Нарықтық экономикадағы мемлекеттің экономикалық қызметі


ЖОСПАР
КІРІСПЕ 3
1.ЕЛ ЭКОНОМИКАСЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІҢ РӨЛІ 4
1.1. Мемлекеттік басқару объектілері мен субъектілірі 4
1.2.Нарықтық экономикадағы мемлекеттің экономикалық қызметі 8
1.З. Мемлекет және бизнес 11
2. ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ ӘЛЕУМЕТТІК ЭКОНОМИКАЛЫҚ ДАМУ СТРАТЕГИЯСЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІҢ
2.1. Қазақстан Республикасының нарықтық экономикаға өтуінің ерекшеліктері мен макроэкономикалық
2.2. Шағын кәсіпкерлік нарықтық қатынастардың дамуының тиімді нысаны
2.3. Қазақстандағы экономикалық даму, әлеуметтік ахуалды
ҚОРЫТЫНДЫ 24
ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР 25
КІРІСПЕ
Бұл курстық жұмыстың тақырыбы:- « Ел экономикасындағы мемлекеттің рөлі»-деп
Жалпы нарық мәселесі төңірегінде осы күнге дейін теориллық айтыстар
жөн. Экономика ғылымы ретінде соңғы екі жүз жылдықта А.Смиттің
1.ЕЛ ЭКОНОМИКАСЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІҢ РӨЛІ
1.1. Мемлекеттік басқару объектілері мен субъектілірі
Мемлекеттік басқарудың объектісі мен субъектісі жөніндегі мәселе
Бұл мәселеде ешқандай проблема жоқ тәрізді: басқару
Жалпы, “кім басқаруға тиіс” деген сұрақ ежелден келе жатыр.
Мемлекеттік басқару теориясында субъект түсінігі біржақты емес. Сондықтан саясат
Саясат субъектісі деп мемлекеттік биліктің бірден-бір бастауы болып табылатын
Мемлекеттік басқару субъектісі – билікті жүзеге асыруға
Мемлекеттік басқару субъектілері: 1)мемлекеттік билік түрі бойынша,
2) билік пен басқаруды ұйымдастыру деңгейіне қарай, 3)қызмет саласына
Мемлекеттік билік түрі бойынша - бұл заң шығарушы, атқарушы
Сот билігі субъектісі басқару процесінің ажырамас элементі болып
Билік пен басқаруды ұйымдастыру деңгейіне қарай: орталық, аймақтық
Қызмет саласына қарай – экономиканы, әлеуметтік саланы, мәдени өмірді,
Басқару объектісіне әсер ету сипаты мен мақсаты, құралына қарай:
Құрамына қарай: ұжымдық (мысалы,заң шығарушы билік органы) және жеке
Мемлекеттік басқару субъектілерінің қызметі бірнеше белгілермен сипатталады: а)
Формальды ережелерден тыс ірі қаржы-өнеркәсіптік капиталдың, әскери-өнеркәсіп кешенінің, саяси
Лауазымды қызмет субъектісі- мемлекеттік қызметтің лауазымды тұлғалары, саяси жетекшілер,
Саясат субъектісі, мемлекеттік басқару субъектісі және лауазымды қызмет субъектілерінің
Мемлекеттік басқару субъектілері ұжымдық немесе жеке болсын өзінің анықтамасына
Мемлекеттік басқару объектісі де терең талдауды қажет ететін проблема.Объектінің
Сонымен классикалық либерализм көзқарасы бойынша мемлекеттік басқару объектісі
Мемлекеттің басқару объектісін түсінудің басқа жолы – этатизм концепциясы.
Кейбір теоретиктердің пайымдауынша әміршілдік-әкімшілік жүйеде мемлекет халықтан талап
Қазіргі заманғы саяси ой мен тәжірибенің дамуы әлеуметтік субъектілердің
1.2.Нарықтық экономикадағы мемлекеттің экономикалық қызметі
Экономикалық байланыстар өнімдердің өндірушілерден түтынушыларға қозғалысын қамтиды : бір
Осындай айырбас процестерді қоғамдық еңбек бөлінісімен белгіленеді. Бүл бір
Өндірушілер өнім өндіру және оны өткізуді, шығьндарды өтеуді, өндірісті
Осы қатынастардың мазмүны неде? Экономикалық әдебиеттерде бүл сүраққа жауаптар
анықтаманы франсуз экономисі
А.Маршал(1842-1924ж.ж) береді. «Нарық заттар сатып алатын немесе
Ағылшын экономисі У.Джевонс(1835-1882ж.ж) нарықтың критериі деп сатушылар мен сатып
Байқасаңыздар , келтірілген анықтамаларда нарықтың мазмұны тек айырбас сферасымен
Нарықтың мәнін анықтағанда, оның екі жақты мағынасы бар екенінен
Айналыспен катар , нарық қатынастарына мыналар жатады:
— екі субъектің өзара байланыстары нарық негізінде
— еңбек биржасы арқылы жүмыс күшін жалдап
— шетел фирмаларымен бірлескен кәсіпорындардың айырбас процесі;
— белгілі процентке несие берудегі несие қатынастары;
нарықтық инфракұрылымдардың іс-әрекеті;
Нарықтык кызметтерінің белгілі шарттары болады . Ақырғы уақытқа дейін
Бугін шектеулер жойылды - мыс болып отыр . Бірақ
Нарық экономикасының қызмет етуі, нарықтың белгілі элементтерінің болуын талап
Нарық экономикасының бірінші және өте маңызды элементі -өндірушілер мен
еледі және көтерме (толайым) нарықтық келісімдер формасында жүреді .
Нарықтық экономикасының үшінші маңызды элементі — баға. Бағаны жеке
Нарық экономикасының төртінші, орталық буыны - екі құрылымнан, сүраныстан
Нарық механизмінің бесінші элементі - бәсеке . Бұл пайданың
Нарықтың маңызды элементтеріне нарықтық инфрақұрылым
жатады. Нарық тауар биржаларының көтерме және бөлшек сауда құрылымдарының
1.З. Мемлекет және бизнес
Шағын және орта бизнесті қолдау бағдарламасы . Шағын кәсіпкерлік
Осы саладағы мемлекеттік шаралардың орталық орнын шағын нарықтық инфрақұрылымды
ШК-ке мемлекеттік әсер ету - негізгі рыноктық тетіктер қалыптасатын
Шағын бизнес дамуының қазіргі кезеңде бірінші кезекте шикізатты
өңдеу және өнім мен тауарларды өндірумен біріктірілген шағын кәсіпорындар
Қаржылық-несиелік қолдау. Қазіргі уақытта меншіктегі қарыз қаражаттарының жетіспеушілігі бар
Қаржылық-несиелік қолдау. Қазіргі уақытта меншіктегі қарыз қаражаттарының жетіспеушілігі бар
және іс-эрекеттерін дамыту үшін негізгі кедергілердің біреуі болып тұрады.
Бастапқы капиталдың жетіспеушілігі, қаражатты жинақтаудың шектелген
мүмкіндіктері, қаржылық-несиелік ресурстарға кол жеткізудің қолайсыз шарттары салдарынан шағын
Салық саясатын жетілдіру бойынша:
- жеке шағын салықтардың елеулі санын жою:
- салық салу туралы заңдарда және қаржы жылы
- салық салу кезінде аванстау тәртібін жою;
- салықтық айыппұл және санкциялар түріндегі барлық
- салық салу
Шағын кәсіпкерлікте жеке
- ШК субъектілерінің мемлекеттік инвестициялық
- бюджеттен тыс көздерді тарту саласында шағын кәсіпкерлікті дамыту
- шағын бизнеспен жұмыс істейтін коммерциялық банктер мен басқа
- шағын кәсіпкерлік субъектілеріне
көрсету.
Қаржылық-несиелік инфрақұрылымды әрі қарай дамыту:
- шағын кәсіпкерлік субъектілерін мемлекеттік және муниципалдық қорлар
- несие кооперативтері (өзара несиелеу қоғамдары), өзара сақтандыру
- инвестицияларды
Кадрларды даярлау. Қазіргі уақытта кәсіпкерлік іс-әрекет саласы үшін мамангдарды
2. ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ ӘЛЕУМЕТТІК ЭКОНОМИКАЛЫҚ ДАМУ СТРАТЕГИЯСЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІҢ
2.1. Қазақстан Республикасының нарықтық экономикаға өтуінің ерекшеліктері мен макроэкономикалық
Біздің салауатты экономикалық өрлеу стратегиямыз мықты нарықтық экономикаға, мемлекеттің
Мемлекеттің белсенді рөл атқара отырып, экономикаға араласуының барлық түрінен
Орталықтағы және жергілікті үкімет экономикаға араласудың барлық түрімен :
Яғни, меншік қүқықтарын ресімдеуге, бәсекелес рынок пен монополияга қарсы
Бірақ нарық дамымаған, нарықтық кеңістік әкімшілік жүйенің қалдықтарына толған
Жаңа әлемдік экономикалық ұлгілерге сай болу үшін біз мемлекеттік
Осымен бір мезгілде мемлекеттің өзі еркін экономиканың кепілі болуы
Біз - саналыда жігерлі халықпыз. Егер ойын ережелері айқын
Дамыған рыноктарда мемлекет рөлінің шектеулі болатынына қарап, ол еркі
Ал бүгін мемлекет қажетсіз жерлерде зор әкімшілік билікке ие
Екінші жағынан алып қарағанда, салықтар мен баждарды толық ала
жарлықтар ған көбінесс орындалмай отырғанда өзімізіді күппі мемлекет деп
Бұл проблемаларды шешудің стратегиясы белгілі. Біз:
- Үкіметтің әлі де орын алып отырған сауда мен
әкімгершілік араласуын жоюга;
-Жылжымайтын мүлікті, қалған ұсақ және орта кәсіпорындар
мен агроөнеркәсіп кешенін коса алғанда, жекешелендіру
процесін аяқтауга;
- Орталық Үкіметгі және жергілікті өкімет орындарыы
парасатты ұйымдастыру мен оңайландыруға, олрдың рөлін,
өкілеттігі мен жауапкершілігі байсалды ой елегінен өткізуге;
- Сот билігі мен кұык қорғау
жандандыра түсуге;
- Заңның шексіз үстемдігін белгілеуге және заңды орындайтын
азаматтарды қылмыстан қорғауга тиіспіз. Бүган
билік пен заңның бар күшін заңсыз жолмен, шалқып өмір
сүетіндерге карсы колдапу керек.
Республика үкіметі экономиканы монополизациялаудың жоғары деңгейі тауар өндірушілер арасында
Осы елдердің халықшаруашылык пропорцияларды стихиялы рыноктык реттеуіштермен рыноктық экономиканы
ТМД елдерінде қаржы-бюджеттік және несие-қаражат саясатындағы үкіметтік бағдарламалардың кемшіліктері
Несиелеу жүйесін коммерциялау және бюджет тапшылығын, жинау, жылыту және
Дағдарысты жеңу үшін ол кезде рыноктықпен қатар алдын ала
экономикалық (әкімшілік емес) әдістерін енгізу қажеттігі туды. Әлемнің дамыған
Экономиканы мемлекеттік басқару жүйесін, экономикалык министрліктер мен ведомстволар жұмысының
1996 жылдан бастап бес жыл бойы жалғасқан төмен құлдыраудан
Соңғы жылдардың ішінде біздің экономикалық стратегиямыз макроэконмиканы түрақтандыру болды,
Егер елдегі инфляция шектен асып кетсе, үлттық
Халықаралық тәжірибенің сабақтары айқын. Экономикалык жоғары табыстарға қол жеткізетін
Біріші Азиялық барыс болу үшін біздің басымдықтарымыздың қатарына макроэкономикалық
Біздің алдымызда инфляция не экономикалық өрлеу деген таңдау қойылған
Уақытша келгенде өмір мен жүмыстың қиын кезеңінде
шыныккан адамдар бұл дагдарыстан да шығады. «Таршылыкты көрмеген кеңшіліктің
2.2. Шағын кәсіпкерлік нарықтық қатынастардың дамуының тиімді нысаны
Әркімнің жеке өз ісін ашқысы келетіндігінің көптеген себептері бар.
Кәсіпкер пайда табуы үшін, қажетті тауарды өндіріп, оны өндірудің
Монополизммен күрестің өте тиімді жолдарының бірі ірі, орта және
- кәсіпкерліктің және тауарлар өндірісі мен қызметтер көрсетуде бәсекелестіктің
- тұтынушы сүранысының өзгеруіне жылдам бейімделу;
- өнімдер мен кызметтер көрсету сапасын арттыру;
- баға қүрайдың табиғи тетігін пайдалану;
- монополизмді жою;
- өндірістің ғылыми-техниклық дамуын жылдамдату;
- оңтайлы басқару құрылымдарын қалыптастыру және пайдалану
- кадрларды тиімді пайдалану;
- орталықтандырылмаған қаржы жұмсауларды пайдаланбай коммерциялық негізде жаңа өндірістік
Бүгінгі күні Батыста қалыптасқан құрылымда кем дегенде шағын кәсіпкерлердің
Бүгінгі күні шағын және ірі бизнестің өзара әрекетін иілмелі
Қазақстан Республикасында өнімді өндіру, халық тұтынатын тауарларды өндіруде, қүрылыста,
қанықпағанымен және рынок конъюнктурасының ауытқуына түсетіндіктен,
ірі және орта кәсіпорындар бейімделе алмайтын тұтынушылар
сүранысының өзгеруімен түсіндіріледі.
Шағын кэсіпкерліктің казіргі жагдайы соңғы уақытқа дейін шағын кәсіпкерлікті
Табыс алуға бағытталған экономикалық іс-әрекет нысаны ретінде шағын кәсіпкерліктің
- мемлекеттік үйымдар мен кэсіпорындарды ірілендіру есебінен;
- заңды және жеке тұлғалардың қатысуымен жаңа шағын кәсіпорындардың
Қазакстан экономикасын дамыту барысында алға қойылган мақсат - кәсіпкерлікті
Бас қаламыз Алматыда ресми түрде 53365 кәсіпкерлік тіркелген болса,
Ал Алматы облысы еліміздегі алдыңғы орындарды иеленіп , биылғы
Ал Астанадағы кұрылыс жұмыстарының қалай қаркынды жүріп
жатқаны айтпаса да белгілі шығар .
Атырау аймағына келсек, Мақат ауданында мүнай өңдейтін зауыттың іргетасы
Сол сияқты еліміздің басқада ірі - ірі калаларында кәсіпкерлік
Десекте шағын және орта бизнес 65 миллиард теңгенің өнімін
Мемлекет тарапынан қолдау тауып отырған Қазақстанда құрылып жатқан кәсіпкерлер
Қазақстан экономикасын дамыту ТМД елдеріне үлгі боларлықтай халге жеткенімен,
Шағын кәсіпкерліктің артықшылықтары мен кемшіліктері
Нарықтық экономикада шағын және орта бизнестің іс-әрекет барысында артықшылықтары
Қазақстан Республикасының нарығындағы шағын бизнестің экономикалық артықшылықтары:
Нарықтық экономикаға өту барысында кәсіпкерлік процесінің тез
Кәсіпорынды басқаруда қызметкерлер санының аздығы менеджмент жүйесінің артуына алып
Кәсіпорынның ақща айырбасу жүйесінің айқын болуы.
Кәсіпорынның басқа да кәсіпкерлермен келісімдік қарым - қатынас жасауға
Кәсіпорынның есептік жүйесінің нақтылығы да айқын көрсетілуі.
Кәсіпорынның өнім өндіру барысында қаржылық және табиғи ресурстарды
Қазақстан Республикасының екінші деңгейлі банктерінен бизнесті қолдауға арналған
Қазақстан Республикасынын нарығындағы шағын бизнестің экономикалық кемшіліктері:
- Шағын кәсіпкерлік қызметтің бәсекелістіктен қорғалмауы.
- Кәсіпорынның өңдірістік процесіндегі өнім өңдірудің шығындығы.
- Кәсіпорындардың өңдірістік масштабтарын ұлғайтудағы шетелдік инвестиция көздерінің тартымсыздығы.
Қазақстан Республикасының нарығындағы орта бизнестің артықшылықтары:
Кәсіпорындардың белгілі бір салада әрекет ету үшін қосылып бір-бірімен
Қазақстан Республикасының екінші деңгейлі банктеріндегі орта бизнесті дамытуға бағытталған
Кәсіпорындардың өңдірістік масштабтардың ұлғайтудағы шетелдік инвестиция көздерін тартылуы.
Қазақстан Республикасының экономиканың дамуындағы үлесі.
Қазақстан Республикасының нарығындағы орта бизнестің кемшіліктері:
- Кәсіпорындардың арасындағы қаржылық қатынастардың төмен денгейде болуы.
- Кәсіпорынның ақша айырысуы процестерінің төмен деңгейде болуы.
- Өндірістік және еңбек ұжымдарының заттық элементтерін қалыптастыру.
- Өңдірісті ұжымдастыру, оны шикізатпен, материалдармен, жартылай фабрикаттармен жабдықтау
- Бәсекеге төзімді өнім өңдіру.
- Өнімді сату.
- Пайда есебінен инвестициялық қор.
Шағын және орта бизнестің даму мәселелерін қарастыру барысында артықшылықтары
Одан курстық жұмыстың екінші тарауында осы артықшылықтар мен кемшіліктерді
Бірақ та кәсіпорынның дамуы тікелей кәсіпкерге байланысты. Кәсіпкерлікті басқара
Қазақстан Республикасында болып жатқан оңды өзгерістердің бірі – адамдардың
Олардың барлығын бес ірі топқа бөле отырып, мүмкін жою
Қаржылық. Негізгі капиталдың (жұмыскерлік және өндірістік орындарының, машиналар және
Жою жолдары:
 мемлекеттік меншікті, ақшаны жекешелендірудің соңғы сатысына қатысуы;
 шағын кәсіпкерлерге қолданбайтын жекешелендірілген орындарды сатуы (бөліп төлеу
 кәсіпкердің ақпараты бойынша анықталған қолданылмайтын объектілерді жалға беруі;
 Қазақстандағы лизингтің институционалдық негіздерін құру;
 жалға берілген мүліктің пайдалануын қадағалау;
 шағын бизнес жобаларын қаржыландыру үшін халықаралық қаржылық, экономикалық,
 шағын кәсіпкерлікті несиелеу үшін екінші деңгейлік банкті ынталандыру;
 шағын кәсіпкерліктің дамуы қорынан өзекті салалары бойынша несиелеуді
 шағын бизнеске микронесиелеуді дамыту;
 шағын бизнес жобаларын қаржыландыруын сақтандыру.
2. Институционалдық. Кәсіпкерлік институтының нарық инфрақұрылымының жеткіліксіз дамуы.
Жою жолдары:
Қазақстанда кәсіпкерлік институтын енгізу;
Қазақстандық кәсіпкерлік кодексін жасау;
Қазақстандық жылжымайтын мүлік кадастрын жасау;
Заңды, кеңестік және аудиторлық фирмалар жүйесін құру үшін шарттар
шағын бизнеске несие мен жарналарды ұсынатын коммерциялық банктер дамуын
сауда үйлері және биржа жүйелерін дамыту мен қолдау;
коммуникациялық қызметтерді, қонақ үй шаруашылықтарын дамыту мен қолдау;
бизнес орталықтары, бизнес-инкубаторлар, аналитикалы-ақпаратты, көрмелі-ақпаратты, ғылыми зерттеу және кеңестік
3. Білім алу. Бизнесті басқаруда тәжірибенің, білімнің аздығы.
Жою жолдары:
бизнес негіздерін үйрететін жаңа оқу бағдарламаларын құру мен енгізу;
мамандардың жыл сайынғы оқылымын жетілдіру;
донор-елдердің техникалық көмегін пайдаланудың сапасын арттыру;
инновациялық кластерлерді, бизнесті басқару мен ұйым тәжірибесі мен білімді
кәсіпкерлер үшін әрбір облыс және қала әкімшілігінде кезекшілік кеңестік
4. Мемлекеттік. Бюрократиялықтың, сыбайлас жемқорлықтың, ақша сұраудың бар болуы.
Жою жолдары:
мемлекеттік қызмет туралы реформаны әрі қарай енгізу;
Қазақстан Республикасының Жоғарғы тәртіп кеңесінің жұмысын жетілдіру;
заңдардың толық сақталуын қамтамасыз ету; шағын бизнес субъектілері үшін
шағын және орта бизнес саласында жұмыс істейтін мемлекеттік басқару
шағын бизнес субъектілерінің мемлекеттік органдарда, банктерде, сақтандыру, нотариалды, заңды
кәсіпкерден ІІМ бөлімшелеріне түсетін арыздарға уақытылы, әрі оперативті жауап
Бизнес және жеке меншікті қорғау үшін құрылымды іске қосу.
5. Ақпараттық. БАҚ-да мәселелердің таралуының тәжірибелік деңгейінің жоқ болуы.
Жою жолдары:
 ЖАҚ-да шағын бизнесті дамыту жайлы ақпаратты кеңінен тарату;
 интернет жүйесінде шағын бизнес беттерін құру, арнаулы буклеттерді,
 радио және теледидар бойынша арнаулы бағдарлама циклдерін ұйымдастыру;
 бизнестің өзекті мәселелері бойынша газет, журналдарда басылымдарды шығару.
2.3. Қазақстандағы экономикалық даму, әлеуметтік ахуалды
Қазақстан үшін индустриялы технологиялық стратегияны қалыптастыру қажеттілігі дүниежүзілік тәжірибеден
Тек шикізатқа бағдарланған ел болып қалмау үшін біз жеңіл
2010жылга деиінгі бастапқы кезеңде өз мүмкіндіктерімен
бәсекелестік кабілеті тұрғысынан келешегі бар еңбек ті
салаларға көңіл бөлу керек . Бұл басымдық тәжірибемен айтар
Экономикалық өрлеуден еліміздің дамуы үшін каншалықты маңызды екенін баршамыз
Кедейшілік пен жұмыссыздыққа қарсы күрес.
Осы жылдардың ішінде кедейшілікпен жұмыссыздыққа карсы күрес стратегиясы:
- кіші кредиттер жүйесін енгізуге;
- шағын және орта бизнесті дамытуға;
- еңбекті көп қажет ететін салаларды басымдықпен дамытуға
және бұларға шетел инвестициялары мен ұлттық капиталды
белсенді таратуга;
- шарттар мен контрактар жіне бюджеттік сатып алулар кезінде
жұмыспен қамту проблемаларга қатаң тұрғыдан келуге ;
- қогамдық жұмыстарды ең алдымен жол кұрылысымен орман
отырғызуды дамытуга;
- жеке кәсіпкерлікті дамыту жолындағы қажетсіз әкімшілдік
кедергілердің бәрін алып тастауға;
Президент еліміздің соңгы жылдары адам танымастай өзгергенін, оның тұрақты
бүгін ТМД арасында көп елдерден әлеуметтік экономикалық көрсеткіштерімізбен адамдардың
Сондай-ақ соңғы он жылда ең төмен жалақы деңгейі 25
Қазақстан осы жылдар ішінде тартылған 40 миллиярд долларға жуық
Соңғы жиырма жылда көмірсутегі шикізатын өндіру 1,3 есе өссе,
бізд е бүл көрсеткіш 2есеге тең . Қазіргі
орындарының барлығына жуығы бойындағы барын сарқа беріп жүмыс
істеп жатыр . Каспии теңізінің Қазақстандық секторын игерудің 2015
жылға деиінгі арналған мемлекеттік бағдарламасын жүзеге асыру 2010
жылдың өзіне қарай күніне 2-млн баррель мұнай өндіруді көздейді
тиіс .
ҚОРЫТЫНДЫ
Өтпелі кезең киын да ұзақ та болуы мүмкін .
- нарықтык катынастарға бейімделген экономиканың барлык деңгейлерінде оны басқару
- ұсынылып отырған жаңа экономикалық саяси конденциясы
- нарықтық қалыптастар калыптастырудың монографияда ұсынылған жекешелендіру мен жекешелендіруден
- нарыктық экономиканың ерекше саласы болып табылатын шагын кәсіпкерлікке
Біз каншалықты нарықтық экономиканың тетіктерін игергенімізбен егер білім мен
ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР
1. Әкімбеков.С, Баймұхамедова.А.С. «Экономикалық теория»
Алматы: 2005 ж. 79-87беттер.
2. Байжомартов. Ү. Жүнісов. ¥. «Экономикалық теория негіздері»
Алматы: 1994 ж.
3. Дүйсенбиев. Ш. К. «XXI ғасырға кандай экономика мен
Алматы: 2001 ж.
4. Мейірбеков. А. Қ. «Кэсіпорын экономикасы»
Алматы: 2001 ж.
5. Назарбаев. Н. Н. «Жүз жылға татитын он жыл»
Астана. 2002 ж.
6. Назарбаев. Н. Н. «XXI ғасыр қарсаңында»
Алматы: 1996 ж.
7. Сабден. О. С. Акбердин. Р. 3. «Рыночная экономика»
Алматы: «Ғылым» баспасы. 2002 ж. 669-680 беттер.
Газет, журналдар.
2. «Директор рынка» \\ 2011\\ №2. 11-12 беттер.
4. «Егемен Қазақстан» \\2011\\ 17. 3 бет.
5. «Жас Қазақ үні» \\2011\\№25. 4-9 беттер.
6. «Жизнь» \\2011\\№4. 4-5 беттер.
7. «Заң газеті» \\2011\\ 15-шілде. 4 бет.
8. «Экономика» \\2011\\№1,2. 31-34 беттер.
Ақпарат көзі: www.egov.kz , www.damu.kz интернет сайты
3






Ұқсас жұмыстар

Нарықтық экономикадағы мемлекеттің экономикалық қызметі
Экономикалық процестегі мемлекеттің рөліне теориялық көзқарастар
Нарықтық жүйенің сипаттамасы мен дамуы
Нарықтық экономика туралы жалпы түсінік
Нарықты экономиканың қажеттілігі, мәні және қазақстандағы оған өту жолдары
Нарықтық экономиканы реттеудегі мемлекеттік бюджеттің маңызы
Экономиканы мемлекеттік басқарудың ұйымдастырушылық негіздері
Нарық шаруашылығының артықшылықтары және кемшіліктері
Нарықтық экономиканы реттеу жүйесіндегі мемлекеттік бюджеттің маңызы
Бюджет салық және ақша несие саясатының теориялық негіздері