Педагог профессиограммасының төмендегідей құрылымын ұсынған: нақты адресі (қандай мамандыққа құрылғандығы); педагогикалық іс-әрекеттің негізгі түрлерін сипаттау (оқыту, білім беру, тәрбиелеу және т.б.); педагогтың білім, іскерлік, дағды аумағы (көлемі); психофизиологиялық талаптар және процеске қарама-қайшылықтар; кәсіби зияндылық; біліктілігін көтеру мүмкіндігі; педагогикалық еңбектің моральдық стимулдар тізбегі; Мамандықтар бойынша дайындайтын оқу орындары.
1) О.А.Абдуллина
2) В.А.Сластенин
3) М.И.Дьяченко
4) Л.Ф.Спирин
5) Ю.С.Алферов және Е.Г.Осовский