Тәжірибелік сабақтың мақсаты: XIX ғасырдағы бала тәрбиесінің тәрбиелік мәні. Махамбет жырларының халықтық негізі. Ақын поэзиясындағы реалистік сипаттар. Махамбет жырлары ерліктің, өрліктің гимні, қайсарлықтың символы. Махамбет қазақ халқының кегі мен ызасына, намысы мен жігерінен жаралған наркескен рухани қару.
Тәжірибелік сабақтың жоспары
1.Ақынның өмірі.
2.Шығармаларына шолу жасау.
Пайдаланған әдебиеттер
1. Ш.Ахметов, Қазақ совет балалар әдебиеті, Алматы, 1976ж
2. Ә.Қоңыратбаев, Қазақ әдебиетінің тарихы, Алматы,1994ж
3. С.О.Садырбаев Қазақ халық ауыз әдебиеті,хрестоматия, Алматы,1992ж
№2 Тәжірибелік сабақ.
Абайдың тәрбие мәселесіне байланысты педагогикалық көзқарастары.
Тәжірибелік сабақтың мақсаты:
Қазақ балалар әдебиеті тарихында Абай Құнанбайұлының орны. Абайдың балаларға лайықты өлеңдері. Абай қарасөздерінде халық ағарту мәселелерін көтеруі.
Тәжірибелік сабақтың жоспары.
1.Абайдың ақындық әлемі.
2.Қарасөздерінің бала тәрбиесіндегі орны.
Пайдаланған әдебиеттер
1. А.Құнанбаев, 2 томдық өлеңдері мен аудармалары, А,2002ж
2.Абай тағлымы, А, 1986ж
3.Абай өлеңдері, А, 1996ж
4. Ш.Ахметов, Қазақ совет балалар әдебиеті, Алматы, 1976ж
№3 Тәжірибелік сабақ.
А.Байтұрсыновтың қазақ балалар әдебиетіне қосқан үлесі. М.Дулатовтың балаларға арналған шығармаларындағы әлеуметтік тақырып.
Тәжірибелік сабақтың мақсаты:
«Қырық мысал», «Маса» жинақтарының әлеуметтік санаға әсері. «Тіл құралы», «Әдебиет танытқыш» еңбектерінің қазақ тілі білімінің, әдебиеттану ғылымының егізін салуға қосқан үлесі. М.Дулатовтың шығармаларындағы әлеуметтік тақырып мәселесі. Ақын шығармаларына шолу.
Тәжірибелік сабақтың жоспары
1.Ахметтің шығармашылығы.
2.М.Дулатовтың шығармаларындағы бала тәрбиесі.
Пайдаланған әдебиеттер
1. Ш.Ахметов, Қазақ совет балалар әдебиеті, Алматы, 1976ж
2. Қазақ әдебиетінің тарихы,3том, Алматы,1997ж
3. Ш.Ахметов, Қазақ совет балалар әдебиеті, хрестрматия Алматы, 1974ж
№4 Тәжірибелік сабақ.
Қазақ кеңес балалар әдебиеті. С.Сейфуллиннің «Бандыны қуған Хамит» әңгімесінің идеясы, тәрбиелік мәні.
Тәжірибелік сабақтың мақсаты:
Кеңес халықтарының ерлік істерінің балалар әдебиетіндегі көрінісі. Ұлы Отан соғысы жылдарындағы балалар әдебиетінің жаңашылдығы. Негізіг тақырып, идея бірлігі,ұлттық рух көрінісі.
Тәжірибелік сабақтың жоспары.
1. Балалар әдебиетіне қосқан үлесі.
2. Шығармаларының көркемдік бейнесі.
Пайдаланған әдебиеттер
1.Ш.Ахметов, Қазақ совет балалар әдебиеті, Алматы, 1976ж
2.Қазақ әдебиетінің тарихы,3том, Алматы,1997ж
3.Ш.Ахметов, Қазақ совет балалар әдебиеті, хрестрматия Алматы, 1974ж
№5 Тәжірибелік сабақ.
Ұлы Отан соғысы жылдарындағы балалар әдебиеті.
Тәжірибелік сабақтың мақсаты:
Кеңес халықтарының ерлік істерінің балалар әдебиетіндегі көрінісі. Ұлы Отан соғысы жылдарындағы балалар әдебиетінің жаңашылдығы. Негізігі тақырып, идея бірлігі,ұлттық рух көрінісі.
Тәжірибелік сабақтың жоспары
1.Соғыс жылдарында туған балалар әдебиетінде жазылған шығармалар.
2.Жаңа бағыт, ізденістер арнасы.
Пайдаланған әдебиеттер
1.Ш.Ахметов, Қазақ совет балалар әдебиеті, Алматы, 1976ж
2.Қазақ әдебиетінің тарихы,3том, Алматы,1997ж
3.Ш.Ахметов, Қазақ совет балалар әдебиеті, хрестрматия Алматы, 1974ж
4. С.Қирабаев, Мектеп және қазақ әдебиеті, А,1979ж
№6 Тәжірибелік сабақ.
Қазіргі балалар поэзиясы
Тәжірибелік сабақтың мақсаты:
Қазіргі балалар поэзиясының қоғамда алатын орны. Қазіргі балалар әдебиетінің танымдық жағы.
Тәжірибелік сабақтың жоспары
1.Шығармашылық ізденістер.
2.Жазушылардың туындыларын талдау.
Пайдаланған әдебиеттер
1.Ш.Ахметов, Қазақ совет балалар әдебиеті, Алматы, 1976ж
2.Қазақ әдебиетінің тарихы,3том, Алматы,1997ж
3.Ш.Ахметов, Қазақ совет балалар әдебиеті, хрестрматия Алматы, 1974ж
№7 Тәжірибелік сабақ.
Қ.Мырза Әли шығармаларының идеялық-тақырыптық негізі.
Тәжірибелік сабақтың мақсаты:
Ақын шығармаларын талдау. Қ.Мырза Әли шығармаларының эстетикалық табиғаты. Балаларға арналған өлеңдерінің тақырыптық кеңдігі, ұрпақ тәрбиесінде алатын орны.
Тәжірибелік сабақтың жоспары
1.Шығармашылық бағыты.
2. шығармаларындағы тақырып кеңдігі.
Пайдаланған әдебиеттер
1.Ш.Ахметов, Қазақ совет балалар әдебиеті, Алматы, 1976ж
2. 20. Қ.Мырзалиев, Қазақ балалар кітапханасы, А, 1984ж
3.Ш.Ахметов, Қазақ совет балалар әдебиеті, хрестрматия Алматы, 1974ж
4. С.Қирабаев, Мектеп және қазақ әдебиеті, А,1979ж
№8 Тәжірибелік сабақ.
Б.Соқпақбаев балалар тақырыбындағы шығармашылығының жаңашылдығы, көркемдік шеберлігі.
Тәжірибелік сабақтың мақсаты:
Ақынның өмірі мен шығармаларын жете меңгеру. Туындыларын талдау. Балалар тақырыбындағы шығармаларын келер ұрпақ тәрбиесіне насихаттау.
Тәжірибелік сабақтың жоспары
1.Өмірі мен шығармашылық әлемі.
2.Балалар әдебиетіне қосқан үлесі.
Пайдаланған әдебиеттер
1.Ш.Ахметов, Қазақ совет балалар әдебиеті, Алматы, 1976ж
2.Қазақ әдебиетінің тарихы,3том, Алматы,1997ж
3.Ш.Ахметов, Қазақ совет балалар әдебиеті, хрестрматия Алматы, 1974ж
№9 Тәжірибелік сабақ.
М.Мақатаев шығармаларының бала тәрбиесіндегі маңызы.
Тәжірибелік сабақтың мақсаты:
М.Мақатаев шығармаларының бала тәрбиесіндегі тәрбиелік мәні. Ақын шығармаларын талдау. М.Мақатаев өлеңдерінің эстетикалық табиғаты.
Тәжірибелік сабақтың жоспары
1.Ақын өлеңдеріндегі тәрбиелік рух.
2.Шығармашылық қуаты.
Пайдаланған әдебиеттер
1.Ш.Ахметов, Қазақ совет балалар әдебиеті, Алматы, 1976ж
2.Қазақ әдебиетінің тарихы,3том, Алматы,1997ж
3. М.Мақатаев Шығармалары I, II том. А., Жалын,2006
4. М.Мақатаев «Өлеңдер мен поэмалар» А., Жазушы, 1993
5. М.Мақатаев «Соғады жүрек» А.,Жазушы,1982
№10 Тәжірибелік сабақ.
Қ.Баянбаевтың прозалық туындыларының танымдық мәні.
Тәжірибелік сабақтың мақсаты:
Студенттерге ақынның шығармаларын терең оқыта отырып, балалар әдебиетіне қосқан үлесін жете меңгерту. Туындыларына талдау жасау. Ақын ілімін келер ұрпаққа жеткізу.
Тәжірибелік сабақтың жоспары
1.Ақын өлеңдеріндегі тәрбиелік рух.
2.Балалар әдебиетіндегі орны.
Пайдаланған әдебиеттер
1.Ш.Ахметов, Қазақ совет балалар әдебиеті, Алматы, 1976ж
2.Қазақ әдебиетінің тарихы,3том, Алматы,1997ж
3.Ш.Ахметов, Қазақ совет балалар әдебиеті, хрестрматия Алматы, 1974ж
4. Қ.Баянбаев, Қазақ балалар кітапханасы. Алматы,1991ж
№11Тәжірибелік сабақ.
Қ.Мырза Әли шығармаларының идеялық-тақырыптық негізі.
Тәжірибелік сабақтың мақсаты:
Ақын шығармаларын талдау. Қ.Мырза Әли шығармаларының эстетикалық табиғаты. Ақынның балаларға қалдырған туындыларын асқақтата түсу.
Тәжірибелік сабақтың жоспары
1.Шығармашылық бағыты.
2. шығармаларындағы тақырып кеңдігі.
Пайдаланған әдебиеттер
1.Ш.Ахметов, Қазақ совет балалар әдебиеті, Алматы, 1976ж
2. 20. Қ.Мырзалиев, Қазақ балалар кітапханасы, А, 1984ж
3.Ш.Ахметов, Қазақ совет балалар әдебиеті, хрестрматия Алматы, 1974ж
4. С.Қирабаев, Мектеп және қазақ әдебиеті, А,1979ж
№12 Тәжірибелік сабақ.
Ө.Тұрманжанов поэзиясындағы еңбекке баулу идеясы.
Тәжірибелік сабақтың мақсаты:
Ө.Тұрманжанов өмірімен танысу. Ө.Тұрманжанов өлеңдерінің тәрбиелік мәні. Ақын шығармаларының жаңашылдық бағыты.
Тәжірибелік сабақтың жоспары
1.Өмірі мен шығармашылық әлемі.
2.Балалар әдебиетіне қосқан үлесі.
Ө.Тұрманжанов поэзиясындағы еңбекке баулу идеясы.
№13 Тәжірибелік сабақ.
Қазіргі балалар драматургиясы. Балалар драматургиясындағы ұлттық рең, дәстүр мен жаңашылдық, стиль ерекшелігі.
Тәжірибелік сабақтың мақсаты:
Жалпы қазақ драматургиясының тууы, дамуы және қалыптасуы дегенде, қазақ балалар драматургиясының өзіндік даму жолын, ерекшелігін сараптау қажеттілігі туады. Ұлттық әдебиетіміздің рухани уызы ауыз әдебиеті балалар драматургиясының да бастау көзі екенін оқып үйрену.
Тәжірибелік сабақтың жоспары
1.Драматургияның пйда болуы.
2. Драматургия бағытындағы ізденіс.
Пайдаланған әдебиеттер:
1. А.Ақтанова «Қазіргі қазақ балалар драматургиясы »
Семей «Үш биік» 2008ж
2. Гоький М. «Әдебиет туралы».Алматы, Жазушы 1984 ж.,421 б.
3. Нұрғалиев Р. «Арқау» Т-1, Алматы,1991 ж.517 б.
4 М.Әуезов . «Жиырма томдық шығармалар жинағы» Т.17
Алматы, Жазушы,1985.-347 б.
5.Тәжібаев Ә. «Қазақ драматургиясының қалыптасуы мен дамуы».
Алматы, 1971ж.,415 б.
6. Базарбаев М. «Замана туралы әдебиет». Алматы,1997-501 б
7 .М.Әуезов. « Уақыт және әдебиет».. Алматы ,1962 ж.428 б.
№14 Тәжірибелік сабақ.
Е.Елубаев драмалық туындыларындағы тартыс.
Тәжірибелік сабақтың мақсаты:
Ақынның драмалық туындыларын оқи отырып, балалар әдебиетіне қосқан үлесін келер ұрпақ еншісіне жеткізу. Шығармаларының эстетикалық табиғатын меңгеру.
Тәжірибелік сабақтың жоспары
1.Шығармашылық ізденістер.
2.Жазушылардың туындыларын талдау.
Пайдаланған әдебиеттер
1.Ш.Ахметов, Қазақ совет балалар әдебиеті, Алматы, 1976ж
2.Қазақ әдебиетінің тарихы,3том, Алматы,1997ж
3.Ш.Ахметов, Қазақ совет балалар әдебиеті, хрестрматия Алматы, 1974ж
№15 Тәжірибелік сабақ.
Қазіргі балалар әцдебиеті. Ізденіс арналары.
Тәжірибелік сабақтың мақсаты:
Қазіргі балалар әдебиеті тақырыбында қалам тартып жүрген ақын жазушылардың шығармаларын алдыңғы аға ұрпақпен сабақтастыра отырып оқу.
Тәжірибелік сабақтың жоспары
1.Жаңа замандағы бала тәрбиесі.
2.Қазіргі балалар әдебиеті туындылары.
Пайдаланған әдебиеттер
1.Ш.Ахметов, Қазақ совет балалар әдебиеті, Алматы, 1976ж
2.Қазақ әдебиетінің тарихы,3том, Алматы,1997ж
3.Ш.Ахметов, Қазақ совет балалар әдебиеті, хрестрматия Алматы, 1974ж
Студкнттің оқытушының басшылығымен орындайтын жұмыс шеңберіндегі тапсырмалар. (СОБӨЖ)
№1 Тәжірибелік сабақ. XIX ғасырдағы қазақ балалр әдебиеті. Махамбет Өтемісұлы жырларының халықтық негізі.
Тәжірибелік сабақтың мақсаты: XIX ғасырдағы бала тәрбиесінің тәрбиелік мәні. Махамбет жырларының халықтық негізі. Ақын поэзиясындағы реалистік сипаттар.
№2 Тәжірибелік сабақ.
Абайдың тәрбие мәселесіне байланысты педагогикалық көзқарастары.
Тәжірибелік сабақтың мақсаты:
Қазақ балалар әдебиеті тарихында Абай Құнанбайұлының орны. Абайдың балаларға лайықты өлеңдері. Абай қарасөздерінде халық ағарту мәселелерін көтеруі.
№3 Тәжірибелік сабақ.
А.Байтұрсыновтың қазақ балалар әдебиетіне қосқан үлесі. М.Дулатовтың балаларға арналған шығармаларындағы әлеуметтік тақырып.
Тәжірибелік сабақтың мақсаты:
«Қырық мысал», «Маса» жинақтарының әлеуметтік санаға әсері. «Тіл құралы», «Әдебиет танытқыш» еңбектерінің қазақ тілі білімінің, әдебиеттану ғылымының егізін салуға қосқан үлесі. М.Дулатовтың шығармаларындағы әлеуметтік тақырып мәселесі. Ақын шығармаларына шолу.
№4 Тәжірибелік сабақ.
Қазақ кеңес балалар әдебиеті. С.Сейфуллиннің «Бандыны қуған Хамит» әңгімесінің идеясы, тәрбиелік мәні.
Тәжірибелік сабақтың мақсаты:
Кеңес халықтарының ерлік істерінің балалар әдебиетіндегі көрінісі. Ұлы Отан соғысы жылдарындағы балалар әдебиетінің жаңашылдығы. Негізіг тақырып, идея бірлігі,ұлттық рух көрінісі.
№5 Тәжірибелік сабақ.
Ұлы Отан соғысы жылдарындағы балалар әдебиеті.
Тәжірибелік сабақтың мақсаты:
Кеңес халықтарының ерлік істерінің балалар әдебиетіндегі көрінісі. Ұлы Отан соғысы жылдарындағы балалар әдебиетінің жаңашылдығы. Негізігі тақырып, идея бірлігі,ұлттық рух көрінісі.
№6 Тәжірибелік сабақ.
Қазіргі балалар поэзиясы
Тәжірибелік сабақтың мақсаты:
Қазіргі балалар поэзиясының қоғамда алатын орны. Қазіргі балалар әдебиетінің танымдық жағы.
№7 Тәжірибелік сабақ.
Қ.Мырза Әли шығармаларының идеялық-тақырыптық негізі.
Тәжірибелік сабақтың мақсаты:
Ақын шығармаларын талдау. Қ.Мырза Әли шығармаларының эстетикалық табиғаты.
№8 Тәжірибелік сабақ.
Б.Соқпақбаев балалар тақырыбындағы шығармашылығының жаңашылдығы, көркемдік шеберлігі.
Тәжірибелік сабақтың мақсаты:
Ақынның өмірі мен шығармаларын жете меңгеру. Туындыларын талдау. Балалар тақырыбындағы шығармаларын келер ұрпақ тәрбиесіне насихаттау.
№9 Тәжірибелік сабақ.
М.Мақатаев шығармаларының бала тәрбиесіндегі маңызы.
Тәжірибелік сабақтың мақсаты:
М.Мақатаев шығармаларының бала тәрбиесіндегі тәрбиелік мәні. Ақын шығармаларын талдау. М.Мақатаев өлеңдерінің эстетикалық табиғаты.
№10 Тәжірибелік сабақ.
Қ.Баянбаевтың прозалық туындыларының танымдық мәні.
Тәжірибелік сабақтың мақсаты:
Студенттерге ақынның шығармаларын терең оқыта отырып, балалар әдебиетіне қосқан үлесін жете меңгерту. Туындыларына талдау жасау. Ақын ілімін келер ұрпаққа жеткізу.
№11Тәжірибелік сабақ.
Қ.Мырза Әли шығармаларының идеялық-тақырыптық негізі.
Тәжірибелік сабақтың мақсаты:
Ақын шығармаларын талдау. Қ.Мырза Әли шығармаларының эстетикалық табиғаты.
№12 Тәжірибелік сабақ.
Ө.Тұрманжанов поэзиясындағы еңбекке баулу идеясы.
Тәжірибелік сабақтың мақсаты:
Ө.Тұрманжанов өмірімен танысу. Ө.Тұрманжанов өлеңдерінің тәрбиелік мәні. Ақын шығармаларының жаңашылдық бағыты.
№13 Тәжірибелік сабақ.
Қазіргі балалар драматургиясы. Балалар драматургиясындағы ұлттық рең, дәстүр мен жаңашылдық, стиль ерекшелігі.
Тәжірибелік сабақтың мақсаты:
Жалпы қазақ драматургиясының тууы, дамуы және қалыптасуы дегенде, қазақ балалар драматургиясының өзіндік даму жолын, ерекшелігін сараптау қажеттілігі туады. Ұлттық әдебиетіміздің рухани уызы ауыз әдебиеті балалар драматургиясының да бастау көзі екенін оқып үйрену.
№14 Тәжірибелік сабақ.
Е.Елубаев драмалық туындыларындағы тартыс.
Тәжірибелік сабақтың мақсаты:
Ақынның драмалық туындыларын оқи отырып, балалар әдебиетіне қосқан үлесін келер ұрпақ еншісіне жеткізу. Шығармаларының эстетикалық табиғатын меңгеру.
№15 Тәжірибелік сабақ.
Қазіргі балалар әцдебиеті. Ізденіс арналары.
Тәжірибелік сабақтың мақсаты:
Қазіргі балалар әдебиеті тақырыбында қалам тартып жүрген ақын жазушылардың шығармаларын алдыңғы аға ұрпақпен сабақтастыра отырып оқу.
Cтуденттің өз бетімен орындайтын жұмыс шеңберіндегі тапсырма (СӨЖ)
1. Халық ауыз әдебиеті – балалар әдебиетінің бастауы.Жаңылтпаш, өтірік өлеңдер және даналық сөздер тіл дамыту.
Пайдаланған әдебиеттер
1. Ш.Ахметов, Қазақ совет балалар әдебиеті, Алматы, 1976ж
2. Ә.Қоңыратбаев, Қазақ әдебиетінің тарихы, Алматы,1994ж
3. С.О.Садырбаев Қазақ халық ауыз әдебиеті,хрестоматия, Алматы,1992ж
2. XIX ғасырдағы қазақ балалр әдебиеті. Ы.Алтынсарин-қазақ балалар әдебиетінің атасы.
Пайдаланған әдебиеттер
1.Ш.Ахметов, Қазақ совет балалар әдебиеті, Алматы, 1976ж
2.Қазақ әдебиетінің тарихы,3том, Алматы,1997ж
3.Ш.Ахметов, Қазақ совет балалар әдебиеті, хрестрматия Алматы, 1974ж
4. С.Қирабаев, Мектеп және қазақ әдебиеті, А,1979ж
3. Қазақ балалар әдебиеті тарихында Абай Құнанбайұлының орны.
Пайдаланған әдебиеттер
1. А.Құнанбаев, 2 томдық өлеңдері мен аудармалары, А,2002ж
2.Абай тағлымы, А, 1986ж
3.Абай өлеңдері, А, 1996ж
4. Ш.Ахметов, Қазақ совет балалар әдебиеті, Алматы, 1976ж
4. XXғасыр басындағы қазақ балалр әдебиеті.
Пайдаланған әдебиеттер
1.Ш.Ахметов, Қазақ совет балалар әдебиеті, Алматы, 1976ж
2.Қазақ әдебиетінің тарихы,3том, Алматы,1997ж
3.Ш.Ахметов, Қазақ совет балалар әдебиеті, хрестрматия Алматы, 1974ж
5. С.Торайғыров және балалар әдебиетіндегі жаңа бағыт.
Пайдаланған әдебиеттер
1.Ш.Ахметов, Қазақ совет балалар әдебиеті, Алматы, 1976ж
2.Қазақ әдебиетінің тарихы,3том, Алматы,1997ж
3.Ш.Ахметов, Қазақ совет балалар әдебиеті, хрестрматия Алматы, 1974ж
6. А.Байтұрсыновтың қазақ балалар әдебиетіне қосқан үлесі.
Пайдаланған әдебиеттер
1.Ш.Ахметов, Қазақ совет балалар әдебиеті, Алматы, 1976ж
2.Қазақ әдебиетінің тарихы,3том, Алматы,1997ж
3.Ш.Ахметов, Қазақ совет балалар әдебиеті, хрестрматия Алматы, 1974ж
4. С.Қирабаев, Мектеп және қазақ әдебиеті, А,1979ж
7. Қазақ кеңес балалар әдебиеті. С.Сейфуллиннің «Бандыны қуған Хамит» әңгімесінің идеясы, тәрбиелік мәні.
Пайдаланған әдебиеттер
1. Ш.Ахметов, Қазақ совет балалар әдебиеті, Алматы, 1976ж
2. Ә.Қоңыратбаев, Қазақ әдебиетінің тарихы, Алматы,1994ж
3. С.О.Садырбаев Қазақ халық ауыз әдебиеті,хрестоматия, Алматы,1992ж
1. Б.Соқпақбаев балалар тақырыбындағы шығармашылығының жаңашылдығы, көркемдік шеберлігі.
Пайдаланған әдебиеттер
1.Ш.Ахметов, Қазақ совет балалар әдебиеті, Алматы, 1976ж
2.Қазақ әдебиетінің тарихы,3том, Алматы,1997ж
3.Ш.Ахметов, Қазақ совет балалар әдебиеті, хрестрматия Алматы, 1974ж
9. Қазіргі балалар поэзиясы. М.Мақатаев шығармаларының бала тәрбиесіндегі маңызы.
Пайдаланған әдебиеттер
1.Ш.Ахметов, Қазақ совет балалар әдебиеті, Алматы, 1976ж
2.Қазақ әдебиетінің тарихы,3том, Алматы,1997ж
3. М.Мақатаев Шығармалары I, II том. А., Жалын,2006
4. М.Мақатаев «Өлеңдер мен поэмалар» А., Жазушы, 1993
5. М.Мақатаев «Соғады жүрек» А.,Жазушы,1982
10. Қ.Баянбаевтың прозалық туындыларының танымдық мәні.
Пайдаланған әдебиеттер
1.Ш.Ахметов, Қазақ совет балалар әдебиеті, Алматы, 1976ж
2.Қазақ әдебиетінің тарихы,3том, Алматы,1997ж
3.Ш.Ахметов, Қазақ совет балалар әдебиеті, хрестрматия Алматы, 1974ж
4. Қ.Баянбаев, Қазақ балалар кітапханасы. Алматы,1991ж
11. Қ.Мырза Әли шығармаларының идеялық-тақырыптық негізі.
Пайдаланған әдебиеттер
1.Ш.Ахметов, Қазақ совет балалар әдебиеті, Алматы, 1976ж
2. 20. Қ.Мырзалиев, Қазақ балалар кітапханасы, А, 1984ж
3.Ш.Ахметов, Қазақ совет балалар әдебиеті, хрестрматия Алматы, 1974ж
4. С.Қирабаев, Мектеп және қазақ әдебиеті, А,1979ж
12.Ө.Тұрманжанов поэзиясындағы еңбекке баулу идеясы.
Пайдаланған әдебиеттер
1.Ш.Ахметов, Қазақ совет балалар әдебиеті, Алматы, 1976ж
2.Қазақ әдебиетінің тарихы,3том, Алматы,1997ж
3.Ш.Ахметов, Қазақ совет балалар әдебиеті, хрестрматия Алматы, 1974ж
13.Қазіргі балалар драматургиясы. Балалар драматургиясындағы ұлттық рең, дәстүр мен жаңашылдық, стиль ерекшелігі.
Пайдаланған әдебиеттер:
1. А.Ақтанова «Қазіргі қазақ балалар драматургиясы »
Семей «Үш биік» 2008ж
2. Гоький М. «Әдебиет туралы».Алматы, Жазушы 1984 ж.,421 б.
3. Нұрғалиев Р. «Арқау» Т-1, Алматы,1991 ж.517 б.
4 М.Әуезов . «Жиырма томдық шығармалар жинағы» Т.17
Алматы, Жазушы,1985.-347 б.
5.Тәжібаев Ә. «Қазақ драматургиясының қалыптасуы мен дамуы».
Алматы, 1971ж.,415 б.
6. Базарбаев М. «Замана туралы әдебиет». Алматы,1997-501 б
7 .М.Әуезов. « Уақыт және әдебиет».. Алматы ,1962 ж.428 б.
14. Е.Елубаев драмалық туындыларындағы тартыс.
Пайдаланған әдебиеттер
1.Ш.Ахметов, Қазақ совет балалар әдебиеті, Алматы, 1976ж
2. 20. Қ.Мырзалиев, Қазақ балалар кітапханасы, А, 1984ж
3.Ш.Ахметов, Қазақ совет балалар әдебиеті, хрестрматия Алматы, 1974ж
4. С.Қирабаев, Мектеп және қазақ әдебиеті, А,1979ж
15. Қазіргі балалар әцдебиеті. Ізденіс арналары.
Пайдаланған әдебиеттер
1.Ш.Ахметов, Қазақ совет балалар әдебиеті, Алматы, 1976ж
2.Қазақ әдебиетінің тарихы,3том, Алматы,1997ж
3.Ш.Ахметов, Қазақ совет балалар әдебиеті, хрестрматия Алматы, 1974ж
4. С.Қирабаев, Мектеп және қазақ әдебиеті, А,1976