Педагогикалыќ ќарым-ќатынастыњ демократиялыќ стилі:


1) Балаларды оќыту мен тєрбиелеудіњ авторлыќ ‰лгісін ќ±ру.

2) Педагог барлыќ су-рактарды жеке µзі шешеді, оќушыныњ ынтасы теріс
баѓаланады жєне жоќќа шыѓарылады.  

3) ¤зініњ ќызметтік міндеттерін формалды орындау, оќушылардыњ
проблемаларына ќызыќпау жэне немќ±райдылыќ, селќостыќ.

4) М±ѓалімніњ оќушылардыњ жеке жєне жас ерекшеліктерін жеткіліксіз .
білуі.

5) Педагог оќушыныњ субьектілі рµлін кµтеруге баѓдарланѓан, педагог пен окушыныњ µзара байланыста болуы.