Жаңа материалды игеру сабағының құрылымы:
1) Оқушылардың танымдық процесінің заңдылықтарына сәйкес материалды алғашқы рет енгізу; Оқушыларды есте сақтауға тиіс материалдарға бағыттау, Есте сақтау мотиві мен ұзақ уақыт есте сақтау
2) Оқытушының басшылығымен тура қайталау, шағын қорытында арқылы алғашқы есте сақтау;
3) Есте сақтау нәтижелерін бақылау; Талапқа сәйкес материалды жүйелі пысықтау; Іштей қайталау, алған білімді жаңа дағды қалыптастыруда қолдану
4) Тірек материалын оқушылардың білімін тексеруде және қолданылған нәтижелерді бағалауда ретті қолдану
5) Барлығы дұрыс