Агроөнеркәсіп өндірісінде маркетингті зерттеуді ұйымдастыру ерекшеліктері және маркетингтің инфрақұрылымы
МАЗМҰНЫ
КІРІСПЕ --------------------------------------------------------------------------------------3
1-БӨЛІМ. АГРОБИЗНЕСТЕГІ МАРКЕТИНГТІҢ ТЕОРИЯЛЫҚ ЖӘНЕ МЕТОДОЛОГИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
----------------------------------------------------5
Агробизнестегі маркетингтің мәні, қызметі және принциптері ------------6
Маркетингтің әлемдік тәжірибедегі алатын орны мен дамуы-------------11
2-БӨЛІМ. АГРОМАРКЕТИНГ ПРИНЦИПТЕРІНДЕ АУЫЛШАРУАШЫЛЫҚ ОНДІРІСІНІҢ ТИІМДІЛІГІН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ
МӘСЕЛЕЛЕРІ ------------------------------------------------------------------------17
2.1 Қазақстандағы агробизнестің қазіргі жағдайы және маркетинг жүйесін қалыптастырудың алғышарттары
----------------------------------------------------17
2.2. Агробизнестегі маркетингтің институционалды жүйесін дамыту проблемалары -------------------------------------------------------------------------------20
2.3. Агроөнеркәсіп өндірісінде маркетингті зерттеуді ұйымдастыру ерекшеліктері және маркетингтің инфрақұрылымы
----------------------------25
3-БӨЛІМ. АГРОБИЗНЕС ЖҮЙЕСІНДЕ АЗЫҚ-ТҮЛІК МАРКЕТИНГІН ДАМЫТУДЫҢ ЖОЛДАРЫ МЕН ПЕРСПЕКТИВАСЫ
------------------------30
3.1 Аграрлық сферадағы маркетингті ақпараттық қамтамасыз ету --------30
3.2 Агромаркетингтің ұйымдастыру және басқару формаларын
жетілдіру --------------------------------------------------------------------------------------35
3.3 Агробизнестің тиімділігін арттырудың маркетингтік шаралары -------41
ҚОРЫТЫНДЫ------------------------------------------------------------------48
ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР
Маркетингтің негізгі принциптері өндіру, сату мен тұтынушы қажеттілігін анықтау
Қазақстанның халық шаруашылығының ең негізгі маңызды саласы ауыл шаруашылығы болып табылады
Кәсіпорын процестерін басқарудағы маркетинг қызметі
Ауыл шаруашылық саласында маркетингті қолдану
Қазақстанның агроөнеркәсіп кешенінде маркетингтік қызметті ұйымдастырудың бағыттары
Агро маркетинг
Ауыл шаруашылығы саласы
Ауыл шаруашылығында маркетингті қолданудың қажеттілігі
Агроөнеркәсіп кешенінде маркетингтік қызметті жетілдіру
ҚР ауылшаруашылық тауар өндірушілердің агромаркетингтік қызметінің даму үрдісін талдау