Білім берудегі білімдік-бағдарлық тұрғының мәні:


1)  Көпмәдени тұлғаны дамыту, тәрбиелеу, қалыптастыру.

2) Білім мазмұнын білім, білік, дағдының жиынтығы ретінде қарастыратын мектептің білім берушілік қызметінің мәнін жүзеге асыру.

3)  Тұлғаны жалпыадамзаттық құндылықтар негізінде тәрбиелеу.

4)  Тұлғаның өзін-өзі бағалауы, өзін-өзі дамытуы, өзі-өзі жігерлендіруі, өзін іс жүзінде көрсетуі, өздігінен білімін жетілдіруі, өзін-өзі ынталандыруы, өзіне-өзі қызмет етуі.

5)  Оқу орнының оқу-тәрбие процесіне жаңа компьютерлік технологияны ендіру.