоматтандырылған оқу үрдісі ашық дамитын әдістемелік
Электронды оқулықтың жетістіктері мыналар болып табылады:
- шұғыл кері байланысты қамтамасыз етеді;
- дәстүрлі оқулықта көп іздеуді қажет ететін тиісті
- гипермәтінді түсіндірмелерді бірнеше рет қарап шығу барысында
- қысқа мәтіндермен қатар көрсетеді, әңгімелейді, жобалайды, т.с.с.
- әрбір студентке дербестік тұрғыдан қатынас жасауға мүмкіндік
- белгілі бір бөлім бойынша білімді тексеруге
3. Моделдеу. Моделдеу идеясы оқыту үрдісінде жаңа мүмкіндіктер
Компьютер ақпаратпен жұмыс істейді, нысандық жағдайлар жөніндегі мәліметтер
4. Компьютерлік оқыту бағдарламалары. Олар интерактивті тәртіппен компьютер
1.3 Жаңа ақпараттық технология құралдарын пайдалану
Қашықтан оқыту – ақпараттық коммуникациялық технологиялық құралдар
Қашықтан оқыту жүйесіндегі негізгі формаларға
бекітілген дәрістер, консультациялар;
телеконференциялар;
түрлі деректер қорындағы білім деректерімен тыңдаушылардың жұмыс жасайтын
имитациялық модельдер формасындағы практикалық сабақтар, іскерлік ойындар,
Аталған формалар жеке тұлғаның өзіндік білім
Қашықтықтан оқыту компьютерлiк техника мен телекоммуникациялық желiлердi
Оқыту процесiн қашықтық режимiнде ұйымдастыру барысында барлық ақпараттық
Электрондық пошта телеконференция:
мәлiметтердi жiберу (FTP-сервер)
гипермәтiндiк орта (WWW-сервер)
Интернет желiсiнiң әлемдiк ресурстары (WWW кеңiстiгi, деректер қоры,
видеоконференциялар
Аталған типтердiң көмегiмен тыңдаушы мен мұғалiм арасында оқыту
Электрондық пошта көмегiмен мұғалiм мен тыңдаушы арасында оқу
Телеконференция оқу тақырыптары бойынша үйренушiлер арасында жалпы пiкiрталасты
FTP-серверлерiнiң қызметi өте үлкен көлемдегi файлдарды (ақпараттарды) жiберуге
WWW-желiсiнiң әлемдiк ресурсында гипермәтiн түрiнде көрнекi және анықтамалық
Оқыту ортасын дамыту құралдары
Жаңа ақпараттық технология құралдары оқыту құралы қызметiн атқарады.
компьютерлiк үйрету бағдарламалары
электрондық оқу құралдары
компьютерлiк тестiлеу жүйесi мен бiлiмдi бақылау
электрондық анықтамалар мен энциклопедиялар
аудио және видеоматериалдар
Интернет желiсiндегi ақпараттық материалдар
Аталған құралдар оқу материалдарын жеделдетiп меңгеруге және оқытудың
Қашықтықтан оқытудың техникалық базасы
Қашықтықтан оқытудың техникалық базасы (телефондық және телекоммуникациялық арналар,
Интернеттiк ақпараттық ресурстар: E-Mail, WWW.
ІІ ТАРАУ Курстық контент-технологиясы.
2.1 Курстық контент-технологиясы.
Қашықтықтан оқытудың курстық контент технологиясы дегеніміз ол оқу
Курстық контент – барлық пән бойынша оқу әдістемелік
Таңдап алған мамандық бойынша курстық контентті даярлауға қажетті
Курстық контент- технология оқушыға оқу материалдарын өз бетінше
Оқудың жалпы үлгісі
1 қадам.(бекітілген сессия).Оқу сессиясына сәйкес контактілік сабақ өткізіледі
Қашақтықтан оқыту жүйесінде әрбір студентке жол көрсеткіш таратылады(контактілік
2 қадам. Қашақтықтан оқыту бөлімі (Қысқы семестрдегі оқудың
3 қадам. Қашақтықтан оқыту бөлімі (Көктемгі семестр). Көктемгі
4 қадам.Контактілік сабақ (Оқудың жылдық қорытындысы шығарылады).
Ескерту 1.Интернет арқылы оқитын студент жыл бойы қашақтықтан
Ескерту 2.Мемлекеттік емтихандарды тапсыру, дипломдық жұмыстар-ды,магистрлік диссертацияларды қорғау,
Сонымен қашақтықтан оқыту технологиясының элементтерін қолдана отырып,студенттер жылына
Бірінші мәрте белгіленген сессияға,яғни курсты контентті алуға,сондай-ақ жол
Абай атындағы ҚазҰПУ қашықтықтан оқыту технологиясының оқу үрдісін
Факультет координаторлары іс жүзінде факультеттің сырттай оқу бөлімі
Тьютор (кафедра мұғалімдері) қашақтықтан оқыту технологиясын толық көлемде
Тьютор оқу үрдісін ақпараттық-коммуникативтік технологияны қолдана отырып,студенттердің жеке
Тьютор қызметі инновациялық сипатқа ие,яғни виртуальді жүйеде дәріс
Абай атындағы ҚазҰПУ-де қашақтықтан оқыту технологиясын қолдануда,педагогикалық тәжірибе
Мұндай қарым-қатынас болу үшін,тьютор міндетті түрде компьютермен жұмыс
2.2 Манифестің метасипаттамасы
050117- «қазақ тілі мен әдебиет» мамандығы бойынша курстық
1. Манифестің метамәліметі
Ресурстың авторлары (курстық контенттің):
Аталуы 050117- «қазақ тілі мен әдебиет» мамандығы бойынша
Білім бөлімі: ;
Мекеме: қазақ филология факультеті;
Авторлық құқығы: Білімді ақпараттандыру институты мен курс бойынша
Ресурстың түйіні: «қазақ тілі мен әдебиет» мамандығы бойынша
Түйінді сөздер: құқықтану, оқудың дистанциялық формасы.
2. Ұйым
Сыртқы беті
Типтік оқу жоспары
Жұмыс оқу жоспары
Тақырыптық жоспар
Сабақ кестесі
Оқылатын пән бойынша кейстер:
1) «Қазақ тілінде іс жүргізу» мамандығы бойынша кейс
2) «Мемлекет және құқық теориясы» мамандығы бойынша кейс
3) «Шет елдердің құқығы мен мемлекет тарихы»
4) «Қазақстан Республикасының құқығы мен мемлекет тарихы» мамандығы
5) «Қазақстан Республикасының конституциялық құқығы» мамандығы бойынша кейс
6) «Қазақстан Республикасының әкімшілік құқығы» мамандығы бойынша кейс
7) «Қазақстан Республикасының азаматтық құқығы (жалпы бөлім)» мамандығы
8) «Қазақстан Республикасының қылмыстық құқығы (жалпы бөлім)»
9) «Қазақстан Республикасының еңбек құқығы» мамандығы бойынша кейс
10) «Қазақстан Республикасының құқық қорғау ұйымы» мамандығы
11) «Римдік құқық» мамандығы бойынша кейс
12) «Заңгердің кәсіби этикасы» мамандығы бойынша кейс
13) «Шет елдердің конституциялық құқығы» мамандығы бойынша кейс
Курс бойынша жол сілтеуші (көрсеткіш)
Түсініктеме (глоссарий)
3. Ресурстар
Келесі файлдардан тұратын курстық контенттің каталогы.
• index.htm – фрейм, үш терезесі бар:
• menu.htm – беттің жоғарғы жағында, сондай-ақ графикалық
• list.htm – сол жақта, осы курста өтілетін
• және негізгі терезе, келесі файлдар ашылады:
• main.htm – сыртқы беті,
• plan.htm – МЖСБ жоспары,
• plan1.htm – оқу жоспары,
• guide.htm – курс бойынша жол сілтеуші,
• glossary.htm – түсініктеме (глоссарий)
• meta.htm – метамәлімет.
• түбір каталог 1ПӘН, 2 ПӘН, …, 13
Объект асты
Оқылатын пәндер бойынша кейстер
ІІІ ТАРАУ Электрондық оқулық
3.1 Электрондық оқулыққа жалпы сипаттама
Электрондық оқулық – оқу ақпаратын тасымалдаудың жаңа құралы
Электрондық оқулықтың жетістіктері мыналар болып табылады:
шұғыл кері байланысты қамтамасыз етеді;
дәстүрлі оқулықта көп іздеуді қажет ететін тиісті ақпаратты
гипермәтінді түсіндірмелерді бірнеше рет қарап шығу барысында уақытты
қысқа мәтіндермен қатар көрсетеді, әңгімелейді, жобалайды, т.с.с.;
әрбір студентке дербестік тұрғыдан қатынас жасауға мүмкіндік беріп,
белгілі бір бөлім бойынша білімді тексеруге мүмкіндік туады.
Электрондық оқулық негізінен үш бөліктен құрастырылады: негізгі ақпараттық
Электрондық оқулықты пайдалану болашақ мамандардың кәсіби даярлығын және
Заман талабына сай электрондық оқулықтарды пайдалану оқыту үдерісін
Электрондық оқулық қолданушыға ақпаратты жүйелі ұйымдастырып қолдануға
Электрондық оқулық студентке лекция және практикалық, зертханалық сабақтарды,
Электрондық оқулықтар бастапқыда қашықтан білім беруді ұйымдастыру
Оқулық оқушылар мен студенттерге арналған кітап, ғылым мен
Ендеше, дәстүрлі оқулықтар пен электрондық оқулықтардың құрылымы (Кесте
Электрондық оқулықпен салыстырғанда дәстүрлі баспа оқулықты пайдалану
Электрондық оқулықтармен оқыту, оларды жетілдіруге қажетті жағдайларды құру,
оқу үдерісіне электрондық оқулықты ендіру проблемасын шешу үшін
тәжірибелік іс-әрекетте электрондық оқулықты пайдаланудың әдістемесін жасау;
электрондық оқулықпен оқытатын болашақ мұғалімдерді дайындау және оны
жоғары оқу орындарын материалдық-техникалық жабдықтау;
қажетті әдістемелік қамтамасыздандыруды іздеу, өңдеу және құру.
Осыған орай, педагог-ғалымдардың еңбектерін (Л.Х. Зайнутдинова, Е.Ы. Бидайбеков,
Болашақ мұғалімнің жаңа ақпараттық технологияларды пайдалануға қажетті білімі
Оқулық
Дәстүрлі оқулықтар Электрондық оқулықтар
Дәстүрлі оқу-әдістемелік құралдары Электрондық оқулық пен дидактикалық оқу-құралдары:
білім беру саласында қолданылатын барлық мемлекеттік құжаттары;
пән оқулықтары;
әдеби оқулықтары;
оқу-әдістемелік құралдар;
есептер мен жаттығулар жинағы;
дидактикалық материалдар;
бақылау тапсырмалары;
кестелер мен экрандық оқулықтары;
оқиғалы мазмұнды суреттер жинағы;
әдістемелік нұсқаулар;
өз бетінше оқуға арналған оқулықтар;
ақпараттық-анықтамалық жүйелер;
түсіндірме сөздіктер т.б.
пәндік оқып білуі бойынша нұсқау;
негізгі оқу құралдары (оқулық, дидактикалық оқу-құралдары, пәндер курсы);
қосымша оқу материалдары (әдебиет, мақалалардың тақырыптық жинақтары,
Көрнекілік құралдар; Иллюстарциялық көркемделінуі;
Құрал-жабдықтар; Бағдарламалармен қамтамасыз етілуі:
Тест сұрақтарының бірнеше нұсқадан тұратын, жоғары деңгейлілігі және
Практикалық (лабораториялық, семинарлық) жұмыстарды орындауы;
Анықтамалық оқу материалы бар пән-бағытталған электрондық жаттықтырушылары;
Мәтіннің бірнеше, тоғыспалы, түйінді гипермәтіндермен байланысуы;
Интерактивті байланыстың болуы;
Телекоммуникация құралдарын (Интернет, Электрондық пошта, Форум, Чат) пайдалануы;
Кесте 1 – Дәстүрлі және электрондық оқулықтың
меңгерту; мамандықтың арнайы пәндерін оқытуда ЭО-ны пайдалану; болашақ
Электрондық оқулықты қолдану бағытындағы педагогикалық қызметке дайындау
Студенттердің педагогикалық практика барысында оқу-тәрбие және ғылыми
Электрондық оқулықтарды жасау мен пайдаланудың психологиялық-педагогикалық негіздерін ғылыми-зерттеу
Оқу үдерісінде электрондық оқулық оқыту, тәрбиелеу, дамыту және
1. Білім, біліктілік және дағдыларды меңгеру әртүрлі
2. Электрондық оқулықтар оқу-тәрбие үдерісін тиімді ұйымдастыруды арттырудың
Арнайы педагогикалық-психологиялық әдебиеттерді және диссертациялық зерттеулерді талдай келіп,
Біздің зерттеуімізде, болашақ мұғалімнің кәсіби дайындығын жетілдіру деп,
Электрондық оқулықтарды білім беру үрдісіне енгізілуімен бірге, «Электрондық
Электрондық оқулықтың дидактикалық мүмкіндіктері де ерекше: тез арада
Сонымен бірге, электрондық оқулыққа белгілі бір талаптар
Сонымен, жоғарыда айтылған пікірлерді ескере отырып, электрондық оқулықтар
слайд-шоу; мульти-анимация; дыбыстық бейне-фильмдер және т.б. пайдалану
Электрондық оқулық арқылы оқытудың мынадай әдістемелік ерекшеліктері байқалады:
Электронды оқулық – ақпаратты бейнелеудің әртүрлі формалары арқылы
Электрондық оқулықтарды теориялық, анықтамалық-ақпараттық, практикалық материалдар және тапсырмалар
Электрондық оқулық компьютерлік дискідегі оқытудың жаңа құралы
Осы жәйттарды ескеріп, біздің пікірімізше,электронды оқулық
Жоғарыда айтылғандарды ескере отырып, элетрондық оқулықты жасаудың технологиялық
Кезеңдері Ерекшеліктері
1.ЭО-ның мақсаттарын анықтау және жетілдіру. Дидактикалық мақсаттарға байланысты
2. Электрондық оқулықтың құрылымын жетілдіру.
3.Оқулықтың мазмұнын бөлімдері және тақырыптары бойынша жүйелеу.
4. Электрондық оқулықтың жеке құрылымдарына тиісті көріністер дайындау.
5.Бағдарламалау. Электрондық оқулықты
Кесте 2 –Электрондық оқулықты құрудың технологиялық кезеңдері.
Қазақстандық ғалымдардың С.М. Кеңесбаев, С.С. Маусымбаев,
- когнитивтік (танымдық) – электрондық оқулықты
- мазмұндық – электрондық оқулықты кәсіби қызметінде пайдалануы,
- іс-әрекеттік – электрондық оқулықты пайдалану біліктілігі, өз
Болашақ мұғалімдердің электрондық оқулық арқылы кәсіби дайындығын
Студенттердің электрондық оқулықты пайдалану біліктіліктерінің жоғары, орта, жеткілікті,
Жеткілікті деңгей: өз мамандығын меңгеруге деген ұмтылысымен ерекшеленеді;
Орта деңгей: студенттер мамандық таңдауда ерекше ұмтылысы байқалмайды;
Төмен деңгей: болашақ мамандығын таңдауда қиындықтық танытады; студенттердің
Ал, Ю.К.Бабанский ұстанымды басқарушы идея, алғашқы
Оқытудың ұстанымдары өзара байланысты, олар бір бүтін жүйені
1. Ғылымилық ұстанымы. Оқу материалының мазмұнын ғылыми сенімділікпен
2. Проблемалық оқыту ұстанымы. Оқу танымдық іс-әрекетінің маңызы
3. Көрнекілік ұстанымы. Зерттелетін обьектілерді, олардың макеттерін немесе
4. Саналылық, өз бетінше жұмыс, іс-әрекеттегі белсенділік ұстанымдары.
5. Жүйелілік және бірізділік ұстанымы. Оқылатын пән саласында
Қолданылған ЭО-ның артықшылықтарына мыналар жатады: электрондық оқулықпен жұмыс
Қазіргі күннің білім беру салаларына қояр басты талабы
техникалық құрал-жабдықтарды қолданбай өту әдісі,
техникалық құрал-жабдықтарды жарым-жартылай қолдану әдісі;
техникалық құрал-жабдықтарды қолдана (аудиовизуалды) оқыту әдісі.
Интерактивті технологияның техникалық құрал-жабдықтарды қолданбай өту әдісіне жұптасып
Интерактивті технологияның техникалық құрал-жабдықтарды қолдана оқыту әдісіне компьютерді,
Интерактивті тақтаның көмегі оқу барысында өте зор екені
Оқытудың ақпараттық технологияларын пайдаланудың теория және практика жүзінде
Сол себепті “Кредиттік оқыту жүйесінде ақпараттық технологияларды пайдалану”
Осыған байланысты ұйымдастырылып отырған курстың жалпы мақсаты: студенттердiң
Студенттер терең бiлiм алуы үшiн ұйымдастырылған курсқа мынадай
ақпараттық технологияны мектепте пайдаланудың уақыттық, кеңiстiктiк, рационалдық
ақпараттық технологияларды пайдаланудың тиімді педагогикалық нұсқаларын жасай білуі;
бiлiм беру мақсатын ұғына бiлуi және сол мақсатқа
Бұл курсты жүргiзу нәтижесiнде студенттер мынадай іскерліктер мен
оқытуда ақпараттандыру құралдарын пайдалана бiлу;
оқыту құралдарының жүйесiн құру;
оқу ақпаратын ұсыну үшiн әртүрлi оқыту құралдарын кешендеу;
аудиовизуалды оқыту құралдарындағы ұсынылатын оқу ақпаратын талдай және
Студенттердің білім алуы негізінен лекция арқылы жүзеге асырылса,
Қосымша А
Пән бойынша кейстік субманифесттің метасипаттамасы
«Математикалық статистика» пәні бойынша кейстің субманифесті
1. Субманифесттің метамәліметі
Ресурс авторлары (кейс авторлары)
Атауы: «Математикалық статистика» пәні бойынша кейс;
Білім бөлімі: математика;
Ұйым: кафедра
Авторлық құқық: Білімді ақпараттандыру институты мен кафедра мұғалімдеріне
Ресурстың түйіні: «Математикалық статистика» пәні бойынша кейс, физика-матемаика
Түйінді сөздер: статистика, контент, электроды оқулық, қашықтықтан оқыту.
2. Ұйым
Типтік оқу бағдарламасы
Жұмыс оқу бағдарламасы
Пән бойынша оқу бағдарламасы
Модульдер:
■ Модуль 1 « Тіл теориясы»
► Блок 1 ТЕОРИЯЛЫҚ БӨЛІГІ
• Сабақ 1 «Кіріспе. Жалпы тіл
• Сабақ 2 «Тілдің таңбалық
• Сабақ 3 «Тілдің жүйелік
• …
Блок 2 ПРАКТИКАЛЫҚ БӨЛІГІ
Сабақ 1 «Кіріспе. Жалпы тіл білімі пәнінің негізгі
Сабақ 2 «Тілдің таңбалық табиғаты. Тілдік таңбалардың екі
Сабақ 3 . «Тілдің жүйелік сипаты»
…
► Блок 3 Білімді тексеру (рубеждік бақылау)
Сабақ 1 Өтілген тақырыпқа байланысты коллаквиум жүргізу
Сабақ 2 Студенттің өзін-өзі бақылауға арналған сұрақтар:
................
■ Модуль 2 «Тіл тарихы»
► Блок 1 Тіл тарихы
Сабақ 1 «Кіріспе.Ежелгі дәуір және орта ғасыр тіл
Сабақ 2 «ХІХ ғғ. тіл білімі.»
Сабақ 3 «ХІХ ғғ. тіл білімі
…
► Блок 2 ПРАКТИКАЛЫҚ БӨЛІГІ
Сабақ 1 «Кіріспе.Ежелгі дәуір және орта ғасыр тіл
Сабақ 2 ХІХ ғғ. тіл білімі.
Сабақ 3 ХІХ ғғ. тіл білімі тарихындағы
…
► Блок 3 Білімді тексеру (рубеждік бақылау)
Сабақ 1 Өтілген тақырыпқа байланысты коллаквиум жүргізу
Сабақ 2 Өтілген тақырыпқа қатысты бақылау жұмысын өткізу
( Модуль N …
Қорытынды бақылау
Курс бойынша тест сұрақтары
Қорытынды бақылау жұмысы
Курс бойынша жазба жұмыстарының тақырыптары
Емтиханға қатысты сұрақтар тізімі (курс бойынша)
Ресурсы
Берілген пән бойынша кейстер бар:
♦ файл index.htm –
♦ menu.html беттің жоғары жағында, сондай-ақ
♦ list.htm – сол жақта модульдердің
♦ және келесі файлдар ашылатын
♦ program.htm – оқу программасы,
♦ glossary.htm – глоссарий (түсініктеме),
♦ modul2_.htm немесе modul2.htm – лекция материалы,
♦ modul2_qs.htm – оқушының өзін-өзі тексеруге
♦ modul2_task.htm немесе modul2__task.htm – тапсырма,
♦ modul2_ list.htm немесе modul2__ list.htm – негізгі
ҚОРЫТЫНДЫ
Қоғам дамуының қазіргі кезеңі адам қызметінің басым бөлігін
Заман дамуындағы жетістіктер болашақ ұрпақтың білімі мен тәрбиесіндегі
Болашақ маман өз пәнін жақсы білумен қоса, негізі
Ақпараттық технологияларды пайдалану арқылы кредиттік оқыту жүйесінде білім
- студенттердің математикалық статистиканы пәні бойынша құрастырылған электрондық
- ақпараттық технологияларды пайдалану арқылы кредиттік оқыту
- студенттердің ақпараттық технологияларды оқу үдерісінде белсенді
- кредиттік оқу жүйесі бойынша ақпараттық технологияларды пайдаланудың
- алғашқы кезеңде арнайы курс ретінде берілген,
Аталған курстың мақсаты кредиттік оқу жүйесі бойынша білім
Тәжірибелі-эксперименттік жұмыстар нәтижесі ақпараттық технологияларды пайдалану арқылы кредиттік
Жоғарыда аталған пікірлерді негізге ала отырып диссертациялық зерттеу
зерттеу мәселесін тиімді шешуде кредиттік оқыту жүйесінде ақпараттық
кредиттік оқыту жүйесінде ақпараттық технологияларды пайдалана білудің құрылымдық-мазмұндық
кредиттік оқыту жүйесінде ақпараттық технологияларды қолданудың әдістемесі жасалынып,
Сонымен қорытындылай келе, кредиттік оқыту жүйесінде ақпараттық технологияларды
Қарастырылып отырған зерттеу жұмысы күрделі болғандықтан, оның барлық
2
Электрондық оқулық
Электронды оқулықты пайдалану
Электрондық оқулықтың сипаттамасы
Sigil программасында Адам анатомиясынан электронды оқулық құрастыру
Электронды оқулықтар және бағдарламалар
Электрондық оқулықты пайдалану саласы
Электронды оқулық құрылымы
Электронды оқулықтарды құру технологиясы
Электрондық оқулықтар жасау
Физика оқыту үдерісінде электрондық оқулықтарды пайдаланудың теориялық негіздері