Педагогикалыќ ќарым-ќатынастыњ демократиялыќ стилі:
1) Балаларды оќыту мен тєрбиелеудіњ авторлыќ ‰лгісін ќ±ру.
2) Педагог барлыќ су-рактарды жеке µзі шешеді, оќушыныњ ынтасы теріс
баѓаланады жєне жоќќа шыѓарылады.
3) ¤зініњ ќызметтік міндеттерін формалды орындау, оќушылардыњ
проблемаларына ќызыќпау жэне немќ±райдылыќ, селќостыќ.
4) М±ѓалімніњ оќушылардыњ жеке жєне жас ерекшеліктерін жеткіліксіз .
білуі.
5) Педагог оќушыныњ субьектілі рµлін кµтеруге баѓдарланѓан, педагог пен окушыныњ µзара байланыста болуы.