Песталоццидің педагогикалық теориясының маңызы




Иоганн Генрих Песталоцци
(1746-1827)
И.Г.Песталоццидің педагогикалық қызметі.
Швейцария – Песталоццидің отаны – ХҮІІІ
Генрих Песталоцци Цюрих қаласында дәрігердің жанұясында
Балалық шағынан бастап, швейцария шаруаларының ауыр
Песталоцци алғашында білімді неміс бастауыш мектебінде,
Цюрихтің жастары, оның ішінде Песталоцциде бар,
Песталоцци оған қарамастан, бұрынғыша халқына, шаруаларға
1769 жылы ол өзінің әлеуметтік экспериментін
1774 жылы ол Нейгофте “Жарлы және
Песталоцци балаларды оқуға, жазуға және санауға
Песталоцци өз мекемесінде оқытуды өнімді еңбекпен
Келесі он сегіз жылын Песталоцци өзінің
1781 жылы Песталоцци өзінің “Лингард және
Бұл романда сол кезеңдегі Швейцариядағы ауыл
Песталоцци өз романында шаруалардың негізгі үш
Романның басты қаһарманы, ақылды, шаруа әйелі
Роман үлкен жетістіктерге жетті. Ол бірнеше
Француз республикасының заңдылық жиналысы 1792 жылы
Швейцарияда буржуазиялық революция болған кезде (1798),
Көп кешікпей Песталоцци Бургдорфте мұғалім қызметіне
ХІХ ғ.басында Песталоццидің бірнеше еңбектері жарық
Бургдорфта орта мектеп интернатымен және жаңаша
Тәрбиенің мақсаты мен міндеттері туралы.
Тәрбиенің негізгі мақсаты, Песталоццидің айтуынша, адамның
Тәрбиешінің балаға әсері оның табиғатымен сәйкестікте
Негізгі тәрбие қағидасы, Песталоццидің түсіндіруінше, бұл
Песталоцци Руссо сияқты бала табиғатын асыра
Барлық тәрбиенің орталығы адамды оның адамгершілік
Песталоцци жанұя тәрбиесіне ерекше мәнберді. Балағасүйіспеншілік
Адамның табиғатынан берілген күштері мен қабілеттіктерін
Песталоцци революционер болған жоқ, бірақ шаруалардың
Біз жоғарда атап көрсеткендей, оқытуды өнімді
Баланың дене тәрбиесінің мақсаты- Песталоццидің түсіндіруінше,
Песталоцци адамды қалыптастыруда дене тәрбиесіне ерекше
Песталоцци дене тәрбиесінде ерекше орынды әскери
Песталоцци адамды қалыптастыруда еңбек тәрбиесінің мәнін
Бірақ осындай еңбек тәрбиесі механикалық түрде
Песталоцци тәрбиенің негізгі міндеті – адамды
Адамгершілік тәрбиенің қарапайым элементі, Песталоццидің пікірінше,
Одан әрі балалардың адамгершілік күш-жігері мектепте
Дидактика негіздері элементарлық білім беру теориясы.
Песталоцци бастауыш мектептің оқу жоспарын белгілі
Таным үрдісінің бастапқы сатысы бақылау болып
Кез-келген білімнің негізіне, Песталоццидің пікірінше, оның
Бастапқы оқытуда түрге сәйкес келетін өлшеу,
Песталоцци ойлауды дамыту мен білімді жинақтаудың
Бірақ Песталоццидің элементарлық білім беру теориясы
Песталоцци сол мектепте үстемдік еткен догматизм,
Песталоцци оқыту үрдісін жеңілдетуге ұмтыла отырып,
Бүкіл бастауыш білім беру үрдісін Песталоцци
Осы дидактикалық қағидаларының негізінде Песталоцци балаларға
Элементарлық білім беру әдістемесін ол соншама
Балалардың тілін дамыту, Песталоццидің айтуынша, есту
Песталоцци ана тілін оқытудың негізіне балалардың
Сонымен, Песталоцци бастауыш білім берудің жан-жақты
Песталоцци Коменскийдің кейбір оқу кітаптарымен ғана
Песталоцци мұғалімнің роліне ерекше мән берді.
Песталоццидің педагогикалық теориясының маңызы.
Песталоцци буржуазиялық-демократиялық педагогиканың көрнекті тарстегі және
Оны қанаттандырған, рухани күш-жігер берген, халыққа
Тәрбиенің алдына Песталоцци програссивтік міндет адамның
Песталоцци элементарлық білім беру теориясын жасады.
Песталоцци алғашқы оқытудың жалпы негіздерін және
Коменскийдің және Руссоның табиғатқа сәйкестік ойларына
Песталоцциден бұрынғы ойшылдардың айтқан негізгі дидактикалық
Песталоцци мектепті өмірге және еңбекке жақындату
Бірақ Песталоцци ұсынған оқытудың дамыта оқыту





Ұқсас жұмыстар

Иоганн Генрих Песталоццидің педагогикалық теориясы
И. Г. Песталоццидің педагогикалық қызметі мен теориясы
Педагогика тарихы курсының мазмұны
Мектепке дйінгі педагогика тарихы ЖОО-ның студенттеріне арналған оқу құрал
Педагогика тарихы пәнінен лекция тезистері
Тәрбиенің мақсаты мен міндеттері туралы
Отбасы - рухани тәрбиесі
Мектеп оқушыларының жеке басының азаматтығын қалыптастырудағы қоғамдық еңбек және кәсіптік бағдар беру
Педагогика тарихының әдіснамалық негіздері және басқа ғылымдармен байланысы жөнінде
Адольф Дистервегтің педагогикалық қызметі мен теориясы. (1790-1866)