Білім берудегі білімдік-бағдарлық тұрғының мәні:
1) Көпмәдени тұлғаны
дамыту, тәрбиелеу, қалыптастыру.
2) Білім мазмұнын білім, білік,
дағдының жиынтығы ретінде қарастыратын
мектептің білім берушілік қызметінің мәнін
жүзеге асыру.
3) Тұлғаны жалпыадамзаттық
құндылықтар негізінде тәрбиелеу.
4) Тұлғаның өзін-өзі
бағалауы, өзін-өзі дамытуы, өзі-өзі
жігерлендіруі, өзін іс жүзінде көрсетуі, өздігінен
білімін жетілдіруі, өзін-өзі ынталандыруы, өзіне-өзі
қызмет етуі.
5) Оқу орнының
оқу-тәрбие процесіне жаңа компьютерлік технологияны ендіру.