практикалық сабақ. 5-тақырып. Өзін өзі тәрбиелеу мен өздігінен білім алу мұғалімнің ғылыми – практикалық негізі жалпы негіздері.

Скачать

Мақсаты: Өздігінен білімін көтеру және өзін-өзі тәрбиелеу ұғымының мазмұнын ашу.

Жоспар:

Өздігінен білімін көтеру, өзін-өзі тәрбиелеу ұғымы және олардың ерекшеліктері.

Мұғалімнің кәсіби білімін көтеру.

Өзін-өзі тәрбиелеу болашақ мұғалімнің кәсіби дайындығының құралы.

Өздігінен білімін көтеру жеке тұлғаның шығармашылық мүмкіндігінің қалыптасуы мен дамуының көзі.

Студенттің өзін-өзі бақылауға арналған сұрақтар:

1.Өзін-өзі  тәрбиелеу  мен  тәрбие  процесінің  айырмашылығы неде?

2.Өзін-өзі тәрбиелеу дегеніміз не?

3.Өзін-өзі тәрбиелеу неден басталады?

4.Өзін-өзі тәрбиелеудің тәсілдері қандай?

5.Өздігінен білім алу процесі қандай қызметтер аткарады?

6.Өздігінен білім алудың қандай көздерін білесіз?

Әдебиеттер

1.      Станкин М.И.. Психология общения: курс лекций. М. - 2000. - 304 с.

2.                  Введение   в   педагогическую   деятельность.   А.С.Роботова, Т.В.Леонтьева, и др. - М., 2000. - 208 с.

3.                  Айсмонтас Б.Б. Педагогическая психология: Схемы и тесты. -М., 2002.-208 с.

4.              Виктор Пекелис. Адам қабілетінің қайнары. Алматы, 1976. -196 б.


Скачать


zharar.kz