Мақсаты: Өздігінен білімін көтеру және өзін-өзі тәрбиелеу ұғымының мазмұнын ашу.
Жоспар:
Өздігінен білімін көтеру, өзін-өзі тәрбиелеу ұғымы және олардың ерекшеліктері.
Мұғалімнің кәсіби білімін көтеру.
Өзін-өзі тәрбиелеу болашақ мұғалімнің кәсіби дайындығының құралы.
Өздігінен білімін көтеру жеке тұлғаның шығармашылық мүмкіндігінің қалыптасуы мен дамуының көзі.
Студенттің өзін-өзі бақылауға арналған сұрақтар:
1.Өзін-өзі тәрбиелеу мен тәрбие процесінің айырмашылығы неде?
2.Өзін-өзі тәрбиелеу дегеніміз не?
3.Өзін-өзі тәрбиелеу неден басталады?
4.Өзін-өзі тәрбиелеудің тәсілдері қандай?
5.Өздігінен білім алу процесі қандай қызметтер аткарады?
6.Өздігінен білім алудың қандай көздерін білесіз?
Әдебиеттер
1. Станкин М.И.. Психология общения: курс лекций. М. - 2000. - 304 с.
2. Введение в педагогическую деятельность. А.С.Роботова, Т.В.Леонтьева, и др. - М., 2000. - 208 с.
3. Айсмонтас Б.Б. Педагогическая психология: Схемы и тесты. -М., 2002.-208 с.
4. Виктор Пекелис. Адам қабілетінің қайнары. Алматы, 1976. -196 б.