Мектеп педагогикасы



 ЖОСПАР
Кіріспе 2
Педагогиканың ғылымдық мәні. Оның ерекше білім
Тәрбие қажеттілігі мен педагогикалық теория
Педагогиканың арнайы ғылым саласына бөлініп шығуы
Педагогика пәні және оның зерттейтін негізгі
Педагогиканың әдіснамалық негіздері. Оның басқа ғылымдармен
Педагогикалық теориялардың әдіснамалық негіздері. 7
Педагогиканың басқа ғылымдармен байланысы. 8
Педагогикадағы зерттеу әдістері. 9
Педагогиканың бөлек ғылым салаларына жіктелуі. 12
Қорытынды 14
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі 15
Кіріспе
Қазақстан Республикасының тәуелсіздігіне орай елімізде жүріп
“Педагогика” пәні педагогикалық оқу орындары студенттерін
Педагогиканың ғылымдық мәні. Оның ерекше білім
Тәрбие қажеттілігі мен педагогикалық теория
Әрқандай ғылымды үйрену, әдетте, сол ғылымның
Бұл тұрғыдан көпке мәлім “Барша заттың
Педагогиканың ғылым ретінде пайда болып, дамуының
Адамзат білімінің педагогика саласы ең ежелгілерден,
Ал енді әрқандай қоғамдық құбылыс ретінде
Бірақ уақыт өте тәрбие саласындағы бұл
Өндірістік даму мен күрделену өріс алып,
Міне осыдан адамзат қоғамының белгілі кезеңінде,
Тәрбиенің дербес қоғамдық қызмет сипат ала
Педагогиканың арнайы ғылым саласына бөлініп шығуы
Тәрбие теориясының қарқынды дамуына қарамастан, ХҮІІ
Педагогика ерекше ғылым ретінде философиялық білімдер
Коменский ізімен батыс еуропалық педагогика тарихында
Джон Локк өзінің “Тәрбие жөніндегі ойлар”
М.Г.Песталоцци педагогикада алғашқылардың бірі болып тәрбие
Педагогикалық идеялары кейбір мәселелерде дағдарысты кері
Өзінің педагогикалық теориясын прогрестік-демократиялық бағытта дамытқандардың
ХVІІІ ғ. Германияда алғашқы рет мұғалімдерді
Сонымен, ХVІІ ғ. мен ХІХ ғасырдың
Ұлттық педагогикалық теориямыз бен тәрбие мәселелері
Аталған дәуірде мұншама көрнекті педагогтардың қоғамдық
Педагогика пәні және оның зерттейтін негізгі
Педагогиканың шұғылданатын заты жеке адамның дамуы
Педагогиканың келтірілген анықтамасы зерттеушілерді ғана емес,
Мысалы, көп уақытқа дейін жеке тұлға
Сонымен, педагогика тәрбие теориясы мен әдістемесін
а) жеке адамның арнайы ұйымдастырылған тәрбие
б) тәрбиенің мақсатын анықтау;
в) тәрбиенің мазмұнын белгілеу;
г) тәрбие тәсілдерін зерттеу.
Педагогиканың әдіснамалық негіздері. Оның басқа ғылымдармен
Педагогикалық теориялардың әдіснамалық негіздері.
Педагогикалық теория дамуының ежелден-ақ маңызды жағдаяты
Педагогикалық теорияның бұдан былайғы да өріс
Көп әдіснамалық алғышарттардың ішінде аса маңыздыларының
Материалистік педагогика өткен дәуірдегі қоғамда көрініс
Материалистік тәрбие теориясының шешімі үшін ең
Материалистие философия мен педагогика қоғамдағы әлеуметтік
Біздің ойымызша, адам тәрбиесінің күнделікті практикасында
Педагогиканың басқа ғылымдармен байланысы.
Педагогиканың дамуында оның басқа ғылымдармен байланысы
Сонымен, адам жөніндегі басқа ғылымдардың идеялары
Педагогиканың басқа ғылымдармен байланысының екінші тарапы
Педагогиканың басқа ғылымдармен байланысы жөнінде айта
Педагогикадағы зерттеу әдістері
Педагогика ғылымы дамуының маңызды факторы, оның
ХІХ ғ. оқыту және тәрбие теориясының
Қазіргі кезеңде педагогикалық зерттеулер әртүрлі әдістердің
Педагогикалық бақылау әдісі. Бұл әдіс педагогикалық
Әңгімелесу әдісі. Бұл әдіс те ғалым-тәрбиеші
Мектептік құжаттар мен оқушылардың шығармашылық өнімдерін
Педагогикалық эксперимент. Бұл арнайы ұйымдастырылып,
Жетілген білім деңгейін анықтау эксперменті –
Егер зерттеуші бұл проблеманың мектеп ісінде
Бұл проблема жөнінде зерттеу барысының келесі
Озат педагогикалық тәжірибені үйрену және жинақтау.
Педагогикадағы әлеуметтік зерттеу әдістері. Жоғарыда қарастырылған
Педагогикадағы әдістер тізбегі аталғандармен шектелмейді. Олардың
Өкінішке орай, Сталиндік жеке басқа табыну
Қазіргі кезеңде, егеменді ел - Қазақстан
Педагогиканың бөлек ғылым салаларына жіктелуі
Қандай ғылым болмасын, дами отырып, өз
Жалпы педагогика (тәрбие мен білім беру
Сәбилер мен мектеп алды педагогикасы.
Мектеп педагогикасы.
Сурдотифло және олигофренопедагогика (саңырау, зағип және
Жеке пән әдістері.
Педагогика тарихы.
Жаңадан қалыптасып жатқан педагогика салалары да
Қорытынды
Педагогиканың дамуы мен оның мән-мағынасына зер
К.Д.Ушинскийдің пікірінше, педагогиканың басқа ғылымдарға ұқсамайтын
Адам қызметінің әртүрлі саласында теорияның маңыздылығын
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі
Қоянбаев Ж.Б. Қоянбаев Р.М. Педагогика. Алматы,
Жұмабаева М. Педагогика. Алматы, 1993.
М.М.Мұқанов. Жас және педагогикалық психология. Алматы,1982.
Подласый И.П. Педагогика. Москва, 1996.
Педагогикалық ізденіс. Алматы, 1990.
Жарықбаев Қ. Ұлттық тәлім-тәрбие хақында.Б.М. 1989.№10.
Я.А. Коменский «Ұлы дидактика» Алматы, 1993.
Ы. Алтынсарин, Таңдамалы педагогикалық мұралары, Алматы,
Р.М. Қоянбаев Қысқаша педагогикалық сөздік, Алматы,
Е. Сағындықұлы Педагогика, Алматы 1999.
1





Ұқсас жұмыстар

МЕКТЕП ПЕДАГОГИКАСЫ
Мектепте халық педагогикасы құндылықтары негізінде оқушыларды патриотизмге тәрбиелеу үрдісі
Педагогика ғылымының құрылымы
Педагогика тарихы курсының мазмұны
Жоғары мектеп педагогикасы
Халық педагогикасы негізінде балалар үйіндегі тәрбиеленушілердің тұлғасын қалыптастыру
Педагогика ғылымының салалары мен міндеттері
Педагогика ғылымының дамуы мен міндеттері
Балалар үйіндегі тәрбиеленушілердің тұлғасын қалыптастыру шарттары
Советтік педагогиканың қалыптасуы