Оқудың педагогикалық технологиялары түсінігі



 Қазақстан Республикасының білім және ғылым
Психология кафедрасы
РЕФЕРАТ
Тақырыбы: Өзіндік білім алу әдістері
Орындаған: Муратбаев Д.М.
І курс магистранты
Тексерген: Сатиева Ш.С.
Психология ғылымдарының
кандидаты, доцент
Семей 2008
Жоспары
1. Оқудың педагогикалық технологиялары түсінігі
2. Оқудың педагогикалық технологияларына сипаттама
1. Оқудың педагогикалық технологиялары түсінігі
Көптеген уақыттар желісінде «технология» түсінігі педагогикалық
Педагогикалық əдебиеттерде қандай да педагогикалық технологиялар
Алғашқыда педагогтар «педагогикалық технология», «оқу-оқыту технологиясы»
Педагогикалық технология – бұл педагогикалық əрекеттер
Педагогикалық технология кешенді, бірігімді процесс. Ол
Педагогикалық технологиялар көп түрлі болуына қарамастан,
Сонымен, технология астарында не жатыр? Оқу
Мұндай ғылымдық мəні бар ой жаңалықты
Коменский заманынан бастап, оқуды мүлтіксіз əрекеттегі
Осы заманғы дидактикада əрқилы оқу технологиялары
Дидактикада оқу технологиялары төмендегідей сипаттарымен жіктеліп,
- қолдану деңгейі: жалпы педагогикалық, пəн
- философиялық негізі: ғылыми жəне діни,
- тəжірибе меңгерудің ғылыми негіздемесі (концепция):
- тұлғалық құрылымға бағдарлануы: ақпараттық (білім,
- Дəстүрлі оқу жүйесін жаңалау бағыты
Оқу технологиясының топтастырылуы, сонымен бірге, нақты
Оқу технологиясын оқу əдістемесінен ажырата білген
Оқу технологиясы педагогикалық шеберлікпен өзара байланысты.
2. Оқудың педагогикалық технологиялары сипаттамасы
Оқудың дəстүрлі (қайта жасау- репродуктивті) технологиясы
Оқу технологиясы бірқатар маңызды да ұнамды
Дамытушы оқу технологиясы мектеп тəжірибесіне енген
Ғалымдар дəлелдегендей, педагогика бала дамуының өткеніне
Зерттеулер нəтижесінде (Л.В. Занков) оқу тиімділігін
Жоғары қиыншылық деңгейіндегі оқу принципіне орай
Дамытушы технология талаптарының жəне бірі –
Дамытушы технология идеяларының қатарына сондай-ақ оқу
Рефлексиялық əрекет-қимылдар əрқашан өзіндік қадағалау жəне
Дамыта оқыту идеясы бұл күнде еліміздің
Бағдарламаластырылған оқу технологиясының (БОТ) негізгі мақсаты
БОТ бастауын берген американдық психологтар мен
БОТ – бұл арнайы жабдықтар, бағдарламаластырылған
БОТ-ның өзіне тəн сипат белгілері:
- оқу материалының кіші көлемді жеңіл
- əр бөлшекті игеруге арналған нақты
- əр бөлшек игерілуінің тексерілуі;
- қадағалау тапсырмаларының дұрыс орындалуымен оқушы
- дұрыс жауап бере алмаған жағдайда
- қадағалау тапсырмаларының нəтижесі хатталып, оқушының
Проблемді оқу технологиясы мұғалім басшылығында өтетін
Жалпы түрінде проблемді технология сипаты келесідей:
Проблемді оқу басқа да технологиялар сияқты
Модульді оқу технологиясы АҚШ пен Батыс
Модуль құрамы: əрекеттің мақсаттық жоспары, ақпарат
Бұл технологияға орай оқу мазмұны өз
Модульдік оқуда өзіндік жұмыстарға аса көп
Модульдік оқу дəстүрлі білім игеру жүйесімен
Шоғырластырылған (концентрлі) оқу технологиясы педагогикада ежелден
Бұл технология жақтастарының пікірі: оқудың дəстүрлі
Пəндердің тұрақты ауысып баруынан оқушы олардың
Шомдыру оқуында сабақтар топқа (блокқа) келтіріледі,
Қашықтан оқу технологиясы – бұл осы
Оқу технологияларының басқа да түрлері баршылық:
Пайдаланған әдебиеттер
Психологияны мектепте және ЖОО-да оқыту 2006,
Республика ұстаздары 15 мамыр 2006ж, 5
Қазақ тілі мен әдебиет 2004, №3,





Ұқсас жұмыстар

Оқудың педагогикалық технологиялары түсінігі
Оқудың педагогикалық технологиялары туралы
Оқудың педагогикалық технологиялары түсінігі мен сипаттамасы
Оқудың педагогикалық технологиялары
Оқудың педагогикалық технологиялары сипаттамасы
Оқудың педагогикалық технологияларына сипаттама
Оқудың педагогикалық технологиялары түсінігі, сипаттамасы
Қазіргі педагогикалық технология
Дидактиканың оқыту технологиясы
Оқыту үрдісінде педагогикалық технологияларды қолдану