ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТАНЫМДЫҚ БЕЛСЕНДІЛІГІН АРТТЫРУ



ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТАНЫМДЫҚ БЕЛСЕНДІЛІГІН АРТТЫРУ.
Қазақстан Республикасының президенті Н.Ә. Назарбаевтың «Қазақстан
Білім беру реформасы – Қазақстанның бәсекеге
Бізге экономикалық және қоғамдық жаңару қажеттіліктеріне
Ұрпақ тәрбиесі барлық уақытта әр қоғамның
Оқушыларда оқу – танымдық іс -әрекеттердің
Оқу процесі оқушылардың танымдық әрекеті нәтежесінде
Танымдық белсенділік бір ғана белгімен көрсетуге
Белсенділік деп адамның іс - әрекеті
Таным – бұл әр жақты
Белсенділік – (қарқындылық, беріктік, төзімділік) білім
Оқу белсенділігінің әдіснамалық негізі – таным
Танымдық белсенділік деп мотивациялық - тұлғалық,
Танымдық белсенділіктің әр бөлігі өзіне тән
Оқушының танымдық белсенділігі өз кезегінде қабылдау,
Танымдық белсенділіктің үш дәрежесі бар:
1-дәреже – жаңғыртушы белсенділік – материалды
үлгі бойынша қолдануға, меңгеруге ұмтылысымен сипатталады.
1- дәрежесіне тән көрсеткіш оқушының бойында
2 – дәреже – түсіндіруші белсенділік
бегілі ұғымдармен байланыстыруға, білімін жаңа жағдайларда
2 – дәрежеге тән көрсеткіш оқушының
3- дәреже – белсенділіктің шығармашылық
шешудің тың жолдарын іздестіруге деген ұмтылысымен
Қазіргі кезде оқушылардың танымдық белсенділігін арттыруда
Қазіргі кездегі педагогика өкілдерінің пікірі бойынша
Оқушының танымдық белсенділігін, шығармашылық қабілетін арттыру,
Оқушылардың танымдық белсенділігін арттыруда тапсырмалардың орны
Оқуға деген ықыласты тудыру үшін тапсырмаларды
Бастауыш мектепте тапсырма балаларға
1) Берілген тапсырманы орындау үшін жауапты
2) Тапсырма жауап іздестіру ретінде берілмейді.
Оқушылардың танымдық іс-әрекеттерді жоспарлау және ұйымдастыру
Оқушы оқу танымдық іс-әрекеті арқылы
танымдық тапсырмалардың пән мазмұнынан
маңызды тапсырманы орындауға нақты жағдайларды құру
тапсырмалар мазмұны оқушылардың ойын, елестетуі мен
оқушылардың оқу қызметін жүзеге асыру үшін
оқушыларды тапсырмаларды шешуге үйрету, оларды алдымен
Бұл қағидалардағы орындаудағы мұғалімнің басты міндеті
Сонымен, оқу үрдісінде баланың білім
Оқушылардың танымдық қызығушылығының теориясы.
Бiлiм беру жүйесi қоғамның әлеуметтiк –
Танымдық әрекет – шәкiрттiң бiлiмге деген
Танымдық iзденiпаздық ұғымы және оны қалыптастыру
Құл иеленушiлiк құрылыс кезiнде ежелгi Греция
Бұл теорияда ақыл – ой тәрбиесiне
Кейiнiрек осы iзденiмпаздықтың дамуына ежелгi Рим
Демек, антикалық дәуiрдiң өзiнде – ақ
Орта ғасырлық тәрбиелеу процессiнде дiннiң ерекше
Жалпы, орта ғасырдағы оқу жүйесi догмалық
Оқытудың мұндай догмалық жүйесi шәкiрттiң жалпы
Қайта өрлеу дәуiрiнде капиталистiк өндiрiстiң дамуына
Оқытуды жетiлдiру құралы ретiнде танымдық iзденiмпаздық
Қайта өрлеу дәуiрiнiң ұлы ойшылы, ХҮI
Демек, Монтень пiкiрлерiнде оқушының танымдық iзденiмпаздығын
Монтеньнен кейiн iзденiмпаздық ұғымы мен ондағы
Танымдық iзденiмпаздықты дамытудағы оқыту әдiстемесiнiң негiзiн
«Мен өз шәкiртiмнiң әрқашанда өз бетiнше
Коменский оқытудың мақсаты ғылыми бiлiмдi меңгеру
Я.А.Коменскийдiң шәкiрттiң iзденiмпаздығы туралы пiкiрiн
Ж.Ж.Руссо тәрбие мақсатын сөз ете отырып,
Ж.Ж.Руссо идеясын И.Г.Пестолоцци әрi қарай дамытты.
ХҮIII – ХIХ ғасырдағы танымдық iзденiмпаздық
И.Г. Песталоций оқыту әдiстемесiнiң жалпы психологиялық
Қазiргi таңда әрбiр жеке тұлғаның құндылық
Көп жылдық бастауыш сынып мұғалiмi ретiнде
Әртүрлi жүргiзiлген саяхат жұмыстары бастауыш сынып
Жалпы жеке тұлғаның бойындағы адамгершiлiк құндылықтарын
Мәселен, С.Төрениязова «Бастауыш мектеп оқушыларын сыныптан
- психикалық дамуға – оқушының мiнез
- денелiк дамуға – дене бiтiмiнiң
- рухани дамуға - оқушының iшкi
- әлеументтiк дамуға – өздерi өмiр
- жалпы дамуға – оқушының жан
Ал, Л.К.Керимовтiң қиын балаларға арналған еңбегiнде,
Көпұлтты Қазақстан жағдайында аралас мектептегi адамгершiлiк
Қоғам дамуының жаңа кезеңiнде жоғарғы сынып
ХIХ ғасырдың 60 жылдары мен ХХ
Ал, болашақ мектеп мұғалiмдерiнiң мектепте адамгершiлiк
Бiз, тарихи ескерткiш мұралар арқылы оқушыларды
Бастауыш сынып оқушыларына адамгершiлiк тәрбие берудiң
Сонымен қатар, Қазақстан бiлiм беру жүйесiнiң
Тарихи ескерткiш мұралар жеке тұлғаның адамгершiлiк
Тәуелсiз Қазақстан мемлекетiнiң қазiргi кезеңiндегi қоғамның
Психологиялық – педагогикалық әдебиеттердегi талдауда көрсетiлгендей
-биологиялық (П.К.Анохин, В.М. Бехтерев, Н.А.Бернштейiн, А.Илиади,
психологиялық (Б.Г. Ананьев, М.Я. Басов, Л.С.
педагогикалық (Ш.А. Амоношвили, Я.А. Коменский, Д.
Биологиялық аспект – белсендiлiк мәселелерi түсiнiгiмен
Психологиялық аспект - тұрғысынан белсендiлiк С.Л.
С.Л.Рубинштейн адамның белсендiлiгiн былай түсiндiредi: «Сыртқы
- объектiлерге бағытталған ыңғайлы таңдаушылық,
- объектiнi таңдаудан кейiнгi мақсаты,
- тапсырмаларды қою,
- iс – әрекетке объектiнiң қалыптасуы,
- мәселенi шешуге бағытталуы.
Практикалық әрекеттiң жүру барысында субъект қоршаған
Әлеуметтiк тұлғалық аспект мәселелерi iс –
Бұл орайда субъект белсендiлiгi сыртқы материалды
Белсендiлiк тұлғаның әлеуметтiк сапасы деп қарастырсақ,
Педагогикалық аспектiдегi белсендiлiк мәселесiн зерттеу берiлген
белсендiлiк баланың таным iс – әрекетiне
белсендiлiк субъектiнiң iс – әрекетке қатынасын
Белсендiлiк жөнiндегi қысқаша сипаттамадағы таным мақсаты
Репродуктивтi таным деңгейiнде объект (оқу материалы)
Педагогикалық аспект тұрғысынан белсендiлiктiң үш түрiн
Ақыл – ой белсендiлiгi элементарлы iс
- ынталандыру жаңалығынан туған зейiн белсендiлiгi
интелектуальды ынталандыру түрiндегi (Д.Б. Богоявленская) көрiнетiн
Ақыл – ой белсендiлiгiнiң орталық ядросын
Интелектуальды белсендiлiк өзiндiк шарттарға сай ой
Танымдық белсендiлiк – жалпы танымдық белсендiлiк
Танымдық белсендiлiк адамға өте маңызды және
Адам зейiнiнiң белсендiлiгiнiң тағдаулы бағыттылығы
Таным субъектiсiнiң ақыл – ой қабiлеттерiнiң
Әртүрлi сезiмдердi белсендiргiш (Д. Фрейер).
Адамның iс – әрекетi мен санасының
Бiлiмдi қарқынды меңгеруге әзiрлiк, яғни қабiлет
Субъектiнiң қоршаған заттар мен құбылыстарға қатысты
Тұлғаның күшейтiлген танымдық жұмысымен сипатталатын ерiктiк
Оқушының өмiрлiк күшiнiң әсерлiгi (Г.И. Щукина).
Таным мақсатына жетудегi құлықтық – ерiктiк
Танымдық белсендiлiк көп түрлi тұлғалық қатынастардың
Балалардың жеке тұлғасында танымдық белсендiлiгiнiң дамуы
БОЛАШАҚ МҰҒАЛІМДЕРДІҢ КОММУНИКАТИВТІК
Бүгінгі таңда білім беру жүйесіне қойылып
Іскер, теориялық және практикалық білім негізімен
Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың 2005-2010
Осыдан бірнеше жыл бұрын оқыту үрдісінде
Қазір инновациялық оқыту негізінде оқытушылар оқушылардың
Бұл жағдай болашақ мұғалімдердің коммуникативтік іскерліктері
Әрине, жаңа технологияларды пайдалану арқылы. Ақиқатына
Педагогикалық технологияның екі сипаты бар, олар:
Бүгінгі педагогикалық үрдісте технология ұғымы терең
Технология – оқушы мен ұстазға бірдей
Технология – дидактикалық жүйенің процессуалды бөлігі;
Педагогикалық технология жөнінде де бірнеше пікірлер
Педагогикалық технология – педагогикалық мақсатқа жету
Педагогикалық технология – практикада іске асатын
Педагогикалық технологиялар – оқыту процесін жобалау,
Оқытушылар педагогикалық жаңа технологияларды меңгере отырып,
Оқыту үрдісіндегі жаңа технологияның ұтымды жақтары:
Оқушылардың танымдық қызығушылығын дамытудың негізгі факторы
Әр оқытушыда сабақ оқытудың өзіндік стилі
Мұнда педагогикалық қарым-қатынас үшін маңыздырақ болатын
Жалпы әлеуметтік-психологиялық жоспардың көрсеткіштері – жеке
Моральдік-саяси жоспардың көрсеткіші – мұрат,
Коммуникативтік жоспардың көрсеткіші – коммуникативтік білім,
Дара жеке тұлғалық жоспардың көрсеткіші -
/ 4, 176/
Сонымен, сабақтың сапасын жақсарту үшін оқытушы
Біздің жұмысымыз үшін педагогикалық өзара әрекет
Болашақ мұғалімдерді дайындауда дәстүрлі форманы сынаушылар
Шымкент қаласы білім бөлімінің ғылыми
Қалалық білім бөлімінің ғылыми - әдістемелік
Білім мекемелерінде салауатты өмір салтын қалыптастыруды
Табиғатты қорғау жұмыстарын одан әрі күшейтіп,
Әдебиеттер
Қазақстан Республикасы Президенті Н.Ә.Назарбаевтың «Қазақстан өз
Қараев Ж.Б. Танымдық белсенділік деңгейлері.
Омарова Р. Оқу – танымдық
Қайыпова Ш. Танымдық шығармашылыққа баулиық.
Хмель Н.Д., Хайруллин Г.Т., Муканова Б.И.
Қоянбаев Ж.Б., Қоянбаев Р.М.Педагогика. -
Жарықбаев Қ. Психология. -
Қазақстан Республикасы Президентінің 2004 жылғы 11
Б.А.Тұрғынбаева Дамыта оқыту технологиялары Алматы,2000
Ж.Әбиев,С.Бабаев, А.Құдиярова Педагогика Дарын-Алматы-2004, 179 б.
Б.Б.Айсмонтас Педагогическая психология (схемы и





Ұқсас жұмыстар

ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТАНЫМДЫҚ БЕЛСЕНДІЛІГІН АРТТЫРУ
Оқыту процесінде инновациялық технологиялар арқылы оқушылардың танымдық белсенділігін арттыру
Оқушылардың танымдық белсенділігін арттырудың ғылыми-теориялық негіздері
Оқыту процесінде оқушылардың танымдық белсенділігін арттырудың педагогикалық шарттары
Оқыту процесінде оқушылардың танымдық белсенділігін арттыру
Оқушылардың танымдық белсенділіктерін арттыру
Оқушылардың танымдық белсенділігі дамуының деңгейлері
Бастауыш сынып оқушыларының танымдық белсенділігі
Экономика сабақтарында компьютерлік технологияны пайдалану арқылы оқушылардың танымдық белсенділігін арттырудың дидактикалық мүмкіндіктері
Оқушылардың танымдық белсенділігін арттыру жолдары