. Александер тәжірибеден зерттелген диалогтың бес үлгісін анықтады Механикалық есте сақтау


1) (үнемі қайталап отыру арқылы фактілерді, ойларды және күнделікті іс-әрекеттерді жаттау)

2) (тестілеу үшін дайындалған сұрақтар арқылы немесе бұрын өткендерді еске түсіруге ынталандырушы үшін сұрақта берілген сілтемелерге сүйене отырып, жауапты ойлауға жол сілтеу арқылы жинақталған  білім мен ойларды толықтыру.

3) ( оқушыға не істеу керектігін түсіндіру  немесе ақпаратты жеткізу , сонымен бірге фактілерді , қағидаттар мен рәсімдерді түсіндіру )

4) Ақпараттарды тарату және шешу мақсатында ой бөлісу.

5) Қателіктер мен тәуекелдерді азайта отырып, таңдауды қысқартуға және түсініктер мен қағидаттарды «жеткізуді»  тездетуге  ықпал ететін сауалнама  мен талқылаудың жиынтығы арқылы өзара түсіністікке қол жеткізу.