Туристік фирмалардың бәсекелестікке қажеттілігі



 МАЗМҰНЫ
КІРІСПЕ 2
1-ТАРАУ ТУРИЗМ САЛАСЫНДАҒЫ БӘСЕКЕЛЕСТІК ЖӘНЕ
1.1 Экономика саласы ретіндегі туризмнің
1.2 Туристік фирмалардың бәсекелестікке қажеттілігі
1.3 Бәсекелестік жағдайындағы фирма стратегиясының түрлері
2 ТАРАУ «РОБИНЗОН» ТУРИСТІК ФИРМАСЫНЫҢ ҚАЗІРГІ ДАМУ
2.1 Туристік фирманың жалпы сипаттама 11
2.2 Туристік фирманы ұйымдастыру және
3 ТАРАУ ТУРИСТІК ФИРМАНЫҢ БӘСЕЛЕСТІК СТРАТЕГИЯСЫНЫҢ
3.1. Стратегиялық шешімдерді қабылдау әдістерін
3.2. Бәсекелестік стратегияны іске асыруға бағытталған
3.3 Туристік қызметтердің бәсекелестігін көтерудің ұйымдық-экономикалық механизмдері 33
ҚОРЫТЫНДЫ 38
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі 40
КІРІСПЕ
Тақырыптың өзектілігі: Бүгінгі таңда туризм экономикамыздың
Жұмыстың мақсаты: туристік фирманың бәсекелестік
Экономика саласы ретіндегі туризмнің мәні
Туристік фирмалардың бәсекелестікке қажеттілігі
Бәсекелестік жағдайындағы фирма стратегиясын қарастыру;
Туристік фирманы ұйымдастыру және
Туристік фирманың ұсынатын қызмет ассортиментінің
Стратегиялық шешімдерді қабылдау әдістерін
Жұмыстың жаңалығы: Берілген жұмыста туризмнің ерекшеліктері, оны
Негізгі дерек көздер: Жұмыстың негізгі
Жұмыстың құрылымы: Берілген курстық жұмысы кіріспе
1-ТАРАУ ТУРИЗМ САЛАСЫНДАҒЫ БӘСЕКЕЛЕСТІК ЖӘНЕ
1.1 Экономика саласы ретіндегі туризмнің
Туризм әлемдік экономикада басты рөлдің бірін атқарады. Туристік
Туризмнің қазіргі индустриясы табысы жоғары және серпінді дамып
Қазіргі туризм еңбекшілердің жыл сайынғы ақылы еңбек демалысына
ДТҰ, туризм жөніндегі мамандандырылған халықаралық ұйымдардың зерттеулерінің талдауына,
Қазіргі туризм — бұл әлемдік экономиканың қүлдырауды білмейтін
Туризм жалпы алғанда, мемлекеттің экономикасына үш оң нәтиже
1 Шетел валютасының құйылуын қамтамасыз етеді және төлем
2. Халықтың жұмыспен қамтылуын көбейтуге көмектеседі. ДТҰ мен
3 Елдің инфрақұрылымын дамытуға жәрдемдеседі.
Туризм елдің тұтас аудандарының экономикасына белсенді әсер етеді.
Туризм жеке және ұжымдық жетілдіру құралы ретінде жоспарлануы
Туризмнің жылдам және тұрақты өсуін, оның қоршаған ортаға,
Бұл ретте біз экономиканың дамып келе
Туристік қызмет субъектілеріне біз келесілерді жатқызамыз:
туристік операторлар (туроператорлар);
туристік агенттер (турагенттер);
гидтер (гид-аудармашылар), туризм нұсқаушылары, экскурсоводтар;
туристер және олардың бірлестіктері;
экскурсанттар;
туристік қызмет саласындағы өзге де бірлестіктер;
туристік қызмет саласындағы қоғамдық қатынастарды реттейтін мемлекеттік органдар
Ал туристік қызмет объектілері дегеніміз — табиғи объектіпер
Атаулы субъектілер мен объектілер туристік
турлар ұсыну жөніндегі қызмет көрсету;
тұратын орындар беру жөніндегі қызмет көрсету;
тамақтандыру жөніндегі қызмет көрсету;
ақпараттық, жарнамалық қызмет көрсету;
келік қызметін көрсету;
ойын-сауық;
өзге де туристік қызмет көрсетулер.
Турисік индустрияда міндетті түрде
1.2 Туристік фирмалардың бәсекелестікке қажеттілігі
Кез келген саланың құраушы бөліктері
Халықаралық және ішкі туризм туризмнің ұйымдық нысандары болып
Халықаралық туризмге біз келесілерді жатқызамыз:
келу туризмі - Қазақстан Республикасының аумағында тұрақты тұрмайтын
шығу туризмі — Қазақстан Республикасының азаматтары Республикасында тұрақты
Ал ішкі туризм дегеніміз — Қазақстан Ресубликасының
әлеуметтік,
экологиялық,
шытырман спорттық,
іскерлік,
конгрестік,
емдеу-сауықтыру,
мәдени-танымдық,
діни және басқа туризм.
Еліміздің аумағына келу туризмін ұйымдастырумен байланысты туристік қызмет
Кез келген саланың дамуында мемлекет
Жоғарыда аталғанға сай мемлекет тарапынан келесі
туристік қызметке жәрдемдесу және оның дамуы үшін қолайлы
туристік қызметтің басым бағыттарын айқындау және қолдау;
Қазақстан Республикасы туралы туризм үшін қолайлы ел деген
Қазақстан Республикасының туристері мен туристік ұйымдарының және олардың
Сонымен қатар турфирмалардың бәсекелестікке қажеттілігі
азаматтардың туристік қызмет саласында демалу, еркін жүріп-тұру құқықтарын
қоршаған ортаны қорғау;
туристерге тәрбие, білім беруге және оларды сауықтыруға бағытталған
саяхат жасау кезінде азаматтардың қажеттерін қамтамасыз ететін туристік
туристік индустрияны дамыту есебінен жаңа жұмыс орындарын құру,
халықаралық туристік байланыстарды дамыту;
туризмді Қазақстан Республикасы экономикасының жоғары рентабельді саласы ретінде
туристік ресурстарды пайдаланған кезде Қазақстан Республикасының мемлекеттік мүдделерін
балалардың, жасөспірімдердің, жастардың, мүгедектер мен халықтың күнкөрісі төмен
туристік индустрияны инвестициялау үшін қолайлы жағдайлар жасау;
Қазақстан Республикасының аумағында келу туризмімен және ішкі туризммен
ішкі және халықаралық туризм қажеттерін қамтамасыз ету үшін
туризм индустриясын, туризмге инвестицияларды дамыту жөніндегі саясатты айқындау;
туристік қызмет саласындағы қатынастарды жетілдіруге бағытталған нормативтік құқықтық
Қазақстан Республикасының заңдарына сәйкес туристік қызметті лицензиялау туристік
бюджеттік заңдарға сәйкес туризмді дамытудың мемлекеттік бағдарламаларын әзірлеуге
туристік қызметті кадрмен қамтамасыз етуге жәрдемдесу;
отандық туристердің, туроператорлар мен турагенттердің және олардың бірлестіктерінің
ішкі және дүниежүзілік туристік рыноктарда туристік өнімді ұсынуға
елдің туристік ресурстарын ұтымды және тиімді пайдалануды, есепке
Сонымен қатар атаулы салада
туристік қызмет саласындағы қатынастарды реттейтін нормативтік құқықтық актілерді
туристік қызметті лицензиялау ережелерін және туристік қызметке қойылатын
туристер аралауға тыйым салынған объектілер мен аумақтарды белгілейді;
туристік қызмет саласындағы мемлекеттік инвестициялық саясатты айқындайды;
туристік қызмет саласындағы ғылыми қамтамасыз етудің мемлекеттік жүйесін
туристік қызмет саласындағы мемлекеттік басқаруды асырады;
Қазақстан Республикасында туризм саласын дамыту бағдарламасын әзірлейді;
туристік қызмет мәселелері жөніндегі нормативтік құқықтық жобаларын әзірлеуге
өз құзыреті шегінде нормативтік құқықтық актілерді әзірлейді және
туристік рынокқа зерттеу жүргізеді, халықаралық туристік рынокта және
өз құзыреті шегінде туристік қызмет саласындағы халықаралық шарттарды
атқарушы органдардың, меншік нысандарына қарамастан туристік және басқа
туристік қызмет көрсету рыногында бәсекені дамытуға жәрдемдеседі, онда
стандарттау, метрология және сертификаттау жөніндегі уәкілетті органмен бірлесіп
Қазақстан Республикасының туристік қызмет саласындағы заңдары мен нормативтік
туристік қызмет субъектілеріне олардың қызметін ұйымдастыруға байланысты мәселелерде
туристік қызмет саласында халықты жұмыспен қамту шарасы ретінде
туризмді дамытудың аймақтық бағдарламаларын әзірлеп, орындайды;
жергілікті туристік ресурстарды қорғау жөніндегі шараларды әзірлеп, енгізеді;
әкімшілік-аумақтық бірліктердің туристік қызмет көрсету рыногына талдау жасайды;
әкімшілік-аумақтық бірліктердегі туризмнің дамуы туралы талдау жасап, қажетті
турагенттік, туроператорлық қызметті және туризм нұсқаушысының қызмет көрсетуін
туристік қызмет көрсетулерді және туризм объектілерін жарнамалайды, туристік
балалар мен жастар лагерьлерінің қызметіне жәрдем көрсетеді;
Туристік ақпарат орталығы өз қызметін уәкілетті орган бекіткен
1.3 Бәсекелестік жағдайындағы фирма стратегиясының түрлері
Бәсекелестік жағдайындағы фирма стратегиясының түрлері
сапасы, халықаралық туристік рынок жағдайында өндіруге, сатуға және
республиканың туристік әлеуетін арттыру;
тарихи-мәдени және табиғи-рекреациялық ресурстарды сақтау және ұтымды пайдалану;
халықтың барлық жіктерінің туристік ресурстарға қол жеткізуін қамтамасыз
тұрғындардың жұмыспен қамтылуын ынталандыру;
мемлекеттік және жеке құрылымдардың туризм саласындағы өзара бірлескен
шағын және орта кәсіпкерлікті дамыту;
әрбір адамның демалу және бос уақытын өткізуге деген
халықтар мен мемлекеттер арасындағы өзара түсіністік пен ынтымақтастықтың
әділеттілік пен егемендік, саяси, экономикалық және әлеуметтік жүйесіне
қоршаған ортаға және мәдени игіліктерге ұқыпты қарау;
әлеуметтік тепе-теңдік пен даму, жеке адам мен қоғамның
туризмді тұрақты дамыту;
туризм саласындағы мемлекеттік саясатты жандандыру;
туристік қызметті реттеу жүйесін жетілдіру;
туризм индустриясының құқықтық, ұйымдастырушылық және экономикалық негіздерін одан
туристік рынокты демпингке қарсы және мемлекеттік қолдаудың басқа
туристердің қауіпсіздігін қамтамасыз ету;
тартымды туристік объект ретінде Қазақстанның беделін қалыптастыру;
ақпараттық қамтамасыз ету жүйесін жетілдіру;
туризм саласындағы ғылыми зерттеулерді тереңдету;
туризм саласындағы қызмет көрсетудің статистикалық есебінің әдіснама-сын халықаралық
туристік объектілерді қайта жаңғырту мен салу үшін отандық
туристік қызметті стандарттау, сертификаттау мен лицензиялау негізінде туристерге
туризм саласындағы кадрларды даярлау мен олардың біліктілігін арттыру
туризм саласындағы халықаралық ынтымақтастықты дамыту;
қоршаған ортаны қорғау жөніндегі шараларды қамтамасыз ету, теріс
туризм саласындағы келеңсіз үрдістерден арылу.
2 ТАРАУ «РОБИНЗОН» ТУРИСТІК ФИРМАСЫНЫҢ ҚАЗІРГІ ДАМУ
2.1 Туристік фирманың жалпы сипаттама
Туризм құрамында қамтылған қызмет көрсетулерге, оларды беру
Ішкі туризм - туризмнің берілген
Халықаралық туризм - туризмді бір елдің
Айта кететін жағдай, неғұрлым жалпы категорияларға «туристерді
Сонымен қатар туризмнің статистикасын
Туристерді қабылдау атаулы аймаққа немесе
Формальды белгі бойынша барлығы да
Туристерді жіберу де маңызды категория
Сонымен қатар ішкі және сыртқы туризм
Туризм үйлесімді дамып жатқан дамыған
Алайда іс жүзінде барлық мемлекеттер (мемлекет экономикасы толығымен
Туризм мен туристік өнім адамзат
Туристік өнімнің негізгі көзі болып
Туристік қорлар – бұл туристердің қажеттіліктерін
Мұндай анқтама кезінде бірқатар мәселелер
1. Бұл ретте экскурсанттардың жағдайы қалай
2. Туристік қорладың функционалдық қызметі
3. Ал егер де туристік денистанцияға
4. Атаулы қорларға денистанциялардың жергілікті
Соңғыға қарап келесі қорытындыға
Сонымен қатар келесіні де мойындауға
Осыған орай қорлардың тәуелділігі мен туристер
туристік қорлар
материалдық және матеиалдық емес нысаналар;
туристік өнімді тұтынуға бағытталған туристік
Қолдағы бар қорлар туризм мақсатында
Туристік қызмет көрсетудің дәстүрлері, салттары,
Сонымен қатар тек қана білім
табиғи ресурстар;
туристік қызмет көрсету мен
кәсіпорынның ұйымдастырушылық-құқықтық құрылымы мен дайындалған
Өзінің құрылымы бойынша туристік өнім бірнеше деңгейлерді
қызмет көрсету, жұмыс немесе тауарлардың
өнімді өндірушілердің біртекті немес
туристік сала өнімі;
дестинация өнімі (бірнеше салалар мен
жоғарыға ұқсас мемлекет немесе аймақ өнімі.
Туристік өнім – бұл заңдыға
Туристік өнімге қатысты әр жеке
Туристік өнім оны құраушы
Туристік қызмет көрсетулер (яғни туризмді
Туристік қызметті тұтынумен қатар
Турда тұтынылатын тауарлар мен турдан тыс тұтынылатын
Атаулы құрамдас бөліктердің өзара
Туристік өнім турдың негізін
Сонымен, қарапайым өнім бір
Туристік өнімнің тұтынушысы ретінде туристер, экскурсанттар және
Тур – орналастыру, тасымалдау, туристерді тамақтандыру
Турды іске асырумен немесе
Сонымен қатар, кез келген
турға бару немесе бармау,
оны толығымен немесе бөлшектеп
турды құқықтың басқа субъектісіне
турды басқа субъектіге сату,
турды өзінің шешімі бойынша
турды ауыстыруға, кепілдікке беруге және т.б
2.2 Туристік фирманы ұйымдастыру және
Туризм – бұл негізгі қызмет
Сонымен қатар кез келген кәсіпорынды
Осы орайда келесі сызбаны
Сурет Туристерді тарту құралдары
Сонымен қатар турфирмалардың бір-бірімен әрекеттесу
әр турфирма ішіндегі кірме
әртүрлі туркәсіпорындарының бірін-бірі толықтырулары;
турқызмет кәсіпорындары мен туристік еоекшеліктер
Сонымен қатар тауар өнімділігі
Сонымен қатар турфирманың қызметінде
олар сұраныс жайлы нақты
тұтынушылардың талаптары жайлы неғұрлым тереңірек
нарықтың сегментациянысна қатысты сұраныстың
Атаулы қызмет атқарушылар түрлі қызмет
Олар тек қана джиынтық қызмет
Осыған орай келсесі сызбаны
2- Сурет туризмдегі дистрибьюция жүйесі
Сонымен қатар, айта кететін жағдай,
3-сурет Арнайы сұранысты анықтаушы факторлары
2.3. Туристік фирманың ұсынатын қызмет ассортиментінің
Халық шаруашылығының саласы ретінде туризм сұраным мен ұсыныстың
Халықаралық туристік рынок бүгінгі күні миллиардтаған айналымы және
ДТҰ-ның ұсынымдарын ескере отырып жүргізілген талдау мен қазіргі
Көрсетілген басымдықтарға сәйкес бірінші кезекте игерілетін мынадай аудандар
1. Іле (Алматы қ., Түрген с, Есік
2. Солтүстік Тянь-Шань (Кеген с, Нарынқол с,
3. Жаркент-Талдықорған (Жаркент қ., Кектал с, Басши с,
4. Балқаш (Балқаш көлі, Балқаш өңірі с).
5. Солтүстік Жоңғар (Достық, Алакөл көлінің маңы, Лепсі
6. Жамбыл (Тараз қ., Мерке с, Мойынқұм ауданы);
7. Түркістан (Түркістан қ., Тұрбат с, Отырар
8. Сайрам-Шымкент (Шымкент қ., Сайрам с, Арыс
9. Жоғары Бұқтырма (Қатон-Қарағай с, Беріл с,
10. Маңғыстау (Фетисово с, Ақтау қ., Ералиев-Құрық а.п.).
Бұдан басқа, басымдықты игеру объектілеріне жатқызуға болатын қазіргі
Орталық Азия аймағындағы туризмнің ерекшелігін ескеру қажет. Жібек
Сөйтіп, қазақстандық өнім тек қана кешенді орталық азия
1. Турөнімнің институционалдық элементтері үкіметаралық деңгейде келісілуі
2. Қазақстандық турөнім біздің аймақтағы көршілеріміздің турөнімдерінен (ең
Қазақстандық туристік өнімнің ерекше белгісі оның сипатының маусымдығы
Сонымен бірге, жоғарыда көрсетілген сегменттерге сәйкес инфрақұрылымның белгілі
Қазақстанның бизнес-туризм сегментінде белгілі бір болашағы бар. Бұл
Турөнімнің маңызды құрамының бірі көлік болып табылады. Туристерді
Республика аумағының кеңдігін ескере отырып, рыноктың көрсетілген сегменттерінің
Туристік жағынан дамыған көпшілік елдерде туризмнен түскен жалпы
Бұл ретте, әлемдегі демалыс түрлері мен туризм өндірісін
Мемлекеттік және жергілікті басқару органдары шағын бизнес кәсіпорындарына,
Әлеуметтік туризмді, оның ішінде өлкетану, спорттық, жеке, емдеу-сауықтыру,
Осы мәселелердің барлығын шешуде турөнімді қалыптастырудың институционалдық элементтерінің
"Қазақстан" деген фирмалық атауы бар турөнімді жылжыту, оның
Сонымен қатар жоғарыда көтерілген мәселеге
ICAO (Internftional Civil Aviation Organization) 1944 жылы
Халықаралық IATA ұйымы (The International Air
Бүгінгі күнде IATA 130-дан аса мемлекеттен
Соңғы мәліметтерге сәйкес азаматтық авиация
Атаулы ұйымдар БҰҰ және ДТҰ (ВТО –
Дүниежүзінде әуе көлігінің дамуының болжамы ICAO, IATA
Тасымалдаулардың жыл бойынша түрлері Жолаушылар/километрлер Өсудің
1982 1992 1993 2003 1982-1992 1993-2003
Халықаралық 496,5 979,4 1045,6 1960 7,0 6,5
Ішкі 640,3 973,2 925,2 1485 4,3 4,0
Барлығы 1136,8 1952,6 1970,8 3445 5,6 5,5
Евроаплық экономикалық қоғамдстық шеңберінде тасымалдауды
Европалық экономикалық қоғамдастық қызметінің
Ұшулардың либерализациясы авиакомпаниялар арасындағы бәсекеталастықтың өсуіне
Халықаралық тасымалдау – кем дегенде екі
Тұрақты бағыттар үшін ең басты
Халықаралық тұрақты бағыттарда ұшудыі ашылуы
Атаулы құжаттард келесі ережелер бекітілген:
атаулы тасымалдауларда пайдаланылатын жолдар;
көлік түрлері;
көлік құралдарына қойылатын экологиялық
келу мен шығудың рұқсаттық жүйесі;
салықтар мен жиналымдар;
шекаралық, тазалық және кедендік бақылау,
есеп берулер мен төлемдер;
келісімдерді бұзғаны үшін санкциялар.
Халықаралық тасымалдау келісімдерін қарапайымдандыру
ТМД елдері шеңберінде туристік тасымалдауды ұйымдастыру ТМД
1982 жылы 26 мамырда Дублин қаласында қабылданған жолаушыларды
Атаулы құжатты пайдаланудың жалпы
Ресейдің Көлік министрлігінің Европалық конференциясына енген кезінде
Атаулы көпжақты шешімдер бір күнтізбелі жыл мерзімінде
Халықаралық келісім-шарттарға сәйкес халықаралық бағыииардағы жылжымалы құрамға
экологиялық қауіпсіздік (шу деңгейі, газдардың улылығы, вибрациялар, зиянды
салмақ, көлем, кіндщікбойынша жүктеме бойынша халықаралық стандарттарға сәйкес
қауіпсіздік нормаларвна сәйкес келуі;
халықаралық тасымалдау белгісінің және мемлекеттің бөлу белгісінің бар
ыңғайылылыққа қойылатын талаптар және т.б.
Автомобиль көлігімен халықаралық тасымалдау кезінде
жол бойы мен аяққы жерге дейін
тұрақтар, жанармай станцияларын, демалыс, тамақтану, медициналық қызметтерді ұйымдастыру;
бағыт трассасында байланысты ұйымдастыру.
Көптеген европалық мемлекеттер жүргізуші куәлігін екіжақты мойындайды,
Халықаралық теңіз тасымалдаулары мемлекетаралық келісім-шарттар мен Афиндік
Халықаралық тасымалдау ретінде шығу орны
Сонымен қатар, келесі берілген жағдайларда Афиндік Ковенция
кеме атаулы Ковенцияға қосылған мемлекеттің кемесі болған
тасымалдау келісім-шарты атаулы Конвенцияның бір жағы болып
Келісім-шартқа сәйкес тасымалдаудың жөнелту
3 ТАРАУ ТУРИСТІК ФИРМАНЫҢ БӘСЕЛЕСТІК СТРАТЕГИЯСЫНЫҢ
3.1. Стратегиялық шешімдерді қабылдау әдістерін
Стратегиялық шешімдерді қабылдау әдістерін
Лицензия мынадай туристік қызмет түрлерінің әрқайсысына беріледі:
туроператорлық;
турагенттік;
экскурсиялық;
туризм нұсқаушысының қызмет көрсетуі.
Лицензия субъектіге немесе оның уәкілетті өкіліне сенімхат негізінде
Заңды тұлғаның атауы, орналасқан жері өзгерген жағдайда, ол
Лицензия "Лицензия туралы" Заңмен белгіленген мерзімге беріледі.
Лицензиардың басшысы не осыған уәкілетті адам лицензияға қол
Туроператорлық қызметті жүзеге асыруға лицензия алу үшін мынадай
белгіленген нысан бойынша өтініш;
лицензиялық алым төлегенін растайтын құжат;
жарғының нотариалды куәландырылған көшірмесі;
кеңсеге арналған меншікті немесе жалға алынған үй-жайы бар
меншікті немесе жалға алынған материалдық-техникалық базасы бар екендігін
білімі және жұмыс өтілі туралы қужаттардың көшірмелерін қоса
туристік қызмет көрсету шарты бойынша азаматтық-құқықтық жауапкершілікті сақтандыру
тасымалдаушымен шарттың көшірмесі;
туристік жолдаманың және турист жаднамасының көшірмесі;
экскурсиялық қызметке лицензиясы бар туристік ұйыммен шарттың көшірмесі
жарнамалық-ақпараттық материалдар (жөнсілтегіштер, бүктемелер, бейнематериалдар, парақшалар, журналдар, сызбалар
туристік бағыттардың тізілімі;
туристерге қызмет көрсету бағдарламасы;
"Қазақстан Республикасындағы туристік қызмет туралы" Заңның 17-бабының талаптарына
туристерге арналған келетін және баратын елі туралы ақпарат.
Турагенттік қызметті жүзеге асыруға лицензия алу үшін мынадай
белгіленген нысан бойынша өтініш;
лицензиялық алым төлегенін растайтын құжат;
жарғының нотариалды куәландырылған көшірмесі (заңды тұлғалар үшін);
кеңсеге арналған меншікті немесе жалға алынған үй-жайы бар
меншікті немесе жалға алынған материалдық-техникалық базасы бар екендіпн
білімі және жұмыс етілі туралы құжаттардың көшірмесін қоса
туристік қызмет көрсету шарты бойынша азаматтық-құқықтық жауапкершілікті сақтандыру
тасымалдаушымен шарттың көшірмесі;
туристік жолдаманың және турист жаднамасының көшірмесі;
жарнамалық-ақпараттық материалдар (женсілтегіштер, бүктемелер, бейнематериалдар, парақшалар, журналдар, сызбалар
"Қазақстан Республикасындағы туристік қызмет туралы" Заңның 17-ба-бының талаптарына
туристерге арналған келетін және баратын елі туралы ақпарат.
Экскурсиялық қызметті жүзеге асыруға лицензия алу үшін мынадай
белгіленген нысан бойынша өтініш;
лицензиялық алым телегенін растайтын құжат;
жарғының нотариалды куәландырылған көшірмесі (заңцы тұлғалар үшін);
кеңсеге арналған меншікті немесе жалға алынған үй-жайы бар
штаттағы немесе шарт негізінде тартылатын кәсіби даярланған адам-дар:
әзірленген бағыттар мен экскурсиялар тақырыптары;
туристерге қызмет көрсетуге арналған меншікті немесе жалға алынған
Туризм нұсқаушысының қызмет көрсетуін жүзеге асыруға лицензия алу
белгіленген нысан бойынша өтініш;
лицензиялық алым төлегенін растайтын құжат;
тиісті кәсіптік дайындығын, біліктілігін және туристік бағыттармен жүріп
әзірленген туристік бағыттардың карта-сызбалары және сипаттамалары;
денсаулығының психикалық жай-күйі туралы медициналық анықтама.
Өтінуші ұсынылған құжаттардың анықтығына Қазақстан Республикасының заңнамасымен белгіленген
Сонымен қатар стратегиялық шешімдерді қабылдау әдістерін
жарғыда туристік қызметті негізгі ретінде бекіту;
кеңсеге арналған меншікті немесе жалға алынған үй-жайы бар
туристік қызмет көрсету шарты бойынша азаматтық-құқықтық жауапкершілікті сақтандыру
туристік білімі немесе туризм саласында кемінде бір жыл
туристік бағыттардың тізілімі;
туристерге қызмет көрсету бағдарламалары;
меншікті немесе жалға алынған материалдық-техникалық базасы бар екендігін
туристік жарақтар;
көлік ұсынуға арналған қажетті материалдық-техникалық базасы бар ұйыммен
экскурсиялық қызметке лицензиясы бар туристік ұйыммен шарт немесе
тасымалдаушымен шарттар;
туристік жолдама, турист жаднамасы;
туристке арналған келетін және баратын елі туралы ақпарат;
жарнамалық-ақпараттық материалдар (жөнсілтегіштер, бүктемелер, бейнематериалдар, парақшалар, журналдар, сызбалар
Турагенттік қызметті лицензиялау кезінде өтінушіге қойылатын біліктілік талаптары
жарғыда туристік қызметті негізгі ретінде бекіту (заңды тұлғалар
кеңсеге арналған меншікті немесе жалға алынған үй-жайы бар
туристік қызмет көрсету шарты бойынша азаматтық-құқықтық жауапкершілікті сақтандыру
туристік білімі немесе туризм саласында кемінде бір жыл
меншікті немесе жалға алынған материалдық-техникалық базасы бар екендігін
туристік жарақтар;
көлікті ұсынуға арналған қажетті материалдық-техникалық базасы бар ұйыммен
тасымалдаушымен шарттар;
туристік жолдама, турист жаднамасы;
туристке арналған келетін және баратын елі туралы ақпарат;
жарнамалық-ақпараттық материалдар (жөнсілтегіштер, бүктемелер, бейнематериалдар, парақшалар, журналдар, сызбалар
Экскурсиялық қызметті лицензиялау кезінде өтінушіге қойылатын біліктілік талаптары
кеңсеге арналған меншікті немесе жалға алынған үй-жайы бар
штаттағы немесе шарт негізінде тартылатын кәсіби даярланған адам-дар:
әзірленген бағыттар мен экскурсиялар тақырыптары;
туристерге қызмет көрсету үшін меншікті немесе жалға алынған
Лицензия беруден мына жағдайларда бас тартылады, егер:
туроператорлық, турагенттік, экскурсиялық қызметтерді және туризм нұсқаушысының қызметін
лицензия алу үшін қажетті құжаттардың барлығы ұсынылмаса. Лицензиар
лицензиялық алым енгізілмесе;
өтінуші біліктілік талаптарына сай келмесе;
өтінушіге қатысты оның осы қызмет түрімен айналысуына тыйым
Турагенттік, туроператорлық, экскурсиялық қызметтерді және туризм нұсқаушысының қызметін
Лицензия өз күшін мына жағдайларда тоқтады:
лицензияның қайтарып алынуы;
азаматтың кәсіпкерлік қызметін тоқтатуы, заңды тұлғаның қайта ұйымдастырылуы
3.2. Бәсекелестік стратегияны іске асыруға бағытталған
Бәсекелестік стратегияны іске асыруға бағытталған ұйымдық құрылымды
Белгіленген стратегияны іске асыруға бағыталған құрылыды қалыптастыру
кәсіби жоғары немесе орта арнаулы туристік білімі бар
туризм саласында сәйкес кәсіби дайындығы немесе кемінде бір
Туристік кадрларды даярлау, олардың біліктілігін арттыру мен аттестаттау
Туристік кадрларды даярлаудың, олардың біліктілігін арттыру мен аттестаттаудың
туристік іс-шараларды мазмұнды еткізу үшін кәсіби білімдері мен
туризмді дамыту саласындағы жаңа жетістіктер бойынша білім алуда
туризм түрлерін дамытуда шетел тәжірибесін зерделеу, қорытындылау және
Туристік кадрлардың біліктілігін арттыру мақсаты - рыноктық экономиканың
Туристік кадрлар аттестаттаудан:
жұмыс берушінің шешімі бойынша;
тиісті нұсқаушы санатын немесе экскурсия жетекшісі санатын алу
қызметі туристік жорықтар мен экскурсиялардың қауіпсіздігін қамтамасыз етумен
Аттестаттау мынадай бірқатар жүйелі кезеңдерді қамтиды:
аттестаттауды өткізуге дайындық;
туризм саласындағы қолданыстағы заңнама бойынша тестілеу;
туризм мәселелері бойынша әңгімелесу;
туристік кадрларды аттестаттау жөніндегі комиссияның шешімін шығару.
Аттестаттау нәтижелері бойынша қоғамдық туристік кадрларға еңбек қызметінің
3.3 Туристік қызметтердің бәсекелестігін көтерудің ұйымдық-экономикалық механизмдері
Қазақстандағы туризмнің тарихи алғышарттары біздің д.д. үшінші мың-жылдықта
Қазақстан тәуелсіздік алғанға дейін туризм басқа да экономика
Қазақстанда туризм өндірісінің дамымай қалуының бір себебі экономика
Қазақстан тәуелсіздік алғаннан кейін туристік қызметті реттеу мен
Бүгінгі күні біздің мемлекетімізде туризмді дамыту “Туризм туралы”
Осы құжаттарды қабылдау туризмнің қазақстандық рыногын дамытуға оң
Туризм саласындағы халықаралық қатынастарды дамытуға жасалған қадамдардың бірі
Қазақстан Республикасының Статистика жөніндегі агенттігінің 1999 жылғы дерегі
Алматы, Шығыс Қазақстан, Қарағанды, Павлодар, Оңтүстік Қазақстан облыстарындағы,
Тұтастай алғанда, 1999 жылы барлық меншік нысандарындағы кәсіпорындар
Республика бюджетінен түсетін жалпы түсімдердегі туристік қызметтен түскен
Туристік ұйымдармен 1999 жылы барлығы 228,3 мың туристке
Қазақстандық туристердің неғұрлым көп баратын жерлері: Ресей, Қытай,
Туристік қызметке жасалған талдау көптеген турфирмалардың сыртқа шығу
Сонымен бір мезгілде, шоп-туризм, ең алдымен, еліміздің бюджетіне
Бүкіл өркениетті дүние негізгі туристер ағынын өздеріне тартуға
Көлік. Бүгінгі таңда Қазақстанның халықаралық авиажелілерінің Германияға, Үндістанға,
Негізгі темір жол тасымалдаушысы "Қазақстан теміржолы" республикалық мемлекеттік
Келешекте экологиялық жағынан-таза қоғамдық туристік көлікті дамытуға назар
Орналастыру құралы. Туристік бизнесті шектеуші елеулі факторлардың бірі
Соңғы бес жылда 605 қонақ үй жабылды, 1999
Талдау көрсеткеніндей, туристік сыныптағы қонақ үйлердің (2-3 жұлдызды
ҚОРЫТЫНДЫ
Жоғарыда айтылғғандардың барлығын қорыта келіп,
Ең алдымен туризмді дамытудың негізгі бағыттарын
Жерлері Ұлы Жібек жолының учаскесінде сан алуан тарихи
Қазақстанның тартымды туристік беделін құру тиісті кең ауқымды
Беделді көтерудің негізгі іс-шаралары Қазақстанның туристік фирмалары мен
Туризмдегі халықаралық ынтымақтастық ЮНЕСКО және ДТҰ-ның Ұлы Жібек
Елдің туристік беделін қалыптастыруда республика аймақтарында және шет
Шетелде Қазақстан туралы сапасы жоғары полиграфиялық және аудио-бейне
Туристік ағынды жөнелтуші елдердің туристік агенттіктері мен бұқаралық
Қолайлы туристік беделді құруға Қазақстанда халықаралық дәрежеде әртүрлі
Қазақстанның туристік беделін қалыптастыруда есепке алудың компьютерлендірген бірыңғай
Сондай-ақ, қонақжай республика беделін жасауға туристер жиі болатын
Елде халықаралық туризмді одан әрі дамытуды ынталандыру, мемлекеттің
Қауіпсіздік туризмді дамытуға, ең алдымен келушілер ағынын көбейтуге
Туристің қауіпсіздігі мемлекет саясатына, турфирмалар қабылдайтын шараларға, сондай-ақ
Тұтынушыға туристік сапар барысында қорғау мен қауіпсіздікті қамтамасыз
Мемлекеттік органдар, туристік ұйымдар мен халықаралық ұйымдар саяхатшылардың
Қызмет көрсетумен байланысты және табыстылығы едәуір дәрежеде осы
Қазіргі заманғы туризм индустриясын құру саланы дамыту проблемаларын,
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі
Агеева О.А. Туристические фирмы и гостиницы; бухучет и
Александрова А.Ю. Международный туризм: Учебник.-М.: Аспект-Пресс,2002-470с.
Алтынбаев Б.А., Смыкова М.Р. Экономика и организация туризма:
Балабанов И.Т., Балабанов А.И. Экономика туризма: Учеб. пособие.-
Багатов А.П. и др. Туристические формальности: Учеб. пособие
БиржаковМ.Б. Введение в туризм: СПб.: Герда, 1999.-192с.
БиржаковМ.Б. Введение в туризм: Учебник.-Изд.7-е, перераб. И доп.-
Бирюков Е.С. Развитие туризма в СССР и его
Борисов К.Г. Международный туризм и право: Учебно-метод. Пособие.-М.:
Браймер Р.А. Основы управления в индустрии гостеприимства /
Бургонова Г.Н., Каморджанова Н.А. Гостиничный и туристический бизнес:
Бургонова Г.Н., Каморджанова Н.А. Бухгалтерский учет и отчетность
Бургонова Г.Н., Каморджанова Н.А. Гостиничный и туристический бизнес:
Волошин Н.И. Правовое регулирование туристической деятельности: Учеб. пособие.-
Волков Ю.Ф. Технология гост. обслуж. Ростов-на-Дону. Феникс 2003г.
Рахимбекова Ж.С. Международный гостиничный бизнес: Учебное пособие. Алматы
1
6
Туристерді тарту құралдары
Жарнама
Сатуларды қолдау бойынша қызмет
Қоғаммен байланыс
Туристік қызметтерді өндірушілер
Көлік:
Ауа
Жерүсті
Теңіз
Тұру:
Отельдер
Мотельдер
Ресторандар және т.б.
Ерекшеліктер:
Музей,
парктер
Ескерткіштер және т.б.
Басқа да қызметтер:
Сауда
Банктер
Сақтандыру және т.б.
Турагенттер
Туроператорлар
Турклубтар, ассоциациялар
Сауда өкілдері мен брокерлер
Арнайы сұранысты анықтаушы факторлар
Турқызметке деген сұраныс пен мақсаттар
Ерекшеліктер
Ұсынлыған қызметтер мен мүмкіндіктер
Қолжетерлік
Пайда болатын имидж және ассоциациялар



Ұқсас жұмыстар

Туристік фирманың бәсекелестік стратегиясының даму жолдары
Бәсекелестік жағдайындағы фирма стратегиясының түрлері
Экономика саласы ретіндегі туризмнің мәні және ерекшеліктері
ТУРИЗМ САЛАСЫНДАҒЫ БИЗНЕСТІҢ ЖАЛПЫ ЖАҒДАЙЫ
Қазақстандағы туроператорлық фирмалардың қызметі жайлы
Қазақстан Республикасының туристік қызмет көрсету саласында шағын кәсіпкерліктің қызмет ету ерекшеліктері (Қазақстан Республикасы мәліметтері негізінде
Туризм саласындағы бәсекелестік және бәсекелестік стратегиясының негіздері
Мейрамханалық шаруашылық кәсіпорындарда қызмет көрсетудің халықаралық стандартарын еңгізуді ұйымдастыру
Туристік қызметті ұйымдастыру
Кластер және бәсекелестік