Педагог профессиограммасының төмендегідей құрылымын ұсынған: нақты адресі (қандай мамандыққа құрылғандығы); педагогикалық іс-әрекеттің негізгі түрлерін сипаттау (оқыту, білім беру, тәрбиелеу және т.б.);  педагогтың білім, іскерлік, дағды аумағы (көлемі); психофизиологиялық талаптар және процеске қарама-қайшылықтар; кәсіби зияндылық;  біліктілігін көтеру мүмкіндігі; педагогикалық еңбектің моральдық стимулдар тізбегі; Мамандықтар бойынша дайындайтын оқу орындары.


1) О.А.Абдуллина

2) В.А.Сластенин

3) М.И.Дьяченко

4) Л.Ф.Спирин

5) Ю.С.Алферов және Е.Г.Осовский