Көрнекі құралдарының мазмұндық өлшемдері



Екінші сыныптарға математиканы оқытудағы көрнекіліктерді пайдалану
Математика сабақтарында білім берудің барлык негізгі
Көрнекі түрде оқыту- оқушылардың тиісті бақылауларына
Математика сабақтарында көрнекілік принципін жүзеге асыра
Математика нәрселердің өзі мен айналадағы өмір
Математика сабақтарында көрнекілікті дұрыс пайдалану айқын
Көрнекі құралдар
табиғи көрнекіліктер бейнелеуші
(нышандық)
оқу картиналары
диапозитивтер мәтіндік
диа(|)ильмдср сандық кестелер
муляждар диаграммалар
макеттер
көркем суреттер
бейнелер
(формула, таңдау белгілер)
Жалпы орта
Көрнекілік құралдары
оқушының жеке сезім күйіне әсер етеді
ақпартты меңгеруді жеңілдетеді (яғни, ақпараттық таныстырушылық
ақиқатты объекті жөніндегі ақпаратты белгілі шамаға
іскерлік псн дағдының қалыптасуына үлес қосады
оқу-тәрбие жұмыстарының нәтижесін бақылауға үлес қосады
Көрнекілік құралдары төмендегі шарттарды ескеру барысында
оқу бөлмелерінің толық жабдықталуы;
қажетті құралдың білім беру мен оқыту
оқу-тәрбие жүйесінің барлық салаларының кіріктірушілік, үйлесімділік
оқытушы мен
1. Көрнекі құралдарының мазмұндық өлшемдері
2. Әдістемелік өлшемдері
Оргономикалық өлшемдері
Техникалық- және экономикалық өлшемдері.
Әрине, бұл көрнекілікке қойылатын талаптар ғана.
Көрнекі құралдарды пайдалану тұрғысынан алғанда жалпы
Дайындау тұрғысынан алғанда көрнекі құралдар баспахана
Қолдан жасалған құралдар дайын көрнекі құралдарды
Көрнекі құралдарды жасауға балаларды қатыстырып отырған
Қолдан жасалатын құралдарды дайындау күрделі болмауы
Оқыту процесінде көрнекі құралдар әр түрлі
Көрнекі құрал білім көзі ретінде қолданылғанда,
мәселеде жалпылама қорытынды
Жаңа материалмен таныстырғанда мұғалім көбінесе берілетін
Жаңа материалмен таныстыруда және әсіресе білімдері
Көрнекі құралдарды кейде оқушылардың білімдері мен
Көрнекі құралдарды пайдаланудың тиімділігінің негізгі шарты
Оқыту процесінде нәрселік және бейнелік көрнекі
7 ондық 5 бірлік.
2. ондық 7 бірліктен құралатын санды
27 саны
3. 46,58. 97, сандарында неше ондық
4 ондық 6 бірлік, 5 ондық
Жаңа сабақ 1.Оқулықпен
2.Тақтамен жұмыс.
3.Өз бетінше жұмыс
Сағаттың қысқа тілі сағаттық тіл деп
1.сағатта 60 минут бар
(сағат бейнелеген плакатты тақтаға іліп,
-сағаттар қандай уақытты көрсетіп тұр ?
Әр сағат бойынша 1 сағат өткеннен
М 3 Мына сандарды жаз:
Екі, Жеті , Жетпіс екі, жиырма
3 ондықтан және 3
8 оидықтан және 3 бірліктен құралатын
3 ондықтан құралатын, 8 ондықтан құралатын
3 бірліктен құралатын ; 8 бірліктен
3 ондық пен 7
3 бірлік пен 7 бірліктің қосындысы
8 ондық пеп З ондықтың
8 бірлік пеп 3 бірліктің айырмасының
Тақтаға 4 оқушыны шығарып орындатамын. Қалған
№4 Мына сұрақтарды оқушыларға қоямын.Олардан дұрыс
І.Сен сағат нешеде тұрасың?
2. Мектепке сағат нешеде барасың?
З.Мектептен үйге нешеде келсең?
Сағат нешеде ойнауға шығасың ?
Сен сағат нешеде ұйықтайсың?
Үй шаруасына сағат нешеде көмектесесің?
Оқушылардан толық әрі мәнді, жауап талап
№5 Есепті шығарамьи, кері есеп құрастырамыз,
Дойбы - 20 мин
Шахмат? >? 5 мии артық
Шешуі :20 + 5= 25.
Жауабы: шахмат 25 мин
Шахмат 25 мин
Дойбы - ?
Шешуі : 25-5 =20
Жауабы: дойбы 20 мин
№6 Сен 5минут ішінде неше мысал
З+7
Зсағ + 7сағ
30+70
30мин+70мин
7+ 3
7сағ+ Зсағ
70+30
70мин+30мин
10-3
10сағ-Зсағ
100-30
100мин - ЗОмин
10-7
100-70
100мии-70мии
Оқушылардың зейінін өзіме аударып, есепті түсіндіремін.
Үйге берілген тапсырманың бірі жасыл қоршаудағы
Жоғарыда аталғандай осы сабақта мен сағат
Көрнекі құралдар - бұл мұғалімнің сабакты
Осы сияқғы төмендегі
Жоспар
Сабақтың тақырыбы: Тәулік, Жыл, Ғасыр.
Саьақтың мақсаты:
І.білімділігі:
Уақыт бірліктерімен (тәулік , апта, ай,
2.дамытушылығы:Оқушылардың толығымен сабаққа қатыстыру арқылы ой-өрісін
3.тәрбиелілігі:Оқушыларды тазалыққа, түзу отырып, ұқыпты жазуға,
Сабақтың өтілу әдісі. Дамыта оқыту, әңгімілеу,
Сабақтың көрнекілігі:
«Есіңде сақта» жазылған плакат, дидактикалық материалдар,
Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушыларды тынышталдырып , дэптерлері, оқулықтарын, керек
Сабаққа зейінін аудару мақсатында «Сергіту сәтін»
Жұдырық, жұмырық, шеңгел,
Бәріп біл де меңгер
Жұмырылық, шеңгел, шапалак,
Бәрін білсең ғажап - ақ.-деп оқушыларды
Үй тапсырмасын тексеру:
Балалар , үйге қаидай тапсырма берілді?
№2 есеп және жасыл қоршаудағы жаттығу.
Барлығын орындадыңдар ма? 5-6 оқушыдан ауызша
Жасыл қоршаудағы жаттығуды дәптерлерінен қарап тексеріп
Жаңа сабақ
Сағат моделінің көмегімен күн шыққан уақыттан
Уақыт аралығын минутпен және сағатпен өлшегенде
Тақтаға уақыт бірліктері жазылған плакатты ілемін
Балалар хормен оқып шыққаннан кейін мына
1 .Бір жылда неше ай бар?
2.Әр айда неше күн бар?
З.Сенің туған күнің қай айда ?
4. Аптада неше күн бар?
З.Бір жылда неше күн бар?
б.Бір тәулікте неше сағат бар?
7.Бір ғасырда неше жыл бар?
3- жаттығу орындалады.Есеп оқып бітіремін оны
а) Әкесі - 48 жаста үлкен
баласы? 40 жас кіші
Шешуі : 48-40=8
Жауабы: баласы 8 жас үлкен
4-жаттығу
Бұл жаттығуды орындар алдын оқушылардан 1
Олар 1 сағатта 60 минут бар
5-жаттығу.Бұл жаттығу керісінше орындалады.
Ісағ 20 мин
Бұл жаттығудың
Қалған оқушылар орындарында отырып орындайды.Орындап болғалнан
6- жаттығу ауызша орындалады.
Жұлдызшаның орнына қатынас белгісін,яғни ">", "


Ұқсас жұмыстар

Екінші сыныптарға математиканы оқытудағы көрнекіліктерді пайдалану әдістері
Бастауыш сынып оқушыларының сабаққа қызығушылық- тарын анықтау жұмыстары
Көрнекі құралдар түрлері
MICROSOFT POWER POINT БАҒДАРЛАМАСЫ
Географияны оқыту
Оқушыға арналған көрнекі құралдар
Бастауыш сыныпта дүниетану пәнін оқыту барысында оқушылардың танымдық қызығушылығын дамыту
Зерттеу пәні - Мектеп жасына дейінгі балалардың танымдық процесі
Оқу материалының логикалық құрылымы
Оқыту технологиясы