Зерттеушілер (мамандар тобы) мен олардың «ұстаным» термин түсінігі арасындағы сәйкестікті орнатыңыз   мұғалімдер                           


1)   тұлғаның басымды құндылықтарын

2)  мұғалімнің білімділігінен гөрі, ұстанымға   негізделген ой-тоқтамдарының ықпалы күштірек деп    сендіреді, оқыту үдерісінде қалыптасқан көзқарастар  мұғалімнің сыныптағы барлық іс-әрекеттеріне әсер етеді қалған  пікірлер анағұрлым күштірек ықпал етеді.

3)    әрекетке өзіндік бейімділігі

4)   мұғалімнің жаңашыл идеяларды қабылдау қабілетін    шектеуі мүмкін. Осыған байланысты егер де дайын  білім беретін «дәстүрлі» стильмен оқытатын  мұғалімдер сын тұрғысынан ойлау қабілеттері дамыған    оқушыларды қалыптастырғандары келсе, өздерінің сын    тұрғысынан ойлау қабілеттерін дамыта отырып,   жаңашыл идеяларға көңіл көкжиегін ашулары керек. 

5) мұғалімнің сыныптағы іс-әрекеттеріне әдістемелік    құралдар немесе оқулықтардан гөрі, пәннің қалай  оқытылуы керектігі жөнінде әбден қалыптасып қалған пікірлер анағұрлым күштірек ықпал етеді.